Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Dj-sannieboy schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:17:
[...]

Nee geen Ziggo maar Telfort (Tiscali). Voor de laatste firmware ook nooit problemen mee gehad. Opinternet zijn er meer mensen die er last van hebben sinds deze update.
Hier ook DNS problemen, na de firmware update. Even opnieuw rebooten en hij pakt hem vaak wel. Je hoort het wel meer op internet, ligt dus echt bij Sony.

[ Voor 0% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-06-2009 15:51 . Reden: aan = bij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
DarthDavy schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:50:
.................
.................
Rotschroef!
Een goed passende schroevendraaier is natuurlijk ook heel belangrijk.
Als je een schroef kappot draait is het vaak omdat je een verkeerde schroevendraaier gebruikt.
Een andere manier die ik soms gebruik bij kappotgedraaide schroeven is om met een centerpons en een hamer de schroef "rond" tikken. werkt vaak ook goed.
Hier op het werk hebben wel wel eens 19" behuizingen waarvan de schroeven in het deksel vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn er eigelijk FPS's die aimen met een normale muis ondersteunen? Killzone 2 demo geprobeerd, die herkende heel die muis niet, zeker met opkomende BF1943 zit ik nog even in twijfel voor de PS3 of PC versie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Unreal Tournament 3! :D Echt een geweldig spel is dat. Heb UT99 helemaal kapot gespeeld. UT2k3 en 2k4 gaven me niet dat echte unreal tournament gevoel, UT3 doet dat wel weer. Echt heel vet dus! Het besturen met de controller gaat trouwens ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
DarthDavy schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:50:
Eind vorige week online een 500GB 2.5inch SATA HD (Western Digital Scorpio Blue of zoiets) aangeschaft en gisteren stak die in m'n bus.
Ik heb dezelfde schijf erin zitten. Bevalt goed :) Was het bij jou trouwens ook zo dat de restore veel meer plek innam dan de originele grootte van je oude HD (dus meer dan 40GB)?
Bij mij kwamen de schroven trouwens zonder veel problemen los.
Het mooie is wel dat die schade ontstaan is doordat de wagen bij het landen met de bumper tegen de grond kwam (te zien in de trailer). Ik ben benieuwd of we zulke schade ook ingame voor elkaar kunnen krijgen...

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 04-06-2009 16:18 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 08:48
Frank J. schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:51:
[...]

Hier ook DNS problemen, na de firmware update. Even opnieuw rebooten en hij pakt hem vaak wel. Je hoort het wel meer op internet, ligt dus echt bij Sony.
Ik heb sinds de update ook problemen gehad met DNS errors. (Ziggo)
Heb toen ergens gelezen over open DSN.

208.67.222.222 voor primary en 208.67.220.220 voor secondary.

Even de boel (modem / router / PS3) resetten en sindsdien geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Serotonine schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:22:
[...]

Even de boel (modem / router / PS3) resetten en sindsdien geen problemen meer gehad.
Zal het ook eens proberen dan, sinds de laatste update heeft hij ook heel vaak DNS errors op de speedlinq lijn. Na een paar keer inloggen kom ik er meestal wel op, maar de lijn is niet erg stabiel

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

SToRM666 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:17:
[...]
Ik heb dezelfde schijf erin zitten. Bevalt goed :) Was het bij jou trouwens ook zo dat de restore veel meer plek innam dan de originele grootte van je oude HD (dus meer dan 40GB)?
Dat heb ik niet gecontroleerd, maar wat mij wel opgevallen is dat een back-up minder plaats innam dan op de harde schijf. Mijn back-up van mijn 40GB HD was 19GB groot terwijl die wel bijna tjokvol zat.

Het is dus ook zo dat de PS3 een back-up van je HD op de PS3 voor een deel gaat comprimeren.

Ik weet ook wel dat ik niet het goede materiaal had om de HD van een PS3 te vervangen. Mijn elektrische schroevendraaier (hoewel ik dus de kleine kopjes heb) is gewoon te sterk voor die kleine schroefjes. Maar soms moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt. Het is ook maar dat die dingen verdomd vast zitten. Waarschijnlijk worden die ook gewoon machinaal vastgezet. Hetzelfde zie je ook bij auto's tegenwoordig. Als je een lekke band hebt, probeer dan ook meer een die machinaal vastgezette moeren van je wiel los te krijgen met het standaard sleuteltje dat in je kofferbak ligt. Chapeau voor diegene die het lukt! (Ik bel gewoon de pechdienst :) )

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Exirion schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:02:
[...]

De eerste PS3 kwam na een week of 5 maar die was out of the box defect. Gaf geen beeld, reageerde nergens op, behalve dat de fan (ronkend) draaide en de power LED aan was. Daarna weer door de hele RMA molen heen... En nu dus alweer even aan het wachten op de tweede PS3.

Er komt nog een hele gepeperde brief van mij richting Sony, want als early adopter die 600 euro heeft betaald voor een produkt dat na 1.5 jaar defect raakt vind ik het belachelijk hoe het opgelost wordt. Sowieso is het hele refurbished verhaal iets wat me niet bevalt.
Jammer dat het zo moet inderdaad. Maak me nu ook erg zorgen dat dadelijk de 2 jaar garantie om is en dat ze dan zeggen: € 198,-. Dat zou ik kwijt zijn als de garantie verlopen zou zijn, volgens de helpdesk!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:17

Exirion

Gadgetfetisjist

GG---77 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:59:
Jammer dat het zo moet inderdaad. Maak me nu ook erg zorgen dat dadelijk de 2 jaar garantie om is en dat ze dan zeggen: € 198,-. Dat zou ik kwijt zijn als de garantie verlopen zou zijn, volgens de helpdesk!
Je PS3 is toch al in behandeling genomen? Ze geven nu trouwens 3 jaar garantie op de 60GB.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:00
FFVII op PSN, dit is de eerste keer dat ik heel jaloers ben op de PS3.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SCIxX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:18:
Neee! Ik heb dat spel nooit meer aangeraakt na de scene van Aeris, nu moet ik.. toch.. verder..

Nee, doe ik niet :P

* SinergyX heeft nog de PS1 versie :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:00
FFXIV geef ik niet zoveel om, FFVII en FFXIII wel. FFVII heb ik ook voor de PC maar als ik een ps3 had zou ik hem zo nog een keer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:22:
[...]

