Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:54:
[afbeelding]

zoeen dus, RCA to 3.5mm jack. Google maar. Volgens mij worden de analoge outputs nooit uitgezet, ongeacht welke output wel gebruikt wordt, dus zou ook met hdmi moeten werken.
Ok dat zou dan dus deze moeten zijn: http://www.allekabels.nl/na/0/1514/Tulp---Jack-Kabel.html
Die komt me inderdaad bekent voor en nu zie ik de constructie ook voor me. Dankjewel!

@Skire:
quote: Skire
Ik heb ook een SteelSeries 5Hv2 USB headset. Als ik de mic uitgang gewoon in dat usb ding laat en in m'n PS3 stop, en mijn groene uitgang in de TV dan werkt mijn headset gewoon perfect. Je moet wel instellen dan dat je geluid via de TV gaat en niet via je headset in je XMB.
Ik heb inderdaad geprobeerd de koptelefoon aan te sluiten op de betreffende ingang van de tv. In eerste instantie met het verlengkabeltje met de volumeregelaar ertussen, dan krijg ik geen geluid...
Sluit ik nu de koptelefoon direct aan op de tv, dan heb ik opeens wel geluid door de koptelefoon, ook ingame |:( Is dat niet merkwaardig? want volgens mij is de plug van de volumeregelaar exact hetzelfde als van de koptelefoon zelf...Of mis ik hier iets?! terwijl de volumeregelaar icm mic wel werkt, zowel op pc als tv...

In het laatste geval, wordt dat dus een 3.5mm jack verlengkabel kopen (aangezien die 1m van de koptelefoon wel erg kort is ;) )?!

a la: http://www.allekabels.nl/...---Jack-Verlengkabel.html

In ieder geval bedankt voor de reacties! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel blij dat de meeste games rond de kerstperiode uitkomen, heb tegen die tijd als het goed is weer wat centen. Denk dat ik wel ik deze kerst Uncharted 2 en Modern Warfare 2 haal en dan volgend jaar nog n paar titels, rustig aan doen werkt meestal het beste bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is het probleem anders, de laatste tijd schijn ik mijn games ook gewoon uit te spelen (platinums, playthroughs, etc) waar door ik echt sneller mijn games op maak dan koop (wat snel is). Maar ik ben nog wel even zoet, maar als ik naar die release lijst kijk, en infamous en prototype heb ik ook nog niet, staan me nog leuke dingen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
ik speel de laatste tijd ook echt superveel games uit, niet zo gek opzich want heb al een maand vakantie :D

ben nu diehard met infamous bezig, echt een heerlijk verslavend en meeslepend spel. zeker een aanrader voor jou ook gamesnoozer, aangezien je lang bezig bent met een playthrough. daarnaast zijn er ook veel sidemissions en kun je allerlei powers upgraden met je XP. ook heb je natuurlijk de good en de evil side. ik ben nu met de good side bezig, maar als ik hem heb uitgespeeld ga ik hem sowieso nog een keer op evil uitspelen. je krijgt hele andere missies en powers dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Moah ik vind goed niet heel veel verschillen, gaat trouwens wel lekker snel speel alleen de hoofd en de goed-missies. (heb in de eerste playthrough als evil character alle missies gedaan alle blastshards en dergelijke. Moet nu nog alleen de trophie voor 100 hoge vallen, 250 mensen genezen en alle stunts doen, die laatste kan nog lastig worden nu de stunt right back at ya mij niet lukt.
spoiler:
Nep, je moet kiezen tussen trish die aan een toren hangt en 6 doktoren, kies je voor trish dan blijkt het toch iemand anders te zijn, kies je voor de doktoren dan hing zij daar dus wel echt

[ Voor 29% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 18-06-2009 01:28 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Ik moet ook even iets inFAMOUS gerelateerd kwijt. Ik heb meer dan 20 spellen, vind trophies een zeer leuke toevoeging maar heb nog geen enkel spel gehad dat ik er echt alles uit wou halen (maximale "ervaring" = (vaak) alle trophies halen) maar met inFAMOUS ben ik echt niet te stoppen. Nu al 15u erin gestopt, net uitgespeeld op hard en ben nu bezig met m'n 2e run als inFAMOUS.

Wat een heerlijke flow heeft 't spel toch. Favoriete momenten zijn toch wel als je aan t grinden bent en aan t einde precies op t juiste moment afspringt en met je static thrusters 't halve eiland overvliegt, echt super. Niets over the top, gewoon echt heerlijke core ervaring. Gameplay is wat mij betreft (qua flow) het omgekeerde van bv Resident Evil 5. Hier kan je bv niet eens lopend schieten, met inFAMOUS ben je aan het springen, vliegen, grinden, vallen, terwijl je schiet, heerlijk!

Ga ook hier m'n eerste platinum halen. Ben ook blij dat je de Blast Shards kan zien op je map met L3 ipv echt enkel handmatig zoeken. Maakt het een stuk makkelijker. De trophies zijn daarnaast ook echt leuk en goed gebalanceerd. Geen onmogelijke trophy ertussen waardoor de rest ook niet interessant worden als de platinum toch nooit behaald kan worden.

Prototype bij een vriend op de PS3 gespeeld. Ook leuke game, maar zo over the top dat ik het na 5 elbow drops op 'n tank wel gezien had. Ontknoping en verhaal van inFAMOUS vond ik ook ijzersterk, werd er echt goed in gezogen.

Conclusie; TOP game. Meer mee vermaakt dan met alle voorgaande PS3 titels (puur persoonlijk, het is niet dé topper maar het is echt mijn game).

[ Voor 7% gewijzigd door nudie op 18-06-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
<mode type="grandfather">wat is 'grinden'?</mode>

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsolodimos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik wil een console aanschaffen, en wel de PS3, maar ik vind hem wel wat duur t.o.v. zijn concurrent, de XBOX 360..
Zijn er binnen nu en 2 maanden prijsverlagingen in opkomst? Is daar iets van bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsolodimos schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:41:
Ik wil een console aanschaffen, en wel de PS3, maar ik vind hem wel wat duur t.o.v. zijn concurrent, de XBOX 360..
Zijn er binnen nu en 2 maanden prijsverlagingen in opkomst? Is daar iets van bekend?
Jij hebt vast en zeker al heel erg goed dit topic bestudeerd.. laat staan andere fora! -ahum-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
EfBe schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:37:
<mode type="grandfather">wat is 'grinden'?</mode>
Je kunt in inFamous over stroomkabels en treinrails 'glijden'. Dat noemen ze grinden :)

Geeft niks hoor opa ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

Ik heb de demo gespeeld van inFamous en ik was er niet erg gecharmeerd van. Erg eentonig, treintje op, stroom geven, rijden, mannetjes schieten, stoppen, treintje af, schakelaartje, treintje op, etc...

Is de hele game zo? Want dan laat ik hem liggen.

Prototype wil ik ook nog wel bekijken...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsolodimos schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:41:
Als het bekend zou zijn zou wachten met kopen slim zijn. Het is momenteel niet aangekondigd - en dus onbekend.
Maarja. Als sony binnenkort toch besluit om de console goedkoper te maken, dan weten we dat dan pas.

Voor nu moet je je gewoon afvragen of je er een wilt. Als je er geen geld voor hebt moet je hem niet kopen, heb je het geld wel (en wil je het wel..) dan.. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
CSB schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:50:
Ik heb de demo gespeeld van inFamous en ik was er niet erg gecharmeerd van. Erg eentonig, treintje op, stroom geven, rijden, mannetjes schieten, stoppen, treintje af, schakelaartje, treintje op, etc...

Dat vraag ik me ook af. Ik was ook niet echt overtuigd van de demo, maar er zijn toch wel veel mensen enthousiast over deze game.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsolodimos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:57:
[...]

Als het bekend zou zijn zou wachten met kopen slim zijn. Het is momenteel niet aangekondigd - en dus onbekend.
Maarja. Als sony binnenkort toch besluit om de console goedkoper te maken, dan weten we dat dan pas.

