Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Inleiding

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Samsung%20B3410.jpg

De Samsung Star Qwerty B3410 (ook bekend als de Samsung Delphi) is alleen in naam hetzelfde als de fulltouch Samsung Star, maar heeft meer weg van de Samsung Corby met een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord. De Star Qwerty beschikt net als de originele Star over Samsungs TouchWiz-interface, FM-radio, GPRS/EDGE en een mp3-speler. De camera is er iets op achteruitgegaan (van 3,2 naar 2 megapixels). Voor zakelijke gebruikers biedt Samsung met de Samsung Omnia Qwerty Windows Phone een volwassen alternatief voor de B3410.

Aangezien dit een nieuwe telefoon is, zal de TS regelmatig geüpdate worden zodra er nieuwe info over is.

Apparaat & afmetingen

De Samsung Star Qwerty is een touchscreen-telefoon met qwerty-toetsenbord met een onbekend gewicht. De afmetingen van de telefoon zijn 10.2 x 5.2 x 1.6 centimeter. De gebruikstijd van de hangt af van de mate van gebruik. De Samsung Star Qwerty is verkrijgbaar in de kleuren grijs, zwart en geel.

Bel- & datafuncties

De Samsung Star Qwerty ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de Star Qwerty kan je relatief snel mobiel internetten dankzij de EDGE ondersteuning. EDGE wordt op dit moment in Nederland echter niet meer ondersteund. Daardoor ben je aangewezen op het veel tragere GPRS. In het buitenland is EDGE nog wel populair. Met de Samsung Star Qwerty kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de Star Qwerty een WAP browser. Dankzij de emailondersteuning kan je ook gewoon je eigen emails lezen. Trilalarm en polyfone beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.

Geheugen en connectivity

De Samsung Star Qwerty heeft 30 MB intern geheugen (Flash). Er is een slot voor extern microSD geheugen beschikbaar. Je kan data door middel van USB overzetten van en naar je PC. De Star Qwerty heeft verder nog Bluetooth.

Multimedia

Met de Samsung Star Qwerty kan je zowel audio (MP3, WMA en AAC) als video (MPEG4, H.264 en H.263) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De Star Qwerty is voorzien van een ingebouwde FM radio en een voicerecorder. De Samsung Star Qwerty heeft verder een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 1600 x 1200 pixels (2.00 megapixel). Deze camera heeft geen optische zoomfunctie.

Scherm & bediening

De bediening van de telefoon vindt plaats op het apparaat zelf (Touchscreen). De Samsung Star Qwerty heeft een door Samsung zelf ontwikkeld besturingssysteem. Het firmware van de telefoon is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren. Dit is, in tegenstelling tot telefoons van LG, zelf te doen d.m.v. de usb kabel. Het touchscreen is alleen wel wat aan de kleine kant met 2,6 inch.

De volledige specs
  • Besturingssysteem: Proprietary
  • User Interface: Samsung Touchwiz
  • Resolutie: 240 x 320
  • Schermdiagonaal: 2,6 inch
  • Java: ja
  • Connectiviteit: GPRS, EDGE
  • Motionsensor: Nee
  • Camera: Ja, 2.0 Megapixel, mogelijkheid tot filmen
  • Flash memory geheugencapaciteit: 30 MB
  • Memory card slot: Ja
  • Bluetooth: Ja
  • Mogelijkheid tot MP3 afspelen: Ja
  • Gesprekstijd: 10 uur
  • Standbytijd: 26 dagen
  • Breedte: 52 mm
  • Hoogte: 102 mm
  • Diepte: 15 mm
  • Gewicht: 113 g
Foto's en filmpjes
Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5article/SAM_B3410_Star_Qwerty_black_back_530x530px.png
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Samsung%20B3410.jpg
Review door Azertyftw:

Azertyftw schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:53:
Review Samsung Star QWERTY (B3410)

First Impression

Ik zal meteen maar erbij vermelden dat ik eerst een Nokia N73 heb gehad. Deze was na 1 jaar van mijn abbonement vrijwel niet meer te gebruiken. Ik zocht een telefoon waarmee ik goed kon bellen, sms’en en iets van een camera zou ook meegenomen zijn. Het leek me verder wel eens leuk om een touchscreen telefoon te hebben.

Na op het internet op verschillende sites rondgezocht te hebben, kwam ik uiteindelijk uit bij de Samsung B3410. Snel besteld en netjes binnen de 10 werkdagen ontvangen. Vers uit het doosje moet ik zeggen dat de telefoon er goed uitziet. Het touchscreen werkt gewoon goed en alles wijst zich lekker vanzelf. Die vier lettertjes “star” hadden ze echter uit de naam kunnen laten. Het zijn namelijk twee totaal verschillende telefoons.

En als we verder kijken

Dus ik heb een telefoon gekocht om er handig mee te kunnen sms’en en bellen.
Voor deze doeleinden doet deze telefoon goed zijn werk. Het toetsenbord wat je kunt uitschuiven is even wennen maar is reuze fijn te gebruiken als je er eenmaal aan gewend bent.
Als je hem uit je zak haalt hoef je alleen maar het toetsenbord uit te schuiven en je tikt zo een sms’je in. Met bellen hoef je alleen maar linksonder op “toetsen” te drukken en er verschijnt zich een numeriek toetsenbord. Even een nummertje intikken en het werkt gewoon.

Over de batterijduur moet ik natuurlijk ook iets vertellen. Iedereen klaagt maar over de batterijduur maar ik doe toch echt minimaal 3 dagen met een volle lading. Moet ik er wel bijzetten dat ik die prul ’s nachts altijd uit zet. Snap ook niet waarom je dat niet zou doen. Anders vind ik het niet gek dat je batterij al na 1 à 2 dagen leeg is.

Je bureaublad kun je vormen d.m.v. widgets. Deze staan allemaal in een uitschuifbaar menuutje aan de linkerkant. Zo kun je via deze widgets direct toegang krijgen tot je berichten, of je kunt juist allemaal memo’s plaatsen. Maar net waarvoor je het gebruiken wilt.

Aan de rechterkant zit een knopje met een icoontje erop dat op iets van een camera moet lijken. Even deze knop inhouden en je camera is klaar voor gebruik.
Je moet er echter niet teveel van verwachten, hij is namelijk maar 2.0 Megapixel. Voor gewoon wat foto’s te schieten is de camera gewoon goed genoeg. Je kunt nog wat simpele instellingen wijzigen en wat leuke frames kiezen e.d. Allemaal misschien niet zo denderend, maar het werkt gewoon zoals het hoort.

Verder heb je nog een mp3-speler. Het is even wennen hoe deze werkt. Ik moet ook eerlijk toegeven dat dit niet de handigste is die er bestaat. Door de lijst scrollen gaat alleen met het touchscreen en dit resulteert wel eens op het per ongeluk opzetten van een nummer. De geluidskwaliteit/geluidssterkte is echter goed genoeg en als je geen gb’s aan muziek erop zet is hij vrij goed te gebruiken.

Wat valt er verder nog te zeggen. Je hebt een menu genaamd: “Organizer” Hier vind je alles van agenda tot een rekenmachine. Deze functies werken fantastisch! Vooral handig omdat ik weleens een druk schema heb en dan is een goed en fijn werkende agenda wel handig.

