Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:46

RC2

Resistance is futile

Hillie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:17:
Weet iemand hoe het zit met Burnout Paradise content en een Amerikaanse versie? Ik heb het spel meer dan een jaar geleden meegenomen uit de VS, maar het zou makkelijk zijn als ik niet m'n Europese aanschaf voor niets doe. ;)
Heb er een uit canada en daarop werkt de europese DLC niet, heb voordelig een ultimate versie gekocht. Scheelde de party pack kopen.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
.

[ Voor 99% gewijzigd door ymmv op 09-06-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:22

Blaasvis

Cidora \o/

ik zou gewoon ff contact opnemen met de helpdesk en heel duidelijk zijn dat je er van baalt.
Vaak zijn ze dan een stuk coulanter.

[ Voor 34% gewijzigd door Blaasvis op 09-06-2009 21:41 . Reden: qute toegevoegd ]

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:51:
Houston we have a problem.

Ik wou het spel Comet Crash uit de US Store halen maar mijn CC gegevens werden niet geaccepteerd. Sony gebeld -> Europese CC word niet aanvaard in de US.

Indien iemand ervaring heeft met het kopen van games uit andere stores, deel je ervaring! :)
ehm... Waarom wil je met je CC zaken kopen uit de US store? Die game staat toch ook in de EU store??

Ik koop niks uit andere stores omdat ik niet "het sjaak" wil zijn met regio gebonden content. Ik ben behoorlijk tevreden met het aanbod in de EU store. Het toevoegen van prepaid kaarten zou een zeer welkomen aanvulling zijn voor veel mensen. Misschien komt het doordat de serbers van de EU store in de UK staan en het dan dus lastig BTW verrkenen is?

Heeft iemand trouwens nog wat gehoord over het vidzone gebeuren wat voor de E3 zo werd getoont? en het 3D gamen is ook achter de gordijnen blijven hangen. Zo stom, Sony heeft de camera's op zich gericht en dan showen ze geen van deze features??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Van dat 3D gamen had ik ook wel meer willen zien...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Voor alle mensen die uit de us store wat willen halen.
Het schijnt ook zo te zijn, dat je een virtuele cc kunt aanmaken bij betrouwbare sites/bedrijven
Vervolgens kun je gewoon je aankopen doen.

Een voorbeeld heb ik even niet bij de hand.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

ik heb wat stoms gedaan :X
ik wilde voor CoD5 het mappack aanschaffen, gekocht en geinstalleerd. blijkt dat je de EU maps niet kan installeren op de US versie :(

nou is mijn vraag heeft iemand de US map pack? en zou ik die mogen gebruiken. ik wil er best voor betalen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NoTimeRemains schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:04:
ik wilde voor CoD5 het mappack aanschaffen, gekocht en geinstalleerd. blijkt dat je de EU maps niet kan installeren op de US versie :(
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:30:
[...]
Oja, extra content (COD4 mappen etc) zijn niet compatibel met EU games. In het geval iemand dit van plan was :P
:+
swopdark schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:29:
[...]

ehm... Waarom wil je met je CC zaken kopen uit de US store? Die game staat toch ook in de EU store??
Of ik heb een andere store dan jij, of ik ben blind want ik zie Comet Crash nergens staan. Niet bij Game zoeken ---> C : niks te zien. Ook bij PS3 games (Strategie, of eventueel Puzzelgames) staat hij niet.
Ik neem aan dat er geen verschil zit tussen be en nl ?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
NoTimeRemains schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:04:

nou is mijn vraag heeft iemand de US map pack? en zou ik die mogen gebruiken. ik wil er best voor betalen.
Koop hem van de US store met een prepaidkaart, dat zou moeten werken lijkt mij. Maar ja, dan heb je hem wel twee keer gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:34:
Of ik heb een andere store dan jij, of ik ben blind want ik zie Comet Crash nergens staan. Niet bij Game zoeken ---> C : niks te zien. Ook bij PS3 games (Strategie, of eventueel Puzzelgames) staat hij niet.
Ik neem aan dat er geen verschil zit tussen be en nl ?
Volgens de site van Comet Crash is hij ook nog niet uitgekomen in de EU. Op hun site staat het tijdens de zomer van 2009 uitgebracht zal worden. Dus nog ergens tussen de 2 weken en 3,5 maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:51:
Houston we have a problem.

Ik wou het spel Comet Crash uit de US Store halen maar mijn CC gegevens werden niet geaccepteerd. Sony gebeld -> Europese CC word niet aanvaard in de US.
Indien iemand ervaring heeft met het kopen van games uit andere stores, deel je ervaring! :)
Klopt niet. Ik heb al meerdere keren iets gekocht in de US store met mijn (belgische) visa kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
botech schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:19:
[...]

Klopt niet. Ik heb al meerdere keren iets gekocht in de US store met mijn (belgische) visa kaart.
Een Nederlandse Mastercard werkt in ieder geval niet. Je adres moet matchen met creditcard en een adres in Nederland krijgt je niet de US store in ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:35:
Je kunt ze ook hier kopen, redelijk snel en twee dollar goedkoper.
http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2383
Kan ik hiermee de extra map packs kopen voor COD5 ?????

Dat kan ik namelijk niet omdat ik geen credit card heb. Kan het hier dus wel mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:34
vwtune schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:01:
[...]
Kan ik hiermee de extra map packs kopen voor COD5 ?????

