Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de bluetooth pincode uitschakelen?
Is dat uberhaubt mogelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 14:57:
Ik heb een opwaardeerkaart gekocht. Maar ik kan met geen mogelijkheid opwaarderen. Als zij om doorverwijsnummer vraagt , komt er zo'n vergrendelbericht in beeld en de toetsbutton is niet beschikbaar.

Hoe kan ik nu opwaarderen met die kaart?
Je kan het vergrendel knopje aan de zijkant inhouden. dan komen onderin wel de opties te staan zoals menu en telefoonlijst, maar ook toetsen . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:00

ikt

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:34:
Hoe kan je de bluetooth pincode uitschakelen?
Is dat uberhaubt mogelijk? :)
Ja, door veilige mode uit te schakelen. Maar je kunt ook gewoon pairen met iets, hoef je geen pincodes meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een kameraad heeft deze phone ook gekocht en is er content van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren deze gsm gekocht en ik ben er zeer tevreden over, ik had eerst een samsung star niet veel verschil van menu dus, maar ik heb een vraagje;
weten jullie hoe je tekens zoals ö, é, à, ù, ï, ... typt op het toetsenbord want naast 'alt' staat wel een knopje met 'âë' maar er gebeurd niets als ik daarop druk...
ben er al mee naar de phone house geweest maar zij wisten het ook niet...
in het boekje staat er; 'in standby-stand: alle beschikbare tekens tonen wanneer een klinker in een tekstinvoerveld gemarkeerd wordt weergeven'
maar ik snap niet wet ze daarmee bedoelen, kan iemand mij aub helpen?
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 10:48

amx

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:13:
[...]

Oke... maar snap niet hoe ik dat bij liedjes kan doen?
voor zover ik weet zul je handmatig voor ieder liedje de eigenschappen kunnen gaan veranderen, dit doe je door met de rechtermuisknop op het mp3 bestandje te klikken, eigenschappen klikken, en dan naar tabblad details gaan.
daar kun je bij titel ook de naam van de artiest vermelden. Betekent wel dat je dit voor ieder bestandje apart zult moeten gaan doen.

[ Voor 0% gewijzigd door amx op 16-03-2010 13:52 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 16:18

musicer

Press any key to continue....

amx schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:22:
[...]

voor zover ik weet zul je handmatig voor ieder liedje de eigenschappen kunnen gaan veranderen, dit doe je door met de rechtermuisknop op het mp3 bestandje te klikken, eigenschappen klikken, en dan naar tabblad details gaan.
daar kun je bij titel ook de naam van de artiest vermelden. Betekent wel dat je dit voor ieder bestandje apart zult moeten gaan doen.
je kunt het ook makkelijker doen met "Tag & Rename" dit is een programmatje waarmee dit heel makkelijk snel en ook bij meerder liedjes tegelijk kan

Edit:
Ik heb trouwens de afgelopen week een aantal tips geplaatst in het samsung jet forum met een aantal tips en een aantal handige games en apps voor de samsung jet. Aangezien dit ook van toepassing is op de samsung star qwerty (deze heeft het zelfde besturingssysteem als de jet) zal ik hier even een linkje plaatsen. De berichten staan hier en een stukje lager staan er ook nog wat.

Succes er mee..

[ Voor 27% gewijzigd door musicer op 17-03-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee kleine vraagjes

Kan je de gsm automatisch vergrendelen (ik vergeet vaak de lock knop in te drukken)

Kan je de afbeeldingen van het vergrendelscherm wijzigen ? (maw hoe kan je in de map met standaardafbeeldingen komen ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:01:
Twee kleine vraagjes

Kan je de gsm automatisch vergrendelen (ik vergeet vaak de lock knop in te drukken)
Op mijn jet zit dit bij instellingen->telefoon->Aanraakpaneel automatisc...
ik weet niet of dit bij deze telefoon het zelfde is, maar ik verwacht dat het wel ongeveer op de zelfde plaats zit, omdat het ongeveer het zelfde OS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoramQ
  • Laatst online: 10-09 22:43
Tip voor de mensen waarbij de telefoon vaak uit gaat:
Het kan zijn dat de simkaart los zit, ik had namelijk dat hij vaak uit ging op de fiets of tijdens het lopen en dan moest ik soms moest ik de batterij eruit halen voor hij weer aan kon. Met enkele (flinke) tikken op de onderkant kon ik hem uit zetten. Maar nu heb ik het beugeltje van de simkaart aangedrukt en simkaart weer terug erin en hij doet het nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 13:30
hallo,
ik heb gisteren ook dit toestel gekocht. nu heb ik een vraagje is er ergens een site waar je meer widgets kan afhalen??
voor de rest zalig toestel om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

dauwie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:40:
hallo,
ik heb gisteren ook dit toestel gekocht. nu heb ik een vraagje is er ergens een site waar je meer widgets kan afhalen??
voor de rest zalig toestel om mee te werken.
met de "widgets" widget (met dat soort van lego steentje) en uit mijn post op het samsung jet forum van laatst (p.49, daar staan ook nog een paar andere handige tips en apps):
Ik haal bijna alles van http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=34.0
Staan echt heel veel handige dingen op voor je jet

Let wel op, als je iets verkeerd doet in het register van je jet dan kan je hem zo kapot hebben.

