Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-10 19:53
ik heb het volgende probleem. ik probeer mijn ps3 te connecten aan mijn psp. maar geeft de melding: u moet een software update uitvoeren voor het systeem. gaat om 5.50. oke. heb ik gedaan, maar daarna geeft ie het volgende als ik de update wilt installeren. deze game kan niet worden gestart! ik heb trouwens versie 2.60. ik kan spelletjes vanaf me mem. stick spelen. volgens mij is het een gekraakte versie, maar dat moet toch niks uitmaken of wel ? kan iemand me helpen? ik heb uiteraard een inet verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
je PS3 is firmware 2.60? update je PS3 eens zou ik zeggen, we zitten inmiddels namelijk al op 2.76 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
nee sorry me systeemupdate van ps3 is up to date. maar ik heb het over me psp. me psp firmware is 2.60. het wil niet updaten naar 5.50. misschien omdat ik een gekraakte psp heb?
Skire schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:10:
je PS3 is firmware 2.60? update je PS3 eens zou ik zeggen, we zitten inmiddels namelijk al op 2.76 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 09:15

scorpie

Supra Addict

Je kunt dan toch gewoon 5.05-m33 installeren op je psp?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
hmm... hoe krijg ik dat erop dan? ik snap er niks van.. ben gelukkig niet blond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
denk dat je daar toch echt zelf even naar moet googlen ;) ps3 topic is niet bedoeld om jou aan een custom psp firmware te helpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
Canerooo schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:26:
nee sorry me systeemupdate van ps3 is up to date. maar ik heb het over me psp. me psp firmware is 2.60. het wil niet updaten naar 5.50. misschien omdat ik een gekraakte psp heb?
[...]
Je zult in ieder geval de originele PSP-firmware erop moeten zetten als een spel vraagt om 5.50 want die versie is niet gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Creepy schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 22:46:
En mocht je nog oude PS1 saves hebben van FF VII, die werken op de PSN versie :)
Wel jammer dat ze het beeld niet iets hebben opgerekt zodat de welbekende PAL balken er niet zouden zijn. Ik zou er bijna ook nog de US versie voor gaan kopen.
Serieus? Woehoeh!! Dan heb ik dus meteen Knights of Round *O*

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 14:48
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:05:
Al iemand ervaring met Comet Crash (uit sinds 02 april)?
1 van mijn favoriete PSN spelletjes. Ik heb het al ongeveer sinds de launch (gekocht in de US store). Ook de multiplayer is erg goed.

Ik heb hem al heel wat uurtjes gespeeld, maar na alle trophys te hebben gehaald en met alles op 100% zit, ben ik toch wat aan het wachten op een uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
De Ninja Gaiden 2 demo zou te downen zijn (US store) maar ik zie hem niet? 8)7 Wirecard werkt dus met een Duits account? Hoe werkt dat dan precies?

[ Voor 38% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-06-2009 11:24 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Bellerophon schreef op maandag 08 juni 2009 @ 07:38:
[...]

Serieus? Woehoeh!! Dan heb ik dus meteen Knights of Round *O*
Ik helaas niet, die heb ik op de PC versie wel gehaald maar dat is dan weer niet over te zetten :P

Saves overzetten is erg fijn idd. Je hebt uiteraard wel de memory card adapter nodig. En daarna de saves ook nog heen en weer kunnen gooien tussen de PS3 en de PSP is erg handig.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Deze week ook maar even FFVII uit de store plukken dan.
Moet je die direct naar de PSP downloaden vanuit de store?
of kun je hem op de PS3 downloaden en dan overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik weet gaan alle PSP games eerst via je PS3 en kan je daarna pas installeren op je PSP.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:50:
Zover ik weet gaan alle PSP games eerst via je PS3 en kan je daarna pas installeren op je PSP.
Je kan probleemloos de games direct via je psp downloaden en installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Er staan in de VS en EU store echt wel veel heel dikke trailers.

Een paar die op mijn lijstje komen zijn:

Dantes Inferno (wat een vette cinematic trailer)
Castlevania: Lord of shadow
Battelfield Bad Company 2
NIER

best wel veel dike hack en slash games die het succes van God Of War proberen na te doen. Nu God Of War aan zijn laatste deel bezig is is het een mooie opvolger. Vooral Dantes Inferno spreekt me aan door de hel setting in het christelijke geloof. leipe sjit

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-10 19:20
Ik heb sinds vrijdag ook een PS3 (heb ook een 360 sinds september '06) en ben er erg over te spreken! had een goeie deal gevonden (100,- minder dan de huidige 80Gb PS3) voor een 40Gb PS3. Bleek bij thuiskomst Heavenly Sword bij te zitten. (Leuk spel, zou ik zelf niet zo snel gekozen hebben).
Vant weekend wat zitten spelen met streaming video (ps3mediaserver/windows -> werkt perfect, mediatomb/linux -> nog wat issues met subtitles)
Ik heb via http://www.maximuscards.com/ (paypal gebruikt, binnen een paar minuten code in mijn mail) een 50$ PSN store prepaid card gekocht (43 euro of zo) en 3 spellen gehaald; WipeoutHD, Flower en Echochrome. Alledrie onwijs leuk.
Waarom een PS3 erbij als je een 360 hebt? dvd (kan 360 ook, maar die maakt een hoop lawaai), bluray, xvid video streamen, PS3 exclusives...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is wel grappig dat ik me meer bezig hou met de 'goedkope' PSN games dan met de games die ik voor 50+ euro in de winkel heb gekocht. Rag Doll en Crash commando's speel ik nagenoeg nog dagelijks :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:39:
Het is wel grappig dat ik me meer bezig hou met de 'goedkope' PSN games dan met de games die ik voor 50+ euro in de winkel heb gekocht. Rag Doll en Crash commando's speel ik nagenoeg nog dagelijks :P
Gisteren heb ik eerste bijna 2 uur Burn Zombie Burn zitten spelen waarna ik me bedacht dat ik afgelopen donderdag Infamous had gekocht. Heerlijk spel en zeer verslavend. Ook nog best pittig want ondanks je superkrachten maken die reapers je soms erg makkelijk af. Je moet echt met tactiek sommige vijanden te lijf gaan want head-on is dodelijk... Heerlijk!

Daarna nog ff twee uur Killzone 2 online gedaan met een maatje, wat is dat toch een goede shooter. Ik merkte niet veel van de nieuwe "high precision" knop bij controls maar ik heb toch al geen last van de o zo veel besproken en beruchte "besturingsproblemen" Echt ik weet niet waar mensen het over hebben. Het is een stukje trager dan COD die dan bijna erg arcade lijkt na een potje Killzone. Dooradt snipers onzichtbaar zijn en er verklede vijanden rondlopen moet je echt enorm op je hoede zijn.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Ik heb gisteren even de Uncharted 2 closed multiplayer beta gespeeld. Best leuk zo'n deathmatch in Uncharted wereld. Vond het niet helemaal lekker spelen nog, waren nog wat problemen met uitbalanceren van teams (groene team was veel groter dan rode team). En (gedrag van) wapens moet ik nog beetje aan wennen.

Weet nog niet of ik het echt een goede toevoeging vindt aan Uncharted dat multiplayer. Zolang de single player niet teveel heeft geleden onder de ontwikkeltijd die in de multiplayer is gaan zitten hoor je mij niet klagen. Toch een leuke bonus.