Gast ik wil jouw enorm bedanken _/-\o_ ik heb maanden last hiervan tot ergenis, en nu helemaal gene problemen. Ik heb ook ziggo namelijk. erg bedankt man. Heb gewoon p./s.dns veranderd zoals jij aangaf en lukte in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Klopt het nou dat de Playstation Store een nieuw jasje heeft gekregen? Volgens mij wel...en hij is nu ook nog is rete snel! Niet normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Ja, van de week is er een grafische update van de PSN store uitgevoerd (tegeltjes zien er anders uit).
Maar de update van PSN store is echt super, ze hebben zo'n beetje alles wat ze konden vinden op de stores neergegooid. Op de US store kan je de conference in drie delen van ieder zo'n 1.5 GB downloaden, FF7 is 1.3 GB en zoveel trailers dat mijn PS3 piept dat ik steeds aan het maximum aantal downloads zit.

Grote complimenten, dit wilde ik graag zien! En het werkt echt retesnel. Ik weet niet wat ze precies hebben gedaan, maar hier vlieg je echt doorheen als je tig downloads wilt selecteren. Eindelijk een hoop content om die 320 GB HDD vol te gooien ;)

Een maar, ik kan FF 7 op de EU store niet vinden, klopt dat?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze mogen alleen nog je recente aankoop/downloads aanpassen, heb nu een lijst van over de 100, en moet je net 1 spel hebben die je maanden geleden gekocht heb (maar verwijderd), ben je even zoet :P

En gezien de hoeveelheid nieuwe downloads, ik moet echt naar een nieuwe HD (heb de 40GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
SToRM666 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:17:
[...]

[...]

Het mooie is wel dat die schade ontstaan is doordat de wagen bij het landen met de bumper tegen de grond kwam (te zien in de trailer). Ik ben benieuwd of we zulke schade ook ingame voor elkaar kunnen krijgen...
alles uit die trailer is ingame ;) als je in GT5 prologue een race hebt gereden, en je wil de replay bekijken, kun je ook dat soort camerapunten selecteren. dat ziet er dan precies hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castlevania zag er ook vet uit, komt ook voor ps3 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:11:
Castlevania zag er ook vet uit, komt ook voor ps3 neem ik aan?
Natuurlijk. Ik ben benieuwd of je aan het spel kunt zien dat Hideo Kojima hierbij betrokken is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wow, die trailer van Castlevania Lord of Shadow ziet er wel heel geweldig uit. Ben erg benieuwd. Doet me wel erg aan die film Van Helsing denken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Waarom heb ik altijd problemen met de dingen die zo makkelijk zijn...?

Vandaag geprobeerd om mijn 40 hdd te wissellen voor de Western Digital Scorpio Blue WD5000BEVT.

Leek in het begin makkelijk te gaan: plaatje verwijderen, blauwe schroef losmaken en verwijderen, bay eruit halen, 4 schroefjes losmaken, hdd wissellen, 4 schroefjes vastmaken, bay erin, blauwe schroef vast, plaatje vastmaken en opstarten... en wachten...

Na een aantal seconden kreeg ik de melding: Verbind de controller bij gebruik van de USB kabel en druk op de PS knop. Dit gedaan. Daarna een melding dat de systeemsoftware niet correct is enz. In ieder geval niet het venster wat ik verwacht had dat de hdd geformateerd moest worden.

Wat is het? De hdd komt nieuw uit de zak en zou dus helemaal clean moeten zijn. Moet ik de hdd nog behandelen van te voren? En zo ja, op welke manier want ik heb niet de mogelijkheid deze schijf ergens aan te hangen. Of... kan de nieuwe hdd kapot zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
hemiparo schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:55:
Na een aantal seconden kreeg ik de melding: Verbind de controller bij gebruik van de USB kabel en druk op de PS knop. Dit gedaan. Daarna een melding dat de systeemsoftware niet correct is enz. In ieder geval niet het venster wat ik verwacht had dat de hdd geformateerd moest worden.

Wat is het? De hdd komt nieuw uit de zak en zou dus helemaal clean moeten zijn. Moet ik de hdd nog behandelen van te voren? En zo ja, op welke manier want ik heb niet de mogelijkheid deze schijf ergens aan te hangen. Of... kan de nieuwe hdd kapot zijn?
De PS3-firmware staat deels op de HD en die is leeg. Download de laatst PS3-firmware en zet die op een USB-stick in de map \PS3\UPDATE en probeer het opnieuw.

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 04-06-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ymmv schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:11:
[...]

De PS3-firmware staat deels op de HD en die is leeg. Download de laatst PS3-firmware en zet die op een USB-stick in de map \PS3\UPDATE en probeer het opnieuw.
_/-\o_ Hij is aan het formateren! _/-\o_

(had jouw stappen ondertussen zelf ook al ontdekt, laatste firmware van de PS site maar elke keer kreeg ik de melding dat er geen software was aangetroffen... maar ik plaatste de software in de root van de usb. Dankzij jouw tip dus in de map PS3/UPDATE en het werkt!)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Furfoot schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:43:
Tip: Infamous voor 35 euro. Je moet wel een kortingscode invoeren maar uiteindelijk is het me wel gelukt voor 35 euro.
Bedankt, heb er ook 1 besteld, nog 3 over nu in voorraad.
Bestellen ging redelijk simpel, alleen IE8 werkt niet bij de betaling, in compatibility view ging het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Skire schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:50:
alles uit die trailer is ingame ;) als je in GT5 prologue een race hebt gereden, en je wil de replay bekijken, kun je ook dat soort camerapunten selecteren. dat ziet er dan precies hetzelfde uit.
Dat vraag ik me wel af, net als al die gasten in de GT5p die je rond ziet lopen zie je ingame ook nergens meer (vanuit die pitbox), maar ook in de eerdere GT3 en 4 waren de trailers een enorm stuk hogere kwaliteit dan uiteindelijk in het spel.
Armada schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:20:
Een maar, ik kan FF 7 op de EU store niet vinden, klopt dat?
Staat onder 'In de spotlight', bijna bovenaan :)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 04-06-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shiver23 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:24:
[...]

