Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:38:
[...]
Ouch, als het constant fan test -geluid maakt scheelt er toch iets aan.
Aangezien je gereviseerd toestel helemaal proper zou moeten zijn, zit er normaal gezien geen stof in. Je kan altijd zelf de fan test proberen om te zien of er wat uit komt. Indien je een niet 60 GB PS3 hebt, that is.

Ik heb het nu ff helemaal gehad met Sony (NL). Het gesprek met de helpdesk ging als volgt:
Ik:

Heb na 4 weken een PS3 teruggekregen die niet helemaal goed werkt, fan probs.
Helpdesk miep: Zet hem maar even aan.
Ik: Oke !
Helpdesk miep: Ik hoor niks ?
Ik: Klopt, duurt een minuut of 5 voordat de fans op het hoogste stand blazen.
Helpdesk miep: Sorry meneer, ik kan u niet helpen aangezien ik niks hoor.
Ik: *paar min lopen tijdrekken met wat gelul*

Turbo kicks in, shit hits the fan (phun intended)
Ik: Hallo ???
Helpdesk miep: ........... Ehm, ja. Ik ga dit toch maar even bespreken met mijn supervisor.
Nou zal je denken dat alles gewoon goed wordt afgehandeld, maar dan krijg ik doodleuk de mededeling dat het door de temperatuur kan komen. Terwijl ik nu in de schaduw zit met raam open en bijna een trui/jasje moet aandoen omdat het nogal frisjes begint te worden rond dit tijdstip. Nog lachwekkender, ik krijg het advies om het ding zo gewoon nog eens 2 dagen aan te laten/erop te gamen om te kijken of het straks beter gaat.

Toegegeven, ik zal hem straks in de avond als de temperatuur weer een stuk lager is nog eens testen om te kijken of het echt daar aan ligt. Maar het komt bij die mensen gewoon niet over dat er iets mis mis is als het ding op idle al maximaal loopt te blazen...
Ik zal ze over een paar dagen weer lastig vallen, nu even genieten van de persconferenties van Big N EN Sony (blijf een game fan ondanks alles).