Zo krijg je de spiegel widged
1. Connect your Jet to your PC via USB an start TKFileExplorer
2. Connect the Jet and TKFE
3. Browse to the REGISTRY-folder on your Jet
4. Download the following INI-file to your PC: SettingWidget.ini
5. Open the file with Notepad and search for this entry: MirrorValue=0
6. Change 0 to 1 and save the file
7. Copy SettingWidget.ini with TKFE back to the REGISTRY-folder on your Jet
8. Disconnect your phone and restart it
9. After booting up you'll have a new Widget in your Sidebar on the Desktop.

Suc6 dermee

Owja op dezelfde manier kun je trouwens ook die 3 operator logo's van je jet verwijderen. Zelfde stappen als hierboven alleen stap 5 en 6 zijn iets anders

5. Open the file with Notepad and search for this entry: PLMN Value=1
6. Change 1 to 0 and save the file
In the Dolfin browser go to "http://widget.samsungmobile.com/pin.htm" and select the Jet/Pixon12 option. Install and open it. Input the following PIN numbers for these Widgets...

* TicTacToe : PIN - 52985072 (Game)

* LinkVZ : PIN - 72250755 (Developers link)

* AccuWeather : PIN - 53552100 (In German)

* More Widgets : PIN - 9589861 (Official Samsung download manager for Widgets)

* Converter $ : PIN - 14355350 (In Russian)

* Yahoo Finance : PIN - 64491499 (In German)

* Twitter : PIN - 25054820 (^_-)

* MySpace : PIN - 79330988 (^_^)

* Facebook : PIN - 56518816 (^o^)

* MSN Mobile : PIN - 36084330 (Just checks online contacts and sends email)

* ICQ Mobile : PIN - 44650240 (Works in tandem with eBuddy)

* Hotmail Jet : PIN - 96957404 (Just for e-mail)

* Wikipédia : PIN - 12365129 (German Wikipédia)

* Moodio.FM : PIN - 79734984 (Radio streaming but you need to create an account)

* Digital Neon Clock : PIN - 92533061 (Four colors digital clock with AM/PM sign)

* Black HD FlipClock : PIN - 77868972 (HTC home screen black clock. Thanks to Jurik-Taldyk)

* White HD FlipClock : PIN - 65095372 (HTC home screen white clock. Thanks to Jurik-Taldyk)

het werkt wel! ben vooral benieuwd naar Moodio, radio.. er staan een aantal nederlandse bij, zoals Juize FM.

[ Voor 75% gewijzigd door musicer op 22-03-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Opera Mini 5 is trouwens uit de beta gehaald, voor de mensen die Opera draaien.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

thijsje66 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:27:
Opera Mini 5 is trouwens uit de beta gehaald, voor de mensen die Opera draaien.
Klopt en er zijn ook veel goede verbeteringen ten opzichte van de beta. Vooral de performance viel me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petravv
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-12-2022
Hoi,
ik heb sinds kort deze qwerty en zit met de volgende vraag.
Ik wil hem voornamelijk gebruiken om altijd bereikbaar te zijn op msn. Nu heb ik Ebuddy geprobeerd en gewoon de online versie van MSN maar bij beiden krijg je geen geluidsignaal als iemand je een bercht zendt. Dus je moet eigenlijk constant checken of iemand je heeft aangesproken. Weet iemand of dit anders kan? En, als je hem op toetsblokkering hebt staan krijg je dan toch een geluidsmelding binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeu.. ik had een vraagje, vandaar dat ik me even aanmelde hierop.
ik zal wel uit een ei komen of iets, maar ik heb vandaag deze telefoon gekocht,
en een geheugenkaartje, maar ik zou werkelijk niet weten waar ik deze moet plaatsen =/?
weet iemand het?
super bedankt!
verder een leuk mobieltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

onder de accu kun je een bracket openklappnen, daar kun je je micro SD kaartje in plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golf1025
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-11-2024
In m'n sidebar (B33410) staan widgets zoals Nu.nl, Hyves, ZoekLokaal, FileIndex en die wil ik weg hebben (wissen). Alleen staan ze niet in menu>instellingen>display en verlichting>widgets. Hoe dit te doen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:08
golf1025 schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:16:
In m'n sidebar (B33410) staan widgets zoals Nu.nl, Hyves, ZoekLokaal, FileIndex en die wil ik weg hebben (wissen). Alleen staan ze niet in menu>instellingen>display en verlichting>widgets. Hoe dit te doen?
Alvast bedankt!
Zoals eerder in de topic genoemd kun je deze niet weghalen ... Hier baal ik zelf ook een beetje van. Is er een twitter achtige app voor de telefoon waarbij je eenvoudig kunt twitteren en je foto's kunt posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Damn, in het dev forum van Samsung wordt de GT-B3410 helemaal afgekraakt omdat die geen widgets kan installeren. Is het mogelijk om helemaal de telefoon 'binnen' te gaan, zoals je met bijvoorbeeld Windows kunt doen, om die dingen te bewerken? Ik erger me aan de beperkte mogelijkheden van dit ding. Blijkbaar had ik toch voor een iets geavanceerder iets moeten kiezen, ben nogal iemand die graag dingen tweakt. Kan op dit ding niet. Verder werkt die prima. Alleen baal ik van de lock, die gaat er steeds ongewest af. Ik heb al 3 keer iemand gebeld zonder dat ik het wist. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 08:57
Hey,
deze telefoon wilde ik ook gaan halen, alleen een paar vragen
Is het Trilsignaal hard genoeg, ik wil wel mijn smsjes voelen namelijk
En heeft er iemand problemen met het ontvangen van smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:08
ik overweeg dan ook om mijn mobiel internet abbo op te zeggen. Ik kan er met deze telefoon niet van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Weet iemand hoe je bij deze telefoon het scherm kunt kalibreren? Ik kan het niet vinden, ook niet in de handleiding. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 13:03

Pixeltje

Woo-woohoo!