Dat kan ik namelijk niet omdat ik geen credit card heb. Kan het hier dus wel mee???
Dacht alleen als je de Amerikaanse versie had (van COD5) ;o... anders moet je even op de officiële forum kijken van Call of Duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je ? toets zit een beetje vast denk ik. Maar US store mappacks werken volgens mij enkel op de US versie van COD. In iedergeval is dit zo bij Burnout paradise.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:07:
Je ? toets zit een beetje vast denk ik. Maar US store mappacks werken volgens mij enkel op de US versie van COD. In iedergeval is dit zo bij Burnout paradise.
Raar eigenlijk :?
Zijn je games regiovrij, ga je de DLC regiolocked maken 8)7

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat dat meer te maken heeft met traffic costs. Als een consument een game koopt bij webshop x in Amerika, boeit hun het vrij weinig. Als er ineens 10.000'en mensen DLC in Amerika kopen kost dat hun duurdere bandwidth, dat moet immers allemaal naar Europa. Zou anders niet weten waarom ze die beslissing hebben genomen idd.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BM schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:15:
Raar eigenlijk :?
Zijn je games regiovrij, ga je de DLC regiolocked maken 8)7
Zijn meerdere argumenten voor te bedenken. Content filtering bijvoorbeeld, als bepaalde update dingen heeft die niet 'mogen' in een continent, maar ook eventuele reclame ingame. Daarbij heb je nog een grapje licenties, hosting van games (met US spelers zal je over het algemeen meer lag hebben dan europese) en zoals was aangehaald bandwidth zal er ook nog een rol in spelen. Maar ook regio-specifieke content, zoals bij Buzz bijvoorbeeld is onderdeel hiervan, mbt vragen en taal.

Voor mij is het niets nieuws, MMO's zijn al jaren 'regio gebonden', wat al genoeg ergenis met zich meebrengt :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik wil volgende week een PS3 gaan bestellen bij amazon.co.uk. Nu vraag ik me af of ik gezeik krijg met douane of niet. Moet ik over de bestelling nog belasting e.d. betalen??

Heb ergens gelezen dat binnen de EU vrij goederen verzonden kunnen worden. Maar heb ook gelezen dat dit weer niet zo is.

[ Voor 26% gewijzigd door Rob1106 op 10-06-2009 13:03 ]

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Binnen europa zit je volledig veilig, UK inbegrepen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Boeboe schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:07:
Binnen europa zit je volledig veilig, UK inbegrepen ;)
Dus toch, ik dacht het al. Had het volgens mij ook al op de douane site ook een keer gelezen.

En garantie is ook geen probleem neem ik aan via Sony NL?

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Prototype vs Infamous ---> 0 - 1

Op IGN is een review verschenen van de games en terwijl Infamous een 9,2 ontving krijgt Prototype een magere voldoende een 7,5.

Op gamepro krijgt de game echter weer een 4,5 uit 5, das dus een 9.. beetje verwarrend maargoed in dit forum zie je ook mensen die Infamous geweldig vinden en minden die het maar niks vinden. Meningen dus...

Komt er eigenlijk een demo van Prototype op XBLIVE of PSN?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Volgens mij is er wat veranderd met betrekking tot de waardering van punten. Toen ik nog op school zat, wat toch niet zo heel lang geleden is, was een 7.5 toch wel iets meer dan een magere voldoende. Of misschien was dat alleen in mijn ogen zo:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Omni superens schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:43:
Volgens mij is er wat veranderd met betrekking tot de waardering van punten. Toen ik nog op school zat, wat toch niet zo heel lang geleden is, was een 7.5 toch wel iets meer dan een magere voldoende. Of misschien was dat alleen in mijn ogen zo:P
Helaas is de beoordeling van games helemaal doorgeslagen. Als je als game een 7.5/10 krijgt is dat eigenlijk gewoon een onvoldoende. Games word gek genoeg pas >8 als goed gezien. Compleet idioot als je het mij vraagt, maar goed.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

swopdark schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:32:
Prototype vs Infamous ---> 0 - 1

Op IGN is een review verschenen van de games en terwijl Infamous een 9,2 ontving krijgt Prototype een magere voldoende een 7,5.

Op gamepro krijgt de game echter weer een 4,5 uit 5, das dus een 9.. beetje verwarrend maargoed in dit forum zie je ook mensen die Infamous geweldig vinden en minden die het maar niks vinden. Meningen dus...

Komt er eigenlijk een demo van Prototype op XBLIVE of PSN?
blijft persoonlijk, ik lees reviews graag, maar staar mij er niet blind op;
facebreaker - overal :r maar ik vind 'm gruwelijk met vrienden
infamous - schijnt leuk te zijn - ik vond er weer geen drol aan (totaal geen skill vereist)

it's all personal O-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een wat stomme vraag hoor, maareh: als ik mijn PS3 met HDMI wil aansluiten, voldoet dan elke willekeurige HDMI-kabel of moet ik een HDMI-kabel kopen die speciaal voor een PS3 is gemaakt? Met andere woorden, is de HDMI-uitgang van de PS3 exact hetzelfde als elke andere HDMI-aansluiting of is het een speciale uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Elke HDMI kabel gaat gewoon werken (mits je geen Mini-HDMI neemt of HDMI 1.4 (maar die is toch nog niet te krijgen)). Dus gewoon een lekker goedkope kabel pakken, want die dure Monster Dingen hebben toch geen effect...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:23
Ik heb mijn PS3 gewoon met een standaard hdmi kabel aangesloten op de TV. Beide kanten hiervan waren gelijk dus dat moet met een normale hdmi kabel wel lukken.
Laat je trouwens niet verleiden om een dure kabel te kopen, 1 van 2 a 3 tientjes werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

waar downloaden jullie themes voor de ps3? ik heb al een paar van pss gehaald maar niet echt supervette. Misschien leuk om een plaatje van je theme te posten? (soortenmet post je bureaublad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tommzz schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:35:
Ik heb mijn PS3 gewoon met een standaard hdmi kabel aangesloten op de TV. Beide kanten hiervan waren gelijk dus dat moet met een normale hdmi kabel wel lukken.
Laat je trouwens niet verleiden om een dure kabel te kopen, 1 van 2 a 3 tientjes werkt prima!
Sterker nog, loop de dichtbijzijnde action binnen en pak een kabel van 4,95 ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Omni superens schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:43:
Bij mij op het HBO is een 5.5 zelfs een hele mooie voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Nico111 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:44:
[...]

Bij mij op het HBO is een 5.5 zelfs een hele mooie voldoende.
haha inderdaad ;)
Wij zeiden altijd 5.5 = 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Het stemgeluid bij het afspelen van films via de PS3 is erg zacht in verhouding tot de rest van de film. Heb dit getest met een aantal films, maar ze hebben allemaal hetzelfde. Op mijn tv heb ik een aanpassing om het stemgeluid te regelen, maar hier krijg ik het niet mee goed..
Ik zit hier nog steeds mee en krijg het maar niet goed. Even voor de volledigheid, het zijn voornamelijk *.MKV bestanden die gedemuxed zijn om DTS naar AC3 om te zetten, en daarna remuxed zijn naar een *.M2TS bestand (later hernoemd naar *.MPG zodat mijn NAS ze kan doorgeven aan mijn PS3).