Moet wel heel erg wennen aan hoe ze blur toepassen, schijnt overgenomen te zijn van Killzone 2 (heb ik alleen nog demo van gespeeld). Weet niet of ik het echt wat vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
swopdark schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:07:
[...]

Gisteren heb ik eerste bijna 2 uur Burn Zombie Burn zitten spelen waarna ik me bedacht dat ik afgelopen donderdag Infamous had gekocht. Heerlijk spel en zeer verslavend. Ook nog best pittig want ondanks je superkrachten maken die reapers je soms erg makkelijk af. Je moet echt met tactiek sommige vijanden te lijf gaan want head-on is dodelijk... Heerlijk!
Je moet inderdaad tactiek toepassen. Is even wennen :). Infamous is wel supertof spel, hoop wel dat het niet teveel van hetzelfde is. Heb gisteren denk ik ruim een uur gespeeld en toen was het wel leuk. Maar zag toch wel best wat terugkomende elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

Demon`s Souls lag deze ochtend in den brievenbus *O*

Nu kijken hoe lang het duurt voordat ik gefrusteerd de controller door de kamer heen smijt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

McVirusS schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:26:
Ik heb gisteren even de Uncharted 2 closed multiplayer beta gespeeld. Best leuk zo'n deathmatch in Uncharted wereld. Vond het niet helemaal lekker spelen nog, waren nog wat problemen met uitbalanceren van teams (groene team was veel groter dan rode team). En (gedrag van) wapens moet ik nog beetje aan wennen.
Wordt die multiplayer nog doorgetrokken in het singleplayer verhaal? Spel an sich heeft me nooit weten te boeien (ben niet zo'n tombraider style fan), maar al zou je het verhaal multiplayer kunnen doen klinkt het wel erg interessant. (ken 2 zwaar verslaafde aan deeltje 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10 19:02

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

McVirusS schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:27:
[...]

Je moet inderdaad tactiek toepassen. Is even wennen :). Infamous is wel supertof spel, hoop wel dat het niet teveel van hetzelfde is. Heb gisteren denk ik ruim een uur gespeeld en toen was het wel leuk. Maar zag toch wel best wat terugkomende elementen.
inFamous is echt briljant imho :/

Ik speel bijna nooit een spel uit, maar inFamous, zal en moet ik uitspelen :P

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:14:
De Ninja Gaiden 2 demo zou te downen zijn (US store) maar ik zie hem niet? 8)7 Wirecard werkt dus met een Duits account? Hoe werkt dat dan precies?
Gewoon een duits account aanmaken en vervolgens je wirecard gegevens toevoegen. Wel rekening mee houden dat je de adres gegevens van je wirecard overneemt dat het land Duitsland is maakt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 27-10 16:13

Blaasvis

Cidora \o/

jazeker infamous is erg tof.
Ik heb em inmiddels op evil/hard uitgespeeld, met alle 350 shards.
Nu ga ik opnieuw beginnen met the good side.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Infamous is zeker tof, heb zelf de uk special edition . Helaas werkt de voucher code voor de extra kracht niet krijg namelijk error 80023102. Heb al even lopen googlen, het lijkt erop dat je speciaal een Uk account moet aanmaken, belachelijk!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ace schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:38:
Demon`s Souls lag deze ochtend in den brievenbus *O*

Nu kijken hoe lang het duurt voordat ik gefrusteerd de controller door de kamer heen smijt :p
Mooi, nog een brother in arms! :) Laat me weten hoe het je bevalt als je wat hulp nodig hebt check het DS topic :)

[ Voor 12% gewijzigd door Lukin op 08-06-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Zaterdag Infamous gespeeld, beviel erg goed. Deed me sterk denken aan Crackdown, dat vond ik ook een geweldig spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
crazyx schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:34:
[...]

1 van mijn favoriete PSN spelletjes. Ik heb het al ongeveer sinds de launch (gekocht in de US store). Ook de multiplayer is erg goed.

Ik heb hem al heel wat uurtjes gespeeld, maar na alle trophys te hebben gehaald en met alles op 100% zit, ben ik toch wat aan het wachten op een uitbreiding.
Goed om te horen, ik ga hem 1 dezer dagen ook halen. Nu Savage Moon aan het spelen, best pittig vanaf stage 6-7 zeg!
SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:39:
Haha zelfde hier, en waarom ook niet. Als je 10 PSN games koopt, kost het je evenveel als 1 'normale' game en ik heb meer aan die PSN games de laatste tijd, je bent er ook langer mee bezig.

Fat Princess lijkt me heel geslaagd te gaan worden! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Blaasvis schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:19:
jazeker infamous is erg tof.
Ik heb em inmiddels op evil/hard uitgespeeld, met alle 350 shards.
Nu ga ik opnieuw beginnen met the good side.
Ik ben nu eerst bezig aan de good side ( ben van plan alle shards en alle side quests etc te doen)
en dan daarna de evil way >:) (ben nu btw Hero :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rather21
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 11:13
Ik heb Ragdoll kungfu in Amerikaanse store gedownload, was wel mooi want die wwas toendertijd een week lang gratis! Verder speel ik ook wel eens Home, iemand anders ook? Ik moet zeggen het begint nu wel wat te worden, eerst was het nogal een flop maar nu met het Theatre met leukere trailers, presentation podium waar je de E3 kon bekijken, meerdere winkels met gratis shit. Ik begin het zowaar leuk te vinden...
toch speel ik liever FUEL of Killzone2, daar heb ik zo'n krachtige console toch eigenlijk voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Rather21 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:44:
Ik heb Ragdoll kungfu in Amerikaanse store gedownload, was wel mooi want die wwas toendertijd een week lang gratis! Verder speel ik ook wel eens Home, iemand anders ook? Ik moet zeggen het begint nu wel wat te worden, eerst was het nogal een flop maar nu met het Theatre met leukere trailers, presentation podium waar je de E3 kon bekijken, meerdere winkels met gratis shit. Ik begin het zowaar leuk te vinden...
toch speel ik liever FUEL of Killzone2, daar heb ik zo'n krachtige console toch eigenlijk voor?
winkels in home met gratis spul ? wat voor spul dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Laatst weer een kijkje genomen in Home maar ik vind het een aanfluiting. Er is weinig tot niets te doen/zien. Was in dat EA Sports gedeelte maar daar is volgens mij nog niets waar je echt in kunt. En elk gedeelte waar je wilt kijken moet ie downloaden (of laden), behoorlijk is irritant. Dat terwijl ik een snelle verbinding heb. Het idee is leuk maar dan moeten ze wel iets te bieden hebben, en mogelijk maken dat het allemaal wat vlotter gaat en je niet zoveel naar een download- of loadingscherm zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De E3 theatre in Home is mooi gedaan, alleen zeer jammer dat de presentatie dan weer niet live te volgen was...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Waarom hoor ik hier iedereen praten over inFamous, maar niemand echt over die Uncharted 2 Beta? Want die was toch tot en met de 28e juni te spelen?

Heb net mijn Special Edition van inFamous mis gelopen:
Wilde deze op marktplaats kopen samen met Street Fighter 4 en Star Wars the Force Unleashed.
Maar de verkoper wilde er perse €110,- voor hebben en dat vind ik eigenlijk wel wat te veel voor tweedehands games. En ook aangezien Street Fighter en Star Wars voor een hele leuke prijs geïmporteerd kunnen worden...