Je hebt ook “extra’s”. Hierin zitten je instellingen voor bluetooth maar hier vind je ook o.a. je games en spraak recorder. Dit wijst zich allemaal vanzelf en werkt prima.
Als laatste heb je nog de instellingen. Ik moet toegeven, het is even een doolhof waar je alles vindt. Je kunt gelukkig wel vrij goed de telefoon aan je wensen aanpassen. In grote lijnen zit er alles in wat je verwacht had om hier terug te vinden.

En hoe zit het met de minpuntjes?

Ja natuurlijk zijn er ook wat minder goede dingen, dat is bij alles zo!

Laat ik maar meteen beginnen met iets dat tot de grootste ergernis kan leiden. Het touchscreen is beveiligd met een blokkering. Wanneer je echter op een knop drukt springt het beeld weer aan en in je broekzak wil deze dan wel eens de blokkering van het scherm halen. Het is me in het begin vaak gebeurd dat ik opeens zat te bellen of opeens op het internet zat. Bij instellingen heb ik echter alles kunnen beveiligen met een wachtwoord. Je zou kunnen zeggen dat het irritant is, voor mij juist een prima oplossing en zo kan ook niet iedereen in mijn privé zaken snuffelen.

Bij widgetinstellingen kun je een aantal van deze widgets niet laten weergeven zodat je geen hele waslijst hebt. Sommige kun je echter niet weghalen. Het gaat hier om widgets die je naar websites doorverbinden. Het gaat hier om websites als: www.nu.nl en www.telegraaf.nl.
Sommige mensen ergeren zich eraan maar ik heb ze simpelweg even helemaal onderaan geplaatst.

Wat sommige mensen ook als een minpunt ervaren is dat je geen datakabel erbij geleverd krijgt. Natuurlijk, het is irritant dat je niet meteen aan de slag kunt met al je zooi over te pompen. Ik heb me gewoon een bluetooth stick erbij gekocht. Probleem dus makkelijk opgelost.

Conclusie

Het is een heel verhaal geworden en ik heb zo veel mogelijk proberen op te sommen.
Heel veel mensen zeiken over deze telefoon, net zoals bij de Samsung Star. Je moet je echter eens goed afvragen wat je allemaal met je gsm wilt doen en dan eens kijken naar het geld wat de Samsung Star en de Samsung B3410 kosten. Deze telefoon biedt je ondanks een aantal minpunten een goed functionerende telefoon waarmee je fatsoenlijk kunt bellen en sms’en. Alle standaard extra dingen zitten er ook bij (mp3, camera, organizer). Als je dus kijkt naar wat er allemaal in zit en dan eens gaat kijken naar de prijs waarvoor je dit beestje krijgt vind ik dat niemand mag klagen.

Voor mensen die een goed functionerende telefoon zoeken en daar graag een touchscreen op willen zou ik deze telefoon zeker aanraden.

[ Voor 44% gewijzigd door thijsje66 op 05-03-2010 12:28 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 16:18

musicer

Press any key to continue....

Min of meer de uitgeklede versie van de omnia qwerty net zoals de star de uitgeklede versie van de omnia II/Jet is. ziet er goed uit, maar de resolutie lijkt me een beetje laag. Voor de rest een prima toestel, want een mobiel met qwerty toetsenbord en touchscreen voor dat geld zie je niet zo vaak.

P.S. nette topicstart;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Idd, nice start!
fijne telefoon, al ga ik volgend jaar toch voor een nieuwe als mijn abbo verloopt.
Voor bellen/smsen is hij wel fijn enzo, maar ik zoek na deze toch wat meer functies.

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
@Azertyftw
Kan je mss een review schrijven die ik in de TS kan verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de Samsung Star Qwerty gekocht en ik heb 'm nu net weer in de doos gedaan want ik word er scheit ziek van op mijn manier gezegt. Toetsenbord werkt voor geen meter, kan niet wennen aan het menu en dat trillen als je maar 1 toets aan raakt geeft je het gevoel dat je 'm per direct het raam uit wilt smijten, Moest eerst een uur zoeken om dat uit te zetten... Ik had 'm gekocht om sneller te smsen, nou, vergeet het maar XD. Ik ga mooi opzoek naar iets anders maar ik gebruik al meer dan 5 jaar samsung maar ben het nu echt een beetje zat.

Never Again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
thijsje66 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:13:
@Azertyftw
Kan je mss een review schrijven die ik in de TS kan verwerken?
Haha jazeker kan ik het proberen :)
Heb nu toch even de tijd daarvoor. Ben er niet goed in, maar zal er iets van proberen te maken :)

Grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Review Samsung Star QWERTY (B3410)

First Impression

Ik zal meteen maar erbij vermelden dat ik eerst een Nokia N73 heb gehad. Deze was na 1 jaar van mijn abbonement vrijwel niet meer te gebruiken. Ik zocht een telefoon waarmee ik goed kon bellen, sms’en en iets van een camera zou ook meegenomen zijn. Het leek me verder wel eens leuk om een touchscreen telefoon te hebben.

Na op het internet op verschillende sites rondgezocht te hebben, kwam ik uiteindelijk uit bij de Samsung B3410. Snel besteld en netjes binnen de 10 werkdagen ontvangen. Vers uit het doosje moet ik zeggen dat de telefoon er goed uitziet. Het touchscreen werkt gewoon goed en alles wijst zich lekker vanzelf. Die vier lettertjes “star” hadden ze echter uit de naam kunnen laten. Het zijn namelijk twee totaal verschillende telefoons.

En als we verder kijken

Dus ik heb een telefoon gekocht om er handig mee te kunnen sms’en en bellen.
Voor deze doeleinden doet deze telefoon goed zijn werk. Het toetsenbord wat je kunt uitschuiven is even wennen maar is reuze fijn te gebruiken als je er eenmaal aan gewend bent.
Als je hem uit je zak haalt hoef je alleen maar het toetsenbord uit te schuiven en je tikt zo een sms’je in. Met bellen hoef je alleen maar linksonder op “toetsen” te drukken en er verschijnt zich een numeriek toetsenbord. Even een nummertje intikken en het werkt gewoon.

Over de batterijduur moet ik natuurlijk ook iets vertellen. Iedereen klaagt maar over de batterijduur maar ik doe toch echt minimaal 3 dagen met een volle lading. Moet ik er wel bijzetten dat ik die prul ’s nachts altijd uit zet. Snap ook niet waarom je dat niet zou doen. Anders vind ik het niet gek dat je batterij al na 1 à 2 dagen leeg is.

Je bureaublad kun je vormen d.m.v. widgets. Deze staan allemaal in een uitschuifbaar menuutje aan de linkerkant. Zo kun je via deze widgets direct toegang krijgen tot je berichten, of je kunt juist allemaal memo’s plaatsen. Maar net waarvoor je het gebruiken wilt.

Aan de rechterkant zit een knopje met een icoontje erop dat op iets van een camera moet lijken. Even deze knop inhouden en je camera is klaar voor gebruik.
Je moet er echter niet teveel van verwachten, hij is namelijk maar 2.0 Megapixel. Voor gewoon wat foto’s te schieten is de camera gewoon goed genoeg. Je kunt nog wat simpele instellingen wijzigen en wat leuke frames kiezen e.d. Allemaal misschien niet zo denderend, maar het werkt gewoon zoals het hoort.