Ze zeggen eind 2009. Maar bij PD weet je dat de kans vrij klein is dat ze dit gaan halen.
Er werd in een interview Ik dacht IGN) gezegd 'voor kerstmis 2009', en dat het spel in principe zo gereleased kan worden, maar dat ze dingen toe blijven voegen en verbeteren. fwiw.
(misschien tijd om ze te vertellen dat ze dat andere bedrijven dat tegenwoordig DLC noemen ;) )

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

SCIxX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:18:
Het is dat ik de PS1 disks heb liggen maar damn, FF VII die zowel op de PSP en PS3 draait, nice!

Maar ja nog steeds geen PSN kaarten :(

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

swampy schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 01:54:
[...]

Het is dat ik de PS1 disks heb liggen maar damn, FF VII die zowel op de PSP en PS3 draait, nice!

Maar ja nog steeds geen PSN kaarten :(
Ik heb gelukkig een CC, ga hem vanavond kopen, heb hem ook origineel maar er zitten her en der wel wat krassen op de cd :'(
Dus ik ben van mening dat dit een mooie oplossing is :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Heb hem gisteravond weer voor het eerste gespeeld sinds lange tijd (FF VII). Het is qua graphics een directe port van de PS1, maar het blijft toch een goed spel. Misschien deze keer maar wel eens proberen om the knights of the round table materia te krijgen ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat FFVII nu ook in de EU store staat, had hem al weken in andere stores zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 15-09 17:44

Blaasvis

Cidora \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:48:
Leuk dat FFVII nu ook in de EU store staat, had hem al weken in andere stores zien staan.
Misschien alleen de japanse store, hij stond woensdag voor het eerst in de amerikaanse store.
En sinds gisteren in de eu store :D
SinergyX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:50:
[...]
[...]
Er waren gisteren nogal wat issues per land waar ie wel of niet te voorschijn kwam.
Blijkbaar is de europese store gewoon per land.

Ik heb ook FF7 gedownload en het voelde gewoon alsof ik oude vrienden terug zag.
Het was dan ook mijn eerste rpg die een diepe indruk heeft achtergelaten.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste keer toen ik FF7 er bij zag staan was de omschrijving ook niet nederlands/engels (portugees ofzo), heb hem al gekocht maar heb momenteel geen voldoende schijfruimte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik weet nog wel dat ik FFVII had gepreordered bij Dimension plus. Toen ik hem eindelijk had was ik helemaal blij. Totdat ik het spel ging spelen...... Ik vond het er niet uitzien en gameplay vond ik ook niks. Maar ja dat is persoonlijk.

Toen bleek dus dat turnbased rpg's niet aan mij besteed zijn. De filmpjes (die zitten er toch ook in) die waren wel vet.

Wel mooi overigens dat ze de oude ps1 spellen zo aanbieden via psn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Zijn er al reviews van Prototype verschenen? Ik heb gisteren InFamous gehaald en kan niet anders zeggen: geweldig spel!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
is er iemand die misschien wat screens wil maken van FF VII op de PSP en PS3. Ik ben heel benieuwd of het een full screen is of in een kader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:43:
Zijn er al reviews van Prototype verschenen? Ik heb gisteren InFamous gehaald en kan niet anders zeggen: geweldig spel!!
Release is de 12e juni, dus die reviews zullen begin volgende week wel binnen komen rollen.
En dan na de 12e juni alle PS3 vs XBox 360-filmpjes zodat we weer kunnen gaan kibbelen welke console de betere is met die game :z

Ik had voor €54,95 de Special Edition van inFamous besteld bij Bart Smit omdat daar zo'n Uncharted 2 code bij zat. En aangezien de gewone editie even duur was.. Alles besteld, maar ding is nu niet op voorraad, dus hopelijk lossen ze dat een beetje snel op :(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

USA PSN update:
Games

* CellFactor: Psychokinetic Wars ($ 9.99)
* Trash Panic ($ 4.99)
* Wolfenstein 3D ($ 4.99)
* Street Fighter Alpha 2 ($ 5.99 - PSone)

Demo's

* CellFactor: Psychokintec Wars
* Fight Night Round 4
* Overlord II

Extra content

* MotorStorm: Pacific Rift - Voodoo Signature Livery Pack
* Rock Band
-Bonnaroo Pack 01 ($ 9.99)
-Cooheed & Cambria - "A Favor House Atlantic" ($ 1.99)
-Cooheed & Cambria - "The Running Free" ($ 1.99)
-Shooter Jennings - "Steady At the Wheel" ($ 1.99)
-Ben Harper - "Shimmer & Shine" ($ 1.99)
-Phish - "Wilson (Live)" ($ 1.99)
-TV on the Radio - "Wolff Like Me" ($ 1.99)
* Rock Band: Unplugged
-Oasis - "Wonderwall" ($ 1.99)
-Red Hot Chilli Peppers - "Under the Bridge" ($ 1.99)
-Mute Math - "Typical" ($ 1.99)
-30 Seconds to Mars - "The Kill" (€ 1.99)
-No Doubt - "Just A Girl" ($ 1.99)
-Disturbed - "Inside the Fire" ($ 1.99)
-Muse - "Hysteria" ($ 1.99)
-Lynyrd Skynyrd - "Gimme Three Steps" ($ 1.99)
-Belly - "Feed the Tree" ($ 1.99)
-Paramore - "Crushcrushcrush" ($ 1.99)
* Sonic Unleashed - Apatos & Shamar Adventure Pack ($ 2.99)
* X-Men Origins: Wolverine - Weapons X Arena

Video's

* LittleBigPlanet - E3 Trailer
* Pulse - E3 Special Part 2
* Patapon 2 - Launch Trailer
* Monster Hunter Freedom Unite - Trailer (PSP)
* Monster Hunter Freedom Unite - Multiplayer (PSP)

Extra's

* Element Girls Thema ($ 1.49)
* Krash Kittenz Thema ($ 1.49)
* Liquid Metal Thema ($ 1.49)
* Anime MBM Thema III ($ 1.49)
* Elven-X Thema II ($ 1.49)
* Bionic Commando Wallpapaers (4 maal)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

himlims_ schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:44:
USA PSN update:
Games