En bij Bart Smit had ik inFamous ook in bestelling staan, maar daar is deze nu weer naar de €64,95 gegaan en niet voor het bedrag waar ik deze voor had besteld. Dus de bestelling werd geannuleerd...

Ach, nu maar wachten op Prototype want dat is deze week ook al :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-10 19:39
FeaR1986 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:55:
Waarom hoor ik hier iedereen praten over inFamous, maar niemand echt over die Uncharted 2 Beta? Want die was toch tot en met de 28e juni te spelen?

Heb net mijn Special Edition van inFamous mis gelopen:
Wilde deze op marktplaats kopen samen met Street Fighter 4 en Star Wars the Force Unleashed.
Maar de verkoper wilde er perse €110,- voor hebben en dat vind ik eigenlijk wel wat te veel voor tweedehands games. En ook aangezien Street Fighter en Star Wars voor een hele leuke prijs geïmporteerd kunnen worden...

En bij Bart Smit had ik inFamous ook in bestelling staan, maar daar is deze nu weer naar de €64,95 gegaan en niet voor het bedrag waar ik deze voor had besteld. Dus de bestelling werd geannuleerd...

Ach, nu maar wachten op Prototype want dat is deze week ook al :)
Uncharted 2 beta is tof, wel nog wat bugs, zoals matchmaking problemen en bij het speltype met zo'n gouden beeldje dat je moet ronddragen was een keer het gouden beeldje ineens weg en er kwam geen nieuwe.
Ik vind het zelf vervelend dat er geen minimap is bij de matches, en je krijgt ook geen signaal of je iemand hebt geraakt, maar misschien ben ik wel te veel CoD4 gewend. Er zijn ook vrij weinig wapens, je begint altijd met een standaard pistool en een AK-47, in de levels kun je dan nog andere wapens oppakken, AK-47 ligt er ten overvloede, en een soort van semi-sniper rifle waar ik de naam van kwijt ben is ook vaak te vinden. Andere wapens liggen vaak maar op één plekje verstopt dus je moet goed onthouden waar die liggen.
Verslavend is het wel. :P

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel heel blonT zijn..
Maar hoe kan je uncharted 2 beta spelen...?
1) waar haal je die van je (psn) vandaan?
2) ik las ergens dat er maar 50 keys per dag (huh???) werden uitgegeven.

shoot me! (zolang het maar virtueel blijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:26:

Dat zit bij InFamous, een andere PS3 titel.

Mag het ook een granaatje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

BM

Moderator Spielerij
Tom schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:06:
Laatst weer een kijkje genomen in Home maar ik vind het een aanfluiting. Er is weinig tot niets te doen/zien. Was in dat EA Sports gedeelte maar daar is volgens mij nog niets waar je echt in kunt. En elk gedeelte waar je wilt kijken moet ie downloaden (of laden), behoorlijk is irritant. Dat terwijl ik een snelle verbinding heb. Het idee is leuk maar dan moeten ze wel iets te bieden hebben, en mogelijk maken dat het allemaal wat vlotter gaat en je niet zoveel naar een download- of loadingscherm zit te kijken.
Ook een beetje mijn ervaring (sinds zaterdag staat hier een ps3). Elke keer downloaden is irritant, maar goed, dat is opzich maar 1 keer per ruimte. Wat irritanter is is dat het een eeuwigheid duurt voor een ruimte geladen is, en daarna nog een eeuwigheid voor alle personages ingeladen zijn.

Het idee is best aardig, maar het schort imho hopeloos aan de uitwerking :)

Om het toch positief af te sluiten :p infamous is wel een topspel :9

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 08-06-2009 20:50 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-10 15:30
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:26:

Via InFamous krijg je dus een beta-code, zoals Vanholm zei. Je kan via "Codes inlossen/Redeem code" (dit is van je psn) de code invoeren en zodoende krijg je een optie te zien om iets te downloaden.
Wat betreft de keys...tja, dat weet ik niet. Ik wist alleen dat je het via InFamous kon krijgen.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik word alleen een beetje strontziek van dat PSN af en toe.
Net FFVII afgerekend, wordt ik uit de store gegooid en kan ik weer niet meer inloggen.
Internetten werkt prima. Heb ook NAT type 2 enzo, en toch wil dat kl*te ding de helft van de tijd niet inloggen op PSN. Heb zelfs al open DNS geprobeerd zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik vindt Home ook echt geen **** aan. Voordat het uit kwam waren het de verhalen dat je je eigen appartement kon inrichten, je bij elkaar op bezoek kon, je bij elkaar trailers kon kijken in de huiskamer ( Trailers die je op je HD hebt staan ) etc. enige wat je kan doen is een stoeltje en tafeltje neer gooien. En verder kansloos rond lopen.
Zijn er mensen voorbij leven 6 gekomen met Savage Moon? Echt te moeilijk :(
En weet iemand wanneer BF 1943 uitkomt? Op GT staat TBA :( Maar hij komt deze zomer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
technoaddict schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:41:
Ik vindt Home ook echt geen **** aan. Voordat het uit kwam waren het de verhalen dat je je eigen appartement kon inrichten, je bij elkaar op bezoek kon, je bij elkaar trailers kon kijken in de huiskamer ( Trailers die je op je HD hebt staan ) etc. enige wat je kan doen is een stoeltje en tafeltje neer gooien. En verder kansloos rond lopen.
Zijn er mensen voorbij leven 6 gekomen met Savage Moon? Echt te moeilijk :(
En weet iemand wanneer BF 1943 uitkomt? Op GT staat TBA :( Maar hij komt deze zomer dacht ik.
Home is goed als tijdverdrijf maar dat is het dan ook. Spelletje bowling was ook leuk voor een week ofzo.

Savage Moon lvl 6 hehe, heb ik ook een tijd op 'vast' gezeten. Fenrir is het toch? Tip: geen paden blokkeren maar alles laten komen naar het laatste stuk grond waar je kunt opbouwen (rechts bovenaan, net onder je kamp). Daar zet je in het begin een viertal machinegun turrets, dan repair tower researchen, 1 zetten, nog een paar machinegun turrets en tegen dat air komt zet je 3-4 anti-air torens. Nadien nog een paar mortar torens en het zou moeten lukken :)

Oja, 1e ronde zet je je Creditbonus best aan om wat extra cash op te rapen. Dan wel uitzetten want in ronde 3 doen de mobs dmg op je torens en dan wil je niet nog eens extra damage op je torens krijgen.

Ik zat teveel de paden te blokkeren, die ze vervolgens toch kapot maakten, en dan liepen ze er door. Gewoon alles op het laatste 'eiland' zetten en nuken die handel ;)

Ik zit vast op lvl 7 nu }:|

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Lol. Die repairtorens heb ik nog nooit gebruikt. :) Ik wil raggen, niet repairen :p maar ik zal me taktiek maar eens aan passen en idd die repair dingen eens proberen. Krijg er spontaan zin in om het te spelen. mzzl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Lukin schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:49:
[...]

Mooi, nog een brother in arms! :) Laat me weten hoe het je bevalt als je wat hulp nodig hebt check het DS topic :)
Wat een geweldig spel, ik had eigenlijk verwacht dat het al snel frustrerend zou worden maar de death penalty voegt echt veel toe. Heel voorzichtig en altijd met shield first loop ik elke hoek om en als ik zo´n knight zie met blauwe of rode ogen schijt ik 7 kleuren stront!