Verder heb je nog een mp3-speler. Het is even wennen hoe deze werkt. Ik moet ook eerlijk toegeven dat dit niet de handigste is die er bestaat. Door de lijst scrollen gaat alleen met het touchscreen en dit resulteert wel eens op het per ongeluk opzetten van een nummer. De geluidskwaliteit/geluidssterkte is echter goed genoeg en als je geen gb’s aan muziek erop zet is hij vrij goed te gebruiken.

Wat valt er verder nog te zeggen. Je hebt een menu genaamd: “Organizer” Hier vind je alles van agenda tot een rekenmachine. Deze functies werken fantastisch! Vooral handig omdat ik weleens een druk schema heb en dan is een goed en fijn werkende agenda wel handig.

Je hebt ook “extra’s”. Hierin zitten je instellingen voor bluetooth maar hier vind je ook o.a. je games en spraak recorder. Dit wijst zich allemaal vanzelf en werkt prima.
Als laatste heb je nog de instellingen. Ik moet toegeven, het is even een doolhof waar je alles vindt. Je kunt gelukkig wel vrij goed de telefoon aan je wensen aanpassen. In grote lijnen zit er alles in wat je verwacht had om hier terug te vinden.

En hoe zit het met de minpuntjes?

Ja natuurlijk zijn er ook wat minder goede dingen, dat is bij alles zo!

Laat ik maar meteen beginnen met iets dat tot de grootste ergernis kan leiden. Het touchscreen is beveiligd met een blokkering. Wanneer je echter op een knop drukt springt het beeld weer aan en in je broekzak wil deze dan wel eens de blokkering van het scherm halen. Het is me in het begin vaak gebeurd dat ik opeens zat te bellen of opeens op het internet zat. Bij instellingen heb ik echter alles kunnen beveiligen met een wachtwoord. Je zou kunnen zeggen dat het irritant is, voor mij juist een prima oplossing en zo kan ook niet iedereen in mijn privé zaken snuffelen.

Bij widgetinstellingen kun je een aantal van deze widgets niet laten weergeven zodat je geen hele waslijst hebt. Sommige kun je echter niet weghalen. Het gaat hier om widgets die je naar websites doorverbinden. Het gaat hier om websites als: www.nu.nl en www.telegraaf.nl.
Sommige mensen ergeren zich eraan maar ik heb ze simpelweg even helemaal onderaan geplaatst.

Wat sommige mensen ook als een minpunt ervaren is dat je geen datakabel erbij geleverd krijgt. Natuurlijk, het is irritant dat je niet meteen aan de slag kunt met al je zooi over te pompen. Ik heb me gewoon een bluetooth stick erbij gekocht. Probleem dus makkelijk opgelost.

Conclusie

Het is een heel verhaal geworden en ik heb zo veel mogelijk proberen op te sommen.
Heel veel mensen zeiken over deze telefoon, net zoals bij de Samsung Star. Je moet je echter eens goed afvragen wat je allemaal met je gsm wilt doen en dan eens kijken naar het geld wat de Samsung Star en de Samsung B3410 kosten. Deze telefoon biedt je ondanks een aantal minpunten een goed functionerende telefoon waarmee je fatsoenlijk kunt bellen en sms’en. Alle standaard extra dingen zitten er ook bij (mp3, camera, organizer). Als je dus kijkt naar wat er allemaal in zit en dan eens gaat kijken naar de prijs waarvoor je dit beestje krijgt vind ik dat niemand mag klagen.

Voor mensen die een goed functionerende telefoon zoeken en daar graag een touchscreen op willen zou ik deze telefoon zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whitetiger1978
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:56
Weet iemand hoeveel SMS'jes je tegelijk kunt versturen?

Met mijn huidige Samsung Soul kan ik maar 10 sms-jes tegelijk versturen naar personen.
Aangezien ik vaak meerdere SMS-en tegelijk (17 personen) moet sms-en voor het voetballen is het wel makkelijk als dat in één keer kan i.p.v. in twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benlap
  • Laatst online: 05-12-2009
Ben al 2 weken in bezit van een QWERTY. Bewust gekozen voor SMS'en en dat doet ie perfect. Geluid is ook goed maar het lukt me niet vanuit de SD muziek per folder af te spelen. Alles gebeurt via shuffle. Handleiding is summier. Blijft bij zoeken en uitproberen. Maar... het ergste van alles is dat het toestel slechts geleverd wordt met een oplader en oortjes van matige kwaliteit. Een datakabel PC-toestel ==> extra voor € 15,-- of (1,20 via dealextreme, dat wel), Studio 1 ==> zelf downloaden. Schande, Samsung. Reken €2,-- extra per toestel maar levert het compleet!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Dat doet niet alleen samsung, lg leverde bij m´n secret ook geen datakabel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Ja idd da's een nadeel. Ik heb me voor 5 euro een bluetooth stickje gekocht, werkt prima.
Alleen heb ik er een progje bij gekregen dat niet echt stabiel werkt met bladeren door gsm of bladeren door de pc. Iemand die hier een goed progje voor weet :p ?

En dat shuffle kun je toch in de mp3 speler (niet de geminimaliseerde) instellen bij Meer>Instellingen> Wikkeleurig Aan - Uit.. of bedoel je dit niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
btw, sorry dat je review nog niet in de TS staat, maar die is niet meer aanpasbaar (waar slaat dat op, het is pas gister opgericht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
oh is niet erg hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benlap
  • Laatst online: 05-12-2009
Heb een collega met een STAR ==> kan inderdaad via instellingen. Op de QWERTY lukt het niet ook verander ik de instellingen. krijg ik alsmaar een lijst met alle nummers ook zijn ze netjes in mappen gezet...Maar ja, blijf ik proberen. En heb een kabel in Hong Kong besteld...
Nog een vraag: weet iemand welke instellingen moeten toegepast bij de conversie van films voor de QWERTY. 320x240 met 192 FPS of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
lijkt me wat je hebt gezegd, wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net thuis van mijn werk en wil mijn telefoon aan de oplader gooien ( had ik thuis in hoesje gelaten omdat hij leeg was ) en zie dat mijn scherm binnenin kapot is :o

Gehele bovenkant is gewoon gescheurd (alleen binnenin niet aan de buitenkant.. die is nog puntgaaf) .. smorgens was dit nog niet dus is spontaan gebeurd... Binnen 1 maand ook nog.. Belcompany weet me ook nog te vertellen dat dit waarschijnlijk niet onder de garantie valt en ik het dus niet vergoed krijg .. leuk dan .. ben mega zuinig op mijn mobieltjes etc .. nog nooit gevallen .. speciaal een duur leren hoesje gekocht en ding is nog kapot ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

In vergelijking met de gewone Star, is het ook met de Qwerty mogelijk om een bericht te schrijven op het scherm met je vinger/stokje? Het toetsenbord vind ik wel handig maar mocht je willen switchen... kon het niet terugvinden in reviews en op het toestel zelf.

En daarnaast heb ik de indruk dat het schermpje van de Qwerty kleiner is dan die van de Star. Of is dit een foute gut feeling?