[ Voor 98% gewijzigd door BlizzarD op 10-06-2009 17:12 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
BM schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:14:
[...]

Echter heb ik met de eerste hdmi kabel die ik probeerde wél problemen gezien.
De afscherming was daar niet voldoende, waardoor er lichte ruis in beeld was op 1080p. Lagere resoluties verholpen dat probleem, maar door een andere (iets betere) kabel was het probleem ook op 1080p verdwenen.
Vaak zijn de duurdere kabels beter afgeschermd, en zijn de connectors wat meer solide uitgevoerd.
Maar in het algemeen voldoet een goedkope kabel prima inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
swopdark schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:32:
IGN Australië geeft Prototype een 8.5.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:03
Eurogamer gaat voor de 7 voor Prototype. Het klinkt nog steeds als een vermakelijk spel, maar met zijn 'flaws'.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

BlizzarD schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:07:
[...]

Ik zit hier nog steeds mee en krijg het maar niet goed. Even voor de volledigheid, het zijn voornamelijk *.MKV bestanden die gedemuxed zijn om DTS naar AC3 om te zetten, en daarna remuxed zijn naar een *.M2TS bestand (later hernoemd naar *.MPG zodat mijn NAS ze kan doorgeven aan mijn PS3).
Je zou eens naar PS3 Media Server moeten kijken, dan kan je al die tussenliggende stappen overslaan en je .mkv direct naar je PS3 streamen.

Misschien dat dat het probleem ook meteen verhelpt.

[ Voor 4% gewijzigd door Ace op 10-06-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

BM schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:14:
[...]
Duur... hier vraag de Action €2,99 voor die kabel :P
mr.louie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:36:
[...]
Vaak zijn de duurdere kabels beter afgeschermd, en zijn de connectors wat meer solide uitgevoerd.
Maar in het algemeen voldoet een goedkope kabel prima inderdaad.
Maar je hebt duurder en duurder natuurlijk.
Ikzelf gebruik ook altijd het liefst kabels die wat dikker zijn. Dit aangezien ik ze dan zonder zorgen net wat strakker zou kunnen buigen indien dat nodig is. Maar dan houdt ik het nog steeds bij kabels van ongeveer €35,- voor 2,5 meter. Ik heb hier overigens één HDMI kabel van Monster Cable liggen en een digitaal coaxiale kabel van ProfiGold en ik zie en hoor geen verschil met goedkopere kabels.

En aan de apparatuur ligt het niet overigens :+
Nohead schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:05:
[...]
haha inderdaad ;)
Juist!
Waarom moeite en meer tijd in een paper stoppen om dan een hoger cijfer dan een 5,5 te halen.
Je krijgt je studiepunten toch wel. Het is wel slecht qua mentaliteit en dergelijke, maar daar hadden ze aan moeten denken voordat ze dat studiepuntengedoe in gingen voeren.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kooj1980 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:47:
Eurogamer gaat voor de 7 voor Prototype. Het klinkt nog steeds als een vermakelijk spel, maar met zijn 'flaws'.
Zodra ik het woord 'Repetitive' tegenkom in een review koop ik de game niet meer. Assassin's creed en Prince of persia zijn de boosdoeners daarvoor. Reviewers mogen daar best meer op focussen, want IMHO zijn games die gebaseerd zijn op een repetitive mechanisme niet het spelen waard of het moet een casual gevalletje zijn.

Verder, en dat zal de leeftijd zijn, vind ik het geweld in prototype gewoon ver overtrokken en te ver gaan.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik vind dat dat (repetitiveness) terug zou moeten komen onder het kopje 'gameplay'. Helaas gebruiken reviewers die voor iets anders.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:05:
[...]

haha inderdaad ;)
hahah mooie uitspraak :P

Leuk om te zien dat de mentaliteit overal hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:32:
[...]

maar je kan met dat "vertraagd vallen" nog wel een eindje komen xD, maar idd het is niet echt hoveren oid, meer een soort van net-niet-genoeg-kracht-om-te-blijven-zweven-idee, maar ja dat heeft wel iets, vind het door de stad vliegen net te meestal. maakt de game gewoon net wat te makkelijk in de meeste gevallen. Hier ben je ten minste nog wel gewoon een guy die met zwaartekracht e.d. te maken heeft. Hoewel Prototype niet echt mijn game wordt denk ik, omdat je gewoon veel veel veeeeel sterker bent dan de rest en de moeilijkheid ligt in de hoeveelheid guys ligt. Volgens mij wordt dat gewoon te veel eye-candy. Met een simpele druk op de knop haal je de koepel van een tank eraf. met twee knoppen vlieg je en donder jejezelf bovenop een heli e.d. Zulke vette dingen moet je verdienen naar mijn idee. Na veel skills en vaak te oefenen dan eindelijk die auto tegen een heli gooien waardoor die crasht. Dat alles met een druk op de knop werkt tot en met de vetste dingen vind ik niet erg interressant.
De Static Thruster is vooral handig als je van stroomkabel of van spoorlijn springt (Stunt die je moet doen -> Trophy). Of vooral handig als je een side mission doet zoals Satellite Uplink. Ik kan je ook zeggen dat de eindbaas verdomd moeilijk is. Maar dat krijg je als het spel zegt dat medium te makkelijk voor je is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:58

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Tjesus schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 01:56:
[...]

De Static Thruster is vooral handig als je van stroomkabel of van spoorlijn springt (Stunt die je moet doen -> Trophy). Of vooral handig als je een side mission doet zoals Satellite Uplink. Ik kan je ook zeggen dat de eindbaas verdomd moeilijk is. Maar dat krijg je als het spel zegt dat medium te makkelijk voor je is. :P
Ik vind het een vermakelijk spel. Er zitten inderdaad herhalende elementen in. Maar ook voldoende afwisseling vind ik zelf. Gister weer 3 uurtjes gespeeld. Zit nu op 36% van het 2e eiland. Heb nu 14 stunts gedaan. Der zitten wel hele leuke bij om te halen. Verder ben ik op dit moment net Hero geworden. Evil zijn is toch echt een stuk makkelijker in dit spel. No need to watch out for civilians....

Ik ga hopelijk dit weekend flink de (media)mogelijkheden van men ps3 checken. Misschien zelfs een blu-ray aanschaffen! 8)7 :X |:( . (iets wat ik in de lengte van dagen niet voor mogelijk had gehouden....)

Wel vind ik het tophy gedeelte van de PS3 toch niet echt heel geweldig. Het is aan de ene kant wel leuk, maar als andere spellen, zoals MGS4 dat niet heeft, doet dit toch wel enigszins afbreuk aan het principe. Daarnaast verbaasde ik me over een level structuur. Ben nu level 2 ofzo. Iemand een idee tot hoever dit door kan lopen?

En hopelijk heeft een vriend van me dit weekend LBP binnen, kan ik dat ook gaan checken :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:55:
[...]

Ik vind het een vermakelijk spel. Er zitten inderdaad herhalende elementen in. Maar ook voldoende afwisseling vind ik zelf. Gister weer 3 uurtjes gespeeld. Zit nu op 36% van het 2e eiland. Heb nu 14 stunts gedaan. Der zitten wel hele leuke bij om te halen. Verder ben ik op dit moment net Hero geworden. Evil zijn is toch echt een stuk makkelijker in dit spel. No need to watch out for civilians....

Ik ga hopelijk dit weekend flink de (media)mogelijkheden van men ps3 checken. Misschien zelfs een blu-ray aanschaffen! 8)7 :X |:( . (iets wat ik in de lengte van dagen niet voor mogelijk had gehouden....)

Wel vind ik het tophy gedeelte van de PS3 toch niet echt heel geweldig. Het is aan de ene kant wel leuk, maar als andere spellen, zoals MGS4 dat niet heeft, doet dit toch wel enigszins afbreuk aan het principe. Daarnaast verbaasde ik me over een level structuur. Ben nu level 2 ofzo. Iemand een idee tot hoever dit door kan lopen?

En hopelijk heeft een vriend van me dit weekend LBP binnen, kan ik dat ook gaan checken :P.
Ligt natuurlijk aan het spel, tegenwoordig moeten de nieuwste games het volgens mij ondersteunen maar naar mijn weten was MGS4 al voor de Trophie patch uitgekomen

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]
Ja inderdaad MetalGearSolid was al uit voordat trophies verplicht waren. Het is jammer dat er naderhand geen trophy patch voor is gekomen. Alle nieuwe games die nu uitkomen (sommige psn games uitgezonderd) hebben trophy ondersteuning.

Je kan voorlopig wel ff doorlevelen, hoogste wat ik tot nu toe gezien heb is level 16. (met 32 platinums :| )
Je level gaat omhoog door het halen van trophies. Bronze: 1%, Silver 2% & goud 5% geloof (de % kloppen niet precies, is alleen om een indicatie te geven hoe het werkt.) Ik ben zelf level 10 met in totaal 585 trophies 8)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:09:
[...]

Ja inderdaad MetalGearSolid was al uit voordat trophies verplicht waren. Het is jammer dat er naderhand geen trophy patch voor is gekomen. Alle nieuwe games die nu uitkomen (sommige psn games uitgezonderd) hebben trophy ondersteuning.

Je kan voorlopig wel ff doorlevelen, hoogste wat ik tot nu toe gezien heb is level 16. (met 32 platinums :| )
Je level gaat omhoog door het halen van trophies. Bronze: 1%, Silver 2% & goud 5% geloof (de % kloppen niet precies, is alleen om een indicatie te geven hoe het werkt.) Ik ben zelf level 10 met in totaal 585 trophies 8)
Verkapte-ik-ben-een-trophie-hoer-post :D

Maar het is wel een leuk systeem vind ik persoonlijk :) Helemaal nu er ook apps uitkomen voor de iphone waarmee je direct je eigen trophies kan bekijken en vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

<---Oh nee hoor, ik kom er eerlijk voor uit :D

Vindt het wel leuk eigenlijk, ben al maanden in 'strijd' met een Deense gast in mn vriendelijst. We hebben allebei dezelfde spellen en zijn constant bezig om elkaar voorbij te steken met trophies :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ace schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:04:
[...]

Je zou eens naar PS3 Media Server moeten kijken, dan kan je al die tussenliggende stappen overslaan en je .mkv direct naar je PS3 streamen.

Misschien dat dat het probleem ook meteen verhelpt.
Bedankt voor het advies, maar het is juist de bedoeling dat alles vanaf mijn NAS komt.. wil niet dat mijn pc hoeft aan te staan als ik een film wil kijken :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik heb sinds gisteren ook een ps3! _/-\o_ Heb ondertussen mijn Wii verkocht, omdat ik er nauwelijks meer op speelde en teleurgesteld was in nintendo. Eerste indruk: Shit, dat ding is groot! Wel even schrikken als je een Wii gewend bent. Verder op het moment erg tevreden. Hij is lekker stil, en ik vind persoonlijk het menu erg fijn werken. De rumble van de dualshock is trouwens echt veel beter dan die in de Wiimote. Veel meer een 'force feedback' dan een 'trilstand van je telefoon' gevoel.

Ik heb hem nu verticaal staan, kan dat later problemen opleveren met disks/koeling?

Little Big Planet is echt een vet geniaal spel, een soort moderne verbeterde versie van de oude 2d mario platformers, zeker met meer spelers. Hoop alleen dat het niet te snel voorbij is, ben nu al bij het derde continent. Ik vind de nederlandse vertaling trouwens alleszins meevallen, klinkt best aardig, en heb nog geen behoefte gehad hem op engels te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Gisteren maar weer een paar budget spelletjes gehaald ( tenminste ondertussen zijn ze budget )

We hebben het hier over Metal Gear Solid 4 en Rainbow six Vegas,

Nu heb ik over vegas slechts 2 dingen te zeggen, gadverdamme wat lelijk, en wheheh wat grappig in coop. :+

Over metal gear heb ik paar andere dingen,

Soms vind ik het spel zo ontiegelijk dramatisch, bijvoorbeeld als je dood gaat, dan gaat je '' sidekick ( bij gebrek aan beter woord ) helemaal schreeuwen enzo 8)7 , de kenners weten wel waar ik het over heb.
Maar aan de andere kant, de grafics, het verhaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Het zijn geen achievements idd ;)

Ben nu ook level2, maar ik ga d'r toch vanuit dat elk level langer duurt om te halen :?
Is er trouwens een manier om als je een popup krijgt, trophy unlocked, direct naar die trophy te springen om te kijken wat je nu precies gehaald hebt? Als je op de xbox een achievement krijgt, en je drukt op de guide button kom je direct in de lijst met achievements uit. Heeft de PS3 ook zoiets?
Eerst netjes vragen!
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:15:
Ik heb hem nu verticaal staan, kan dat later problemen opleveren met disks/koeling?
De ps3 is (net als de 360, en de wii ook dacht ik) ontworpen om zowel horizontaal, als verticaal te staan. Zou geen problemen op mogen leveren volgens mij :)
Little Big Planet is echt een vet geniaal spel, een soort moderne verbeterde versie van de oude 2d mario platformers, zeker met meer spelers. Hoop alleen dat het niet te snel voorbij is, ben nu al bij het derde continent. Ik vind de nederlandse vertaling trouwens alleszins meevallen, klinkt best aardig, en heb nog geen behoefte gehad hem op engels te zetten.
Ben benieuwd. Is er ingame de mogelijkheid om de taal te wijzigen? Of gaat dat net als op de 360 door de locale van je console aan te passen? Heb een hekel aan nederlandstalige games :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
BM schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:33:
[...]
Ben benieuwd. Is er ingame de mogelijkheid om de taal te wijzigen? Of gaat dat net als op de 360 door de locale van je console aan te passen? Heb een hekel aan nederlandstalige games :X
Systeemtaal op Engels zetten idd. sommige games (ratchet and clank bijvoorbeeld)
moeten wel weer opnieuw installeren als je de taal veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:10
Ik zou hem als ik jou was gewoon horizontaal neerzetten(leggen), minste kans op beschadingen van het schijfje.

@Fatal Mind, Vegas is online wel vet, als er uberhaupt nog mensen dat spel spelen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Woei, vandaag Big Surf Island op PSN. Een compleet nieuw eiland voor Burnout Paradise.

PSN $12.99 / €12.99 / £9.99

Afbeeldingslocatie: http://eu.llnet.burnout.cdn.ea.com/u/f/WebContent/images/CNN/DLC_Big_Surf_Island/1242831143-1islandbillboard.png
  • Try your hand at the 15 new Events including the all-new Island Tours
  • Explore the sights of Big Surf Island. Try leaping through the Lighthouse or taking in the incredible view of Paradise City from the top of the Construction Site.
  • See if you can locate all 75 Island Smash Gates, all 45 Island Billboards and each of the 15 Island Mega Jumps (so big that 'Super' wasn't good enough).
  • Compete to rule 12 new roads. Can you beat both the Time and Showtime records?
  • Join your friends online to take part in 10 crazy Freeburn Challenges.
  • Collect all 9 new vehicles including the stunt-tastic Carson Dust Storm.
  • Collect 10 new Trophies and 5 new Achievements.
  • Keep track of everything you do on your vacation with your all-new Big Surf Island License.
Afbeeldingslocatie: http://eu.llnet.burnout.cdn.ea.com/u/f/WebContent/images/CNN/DLC_Big_Surf_Island/Island_Screenshot09.png

[ Voor 91% gewijzigd door Ace op 11-06-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:58

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Fatal Mind schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:20:
Gisteren maar weer een paar budget spelletjes gehaald ( tenminste ondertussen zijn ze budget )

We hebben het hier over Metal Gear Solid 4 en Rainbow six Vegas,

Nu heb ik over vegas slechts 2 dingen te zeggen, gadverdamme wat lelijk, en wheheh wat grappig in coop. :+

Over metal gear heb ik paar andere dingen,

Soms vind ik het spel zo ontiegelijk dramatisch, bijvoorbeeld als je dood gaat, dan gaat je '' sidekick ( bij gebrek aan beter woord ) helemaal schreeuwen enzo 8)7 , de kenners weten wel waar ik het over heb.
Maar aan de andere kant, de grafics, het verhaal _/-\o_
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de graphics van MGS4 niet echt heel geweldig? Ik mis AA (vind het soms erg kartelig) en de textures zijn ook niet zo je van het. Ik had zelf wat beter verwacht, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog. :)

Vind bijvoorbeeld een spel als COD4 veel mooier, terwijl de mapgrootte en levelgrootte toch echt niet veel verschillen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had de trailer al gezien van Big Surf Island, imho jammer dat ze steeds meer focus leggen op het stuntrijden. Ik vond juist het gewone racen leuker (rij van punt A naar B, je ziet maar hoe je er komt), al vind ik die nieuwe buggy auto's wel weer stoer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:01:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de graphics van MGS4 niet echt heel geweldig? Ik mis AA (vind het soms erg kartelig) en de textures zijn ook niet zo je van het. Ik had zelf wat beter verwacht, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog. :)

Vind bijvoorbeeld een spel als COD4 veel mooier, terwijl de mapgrootte en levelgrootte toch echt niet veel verschillen.
Beide het schreeuwen als de wat kartelige grafics zijn dingen die wel horen bij de MGS series. Al in Metal Gear op de MSX werd er "geschreeuwt" Hoewel dat dan nog een tekst variant van schreeuwen was. ;)

De grafics die iets wat kartelig zijn hoort ook wel bij MGS. Er zit volgens mij ook een reden achter, althans ik las ooit iets in een interview met de makers daarover, volgens mij had het te maken dat men liever concentreerde op de bewegingen van de characters dan het geheel "glad" maken van de grafics, maar goed "correct me if I am wrong". :)

Hoe dan ook vind ik het wel passen bij het spel en de serie. :)

Edit: Overigens over grafics gesproken...een aantal screenshots van de aankomende Uncharted gezien. --> d:)b
En ook The Last Guardian screenshots zagen er erg mooi uit, overigens wel in de stijl van ICO en Shadow of the Colossus, dus daar moet je ook wel van houden. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tja, tis dat ik gelukkig niet al te veel dood ga ( whehe ) maar toch, echt weer zoiets van, mens houd toch eens je kop dicht! reactie die ik daar op krijg.

Tja, ik zou niet weten hoe de grafics in cod4 zijn, die heb ik niet, maar van als ik zo de filmpjes zie in mgs4 dan kan ik toch niet klagen tbh. Vind het er beter uitzien dan bij Splinter Cell bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:32:
Tja, tis dat ik gelukkig niet al te veel dood ga ( whehe ) maar toch, echt weer zoiets van, mens houd toch eens je kop dicht! reactie die ik daar op krijg.
Ach..is toch leuk? Snake? Snaaake? Snaaaaaaaaaaaaaaaake!?!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmm, nou we het er toch over hebben, met veel games, dus ook bij MSG4 krijg je als je de game opstart van '' blah blah blah niet de ps3 uitzetten als je het knipperende opsla icoon blah blah blah druk op '' X '' blah blah blah lbah ''

Is er niet een manier om daar vanaf te komen, vind het nogal ergelijk, wil gewoon die game aanzetten, ondertussen ff wat te drinken halen ofzo, bespaard weer wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Fatal Mind schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:43:
Hmm, nou we het er toch over hebben, met veel games, dus ook bij MSG4 krijg je als je de game opstart van '' blah blah blah niet de ps3 uitzetten als je het knipperende opsla icoon blah blah blah druk op '' X '' blah blah blah lbah ''

Is er niet een manier om daar vanaf te komen, vind het nogal ergelijk, wil gewoon die game aanzetten, ondertussen ff wat te drinken halen ofzo, bespaard weer wat tijd.
Daar stoor ik me niet echt aan. Sowieso komt dat altijd direct in het begin dus als ik dan drinken zou willen halen is het ff op X duwen en dan drinken halen, dan heb ik nog altijd tijd zat. Of je moet een zo'n groot huis hebben dat het even duurt voordat je in de keuken bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07-2012
Hallo, ik wil een Playstation 3 gaan kopen via marktplaats. Alleen twijfel ontzettend tussen de 80gb versie en de 60 gb versie. Kan iemand mij misschien uitleggen voor welke ik moet gaan. Ik weet dat de 60gb versie ook playstation 1 & 2 spelletjes speelt. Maar heb ook weleens gelezen dat die laser sneller stuk gaat. Dus zijn er nog meer verschillen? Graag wat meer info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Mark8 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:54:
Hallo, ik wil een Playstation 3 gaan kopen via marktplaats. Alleen twijfel ontzettend tussen de 80gb versie en de 60 gb versie. Kan iemand mij misschien uitleggen voor welke ik moet gaan. Ik weet dat de 60gb versie ook playstation 1 & 2 spelletjes speelt. Maar heb ook weleens gelezen dat die laser sneller stuk gaat. Dus zijn er nog meer verschillen? Graag wat meer info hierover.
Ik neem aan dat je de TS al gelezen hebt, en daar ook het overzicht met verschillen gevonden hebt?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Omni superens schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:52:
[...]

Daar stoor ik me niet echt aan. Sowieso komt dat altijd direct in het begin dus als ik dan drinken zou willen halen is het ff op X duwen en dan drinken halen, dan heb ik nog altijd tijd zat. Of je moet een zo'n groot huis hebben dat het even duurt voordat je in de keuken bent ;)
Tis ook niet echt iets waar ik me aan erger, maar na dat scherm zo'n 100x te hebben gezien weet ik dat ook wel, en vind ik het tbh een nodeloze stap, besides heb het hele icoontje nog nooit zien flikkeren :z ( maar dat kan ook zijn omdat ik er niet op let :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:42
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:15:
Ik heb sinds gisteren ook een ps3! _/-\o_ Heb ondertussen mijn Wii verkocht, omdat ik er nauwelijks meer op speelde en teleurgesteld was in nintendo. Eerste indruk: Shit, dat ding is groot! Wel even schrikken als je een Wii gewend bent. Verder op het moment erg tevreden. Hij is lekker stil, en ik vind persoonlijk het menu erg fijn werken. De rumble van de dualshock is trouwens echt veel beter dan die in de Wiimote. Veel meer een 'force feedback' dan een 'trilstand van je telefoon' gevoel.

Kreeg jij een DS3 controller standaard bij je ps3 ? :| :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Aangezien hij de nieuwssubmit niet heeft overleefd zeg ik het hier nogmaals: Vanaf vandaag (vanavond ergens..) kun je ongelimiteerd videoclips op je PS3 kijken via www.vidzone.tv. Het is een Sony dienst en je kunt playlists maken en alles, dus prima vermaak :)
Ik heb al plaatjes gezien dat hij geintegreerd gaat worden in de xmb, dus dan hoef je niet met je browser hiernaartoe te surfen, maar ik weet dus niet of er vandaag ook meteen een firmware update aankomt, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
reuzekind schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:55:
[...]

Ik neem aan dat je de TS al gelezen hebt, en daar ook het overzicht met verschillen gevonden hebt?
Ja dat had ik.....maar niks gelezen over dingen die misschien sneller stuk gaan aan 1 van beide. En heb ook weleens gehoord over meer herrie van de 60gb bijvoorbeeld. Maar daarover nog niks gelezen, vandaar mijn vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
SanderPS3 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:04:
[...]

Toen ik mijn ps3 een maand geleden kocht zat die er ook bij heur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hopelijk wordt die video dienst NIET usa only - zoals wel vaker bij sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Nu online
Nieuws | 11 juni 2009 - Sony heeft ons er vandaag aan herinnert dat de service Vidzone in Europa wordt gelanceerd. Helaas wordt de service alleen beschikbaar voor gamers in Engeland, Frankrijk, Ierland, Italië, Duitsland en Spanje. Ook Australië krijg de mogelijkheid om van Vidzone gebruik te maken. Nederland wordt dus overgeslagen.

Met Vidzone krijgen PlayStation 3 bezitters de mogelijkheid om muziekvideo's naar hun console te streamen. Sony belooft een grote selectie aan muziekvideo's, behind-the-scene's, making-offs en live concerten aan te bieden. De mogelijkheid om de video's vervolgens naar de PlayStation Portable te streamen zal als muziek in de oren klinken voor liefhebbers van Sony's handheld.
Bron: psonly.nl

[ Voor 88% gewijzigd door Deef_K op 11-06-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hmm, minder dat het niet overal beschikbaar is. Nou ja, maar weer afwachten dan.

[ Voor 46% gewijzigd door Lukin op 11-06-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:44:
<---Oh nee hoor, ik kom er eerlijk voor uit :D

Vindt het wel leuk eigenlijk, ben al maanden in 'strijd' met een Deense gast in mn vriendelijst. We hebben allebei dezelfde spellen en zijn constant bezig om elkaar voorbij te steken met trophies :)
Ja dan is het zeker leuk :) Alleen sommige trophies... pfff :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Ben ik blij dat ik in Engeland woon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
SanderPS3 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:04:
[...]

Yep, met alle nieuwe pakketten dacht ik. Dat is maar goed ook, want het verhaal dat rumble last gen was(wat sony eerst als verdediging bracht voor de sixaxis) ging er bij mij niet in :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Laatst wat reviews van prototype gezien, jammer toch weer ziet er op zich best leuk uit. Behalve dat de afwerking niet optimaal is. Infamous ziet er best aardig in uit vergelijk, en ja ik vergelijk beide games aangezien beide over een "mutant" gaan die zichzelf in een wereld van chaos vinden en beide zijn open stad, beide hebben keuzes tussen "slecht" en "goed" en zo gaat het maar door.

Maar infamous is beter afgewerkt..

Okay geen slecht punt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Mark8 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:06:
[...]

Ja dat had ik.....maar niks gelezen over dingen die misschien sneller stuk gaan aan 1 van beide. En heb ook weleens gehoord over meer herrie van de 60gb bijvoorbeeld. Maar daarover nog niks gelezen, vandaar mijn vraag!
Eigenlijk ben ik hier ook erg geïnteresseerd in. Omdat er volgens mij eerder in dit topic enkele opmerking over de betrouwbaarheid van de 60GB versie gemaakt werden en ik van plan ben een PS3 tweedehands op de kop te tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vraag me af hoe die land controle wordt gedaan; ik gok afhankelijk van jouw registratie adres (zo ook met usa / hongkong etc.)
misschien dat we 'er onderuit' komen door een nieuw account in UK te registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Whut?! schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:57:
Eigenlijk ben ik hier ook erg geïnteresseerd in. Omdat er volgens mij eerder in dit topic enkele opmerking over de betrouwbaarheid van de 60GB versie gemaakt werden en ik van plan ben een PS3 tweedehands op de kop te tikken...
De 80 gig is vorzien van twee chips die op 45Nm zijn gebakken. HIerdoor is de 80 gig stiller dan de 60 gig. Hardwarematige verschillen staat in het lijstje.

De 60 gig heeft (relatief) oudere Blu-ray lasers en daar hoor je reglmatig problemen over. Ik heb zelf een 60 gig vanaf launch en nooit geen problemen gehad. (afkloppen) Ik zou zelf voor de 80 gig gaan ivm garantie en nieuwere hardware. Een PS2 koop je voor 99,- nieuw of je hebt er al een staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
swampy schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:35:
Laatst wat reviews van prototype gezien, jammer toch weer ziet er op zich best leuk uit. Behalve dat de afwerking niet optimaal is. Infamous ziet er best aardig in uit vergelijk, en ja ik vergelijk beide games aangezien beide over een "mutant" gaan die zichzelf in een wereld van chaos vinden en beide zijn open stad, beide hebben keuzes tussen "slecht" en "goed" en zo gaat het maar door.

Maar infamous is beter afgewerkt..

Okay geen slecht punt!
Prototype heeft geen keuze tussen goed en slecht, hoe kom je daarbij? :/ Alles en iedereen mag (moet vaak) kapot/dood. Health aanvullen kan zelfs alleen door mensen te consumen.

Grafisch valt Prototype enorm tegen, ook in vergelijking met Infamous; extreem popping, en dat met al die laadschermen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
swopdark schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:36:
[...]

De 80 gig is vorzien van twee chips die op 45Nm zijn gebakken. HIerdoor is de 80 gig stiller dan de 60 gig. Hardwarematige verschillen staat in het lijstje.

De 60 gig heeft (relatief) oudere Blu-ray lasers en daar hoor je reglmatig problemen over. Ik heb zelf een 60 gig vanaf launch en nooit geen problemen gehad. (afkloppen) Ik zou zelf voor de 80 gig gaan ivm garantie en nieuwere hardware. Een PS2 koop je voor 99,- nieuw of je hebt er al een staan.
Super!!! Hartelijk dank voor deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mark8 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:54:
Wat overigens niet in het lijst in de TS staat is dat het 60GB model ook SuperAudioCD afspeelt. Toch een leuke extra. Zelf heb ik een 60GB model en geen problemen met de laser vooralsnog.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:35

Flotter

Pelipper!

BM schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:33:
[...]
Is er trouwens een manier om als je een popup krijgt, trophy unlocked, direct naar die trophy te springen om te kijken wat je nu precies gehaald hebt? Als je op de xbox een achievement krijgt, en je drukt op de guide button kom je direct in de lijst met achievements uit. Heeft de PS3 ook zoiets?

[...]
Niet helemaal direct, maar je kunt via de PS-knop in het XMB komen en dan op de normale manier je Trophies bekijken.
ari3 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:11:
[...]
Wat overigens niet in het lijst in de TS staat is dat het 60GB model ook SuperAudioCD afspeelt. Toch een leuke extra. Zelf heb ik een 60GB model en geen problemen met de laser vooralsnog.
Kunnen de nieuwere versies dat niet?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

de 80gb wordt op 65nm gebakken en niet op 45nm ;) waarschijnlijk de slim versie die uiteraard aan zit te komen zal wel de 45 chips hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Flotter schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:33:
[...]
Niet helemaal direct, maar je kunt via de PS-knop in het XMB komen en dan op de normale manier je Trophies bekijken.
Die had ik al gevonden idd. Jammer, maar dat overleef ik wel ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DingK schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:42:
[...]
Grafisch valt Prototype enorm tegen, ook in vergelijking met Infamous; extreem popping, en dat met al die laadschermen... :'(
Multi-Platform. :(

Verder is een 80gb niet stiller dan een 40gb. Beide zijn vrijwel geruisloos. Over een Slimline PS3 is nog helemaal niets bekend gemaakt en zeggen dat die er aan komt zorgt er alleen maar voor dat er _nu_ minder PS3's verkocht worden, want mensen wachten 'nog even' op de slimline.

Zelfde met dat eeuwige gezeur over prijsverlagingen. Die worden hoogstens een week van te voren aangekondigd, anders gaan mensen wachten met hun aankopen. En toch hoor je elke week weer een analist/forumposter die beweert dat er prijsverlaging aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

[...]

Aha, dank je voor de informatie. Helaas wilde ik vooral mijn PS2 vervangen met de PS3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 20:38

Nemesizz

Untouchable

Ik heb zelf 3 PS3's thuis staan, 2x een 60GB model (1 van mij, en 1 van moeders die je bij de TV kreeg) en 1x een 80GB model.

Mijn 60GB had dus een kapotte laser na ongeveer een jaar. Na wat research blijkt dat metname de modellen van eind 2007 met bosjes tegelijk de laser kapot hebben. Die van m'n moeder (ondanks dat ie later in huis kwam) is een ouder model van begin 2007 en die werkt nog steeds *klopt af*.

Na een niet geheel succesvolle laser vervanging van m'n PS3 (leest wel weer, maar kan geen bluray/ps3 games spelen zonder de chip onder de bluraydrive te koelen) heb ik besloten om een nieuwe 80GB versie te kopen.

De 80GB versie word aanzienlijk minder warm en heeft een totaal andere koeling dan de 60GB versie. M'n 60GB schiet de fan al aan als je 10 minuutjes in het XMB zit en de warme lucht is al gauw rond de 48 graadjes. De 80GB word vaak nog niet eens zo warm na een paar uurtjes gamen (paar uur RE5, en de temp van de lucht die eruit komt is rond de 45 graden, maar de fan draait nog steeds op een laag pitje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
In september komt er een prijsverlaging voor de PS3, de Slimline komt in oktober.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
thefabiman88 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:49:
In september komt er een prijsverlaging voor de PS3, de Slimline komt in oktober.
Dit baseer je op.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
niks.
vage geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
In mijn ogen heeft niemand iets aan vage geruchten, zeker niet als er niet bij wordt vermeld dat het vagen geruchten zijn. Vooral omdat er dit jaar al zeker 20x zulke vage geruchten zijn geweest waar niets waar van bleek te zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Omni superens op 11-06-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Ik ga geen namen noemen, maar ik ken wat mensen die werken bij GameWorld. Maar geloof je het niet, we spreken elkaar wel tegen die tijd.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:17:
Ik ga geen namen noemen, maar ik ken wat mensen die werken bij GameWorld. Maar geloof je het niet, we spreken elkaar wel tegen die tijd.
Tja, maar Gameworld is geen Sony, dus van "insider" informatie kunnen we ook niet echt spreken. Blijven dus vage geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oktober is niets meer dan een logische estimated guess. Holiday Season.

Als het in oktober niet gebeurd dan zou het eerstvolgende logische moment Maart 2010 zijn, met de introductie van God of War bijvoorbeeld. Zo heb je altijd wel een aantal momenten per jaar, dan, of dan, oooof dan!

Blijft gewoon zo dat Sony dat nooit vroeg van te voren aan kondigt dus het er over hebben heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
thefabiman88 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:17:
En je denkt echt dat Sony dit maanden van te voren dit al bekend maakt aan winkels en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Flotter schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:33:
Kunnen de nieuwere versies dat niet?
Nee, alleen het 60GB en 20GB model kunnen SACD afspelen. Helaas wordt geen DSD-bitstream via HDMI verstuurd, maar gelukkig wel meerkanaals Linear PCM 24-bit @ 176.4kHz :9

Oude PS3 firmware kon een DSD-bitstream converteren naar DTS zodat een 5.1 SACD als DTS via optical of HDMI afgespeeld werd. Helaas is deze optie sinds firmware 2.01 verwijderd en kan de PS3 momenteel alleen nog SACD afspelen als Linear PCM. Hierdoor krijg je via optical geen 5.1 geluid meer bij SACD maar slechts stereo 16-bit @ 44.1kHz.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 20:38

Nemesizz

Untouchable

De vorige prijsverlaging (toen nog 60GB model van 599 voor 499 euro) wisten ze niks van bij de winkel toen ik em kocht (november 2007). Was net een weekje misschien 2 van te voren door Sony aangegeven.
Pas een week na de aankoop ging de prijs omlaag (moet zeggen, bij die winkel waren ze wel zo netjes om mij nog wel 100 euro terug te doen een week later).

Ik verwacht zelf niet dat de prijs zo snel omlaag gaat (opzich is ie al een paar keer in prijs verlaagt als je naar oude prijzen kijkt), zijn iets te vaak van die geruchten geweest wat nooit is uitgekomen. En die slimline was volgens mij zo'n chinees na-maak geval geen echte PS3.
Zal vast wel een keer een slimline komen, maar verwacht het zeker niet dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:12:
vraag me af hoe die land controle wordt gedaan; ik gok afhankelijk van jouw registratie adres (zo ook met usa / hongkong etc.)
misschien dat we 'er onderuit' komen door een nieuw account in UK te registreren?
Als je nu een Engels account hebt kun je uit de Engelse Store Vidzone downloaden en in Nederland gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:27:
[...]

Als je nu een Engels account hebt kun je uit de Engelse Store Vidzone downloaden en in Nederland gebruiken.
Beveiliging van de video's in de VS zit wel goed in elkaar. Ik weet niet of dat ze hier dezelfde beveiliging gebruiken, anders werkt dit niet. Of is dit een bevestiging dat het werkt?

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.