* CellFactor: Psychokinetic Wars ($ 9.99)
* Trash Panic ($ 4.99)
* Wolfenstein 3D ($ 4.99)
* Street Fighter Alpha 2 ($ 5.99 - PSone)

Demo's

* CellFactor: Psychokintec Wars
* Fight Night Round 4
* Overlord II

Extra content

* MotorStorm: Pacific Rift - Voodoo Signature Livery Pack
* Rock Band
-Bonnaroo Pack 01 ($ 9.99)
-Cooheed & Cambria - "A Favor House Atlantic" ($ 1.99)
-Cooheed & Cambria - "The Running Free" ($ 1.99)
-Shooter Jennings - "Steady At the Wheel" ($ 1.99)
-Ben Harper - "Shimmer & Shine" ($ 1.99)
-Phish - "Wilson (Live)" ($ 1.99)
-TV on the Radio - "Wolff Like Me" ($ 1.99)
* Rock Band: Unplugged
-Oasis - "Wonderwall" ($ 1.99)
-Red Hot Chilli Peppers - "Under the Bridge" ($ 1.99)
-Mute Math - "Typical" ($ 1.99)
-30 Seconds to Mars - "The Kill" (€ 1.99)
-No Doubt - "Just A Girl" ($ 1.99)
-Disturbed - "Inside the Fire" ($ 1.99)
-Muse - "Hysteria" ($ 1.99)
-Lynyrd Skynyrd - "Gimme Three Steps" ($ 1.99)
-Belly - "Feed the Tree" ($ 1.99)
-Paramore - "Crushcrushcrush" ($ 1.99)
* Sonic Unleashed - Apatos & Shamar Adventure Pack ($ 2.99)
* X-Men Origins: Wolverine - Weapons X Arena

Video's

* LittleBigPlanet - E3 Trailer
* Pulse - E3 Special Part 2
* Patapon 2 - Launch Trailer
* Monster Hunter Freedom Unite - Trailer (PSP)
* Monster Hunter Freedom Unite - Multiplayer (PSP)

Extra's

* Element Girls Thema ($ 1.49)
* Krash Kittenz Thema ($ 1.49)
* Liquid Metal Thema ($ 1.49)
* Anime MBM Thema III ($ 1.49)
* Elven-X Thema II ($ 1.49)
* Bionic Commando Wallpapaers (4 maal)
Overlord II demo, ik zag het :D Ga dat vanavond maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Coolsnarf schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:24:
is er iemand die misschien wat screens wil maken van FF VII op de PSP en PS3. Ik ben heel benieuwd of het een full screen is of in een kader.
Op de tv is hij full screen, wel even schrikken op 50inch :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

Standaard is ie niet full screen dit kun je instellen, zelfde als met upscaling/smoothing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SinergyX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:50:
[...]
[...]

Ja een uurtje later stond hij er, ik was gewoon te snel.

Gelijk gekocht en even door de reactor gespeeld. Was weer helemaal als vanouds. Het enige dat even onwennig was, was de omdraaiing van de X en de O. X is nu cancel en O is bevestigen (de oude PS1 button-conventie).

[ Voor 31% gewijzigd door Armada op 05-06-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Blaasvis schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:11:
Standaard is ie niet full screen dit kun je instellen, zelfde als met upscaling/smoothing ;)
Hoe ziet het er dan uit? Nog steeds niet, zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Armada schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:12:
[...]

Ja een uurtje later stond hij er, ik was gewoon te snel.

Gelijk gekocht en even door de reactor gespeeld. Was weer helemaal als vanouds. Het enige dat even onwennig was, was de omdraaiing van de X en de O. X is nu cancel en O is bevestigen (de oude PS1 button-conventie).
Dat is de Japanse standaard-knoppenconfiguratie. In de PSX-tijd waren relatief veel Japanse games niet aangepast dat ze de westerse configuratie gebruikten en dat leidde altijd tot verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 09-09 22:57
FeaR1986 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:42:
[...]

Release is de 12e juni, dus die reviews zullen begin volgende week wel binnen komen rollen.
En dan na de 12e juni alle PS3 vs XBox 360-filmpjes zodat we weer kunnen gaan kibbelen welke console de betere is met die game :z

Ik had voor €54,95 de Special Edition van inFamous besteld bij Bart Smit omdat daar zo'n Uncharted 2 code bij zat. En aangezien de gewone editie even duur was.. Alles besteld, maar ding is nu niet op voorraad, dus hopelijk lossen ze dat een beetje snel op :(
Ik heb het niet meer bij de Bart Smit gehaald, omdat ze het daar niet meer op voorraad hadden, dus ben ik naar de E-plaza gegaan. En ja hoor, daar was het ook niet meer op voorraad :P.
Ben dus maar naar de MM gegaan en heb het daar gehaald voor €54,95 gehaald ipv de €75 die ze ervoor vragen.
Maar ik kreeg er geen beta bij, er werd tegen mij gezegd op=op, dus kreeg ik het niet. Het zat in ieder geval ook niet in het doosje, dus daar ligt het niet aan.

Ben er eergisteren aan begonnen, ben nu een Outlaw, richting InFamous aan het gaan }) .
Wat een gaaf spel is dit zeg!

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Exirion schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:01:
[...]

Je PS3 is toch al in behandeling genomen? Ze geven nu trouwens 3 jaar garantie op de 60GB.
Ja, hij is behandeling genomen, maar de helpdesk gaf mij an wat het had gekost als de garantie verlopen zou zijn. Soort bangmakerij! Maar dat zou betekenen dat ik nog kan rekenen op nog een jaar garantie, zou mooi zijn!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
De vraag van vandaag: zal God of War 3 de pers halen als de bloederigste game ooit?

http://i41.tinypic.com/5cgdbd.gif

http://i41.tinypic.com/5fn47a.gif

Discussieer!

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 05-06-2009 18:42 . Reden: linkjes gemaakt van grote gifs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
ymmv schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:50:
De vraag van vandaag: zal God of War 3 de pers halen als de bloederigste game ooit?