[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 09-12-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Dat staat ook in de beschrijving:
Star Qwerty: 2,6 inch
Star: 3,0 inch
(omdat alles wordt vergeleken met de iphone)
iphone: 3,5 inch
htc hd2:4,2 inch

[ Voor 36% gewijzigd door thijsje66 op 09-12-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

@Thijsje beetje voorbarig om een B3410 (+- 149,-) te vergelijken met het topsegment van de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Dat was ook extreem sarcastisch, omdat heel veel wordt vergeleken met de iphone. En ook om je een voorstelling van de schermgrootte te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:51
Ik hoop niet dat het erg is dat ik dit topic kick, maar ik ben opzoek naar een nieuwe phone. Niet omdat mijn abbonement af is gelopen maar omdat ik zo stom was de vorige keer een windows mobile toestel te kopen. Ik heb MS een kans gegeven met WM, maar nooit meer wat een bagger. ;)

Goed, ik dacht in de tussentijd dat mijn huidige abbo nog loopt wilde ik gewoon even een goedkope vervanger hebben, en ik stuite op deze telefoon. Het is gewoon bijna precies wat ik zoek. Er rust me nog 1 vraag, kan ik hier gewoon mee internetten? Als in WEB met een E, niet wap wat in de SP al staat. Ik heb wel gevonden dat je op sociale netwerken ed kunt maar gewoon even tweakers.mobi bijv checken, kan dat? Niet superbelangrijk maar soms vind ik het wel handig... :-)

Maar mischien dat ik volgende maand gewoon deze ga halen, niet duur en toch wel alles wat ik nodig heb. Dat de camera crap is boeit me niet.

//edit
Het staat gewoon op de samsung site. 'Internet HTML Browser Ja'. Mooi :-)

[ Voor 4% gewijzigd door WernerL op 28-12-2009 23:55 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ja, je kan het via de ingebouwde browser doen, maar ik raad je aan om Opera Mini te gebruiken, dat werkt in mijn ervaring toch wat beter dan de ingebouwde browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je mini opera download komt deze dan naast je ingebouwde browser of vervangt hij de ingebouwde browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Nee, hij vervangt de ingebouwde browser niet. Iig niet uit zichzelf. Mss is dit wel mogelijk, ik weet iig wel dat het op blackberry's gebeurt. Op mijn LG Secret is het jammer genoeg nog niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok. dus als ik opera er op zet en het bevalt niet dan kan ik hem er af halen en weer via de ingeboude browser internetten

welke versie heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ik gebruik versie 4.2
Je kan ook al via de ingebouwde browser internetten als Opera Mini erop staat.
Maar je kan hem er idd weer afhalen.

PS: Opera Mini 5 beta is ook uit, maar die kan ik niet aanraden, die is veel te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:46:
Kom net thuis van mijn werk en wil mijn telefoon aan de oplader gooien ( had ik thuis in hoesje gelaten omdat hij leeg was ) en zie dat mijn scherm binnenin kapot is :o

Gehele bovenkant is gewoon gescheurd (alleen binnenin niet aan de buitenkant.. die is nog puntgaaf) .. smorgens was dit nog niet dus is spontaan gebeurd... Binnen 1 maand ook nog.. Belcompany weet me ook nog te vertellen dat dit waarschijnlijk niet onder de garantie valt en ik het dus niet vergoed krijg .. leuk dan .. ben mega zuinig op mijn mobieltjes etc .. nog nooit gevallen .. speciaal een duur leren hoesje gekocht en ding is nog kapot ..
UPDATE: Telefoon is gemaakt door samsung zonder enige problemen. Goede service dus van Samsung (minder goede service van Belcompany)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk jullie ervaringen met de batterijduur van dit toestel? Kom je er lang mee toe of moet je om de 1 à 2 dagen herladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:03:
Wat zijn eigenlijk jullie ervaringen met de batterijduur van dit toestel? Kom je er lang mee toe of moet je om de 1 à 2 dagen herladen?
Ik zit op 4-5 dagen normaal gebruik (bel niet heel veel, sms wel redelijk (5-10 smsjes per dag))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon gekocht vorige week woensdag en wil er eigenlijk weer vanaf.
Probleem namelijk; Hij gaat in de broekzak CONSTANT van toetsenblokkering af. En dan kom het volgende; dan gaat hij vooral vaak UIT bij mij.

Vervelendste tot nu toe:
Blijkbaar komt de uit-knop tegen mijn been aan oid.
Vervolgens gaat hij weer aan, net zoals die uit gaat en doordat mijn been het touchscreen raakt vult hij allemaal onmogelijke pincodes in waardoor ik pukcode weer moest aanvragen.

En dit heb ik dus al sinds woensdag toch wel keer of 6-7 gehad (dat hij uit gaat dan he, die puk-code was 1 malig). Verder voor het geld een zeer leuke mobiel qua functies e.d. en ik vind het toetsenbordje wél goed werken bijv... maar door die toetsenvergrendeling in combinatie met het "uit" gaan is het écht niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een Samsung STAR QWERTY ontvangen, nog niet uitgepakt.
Ik ging ervanuit dat Outlook synchronisatie van agenda en taken werkt. Nu zie ik vandaag op diverse sites waar de telefoon verkocht wordt dat Outlook synchronisatie niet kan. Op internetforums wordt echter vermeld dat het wel zou kunnen, zelfs met Outlook 2007.

Kan iemand mij bevestigen of synchronisatie met Outlook 2007 werkt?
En zo ja, hoe ik dat moet doen?

Nog een vraagje: lezen van MS-office documenten, werkt dat op deze telefoon?

Graag spoedig reactie; als het niet werkt stuur ik hem nog binnen de 7 dagen de ervoor staan terug ..

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 10:48

amx

ik heb deze telefoon besteld, en ik begrijp dat er gen datakabel bij zit. Werkt de telefoon met een usb aansluiting, of is het een eigen aansluiting van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

amx schreef op zondag 17 januari 2010 @ 09:12:
ik heb deze telefoon besteld, en ik begrijp dat er gen datakabel bij zit. Werkt de telefoon met een usb aansluiting, of is het een eigen aansluiting van Samsung?
Je zult dit type datakabel nodig hebben. http://www.devilpower.nl/...30-star-s3500-s3650-corby . Zo´n kabel heb je voor 7.50 al in huis dus het is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barhutsch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-03 08:32
Het is een prima toestel. Maar dat ontgrendelen in je broek is echt niet handig. Is er iemand die hier iets praktisch op gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja niet meer in je broekzak doen ;-p

is het mogelijk om via je data kabel je gsm aan te sluiten op een fm transmitter en zo de muziek van je telefoon te beluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Dat denk ik niet, maar misschien zijn er wel losse dingen te koop, zoals bij SE het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss wel via die aansluiting aan de bovenkant? en anders gewoon via een sd kaartje maar was wel makkelijk gewest als het zo gaat.

ik ga hem bestellen en dan horen jullie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoord dat deze mobiel snel van zijn toetsenblokkering afgaat, is dat ook zo. Zo ja wat kun je er tegen doen. Zoals bijvoorbeeld zo'n sokje omheen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Het lijkt me dat dat wel helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
ik heb vandaag de samsung star qwerty gekregen.
Ik heb mijn geheugenkaart er in gestopt voor de muziek.
start de mp3 speler en hij speelt.
ik wou stoppen en de mp3 speler verandert in een mini player.
maar weet iemand hoe ik die mini player uit het beeldscherm krijg?
hij speelt geen muziek meer, maar blijft op het beeldscherm staan.
in de gebruikshandleiding kan ik er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik filmpjes kan afspelen op youtube? Ik krijg een melding: inhoud wordt niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:51:
Weet iemand hoe ik filmpjes kan afspelen op youtube? Ik krijg een melding: inhoud wordt niet ondersteund.
youtube = flash word niet ondersteund.

