Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Dat heeft iedereen met elke touch telefoon, maar het zijn gewoon een paar bewegingen die je jezelf aan moet leren. Ik heb tot nu toe nog van niemand gehoord dat ze na een week dit probleem nog steeds hadden en de meesten kunnen dan niet meer zonder een touchscreen._the_crow_ schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:59:
Ik wilde de hem misschien aanschaffen. Alleen nadat ik even met de Samsung Star van een vriendin gewerkt had, viel het touchscreen me wel erg tegen. Bij het bladeren in de contacten-lijst werd er om de haverklap een contact geopend. En dit terwijl ik puur en alleen wilde scrollen door de contacten. Misschien moet je er aan wennen, maar ik ergerde me er al vrij snel aan moet ik zeggen.
Daar heb je ongetwijfeld gelijk in. Het zal wennen zijn. Maar ik kijk toch nog ook even naar andere telefoons.musicer schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:36:
Dat heeft iedereen met elke touch telefoon, maar het zijn gewoon een paar bewegingen die je jezelf aan moet leren. Ik heb tot nu toe nog van niemand gehoord dat ze na een week dit probleem nog steeds hadden en de meesten kunnen dan niet meer zonder een touchscreen.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
mijn zusje heeft een samsung star gekocht (pre-paid) Hij doet het goed hoor. Ze kan zelfs gratis internetten (msn,google maps etc.) er gaat niks van haar tegoed af. Zelfs als ze bijvoorbeeld eind van de maand 0,21 cent over heeft kan ze blijven internetten??? hoe kan dat?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
150 smsjes?! Wow, dat is inderdaad best veel.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:44:
hey, ik heb de samsung star sinds 2 maanden maar ik ben er niet content van. ik krijg het snel smsen niet onder de knie. en tijdens een les smsen kan ik ook niet. ik heb de nokia 2630 gekocht en ben daar contenter van voor te smsen. stuur toch 150 smsjes per dag. maar voor mp3, radio enzo is de samsung star wel een goeie gsm. en als je niet zoveel smst als mij is hij ook wel goed
Mij gaat het sms'en met het toetsenbord in qwerty view wel wat beter af, alleen jammer dat de spatiebalk zo smal is dat ik vaak de komma raak ipv de spatiebalk. Maar verder gaat sms'en prima.
Zijn er meer mensen die last hebben van minder bereik? Mijn vader heeft een nokia en heeft bij ons thuis wel bereik en ik niet, we hebben allebei kpn. Heel vreemd....
Verwijderd
ik woon in belgie dus ik weet niks van de nederlandse netwerken. maar ik en mijn ouders hebben nu nokia en we hebben allebij evenveel ontvangstM9631 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:34:
[...]
150 smsjes?! Wow, dat is inderdaad best veel.
Mij gaat het sms'en met het toetsenbord in qwerty view wel wat beter af, alleen jammer dat de spatiebalk zo smal is dat ik vaak de komma raak ipv de spatiebalk. Maar verder gaat sms'en prima.
Zijn er meer mensen die last hebben van minder bereik? Mijn vader heeft een nokia en heeft bij ons thuis wel bereik en ik niet, we hebben allebei kpn. Heel vreemd....
Is het niet zo dat je vader's telefoon 3G ondersteunt en dat je binnenshuis alleen 3G en geen 2G dekking hebt? Binnenshuis heb ik nl. zelf wel iets betere ontvangst door 3G (t.o.v. de Nokia 6300 die alleen 2G had). De Star heeft namelijk geen 2G, dus dit zou ook een verklaring kunnen zijn... Bijv. de 6500 Classic heeft wel 3G (= UMTS).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dankzij deze aanwijzingen is het mij gelukt om via Kubuntu de .jar-file voor opera mini 5 beta 2 te installeren zonder die nutteloze pijltjestoetsen. Bedankt! Ik heb het alleen lichtelijk anders aangepakt: telefoon op massa opslag, en geopend met Ark (de (un)zipper van KDE) en op die manier MANIFEST.MF aangepast. Het werkt nu prima! Ik pas meteen een paar andere progjes ook aan.musicer schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:33:
[...]
In de pc studio modus, maar je moet pc studio op je computer afsluiten.
Om het zelfde met de jar te doen is iets moeilijker, maar het kan wel: je moet dan je jar bestand openen met winrar en dan aan het bestand MANIFEST.MF de tekst:"MIDlet-Touch-Support: True" toevoegen
In deze opera-versie kun je via Settings - Advanced - Full screen edit aangeven of je standaard het toetsenbord van opera (Full screen edit OFF) of het qwerty-toetsenbord van de Star (Full screen edit ON) wilt gebruiken. Bij de eerste stand kun je ook door het scherm even wat langer aan te raken overschakelen naar de Full screen edit. Hoop dat mensen hier wat aan hebben
Verwijderd
ik heb ook altijd me telefoon in mijn broekzak, maar als ik dan gebeld word en hem er uit haal druk ik snel het opneem toetsje in, waar door hij dus al opneemt. heeft iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt!