Vriend van me heeft deze telefoon gekocht, en is er dolblij en gelukkig mee enzo, maar wat hem irriteert is dat je in de MP3 speler niet kun filteren op 'artiest'. Als je muziek wilt luisteren kan dat maar op 2 manieren: Of je scrollt door alle aanwezige muziek en bent een jaar bezig om 'dat ene nummer' te vinden, of je maakt op de PC een afspeellijst en moet dus alle muziek categoriseren voordat het naar je telefoon kan.

Is hier een instelling voor die hij en ik over het hoofd hebben gezien?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Pixeltje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:31:
Vriend van me heeft deze telefoon gekocht, en is er dolblij en gelukkig mee enzo, maar wat hem irriteert is dat je in de MP3 speler niet kun filteren op 'artiest'. Als je muziek wilt luisteren kan dat maar op 2 manieren: Of je scrollt door alle aanwezige muziek en bent een jaar bezig om 'dat ene nummer' te vinden, of je maakt op de PC een afspeellijst en moet dus alle muziek categoriseren voordat het naar je telefoon kan.

Is hier een instelling voor die hij en ik over het hoofd hebben gezien?
Als je de firmware update zal deze functie er wel in zitten, tenminste dat was zo bij mijn telefoon (samsung jet, die het zelfde OS draait)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Hallo daar,

weet iemand hoe je games op deze telefoon (samsung B3410) zet, ik heb samsung new pc studio al gedownload maar daar zie ik niks over games staan en via massaopslag kan ik er ook niet bij.
Dit is mijn eerste mobiel met computerverbinding, vandaar. (flutgebruiksaanwijzing)

Alvast bedankt voor het antwoorden!

[ Voor 4% gewijzigd door pietervz1 op 03-05-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

musicer schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:45:
[...]

Als je de firmware update zal deze functie er wel in zitten, tenminste dat was zo bij mijn telefoon (samsung jet, die het zelfde OS draait)
Meuh, daarin ligt een deel van het probleem. Firmware was ook het eerste wat ik riep, maar kan via de pc suite en via de samsung site geen update vinden voor dit toestel?

---

Pieter:
http://www.samsungmobile.nl/entertainment/games-mobile.do

[ Voor 8% gewijzigd door Pixeltje op 03-05-2010 17:48 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervz1
Zou je de games niet gewoon in de map "other files" kunnen plakken?:F

PS:nog bedankt voor de link (al hadden mijn vrienden die games gratis weten te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

pietervz1 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:27:
Zou je de games niet gewoon in de map "other files" kunnen plakken?

PS:nog bedankt voor de link (al hadden mijn vrienden die games gratis weten te downloaden)
Games kun je alleen installeren via het internet, of anders: in m'n startpost van het samsung jet topic: klik
rest van de dingen daar zouden ook moeten werken, bealve misschien andere codes.
Pixeltje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:47:
[...]

Meuh, daarin ligt een deel van het probleem. Firmware was ook het eerste wat ik riep, maar kan via de pc suite en via de samsung site geen update vinden voor dit toestel?

---

Pieter:
http://www.samsungmobile.nl/entertainment/games-mobile.do
Firmware kun je idd niet officieel downloaden, maar wel via een andere weg.. kijk eens op: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=2356.0

Succes...

[ Voor 5% gewijzigd door musicer op 04-05-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervz1
Gewoon via Samsung Pc studio je gsm openen en dan op je geheugenkaart een nieuwe map maken met de naam 'Other files'. Vervolgens sleep je de mappen van de games naar deze map en zo worden deze dus op de star gezet. Daarna koppel je de gsm los en ga je naar 'mijn bestanden' en dan zoek je op je geheugenkaart de map 'other files' en dan kan je de .JAD en .JAR files openen, en de games installeren.

(gecopiëert van een ander forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

pietervz1 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:49:
Gewoon via Samsung Pc studio je gsm openen en dan op je geheugenkaart een nieuwe map maken met de naam 'Other files'. Vervolgens sleep je de mappen van de games naar deze map en zo worden deze dus op de star gezet. Daarna koppel je de gsm los en ga je naar 'mijn bestanden' en dan zoek je op je geheugenkaart de map 'other files' en dan kan je de .JAD en .JAR files openen, en de games installeren.

(gecopiëert van een ander forum)
Kan alleen als je easyjava op je telefoon hebt. Als je dat niet hebt zul je het toch op de bovenstaande mannier moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

musicer schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:40:

Firmware kun je idd niet officieel downloaden, maar wel via een andere weg.. kijk eens op: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=2356.0

Succes...
Dank, ik ga eens kijken. klinkt wel duister, 'darkforestgroup'..

Edit:
Kerel heeft inderdaad verschillende smaken van de fw staan daar. Heb het doorgespeeld naar de eigenaar van de telefoon, kijken of hij er wat mee kan.

[ Voor 19% gewijzigd door Pixeltje op 04-05-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

......ehhhhhh..... :-(

Geen Windows 7 voor de Samsung Studio :-( :-(

Innovatie is blijkbaar iets onbekends bij deze firma :N

Nee, W7 is inderdaad nog geen jaar op de markt en bijna niemand die dit gebruikt.
Vanwille een onwillige mobieltjesleverancier downgraden..?!

