Vandaag contract getekend voor onbepaalde duur (zonder proefperiode) bij m'n huidige detachering (was ook de bedoeling toen we vorig jaar begonnen zijn). Deze overstap was dus ingepland maar uiteindelijk schieten we slechts met 2 van de 4 juniors over, de andere twee zijn wegens omstandigheden ontslaan. Ons team is van 12 naar 4 mensen geslonken door de crisis, dus ik was toch positief verrast met de nieuwe voorwaarden.
Vorige situatie (kort): €1850 bruto, €10 maaltijdvergoeding / dag, hospitalisatieverzekering, kilometervergoeding (nog niet de helft van de effectieve kost in praktijk trouwens), tewerkgesteld bij consultant bedrijfje die me opgepikt hebben
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding(en): dit jaar enkel nog eindwerk (in avondschool) en dan heb ik het diploma graduaat informatica, industrieel heb ik niet voltooid
Certificaten: java web developer (gestart met opleiding door externe partner gedurende enkele weken)
Werkervaring: 1 jaar
Werkgever: sociaal secretariaat
Huidige functie: officieel Analist-Programmeur, in praktijk JAVA Web Developer
Laptop: ja
Vakantiegeld: standaard
Vakantiedagen: 27,5 (20 + 7.5 recuperatie) + 24 & 31 december de namiddag (tenzij in wk dan de vrijdag ervoor)
13/14e maand of winstuitkering: 13maand 100%, maar dit jaar slechts 1/4 wegens start in september
GSM: nee
Leaseauto: nee, wel woon/werkverkeer vergoeding gelijkgesteld met treinabonnement in 2e klasse
Werkweek: 37.5 + 1u recuperatie --> 38.5u
Pensioenregeling: groepsverzekering voorziet pensioensparen, 4% van totale loonkost (wordt niet op loon afgehouden)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Reistijd: 40min met de auto, geen files tenzij tijdelijke werken
Maand salaris(bruto): €2600
Denk dat ik niet mag klagen
Vorige situatie (kort): €1850 bruto, €10 maaltijdvergoeding / dag, hospitalisatieverzekering, kilometervergoeding (nog niet de helft van de effectieve kost in praktijk trouwens), tewerkgesteld bij consultant bedrijfje die me opgepikt hebben
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding(en): dit jaar enkel nog eindwerk (in avondschool) en dan heb ik het diploma graduaat informatica, industrieel heb ik niet voltooid
Certificaten: java web developer (gestart met opleiding door externe partner gedurende enkele weken)
Werkervaring: 1 jaar
Werkgever: sociaal secretariaat
Huidige functie: officieel Analist-Programmeur, in praktijk JAVA Web Developer
Laptop: ja
Vakantiegeld: standaard
Vakantiedagen: 27,5 (20 + 7.5 recuperatie) + 24 & 31 december de namiddag (tenzij in wk dan de vrijdag ervoor)
13/14e maand of winstuitkering: 13maand 100%, maar dit jaar slechts 1/4 wegens start in september
GSM: nee
Leaseauto: nee, wel woon/werkverkeer vergoeding gelijkgesteld met treinabonnement in 2e klasse
Werkweek: 37.5 + 1u recuperatie --> 38.5u
Pensioenregeling: groepsverzekering voorziet pensioensparen, 4% van totale loonkost (wordt niet op loon afgehouden)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
- maaltijdcheques €6 / dag (waarvan €1 zelf bij te leggen)
- hospitalisatieverzekering (gratis, ook voor partner/kinderen mits kleine bijdrage)
- tot 20% korting op autoverzekering bij zelfde verzekeraar
- glijdende uren (starten tussen 8u en 9u, stoppen kan vanaf 16u tot 18u, middagpauze enkel verplicht tussen 12u30 en 13u maar verder zelf te bepalen)
- voordelig shoppen bij sommige klanten zoals Makro
- ancienniteitsverlof vanaf 2 jaar in dienst (2 tot max 7 dagen na 10 jaar)
- ingave onkostennota bij extra verplaatsingen voor werk (auto, fiets, trein, ...)
- breed aanbod aan opleidingen (tijdens werkuren)
Reistijd: 40min met de auto, geen files tenzij tijdelijke werken
Maand salaris(bruto): €2600
Denk dat ik niet mag klagen