Je kunt je oude telefoon ook met NPS benaderen, contacten daar op zetten en ze dan op de star zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:11:
ik heb vandaag de samsung star gekocht en heb 2 vraagjes. ik had eerste een samsung u700v. daarvan heb k alle contacten enzo in de Samsung PC studio gezet maar bij dit toestel zit een nieuwere versie. het lukt me niet om die bestanden op de star te krijgen..
ik heb ook altijd me telefoon in mijn broekzak, maar als ik dan gebeld word en hem er uit haal druk ik snel het opneem toetsje in, waar door hij dus al opneemt. heeft iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt!
Verwijderd
ok, maar hoe werkt dat.. want ik snap het programma nog niet echt.musicer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:21:
[...]
Je kunt je oude telefoon ook met NPS benaderen, contacten daar op zetten en ze dan op de star zetten.
weet je ook het antwoord op mijn andere vraag? en weet je of automatische toetsenblokering kan instellen?
Als MSN en google maps er al op zat is het volgens mij gratis. Dat is het op mijn LG Secret iig wel. Ik heb 2 weken zonder beltegoed op google maps kunnen klooien.Ewivis schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:10:
hallo,
mijn zusje heeft een samsung star gekocht (pre-paid) Hij doet het goed hoor. Ze kan zelfs gratis internetten (msn,google maps etc.) er gaat niks van haar tegoed af. Zelfs als ze bijvoorbeeld eind van de maand 0,21 cent over heeft kan ze blijven internetten??? hoe kan dat?
Ik heb geen leuke ondertitel.
Ik heb alles geprobeerd, en eindelijk heb ik mijn Samsung Star (GT-S5230, S5230XXIF4) weten te connecten door zelf COM poorten in te vullen (COM1, COM2, COM3, etc.). Nu wil ik mijn .jar file kopiëren naar mijn telefoon, maar het programma (TkFileExplorer) crashed tijdens de upload. Ik heb geprobeerd NPS opnieuw te installeren, verschillende drivers geprobeerd, .ini file verwijderen, 3 verschillende versies van Windows (XP kan connecten maar crashed, Vista kan connecten maar crashed, 7 kan niet eens connecten), andere .jar files. Alles wat ik kan bedenken heb ik geprobeerd, maar het programma blijft crashen bij het uploaden van .jar files. .jad files kan hij echter wel kopiëren, ik denk dat het met de grootte van het bestand te maken heeft.
Weet iemand nog iets wat ik kan proberen?
Ik wil liever geen firmware update doen i.v.m. het vervallen van de garantie.
Inderdaad ben ik hier giganties blij mee!Fotogravinnetje schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:18:
[...]
Dankzij deze aanwijzingen is het mij gelukt om via Kubuntu de .jar-file voor opera mini 5 beta 2 te installeren zonder die nutteloze pijltjestoetsen. Bedankt! Ik heb het alleen lichtelijk anders aangepakt: telefoon op massa opslag, en geopend met Ark (de (un)zipper van KDE) en op die manier MANIFEST.MF aangepast. Het werkt nu prima! Ik pas meteen een paar andere progjes ook aan.
In deze opera-versie kun je via Settings - Advanced - Full screen edit aangeven of je standaard het toetsenbord van opera (Full screen edit OFF) of het qwerty-toetsenbord van de Star (Full screen edit ON) wilt gebruiken. Bij de eerste stand kun je ook door het scherm even wat langer aan te raken overschakelen naar de Full screen edit. Hoop dat mensen hier wat aan hebben
Ik heb je aanwijzingen gebruikt het Opera MANIFEST.MF aan te passen en ook andere Java progjes.
Ik gebruik IZArc om de files te openen en weer op te slaan op de win-PC. Moest wel een nieuwe(re) versie van IZArc installeren, voor geldige .jar files te maken.
Groet, Jan
Als je in NPS zit staat er bij het opstarten automatisch een schermpje in beeld. je sluit je u700 aan, drukt in dat kleine schermpje op synchroniseren.. hij gaat de contacten nu op de pc zetten. nu sluit je de star aan en doe je dat opnieuw. nu zet het programma de contacten weer naar de star.Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:32:
[...]
ok, maar hoe werkt dat.. want ik snap het programma nog niet echt.
weet je ook het antwoord op mijn andere vraag? en weet je of automatische toetsenblokering kan instellen?
Je tweede vraag is volgens mij geen oplossing voor, voor zover ik weet.