Denk het niet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung B3410 Star Qwerty nu bijna een week en ben er heel tevreden over.
Ik heb alleen 1 klein ding waaraan in me irriteer,ik vraag me af of ik dat kan veranderen.
Het gaat om het volgende:
Als ik mijn toestel vergrendel en na een tijdje wil kijken of ik gebeld/gesmst ben ZONDER hem van de vergrendeling af te halen,dus gewoon op een willekeurige toets druk zodat het scherm oplicht,komt niet mijn eigen ingestelde achtergrond in beeld maar 1 van de standaard achtergronden. Heeft iemand enig idee of ik dit kan veranderen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee, ik had ook een vraagje, bij de samsung star kun je zo over het scherm 'glijden' ------>
en dan komt er een ander beeld met andere widgets, kan dat ook bij de qwerty? of heb je daar maar 1 scherm? Bedankt!
X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je een icoon uit de widget balk naar het scherm slepen voor je t kunt activeren??

Als ik op een icoon in de widget balk klik gebeurd er nl nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:19:
Moet je een icoon uit de widget balk naar het scherm slepen voor je t kunt activeren??

Als ik op een icoon in de widget balk klik gebeurd er nl nix
In principe niet. Als het icoon in je widgetbalk staat moet het werken.

Waarom kan je bij de MP3 speler niet filteren op artiest? Maar moet je door de hele lijst met nummers scrollen in de hoop dat je het nummer tegenkomt wat je zoekt? dat is echt ontzettend onhandig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou kan ik drukken wat ik wil op een icoon in de widget balk, maar geen sjoege, behalve als ik t icoon versleep naar het scherm ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Pixeltje schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:47:
[...]

In principe niet. Als het icoon in je widgetbalk staat moet het werken.

Waarom kan je bij de MP3 speler niet filteren op artiest? Maar moet je door de hele lijst met nummers scrollen in de hoop dat je het nummer tegenkomt wat je zoekt? dat is echt ontzettend onhandig!
Dat heeft samsung zelf ook ontdekt en dit (tenminste.. voor de jet) opgelost in de laatste firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

musicer schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:24:
[...]

Dat heeft samsung zelf ook ontdekt en dit (tenminste.. voor de jet) opgelost in de laatste firmware update.
Nou, duimen dan. Hoop dat ze een nieuwe FW voor de star qwerty uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met een gps programma op deze telefoon kan je gewoon google maps instaleren ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17
Goedendag, ik gebruik New Pc Studio, met deze telefoon, en ik wil foto's overzetten naar de pc... hoe doe ik dit via BT?

Elke keer meld het programma (zodra ik op de telefoon klik) dat ik de optie 'massa opslag' moet kiezen, dat hetb ik gedaan, maar hij blijft die melding geven

En als dit alleen via USB kan,
- waar haal ik zo'n kabel?
- wat kost zo'n kabel ongeveer?

[ Voor 15% gewijzigd door Juan op 29-05-2010 13:36 ]

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juan schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:20:
Goedendag, ik gebruik New Pc Studio, met deze telefoon, en ik wil foto's overzetten naar de pc... hoe doe ik dit via BT?

Elke keer meld het programma (zodra ik op de telefoon klik) dat ik de optie 'massa opslag' moet kiezen, dat hetb ik gedaan, maar hij blijft die melding geven

En als dit alleen via USB kan,
- waar haal ik zo'n kabel?
- wat kost zo'n kabel ongeveer?
ik zou als ik jou wax even het hele topic doorlezen, dan kom je het tegen.

devilpower 7.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey iedereen,

Ik heb ook al een poosje de samsung star qwerty b3410 maar palringo doet het bij mij nog steeds niet,
ik heb al heel wat geprobeert maar het lukt niet.
Ze zeggen dat je palringo op je computer moet instaleeren en dan inloggen en dan msn moet toevoegen maar ik kan niet inloggen??

Groetjes Zimry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

GEWELDIG! :D

http://darkforestgroup.com/

Op deze site kun je allemaal spul voor je Samsung telefoon vinden, van speciale test/admin (service center) codes tot (legale service center uitgedeelde) firmwares :D Ik heb al een paar codes geprobeerd voor de Samsung Star, en ze werken allemaal prima voor de B3410. Nu moet ik nog codes vinden die echt het onderste uit de kan halen van mijn telefoon :D. Damn, ik wist niet dat zelfs domme telefoons zó veel functies hebben. Wist je dat je de temperatuur van je batterij kunt zien? Wel jammer dat ze geen thermometer in de telefoon zelf hebben gestopt. Maar volgens mij is bij deze telefoon vooral het OS de belemmerende factor.

De widgets kun je trouwens niet weg krijgen, die moet je eruit modden door de firmware te bewerken, wat ik nogal gevaarlijk vind. (En wat ik zelf niet kan, Samsung heeft immers geen USB kabel erbij gegeven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je op lock een wachtwoord kan zetten dus van lock afhalen en dan wat invullen en dan pas iemand kunnen bellen/sms'en en internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:56:
weet iemand of je op lock een wachtwoord kan zetten dus van lock afhalen en dan wat invullen en dan pas iemand kunnen bellen/sms'en en internetten.
Nee, kan helaas niet. Zou wel een oplossing zijn voor het automatisch van lock af springen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentium-Pro
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05 16:18
Samsung B3410 qwerty
Ik wil graag op een of andere manier de SMS jes die ontvangen en verzonden zijn opslaan op de PC of in een map op dit toestel. Om te bereiken dat hij niet steeds tegen het maximale aantal SMS jes komt met de melding geheugen vol.
Het moet toch mogelijk zijn dit te doen ik ben er nog niet achter hoe, wie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Pentium-Pro schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:17:
Samsung B3410 qwerty
Ik wil graag op een of andere manier de SMS jes die ontvangen en verzonden zijn opslaan op de PC of in een map op dit toestel. Om te bereiken dat hij niet steeds tegen het maximale aantal SMS jes komt met de melding geheugen vol.
Het moet toch mogelijk zijn dit te doen ik ben er nog niet achter hoe, wie wel?
Je moet hem (via USB of bluetooth) syncen met het programma 'Samsung New PC Studio'. Dat programma kun je op de site vinden :)