Briljant, kan niet anders zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ technoaddict: Onderschat die repair torens niet, ze herstellen de torens rondom hen automatisch. Zonder deze verlies je veel torens, zeker in deze levels, als dat upgegrade torens zijn verlies je veel geld door ze opnieuw te moeten bouwen en uppen. Upgrade je repair toren 2 of 3 maal en hun bereikvlak is écht groot. Voor Fenrir mag je trouwens 2 repair torens naast elkaar bouwen, dus hou daar nog een plekje vrij tegen dat ronde 7-8 er is. Succes :) Ik waag nog wel een poging op lvl 7 ondertussen :P
Ace schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:30:
[...]

Wat een geweldig spel, ik had eigenlijk verwacht dat het al snel frustrerend zou worden maar de death penalty voegt echt veel toe. Heel voorzichtig en altijd met shield first loop ik elke hoek om en als ik zo´n knight zie met blauwe of rode ogen schijt ik 7 kleuren stront!

Haha, schitterend en pijnlijk om te horen. Ik ben aan het aftellen, hopelijk zit hij eind deze maand in de bus.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Tom schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:06:
Home vind ik persoonlijk dus echt niks. Het duurt te lang, om een beetje sjiek eruit te zien moet je meteen allemaal dingen kopen. En deze strip schetst een redelijk correct beeld van de waarheid.

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2008/20081212.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Gisteren eindelijk 'Afrika' binnen gekregen *;

Wat een game! Begrijp totaal niet waarom ze hem (voorlopig) niet in Europa uit brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

nl.mark schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 07:56:
Gisteren eindelijk 'Afrika' binnen gekregen *;

Wat een game! Begrijp totaal niet waarom ze hem (voorlopig) niet in Europa uit brengen..
Is het toch wel een leuke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 03:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb sinds afgelopen zaterdag naast mijn 360 een PS3.

Hierbij mijn korte ervaring:

+ De ps3 is bij mij muisstil. Echt een pluspunt wat ik zelf niet zo had verwacht. Mijn laptop maakt zelfs meer geluid.
+ Infamous en MGS4 zijn leuk.
+ Vele games die nog niet zo lang geleden als 'systemsellers' zijn uitgebracht zijn spotgoedkoop. Denk aan MGS4, LBP, Killzone 2, etc.
+ Controller standaard opladen via USB
+ Wifi

+/- Ik weet niet precies wat ik allemaal met de ps3 kan doen wat betreft 'mediacenter'. De ps3 wordt aangeprezen als een complete console voor media. Op dit moment zie ik dat nog niet heel erg. Hier moet ik me nog wel verder in verdiepen.
+/- Op dit moment kan ik redelijk overweg met de controller, maar de triggers zijn niet ideaal.

- Home zuigt. Ik heb samen met BM even door home gelopen, maar omg, wat is dat slecht zeg :).
- Nog steeds geen cross game chat. Groot minpunt, aangezien dat mijn speelduur bij de 360 altijd verlengd.
- PSN store is onoverzichtelijk.
- Installeren van demos is wat mij betreft not done.
- Ik mis Anti Aliasing in MGS4. Het is een leuk spel, maar ziet er niet zo uit als ik had gedacht. :)

Ik vermaak me prima met de ps3, aangezien ik het heb gekocht vanwege enkele games die niet op de 360 zijn gekomen en nog uitkomen, maar ik wil me komende tijd wel meer verdiepen in wat ik er allemaal mee kan, want op dit moment heb ik daar nog weinig zicht op of misschien had ik te hoge verwachtingen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:42:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag naast mijn 360 een PS3.

Hierbij mijn korte ervaring:

+ De ps3 is bij mij muisstil. Echt een pluspunt wat ik zelf niet zo had verwacht. Mijn laptop maakt zelfs meer geluid.
+ Infamous en MGS4 zijn leuk.
+ Vele games die nog niet zo lang geleden als 'systemsellers' zijn uitgebracht zijn spotgoedkoop. Denk aan MGS4, LBP, Killzone 2, etc.
+ Controller standaard opladen via USB
+ Wifi

+/- Ik weet niet precies wat ik allemaal met de ps3 kan doen wat betreft 'mediacenter'. De ps3 wordt aangeprezen als een complete console voor media. Op dit moment zie ik dat nog niet heel erg. Hier moet ik me nog wel verder in verdiepen.
+/- Op dit moment kan ik redelijk overweg met de controller, maar de triggers zijn niet ideaal.

- Home zuigt. Ik heb samen met BM even door home gelopen, maar omg, wat is dat slecht zeg :).
- Nog steeds geen cross game chat. Groot minpunt, aangezien dat mijn speelduur bij de 360 altijd verlengd.
- PSN store is onoverzichtelijk.
- Installeren van demos is wat mij betreft not done.
- Ik mis Anti Aliasing in MGS4. Het is een leuk spel, maar ziet er niet zo uit als ik had gedacht. :)

Ik vermaak me prima met de ps3, aangezien ik het heb gekocht vanwege enkele games die niet op de 360 zijn gekomen en nog uitkomen, maar ik wil me komende tijd wel meer verdiepen in wat ik er allemaal mee kan, want op dit moment heb ik daar nog weinig zicht op of misschien had ik te hoge verwachtingen. :)
Installeren van demos not done? Verklaar je nader...
En om van de PS3 een mediacenter te maken heb je een ander programma nodig (PMS) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Ace schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:30:
[...]

zo herkenbaar! en wacht maar tot je een boss tegenkomt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:42:

Installeer als eerste PMS op je pc/laptop

Triggers zijn idd een beetje klein, misschien zijn de Giotech Triggers een optie voor je.

Cross-Game chat is sinds de laatste firmware update mogelijk :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
dat is toch alleen text chat, de voice chat werkt volgens mij nog niet en daar zit ik toch echt op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Meelobee schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:23:
[...]

Installeer als eerste PMS op je pc/laptop

Triggers zijn idd een beetje klein, misschien zijn de Giotech Triggers een optie voor je.

Cross-Game chat is sinds de laatste firmware update mogelijk :)
Ik zal in de loop van deze week eens kijken naar PMS :), weet niet wat hier mee verder mogelijk is maar ik ben benieuwd. :) En wat betreft cross game chat (voice). Ik zelf heb niet kunnen vinden dat dit werkt. Maar als ik het mis heb, wijs me er dan maar even op :) Op de 360 gebruik ik het bijna altijd. Het is namelijk zo dat ik en een paar vrienden van me niet altijd hetzelfde spel spelen, en dan is het toch wel ideaal als je dan nog met elkaar kunt chatten.
Bellerophon schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:49:
[...]

Installeren van demos not done? Verklaar je nader...
En om van de PS3 een mediacenter te maken heb je een ander programma nodig (PMS) :)
Mja, misschien ben ik verwend, maar als ik een demo download, wil ik net zoals op de 360 de demo het liefste meteen kunnen spelen, zonder dat ik een paar minuten niets met men ps3 kan doen. Ik heb in de openingspost gelezen dat dit waarschijnlijk te maken heeft met de beveiliging en dergelijke, maar vind het eigenlijk gewoon erg jammer, want ik ben langer bezig geweest met het installeren van de demo van Killzone dan met het spelen van de demo zelf :P

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteravond eens de hele E3 trailer sectie op PSN even leeg getrokken, zitten erg interessante games tussen :) Fat princess lijkt me echt zo'n online crash&trash game, erg grappig, Tekken 6 blijft natuurlijk mijn favoriet.

