Vind het maar een raar verhaal een hele tijd, van jouw kant, over die auto. Het is WEL of NIET een leaseauto. Beetje gek dat je die alleen krijgt als je wat verder moet reizen. Dan zou ik nu bij mijn detacheerder mijn auto moeten inleveren omdat ik nu een klus heb op 10km, en volgende jaar krijg ik hem weer terug omdat ik dan weer op 60km zitNarev schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:13:
[...]
Als je naar mijn post kijkt dan zie je dat ik precies in hetzelfde schuitje zit. Bij mij was het bod 2250 en hoewel ik hier niet echt tevreden mee ben, heb ik het wel heel erg naar mijn zin. Overigens zit er bij mij wel een leaseauto bij op het moment dat ik wat meer ga reizen. Maar ik heb die 10% regeling dan weer niet. Wat ik wil gaan proberen is om een minimale groei af te spreken zodat ik toch binnen een jaar wel zeker ben van groei.
Op die manier is het geen secundaire arbeidsvoorwaarde meer, maar gewoon een tool.
Krijg jij er wel een auto bij, dan is het aanbod prima. Zo niet, dan is het wat magertjes.
Dit is normaal. Bijtelling is belasting, die gaat je baas niet voor jou betalen. In uitzonderlijke situaties (lees: hoge functies) wordt bijtelling soms gecompenseerd, maar voor de plebs zoals ons is dat gewoon voor eigen rekening. En natuurlijk betaalt je baas de benzine, ook voor je prive kilometers. Kom op zeg, daar betaal je nou juist (o.a.) die bijtelling voor. Moest er nog eens bijkomen dat je je prive benzine zelf moet betalen. Hoewel er wel bedrijven zijn die een limiet stellen aan de prive kilometers (meestal 10.000 ofzo), maar dat is weer wat anders vind ik persoonlijk....Narev schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:53:
[...]
Ik heb het profiel iets geupdate omdat ik iets meer informatie heb, ik kan eventueel een auto krijgen. Welke volledig wordt betaald indien ik deze niet prive gebruik. Indien dit wel het geval is komt de bijtelling voor mijn rekening, de benzine voor prive gebruik wordt wel door de zaak betaald.
[ Voor 34% gewijzigd door FreakNL op 06-03-2010 15:07 ]