Voor nu moet je je gewoon afvragen of je er een wilt. Als je er geen geld voor hebt moet je hem niet kopen, heb je het geld wel (en wil je het wel..) dan.. :)
Bedankt, aan jouw reactie heb ik wat.
Ik moet er nog even over nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
nudie schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:00:
Wat een heerlijke flow heeft 't spel toch. Favoriete momenten zijn toch wel als je aan t grinden bent en aan t einde precies op t juiste moment afspringt en met je static thrusters 't halve eiland overvliegt, echt super. Niets over the top, gewoon echt heerlijke core ervaring. Gameplay is wat mij betreft (qua flow) het omgekeerde van bv Resident Evil 5. Hier kan je bv niet eens lopend schieten, met inFAMOUS ben je aan het springen, vliegen, grinden, vallen, terwijl je schiet, heerlijk!
Kan dit alleen maar beamen, heerlijk die flow! Als een gek door de stad heen raggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39

kingfriko

100 % BULLY

Ik dacht het spel , (na de demo 2 keer uitspelen) ook wel gezien te hebben , maar als ik dat hier zo allemaal lees moet hij toch misschien maar in de collectie komen ;)
39 euro zag ik hem ergens , dat is wel een nette prijs 8)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:49:
[...]

Je kunt in inFamous over stroomkabels en treinrails 'glijden'. Dat noemen ze grinden :)

Geeft niks hoor opa ;)
Grinden is continu dezelfde acties in een game te verrichten om je stats te verbeteren. In inFAMOUS heb je punten nodig om powerupgrades te kopen en daarvoor moet je tegenstanders doden, missies verrichten en gewonde burgers genezen. Als je tijdens het gewone spelen punten tekort komt, moet je dus zoals boven beschreven "grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:24

Exirion

Gadgetfetisjist

CSB schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:50:

In een shooter als Half-Life heb je ook stukjes waarin een bepaald thema centraal staat en even verderop verandert de omgeving en de gameplay weer een beetje. In een demo krijg je natuurlijk maar een stukje van een game te zien :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ymmv schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:55:
[...]

Grinden is continu dezelfde acties in een game te verrichten om je stats te verbeteren. In inFAMOUS heb je punten nodig om powerupgrades te kopen en daarvoor moet je tegenstanders doden, missies verrichten en gewonde burgers genezen. Als je tijdens het gewone spelen punten tekort komt, moet je dus zoals boven beschreven "grinden.
Hmmz, das waar ook. Dacht dat in inFamous het voornamelijk gebruikt werd voor het glijden over kabels, maar wat jij zegt is eigenlijk logischer :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

BM schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:33:
[...]

Hmmz, das waar ook. Dacht dat in inFamous het voornamelijk gebruikt werd voor het glijden over kabels, maar wat jij zegt is eigenlijk logischer :p
Ik verwacht eerder dat hij het grinden als bij het skaten bedoelde, dus inderdaad het glijden over randen/railings, grinden van stats lijkt me niet echt goed voor de 'flow' van het spel...

Grinden voor stats is pas veel gebruikt sinds world of warcraft volgens mij, de term is bij skaten (boarden en skates) al ietsjes ouder..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmmm, daarnet ff geprobeerd met een vriend coop te doen met splinter cell double agent, enige punt is dat dit alleen wil werken als ik in mijn linksys router DMZ aangooi waardoor ik dus open target ben, en dus alle poorten open staan, zijn er een paar standaard poorten die ik moet opengooien toevallig ? kan hier niksvan vinden in het splinter cell boekje ? of doe ik / wij gewoon iets fout ?

Punt is, op google vind ik veel verschillende resultaten betreffende welke poorten open moeten, iemand die hier een '' final say '' in heeft ? werken met DMZ vind ik niet erg fijn...

[ Voor 57% gewijzigd door Fatal Mind op 18-06-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
burgt schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:58:
[...]
Ik verwacht eerder dat hij het grinden als bij het skaten bedoelde, dus inderdaad het glijden over randen/railings, grinden van stats lijkt me niet echt goed voor de 'flow' van het spel...

Grinden voor stats is pas veel gebruikt sinds world of warcraft volgens mij, de term is bij skaten (boarden en skates) al ietsjes ouder..
Grinden voor stats is al zo oud als de eerste JRPG en bestond dus al lang voor WOW. Maar "grinden" door over de rails te glijden is ook mogelijk bij inFAMOUS. Iedereen heeft dus gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Net even de gameplay-trailer van Assassin's Creed 2 uit de PS Store gehaald.
Al viel deel één me heel erg tegen toch heb ik wel zin in deeltje twee. De sfeer in Venetië met het vuurwerk op de achtergrond ziet er heel goed uit. Ook de mogelijkheid om wapens af te pakken van vijanden ziet er leuk uit... En je kan eindelijk zwemmen, dus geen frustratie meer als je een keer mis springt en in het water belandt.
nudie schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:00:
Prototype bij een vriend op de PS3 gespeeld. Ook leuke game, maar zo over the top dat ik het na 5 elbow drops op 'n tank wel gezien had. Ontknoping en verhaal van inFAMOUS vond ik ook ijzersterk, werd er echt goed in gezogen.
Prototype is meer een game als Wolverine: gewoon een uurtje even lekker hakken en doen.
In veel punten komt de gameplay van Prototype en inFamous overeen, maar in de laatste is alles net wat beter uitgewerkt. Maar vooral de besturing en de duidelijkheid van Prototype laat nogal te wensen over. Maar kan ook zijn dat ik me daaraan "erger" omdat ik eerst inFamous heb gespeeld en daarmee dus gewend was aan de betere game en besturing...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zo, sinds vandaag weer een PS3 eigenaar erbij hier. Er staat een mooi zwart glimmend apparaat naast mijn 360 :P

Eerste indruk is erg goed. Ik ga het natuurlijk automatisch vergelijken met mijn 360 en het viel mij meteen op dat het ding zelf gewoon een stuk degelijker in elkaar zit. Ook het 'dashboard' (heet denk ik XMB bij de PS3? ) ziet er een stuk strakker en minder 'kinderachtig' uit dan het trage 360 dashboard met zijn vrolijke kleuren en avatars. Dit spreekt mij persoonlijk meer aan. De store ook snel even doorgelopen en dat is ook prima in orde. In mijn ogen zelfs wat overzichterlijker dan bij de 360, zeker sinds de NXE update.

Ik heb de PS3 voornamelijk gehaald om zijn exclusives die mij veel meer aanspreken: Uncharted, MGS4, LBP, God of War en vooral The Last Guardian en Heavy Rain. Op de 360 kijk ik momenteel echt alleen uit naar Mass Effect 2. Ik heb er nu Uncharted en LBP meteen bijgekocht. Allebei geweldig leuke games!

Binnenkort wil ik ook zeker Wipeout HD aanschaffen maar eerst deze 2 games maar eens helemaal uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Welkom bij de club! Ik heb Uncharted en Little Big Planet ook nog steeds liggen, helaas heb ik de tijd nog niet gehad aan de games te beginnen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

kazuka schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:33:
Zo, sinds vandaag weer een PS3 eigenaar erbij hier. Er staat een mooi zwart glimmend apparaat naast mijn 360 :P

Eerste indruk is erg goed. Ik ga het natuurlijk automatisch vergelijken met mijn 360 en het viel mij meteen op dat het ding zelf gewoon een stuk degelijker in elkaar zit. Ook het 'dashboard' (heet denk ik XMB bij de PS3? ) ziet er een stuk strakker en minder 'kinderachtig' uit dan het trage 360 dashboard met zijn vrolijke kleuren en avatars. Dit spreekt mij persoonlijk meer aan. De store ook snel even doorgelopen en dat is ook prima in orde. In mijn ogen zelfs wat overzichterlijker dan bij de 360, zeker sinds de NXE update.