Voor mediaserver, voor Vista en hoger (en XP MCE) kan je zonder verdere programma's meeste al doen, buiten dan de films waarvoor PS3 geen codecs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:56:
[...]

Ik zal in de loop van deze week eens kijken naar PMS :), weet niet wat hier mee verder mogelijk is maar ik ben benieuwd. :) En wat betreft cross game chat (voice). Ik zelf heb niet kunnen vinden dat dit werkt. Maar als ik het mis heb, wijs me er dan maar even op :) Op de 360 gebruik ik het bijna altijd. Het is namelijk zo dat ik en een paar vrienden van me niet altijd hetzelfde spel spelen, en dan is het toch wel ideaal als je dan nog met elkaar kunt chatten.

[...]

Mja, misschien ben ik verwend, maar als ik een demo download, wil ik net zoals op de 360 de demo het liefste meteen kunnen spelen, zonder dat ik een paar minuten niets met men ps3 kan doen. Ik heb in de openingspost gelezen dat dit waarschijnlijk te maken heeft met de beveiliging en dergelijke, maar vind het eigenlijk gewoon erg jammer, want ik ben langer bezig geweest met het installeren van de demo van Killzone dan met het spelen van de demo zelf :P
Het downloaden doe ik altijd gewoon in 'de background', en ondertussen speel ik iets anders :)
Heb dan geen vergelijkings materiaal met de 360, maar zo erg vind ik het niet. Heeft natuurlijk met persoonlijke smaak te maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Edit dus: Als ik een game gedownload heb wil ik het liefste meteen kunnen spelen :). Ik down ze dus wel in de background, maar als ik ze binnen heb en ik installeer een demo duurt dat gewoon een tijdje zonder dat je iets met de ps3 kan. En ik heb gemerkt dat als je tijdens de install nog meer aan het downloaden bent de install vrij lang duurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:09:
Edit dus: Als ik een game gedownload heb wil ik het liefste meteen kunnen spelen :). Ik down ze dus wel in de background, maar als ik ze binnen heb en ik installeer een demo duurt dat gewoon een tijdje zonder dat je iets met de ps3 kan. En ik heb gemerkt dat als je tijdens de install nog meer aan het downloaden bent de install vrij lang duurt. :)
Daar moet ik je gelijk in geven ja :) Ach het zal vanzelf wel wennen :) Maar heeft alles met de encryptie te maken van de downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
^^
Dat viel me ook gelijk op. Tis niet onoverkomelijk verder, maar wel een 'uhhh' momentje als je de werking van de 360 gewend bent. En idd als je nog aan het downloaden bent tijdens het installeren duurt het nog eens wat langer.

Wat me verder nog opviel is dat PSN er voor mijn gevoel echt bijgeplakt is. Voelt niet echt geintegreerd in het hele systeem, zoals MS xbox live wel helemaal in het dashboard geintegreerd heeft. Sowieso rent MS rondjes om Sony qua userinterface (imho!).
Enige punt waar Sony het op dit moment op wint is de snelheid van XMB ( _/-\o_ , MS upgrade time!). Het werkt allemaal prima, maar vooral de PSN store vind ik echt belachelijk onoverzichtelijk. US store is al beter, maar ideaal is het ook niet.
Wat zou trouwens de achterliggende reden van Sony zijn dat wij hier geen apart kopje Demos hebben in de store? Dat vond ik het interessantste als nieuwe PS3 eigenaar namelijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:18:
Wat zou trouwens de achterliggende reden van Sony zijn dat wij hier geen apart kopje Demos hebben in de store? Dat vond ik het interessantste als nieuwe PS3 eigenaar namelijk :)
Omdat de gamedivisie van Sony Europe een bende knoeiers zijn ;). Zelf kijk ik op de US store voor demos, net omdat het daar overzichtelijker is. Ik herinner me nog dat ik een demo zocht van een bepaald spel in de alfabetische lijst en het niet kon vinden. Dan bleek het onder de "d" te staan met de titel "demo van naamvanspel" 8)7. Dit was trouwens het enige item met dat soort naamgeving. Het shockeerde mij bijvoorbeeld ook dat Home (voor zover ik het geprobeerd heb, want ik vind er absoluut niets aan) op een US account SNELLER was dan de EU versie. Je zou toch verwachten dat de verbinding naar een EU server beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat items niet altijd met een logische naam in het rijtje staan had ik ook gezien idd. Het zou logischer zijn om eerst een overzicht te krijgen van alle games, met daaronder de DLC. Imho zouden ze dat ook moeten doen met games waar maar 1 DLC item voor is, maar goed, wie ben ik :)
Kan er wel aan wennen denk ik, als ze in de toekomst de indelingen van de stores gelijk trekken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ziet er goed uit :Y
Met zo'n spel is de sfeer nog belangrijker dan de graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:56:
Kan niet bij de PS3. Enkel in een game, dus als je maatjes iets anders spelen heb je geen voice contact.
Kan niet. Wat ik vaak doe is een demo downloaden en dan zet ik de PS3 uit (s'nachts) je kan dan met een vinkje aangeven of je PS3 door moet gaan met downloaden en zich daarna uit zet. Demo's worden dan automatisch ook gelijk geinstalleerd. Ik heb niet zo snelle verbinding dus wachten op een demo download is voor mij toch onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 22:52
Gisteravond heeft mijn 60GB Playstation3 het leven gelaten :'( , schakelde opeens uit en de rode led bleef knipperen. En wanneer ik hem weer aan wilde zetten sprong het lampje van groen direct op oranje om daarna weer rood te gaan knipperen :( .
Vanochtend contact op genomen met Sony en RMA procedure gestart, vandaag naar het postkantoor gebracht. Viel ook nog maar net binnen de garantie, ding is 1 jaar en 11 maanden oud :+ . Kreeg te horen dat het 3-4 weken zou duren voor ik een andere terug kreeg. Vind dit toch aan de lange kant maar goed.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millert schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:38:
Gisteravond heeft mijn 60GB Playstation3 het leven gelaten :'( , schakelde opeens uit en de rode led bleef knipperen. En wanneer ik hem weer aan wilde zetten sprong het lampje van groen direct op oranje om daarna weer rood te gaan knipperen :( .
Vanochtend contact op genomen met Sony en RMA procedure gestart, vandaag naar het postkantoor gebracht. Viel ook nog maar net binnen de garantie, ding is 1 jaar en 11 maanden oud :+ . Kreeg te horen dat het 3-4 weken zou duren voor ik een andere terug kreeg. Vind dit toch aan de lange kant maar goed.
Dat is balen! Ik had een soort gelijk probleem (het beeld liep vast bij opstarten), uiteindelijk 22 mei verstuurd naar Sony en tot op heden heb ik nog geen PS3 terug :( . Dus die 3-4 weken termijn klopt helaas wel :X . Blijkbaar heeft Sony het druk met kapotte ps3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Volgens mij is het bij de meeste producten die je opstuurt voor garantie zo dat het 3-4 weken duurt voordat je het terug krijgt of dat het vervangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:09:
Ik los dit op door de downloads aan te zetten voordat ik mn PS3 uitzet, dan download en installeerd ie ze en gaat daarna uit. Kan je meteen spelen zodra je em de volgende dag weer opstart.