Trouwens, vanaf vandaag heft Aldi Talk ook mobiel internet (pre-paid). SPOTGOEDKOOP! 39 cent per MB. 39 CENT! Even ter vergelijking: T-Mobile, voorheen de goedkoopste had 1 EURO per MB, die afrondt op 200KB, dus je betaalt altijd xMB+20 cent. Aldi Talk rondt af per KB, dus je betaalt xMB+4 cent.

Dit is geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung star qwerty geeft bij een aantal bestanden de melding: bestand wordt niet ondersteund.
Hij doet bij .jar, .gif en .mp3. Eerder deed hij het wel gewoon. Hoe komt het. Ik heb de games van een site uit de categorie Samsung B3410, dus het zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik heb dus een samsung star QWERTY. Maar nu is het dus zo dat als ik mijn oordopjes inplug hij automatisch heel vaak op de groene knop drukt. Dat betekend dus dat hij ook mensen gaat bellen. In mijn oortjes van samsung zit ook een soortenmet groene knop. Daar ligt het niet aan. (Denk ik dan..)

Vind het probleem erg vervelend, hoop dat iemand er antwoord op heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_1986
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-01-2022
heb een vraagje,
heb nu zo'n 2 gb aan muziek op de star qwerty
nu wil ik een playlist maken via de computer.
heb dus via samsung new pc studio een paar playlisten kunnen maken, maar hoe kan ik deze over zetten naar de star qwerty??

kom er niet meer uit

groeten vinnie_86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

WAAAH

Mijn internet op mijn B3410 werkt niet meer. Hoe reset ik ALLEEN de GPRS instellingen? ik heb al nieuwe instellingen opgevraagd van medionMOBILE, maar het baadt niet. Bij het verbinden komt ook niet het [G] icoontje, van GPRS tevoorschijn. Internet werkte een dagje ervoor gewoon wel. het enige wat ik heb gedaan is opladen van telefoon, omdat die helemaal leeg was. (En batterijen eruitgehaald zodat ik bij de MicroSD kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Samsung heeft weer niks geleerd,nog steeds kan je de widgets die je niet in je w.bar wilt,weghalen! was op de star al zo en op de corby,is dat nou zo moeilijk?
Ook al vink je ze uit bij het menu,ze blijven staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Kun je deze Star ook synchroniseren met MSOutlook agenda?
En is die agenda dan ook op het hoofdscherm te plaatsen (als onderdeel van het startscherm) ?
Ik zoek namelijk een goedkope GSM liefst met querty en enige dat hij hoeft te doen is bellen, sms en agenda.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs dit toestel ontvangen en vraag mij af of het mogelijk is foto's op het toestel te roteren (ik heb een foto staand gemaakt, maar bij het instellen als achtergrond geeft het toestel hem liggend en te groot weer). Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over dit toestel. Toen ik het toestel net had kon ik zonder problemen dubbele klinkers typen. Als ik nu dubbele klinkers wil typen, kan krijgt de eerste klinker een accent erop. Dus waar ik eerst moeiteloos meer kon typen, wordt het nu 'mé'. Ik heb alleen geen idee wat ik heb veranderd en of het wel ingesteld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:46:
Vraagje over dit toestel. Toen ik het toestel net had kon ik zonder problemen dubbele klinkers typen. Als ik nu dubbele klinkers wil typen, kan krijgt de eerste klinker een accent erop. Dus waar ik eerst moeiteloos meer kon typen, wordt het nu 'mé'. Ik heb alleen geen idee wat ik heb veranderd en of het wel ingesteld kan worden?
als je bij invoertaal Engels instelt zou het weer goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 15:19
hoe verander je de invoertaal dan in het engels?. ik zit namelijk ook al met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

QSYS schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:10:
hoe verander je de invoertaal dan in het engels?. ik zit namelijk ook al met dit probleem.
instellingen -> telefoon -> Taal -> Taal invoeren.. (tenminste zo is het bij mijn samsung Jét)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Zo is dat meestal bij alle gsm's ff handleiding lezen????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QSYS schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:10:
Het is een kwestie van een andere taal selecteren, die opslaan, en dan weer de nederlandse of automatische optie kiezen. Dit heeft voor mij het probleem opgelost.

Verwijderd

Is er misschien nog iemand die weet hoe je een foto roteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:08:
Is er misschien nog iemand die weet hoe je een foto roteert?
de afbeelding naar windows importeren, daar de foto roteren, en dan weer naar de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd mijn agenda bij op mijn telefoon. Kan ik die ook synchroniseren zonder outlook 200X met een ander programma? Dat samsung studio software geval kan dat niet volgens mij. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swain
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 05:39
Heb deze telefoon al een tijdje en heb geprobeerd om mijn smsen op mijn pc te krijgen maar zonder al te veel succes. Als ik wil synchroniseren komen er 1-4 berichten op de pc te staan en de rest niet.
Iemand enig idee hoe dit komt? En of het uberhaubt mogelijk is om via de pc smsjes te versturen met de pc studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Samsung star qwerty kopen
Maar heb een vraagje kan di op de computer aangesloten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:35:
Ik wil Samsung star qwerty kopen
Maar heb een vraagje kan di op de computer aangesloten worden
Ja, kan gewoon met bijgeleverde usb kabel of bluetooth. Net als ongeveer alle recente telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
musicer schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:39:
[...]

