weet iemand of googlemaps gratis is bij vodafone??
en of je ergens nog widgets kunt downloaden die geen internet nodig hebben
Verwijderd
gratis? nee... gewoon internetverbinding heb je nodig en dat is op de samsung star niet zo boeiend via gprsVerwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:24:
weet iemand of googlemaps gratis is bij vodafone??
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
geen idee dat heb ik ook nooit kunnen vinden... al met al is de samsung star gewoon een normaal mobieltje waarbij je eigenlijk weinig kan aanpassenVerwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:18:
waar kun je nog extra widgets downloaden (waar geen internet voor nodig is)?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Gewoon het nummer intypen, en dan komen er vanzelf eerder gebelde nummers die nog niet in de telefoonlijst staan, en nummers (en namen) uit de telfoonlijst te staanTimmieN schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:34:
Ben deze functie daarna nooit meer op een andere telefoon tegengekomen. Heeft de S5230 deze functie?
Een paar posts terug plaatst iemand iets over games etc voor de Samsung Jet. Daar staan ook een aantal widgets die je via de datakabel er op kan zetten. Ik heb het geprobeert, maar het werkt blijkbaar niet bij elke firmware versie. Je merkt het vanzelf wel bij het installeren. Dan herstart je telefoon.Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:18:
waar kun je nog extra widgets downloaden (waar geen internet voor nodig is)?
[ Voor 40% gewijzigd door Xaero op 26-07-2010 14:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 45% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 26-07-2010 23:33 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 22:52 ]
[ Voor 33% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 06-08-2010 01:32 ]
Volgens mij moet je dat via de smtp server van vodafone doen in plaats van de smtp server van hotmail, omdat vodafone andere servers als die van hotmail blokkeert ofzo.audio2009 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:09:
ik heb een probleem met het email instellen op mijn samsung star. mijn provider is vodafone en ik wil mijn hotmail account instellen. ik heb de instellingen reeds overgenomen van de website van vodafone, en met behulp van wat andere fora ben ik al zover gekomen dat ik email kan ophalen, maar niet kan verzenden. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is??
[ Voor 5% gewijzigd door musicer op 20-08-2010 12:13 ]
had al smtp server van vodafone ingesteld, ik post zo wel al mijn instellingenmusicer schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:12:
[...]
Volgens mij moet je dat via de smtp server van vodafone doen in plaats van de smtp server van hotmail, omdat vodafone andere servers als die van hotmail blokkeert ofzo.
EDIT: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?t=17390 kijk hier eens
[ Voor 52% gewijzigd door audio2009 op 20-08-2010 12:39 ]
daar hebben ze SMTP poort 25 ingesteld. Helpt dit voor jou ipv 465?audio2009 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:33:
[...]
had al smtp server van vodafone ingesteld, ik post zo wel al mijn instellingen
EDIT:
Met deze instellingen lukt het mij om WEL mails op te halen en NIET om te verzenden:
Accountnaam: Zelf ingevuld
SMTP server: authsmpt.vodafone.nl
SMTP poort: 465
Veilige verbinding: SSL
Type Inkomende server: POP3
POP3-Server: pop3.live.com
pop3-poort: 995
APOP-aanmelding: uitgevinkt
veilige verbinding: SSL
downloadlimiet: 500
Inkomende IMAP4-e-mail: Nieuw (kun je niet veranderen)
Ophaalopties: Alleen onderwerp
Op server laten staan: aangevinkt
Mijn Adres: ************ @live.nl
Gebruikersnaam: ************ @live.nl
Wachtwoord: ******************
POP voor SMTP: uitgevinkt
SMTP-verficatie: aangevinkt
Identiek aan POP3/I... : uitgevinkt
Gebruikersnaam: mail0612345678
Wachtwoord: *****************
EDIT 2: Ik had al op dat forum gekeken, het hielp niet voor mij. ik heb ook al verder gegoogled en de instellingen van vodafone overgenomen maar met de instellingen van vodafone kon ik niet eens ophalen
werkt niet, helaas. Ik had eerst veilige verbinding op SSL gezet, toen veranderde O.A. de pop3 poort naar 995, en de SMTP poort naar 465, en toen kon ik mail ontvangen, wat daarvoor niet kon.musicer schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:51:
[...]
daar hebben ze SMTP poort 25 ingesteld. Helpt dit voor jou ipv 465?