En die cross game chat is inderdaad alleen chat.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 22:52
Omni superens schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:50:
Volgens mij is het bij de meeste producten die je opstuurt voor garantie zo dat het 3-4 weken duurt voordat je het terug krijgt of dat het vervangen wordt.
Verschilt toch hoor. Toen m'n Logitech Z-5500 speakers omgewisseld moesten worden kreeg ik eerst een nieuwe set geleverd, waarna ik de oude in dezelfde verpakking op kon laten halen door een koerier. En bij mijn vorige tv, een Sharp lcd, werd deze bij een defect de dag erna opgehaald en had ik hem de week erna weer terug.

Laten we hopen dat Sony het snel af handeld :O , gebruikte de PS3 toch dagelijks om muziek te luisteren, films/series te kijken en te gamen.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Bellerophon schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:20:
[...]
Ziet er goed uit :Y
Met zo'n spel is de sfeer nog belangrijker dan de graphics
Sfeer gaat naar mijn mening altijd boven graphics. Dan komt nog eerst gameplay en daarna pas de graphics.

Maar over sfeer gesproken:
Al mensen die Terminator hebben gespeeld? Ik kon het namelijk niet echt waarderen...
En dat kwam door de sfeer waar we het dus over hadden. Die game is zo kleurrijk en vrolijk. Als ik een Terminator-game wil spelen dan wil ik door dat donkere slagveld bezaaid met schedels rennen. Maar in die game kreeg ik meer een Crysis/Far Cry indruk, zo lekker zonnig en vrolijk zag alles eruit :|

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Als ik dat zo hoor hoop ik niet dat m'n PS3 stuk gaat (sowieso niet natuurlijk :P). 3 a 4 weken is echt wel lang voor een apparaat wat ik zo vaak gebruik. Misschien zou ik dan mijn Wii nog eens gebruiken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Bereid je maar voor op langer. Ze hebben al maanden leveringsproblemen en ik heb me vanochtend voor het eerste echt boos gemaakt aan de telefoon (wel op een beschaafde toon uiteraard). Ze bellen me terug, maar na 3 maanden gedoe ben ik er toch echt wel klaar mee.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:07:
[...]

Bereid je maar voor op langer. Ze hebben al maanden leveringsproblemen en ik heb me vanochtend voor het eerste echt boos gemaakt aan de telefoon (wel op een beschaafde toon uiteraard). Ze bellen me terug, maar na 3 maanden gedoe ben ik er toch echt wel klaar mee.
Jouw ps3 hebben ze al langer dan 3 maanden :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:18:
Wat me verder nog opviel is dat PSN er voor mijn gevoel echt bijgeplakt is. Voelt niet echt geintegreerd in het hele systeem, zoals MS xbox live wel helemaal in het dashboard geintegreerd heeft. Sowieso rent MS rondjes om Sony qua userinterface (imho!).
Ik vind die integratie met xbox live eigenlijk helemaal niks. Het punt is dat je niet je profile / user kunt laden zonder in te loggen op live. Dit houdt dus in dat MS alles kan tracken wat jij aan het doen bent. Bij de PS3 kun je gewoon niet verbinding maken met PSN en toch je user profile laden. IMHO veel beter, het laat de keuze aan de user, niet aan de console verkoper.

Die stores zijn idd rampzalig, alhoewel de xbox live marketplace ook niet je van het is op sommige plekken. Waar MS wel beter in is is het repareren van kapotte consoles, maar goed daar hebben ze dan ook meer ervaring mee. Sony's repairgebeuren is in 1 woord rampzalig en daar mag bv de consumentenbond best actie tegen ondernemen.

[ Voor 11% gewijzigd door EfBe op 09-06-2009 13:25 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Wauw gisteren het tweede eiland bereikt met Infamous en werd gelijk belaagd door een groepje nieuwe vijanden. Aangezien ik mijn krachten al redelijk op orde had kon ik op het eerste eiland mezelf redelijk redden tegen een groepje van 5 reapers. Nu ineens waren drie van die nieuwe gastjes al genoeg om me te laten vluchten naar een veilig heenkomen. ff hergroeperen en opnieuw aanvallen naar een inmiddels groter geworden groepje vijanden... wederom terugtrekken.... echt goed gedaan.

Ik was de vorige vijand eigenlijk net ff zat dus deze nieuwe komt precies op tijd. Er zit wel veel herhaling in de side missions moet ik zeggen. Heb het eerste eiland echter nu wel op 100pct staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ik heb het eerste eiland ook op 100%
Ben nu op de 2e, maar die nmy's zijn een stuk moeilijker :/

En ik ben van plan ze allemaal op 100% te zetten.

Waar ik echter benieuwd naar ben is :
Ik heb die hover/vlieg kracht , maar wanneer (if at all) kan ik die power upgraden ? :/
Ik zie die power ook niet terug in het power upgrade menu.

[ Voor 10% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-06-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
McVirusS schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:06:
Als ik dat zo hoor hoop ik niet dat m'n PS3 stuk gaat (sowieso niet natuurlijk :P). 3 a 4 weken is echt wel lang voor een apparaat wat ik zo vaak gebruik. Misschien zou ik dan mijn Wii nog eens gebruiken :P.
En dat is ook de enige reden waarom mijn Wii eergisteren voor eerst (helaas) sinds 6-7 maanden weer eens is aangezet! En binnen een half uur weer uitstond!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol die review van gamekings is echt rampzalig van inFamous. Ze komen gewoon niet goed uit de hoek met redenen die echt loos zijn xD. Vinden inFamous een aardige game. loooool. k vind het echt een toptitel. Af en toe net teveel van hetzelfde in de sidemissies, maar zo nu en dan komt er weer een nieuw soort wat het weer interessanter maakt en het is ook erg vet wanneer je idd op zo'n nieuw eiland bent dat je tegen een grootmacht van nieuwe guys staat, waar je echt flink op moet huishouden voor ze het loodje leggen. Echt toffe fype. En ow wat heb ik een spijt dat ik mn inFamous niet gepreodered heb. Had graag ff Uncharted beta gedaan... Er is zeker niemand die perongeluk twee betacodes ontvangen heeft ^^?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:15:
lol die review van gamekings is echt rampzalig van inFamous. Ze komen gewoon niet goed uit de hoek met redenen die echt loos zijn xD. Vinden inFamous een aardige game. loooool. k vind het echt een toptitel. Af en toe net teveel van hetzelfde in de sidemissies, maar zo nu en dan komt er weer een nieuw soort wat het weer interessanter maakt en het is ook erg vet wanneer je idd op zo'n nieuw eiland bent dat je tegen een grootmacht van nieuwe guys staat, waar je echt flink op moet huishouden voor ze het loodje leggen. Echt toffe fype. En ow wat heb ik een spijt dat ik mn inFamous niet gepreodered heb. Had graag ff Uncharted beta gedaan... Er is zeker niemand die perongeluk twee betacodes ontvangen heeft ^^?
Als ik echt heel eerlijk ben vind ik Infamous ook niet zo geweldig spelen (wel aardig dus ja, en nee ik heb verder niks met gamekings hoor), natuurlijk baseer ik mijn mening dan geheel op de demo, maar vaak probeer je mensen wel te overtuigen met je demo.
Nou zullen veel mensen zeggen dat ik dat niet aan de hand van een demo dat zou moeten bepalen, maar voor mij werkt het meestal wel aan de hand van de demo.
Gelukkig kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij een spel wel of niet geweldig vind :) Daarentegen vond ik juist Red Faction Guerrilla demo wel helemaal geweldig, en die heb ik dan ook wel besteld.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:25:

Als ik echt heel eerlijk ben vind ik Infamous ook niet zo geweldig spelen (wel aardig dus ja, en nee ik heb verder niks met gamekings hoor), natuurlijk baseer ik mijn mening dan geheel op de demo, maar vaak probeer je mensen wel te overtuigen met je demo.
Nou zullen veel mensen zeggen dat ik dat niet aan de hand van een demo dat zou moeten bepalen, maar voor mij werkt het meestal wel aan de hand van de demo.
Gelukkig kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij een spel wel of niet geweldig vind :) Daarentegen vond ik juist Red Faction Guerrilla demo wel helemaal geweldig, en die heb ik dan ook wel besteld.
lol ik vond de inFamous demo juist dan weer wel vet ^^, maar de demo mist wel het verhaal en een paar extra features in de game. Maar idd als je de demo niet vet vind is de kans groot dat je de game ook niet vet zal gaan vinden. Red Faction Guerilla demo vond ik dan weer echt heel erg bagger. Vind het teveel een one trick pony idee. Het enige waar ze op hameren (sorry voor de kutwoordgrap xD) is hun destructiemodel, die wel aardig is. Beter dan alle andere, maar nog verre van optimaal. Voor de rest is de game voor mijn gevoel beneden niveau. De wereld leeft niet echt (gebouwen staan random in de wereld en in de gebouwen staan geen stoelen oid het zijn gewoon lege omhulsels. Er is niets verteld over het verhaal. Zit er wel een goed verhaal in vraag je je dan af. Voor de rest is de multiplayer wel hip. Geeft weer eens iets nieuws, maar ik had erg connectieproblemen met de mp-demo, dus ga hem niet halen, want ik wil niet met een halve game thuis komen die dan misschien ook nog eens niet werkt. Maar ja iedereen z'n eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-10 18:50
Gisteravond heeft mijn 60GB Playstation3 het leven gelaten :'( , schakelde opeens uit en de rode led bleef knipperen. En wanneer ik hem weer aan wilde zetten sprong het lampje van groen direct op oranje om daarna weer rood te gaan knipperen :(
Mijn 60GB is gisteren overleden. Zelfde verhaal, springt van groen naar oranje om daarna rood te knipperen.

Ik heb hem gekocht op de launch dus hij is al uit de garantieperiode. RMA'en zal zijn voor in de winter want het is zonde 200 euro te gaan ophoesten voor iets wat ik toch deze zomerperiode haast niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:58

Convoy

g44p

simplicidad schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:51:
[...]

Mijn 60GB is gisteren overleden. Zelfde verhaal, springt van groen naar oranje om daarna rood te knipperen.

Ik heb hem gekocht op de launch dus hij is al uit de garantieperiode. RMA'en zal zijn voor in de winter want het is zonde 200 euro te gaan ophoesten voor iets wat ik toch deze zomerperiode haast niet gebruik.
http://www.xcontrol.nl/PS3Reparatie.htm misschien een optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
EfBe schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:24:
[...]

Ik vind die integratie met xbox live eigenlijk helemaal niks. Het punt is dat je niet je profile / user kunt laden zonder in te loggen op live. Dit houdt dus in dat MS alles kan tracken wat jij aan het doen bent. Bij de PS3 kun je gewoon niet verbinding maken met PSN en toch je user profile laden. IMHO veel beter, het laat de keuze aan de user, niet aan de console verkoper.
Hmmz, dat is nieuw voor me. Niet dat ik het erg vind dat ze dat soort dingen van me zien. Ik dacht wel dat je in de opties ergens aan kon geven dat je niet automatisch aangemeld werd op xbox live. Ben er ook nooit naar op zoek geweest, dus je zult hier wel gelijk in hebben :)
Die stores zijn idd rampzalig, alhoewel de xbox live marketplace ook niet je van het is op sommige plekken. Waar MS wel beter in is is het repareren van kapotte consoles, maar goed daar hebben ze dan ook meer ervaring mee. Sony's repairgebeuren is in 1 woord rampzalig en daar mag bv de consumentenbond best actie tegen ondernemen.
Waar ik op doelde bij de xbox marketplace is dat er vrij duidelijke categorieen zijn voor content. Alles per game gegroepeerd, demos bij elkaar, nieuwe releases bij elkaar, dat soort dingetjes. Dat marketplace perfect is zal ik niet beweren :)
Heb bij Microsoft nog nooit gebruik gemaakt van de repairservice (/me knocks on wood) en ik hoop die van Sony ook niet te hoeven testen :p
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:30:
Waar ik echter benieuwd naar ben is :
Ik heb die hover/vlieg kracht , maar wanneer (if at all) kan ik die power upgraden ? :/
Ik zie die power ook niet terug in het power upgrade menu.
Volgens mij niet :)
Tis meer vertraagd vallen, dan echt vliegen, zelfs als je van een hoog gebouw afspringt ben je nog vrij snel beneden. Flink gebruiken dus als je die trophy wilt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 09-06-2009 15:05 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
simplicidad schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:51:
[...]

Gewoon Sony bellen. Lijkt erop dat ze behoorlijk coulant zijn met de garantieperiode. Ik las hier laatst op het forum zelfs 3 jaar voor de 60GB in bepaalde gevallen. Niet geschoten is altijd mis.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:01:

[...]

Volgens mij niet :)
Tis meer vertraagd vallen, dan echt vliegen, zelfs als je van een hoog gebouw afspringt ben je nog vrij snel beneden. Flink gebruiken dus als je die trophy wilt ;)
maar je kan met dat "vertraagd vallen" nog wel een eindje komen xD, maar idd het is niet echt hoveren oid, meer een soort van net-niet-genoeg-kracht-om-te-blijven-zweven-idee, maar ja dat heeft wel iets, vind het door de stad vliegen net te meestal. maakt de game gewoon net wat te makkelijk in de meeste gevallen. Hier ben je ten minste nog wel gewoon een guy die met zwaartekracht e.d. te maken heeft. Hoewel Prototype niet echt mijn game wordt denk ik, omdat je gewoon veel veel veeeeel sterker bent dan de rest en de moeilijkheid ligt in de hoeveelheid guys ligt. Volgens mij wordt dat gewoon te veel eye-candy. Met een simpele druk op de knop haal je de koepel van een tank eraf. met twee knoppen vlieg je en donder jejezelf bovenop een heli e.d. Zulke vette dingen moet je verdienen naar mijn idee. Na veel skills en vaak te oefenen dan eindelijk die auto tegen een heli gooien waardoor die crasht. Dat alles met een druk op de knop werkt tot en met de vetste dingen vind ik niet erg interressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Shiver23 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:16:
Gewoon Sony bellen. Lijkt erop dat ze behoorlijk coulant zijn met de garantieperiode. Ik las hier laatst op het forum zelfs 3 jaar voor de 60GB in bepaalde gevallen. Niet geschoten is altijd mis.
Klopt, want ze hebben aardig wat gezeik met de 60GB. Die van mij was 1.5 jaar oud toen ik RMA aanvroeg.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Exirion schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:41:
[...]