En over het automatisch blokkeren van het scherm: Ik heb een samsung jet ( bijna hetzelfde als de star qua OS) en daar staat het bij instellingen-->telefoon-->aanraakpaneel automatisch vergrendenen, dus zo zal het bij de star ook ongeveer zijn..
Veel succes...
Goed om te horen dat het bij iedereen goed lukt..Dr-Fruit schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:45:
[...]
Inderdaad ben ik hier giganties blij mee!![]()
Ik heb je aanwijzingen gebruikt het Opera MANIFEST.MF aan te passen en ook andere Java progjes.
Ik gebruik IZArc om de files te openen en weer op te slaan op de win-PC. Moest wel een nieuwe(re) versie van IZArc installeren, voor geldige .jar files te maken.
Groet, Jan
Je kunt inderdaad inplaats van winrar elke decompression tool gebruiken.
Heb net even getest en bij mijn star is google maps niet gratisthijsje66 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:04:
[...]
Als MSN en google maps er al op zat is het volgens mij gratis. Dat is het op mijn LG Secret iig wel. Ik heb 2 weken zonder beltegoed op google maps kunnen klooien.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
ik heb geen idee, maar het is alsnog gratis volgens mijn zusje.... zij heeft vodafone en smsblox geactiveerd, verder niks bijzonders.R420R schreef op zondag 13 december 2009 @ 09:02:
[...]
Heb net even getest en bij mijn star is google maps niet gratis. Ik heb t-mobile prepaid misschien dat dat verschil maakt?
Ja dat maakt verschil. Het ligt aan je provider of er kosten zijn verbonden aan het gebruik van internet op je telefoon. Overigens is internet op je mobiel bij geen enkele provider in Nederland gratis bij mijn weten (correct me if i'm wrong). Je kunt bij T-Mobile misschien wel een prepaid online bundel aanschaffen, ik weet dat 't bij Hi wel kan, kosten daar: €10,- per maand (is zo ongeveer standaard in NL).R420R schreef op zondag 13 december 2009 @ 09:02:
[...]
Heb net even getest en bij mijn star is google maps niet gratis. Ik heb t-mobile prepaid misschien dat dat verschil maakt?
Het lijkt mij dan ook sterk dat bijvoorbeeld het zusje van Ewivis wel gratis gebruik kan maken van het netwerk, 't is misschien een tijdelijke actie waarvan ze gebruik kan maken, maar als ik haar was zou ik m'n kosten maar goed in de gaten houden.
Wat wel mogelijk is trouwens is dat bijv. Vodafone vaak acties heeft als in 'Eerst maand gratis mobiel internet' en ja dan klopt het dat het gratis is. Maar zoals u al heeft kunnen lezen is dat dan ook voor 1 maand.
Al meer mensen last van een kapotte micro-sd houder of hoe je het wilt noemen?
Verwijderd
is dat met een bestandje ofzo?
Groetjes
Heb het zelf even geprobeert, vond het een stuk minder mooi dan de oude..Hello All,
This post of mine is very brief.. I am currently very busy with my work, so hardly get time to maintain my blog. Anyways THE WHOLE CREDIT FOR THIS GOES TO DARKFOREST & HIS TEAM FOR THEIR DEDICATION & HARD WORK. The below content is straight extract from them mail sent by Darforest to me.I'll be adding the proper steps later on (ie with the picture & all).
Before we start, like always TAKE BACKUP OF YOU PHONE. IF YOU SCREW UP IN THE PROCESS NEITHER I OR DARKFOREST WILL BE RESPONSIBLE FOR IT.!!!!!
Now thats all clear.. then just follow the below steps. (The below is the extract from the mail sent by Darforest)
This is the nv_original.ini file you will need, taken from XEII4 firmware download it.
4shared.com/file/146853253/f5f85cf1/nv_original.html
This file will need to replace the one located in the " Baltic " folder on your phone.
I have added the lines that needed to activate dark theme (black theme), so you just have to transfer the file .
1. go to (using TKexplorer):
Phone --> systemFS --> settings --> preconfiguration --> Default --> NV -->
2. this folder should be empty.
copy the file: "nv_original.ini"
in this folder.
3. dial *#6984125*# (in keypad) --> Pre-configuration --> *#73561*# -- >
here u should find a "default" option.
4.click on install, the phone will restart and ur new theme is installed.
*Note...
But if you change the theme to red or green, it will be gone, you will need to do the Pre-configuration again to see it.
So if you like it don't change it back to green or red
Verwijderd
1) mijn bluetooth headset maakte voorheen (bij mijn vorige toestellen) altijd zelf de verbinding, wanneer ik gebeld wordt, erg handig in de auto. Dat doet deze Samsung niet, ik moet nu telkens het knopje op de headset indrukken wanneer ik gebeld word, erg lastig. Weet iemand of je dit ergens kunt instellen?