Ja, kan gewoon met bijgeleverde usb kabel of bluetooth. Net als ongeveer alle recente telefoons.
usb kabel wordt er niet bijgeleverd. Enkel oordopjes en oplader.
Je zult zelf een datakabel moeten halen of het via bluetooth moeten doen.

Ik heb zelf ook een vraag over deze telefoon. Heb 'm zelf ook. 't is me min of meer aangesmeerd door t for telecom toen mijn abbo afliep, maar goed. Op zich niets te klagen. Af en toe heeft die wel wat kuren. Nu wil ik er een microSDHC kaart erin doen. Eentje van Sandisk van 8 GB. Maar nu wordt nergens duidelijk of deze telefoon ook MicroSD van meer dan 2 GB ondersteund. Op de site van Samsung Mobile staat er niets over en de handleiding vertelt ook al niks. Ik heb de klantenservice al gebeld, maar deze weten ook van toeten nog blazen. Meneer aan de andere kant verwees me fijn naar pdashop.nl en murmelde nog iets over dat de kosten anders te duur werden. Op pdashop lees ik dan het volgende:
Het uitbreidbare geheugen tot 16 GB biedt hier meer dan voldoende ruimte voor.
Volgens pdashop dus uitbreidbaar tot 16 GB. Dat zou inhouden dat deze telefoon ook MicroSDHC ondersteund. Maar is dit ook zo?
Kan ik er zonder problemen een kaart van 4 of 8 GB erin proppen of is 2 GB toch het maximum?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb gisteren een Samsung B3410 gekocht, maar het beeldscherm staat niet goed afgesteld. iemand een idee hoe ik dit kan kalibreren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

Ik heb een vraag over deze telefoon icm Samsung New PC Studio... Wat ik ook probeer, ik krijg het niet aan de praat. Gebruik bluetooth.

Ik klik rechts bovenin op 'telefoon aansluiten' > zoeken > verbinden, maar elke keer krijg ik deze melding:

http://i51.tinypic.com/2vj8pab.jpg

Ik heb bij PC-verbindingen Samsung PC Studio ook gewoon geselecteerd.

Ik doe vast iets verkeerd, maar ik weet niet wat. :?
Wie kan me helpen?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svkampen
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-02 21:45
In Search of Sunrise schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:36:
[...]

usb kabel wordt er niet bijgeleverd. Enkel oordopjes en oplader.
Je zult zelf een datakabel moeten halen of het via bluetooth moeten doen.

Ik heb zelf ook een vraag over deze telefoon. Heb 'm zelf ook. 't is me min of meer aangesmeerd door t for telecom toen mijn abbo afliep, maar goed. Op zich niets te klagen. Af en toe heeft die wel wat kuren. Nu wil ik er een microSDHC kaart erin doen. Eentje van Sandisk van 8 GB. Maar nu wordt nergens duidelijk of deze telefoon ook MicroSD van meer dan 2 GB ondersteund. Op de site van Samsung Mobile staat er niets over en de handleiding vertelt ook al niks. Ik heb de klantenservice al gebeld, maar deze weten ook van toeten nog blazen. Meneer aan de andere kant verwees me fijn naar pdashop.nl en murmelde nog iets over dat de kosten anders te duur werden. Op pdashop lees ik dan het volgende:

[...]

Volgens pdashop dus uitbreidbaar tot 16 GB. Dat zou inhouden dat deze telefoon ook MicroSDHC ondersteund. Maar is dit ook zo?
Kan ik er zonder problemen een kaart van 4 of 8 GB erin proppen of is 2 GB toch het maximum?
Hmm. Je kan het natuurlijk altijd uitproberen. Hoogstwaarschijnlijk zal hij er niet kapot van gaan.

EDIT: 8GB is het maximum. Staat in de handleiding: hier

[ Voor 6% gewijzigd door svkampen op 19-10-2010 12:45 . Reden: is uitbereidbaar tot 8GB. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je gratis kunt internetten op de samsung star qwerty door middel van Opera mini?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:11:
weet iemand of je gratis kunt internetten op de samsung star qwerty door middel van Opera mini?
bvd
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er helemaal geen optie ofzo waarmee je dat kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:18:
[...]

is er helemaal geen optie ofzo waarmee je dat kunt doen?
Tja, ik moet je toch teleurstellen. Tenzij jij ergens een mobiel netwerk kan vinden dat gratis te gebruiken is.
Want zover ik weet bestaan die niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Ja, neem een abonement met gratis internet :P Ik heb zelf al bijna alle mogelijkheden gezocht, bijna was ik er, maar toen moest ik 2 java-applicaties tegelijk draaien, iets wat niet kan op dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer! welk abo kun je me aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben datakabels voor elke Samsung type vanaf 4,99 !!

http://mobielkoopjes.nl/shop/cat/Datakabels%20USB/Samsung

MVG,

Philip @ Team Mobielkoopjes.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo heb net de b3410 nu is mijn vraag of ik er ook een programma zoals tomtom of route66 erop kan zetten?