Klopt, want ze hebben aardig wat gezeik met de 60GB. Die van mij was 1.5 jaar oud toen ik RMA aanvroeg.
En tegen de tijd dat je 'm terug hebt 2,5 jaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Houston we have a problem.

Ik wou het spel Comet Crash uit de US Store halen maar mijn CC gegevens werden niet geaccepteerd. Sony gebeld -> Europese CC word niet aanvaard in de US.

Enige manier lijkt me met de Prepaid Network Cards, de telefonist wist me niet te vertellen of dit zou lukken. Hij vroeg wel of ik hen wou laten weten indien het wel lukt, om de andere PS3 eigenaren te helpen met dito probleem. Blijkbaar lukte het bij sommigen wel, anderen niet.

Ik veronderstel dus je dan een US Prepaid kaart moet kopen?

PAL areas
The network cards are not available in PAL standard regions (Europe, Australasia, Middle East, etc.) where credit or debit cards remain the only way to buy PlayStation Store contents. However as with North America, in PlayStation 3 firmware update 2.0, the option was made available from the Transaction Management menu.

Indien iemand ervaring heeft met het kopen van games uit andere stores, deel je ervaring! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:51:
Houston we have a problem.

Ik wou het spel Comet Crash uit de US Store halen maar mijn CC gegevens werden niet geaccepteerd. Sony gebeld -> Europese CC word niet aanvaard in de US.

Enige manier lijkt me met de Prepaid Network Cards, de telefonist wist me niet te vertellen of dit zou lukken. Hij vroeg wel of ik hen wou laten weten indien het wel lukt, om de andere PS3 eigenaren te helpen met dito probleem. Blijkbaar lukte het bij sommigen wel, anderen niet.

Ik veronderstel dus je dan een US Prepaid kaart moet kopen?

PAL areas
The network cards are not available in PAL standard regions (Europe, Australasia, Middle East, etc.) where credit or debit cards remain the only way to buy PlayStation Store contents. However as with North America, in PlayStation 3 firmware update 2.0, the option was made available from the Transaction Management menu.

Indien iemand ervaring heeft met het kopen van games uit andere stores, deel je ervaring! :)
US prepaid cards werken prima hoor, verschillende sellers op Ebay die je binnen een uur na betaling de code toemailen (let hier wel op, er zijn nog van die mafkezen die dat ding per postduif op sturen om zo aan de verzendkosten te kunnen verdienen).

Ik heb al 3 keer een $50 kaart gekocht via Ebay en nooit problemen gehad. http://psn.theruppels.net/ was de snelste tot nu toe, binnen 20 minuten na mijn paypal betaling had ik een mailtje met de code binnen. Vreemd is wel dat ze nu voor $58.99 op die site staan terwijl ik er op 27 mei nog $50.99 voor betaald heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 09-06-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ace schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:15:
[...]

US prepaid cards werken prima hoor, verschillende sellers op Ebay die je binnen een uur na betaling de code toemailen (let hier wel op, er zijn nog van die mafkezen die dat ding per postduif op sturen om zo aan de verzendkosten te kunnen verdienen).

Ik heb al 3 keer een $50 kaart gekocht via Ebay en nooit problemen gehad. http://psn.theruppels.net/ was de snelste tot nu toe, binnen 20 minuten na mijn paypal betaling had ik een mailtje met de code binnen. Vreemd is wel dat ze nu voor $58.99 op die site staan terwijl ik er op 27 mei nog $50.99 voor betaald heb.
Hm ok, E-bay vind ik niet echt ideaal (het bieden, onbetrouwbare verkopers,...), maar goed als het enkel op deze manier kan dan moet het maar zo. Er zijn toch ook kleinere kaarten te koop of niet? Voor een spel van 7.99 € is een 50 $ kaart wat veel. En er is maar 1 iets wat ik wil uit de US store eigenlijk.

Oja, extra content (COD4 mappen etc) zijn niet compatibel met EU games. In het geval iemand dit van plan was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:57
Had Sony op de E3 nou niet aangekondigt dat er nou eindelijk eens prepaid-kaarten kwamen voor de EU-store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-10 16:56
Nu.nl laat iig wel doorschemeren dat er een prijsverlaging plaats gaat vinden geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Dat is maar een bewering van een of andere analist, en laten analisten het nou in 90 procent van de gevallen fout hebben. Kaz Hirai heeft op de e3 zelf gezegd dat er geen prijsverlaging aan zit te komen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 00:32

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Weet iemand hoe het zit met Burnout Paradise content en een Amerikaanse versie? Ik heb het spel meer dan een jaar geleden meegenomen uit de VS, maar het zou makkelijk zijn als ik niet m'n Europese aanschaf voor niets doe. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ze ook hier kopen, redelijk snel en twee dollar goedkoper.
http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Hillie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:17:
Weet iemand hoe het zit met Burnout Paradise content en een Amerikaanse versie? Ik heb het spel meer dan een jaar geleden meegenomen uit de VS, maar het zou makkelijk zijn als ik niet m'n Europese aanschaf voor niets doe. ;)
over burnout kan ik ik niet oordelen, maar bij veel andere spellen in de DLC regio gebonden.
Bij LBP bijvoorbeeld ook.

Ik heb er hier al eerder voorbij zien komen die slim dachten te zijn om hun LBP MGS pack in de US store af te rekenen voor een lager bedrag, maar waarvan het dus weggegooid geld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:35:
Je kunt ze ook hier kopen, redelijk snel en twee dollar goedkoper.
http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2383
Mooi is dat, bedankt!

En zoals Marco zegt: Koop GEEN DLC uit andere Stores want het is niet compatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

McVirusS schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:48:
En tegen de tijd dat je 'm terug hebt 2,5 jaar? ;)
Ik eis deze week nog de toezegging dat ze een 60GB leveren en anders maken ze er maar een 80GB van. Dan mis ik wel de PS2 emulatie, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik ben nieuw hier op het forum dus bij fouten zeg het maar.

Ik heb, nadat ik 16 werd, een PS3 gekocht. Hartstikke enthousiast en FIFA spelen zovaak ik kon. Helaas: na 1 maand faalde de bluray speler. Na 2 weken weer een nieuwe (gereviseerde ga ik vanuit) Playstation, blij, maar.

Hij ging aan maar direct hetzelfde probleem: ik heb er geen een keer op kunnen spelen en moest hem weer opsturen. Dat is inmiddels 2 weken geleden en de status is onbekend dus zal over een week wel weer een krijgen.

Nou is mijn vraag: de 2x 11,50 euro die ik aan verzekering heb betaald voor mijn PS3, kan ik die terugvorderen? Of in ieder geval 1x want in feite hebben hun gefaald die 1e keer (ik hoop de 2e keer niet). Ook lees ik dat mensen bij speciale gevallen een tegemoetkoming krijgen. Is het mogelijk dat ik ook een controller / goedkoop *** spel krijg? Ik ga er iig morgen even achteraan bellen want het is gewoon belachelijk dat zo'n duur ding vaker bij hen is dan hier bij mijn tv.

grt.

Stoicka
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.