Nou ik heb deze samsung dus ook gisteren gehaald ben er tot nu toe erg te vreden mee.

Ik loop wel tegen een aantal punten/vragen aan

* Sommige widgets kan ik niet verwijderen is er een harde manier om dit te doen
* Zijn er mensen die een handleiding hebben om outlook te synchroniseren naar deze samsung? ( en kan dit via blue tooth )
* Mijn vriendin heeft een andere samsung gekocht ( corby ) en die kan meerdere schermen weergeven, is dat bij deze samsung ook zo?
* Ik zoek een mooi leren hoesje ( heb nu alleen een cheape screenprotector ) weet iemand waar ik zo'n eentje kan kopen ?
* Is het mogelijk om games te downloaden behalve games die op de de samsung site staan.
* Is het zo dat alle functionaliteiten/menu's en dergelijke gelijk zijn aan de samsung star?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:13

ikt

-RoB- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:16:
[...]
* Is het mogelijk om games te downloaden behalve games die op de de samsung site staan.
[...]
Alvast bedankt!
Je kunt games installeren die met Java zijn geprogrammeerd voor de mobiel. Alleen moet je wel goed zoeken, games hebben geen goede ondersteuning voor deze mobiel, meeste ondersteunen geen touch. Velen denken dat je uitschuifbaar qwerty ding gewoon onder de telefoon zit, wat leidt tot onhandige besturing. Ik zoek nu ook apps die een 'landscape' mode ondersteunen of touch ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb hier een probleem met een Samsung Star b3410.
Hij speelt geen filmpjes af.
Dan krijg ik een melding dat ik een flash player moet installeren.
Moet dan bellen naar een Amerikaans nr.
Kan ook nog anders.. maar hij blijft hangen op het inloggen.
Ik ben ingelogd en toch zegt ie van niet.

Is er een simpelere manier..een link die ik vanaf de telefoon kan openen en zo het bestand gratis kan downloaden?

B.V.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

ik heb de telefoon sinds gister, en ik ben er wel van gecharmeerd, echt een vooruitgang op mijn vorige prepaid samsung (gekocht à €25,- voor de telefoon).
ik ga nog een microSD kaartje kopen, misschien een van 8GB, maar dan wil ik er ook video op zetten, er zit een mapje bij voor video's, maar welke formaten worden ondersteund? er zit een h.264 codec in, maar HD kun je natuurlijk vergeten met een schermresolutie van 320xnogiets ...
heeft iemand ervaring met het bekijken van video op de telefoon?

Ook zitten er veel web 2.0 applicaties op zoals Facebook en Hyves, nu update ik al mijn netwerksites via Twitter, maar die zit er dan weer niet bij helaas :( heeft iemand enig idee of dat bijvoorbeeld in een firmware update kan worden toegevoegd? er zit geen wlan op , en steeds betalen voor internettoegang ga ik sowieso niet doen, maar zou wel grappig zijn als het kon :)

[edit]
spelfoutje

[ Voor 1% gewijzigd door amx op 02-02-2010 23:05 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

-RoB- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:16:
[...]

youtube = flash word niet ondersteund.

Nou ik heb deze samsung dus ook gisteren gehaald ben er tot nu toe erg te vreden mee.

Ik loop wel tegen een aantal punten/vragen aan

* Sommige widgets kan ik niet verwijderen is er een harde manier om dit te doen
* Zijn er mensen die een handleiding hebben om outlook te synchroniseren naar deze samsung? ( en kan dit via blue tooth )
* Mijn vriendin heeft een andere samsung gekocht ( corby ) en die kan meerdere schermen weergeven, is dat bij deze samsung ook zo?
* Ik zoek een mooi leren hoesje ( heb nu alleen een cheape screenprotector ) weet iemand waar ik zo'n eentje kan kopen ?
* Is het zo dat alle functionaliteiten/menu's en dergelijke gelijk zijn aan de samsung star?

Alvast bedankt!
widgets kun je via menu, instellingen, display en verlichting, widget, dan verdwijnen ze in ieder geval uit de widgetlijst op je bureaublad

samsung star lijkt op de qwerty, maar met een aantal kleine verschillen, de hoger lager knop op de linkerzijkant is minder gevoelig (bij de qwerty gaat door menu's bladeren soms iets te snel met deze knop - bij mij in ieder geval) , bij de qwerty zou je daarvoor het toetsenbord moeten gebruiken, gaat wat vloeiender.
Ook heeft de star wel Twitter en de qwerty niet (kwam ik later achter), verder zijn ze ongeveer gelijk qua software, qua vorm is de Star iets rechthoekiger en ongeveer 3 mm groter in lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het snel van de blokkering afgaan:

1. Zet je nep oproep knop UIT. Als je deze per ongeluk (al dan niet in je zak) indrukt gaat hij ook van de blokkering af.

2. Koop een goed hoesje/sokje. Ik heb een leren hoesje gekocht bij een random telefoonwinkel en hij gaat eigenlijk vrijwel nooit meer van de blokkering af.

Hoop dat ik mensen hiermee help. Buiten dat hij binnen 1 maand al kapot was ben ik wel te spreken over de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, ik heb sinds vandaag de Samsung b3410, maar ik heb al een vraagje.
Je kan de gsm vergrendelen via dat knopje aan de zijkant,
maar gaat dat op nog andere manieren?
Ik hoop het echt, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:16:
Wel, ik heb sinds vandaag de Samsung b3410, maar ik heb al een vraagje.
Je kan de gsm vergrendelen via dat knopje aan de zijkant,
maar gaat dat op nog andere manieren?
Ik hoop het echt, alvast bedankt!
zoals (bij mij bekend) alle Samsung telefoons, kun je het # teken op het touchscreen toesenbordje ook indrukken. Maar of dat nou handiger is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net dit toestel (B3410) gekocht en al een paar uur probeer ik contacten te kopiëren van Simkaart naar telefoon. Iemand een tip? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een klein probleempje die ik niet in de handleiding weer kan vinden...
Heb ook de mp3 als miniplayer in beeld staan en krijg het niet meer weg, beetje irri...weet iemand hoe dit moet?
Verder prima telefoontje, gebruik m zelfs zakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:48:
Ik heb ook een klein probleempje die ik niet in de handleiding weer kan vinden...
Heb ook de mp3 als miniplayer in beeld staan en krijg het niet meer weg, beetje irri...weet iemand hoe dit moet?
Verder prima telefoontje, gebruik m zelfs zakelijk!
Op het 'bureaublad' een keer klikken zodat de widgetbar links evoorschijn komt, en daar je MP3 speler naar slepen. :) Erg handige widget vind ik, ik kan zo redelijk snel muziek luisteren zonder door meerdere menu's heen te gaan.