• joeri369
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 10:07
nee dat kan niet aangezien er geen gps op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

joeri369 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:55:
nee dat kan niet aangezien er geen gps op zit
Wel als je er een losse gps bij koopt. Kun je AmazeGPS (online) of WeTravel (offline) gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb steeds problemen dat mijn telefoon van de toetsenblokkering gat als die in mijn broekzak zit.
Weet iemand misschien of je een tweede vergrendeling kunt aanzetten? of ervoor zorgen dat de knop aan de zijkant buiten werking komt.
Het zou erg prettig zijn als iemand het wist.
Nu gaat mijn telefoon vaak effe vanzelf op internet surfen en dan is je btg in een keer op.

Alvast bedankt.

Groetjes Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:56:
Hallo,

Ik heb steeds problemen dat mijn telefoon van de toetsenblokkering gat als die in mijn broekzak zit.
Weet iemand misschien of je een tweede vergrendeling kunt aanzetten? of ervoor zorgen dat de knop aan de zijkant buiten werking komt.
Het zou erg prettig zijn als iemand het wist.
Nu gaat mijn telefoon vaak effe vanzelf op internet surfen en dan is je btg in een keer op.

Alvast bedankt.

Groetjes Rick
Ik heb een wachtwoord op telefoonboek en recente gebelde mensen zitten. Nu bel ik alleen maar perongelijk onzinnummers in plaats van bekenden die rare geluiden gaan horen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet alles uit de widgets verwijderen zoals de dingen van het internet.
ik heb geen internet op de mobiel en wil dit ook niet,maar ik kan dus de hyves en alles nu niet uitzetten.
is er een harde manier om dit te doen??

dit is de beschrijving van de mobiel
http://downloadcenter.sam...EU_Dut_Rev.1.2_091023.pdf

en weet iemand of deze mobiel dit bestand ondersteunt ?? Executable Jar File (.jar)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

leuk telefoontje, heb er een overgenomen van een tweaker, maar zit nu met een probleempje
ik heb een datakabel en geheugenkaartje besteld en binnengekregen, maar de mobiel wil niet connecten...
in alle modes (massa opslag, PC studio en printer(WTF?)) geeft windows (XP SP3) een foutmelding "USB apparaat word niet herkend" oid
samsung new PC studio vraagt telkens weer dat ik het apparaat in PC studio modus zet, maar herkend hem ook niet als ie daarin staat
de "hulp" zegt gewoon "plug de kabel in en zet de mobiel in PC studio modus" dus daar worden we ook niet wijzer van...
via google kan ik ook niets vinden, krijg een hoop reclame voor datakabels ipv mensen met hetzelfde probleem...

edit: probeerde net met bluetooth wat te doen
om de een of andere reden doen een paar USB poorten op m'n PC vreemd... inclusief die ene waar ik eerst de mobiel op aansloot
hij krijgt stroom, maar een echte verbinding komt er niet, gok dat er 1 data lane niks doet (is dit mogelijk?) ofzo...
In Search of Sunrise schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:36:
een microSDHC kan er gewoon in, ik heb er een 4GB microSDHC in zitten wat gewoon werkt :)

[ Voor 10% gewijzigd door godofal op 14-01-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:18:
Wij hebben datakabels voor elke Samsung type vanaf 4,99 !!

http://mobielkoopjes.nl/shop/cat/Datakabels%20USB/Samsung

MVG,

Philip @ Team Mobielkoopjes.nl _/-\o_
ik heb deze vande week besteld en inmiddels in huis ontvangen.
nu heb ik de cd geinstaleerd en de kabel aangesloten maar niks werkt.
hij zegt steeds onderin mobiel niet aangesloten???????
ik heb via pc studio gedaan,en toen toen bleutooth niks doet het wat ik ook doe,hij ziet wel mijn pc maar niet mijn mobiel.
en toen ik de stekker er weer uithaalden en ik naar mijn bestanden ging in de mobiel,zij die ineens dit is geblockeert.
dus heb ik de mobiel helemaal moeten resetten en toen deed die het weer.

ik heb deze kabel http://mobielkoopjes.nl/s...voor%20Samsung%20Type%202

wat doe ik fout? kan iemand mij helpen

en kan het kloppen deze mobiel geen gif en animatie afbeeldingen ondersteunt ????
want iedere keer als ik een animatieafbeelding of gif afbeelding als achtergrond wil instellen is die optie er niet.
wel gewoon de jpg afbeeldingen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

wat bij mij hielp was dus een andere USB poort
probeer ook ff de andere modi, massaopslag e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal eens kijken of het helpt

en klopt het dat de mobiel geen gif afbeeldingen ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Mobieltje ondersteunt en speelt wel GIF geanimeerde plaatjes af, maar niet als achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Ik lees zowel in een aantal reacties, als in deze kleine reviews dat de telefoon in de zak nog wel eens perongeluk kan bellen.

Ik vroeg me af of dit bij iedereen wordt veroorzaakt doordat de telefoon in de zak erg makkelijk een klein stukje openschuift, of doordat de knop voor toetsenblokkade aan de zijkant (?) perongeluk ingedrukt wordt, waardoor de telefoon wordt ontgrendeld. Tot nu toe lijk ik verschillende dingen gelezen te hebben.

Ook vraag ik me af of er al een andere oplossing is gevonden, misschien bij de laatste firmwarde update. En dan doel ik dus op een andere oplossing dan het instellen van een pincode voor bijvoorbeeld het telefoonboek of het kopen van een hoesje.

Een slidebar die je met de vingers opzij moet schuiven, ook wanneer je de telefoon openschuift, zou namelijk een veel praktischere oplossing zijn, is een dergelijk iets ook mogelijk om het probleem te voorkomen?