2) ik heb en wil (nog) geen internet op mijn gsm, maar toch wil ik graag als widget de aex index koers altijd in beeld hebben, weet iemand hoe je dat moet instellen?
verder een super tof toestel.
Verwijderd
Zijn er nog significante veranderingen ten opzichte van bijv. S5230CEIG3?
[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 25-12-2009 11:28 ]
Verwijderd
Alvast bedankt!
Bij de releasenotes staat dat er Exchange ActiveSync is toegevoegdRien91 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:03:
[...]
Zijn er nog significante veranderingen ten opzichte van bijv. S5230CEIG3?
#edit:
net geflashed, en er zit inderdaad een App Activesync bij. Helaas krijg ik hem nog niet aan de praat. Ik probeer hem te syncen met m'n TU/e exchange:
serverURL: webmail.tue.nl
User Name: voorletter.voorletter.v.d.achternaam
Password: .....
Domain: tue
SSL: aan
maar zodra ik probeer te syncen zegt ie Initial Synchronising.. Synchronisation User ID or Password unavaiable. Iemand een idee wat ik fout doe?
[ Voor 36% gewijzigd door w0w op 24-12-2009 12:03 ]
lol dus ze had wel gratis, maar omdat ze nieuwe prepaid had een maand proberen dus
is dat rare euvel ook weer uit de wereld
Dan ga ik die ook proberen.
in de S5230XPIK5 zit activesync exchange, de firmware is incl. NL taalDJ Randall schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:53:
In welke FW zit die activesync app?
Dan ga ik die ook proberen.
overigs heb ik hem nu aan de praat, maar tis toch niet helemaal geweldig. T voelt nogal als een 'last-minute' progje dat even snel in elkaar is gezet. Niet alle afspraken worden gesynct en contacten syncen werkt al helemaal niet. Maargoed tis iig beter dan niets.. hopen dat ze hem nog verbeteren
ik heb deze FW al een keer geprobeerd, maar toen kreeg ik alles in het pools?
[ Voor 58% gewijzigd door DarkAllMan op 29-12-2009 15:36 ]
Bij mij synct ie inderdaad ook de mailbox.DJ Randall schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:34:
synced hij ook de mail inbox?
ik heb deze FW al een keer geprobeerd, maar toen kreeg ik alles in het pools?
Alle firmwares die ik eropzet zijn in het begin pools om een of andere reden, maar dat heb je in nog geen 5seconde omgezet naar NL/EN
Enfin, FW geupdate en omgezet naar NL.
Exchange Activesync werkt ook prima!
Werkt ongeveer hetzelfde als de Nokia tool.
Nu wil ik eigenlijk nog dat de exchange inbox in de standaard email lijst komt.
[ Voor 79% gewijzigd door DarkAllMan op 30-12-2009 09:56 ]
Verwijderd
Ik heb ditzelfde probleemmodernization schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:46:
Vandaag is mijn star opgestuurd omdat hij het micro-sd kaartje niet meer kon binnen houde. Die schoot er weer meteen uit, erg vervelend want zat aan dat gelimiteerde 80mb.
Al meer mensen last van een kapotte micro-sd houder of hoe je het wilt noemen?
Als je dit probleem opgelost wil zien moet je nieuwe firmware installeren ofwel flashen. Ik heb dit zelf niet gedaan, omdat dit je garantie ongeldig maakt.Drossie schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:25:
Is er al ergens een oplossing opgedoken voor het probleem met het smsgeheugen? (ik kan maar 200 ipv 500 berichten opslaan)
[ Voor 0% gewijzigd door Larry op 02-01-2010 11:27 . Reden: spelfoutje ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar wil graag bij sms toon een toon van mezelf erin zetten, iemand enig idee hoe dat te doen.
Alvast bedankt.
Is het iemand gelukt om (met Mobiledit of met een ander programma) smsjes van de Star te backuppen naar de pc, zoals dat bijv. ook kan met Float's Mobile Agent voor SE toestellen?
Overigens kun je met Samsung PC Studio wel smsjes uitlezen, maar je kan ze hier niet exporteren naar een bestand en (wat nog vervelender is) worden smsjes die uit meerdere berichten bestaan (dus kettingberichten) niet weergegeven.
I've got a feeling...
Het zit in ieder geval niet standaard op de star. Misschien dat er apps voor bestaan!Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:27:
ik lees in verschillende berichten en reviews dat er een muziek herkenningsoptie op de samsung star zit. kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt en of daar nog een apart programma voor gedownload moet worden?
Toon op je gsm/kaartje zettenVerwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:07:
Ik heb nu ook de samsung star.
Maar wil graag bij sms toon een toon van mezelf erin zetten, iemand enig idee hoe dat te doen.
Alvast bedankt.
Phone Profiles -> (rechtsboven) New messages -> Message alert tone -> Sounds (rechtsonder) -> Je toon opzoeken
Ik gebruik Mobile Master, maar er zijn legio software suites die dit kunnen, zelfs New PC Studio kan dit.Wekkie schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:12:
Ik loop zelf tegen de inbox limiet van de Star aan, max. 200 berichten (ookal geeft de geheugenstatus een totaal van 500 weer, dit klopt dus niet). Het enige programma dat ik heb kunnen vinden dat in staat moet zijn om smsjes van de star te backuppen naar de pc heet 'Mobiledit'. Ik kan hiermee verbinding maken met de star, maar als ik vervolgens probeer de inbox te lezen dan krijg ik een foutmelding die zegt dat de operatie niet is toegestaan.
Is het iemand gelukt om (met Mobiledit of met een ander programma) smsjes van de Star te backuppen naar de pc, zoals dat bijv. ook kan met Float's Mobile Agent voor SE toestellen?
Overigens kun je met Samsung PC Studio wel smsjes uitlezen, maar je kan ze hier niet exporteren naar een bestand en (wat nog vervelender is) worden smsjes die uit meerdere berichten bestaan (dus kettingberichten) niet weergegeven.
Widgets -> Message Manager -> Menu -> Export to PC
Wat je bedoelt met kettingberichten is mij niet helemaal duidelijk, maar ik heb nog nooit een smsje niet kunnen zien in PC Studio. Bedoel je berichten die langer zijn dan 1 bericht dus op deze manier bestaan uit meerdere berichten?
De enige 'smsjes' die PC Studio bij mij niet kan lezen zijn de Delivery Reports, maar dat vind ik niet zo'n probleem (die doet Mobile Master ook niet btw..)
Hier vind je allerlei costum widgets voor de Star; er staat ook een widget voor Twitter tussen ;-).krijg064 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:39:
Heeft iemand een goede twitter app voor de Samsung Star?
M'n vriendin heeft ook een Star en daar zat standaard wel de muziekherkennings app op!! Het werkt ong. net zo goed als bv. Shazam. Best geinig dus.w0w schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:00:
[...]
Het zit in ieder geval niet standaard op de star. Misschien dat er apps voor bestaan!
[...]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Je hebt inderdaad helemaal gelijk, had hem nog nooit gezien maar hij zit er bij mij ook opeymey schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:16:
[...]
M'n vriendin heeft ook een Star en daar zat standaard wel de muziekherkennings app op!! Het werkt ong. net zo goed als bv. Shazam. Best geinig dus.
Verwijderd
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Paul
Waar is die te vinden?w0w schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:25:
[...]
Je hebt inderdaad helemaal gelijk, had hem nog nooit gezien maar hij zit er bij mij ook op
En heeft iemand al ervaring met het flashen van de telefoon? Ben wel benieuwd..
[ Voor 10% gewijzigd door Xaero op 03-01-2010 21:55 ]
Hier te downloaden
De star is niet te updaten via NPSSchnoop schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:21:
Ik geloof dat je firmware update gewoon uit kan voeren via de Samsung PC Studio, dan wel de laatse versie.
Hier te downloaden
Ik ben in het bezit van een Samsung Star en F480. Met de F480 kan ik volledige internetpagina's bekijken zonder verticaal te scrollen, m.a.w. ik zie de volledige breedte.
Als ik internet met de Star dan moet ik wel verticaal scrollen.
Is de Star ook in te stellen zodat verticaal scrollen niet meer nodig is.
Groet,
Allie74
voor alsnog lijken er geen plannen om hem in europa te releasenVerwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:27:
hallo weet ook iemand wanneer de samsung star met wi-fi uitkomt?
Ik heb geen leuke ondertitel.
Je kunt het volume van de geluiden wijzigen met de twee knoppen in de linkerbovenhoek (min. 0, max. 7). Daarmee kun je ook de intensiteit van het feedback trilsignaal aanpassen.chippie777 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:21:
Weet iemand hoe je het geluid kan veranderen dat je hoort als je een sms verstuurt? Het standaard geluid is ontzettend hard, al zou ik het maar zachter kunnen zetten dat zou al heel prettig zijn.
THX, dit zocht ik.Je kunt het volume van de geluiden wijzigen met de twee knoppen in de linkerbovenhoek (min. 0, max. 7). Daarmee kun je ook de intensiteit van het feedback trilsignaal aanpassen.
Verwijderd
hopelijk is hier iemand die mij kan helpen.. Ik heb namelijk een probleem met T9 bij de samsung star. Wanneer ik een bericht typ dan pakt T9 niet automatisch de meest gebruikte woorden maar bijv. bij 'dat' krijg ik 'ebt' , bij 'in' krijg ik 'gm' als eerste woord en dit bij verschillende woorden. De taal staat gewoon op Nederlands ingesteld dus ik begrijp er niks van!
Iemand een idee of tips?
Probeer Twittai eens.krijg064 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:39:
Heeft iemand een goede twitter app voor de Samsung Star?
Verwijderd
Mijn man en ik hebben allebei een Samsung Star gekocht vorige maand en zijn zeer tevreden, alleen dit is niet zo leuk: keer op keer maken wij ongewilde oproepen, we vergrendelen het toestel wel, maar bij het minste schokje gaat die vergrendeling af, bijvoorbeeld bij het wegsteken in tas of zak, en het volgen de schokje is een oproep. Duur en vervelend voor ons, maar ook voor de gebelde persoon die soms zeer laat, of nog erger, zeer vroeg, uit zijn bed wordt gezet. Iemand een oplossing?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 14:34 ]
Eerst instaleren lukt niet en vervolgens starten in windows xp sp3.
Is eindelijk het programma geinsteleerd sluit je je mobiel aan herkent het programma het apparaat niet terwijl je gewoon een samsung star hebt en de gewone cd hebt gebruikt die er bij zit...
Hoe kan je dan bij je bestanden komen in je mobiel via usb? Als iemand me wil helpen zou fijn zijnO-)
Bleutooth lukt me wel maar dan van windows zelf..:P
Groete
Je kunt proberen een cover te bestellen. Deze heb ik ook gekocht en hij zorgt ervoor (naast extra stevigheid) dat de knoppen aan de zijkanten van het toestel minder gemakkelijk kunnen worden ingedrukt als hij bijv. in je broekzak zit.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:12:
Hoi,
Mijn man en ik hebben allebei een Samsung Star gekocht vorige maand en zijn zeer tevreden, alleen dit is niet zo leuk: keer op keer maken wij ongewilde oproepen, we vergrendelen het toestel wel, maar bij het minste schokje gaat die vergrendeling af, bijvoorbeeld bij het wegsteken in tas of zak, en het volgen de schokje is een oproep. Duur en vervelend voor ons, maar ook voor de gebelde persoon die soms zeer laat, of nog erger, zeer vroeg, uit zijn bed wordt gezet. Iemand een oplossing?
NPS werkt wel onder windows7 (staan al een aantal oplossingen in dit topic) en anders kun je in je telefoon bij connectie settings zetten dat hij op massa opslag moet gaan, als je hem dan in je USB prikt krijg je er een extra station bij. Succes!cityking schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:33:
Het leukste is nog dat de software van PC Studio die op de CD staat niet word ondersteunt door windows 7.
Eerst instaleren lukt niet en vervolgens starten in windows xp sp3.
Is eindelijk het programma geinsteleerd sluit je je mobiel aan herkent het programma het apparaat niet terwijl je gewoon een samsung star hebt en de gewone cd hebt gebruikt die er bij zit...
Hoe kan je dan bij je bestanden komen in je mobiel via usb? Als iemand me wil helpen zou fijn zijnO-)
Bleutooth lukt me wel maar dan van windows zelf..:P
Groete
Dat kan ikook nog proberen, een kameraad zei al dat ik het moest doen via mediaplayer. Dan kan ik er ook in eens bij.w0w schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:25:
[...]
NPS werkt wel onder windows7 (staan al een aantal oplossingen in dit topic) en anders kun je in je telefoon bij connectie settings zetten dat hij op massa opslag moet gaan, als je hem dan in je USB prikt krijg je er een extra station bij. Succes!
Maartoch bedankt voor de moeite
Het lijkt er toch op dat T9 niet aan staat: het T9 vakje links onder moet blauw zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:11:
Hoi,
hopelijk is hier iemand die mij kan helpen.. Ik heb namelijk een probleem met T9 bij de samsung star. Wanneer ik een bericht typ dan pakt T9 niet automatisch de meest gebruikte woorden maar bijv. bij 'dat' krijg ik 'ebt' , bij 'in' krijg ik 'gm' als eerste woord en dit bij verschillende woorden. De taal staat gewoon op Nederlands ingesteld dus ik begrijp er niks van!
Iemand een idee of tips?
Verwijderd
Mvg,
Jorik5
En ook een vraag over de trilfunctie: hoe kun je die harder zetten in normaal profiel? Ik heb geprobeerd wat in de openingspost staat, maar dat had geen invloed op de intensiteit van het trillen in normaal profiel. Ik voel de telefoon nu amper trillen in mijn broekzak wanneer ik gebeld word.
ik heb in mijn pictogrammen balk waar de tijd en je verbinding je bleutooth komt te staan enz. staat bij my een rood vakje met een "R" er in..
wat heeft dit als betekenis? ik snapte de handleiding niet.
Verwijderd
Nee zo erg is het niet met me gesteld...T9 staat wel echt aan! Hij pakt gewoon vaak de verkeerde woorden...Maar niemand andrs die hier dus last van heeft? weet iemand dan hoe ik t9 woorden kan verwijderen?Dr-Fruit schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:43:
[...]