Verwijderd

Het is gelukt, idd handig!
zo hou jeje bureaublad mooi schoon en kan je toch snel dingen openen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren deze telefoon gekocht..
Maar nu wil ik liedjes luisteren, maar krijg (vaak) alleen de naam van het liedje te zien.
Kan ik ergens instellen dat je ook de artiest (en de naam van het lied) te zien krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:54:
Heb gisteren deze telefoon gekocht..
Maar nu wil ik liedjes luisteren, maar krijg (vaak) alleen de naam van het liedje te zien.
Kan ik ergens instellen dat je ook de artiest (en de naam van het lied) te zien krijgt?
metagegevens toevoegen in Windows

http://windows.microsoft....r-and-why-is-it-important

werkt overigens alleen in de fullscreen versie van de mp3 speler, als je de minispeler op je beginscherm open hebt staan, zie je alleen de naam van het nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

is iemand hier al bekend met de e-mail ondersteuning van hotmail op dit toestel? Ik probeer een E-mail account te activeren, maar krijg continu melding dat loginnaam cq wachtwoord niet correct zijn. (Terwijl dat echt zo is ;) ) Kan het zijn dat dit toestel geen POP3 accounts ondersteund of zo? Iemand al geprobeerd hotmail als vaste email in te stellen?

Heeft iemand verder al dat Parlingo aan de praat gekregen (ingebouwde messaging programma). Ik heb een account op basis van een hotmailaccount aan kunnen maken, maar kan dan geen gebruik maken van mijn MSN contactpersonen. Het lijkt erop dat iemand een Parlingo account moet hebben voordat ik die persoon kan zien. Met andere woorden, ook de ander moet Parlingo geinstalleerd hebben... Iemand anders hier al betere / andere ervaringen mee?

Verder doet dit toestel precies wat ik ervan verwachtte!
Ondanks dat het helemaal plastic is voelt het degelijk aan. Sms-en bellen gaat prima. qwerty toetsenbord werkt lekker, dus die 2 jaar komen we wel door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amx schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:40:
[...]

metagegevens toevoegen in Windows

http://windows.microsoft....r-and-why-is-it-important

werkt overigens alleen in de fullscreen versie van de mp3 speler, als je de minispeler op je beginscherm open hebt staan, zie je alleen de naam van het nummer
Oke... maar snap niet hoe ik dat bij liedjes kan doen?

Verwijderd

Hoe kan je de pincode van bluetooth uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een opwaardeerkaart gekocht. Maar ik kan met geen mogelijkheid opwaarderen. Als zij om doorverwijsnummer vraagt , komt er zo'n vergrendelbericht in beeld en de toetsbutton is niet beschikbaar.

Hoe kan ik nu opwaarderen met die kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lo2
  • Laatst online: 03-09 13:16

Lo2

Ik heb nu een t mobile vairy touch, maar omdat dat ding een vreselijk slechte gesprekskwaliteit heeft ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon.

Is er iets bekend over de geluidskwaliteit tijdens het bellen? En is de star qwerty dan de moeite waard om mijn vairy touch te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb een vraagje over e-mail op de Star Qwerty..
Is het mogelijk oim net zoals de nokia e71 Email altijd op de voorgrond te laten zien? dus het zelfde als je een smsje zou krijgen, het op de voorgrond komt maar dan voor email?

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.be/images/product/64090/nokia-e71-grey-steel.jpg

En dan bedoel ik daar dat gedeelte "work E-mail(4)
zo'n functie, is dat ook mogelijk op de star qwerty?

• thijsje66
Waarschijnlijk kan je wel mappen maken, maar die widget die je bedoelt denk ik niet.

Verwijderd

hallo, ik heb een (klein) probleempje:
namelijk mijn provider is T-mobile en ik had dezelfde simkaart in een ouder mobieltje, toen had ik een (1e) mmsje gekregen en die bleef ik krijgen terwijl degene die hem stuurde hem eigenlijk niet stuurt, ik had de samsung star qwerty dus gekocht en ik blijf dat mmsje krijgen en ik kan zelf geen mms'jes versturen of het mmsje dat ik krijg ophalen er staat dan configuratie fout :? het zou fijn zijn als iemand een oplossing heeft voor dat ik niet steeds dat mmsje krijg en dat ik ze in de toekomst gewoon kan sturen en ophalen.
alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik sms-en op de micro-sd kan opslaan? Geheugenkaart staat al aangevinkt bij instellingen/standaardgeheugen, maar hij doet het niet.

Eerst pompt hij 20smsjes op de sim, dan nog is 300 op de telefoon, en dan zegt deze geheugen vol. de micro-sd is nog voldoende leeg en goed geformateerd. Nog iemand dit probleem ?

Verder minpunt vind ik dat hij geen smilies in tekeningetjes ondersteunt en toch wel van de screenlock durft afgaan. De widgetbar helemaal afzetten lukt ook niet. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Je kan geen sms'jes op microsd opslaan.
zal ik mss een FAQ maken voor al deze vragen, want het zijn er nog al veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Huh, op de site staat dat dit ding 3G ondersteunt. Nu snap ik er niets meer van. :P

http://www.samsung.com/nl...etail&tab=spec&fullspec=F

Edit: nvm, EDGE = 3G technologie. En EDGE wordt niet ondersteunt in Nederland. Jammer.

[ Voor 16% gewijzigd door ikt op 01-03-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:30
Ik heb sinds vrijdag deze telefoon ter vervanging van mijn samsung star s5230. Ik heb deze geruild voor de qwerty omdat ik helemaal gek werd van het smsjes typen met touchscreen.

Ik kom echter wel iets tegen wat me mateloos irriteert. Bij de s5230 is het namelijk mogelijk om widgets in de widget bar te zetten en deze ook te openen via de widget bar (gewoon een keer aanklikken en dan werd de betreffende widget geopend). Echter bij de qwerty is dit niet mogelijk? Als ik namelijk bij de qwerty de widget bar open en bijvoorbeeld de nu.nl widget aan klik dan wordt deze niet geopend?

Is er een mogelijkheid om via instellingen en/of updates dit te veranderen? Ik kan namelijk niks in de handleiding vinden over of dit wel/niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

gfo schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:42:
Ik heb sinds vrijdag deze telefoon ter vervanging van mijn samsung star s5230. Ik heb deze geruild voor de qwerty omdat ik helemaal gek werd van het smsjes typen met touchscreen.

Ik kom echter wel iets tegen wat me mateloos irriteert. Bij de s5230 is het namelijk mogelijk om widgets in de widget bar te zetten en deze ook te openen via de widget bar (gewoon een keer aanklikken en dan werd de betreffende widget geopend). Echter bij de qwerty is dit niet mogelijk? Als ik namelijk bij de qwerty de widget bar open en bijvoorbeeld de nu.nl widget aan klik dan wordt deze niet geopend?

Is er een mogelijkheid om via instellingen en/of updates dit te veranderen? Ik kan namelijk niks in de handleiding vinden over of dit wel/niet mogelijk is.
je kunt de widget toch gewoon uit de zijbalk slepen.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:30
Ja dat is een mogelijkheid, alleen ik vind het juist fijn dat ik bij de s5230 de widget kon activeren zonder deze uit de balk te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de bluetooth pincode uitschakelen?
Is dat uberhaubt mogelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 14:57:
Ik heb een opwaardeerkaart gekocht. Maar ik kan met geen mogelijkheid opwaarderen. Als zij om doorverwijsnummer vraagt , komt er zo'n vergrendelbericht in beeld en de toetsbutton is niet beschikbaar.