[afbeelding]

[afbeelding]

Discussieer!
Zo die kop er af is wel redelijk gruwelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie bij GoW nooit precies wat er gebeurt omdat ik te druk ben met focussen op de QTE's. Maar zo ziet het er behoorlijk bloederig uit :)
Denk alleen dat er al wel bloederige games zijn. Was er voor de Wii niet zo'n extreem spel dat later gecensureerd is?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

[afbeelding]

[afbeelding]

Discussieer!
Ik denk eerder dat Dante's Inferno verder komt in de pers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

gelukkig is het maar een computer spelletje :D

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Ik zou ook graag zien hoe FFVII er uit ziet op een HD tv. Ik heb deze game op de PS1 en PC meerdere malen volledig uitgespeeld en zou dit op de PS3 zo nog wel willen... Mits de graphics er redelijk uitzien.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Gopal schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:08:
[...]
Ik heb het niet meer bij de Bart Smit gehaald, omdat ze het daar niet meer op voorraad hadden, dus ben ik naar de E-plaza gegaan. En ja hoor, daar was het ook niet meer op voorraad :P.
Ik had aan het begin van de week de order geplaatst, dus toen was alles nog op voorraad.
Nu helaas dus niet meer..ik wacht wel gewoon. Die Uncharted 2 beta maakt me zo veel niet uit.
En als het me te lang duurt dan cancel ik alles en ga gewoon meteen aan Prototype :)
Nah, bloederigste game ooit is Bratz op de PS2.
Maar dat is meer omdat je bezig bent je ogen eruit te krabben en zit te twijfelen of je nu wel of niet je polsen door moet snijden aangezien het echt een boutspel is.

* FeaR heeft een nichtje die van zulke spellen houdt :$
Shiver23 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:50:
Denk alleen dat er al wel bloederige games zijn. Was er voor de Wii niet zo'n extreem spel dat later gecensureerd is?
Manhunt en Madworld zijn beide redelijk geweldadige en bloedige games en beide op de Wii.
Weet niet of je één van deze bedoelde?

Maar die gifjes zien er leuk uit. Maar het gaat niet om het bloed, meer om de bruutheid van het afrukken van een hoofd of het uitrukken van een oog. Zelfs zonder bloed zouden zulke taferelen nog bruut zijn. Als je hordes vijanden op je af ziet komen dan let je ook niet al te veel meer op rondspuitend bloed of vette moves. En daarom zijn die gifjes zo leuk omdat de focus ligt op één "persoon" waar iets bruuts en bloederigs mee gebeurt. Dus bloed is niet echt nodig... al ga ik me daardoor niet minder verheugen op God of War 3 :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
CSB schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:02:
Ik zou ook graag zien hoe FFVII er uit ziet op een HD tv. Ik heb deze game op de PS1 en PC meerdere malen volledig uitgespeeld en zou dit op de PS3 zo nog wel willen... Mits de graphics er redelijk uitzien.
de graphics zijn gewoon exact hetzelfde als het origineel. (PS1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

nou ze worden wel geupscaled, wat ook met dvd's etc gebeurt.
Dus het ziet er wel scherp uit, alleen is het natuurlijk erg weinig polygonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
M a r c o schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:18:
[...]

de graphics zijn gewoon exact hetzelfde als het origineel. (PS1)
Da's bijzonder want de GoW-games zijn alleen uitgebracht op de PS2 en PSP ;)

Ik heb GoW1 uitgespeeld en flinke stukken van GoW2 en GoW:CoO gespeeld en ik vond de demo er bruter uitzien dan de vorige versies. Ik had toch even een woah!-moment toen Kratos tijdens de live-demonstratie een keer liet zien hoe boos hij wel niet was. In de God of War-series past dat overigens wel. Grappig genoeg kwam zo'n moment ook even voor tijdens de Assasin's Creed 2-demo. Toen onze witte huurmoordenaar twee soldaten gelijktijd in hals doodstak hoorde je de hele zaal 'woah!' roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ymmv schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:30:
[...]
Da's bijzonder want de GoW-games zijn alleen uitgebracht op de PS2 en PSP ;)
Eeeuuh, even beter lezen denk ik. Hij heeft het over FFVII,
waar haal jij GOW vandaan?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Blaasvis schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:26:
nou ze worden wel geupscaled, wat ook met dvd's etc gebeurt.
Dus het ziet er wel scherp uit, alleen is het natuurlijk erg weinig polygonen.
Wel scherp? Moet ik toch eens naar mijn instellingen kijken, full screen ziet het er behoorlijk onscherp uit :P Maar de sfeer is gelukkig nog volop aanwezig, net als de fantastische midi muziek!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Waarom hoor ik hier nog niemand over Fight Night Round 4?
Ben ik de enige hier die FNR3 kapot heeft gespeeld ;)

Ik kan iig niet wachten om de demo te checken. Lijkt me erg relaxed nu ze realistische modellen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666

[afbeelding]

[afbeelding]

Discussieer!
Je vergeet deze nog:

http://i43.tinypic.com/10hrrbo.gif

Als je goed kijkt zie je de ingewanden eruit komen :X

Santa Monica Studios mag van mij wel met een next-gen Moonstone komen :)

[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 05-06-2009 18:42 . Reden: linkje gemaakt van grote gif ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mwah, Mortal Kombat Fatalities in een beter jasje, niet echt bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Nohead schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:51:

Ik kan iig niet wachten om de demo te checken. Lijkt me erg relaxed nu ze realistische modellen hebben.
Ik ben er ook op aan het wachten. Inderdaad voor de realistische modellen maar ook om met Ali, Foreman etc. etc. te boksen. Veel beter dan dat kan het niet worden qua namen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, de OP even wat aangepast. Ik heb bij de games (waarvan er een topic van bestaat op GOT) een link toegevoegd naar het game specifieke topic van het forum.
SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:28:
Mwah, Mortal Kombat Fatalities in een beter jasje, niet echt bijzonder.
Met dat verschil dat MK en GoW niet te vergelijken vallen :)

Ik verwacht wel 'wat' meer te horen/zien van GoW. Het concept van de vorige games was subliem, maar nu mogen ze toch met iets meer komen behalve betere graphics en meer ketchup bloed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis

Blaasvis

Cidora \o/

inXs schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:49:
[...]