Het lijkt er toch op dat T9 niet aan staat: het T9 vakje links onder moet blauw zijn.
ik gebruik dan ook geen t9 maar bij al mijn eerdere mobielen die ik heb gehad is het gewoon een kwestie van woorden vaak gebruiken dat hij die woorden voor op gaat zetten. zo als een bekende combinatie is "of"en "me" als je "me" vaker gebruikt dan "of" zou de telefoon "me" voor aan moeten zetten.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:00:
[...]
Nee zo erg is het niet met me gesteld...T9 staat wel echt aan! Hij pakt gewoon vaak de verkeerde woorden...Maar niemand andrs die hier dus last van heeft? weet iemand dan hoe ik t9 woorden kan verwijderen?
of blijven de verkeerde woorden verkeerd gaan?
De R betekent Roaming. dat je dus op het netwerk van een andere provider zit. Heb je toevallig Telfort of een andere provider die op het kpn netwerk zit, want dat zou dat R icoon verklaren. Een andere verklaring is dat je op een buitenlands netwerk zit,maar dat kan alleen vlak bij de grens.cityking schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:34:
Oh ja ik had nog een vraag![]()
ik heb in mijn pictogrammen balk waar de tijd en je verbinding je bleutooth komt te staan enz. staat bij my een rood vakje met een "R" er in..
wat heeft dit als betekenis? ik snapte de handleiding niet.
Ik heb er met míjn STAR geen last van! Ik heb even in de T9 library (Nederlands) in mijn STAR gekeken en het woord "ebt" komt er zelfs niet in voor ("gm" óók niet). Mijn taalinstellingen zijn:Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:00:
[...]
Nee zo erg is het niet met me gesteld...T9 staat wel echt aan! Hij pakt gewoon vaak de verkeerde woorden...Maar niemand andrs die hier dus last van heeft? weet iemand dan hoe ik t9 woorden kan verwijderen?
telefoon-taal-Schermtekst: Automatisch
telefoon-taal-Taal invoeren: Nederlands
Verder onderzoek: http://forums.wireless.att.com/cng/board/message?board.id=samsung&thread.id=31649
bedankt. ik zit idd op knp net werk en heb telfort.musicer schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:10:
[...]
De R betekent Roaming. dat je dus op het netwerk van een andere provider zit. Heb je toevallig Telfort of een andere provider die op het kpn netwerk zit, want dat zou dat R icoon verklaren. Een andere verklaring is dat je op een buitenlands netwerk zit,maar dat kan alleen vlak bij de grens.
Iemand een tip of suggestie voor een soort inschuifhoesje/sleeve ter bescherming van de telefoon? Het liefst een met voering aan de binnenkant, waarmee vette afdrukken "automagisch" worden gepoetst.
Voor bijvoorbeeld de iPhone heb je dit soort hoesjes in alle soorten en maten, maar ben er zo snel nog geen enkele tegengekomen voor de Samsung Star.
kijk eens op devilpower, dealextreme, gsmcover.nl enz..F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:32:
Sinds een klein uurtje heb ik deze telefoon ook in mijn bezit. Eerste indruk is goed.
Iemand een tip of suggestie voor een soort inschuifhoesje/sleeve ter bescherming van de telefoon? Het liefst een met voering aan de binnenkant, waarmee vette afdrukken "automagisch" worden gepoetst.
Voor bijvoorbeeld de iPhone heb je dit soort hoesjes in alle soorten en maten, maar ben er zo snel nog geen enkele tegengekomen voor de Samsung Star.
Hoe kom je aan de laaste firmware, en hoe doe je 't? Wat zijn de risico's etc? Zou iemand daar wat meer over kunnen vertellen?Mark_640 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:21:
Volgens mij zit de Twitter Widget bij de laatste firmware... Ik had 'm ook niet, totdat ik de nieuwste firmware ben gaan gebruiken...
Je garantie gaat weg ;-). Kijk anders eens op samsung-firmware.tk!Xaero schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:30:
[...]
Hoe kom je aan de laaste firmware, en hoe doe je 't? Wat zijn de risico's etc? Zou iemand daar wat meer over kunnen vertellen?)
Erhantelecom is ook een goede, goedkope webshop ;-)!musicer schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:43:
[...]
kijk eens op devilpower, dealextreme, gsmcover.nl enz..
Zoals Rien91 al zei, je bent je garantie kwijt. Verder is het allemaal niet zo ingewikkeld, en de kans dat het mis gaat is vrij klein. Ik heb er in eerste instantie ook de verkeerde firmware op geflasht, waardoor ik geen Nederlandse taal meer had, maar dat was met het even opnieuw flashen met de juiste firmware ook weer opgelost.Xaero schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:30:
[...]