Hoe kan ik nu opwaarderen met die kaart?
Je kan het vergrendel knopje aan de zijkant inhouden. dan komen onderin wel de opties te staan zoals menu en telefoonlijst, maar ook toetsen . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:34:
Hoe kan je de bluetooth pincode uitschakelen?
Is dat uberhaubt mogelijk? :)
Ja, door veilige mode uit te schakelen. Maar je kunt ook gewoon pairen met iets, hoef je geen pincodes meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een kameraad heeft deze phone ook gekocht en is er content van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren deze gsm gekocht en ik ben er zeer tevreden over, ik had eerst een samsung star niet veel verschil van menu dus, maar ik heb een vraagje;
weten jullie hoe je tekens zoals ö, é, à, ù, ï, ... typt op het toetsenbord want naast 'alt' staat wel een knopje met 'âë' maar er gebeurd niets als ik daarop druk...
ben er al mee naar de phone house geweest maar zij wisten het ook niet...
in het boekje staat er; 'in standby-stand: alle beschikbare tekens tonen wanneer een klinker in een tekstinvoerveld gemarkeerd wordt weergeven'
maar ik snap niet wet ze daarmee bedoelen, kan iemand mij aub helpen?
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:13:
[...]

Oke... maar snap niet hoe ik dat bij liedjes kan doen?
voor zover ik weet zul je handmatig voor ieder liedje de eigenschappen kunnen gaan veranderen, dit doe je door met de rechtermuisknop op het mp3 bestandje te klikken, eigenschappen klikken, en dan naar tabblad details gaan.
daar kun je bij titel ook de naam van de artiest vermelden. Betekent wel dat je dit voor ieder bestandje apart zult moeten gaan doen.

[ Voor 0% gewijzigd door amx op 16-03-2010 13:52 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

amx schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:22:
[...]

voor zover ik weet zul je handmatig voor ieder liedje de eigenschappen kunnen gaan veranderen, dit doe je door met de rechtermuisknop op het mp3 bestandje te klikken, eigenschappen klikken, en dan naar tabblad details gaan.
daar kun je bij titel ook de naam van de artiest vermelden. Betekent wel dat je dit voor ieder bestandje apart zult moeten gaan doen.
je kunt het ook makkelijker doen met "Tag & Rename" dit is een programmatje waarmee dit heel makkelijk snel en ook bij meerder liedjes tegelijk kan

Edit:
Ik heb trouwens de afgelopen week een aantal tips geplaatst in het samsung jet forum met een aantal tips en een aantal handige games en apps voor de samsung jet. Aangezien dit ook van toepassing is op de samsung star qwerty (deze heeft het zelfde besturingssysteem als de jet) zal ik hier even een linkje plaatsen. De berichten staan hier en een stukje lager staan er ook nog wat.

Succes er mee..

[ Voor 27% gewijzigd door musicer op 17-03-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee kleine vraagjes

Kan je de gsm automatisch vergrendelen (ik vergeet vaak de lock knop in te drukken)

Kan je de afbeeldingen van het vergrendelscherm wijzigen ? (maw hoe kan je in de map met standaardafbeeldingen komen ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:01:
Twee kleine vraagjes

Kan je de gsm automatisch vergrendelen (ik vergeet vaak de lock knop in te drukken)
Op mijn jet zit dit bij instellingen->telefoon->Aanraakpaneel automatisc...
ik weet niet of dit bij deze telefoon het zelfde is, maar ik verwacht dat het wel ongeveer op de zelfde plaats zit, omdat het ongeveer het zelfde OS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoramQ
  • Laatst online: 10-09 22:43
Tip voor de mensen waarbij de telefoon vaak uit gaat:
Het kan zijn dat de simkaart los zit, ik had namelijk dat hij vaak uit ging op de fiets of tijdens het lopen en dan moest ik soms moest ik de batterij eruit halen voor hij weer aan kon. Met enkele (flinke) tikken op de onderkant kon ik hem uit zetten. Maar nu heb ik het beugeltje van de simkaart aangedrukt en simkaart weer terug erin en hij doet het nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 13:30
hallo,
ik heb gisteren ook dit toestel gekocht. nu heb ik een vraagje is er ergens een site waar je meer widgets kan afhalen??
voor de rest zalig toestel om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

dauwie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:40:
hallo,
ik heb gisteren ook dit toestel gekocht. nu heb ik een vraagje is er ergens een site waar je meer widgets kan afhalen??
voor de rest zalig toestel om mee te werken.
met de "widgets" widget (met dat soort van lego steentje) en uit mijn post op het samsung jet forum van laatst (p.49, daar staan ook nog een paar andere handige tips en apps):
Ik haal bijna alles van http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=34.0
Staan echt heel veel handige dingen op voor je jet

Let wel op, als je iets verkeerd doet in het register van je jet dan kan je hem zo kapot hebben.

Zo krijg je de spiegel widged
1. Connect your Jet to your PC via USB an start TKFileExplorer
2. Connect the Jet and TKFE
3. Browse to the REGISTRY-folder on your Jet
4. Download the following INI-file to your PC: SettingWidget.ini
5. Open the file with Notepad and search for this entry: MirrorValue=0
6. Change 0 to 1 and save the file
7. Copy SettingWidget.ini with TKFE back to the REGISTRY-folder on your Jet
8. Disconnect your phone and restart it
9. After booting up you'll have a new Widget in your Sidebar on the Desktop.

Suc6 dermee

Owja op dezelfde manier kun je trouwens ook die 3 operator logo's van je jet verwijderen. Zelfde stappen als hierboven alleen stap 5 en 6 zijn iets anders

5. Open the file with Notepad and search for this entry: PLMN Value=1
6. Change 1 to 0 and save the file
In the Dolfin browser go to "http://widget.samsungmobile.com/pin.htm" and select the Jet/Pixon12 option. Install and open it. Input the following PIN numbers for these Widgets...

* TicTacToe : PIN - 52985072 (Game)

* LinkVZ : PIN - 72250755 (Developers link)

* AccuWeather : PIN - 53552100 (In German)

* More Widgets : PIN - 9589861 (Official Samsung download manager for Widgets)

* Converter $ : PIN - 14355350 (In Russian)

* Yahoo Finance : PIN - 64491499 (In German)

* Twitter : PIN - 25054820 (^_-)

* MySpace : PIN - 79330988 (^_^)

* Facebook : PIN - 56518816 (^o^)

* MSN Mobile : PIN - 36084330 (Just checks online contacts and sends email)

* ICQ Mobile : PIN - 44650240 (Works in tandem with eBuddy)

* Hotmail Jet : PIN - 96957404 (Just for e-mail)

* Wikipédia : PIN - 12365129 (German Wikipédia)

* Moodio.FM : PIN - 79734984 (Radio streaming but you need to create an account)

* Digital Neon Clock : PIN - 92533061 (Four colors digital clock with AM/PM sign)

* Black HD FlipClock : PIN - 77868972 (HTC home screen black clock. Thanks to Jurik-Taldyk)

* White HD FlipClock : PIN - 65095372 (HTC home screen white clock. Thanks to Jurik-Taldyk)

het werkt wel! ben vooral benieuwd naar Moodio, radio.. er staan een aantal nederlandse bij, zoals Juize FM.