[ Voor 5% gewijzigd door KreKkeR241 op 05-06-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Heb sinds vandaag de B3410 star qwerty

Nu heb ik de mp3 speler gebruikt maar krijg deze niet meer van de display af.

Weet iemand hoe ik die daar weer wegkrijg.

Bedankt

Probleem al opgelost heb het gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje
kan je op je samsung star qwerty android zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister die mobiel gehad!
ben er egt heeeel bly mee!
toetsenbord top!
alleen wel dunne toetsjes voor een snel typer als ik
maarjaa
boeie

haha maar ik ben egt tevreden met deze mobiel!
alleen jamer dat je niet een kabel meteen by krygt zou wel fyn zijn
want nu moet je er 1 los kopen maarja maakt niks uit

VERDER EEN TOP DING IK RAAD IEDEREEN DIT DING AAN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelcodevries.nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-07-2018
Hallo!
Ik heb een Star Qwerty B3410, en ik vroeg me af of ik games direct kan installeren op de SD-kaart, of foto's laten opslaan op de SD-kaart.
Muziek afspelen van SD-kaart lukt me wel, maar als ik een spelletje installeer dan komt het automatisch in het telefoongeheugen terecht. Ik zou natuurlijk graag zien dat het op het veel grotere SD-kaartje terecth komt :)
Hoe doe ik dit?

Verwijderd

Hallo,

Vraagje : weet iemand hoe ik de achtergrond kan wijzigen die te zien is terwijl de mobiel vergrendeld is??
Ik wil namelijk liever een eigen foto zien dan die afbeeldingen van Samsung.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Hallo
Ik wil mijn telefoon ontgendelen en ik heb al heel veel dingen geprobeert die op internet staan maar niks nog steets vergendend dus ik wou vragen of jullie me konden helpen ik hoor het nog wel Mvg Tylo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussie95
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik heb een klein probleempje.

Ik heb mijn bluetooth aangezet, maar hij liep vast toen ik hem wilde connecten. Dus ik heb de batterij eruit gehaald en hem weer opnieuw opgestart, maar als hij (eindelijk) opgestart is reageert hij weer niet. Ik krijg hem nu niet meer aan het werk.

Is hij nu definitief kapot of valt er nog iets aan te doen?

To the dwarf, the cripple and the mother of madness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

godofal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:22:
leuk telefoontje, heb er een overgenomen van een tweaker, maar zit nu met een probleempje
ik heb een datakabel en geheugenkaartje besteld en binnengekregen, maar de mobiel wil niet connecten...
in alle modes (massa opslag, PC studio en printer(WTF?)) geeft windows (XP SP3) een foutmelding "USB apparaat word niet herkend" oid
samsung new PC studio vraagt telkens weer dat ik het apparaat in PC studio modus zet, maar herkend hem ook niet als ie daarin staat
de "hulp" zegt gewoon "plug de kabel in en zet de mobiel in PC studio modus" dus daar worden we ook niet wijzer van...
via google kan ik ook niets vinden, krijg een hoop reclame voor datakabels ipv mensen met hetzelfde probleem...

edit: probeerde net met bluetooth wat te doen
om de een of andere reden doen een paar USB poorten op m'n PC vreemd... inclusief die ene waar ik eerst de mobiel op aansloot
hij krijgt stroom, maar een echte verbinding komt er niet, gok dat er 1 data lane niks doet (is dit mogelijk?) ofzo...

[...]

een microSDHC kan er gewoon in, ik heb er een 4GB microSDHC in zitten wat gewoon werkt :)
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 06:42:
[...]

ik heb deze vande week besteld en inmiddels in huis ontvangen.
nu heb ik de cd geinstaleerd en de kabel aangesloten maar niks werkt.
hij zegt steeds onderin mobiel niet aangesloten???????
ik heb via pc studio gedaan,en toen toen bleutooth niks doet het wat ik ook doe,hij ziet wel mijn pc maar niet mijn mobiel.
en toen ik de stekker er weer uithaalden en ik naar mijn bestanden ging in de mobiel,zij die ineens dit is geblockeert.
dus heb ik de mobiel helemaal moeten resetten en toen deed die het weer.

ik heb deze kabel http://mobielkoopjes.nl/s...voor%20Samsung%20Type%202

wat doe ik fout? kan iemand mij helpen

en kan het kloppen deze mobiel geen gif en animatie afbeeldingen ondersteunt ????
want iedere keer als ik een animatieafbeelding of gif afbeelding als achtergrond wil instellen is die optie er niet.
wel gewoon de jpg afbeeldingen
Ik zit hier met het telefoontje van een nichtje van me, maar ook hier geen verbinding (meerdere usb poorten geprobeerd.)
Ik heb van de samsung site de laatste new pc studio gedownload en geinstalleerd, hierbij zouden ook de laatste usb drivers hiervoor geinstalleerd worden. Hierna de computer ook opnieuw opgestart.
Mobieltje wordt wel opgeladen maar wordt niet gezien door de pc met windows 7.
Ook verschillende pc-verbindingen instellingen geprobeerd op het toestel (massa opslag, pc studio en vragen bij verbinding).

Ik heb dezelfde kabel als stokstaartje.

Weet iemand nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

ik heb laatst van iemand de samsung star qwerty gekregen, omdat hij een samsung galaxy mini gekocht heeft.
het probleem is dat als ik hem aan zet, het scherm niks doet. de toetsenverlichting en trilfunctie werkt wel. hij gaat zelfs trillen als ik op het scherm druk! kortom, hij doet alles, maar laat niks op het scherm zien. weet iemand een oplossing?
Pagina: 1 2 Laatste