Wel scherp? Moet ik toch eens naar mijn instellingen kijken, full screen ziet het er behoorlijk onscherp uit :P Maar de sfeer is gelukkig nog volop aanwezig, net als de fantastische midi muziek!
Ja wel scherp, je moet het instellen onder game in het settings gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nohead schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:51:

Demo was sinds gister beschikbaar, zeker niet mijn ding. Controls in tegenstelling tot die ACF (AFC, errr naja, die soort van freefighting) zijn enorm stuk pittiger met halve draaitjes met de analoge pook :P Ziet er zeker netjes uit (herstellen uit een knockdown is leuk), maar miste bv het zweet en de gezichtsbeschadigingen (:P) die AF.. die freefight game hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

http://i41.tinypic.com/5cgdbd.gif

http://i41.tinypic.com/5fn47a.gif

Discussieer!
Hoe leip het ook klinkt, maar ik vind dit minder erg dan CoD games die gespeeld worden met muziek eronder, alsof oorlog een schoolreisje is.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bellerophon schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 07:54:
[...]

Ik heb gelukkig een CC, ga hem vanavond kopen, heb hem ook origineel maar er zitten her en der wel wat krassen op de cd :'(
Dus ik ben van mening dat dit een mooie oplossing is :)
Geef je helemaal gelijk FF VII is een klassieker. Heb opgevangen dat MSG1 binnenkort ook op komt duiken

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze moeten V-ball op de PSN zetten, dan ben ik helemaal happy. 1 van de meest grijs gespeelde volleyball spellen die ik ooit heb gehad (PSX) maar helaas heb ik nu niet meer dan het hoesje. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
V-ball was een leuke game ja! Ik kan me herinneren dat ik die ooit eens gehuurd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swampy schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:23:
[...]

Geef je helemaal gelijk FF VII is een klassieker. Heb opgevangen dat MSG1 binnenkort ook op komt duiken
Klopt :Y

En in de US Store hebben ze RE 1 ook al :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 18:24:
[...]

Demo was sinds gister beschikbaar, zeker niet mijn ding. Controls in tegenstelling tot die ACF (AFC, errr naja, die soort van freefighting) zijn enorm stuk pittiger met halve draaitjes met de analoge pook :P Ziet er zeker netjes uit (herstellen uit een knockdown is leuk), maar miste bv het zweet en de gezichtsbeschadigingen (:P) die AF.. die freefight game hebben.
Net ook de demo gespeeld. Qua controls vind ik het zeker niet tegenvallen, al heb ik niet UFC gespeeld en kan ik het dus ook niet vergelijken. Begrijp alleen niet dat je zegt dat je het zweet en gezichtsbeschadigingen mist want die zijn alletwee toch wel duidelijk aanwezig. Grafisch ziet het er verder echt geweldig uit, dus deze game kan wel op mijn lijstje van games die ik nog wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Blaasvis schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:59:
[...]

Ja wel scherp, je moet het instellen onder game in het settings gedeelte.
Verrek inderdaad. Wat wel raar is nog, dat hij in FFVII bij het savepunt mijn memory kaart niet ziet, terwijl ik deze toch echt heb aangemaakt in de XMB... Opslaan is dus nog wat lastig.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

inXs schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 22:22:
[...]

Verrek inderdaad. Wat wel raar is nog, dat hij in FFVII bij het savepunt mijn memory kaart niet ziet, terwijl ik deze toch echt heb aangemaakt in de XMB... Opslaan is dus nog wat lastig.
Als ik me niet vergis moet je die ook actief zetten.
Het hebben van een memory-card is 1, het "plaatsen" is 2...

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En mocht je nog oude PS1 saves hebben van FF VII, die werken op de PSN versie :)
Wel jammer dat ze het beeld niet iets hebben opgerekt zodat de welbekende PAL balken er niet zouden zijn. Ik zou er bijna ook nog de US versie voor gaan kopen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

inXs schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 22:22:
[...]

Had ik ook eerst. PS-knop indrukken, dan naar assign slots en memory card als het ware virtueel in slot 1 plaatsen. Als je dan gaat saven in het spel, moet je heel even wachten en dan zal slot 1 oplichten en kan je die gebruiken, daar zit een kleine vertraging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Creepy schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 22:46:
En mocht je nog oude PS1 saves hebben van FF VII, die werken op de PSN versie :)
Wel jammer dat ze het beeld niet iets hebben opgerekt zodat de welbekende PAL balken er niet zouden zijn. Ik zou er bijna ook nog de US versie voor gaan kopen.
zouden die ook op de PSP werken???
ik heb de originele discs nog, en pas nog gespeeld op de PS3, tot op het punt dat je de krater in kan zeg maar. (laatste disc).
Zou het leuk vinden om daar op de PSP mee verder te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 20:07
Hij is al even uit, maar gisteren de demo gedownload van Savage Moon. Wat zijn tower defence games toch heerlijk om te spelen! Gelijk hele spel aangeschaft. Eindelijk weer een game waar ik even mee zoet ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
technoaddict schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 08:36:
Hij is al even uit, maar gisteren de demo gedownload van Savage Moon. Wat zijn tower defence games toch heerlijk om te spelen! Gelijk hele spel aangeschaft. Eindelijk weer een game waar ik even mee zoet ben.
Ik vond de demo er wel gaaf uitzien en op zich wil ik het spel beste wel hebben. Kijk ik daarna naar hoevaak ik Monsters dus gespeeld heb (bijna nooit) dan denk ik gelijk nou laat die aanschaf maar even zitten.

Gisteren dus wel op play.com voor €19,99 Tomb Raider: Underworld besteld. Na de trophy patch voor mij als trophy hoer een stuk interresanter. Ik heb eigenlijk alleen de eerste en tweede echt gespeeld op mijn PS1. Die eerste was fenomenaal. De latere uitvoeringen waren in mijn ogen allemaal wat slechter. Ik heb goede verhalen gehoord over Underworld.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
M a r c o schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 23:02:
zouden die ook op de PSP werken???
ik heb de originele discs nog, en pas nog gespeeld op de PS3, tot op het punt dat je de krater in kan zeg maar. (laatste disc).
Zou het leuk vinden om daar op de PSP mee verder te kunnen.
Nou zoals je misschien nog niet wist kan je je PS1 games in je PS3 stoppen en ze streamen naar je PSP zodat je die game kan spelen op je PSP vanaf ps1 disk. Volg je het nog? Een erg gave toevoeging want games als bijvoorbeeld resident evil ofzo zien er niet meer uit op je grote scherm. Op de PSP kan het allemaal nog makkelijk!! en ziet het er zelfs geweldig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
swopdark schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 09:58:
[...]
Nou zoals je misschien nog niet wist kan je je PS1 games in je PS3 stoppen en ze streamen naar je PSP zodat je die game kan spelen op je PSP vanaf ps1 disk. Volg je het nog? Een erg gave toevoeging want games als bijvoorbeeld resident evil ofzo zien er niet meer uit op je grote scherm. Op de PSP kan het allemaal nog makkelijk!! en ziet het er zelfs geweldig uit!
ik heb er geen probleem mee hoor om FFVII op mijn 26 inch schermpje te spelen.
Ik vond het wel leuk om FFVII op mijn psp mobiel te kunnen spelen.
Maar ik zou dan wel graag een bestaande savegame op mijn ps3 naar de psp willen overzetten.

edit: schijnt te kunnen dus
http://forums.ngemu.com/m...34-psp-ps3-savegames.html
quote uit post #9
It does Copying it to the PS3 from PSP works, as well as from PS3 to PSP, I tried both and they both work perfectly

[ Voor 15% gewijzigd door M a r c o op 06-06-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
technoaddict schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 08:36:
Och, helemaal over het hoofd gezien deze game! :$ De laatste tijd nogal bezig geweest met dat andere TD-spel Pixeljunk Monsters & Encore. Bijna klaar mee dus Savage Moon ga ik straks ook even uit de Store halen. Wel jammer dat er geen co-op mode in zit want in PJ Monsters was het wel leuk om met vrienden te spelen.

Deze lijkt me ook wel aardig: Comet Crash (review hier)
Het is een RTS - TD (mazebuilder) die je offline met 4 kan spelen tegen elkaar >:) Ook de campaign kan je in co-op doen, ook met 4 spelers.

Nu nog wachten op een spel waar een map editor zit à la Warcraft 3 :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
swopdark schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 09:56:
Ik heb eigenlijk alleen de eerste en tweede echt gespeeld op mijn PS1. Die eerste was fenomenaal. De latere uitvoeringen waren in mijn ogen allemaal wat slechter. Ik heb goede verhalen gehoord over Underworld.
De eerste was echt enorm goed ja :)
TR:Legend is trouwens ook een aanrader, ik vond m misschien nog wel net iets beter dan Underworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 22:07

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Ik had de demo van Savage Moon gedaan, vond hem toch niet helemaal geweldig, niet echt mijn ding. Pixeljunk vond ik leuker, het miste iets vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 20:07
Aight! schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 11:39:
Ik had de demo van Savage Moon gedaan, vond hem toch niet helemaal geweldig, niet echt mijn ding. Pixeljunk vond ik leuker, het miste iets vond ik.
hmm, al vindt ik zelf de complete versie stuk leuker. Omdat je meer torens hebt die je ook verder kan upgraden dan in de demo. Als je een eilandje vol hebt met mortierkanonnen die t/m kracht 5 zijn geupgrade heb je echt een geweldig slachtveld. voor die 8 euro :) Voor mij zeker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 22:07

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Misschien koop ik hem wel wanneer hij in de aanbieding is, heb namelijk nog altijd Flower, RE5, Kung Fu Ragdoll, en nog een hoop om te spelen.

En met het mooie weer heb ik maar weinig tijd, dus nog altijd zoet.

Burn Zombie Burn, wil ik ook nog graag hebben, die lijkt me echt geniaal grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al iemand ervaring met Comet Crash (uit sinds 02 april)?

Features lijken wel ok.

- Campaign with 28 stages, including some puzzle-like challenges!
- Training stage that introduces essential gameplay and tactics.
- Offline Co-op: Up to 3 players can fight through the Campaign together.
- Offline Battle: Up to 4 player battles with configurable teams.
- 4 basic mobile units with varying behavior, speed, and health.
- 4 additional specialized mobile units with extra abilities.
- 8 structures including weapons, factories, and others with special purposes.
- Defend your base and rush the enemy with your own army.
- Intuitive and powerful UI for building and attacking.
- Highly optimized for PS3 with 1000s of AI-controlled units.
- 12 trophies.
- 3 difficulty settings.
- Online scoreboards.
- Supports 1080p.
- Supports BGM (XMB background music).
- Supports Video Record and Upload
- Supports Save Data feature
- Country flags

Bij de FAQ op de officiële site staat dat er geen online battles of co-op is, maar dat ze open staan voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Heb dit ook gepost in het Playstation Media Centre topic, maar wellicht dat hier andere mensen zitten die me kunnen helpen :)

Ben sinds vandaag ook in het bezit van een PS3 en ben tot nu toe zeer positief te spreken over alle mogelijkheden _/-\o_ Enkel heb ik een aantal struikelpunten waar ik niet uit kom.

Even de situatie schetsen:
- Ik heb een Sony 37V5500 Full HD tv (LCD), deze hangt in het netwerk.
- Zelfde geldt voor de PS3, hangt in het netwerk en is d.m.v. een HDMI kabel verbonden aan bovenstaande tv
- Tevens staat hierbij een Synology DS109 NAS, waarop al mijn foto's, video's en mp3tjes staan. Deze NAS staat er omdat ik niet continue mijn pc aan wil hebben; alles moet centraal staan.

Afijn, nu de punten waar ik tegenaan loop:

* Nu weet ik dat .MKV bestanden (nog) niet worden ondersteund door de PS3, daarvoor zet ik ze met tsMuxeR om naar .M2TS bestanden. Deze zet ik vervolgens op mijn NAS, maar deze worden dan niet herkend via de PS3 :/ Wanneer ik de bestanden hernoem naar .MPG is er opzich niets aan de hand, echter kan ik dan geen ondertitels meer kiezen. Het _lijkt_ wel of de Synology deze bestanden niet wil doorgeven ofzo.. echter heb ik nog van niemand gelezen die hetzelfde probleem hiermee heeft als ik.

* Wanneer ik foto's bekijk, worden deze weergegeven in een resolutie van maximaal 640x426 pixels :? Ik heb een hoop foto's van rond de 3000x2000pixels (ongeveer dan :P), maar op de een of andere manier verkleind de PS3 ze automatisch ofzo? Wanneer ik de foto's deel op mijn pc en ze via de tv aanspreek worden ze wel haarscherp weergegeven.

Dit is al opgelost :) Bleek dus een instelling in de Synology te zijn: via Applicaties --> uPnP daar staat de optie "Miniaturen weergeven wanneer u via DMA door afbeeldingen bladert" Deze optie moet UIT staan, dan geeft hij alle foto's wel op vol formaat weer (oke hij downscaled ze omdat ze groter zijn dan 1920x1080, maar das niet erg ;) )

* Het stemgeluid bij het afspelen van films via de PS3 is erg zacht in verhouding tot de rest van de film. Heb dit getest met een aantal films, maar ze hebben allemaal hetzelfde. Op mijn tv heb ik een aanpassing om het stemgeluid te regelen, maar hier krijg ik het niet mee goed..

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
M a r c o schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 10:16:
[...]

ik heb er geen probleem mee hoor om FFVII op mijn 26 inch schermpje te spelen.
Ik vond het wel leuk om FFVII op mijn psp mobiel te kunnen spelen.
Maar ik zou dan wel graag een bestaande savegame op mijn ps3 naar de psp willen overzetten.

edit: schijnt te kunnen dus
http://forums.ngemu.com/m...34-psp-ps3-savegames.html
quote uit post #9

[...]
Wel benieuwd hoe dat copieren dan zou moeten. Ik zie het niet meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets voor het media center topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 19:21

Nemesizz

Untouchable

swopdark schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 09:58:
[...]

Remote Play bedoel je?

Heb het ook een paar keer gebruikt (sommige PS3 games willen ook, zoals Bejeweled) maar heb altijd last van een soort lag. Bepaalde acties reageren te traag om fijn te kunnen gamen, misschien ligt het wel aan m'n router ofzo (of de PSP, heb nog zo'n PSP1000).

Wat betreft PS1 savegames.
Ik heb zo'n (misschien te cheap) adapter gekocht waar je je PS1/PS2 memorycards in kan doen en aan de PS3 kan hangen om saves te kopieren. Echter, als ik een PS1 memorycard erin stop word deze totaal niet herkent :? (PS2 memorycards wel)
Wel jammer omdat ik nog best veel PS1 games heb die misschien wel leuk zijn om (via Remote Play) op de PSP te draaien, maar dan had ik wel graag m'n saves erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik heb gisteren Infamous zitten spelen. Erg coole game, leuk om te spelen. Maar ik vindt de graphics eigenlijk best wel tegenvallen, hebben meer mensen dat?

Graphics van bijvoorbeeld MGS4 en Burnout Paradise zijn veel mooier imho. En voor mijn gevoel die van bijvoorbeeld Assasin's Creed ook. Gameplay is wel belangrijkste natuurlijk, maar mooie graphics dragen toch ook wel bij aan spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McVirusS schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 15:11:
Ik heb gisteren Infamous zitten spelen. Erg coole game, leuk om te spelen. Maar ik vindt de graphics eigenlijk best wel tegenvallen, hebben meer mensen dat?

Graphics van bijvoorbeeld MGS4 en Burnout Paradise zijn veel mooier imho. En voor mijn gevoel die van bijvoorbeeld Assasin's Creed ook. Gameplay is wel belangrijkste natuurlijk, maar mooie graphics dragen toch ook wel bij aan spelplezier.
Ik heb Infamous niet gespeeld maar het is niet verstandig om sandbox-game-grapics te vergelijken met die van een lineaire shooter zoals MGS, of racegame zoals Burnout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

gnauw schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:50:
[...]

Wel benieuwd hoe dat copieren dan zou moeten. Ik zie het niet meteen.
Hang je PSP via de USB kabel aan je PS3 en zorg dat de PSP in USB mode staat.

Als je op je PS3 naar het deel in de XMB gaat waar je je memory cards (ps1 en ps2) beheert dan staat daar ook je PSP nu tussen. Je beheert alles dus via je PS3.

Dus ga naar de PS1 memory card waar de savegame op staat, selecteer de save die je wilt overzetten en druk op het driehoekje. Vervolgens selecteer je copy. Kies de PSP en vervolgens een FF VII memory card (of die van een andere game). De save wordt nu naar de PSP gekopieerd.

En andersom: selecteer i.p.v. een memory card je PSP en vervolgens de Final Fantasy VII memory card (of die van een andere game). Selecteer de save, druk op driehoekje en druk op copy. Selecteer nu de PS1 mem. card op je PS3 en de save wordt naar je PS3 gekopieerd.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Op de PS3 is het niet mogelijk vanaf de HDD video_ts mappen te kijken toch?
Helaas :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Jawel, PS3 Media Server is daar toe in staat. Er is een apart topic gemaakt voor media-center vragen over de PS3: Playstation 3 als media center - deel 4

Ik ging er van uit dat je de HDD van je PC bedoelde, niet er bij nadenkend dat je natuurlijk ook nog een interne harddisk hebt. En die bedoelde je denk ik? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door reuzekind op 06-06-2009 20:40 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
reuzekind schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 20:38:
Jawel, PS3 Media Server is daar toe in staat. Er is een apart topic gemaakt voor media-center vragen over de PS3: Playstation 3 als media center - deel 4

Ik ging er van uit dat je de HDD van je PC bedoelde, niet er bij nadenkend dat je natuurlijk ook nog een interne harddisk hebt. En die bedoelde je denk ik? ;)
Ik bedoel inderdaad de interne HDD van de ps3 :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wirecard getest duitse psn store werkt perfect :)

Trash panic gekocht lastige game maar zeker een aanrader als je van een uitdaging houdt http://www.gamer.nl/doc/51778/Trash-Panic/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 04:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Trash Panic ook gekocht, erg leuk! Kost hier ook maar iets van 4 euro. Ook Zen Pinball gescoord en die casual games bevallen me altijd wel goed.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
PSN store met casual games is echt briljant, erg leuk om af en toe een wat simpeler spel te spelen. Wiiware op Wii is ook leuk met oude Nintendo games.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.