Ook maar eens posten. Samenvatting: Niks te klagen.
Leeftijd: 23
Opleiding(en): MBO ICT niveau 4 (systeembeheer), HBO Informatica (Bachelor)
Certificaten: Veterdiploma, en eerste twee Cisco certificaten waar ik weinig waarde aan hecht aangezien het niet relevant is voor mijn functie en ik de antwoorden kopiëerde van het internet,

Werkervaring: 2 jaar stage (waarvan 1 als systeembeheerder, 1 als programmeur), 3 maanden bij huidige werkgever.
Werkgever: Uitgeverij(en?). Boeken, magazines, websites, the works.
Huidige functie: Webdeveloper, volgens contract, maar eigenlijk meer manusje-van-alles-dat-ietsje-lastiger-is-dan-artikeltje-schrijven, dwz applicatiebeheer (cms), databasefiguur (queries aanmaken en dergelijke), developer (zowel mbt inklikken van formulieren, XSL dingen, handlers configureren, als java en soms voor de grap PHP programmeren), en allround zeurpiet. Liefst zie ik mezelf nog meer Java programmeren, maar ja, dan zou ik minder verdienen

.
Laptop: Ja, is mijn hoofdcomputer omdat ik op 2 locaties werk (heb monitoren en toetsenborden op beide locaties). Is ook een stevige overigens.
Vakantiegeld: Ja, stuk of wat procent (7 of 8 volgens mij, te lui om op te zoeken)
Vakantiedagen: 23 volgens mij
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering (telt pas na een jaar)
GSM: Nee
Leaseauto: Nee
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: Denk het wel
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Volledige vergoeding OV kosten, evt kilometers maar aangezien het gewoon niet praktisch is om te rijden naar het centrum van Amsterdam... En cursussen, zowel 'zelfcursussen' (heb een MSSQL boek op kosten van de baas gekregen) als 'echte' cursussen en certificeringen die er ook flink in tikken zodra ik daarmee begin.
Oh, en gratis meenemen van weekbladen die bij ons uitgegeven worden,

.
Pensioenregeling: Denk het, wordt ingehouden op m'n loon

.
Land: Neerland
Reistijd: 3 dagen in de week 2 uur / dag, 2 dagen anderhalf (als ik geluk heb). Dit is minder, net als het feit dat ik voor geen meter een apartement oid kan vinden dat dichter in de buurt is.
Maand salaris(bruto): 2564 en nogwat, netto 1800 nogwat, lvl up als ik na een jaar (volgend jaar Augustus) contractverlenging krijg (wordt dan gelijk een contract voor onbepaalde tijd).
Al met al, niet slecht voor een beginner op de arbeidsmarkt

. Nu wordt er ook veel van me verwacht natuurlijk, ervaring met een specifiek (lees: duur) CMS, Java, databases (mssql), webdesign, reizen tussen twee werkplekken waar ik bij beide de Grote Developer ben (in een bedrijf met totaal ~600+ werknemers), developen voor een site met > 250.000 bezoekers / dag (T.net heeft meer, helaas, maar nog maar net), en ga zo maar door.
Goed mogelijk dat er meer developers aangetrokken worden over de jaren, waar ik dan eigenlijk automagisch de Grote Baasch over wordt. Misschien. Maar dat moeten we nog bezien. Eerst maar eens een huis vinden,

.
[
Voor 8% gewijzigd door
YopY op 06-11-2009 22:23
]