Ik heb de PS3 voornamelijk gehaald om zijn exclusives die mij veel meer aanspreken: Uncharted, MGS4, LBP, God of War en vooral The Last Guardian en Heavy Rain. Op de 360 kijk ik momenteel echt alleen uit naar Mass Effect 2. Ik heb er nu Uncharted en LBP meteen bijgekocht. Allebei geweldig leuke games!

Binnenkort wil ik ook zeker Wipeout HD aanschaffen maar eerst deze 2 games maar eens helemaal uitspelen.
Kijk daar ben ik dus altijd benieuwd naar :) De vergelijkingen met de 360. En met LBP heb je zeker geen miskoop gedaan 8) Daar kan een ieder zich echt tijden mee vermaken

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

kazuka schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:33:

Overzichtelijker dan de 360? :) Heb jij dan misschien een hidden store gevonden ofzo die ik nog niet heb kunnen vinden :P. Wat betreft snelheid en dergelijk is de psn store inderdaad een stuk beter, maar wat betreft duidelijkheid en overzichtelijkheid is het toch vrij matig imho. Met name het zoeken naar demo's en dergelijke is mijns inziens vrij omslachtig.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind PSN erg overzichtelijk. Kijk als je gaat speuren naar alle demo's om te kijken welke je tof vind is niet te doen in de europese PSN,maar voor de rest is alles lekker ingericht: alfabetisch, nieuwste items, en categorisch. Ja misschien hadden ze ook een kopje demo's neer kunnen zetten, maar ach die haal ik sowieso uit de USA PSN want die hebben een redelijk grotere collectie. Vind het nog steeds erg jammer dat de promotie door drie verschillende onafhankelijke SCE's gebeurd. Dat vind ik dus wel erg omslachtig. Ben elke donderdag op 3 verschillende accounts aan het inloggen xD. btw de Aziatisch heeft namelijk nu ineens als enige een nieuw pakje voor je sack-personage van LittleBigPlanet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Moet zeggen dat de US store idd beter is dan de EU store, en qua snelheid mag MS nog niet in de schaduw van Sony staan (helaas). Qua indeling en algehele menustructuur (dus niet alleen store, maar het hele plaatje) vind ik de 360 wel vele malen beter. Maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk, XMB is niet vervelend om mee te werken ofzo.

Afgelopen woensdag Buzz binnen gekregen. Toch wel een erg leuk spel om met meerderen te spelen :)
Nu hopen dat LBP en GT5:P onderhand ook eens binnen komen :/

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 19-06-2009 10:08 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Ghostbusters gezien in de Nederlandse schappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:52:
Iemand al Ghostbusters gezien in de Nederlandse schappen?
Nee, maar als je een 360 hebt, haal hem dan voor je Xbox. De Xbox360 versie draait op 720p en de Ps3 versie op 540p... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Volgens mij is die game over 2maanden te koop voor 15pond ofzo. Ik wil de game best nog een x hebben, maar ik maak er geen haast mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Damn, er komen dit jaar nog echt vette games uit.
Ik moet vast een budget regelen voor eind van het jaar :P

Zeker/pre-order:
GT5
Modern Warfare 2
Uncharted 2
Dirt 2

Bij goede reacties/reviews:
OFP2
MAG

Twijfelachtig
Assassin’s Creed 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien de positieve inFAMOUS-ervaringen van veel PS3-gamers in dit topic, zullen er vast en zeker mensen zijn die het spel binnenkort willen aanschaffen. Goed nieuws, het spel kost nu 31 pond (incl verzending) bij blahdvd.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, en ik maar denken dat ik goedkoop was met mn 35 pond in Edinburgh :)

@Tom: GT5 komt dit jaar toch nog niet uit? Het was een grote afwezige op de E3 iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:45:

@Tom: GT5 komt dit jaar toch nog niet uit? Het was een grote afwezige op de E3 iig..
Op een trailer met o.a. WRC en Nascar na. En van GT5 is inderdaad geen releasedatum bekend.
Hoop wel dat ie eind van het jaar uitkomt. Of begin volgend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Tom schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:36:
Damn, er komen dit jaar nog echt vette games uit.
Ik moet vast een budget regelen voor eind van het jaar :P

Direct pre-orderen
Assassin’s Creed 2
Niet twijfelen, gewoon doen. AC1 was zelfs briljant ondanks de repetitieve gameplay en de rest van die blabla kritieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osc4r schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:47:
[...]

Niet twijfelen, gewoon doen. AC1 was zelfs briljant ondanks de repetitieve gameplay en de rest van die blabla kritieken.
Slecht verhaal en dito einde zou ik niet onder het kopje blabla kritieken willen stoppen, maar goed grafisch was het absoluut een fantastische game, hoe dan ook zal ik het tweede deel voorbij laten gaan of hooguit uit de budgetbak liften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik laat het afhangen van de Reviews. Previews van AC2 zien er wel goed uit, als het wat uitdagendere gameplay wordt lijkt het mij toch wel een toptitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:17:
[...]

Slecht verhaal en dito einde zou ik niet onder het kopje blabla kritieken willen stoppen, maar goed grafisch was het absoluut een fantastische game, hoe dan ook zal ik het tweede deel voorbij laten gaan of hooguit uit de budgetbak liften.
Ben ik het niet mee eens, ik vond het zelf een sterk verhaal hebben. Had misschien iets anders opgebouwd/uitgelegd kunnen worden, maar het verhaal opzich heb ik zeker niets aan op te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Omni superens schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:25:
[...]

Ben ik het niet mee eens, ik vond het zelf een sterk verhaal hebben. Had misschien iets anders opgebouwd/uitgelegd kunnen worden, maar het verhaal opzich heb ik zeker niets aan op te merken.
QFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

McVirusS schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:24:
Ik laat het afhangen van de Reviews. Previews van AC2 zien er wel goed uit, als het wat uitdagendere gameplay wordt lijkt het mij toch wel een toptitel.
Same here.
Deel 1 heb ik niet gespeeld maar hoor vaak veel mensen dat het vrij snel gaat vervelen en eentonig is. Verder spreekt de setting mij niet bijzonder aan, maar bij een gaaf en leuk spel is dat geen issue. Het materiaal wat ze van AC2 hebben laten zien is wel top. Vandaar dat ik reviews afwacht. Er zijn wel meer games die bij de release toch wat tegenvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Uncharted 2 is vooralsnog de enige exclusive toch dit eind dit jaar uitkomt op de PS3? Jammer dat we nog lang moeten wachten op GOW3, Heavy Rain en The Last Guardian. Nu ga ik natuurlijk twijfelen voor welke console ik de multiplatform titels moet aanschaffen :P Maar da's slechts een luxeprobleem. Ik heb nog genoeg inhaalwerk met MGS4, Infamous, KZ2 en Wipeout HD O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:57:
Uncharted 2 is vooralsnog de enige exclusive toch dit eind dit jaar uitkomt op de PS3?
Dit najaar komen ook nog MAG, de nieuwe Ratchet & Clank en Demon's Souls uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Vergeet Tekken 6 niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Is geen PS3 exclusive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
ymmv schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:12:
[...]

Demon's Souls komt voorlopig nog zeker niet uit in Europa. Als je hem wil, kun je hem nu al importeren uit Azië, daar is de game al een tijdje uit (met in-game Engelse tekst) :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Hmmm, ik zie het nu ja. Tekken gaat dus ook al vreemd :X

[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 19-06-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gt 5 heeft wel al release en is al te bestellen via play.com, en release staat op 17/11/09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
gt5 geeft GEEN release date, die datum van play is gewoon een placeholder, of mischien een datum die zij verwachten, ik denk dat gt5 echter pas in 2010 het licht zal zien.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Burnout Paradise is voor € 20,- te koop en ik weet dat Burnout Paradise Ultimate Edition € 30,- kost (standaard prijzen voor het gemak.).

Nu heb ik wat gezocht op het Internet en afgezien van de downloads die je voor de standaard Burnout Paradise kan doen de Party Mode het verschil. Klopt dit? En is de Party Mode een must have, ik kan niet goed vinden wat dit inhoud (split screen?). Of kan de je de standaard Burnout Pardise gewoon helemaal patchen naar de Ultimate Edition?

Bron: http://www.budgetgaming.n...the+ultimate+box_PS3.html

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 19-06-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Jumpman schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:57:
Burnout Paradise is voor € 20,- te koop en ik weet dat Burnout Paradise Ultimate Edition € 30,- kost (standaard prijzen voor het gemak.).

Nu heb ik wat gezocht op het Internet en afgezien van de downloads die je voor de standaard Burnout Paradise kan doen de Party Mode het verschil. Klopt dit? En is de Party Mode een must have, ik kan niet goed vinden wat dit inhoud (split screen?). Of kan de je de standaard Burnout Pardise gewoon helemaal patchen naar de Ultimate Edition?

Bron: http://www.budgetgaming.n...the+ultimate+box_PS3.html
Nee party mode is zeker geen must have. Is vooral leuk als je veel samen met vrienden op jou PS3 speelt.
Het zijn allemaal minigames waar je om beurten (2-8 spelers) een bepaald doel moet halen. (xx meter driften, sprong halen, etc.) Ik vindt het een van de minder leuke addons.
Ja kan beter de standaard burnout nemen en daar de packs bijkopen die je leuk vindt. (Big Surf Island en de toycars zijn wel erg leuk bv)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Meelobee schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:35:
[...]

Nee party mode is zeker geen must have. Is vooral leuk als je veel samen met vrienden op jou PS3 speelt.
Het zijn allemaal minigames waar je om beurten (2-8 spelers) een bepaald doel moet halen. (xx meter driften, sprong halen, etc.) Ik vindt het een van de minder leuke addons.
Ja kan beter de standaard burnout nemen en daar de packs bijkopen die je leuk vindt. (Big Surf Island en de toycars zijn wel erg leuk bv)
Met de standaard versie kan je dus helemaal niet om en om spelen, met ondersteuning van het spel (speler 1/speler 2 wissel, tuurlijk kan je zelf de controller doorgeven zonder het spel dit registreert als een andere speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Weet iemand zo of de Giotech Real Triggers in NL zo ergens op voorraad zijn (voor een beetje normale prijs)? Al elders besteld :)
Begin nu toch wel te merken dat de standaard triggers eigenlijk gewoon zuigen, en dit lijkt me een handige manier om ze wat te verbeteren. :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 20-06-2009 15:17 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net uncharted uitgespeeld en moet zeggen dat ik hem erg tof vond, al is het wat jammer dat de vijanden altijd massaal komen of helemaal niet.

ik wil nu wel weer een leuke fps game, is killzone nou echt zo goed of ben ik beter af met bijvoorbeeld COD Modern warfare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of een paar maandjes uit zitten en je kan Uncharted 2 spelen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:29:
Of een paar maandjes uit zitten en je kan Uncharted 2 spelen :P
Dat sowieso :) Ik kan ook nog altijd met Wimbledon meespelen met Virtua Tennis 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Yes eindelijk mijn eerste platinum trofee met infamous _/-\o_ Wat een leuk spel zeg, en trophies zijn tenminste goed te doen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok hoor veel mensen zeggen (door de loop der jaren heen inmiddels xD) dat AC1 geen uitdagende gameplay had. Dit klopt denk ik wel, maar heb daar tijdens het spelen geen moment bij stilgestaan. Op de console wil ik een relaxte game spelen. Gewoon half hangend en meegesleept worden door het verhaal/filmische effecten ed.
Als ik Assassins Creed op de pc had gespeeld had ik hem denk ik nooit uitgespeeld, omdat ik dan wel intens wil spelen met CoD4 ed. Killzone 2 multiplayer vind ik erg tof, maar gewoon net te actief ed. AC1 had gewoon die flow van springen, klauteren en weer ff assassination en niet te moeilijk en af en toe in dikke gevechten even naar voren buigen om goed te timen en daarna weer relaxed verder te gaan. Zelfde geldt gedeeltelijk voor Uncharted (met AC1 voor mij de beste games tot nu toe). Op de pc mag een game echt verrotte lastig zijn en dat ik wel 10-20 hetzelfde moet doen om het dan wel voor elkaar te krijgen, maar op de console heb ik die game dan al 10 keer verkocht. Ga MW2 net als CoD:MW1 ook gewoon voor de pc halen= goedkoper en lkkr intens ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:23:
AC1 had gewoon die flow van springen, klauteren en weer ff assassination en niet te moeilijk en af en toe in dikke gevechten even naar voren buigen om goed te timen en daarna weer relaxed verder te gaan.
Daarmee heb je zowat de hele game samengevat. Torentje opkruipen, naar beneden springen, naar het hoofdkwartier en de assassination doen. Herhaal x 10 en dat is de game. Met voorsprong de meest teleurstellende game voor mij van de afgelopen 5 jaar.

Ik ben een zeer grote fan van middeleeuwen (en bij uitbreiding fantasy/mythologie) en kocht deze game blindelings toen ik de previews zag. Het gevecht in het begin was ook leuk, maar vanaf dan was het herhaling troef. Toch tot aan de 2 voorlaatste gevechten.

Games in deze setting speel ik makkelijk 4-5 uit als het goed is, na 1x had ik het hier (helaas) al gezien.

Dat het grafisch heel mooi is weet iedereen, maar gameplay is duidelijk belangrijker. Hopelijk hebben ze hier serieus aan gewerkt voor AC2. (uit de E3 trailer bleek dat je nu kan zwemmen en wapens afnemen, het is al een begin)
ymmv schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:12:
[...]

Wel best erbij zetten dat Demon's Souls helemaal niet uitkomt in Europa, ook niet dit najaar. De game is wel al uit in Azië (in het Engels) en komt later uit in Noord Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Meelobee schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:35:
[...]

Uiteindelijk vandaag toch maar de 'standaard' Burnout Paradise gehaald. De Party Mode kan ik altijd nog aanschaffen voor € 9.99 in de store en de originele game (vond de coverart mooier) was € 20,00. Geen geld voor zo'n topper als ik de reviews begrijp. Ik ga het ervaren.

Mafia II en FIFA 10 komen pas ik Q4, en je moet wat (ook al heb ik Uncharted en LBP nog niet aangeraakt liggen). Ook gezien ik wat meer online wil gaan gamen en niet goed ben in gamen, hoop ik met Burnout Paradise een laagdrempelige game te hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 20-06-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er toch op dat de release van play.com correct is, aldus play.com, want ze zeggen dat het officieel is, want ze hebben de datum van de ontwikkelaar gekregen. Maybe weten zij toch iets meer dan ons ;)

wordt dan wel leuke maanden dan :) eerst psp gt lekker opwarmpje en dan lekker met gt5 aan de slag (finally)

http://www.ps3hype.nl/nieuws/3543

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik denk dat play vooral hoopt op een hele berg pre-orders van de game op hun site.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Damn, mijn PS3 40GB is vol! En het enige dat erop staat is games :P Toch maar eens even een HDD kopen :)

Edit: Welke schijf gebruiken jullie overigens? Ik kan vaak niet zien of de schijf laag genoeg is.

[ Voor 32% gewijzigd door Snippertje op 20-06-2009 16:48 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Blijf het toch jammer vinden dat je nieuwe games eerst moet installeren en voor 1 gig data ofzo moet downen voordat je kunt spelen. Duurt bij sommige games echt, maar dan ook echt te lang :). Zeker omdat je gewoon voor de rest niets meer met je ps3 kunt doen. Ik snap ook niet waarom er zovaak zon grote updates van spellen zijn. Updates van 360 spellen zijn meestal binnen 4 sec binnen en geinstalleerd. Iemand hier een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:56:
Blijf het toch jammer vinden dat je nieuwe games eerst moet installeren en voor 1 gig data ofzo moet downen voordat je kunt spelen. Duurt bij sommige games echt, maar dan ook echt te lang :). Zeker omdat je gewoon voor de rest niets meer met je ps3 kunt doen. Ik snap ook niet waarom er zovaak zon grote updates van spellen zijn. Updates van 360 spellen zijn meestal binnen 4 sec binnen en geinstalleerd. Iemand hier een verklaring voor?
Hierop inhakend :)
Waarom heeft LBP maar liefst 7 patches van zo'n 40 tot 70MB per stuk nodig? Dat een spel meerdere updates snap ik, geen probleem, maar is het niet logischer dat je die patches gewoon allesomvattend maakt? :) Volgens mij moet het geen probleem zijn om te deteceren welke versie je hebt, en daarvoor de juist patch te downloaden. Zal vast met de grootte van de updates te maken hebben, maar toch. Had handiger geweest :)

Om het niet alleen maar zeurderig te houden ;) LBP is wel grappig spel, had ik niet verwacht eigenlijk. Kennelijk ga je als je zelf een PS3 hebt ineens heel anders tegen games aan kijken O-)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BM schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:56:
[...]

Hierop inhakend :)
Waarom heeft LBP maar liefst 7 patches van zo'n 40 tot 70MB per stuk nodig? Dat een spel meerdere updates snap ik, geen probleem, maar is het niet logischer dat je die patches gewoon allesomvattend maakt? :) Volgens mij moet het geen probleem zijn om te deteceren welke versie je hebt, en daarvoor de juist patch te downloaden. Zal vast met de grootte van de updates te maken hebben, maar toch. Had handiger geweest :)

Om het niet alleen maar zeurderig te houden ;) LBP is wel grappig spel, had ik niet verwacht eigenlijk. Kennelijk ga je als je zelf een PS3 hebt ineens heel anders tegen games aan kijken O-)
Alles in 1 patch gooien zou niet slim zijn, er zijn zat mensen die de game ff een tijdje niet gespeeld hebben en vervolgens weer verder willen gaan.
Daarom is het juist slim dat de patches in stukjes verdeeld zijn, zo hoef je alleen te updaten en niet alles te installeren wat er eigenlijk al opstaat.
Dat de 360 kleinere updates heeft voor games is te verwachten, ze proppen alles al zo klein mogelijk op een DVD.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:09:
[...]

Alles in 1 patch gooien zou niet slim zijn, er zijn zat mensen die de game ff een tijdje niet gespeeld hebben en vervolgens weer verder willen gaan.
Daarom is het juist slim dat de patches in stukjes verdeeld zijn, zo hoef je alleen te updaten en niet alles te installeren wat er eigenlijk al opstaat.
Dat de 360 kleinere updates heeft voor games is te verwachten, ze proppen alles al zo klein mogelijk op een DVD.
BM bedoelt natuurlijk dat je een patch hebt van 1.00 naar 1.06 en daarnaast ook incrementele patches. Aangezien meerder files overschreven worden door weer een later patch heb je bepaalde data niet nodig als je van de eerste versie naar de laatste wilt.
Ik zou niet weten wat het medium DVD te maken heeft met de grootte van de patches. Die kunnen bij wijze van spreken drie keer de DVD zijn.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:28:
Ik denk dat play vooral hoopt op een hele berg pre-orders van de game op hun site.
Zoals je kan lezen geven ze aan dat de releasedatum is doorgegeven door de publisher dus sce. En waarom zou ie niet kunnen uitkomen in november, terwijl poly. zelf aangeeft dat het nu eigenlijk elk moment uit kan komen. Dus de game is praktisch al klaar.

Ik geef toe vaak kom je releasedata's tegen die niet kloppen, maar play staat wel achter hun standpunt, ik denk niet dat ze liegen, en een preorder kan je gewoon cancellen als het niet waar blijkt dus daar doen ze t ook niet voor. Het zou op zich heel mooi zijn aangezien ze in oktober de psp versie uit zullen brengen, dan is t een al gt hype rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zijn er hier al Bomberman Ultra spelers? Ik heb Bomberman Ultra op de Japanse PSN gekocht. Het is een tof spel als online je tegen Japanners speelt. Als je de PS3 op engels zet wordt je gematched met Amerikanen en dan is het triestheid alom. Online battles worden namelijk op de PS3 gehost waardoor je er vaak disconnects zijn (lamers die hun host afsluiten als ze verliezen) of lag omdat je gepaired wordt met ADSL-gebruikers of andere laagband gebruikers.

Helaas is het spel niet in Japan ontwikkeld en zodoende technisch niet optimaal. Native 720p is natuurlijk "not done" voor een 2D spel. Het online matchen van spelers duurt soms echt minuten lang. Echt zeer vervelend. Verder moet de kijkhoek weer voor iedere battle opnieuw ingesteld worden. 8)7 Ook liep mijn PS3 al twee keer vast tijdens een online battle. En dan het geluid... Waarom heeft dit spel slechts stereo geluid. Dit is toch juist een spel dat de surrounds en subwoofer kan inzetten. Lijkt toch wel een beetje een gehaast in elkaar gezet.

Het online deel van het spel valt me daarom toch een beetje tegen, maar als je offline tegen andere spelers speelt is het echt geweldig!

[ Voor 9% gewijzigd door ari3 op 20-06-2009 22:57 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:07:
[...]

Zoals je kan lezen geven ze aan dat de releasedatum is doorgegeven door de publisher dus sce. En waarom zou ie niet kunnen uitkomen in november, terwijl poly. zelf aangeeft dat het nu eigenlijk elk moment uit kan komen. Dus de game is praktisch al klaar.

Ik geef toe vaak kom je releasedata's tegen die niet kloppen, maar play staat wel achter hun standpunt, ik denk niet dat ze liegen, en een preorder kan je gewoon cancellen als het niet waar blijkt dus daar doen ze t ook niet voor. Het zou op zich heel mooi zijn aangezien ze in oktober de psp versie uit zullen brengen, dan is t een al gt hype rond die tijd.
Play heeft al veel vaker releasedates fout gehad. Voorts zijn ze by poly perfectionisten en langzaam. Nu we bij de e3 alleen een korte (volgens mij voornamelijk CGI) trailer hebben gezien en bijv. geen on stage demo geeft mij niet veel vertrouwen dat de game al echt bijna klaar is, zeker nu ze ook nascar en WRC in de game hebben gestopt. Nogmaals ik hoop stiekum natuurlijk dat play gelijk heeft, maar ik verwacht het niet.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:23:
[...]

Play heeft al veel vaker releasedates fout gehad. Voorts zijn ze by poly perfectionisten en langzaam. Nu we bij de e3 alleen een korte (volgens mij voornamelijk CGI) trailer hebben gezien en bijv. geen on stage demo geeft mij niet veel vertrouwen dat de game al echt bijna klaar is, zeker nu ze ook nascar en WRC in de game hebben gestopt. Nogmaals ik hoop stiekum natuurlijk dat play gelijk heeft, maar ik verwacht het niet.
Trailer was geen cgi maar replaybeelden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:07:
[...]

Ik zelf geloof het eigenlijk ook niet zo heel erg.
Bekijk het eens vanuit het oogpunt van Sony.
Slechts enkele weken terug was de E3. Als er nu inderdaad een releasedatum voor dit najaar vastligt, dan moeten ze dit tijdens de E3 toch ook wel geweten hebben.
Als ik Sony was, en ik wist dat het spel dit jaar uit kwam, zou ik er maar al te graag gebruik van maken om dit op de E3 te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet niet vergeten dat er meerdere beurzen (leipzig, tgs) zijn, en om alle toppers op e3 te gooien zou ook niet slim zijn, want wat moet je voor nieuws bij volgende beurzen laten zien?? Ik verwacht belangrijk nieuws op leipzig confentie, (prijsverlaging, gt5 iig).

Daarnaast geen beelden op e3..wil je zeggen dat de game dan nog niet af is...nee, want de game is gewoon klaar zoals de maker van GT heeft laten weten enkele weken geleden. Tevens ze moeten nu wel, aangezien forza in hun nek hijgt :) En daarnaast er is nog niet echt een sterke exclusief komend herfst, die een system seller is. FF13 is ook een systemseller komend kerst, maar in Japan alleen. Gooi er een prijsverlaging tegenaan en sony heeft een mooi jaar, en ik ook ;)

Nog iets wat ik tegen ben gekomen...L4D2 op ps3 8) Of het is een fout, maar volgens mij is er niet echt verteld dat t exclusief is.

http://www.ea.com/games/left-4-dead-2

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ari3 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:54:
Zijn er hier al Bomberman Ultra spelers? Ik heb Bomberman Ultra op de Japanse PSN gekocht. Het is een tof spel als online je tegen Japanners speelt. Als je de PS3 op engels zet wordt je gematched met Amerikanen en dan is het triestheid alom. Online battles worden namelijk op de PS3 gehost waardoor je er vaak disconnects zijn (lamers die hun host afsluiten als ze verliezen) of lag omdat je gepaired wordt met ADSL-gebruikers of andere laagband gebruikers.
he wat? Lag tegen japanners ligt meestal een FLINK stuk hoger dan tegen amerikanen (oceaan glasvezel versus sateliet). Zeker dat je tegen amerikanen uitkomt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:56:
[...]

Daarmee heb je zowat de hele game samengevat. Torentje opkruipen, naar beneden springen, naar het hoofdkwartier en de assassination doen. Herhaal x 10 en dat is de game. Met voorsprong de meest teleurstellende game voor mij van de afgelopen 5 jaar.

Ik ben een zeer grote fan van middeleeuwen (en bij uitbreiding fantasy/mythologie) en kocht deze game blindelings toen ik de previews zag. Het gevecht in het begin was ook leuk, maar vanaf dan was het herhaling troef. Toch tot aan de 2 voorlaatste gevechten.

Games in deze setting speel ik makkelijk 4-5 uit als het goed is, na 1x had ik het hier (helaas) al gezien.

Dat het grafisch heel mooi is weet iedereen, maar gameplay is duidelijk belangrijker. Hopelijk hebben ze hier serieus aan gewerkt voor AC2. (uit de E3 trailer bleek dat je nu kan zwemmen en wapens afnemen, het is al een begin)
Ik begon AC zeer positief. Mooie game speelde lekker maar toen!

Het begon al snel te dagen dat je inderdaad de hele tijd hetzelfde deed. En dat er eigenlijk niet zoveel meer te doen was.

Grafisch? Prachtig. Game Technisch? Winnaar! Verhaal? Okay!
Maar inderdaad herhaling en nee het deed het gewoon niet.

9x hetzelfde is juist 9x hetzelfde en iets stopte me.

Gek dat in sommige games het me totaal niet uitmaakt dertegen. In AC nee iets in mij wou er meer van dan de game bood.
AC2? Tja ik weet het niet ..

Ik heb laatst nog Midnight Club LA gekocht en ben daar maar van gaan genieten. En de games die alleen op de PS3 uitkomen waar ik op wacht. Hell die zet ik geeneens meer op de agenda aangezien die altijd maar uitgesteld worden.

[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 21-06-2009 01:25 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Boeboe schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:20:
[...]

he wat? Lag tegen japanners ligt meestal een FLINK stuk hoger dan tegen amerikanen (oceaan glasvezel versus sateliet). Zeker dat je tegen amerikanen uitkomt?
Ik ervaar inderdaad meer lag als ik tegen Japanners speelt, maar de Amerikanen disconnecten heel vaak (door de match te verlaten of het hosten te stoppen), vooral als jz 2 punten achterstaan en ze waarschijnlijk niet meer winnen. Japanners maken een potje tenminste netjes af.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op zondag 21 juni 2009 @ 01:22:
[...]

Het begon al snel te dagen dat je inderdaad de hele tijd hetzelfde deed. En dat er eigenlijk niet zoveel meer te doen was.

Gek dat in sommige games het me totaal niet uitmaakt dertegen. In AC nee iets in mij wou er meer van dan de game bood.

Ik heb laatst nog Midnight Club LA gekocht en ben daar maar van gaan genieten. En de games die alleen op de PS3 uitkomen waar ik op wacht. Hell die zet ik geeneens meer op de agenda aangezien die altijd maar uitgesteld worden.
Dat gevoel had ik ook, zoveel mogelijkheden dat er waren, maar zo weinig mee gedaan. Ik moet het afleren van hoge verwachtingen te hebben bij een game. (meestal wel moeilijk als je bvb. een jaar wacht op iets en x-aantal lovende reviews leest)

In die trend vond ik Lord of the Rings: Conquest ook serieus tegenvallen, het was gewoon hetzelfde als Return of the King (PS2) met een grafische update, het spel was na ocharme 1u30 al uitgespeeld. Online zijn er 'Heel veel verschillende online modes' (sic*) Dat stond toch op het doosje. Uiteindelijk zijn er 4 verschillende modes waarvan 2 identieke (Team Deathmatch & Hero Team Deathmatch). Ook zoveel mogelijkheden, jammer van de licentie.

Midnight Club LA speel ik ook nog regelmatig. Topgame die niet echt de aandacht kreeg, wat het wel verdiende. Enig minpunt imho, is dat er geen offline MP is. De stad LA ziet er prachtig uit (al veel games gespeeld in LA, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit). De auto's zelf natuurlijk ook. Wie wil nu niet zijn eigen Lamborghini tunen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 02:38:

Dat gevoel had ik ook, zoveel mogelijkheden dat er waren, maar zo weinig mee gedaan. Ik moet het afleren van hoge verwachtingen te hebben bij een game. (meestal wel moeilijk als je bvb. een jaar wacht op iets en x-aantal lovende reviews leest)

In die trend vond ik Lord of the Rings: Conquest ook serieus tegenvallen, het was gewoon hetzelfde als Return of the King (PS2) met een grafische update, het spel was na ocharme 1u30 al uitgespeeld. Online zijn er 'Heel veel verschillende online modes' (sic*) Dat stond toch op het doosje. Uiteindelijk zijn er 4 verschillende modes waarvan 2 identieke (Team Deathmatch & Hero Team Deathmatch). Ook zoveel mogelijkheden, jammer van de licentie.

Waren er dan reviews die iets goeds te melden hadden over LotR: Conquest? Ik zag met de demo al dat het echt niet veel ging worden. Single Player = Multiplayer alleen dan in je eentje. Leuk, maar had er wat extra ingestopt. Nu wil je alleen maar MP spelen. (najah willen, eigenlijk wil je de game meteen terugbrengen naar de winkel als je hem thuis hebt staan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:10:
Nog iets wat ik tegen ben gekomen...L4D2 op ps3 8) Of het is een fout, maar volgens mij is er niet echt verteld dat t exclusief is.

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat die ook op de PS3 gaat komen, maar in de info op die pagina zie ik alleen XBox 360 en twee keer PC staan...wordt met geen woord gerept over PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:21:
[...]

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat die ook op de PS3 gaat komen, maar in de info op die pagina zie ik alleen XBox 360 en twee keer PC staan...wordt met geen woord gerept over PS3...
Gisteravond wel, maar helaas nu veranderd het was dus toch een foutje van ea..:(

bron
http://www.n4g.com/News-349231.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit niemand hier te wachten op overlord? Die komende week uitkomt :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:47:
zit niemand hier te wachten op overlord? Die komende week uitkomt :D
Als ie direct in de 15 euro bak komt dan zal ik het nog overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd heb net de eerste overlord uit de 15 euro bak gehaald :P. Grappig maar niet veel meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hoe kan het dat BM en ik onwijze lag hebben als we met zen 2en een potje Little Big Planet willen spelen... Echt niet normaal zeg. Mag PSN wel gratis zijn maar zo heb je er nog niets aan :P

Verder hebben we volgens mij gewoon beide de goede instellingen.

Edit: Het is voorlopig opgelost. Wifi probs..

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-06-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

uchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:08:
Hoe kan het dat BM en ik onwijze lag hebben als we met zen 2en een potje Little Big Planet willen spelen... Echt niet normaal zeg. Mag PSN wel gratis zijn maar zo heb je er nog niets aan :P

Verder hebben we volgens mij gewoon beide de goede instellingen.
Is een van jullie beide wireless verbonden? Ik heb het met LBP ook gehad, samen met een vriend gamen maar onwijze lag, toen hij zijn netwerk had bekabeld was de lag zo goed als weg. (Was trouwens alleen bij LBP, Resident Evil 5 konden we wel prima spelen toen hij wireless had.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zojuist Uncharted uitgespeeld. Geweldig spel! Je waant je zelf echt op de mooiste locaties. Dat kasteel was echt prachtig. Mooie soundtrack, droge humor van Drake (12345!!!) :D Die gast doet me een beetje denken aan Nathan Fillion van Firefly. Enig puntje van kritiek vond ik dat er iets teveel op het shooter element is gelet en minder op het ontdekken en klimmen. Ook het
spoiler:
verschijnen van die mutanten op het laatste gedeelte
had van mij niet gehoeven. Ben heel benieuwd nu naar Uncharted 2. Dit soort adventures mogen van mij echt meer gemaakt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Meelobee schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:35:
[...]

Is een van jullie beide wireless verbonden? Ik heb het met LBP ook gehad, samen met een vriend gamen maar onwijze lag, toen hij zijn netwerk had bekabeld was de lag zo goed als weg. (Was trouwens alleen bij LBP, Resident Evil 5 konden we wel prima spelen toen hij wireless had.)
Ja, dat waren we :)
Nadat we beide de boel omgeplugged hadden en via netwerkkabel op internet zaten ging het prima :)
Toch apart, want zowel bij uchiha dinges, als bij mij staat de router zo goed als naast de PS3 :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op zondag 21 juni 2009 @ 01:22:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens wat je commentaar betreft Assassin's Creed 1. Dat je allemaal hetzelfde moest doen en dat de steden onderling er qua uiterlijk wel anders uitzagen, maar verder was er niet echt veel verschil.

En daarom lijkt deeltje twee me ook meer dan geslaagd gaan worden. Als je naar het lijstje kijkt van wat deel twee verbeterd heeft ten opzichte van deel één dan zou het helemaal goed moeten komen.
Dat er nu bijvoorbeeld 15 soorten missies zijn om informatie in te winnen is al een hele verbetering ten opzichte van de drie-vier soorten die in deel één te vinden waren. Ook dat op het einde van de gameplay-video in het water werd gesprongen stemt mij positief. Eindelijk kan je mis springen zonder meteen te verdrinken en game over te zijn. Maar het meest verwacht ik nog van dat je wapens van vijanden af kan pakken en deze tegen ze kan gebruiken, is weer een leuke afwisseling op je eigen twee blades.

Maar goed, nu eerst Prototype maar zien te verkopen want die game zuigt echt heel zwaar nadat je inFamous hebt gespeeld...

En over inFamous gesproken: is het mogelijk dat je weer terug kan naar het vorige eiland als je het volgende hebt gehaald? Want anders ga ik nu wel alle "shards" zoeken om mijn "battery" aan te vullen, want iets meer health en energie zijn wel makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fear1986: Yep, ik zal niet vertellen hoe, want dat zou een spoiler zijn...
Overigens zit ik pas op het tweede eiland, dus ik weet niet hoe het zit, als je van het 3e terug wilt naar het 2e eiland. Dus no worries voor wat betreft shards of trophies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:14:
@Fear1986: Yep, ik zal niet vertellen hoe, want dat zou een spoiler zijn...
Overigens zit ik pas op het tweede eiland, dus ik weet niet hoe het zit, als je van het 3e terug wilt naar het 2e eiland. Dus no worries voor wat betreft shards of trophies...
Bedankt!

Maakt niet uit hoe, want daar kom ik dan zelf wel achter.
Ben al lang blij dat het kan, want ik wil mij Battery Cores eigenlijk wel naar de max hebben.
Want heb nu wel snel dat ik op moet laden na het afvuren van enkele shock-grenades.

Net Prototype verkocht overigens.
Niet al te veel verlies gemaakt gelukkig, maar wel jammer dat die game zo tegen valt.
Nu maar twijfelen om dan maar Red Faction te kopen. Die game doet het in de reviews zeer goed, maar de demo kon me niet boeien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Ik was Vhall, maar ging iets mis met acc. veranderingen |:( dus nu onder de naam Vhalloren, welke ik ook als ps3 username gebruik :Y) )

Anyways (@Fear), ja, dat merk ik ook, naarmate je verder komt in het spel, merk je dat je je energy steeds efficiënter moet gaan gebruiken...Ze bouwen de moeilijkheid en intensiteit wat dat betreft erg mooi op :Y) .

Congratz met het verkopen van Prototype btw, wilde deze in eerste instantie naast inFamous kopen, maar na het e.e.a. gelezen te hebben, toch er vanaf gezien. En je versterkt deze keuze weer, hoewel het altijd een kwestie van smaak blijft, dat dan weer wel...

Heb de ps3 nog maar een week nu, dus probeer eerst wat oudere games te halen, zodat ik een beetje bij ben zeg maar, voorlopig staan de volgende games op mijn lijstje;
- MGS 4
- LBP
- Fallout3
- RE 5
- Resistance 2
- Ik vergeet er nog enkele, geloof ik (zijn me even ontschoten)

Voor de toekomst:
- God of War 3
- Heavy Rain
- Uncharted 2
- GT 5
- Ghostbusters (gewoon voor de heb eigenlijk, omdat Ghostbusters nostalgie oproepen)
- Ook hier nog enkele die me zo even niet te binnen schieten

Voorlopig dus, zoals velen, niet te klagen voor wat betreft de games die er moeten gaan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Voor de PS3 bezitters wederom (het zoveelste, ookal was het een tijdje rustig doordat de PS3 maandelijk enorm vette games neerzette) een onheilspellend bericht

We gaan er allemaal aan!!!

activision-verlangt-prijsverlaging-playstation-3-van-sony

Verkoop je PS3 maar want activision gaat "ook" volgens tweakers de 23 miljoen PS3 eigenaren negeren en ons geen COD6 meer geven. Blijkbaar vinden de mannen bij activision geld vies.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik vind het een beetje een vreemde boodschap van Activision. Men klaagt dat er te weinig spellen per PS3 worden verkocht, maar desondanks legt men de schuld bij de prijs van de PS3 zelf? Dan zou je zeggen, maak je games eens wat goedkoper of maak spellen waarvoor men die prijs over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:46:
Congratz met het verkopen van Prototype btw, wilde deze in eerste instantie naast inFamous kopen, maar na het e.e.a. gelezen te hebben, toch er vanaf gezien. En je versterkt deze keuze weer, hoewel het altijd een kwestie van smaak blijft, dat dan weer wel...
Er is maar één persoon die tegen me gezegd heeft dat ik Prototype niet leuk ga vinden nadat ik inFamous heb gespeeld. En die persoon heeft dus gelijk gekregen. inFamous ziet er niet alleen beter uit, maar het is ook beter uitgewerkt. In Prototype lopen de mensen over straat om ronduit als slachtvoer te dienen, in inFamous doen de mensen ook echt wat. Ik ben een persoon die van sfeer houdt en een game daar voor de volle 100% op af kan kraken. Nu is Prototype echt een statische wereld waar de mensen als zombies over straat lopen en geen doel blijken te hebben. Idem voor de auto's die alleen maar rond rijden en that's it. Bij inFamous lopen de mensen over straat, zoeken eten in vuilnisbakken, helpen mensen die gewond zijn, checken of personen dood zijn en lopen dan verder, etc. Veel meer "levendigheid" dus. Punt waar Prototype wel op scoort is de gore, je kan de stoep letterlijk rood kleuren. Maar als je weer op gaat letten is al het bloed hetzelfde: de plassen bloed op de grond zijn allemaal hetzelfde. En personen kan je op een paar manieren door midden snijden, maar al snel gaat dit ook herhalen. Op den duur sloeg ik iedereen diagonaal doormidden. Terwijl in inFamous mensen echt als een ragdoll neervallen en letterlijk honderden houdingen hebben om te liggen...

Nee, voor mij is en blijft het inFamous. Als ik ooit inFamous heb uitgespeeld en Prototype ergens voor €14,95 kan scoren dan kan die game nog een keer in huis komen. Al denk ik dat ik tegen die tijd al lang weer aan de God of War 3, Call of Duty Modern Warfare 2, Uncahrted 2, Forza 3, Halo OSD, etc zit.

Was nog een leuke verkoopsessie ook!
Persoon waar ik binnen kwam had een 150" projectiescherm hangen en met een beamer die tot en met 1080i ging. Oude Sony receiver, maar wel eentje waar vier zuilspeakers op waren aangesloten (2 x Magnat en twee maal Monitor Audio) en dan nog een subwoofer en centerspeaker. Dus was wel een leuke set voor een gozer alleen...
Heb nog even mogen spelen, maar op één of andere manier vind ik Killzone 2 op mijn 42" LCD er toch beter uit zien. Kleuren zijn scherper, maar dat kon ook komen doordat de beamer op "energiebesparing" stond. Maar waar ik me echt aan ergerde was dat het scherm eigenlijk gewoon te groot was of de kijkafstand te klein. Dat je met een groot scherm in de game zit klopt wel, maar als het te groot is kloppen de verhoudingen niet meer en speelt het niet meer lekker. Al geloof ik wel dat het met het kijken van films vele malen beter is aangezien je dan alleen hoeft te kijken en verder niets hoeft te doen. Maar met gamen voelt het dus onnatuurlijk aan... Voor mij wordt het later dus maar een 100" doek denk ik, want 150" is dus te groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De symptomen (relatief lage attachment rate) kloppen inderdaad. Meer ps3's verkopen gaat dat probleem echter niet oplossen aangezien deze stats puur percentueel zijn. Wat activision zegt is iets wat iedereen al weet en in iedere cursus economie staat: Als je de prijs van je product verlaagt zullen meer mensen geneigd zijn om jouw product te kopen. Dat geldt echter voor iedere console.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:10:
Je moet niet vergeten dat er meerdere beurzen (leipzig, tgs) zijn, en om alle toppers op e3 te gooien zou ook niet slim zijn, want wat moet je voor nieuws bij volgende beurzen laten zien?? Ik verwacht belangrijk nieuws op leipzig confentie, (prijsverlaging, gt5 iig).

Daarnaast geen beelden op e3..wil je zeggen dat de game dan nog niet af is...nee, want de game is gewoon klaar zoals de maker van GT heeft laten weten enkele weken geleden. Tevens ze moeten nu wel, aangezien forza in hun nek hijgt :) En daarnaast er is nog niet echt een sterke exclusief komend herfst, die een system seller is. FF13 is ook een systemseller komend kerst, maar in Japan alleen. Gooi er een prijsverlaging tegenaan en sony heeft een mooi jaar, en ik ook ;)

ze moeten niks natuurlijk, Forza en Gran Turismo zijn niet echt directe concurrenten van elkaar aangezien het allebei exclusives zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

FeaR1986 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:19:
[...]

Bedankt!

Maakt niet uit hoe, want daar kom ik dan zelf wel achter.
Ben al lang blij dat het kan, want ik wil mij Battery Cores eigenlijk wel naar de max hebben.
Want heb nu wel snel dat ik op moet laden na het afvuren van enkele shock-grenades.

Net Prototype verkocht overigens.
Niet al te veel verlies gemaakt gelukkig, maar wel jammer dat die game zo tegen valt.
Nu maar twijfelen om dan maar Red Faction te kopen. Die game doet het in de reviews zeer goed, maar de demo kon me niet boeien....
Red Faction kan ik je van harte aanraden, bijna niks anders gespeeld dit weekend. Heb wel het idee dat de campaign niet echt verschrikkelijk lang is. Zit nu aan 10 uur speeltijd en zo aan de map te zien hoef ik nog maar 2 gebieden te unlocken / bevrijden.

Het laatste gebied wat ik unlockte (EOS) is wel opeens stukken moeilijker dan de 3 voorgaande. Dus het houdt me zeker nog wel even zoet. En dan is er ook nog de multiplayer die ik nog niet bekeken heb.

Wel zit er in die 10 uur aardig wat sandbox gekloot. Het leuke is dat dat in RF meestal nog de moeite waard is ook. Aangezien alles wat je vernietigd van invloed is op de controle die de vijand uitoefent op een bepaalde sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:29:
Voor de PS3 bezitters wederom (het zoveelste, ookal was het een tijdje rustig doordat de PS3 maandelijk enorm vette games neerzette) een onheilspellend bericht

We gaan er allemaal aan!!!

activision-verlangt-prijsverlaging-playstation-3-van-sony

Verkoop je PS3 maar want activision gaat "ook" volgens tweakers de 23 miljoen PS3 eigenaren negeren en ons geen COD6 meer geven. Blijkbaar vinden de mannen bij activision geld vies.
Ik snap niet wat die Activision bezielde om zo'n statement te maken terwijl de man weet dat Sony een goedekopere PS3 aan het voorbereiden is. Sony verwacht niet voor niets meer PS3s dit jaar te verkopen dan in 2008. 13 miljoen exemplaren zelfs. Afgezien daarvan is het ook een volkomen loos dreigement omdat alle producenten/ontwikkelaars van HD games de huidige 23 miljoen PS3-eigenaren hard nodig hebben om de productie van hun games rendabel te houden. Het ontwikkelen van HD-games kan op dit moment gefinancierd worden omdat de drie platformen (PC, 360 en PS3) dusdanig op elkaar lijken dat ze elkaars "assets" kunnen gebruiken. Alle levels, modellen, textures, graphics, muziek, geluidseffecten, animaties, etc etc kunnen voor alle drie de platforms gebruikt worden. Alleen de game-engine is uniek voor de PS3. Het creeren van de game zelf is een van de grootste kostenposten. Hoe groter een game-wereld wordt, hoe meer assets er gecreeerd moeten worden. Het maken van een PS3 game betekent dat ontwikkelaars met die extra investering de ontwikkelkosten kunnen spreiden. Als een game enkel voor de 360 zou uitkomen, zou Activision niet alleen 40% minder exemplaren van een titel afzetten, ze zouden ook veel meer exemplaren van een exclusief spel op de Xbox 360 moeten verkopen.

En is daar ook enige reden toe? Niet echt. Activision heeft 4.3 miljoen exemplaren van Modern Warfare 1 op de PS3 verkocht. Van de PS3-versie van Guitar Hero World Tour gingen er bijna anderhalf miljoen exemplaren over de toonbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Boeboe schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:57:
De symptomen (relatief lage attachment rate) kloppen inderdaad. Meer ps3's verkopen gaat dat probleem echter niet oplossen aangezien deze stats puur percentueel zijn. Wat activision zegt is iets wat iedereen al weet en in iedere cursus economie staat: Als je de prijs van je product verlaagt zullen meer mensen geneigd zijn om jouw product te kopen. Dat geldt echter voor iedere console.
Waar Activision waarschijnlijk op doelt zijn hun (toekomstige) verkoop cijfers van games. Als je een veel grotere PS3 userbase hebt (bv door een prijsverlaging of een aantal systemsellers) en de attachment rate blijft constant dan heb je als resultaat nog steeds hogere absolute verkoopaantallen van games. Wat dan net ervoor kan zorgen dat een game naar verwachting winstgevend zal zijn waardoor er meer games op de PS3 platform zal worden uitgebracht.

Op de PS2 was door de enorme userbase voor elk type game wel een niche groep gamers die bereid was hem te kopen waardoor we een enorme aanbod van aparte/unieke/nieuwe franchises hebben gezien. Daarom vrees ik dat de PS3 op de lange termijn het niet zal gaan redden als het op deze manier doorgaat.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.