[ Voor 75% gewijzigd door musicer op 22-03-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Opera Mini 5 is trouwens uit de beta gehaald, voor de mensen die Opera draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

thijsje66 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:27:
Opera Mini 5 is trouwens uit de beta gehaald, voor de mensen die Opera draaien.
Klopt en er zijn ook veel goede verbeteringen ten opzichte van de beta. Vooral de performance viel me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petravv
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-12-2022
Hoi,
ik heb sinds kort deze qwerty en zit met de volgende vraag.
Ik wil hem voornamelijk gebruiken om altijd bereikbaar te zijn op msn. Nu heb ik Ebuddy geprobeerd en gewoon de online versie van MSN maar bij beiden krijg je geen geluidsignaal als iemand je een bercht zendt. Dus je moet eigenlijk constant checken of iemand je heeft aangesproken. Weet iemand of dit anders kan? En, als je hem op toetsblokkering hebt staan krijg je dan toch een geluidsmelding binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeu.. ik had een vraagje, vandaar dat ik me even aanmelde hierop.
ik zal wel uit een ei komen of iets, maar ik heb vandaag deze telefoon gekocht,
en een geheugenkaartje, maar ik zou werkelijk niet weten waar ik deze moet plaatsen =/?
weet iemand het?
super bedankt!
verder een leuk mobieltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

onder de accu kun je een bracket openklappnen, daar kun je je micro SD kaartje in plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golf1025
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-11-2024
In m'n sidebar (B33410) staan widgets zoals Nu.nl, Hyves, ZoekLokaal, FileIndex en die wil ik weg hebben (wissen). Alleen staan ze niet in menu>instellingen>display en verlichting>widgets. Hoe dit te doen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
golf1025 schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:16:
In m'n sidebar (B33410) staan widgets zoals Nu.nl, Hyves, ZoekLokaal, FileIndex en die wil ik weg hebben (wissen). Alleen staan ze niet in menu>instellingen>display en verlichting>widgets. Hoe dit te doen?
Alvast bedankt!
Zoals eerder in de topic genoemd kun je deze niet weghalen ... Hier baal ik zelf ook een beetje van. Is er een twitter achtige app voor de telefoon waarbij je eenvoudig kunt twitteren en je foto's kunt posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Damn, in het dev forum van Samsung wordt de GT-B3410 helemaal afgekraakt omdat die geen widgets kan installeren. Is het mogelijk om helemaal de telefoon 'binnen' te gaan, zoals je met bijvoorbeeld Windows kunt doen, om die dingen te bewerken? Ik erger me aan de beperkte mogelijkheden van dit ding. Blijkbaar had ik toch voor een iets geavanceerder iets moeten kiezen, ben nogal iemand die graag dingen tweakt. Kan op dit ding niet. Verder werkt die prima. Alleen baal ik van de lock, die gaat er steeds ongewest af. Ik heb al 3 keer iemand gebeld zonder dat ik het wist. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 08:57
Hey,
deze telefoon wilde ik ook gaan halen, alleen een paar vragen
Is het Trilsignaal hard genoeg, ik wil wel mijn smsjes voelen namelijk
En heeft er iemand problemen met het ontvangen van smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
ik overweeg dan ook om mijn mobiel internet abbo op te zeggen. Ik kan er met deze telefoon niet van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Weet iemand hoe je bij deze telefoon het scherm kunt kalibreren? Ik kan het niet vinden, ook niet in de handleiding. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:03

Pixeltje

Woo-woohoo!

Vriend van me heeft deze telefoon gekocht, en is er dolblij en gelukkig mee enzo, maar wat hem irriteert is dat je in de MP3 speler niet kun filteren op 'artiest'. Als je muziek wilt luisteren kan dat maar op 2 manieren: Of je scrollt door alle aanwezige muziek en bent een jaar bezig om 'dat ene nummer' te vinden, of je maakt op de PC een afspeellijst en moet dus alle muziek categoriseren voordat het naar je telefoon kan.

Is hier een instelling voor die hij en ik over het hoofd hebben gezien?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Pixeltje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:31:
Vriend van me heeft deze telefoon gekocht, en is er dolblij en gelukkig mee enzo, maar wat hem irriteert is dat je in de MP3 speler niet kun filteren op 'artiest'. Als je muziek wilt luisteren kan dat maar op 2 manieren: Of je scrollt door alle aanwezige muziek en bent een jaar bezig om 'dat ene nummer' te vinden, of je maakt op de PC een afspeellijst en moet dus alle muziek categoriseren voordat het naar je telefoon kan.

Is hier een instelling voor die hij en ik over het hoofd hebben gezien?
Als je de firmware update zal deze functie er wel in zitten, tenminste dat was zo bij mijn telefoon (samsung jet, die het zelfde OS draait)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Hallo daar,

weet iemand hoe je games op deze telefoon (samsung B3410) zet, ik heb samsung new pc studio al gedownload maar daar zie ik niks over games staan en via massaopslag kan ik er ook niet bij.
Dit is mijn eerste mobiel met computerverbinding, vandaar. (flutgebruiksaanwijzing)

Alvast bedankt voor het antwoorden!

[ Voor 4% gewijzigd door pietervz1 op 03-05-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:03

Pixeltje

Woo-woohoo!

musicer schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:45:
[...]

Als je de firmware update zal deze functie er wel in zitten, tenminste dat was zo bij mijn telefoon (samsung jet, die het zelfde OS draait)
Meuh, daarin ligt een deel van het probleem. Firmware was ook het eerste wat ik riep, maar kan via de pc suite en via de samsung site geen update vinden voor dit toestel?

---

Pieter:
http://www.samsungmobile.nl/entertainment/games-mobile.do

[ Voor 8% gewijzigd door Pixeltje op 03-05-2010 17:48 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervz1
Zou je de games niet gewoon in de map "other files" kunnen plakken?:F

PS:nog bedankt voor de link (al hadden mijn vrienden die games gratis weten te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

pietervz1 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:27:
Zou je de games niet gewoon in de map "other files" kunnen plakken?

PS:nog bedankt voor de link (al hadden mijn vrienden die games gratis weten te downloaden)
Games kun je alleen installeren via het internet, of anders: in m'n startpost van het samsung jet topic: klik
rest van de dingen daar zouden ook moeten werken, bealve misschien andere codes.
Pixeltje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:47:
[...]

Meuh, daarin ligt een deel van het probleem. Firmware was ook het eerste wat ik riep, maar kan via de pc suite en via de samsung site geen update vinden voor dit toestel?

---

Pieter:
http://www.samsungmobile.nl/entertainment/games-mobile.do
Firmware kun je idd niet officieel downloaden, maar wel via een andere weg.. kijk eens op: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=2356.0

Succes...

[ Voor 5% gewijzigd door musicer op 04-05-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervz1
Gewoon via Samsung Pc studio je gsm openen en dan op je geheugenkaart een nieuwe map maken met de naam 'Other files'. Vervolgens sleep je de mappen van de games naar deze map en zo worden deze dus op de star gezet. Daarna koppel je de gsm los en ga je naar 'mijn bestanden' en dan zoek je op je geheugenkaart de map 'other files' en dan kan je de .JAD en .JAR files openen, en de games installeren.

(gecopiëert van een ander forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

pietervz1 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:49:
Gewoon via Samsung Pc studio je gsm openen en dan op je geheugenkaart een nieuwe map maken met de naam 'Other files'. Vervolgens sleep je de mappen van de games naar deze map en zo worden deze dus op de star gezet. Daarna koppel je de gsm los en ga je naar 'mijn bestanden' en dan zoek je op je geheugenkaart de map 'other files' en dan kan je de .JAD en .JAR files openen, en de games installeren.

(gecopiëert van een ander forum)
Kan alleen als je easyjava op je telefoon hebt. Als je dat niet hebt zul je het toch op de bovenstaande mannier moeten proberen.
Pagina: 1 2 Laatste