leuk telefoontje, heb er een overgenomen van een tweaker, maar zit nu met een probleempje
ik heb een
datakabel en geheugenkaartje besteld en binnengekregen, maar de mobiel wil niet connecten...
in alle modes (massa opslag, PC studio en printer(WTF?)) geeft windows (XP SP3) een foutmelding "USB apparaat word niet herkend" oid
samsung new PC studio vraagt telkens weer dat ik het apparaat in PC studio modus zet, maar herkend hem ook niet als ie daarin staat
de "hulp" zegt gewoon "plug de kabel in en zet de mobiel in PC studio modus" dus daar worden we ook niet wijzer van...
via google kan ik ook niets vinden, krijg een hoop reclame voor datakabels ipv mensen met hetzelfde probleem...
edit: probeerde net met bluetooth wat te doen
om de een of andere reden doen een paar USB poorten op m'n PC vreemd... inclusief die ene waar ik eerst de mobiel op aansloot
hij krijgt stroom, maar een echte verbinding komt er niet, gok dat er 1 data lane niks doet (is dit mogelijk?) ofzo...
een microSDHC kan er gewoon in, ik heb er een 4GB microSDHC in zitten wat gewoon werkt
[
Voor 10% gewijzigd door
godofal op 14-01-2011 23:08
]