[ Voor 3% gewijzigd door audio2009 op 20-08-2010 12:58 ]
Dat is gaaf, houd ons op de hoogte!musicer schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:57:
Na het bericht op tweakers: nieuws: Ontwikkelaars willen Android op Samsung Jét krijgen is er veel gebeurd in het jetdroid project voor de samsung op:
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=158.0
Op dit moment is er een kleine groep mensen ook begonnen met een dergelijk project voor de samsung star. Er wordt nog gezocht naar ontwikkelaars en als je interesse in het project kun je meer informatie vinden op: http://darkforestgroup.com/starmod/index.php?board=31.0
Verwijderd
kijk eens hier: YouTube: lg cookie vs samsung starVerwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:53:
Ik durf het bijna niet in dit topic te vragen, want het lijkt misschien een beetje op het gooien van een knuppel in het hoenderhok. Maar goed, komt-ie:
Hoe verhoudt de 3250 zich t.o.v. de Cookie, die -denk ik- z'n grootste concurrent is?
O ja, en btw: die 3250 bij de Aldi, is dat een NL-model, of een Europees? (dit ivm. de menutaal, NL is toch makkelijker)
Nee, niet speciaal voor de pricewatch.. je kunt wel voor veelartikelen Inigma gebruikenpeter0000 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:37:
is er ook een Pricewatch-barcodescanner voor samsung star?
zo ja waar kan je hem downloaden
Verwijderd
Tja, en zo ga je naar de winkel om óf de Cookie. óf de S5230 te kopen, (want daar had ik me helemaal op vastgebeten), en dan kom je thuis met een Smart van HTC.musicer schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:16:
[...]
kijk eens hier: YouTube: lg cookie vs samsung star
Ik persoonlijk hoor meestal positievere geluiden over de samsung star......
[ Voor 39% gewijzigd door RHPJS op 02-11-2010 19:18 ]
[ Voor 7% gewijzigd door TimAllOver op 07-11-2010 22:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hoe heb je de originele firmware er op gezet? met multiloader of met NPS?Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:27:
Hallo, Ik wou een andere firmware op mijn Samsung Star zetten.
Een firmware zodat je de Iphone Theme erop kon krijgen.
En als ik mijn Samsung Star opstart laad dat balkje maar tot iets over de helft en niet verder.
Dan blijft het bij dat stukje vastlopen.
Ik probeerde de orginele firmware er weer op te zetten
Maar dan krijg je weer het zelfde dat ik hem opstart en dat die balkje laad tot iets meer over de helft.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen ?
Met vriendelijke groeten,
Richard Gelens
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 13:28 ]
Verwijderd
gemiste oproep probleem is een bekend probleem. Probeer gewoon deze oproep uit de gemiste oproepen lijst te verwijderen.. Voor de rest kan ik vanaf hier niet beoordelen wat het isVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:32:
Heb sinds een paar maanden de Samsung Star
Altijd tevreden geweest.
Maar nu zijn er wat problemen:
- Hij synchroniseert niet meer met PC studio (wat hij voorheen wel altijd gedaan heeft.
- Mensen ontvangen mijn smsjes dubbel of niet.
- Als ik een smsje binnen krijg ik elke keer dezelfde gemiste oproep te zien die ik al gesloten had.
Is daar een oplossing voor?
Zou een reset oid helpen?
De digitizer (touchscreen overlay) kost niet zoveel, eurotje of 10/12. Het schermpje kost een veelvoud daarvan. Je kunt ook als echte tweakert zeggen ik koop een donortoestel, zet de printplaat over en gaan met die banaan.P-Storm schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:14:
Bleh, me moeder heeft ook een Samsung star, waarvan de touch gedeelte van het scherm overleden is. Natuurlijk staan alle contacten op de telefoon in plaats van op de sim. Probeer je via NPS te verbinden, maar op de telefoon moet je met touch connect drukken. Dus dat wordt opnieuw alle telefoonnummers vragen aan mensen.
Of gewoon de digitizer enkel vervangen. Heb het scherm van de Star ook al is vervangen. Is niet heel veel werk.. Half uurtje oidW00fer schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 01:52:
[...]
De digitizer (touchscreen overlay) kost niet zoveel, eurotje of 10/12. Het schermpje kost een veelvoud daarvan. Je kunt ook als echte tweakert zeggen ik koop een donortoestel, zet de printplaat over en gaan met die banaan.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq