Er is maar één persoon die tegen me gezegd heeft dat ik Prototype niet leuk ga vinden nadat ik inFamous heb gespeeld. En die persoon heeft dus gelijk gekregen. inFamous ziet er niet alleen beter uit, maar het is ook beter uitgewerkt. In Prototype lopen de mensen over straat om ronduit als slachtvoer te dienen, in inFamous doen de mensen ook echt wat. Ik ben een persoon die van sfeer houdt en een game daar voor de volle 100% op af kan kraken. Nu is Prototype echt een statische wereld waar de mensen als zombies over straat lopen en geen doel blijken te hebben. Idem voor de auto's die alleen maar rond rijden en that's it. Bij inFamous lopen de mensen over straat, zoeken eten in vuilnisbakken, helpen mensen die gewond zijn, checken of personen dood zijn en lopen dan verder, etc. Veel meer "levendigheid" dus. Punt waar Prototype wel op scoort is de gore, je kan de stoep letterlijk rood kleuren. Maar als je weer op gaat letten is al het bloed hetzelfde: de plassen bloed op de grond zijn allemaal hetzelfde. En personen kan je op een paar manieren door midden snijden, maar al snel gaat dit ook herhalen. Op den duur sloeg ik iedereen diagonaal doormidden. Terwijl in inFamous mensen echt als een ragdoll neervallen en letterlijk honderden houdingen hebben om te liggen...Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:46:
Congratz met het verkopen van Prototype btw, wilde deze in eerste instantie naast inFamous kopen, maar na het e.e.a. gelezen te hebben, toch er vanaf gezien. En je versterkt deze keuze weer, hoewel het altijd een kwestie van smaak blijft, dat dan weer wel...
Nee, voor mij is en blijft het inFamous. Als ik ooit inFamous heb uitgespeeld en Prototype ergens voor €14,95 kan scoren dan kan die game nog een keer in huis komen. Al denk ik dat ik tegen die tijd al lang weer aan de God of War 3, Call of Duty Modern Warfare 2, Uncahrted 2, Forza 3, Halo OSD, etc zit.
Was nog een leuke verkoopsessie ook!
Persoon waar ik binnen kwam had een 150" projectiescherm hangen en met een beamer die tot en met 1080i ging. Oude Sony receiver, maar wel eentje waar vier zuilspeakers op waren aangesloten (2 x Magnat en twee maal Monitor Audio) en dan nog een subwoofer en centerspeaker. Dus was wel een leuke set voor een gozer alleen...
Heb nog even mogen spelen, maar op één of andere manier vind ik Killzone 2 op mijn 42" LCD er toch beter uit zien. Kleuren zijn scherper, maar dat kon ook komen doordat de beamer op "energiebesparing" stond. Maar waar ik me echt aan ergerde was dat het scherm eigenlijk gewoon te groot was of de kijkafstand te klein. Dat je met een groot scherm in de game zit klopt wel, maar als het te groot is kloppen de verhoudingen niet meer en speelt het niet meer lekker. Al geloof ik wel dat het met het kijken van films vele malen beter is aangezien je dan alleen hoeft te kijken en verder niets hoeft te doen. Maar met gamen voelt het dus onnatuurlijk aan... Voor mij wordt het later dus maar een 100" doek denk ik, want 150" is dus te groot
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.