Hoe kom je aan de laaste firmware, en hoe doe je 't? Wat zijn de risico's etc? Zou iemand daar wat meer over kunnen vertellen?)
Check ook hier even...
Let wel op dat je om de laatste firmware te kunnen flashen je multiloader 5.56 moet hebben, met een oudere versie krijg je een foutmelding en werkt het niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Mark_640 op 14-01-2010 19:55 ]
Rien91 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:28:
[...]
Je garantie gaat weg ;-). Kijk anders eens op samsung-firmware.tk!
link naar firmware even weggehaald ivm policy, stuur anders even een mail of DM!
[ Voor 29% gewijzigd door Mark_640 op 14-01-2010 20:03 ]
Verwijderd
moet je daar iets speciaals voor doen ?
Misschien even de Parrot flashen naar de laatste firmware?
http://www.parrot.com/nl/support/downloads/#psut
[ Voor 44% gewijzigd door Mark_640 op 15-01-2010 14:34 ]
Verwijderd
http://www.samsungmobile....p.do?phone_model=GT-S5230Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:15:
hallo iedereen ik heb op mijn samsung star per ongeluk alles gewist dus nu staat er niks ingevuld bij browserprofielen dus ik kan niet op internet weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Hier kun je gratis je providerinstellingen laten sms'en ;-).
Verwijderd
Weet jij mischien hoelang het duurt voordat je het berichte krijgt waar de instellingen in staanRien91 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:49:
[...]
http://www.samsungmobile....p.do?phone_model=GT-S5230
Hier kun je gratis je providerinstellingen laten sms'en ;-).
Ik heb het net zelf gedaan, omdat ik mijn firmware had geüpgraded. En ik kreeg meteen een sms! Als je hem dus niet meteen krijgt, moet je het later nog eens proberenVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:33:
[...]
Weet jij mischien hoelang het duurt voordat je het berichte krijgt waar de instellingen in staan
Verwijderd
Ja het zijn echt de verkeerde woorden, die ik nooit gebruik, die voorop komen te staan .. Heel vervelend!cityking schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:49:
[...]
ik gebruik dan ook geen t9 maar bij al mijn eerdere mobielen die ik heb gehad is het gewoon een kwestie van woorden vaak gebruiken dat hij die woorden voor op gaat zetten. zo als een bekende combinatie is "of"en "me" als je "me" vaker gebruikt dan "of" zou de telefoon "me" voor aan moeten zetten.
of blijven de verkeerde woorden verkeerd gaan?
Verwijderd
Thnx voor de link, het is precies zo als ze daar ook omschrijven! Raar dat er verder niemand last van heeft hier.. Instellingen zijn gelijk aan die van jou. Geen idee hoe die woorden dan ook in mijn woordenboek terecht komen.Dr-Fruit schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:57:
[...]
Ik heb er met míjn STAR geen last van! Ik heb even in de T9 library (Nederlands) in mijn STAR gekeken en het woord "ebt" komt er zelfs niet in voor ("gm" óók niet). Mijn taalinstellingen zijn:
telefoon-taal-Schermtekst: Automatisch
telefoon-taal-Taal invoeren: Nederlands
Verder onderzoek: http://forums.wireless.att.com/cng/board/message?board.id=samsung&thread.id=31649
Verwijderd
Ok, alleen werkt hun oplossing niet bij mijn telefoonVerwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:48:
[...]
Thnx voor de link, het is precies zo als ze daar ook omschrijven! Raar dat er verder niemand last van heeft hier.. Instellingen zijn gelijk aan die van jou. Geen idee hoe die woorden dan ook in mijn woordenboek terecht komen.
Verwijderd
EN HOE UPGRADE JE JE FIRMWARE ???Rien91 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:03:
[...]
Ik heb het net zelf gedaan, omdat ik mijn firmware had geüpgraded. En ik kreeg meteen een sms! Als je hem dus niet meteen krijgt, moet je het later nog eens proberen.
Als je het topic eens even leest, dan kom je er wel achter. Een klein beetje moeite mag je er wel zelf voor doen...

De resolutie wordt hierdoor beroerd én ik kan niet de volledige wallpaper gebruiken (ondanks dat deze wel 720x400 is). Met panorama wallpapers is dit nog wel enigszins op te lossen, maar met drie losse afbdeeldingen aan elkaar gesoept, is dit niet te doen. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Verwijderd
sorry ik weet eindelij waarom ik geen berichtje kreeg ik zat op de nederlandse site voor gegevens ik kom van belgie dus ik moest naar de belgishe site dus nu heb ik alle gegevens gekregen bedankt voor allesMark_640 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:41:
[...]
Als je het topic eens even leest, dan kom je er wel achter. Een klein beetje moeite mag je er wel zelf voor doen...