Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Faust schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:44:
[...]
edit @ nudie, heb zojuist je gametrailers artikel gelezen, erg goed!
Overigens een kleine opmerking, dat we nu 1920*1080 hebben wil niet zeggen dat er door extra kracht meer grafische effecten mogelijk zouden zijn. Zo had de ps2 dezelfde resolutie als de ps1, maar toch had die vele betere graphics.
Ik ben met je eens dat de resolutie niet veel zegt. Kijk maar naar GTA4; best een mooie game, terwijl hij maar op 630p loopt. Games als Project Gotham Racing 3 op de Xbox 360 liepen ook op 6x0p.
Waren de PS1/PSX games niet in 320x240 en de PS2 games veelal 480i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12

NoTimeRemains

I know

iedereen al inFamous binnen? vorige week gepreordered bij Amazon en zaterdag al binnen!
wat een spel! net het gevecht met Sasha achter de rug dus ik zal nog wel niet zo heel ver zijn.

het speelt wel heerlijk, alleen jammer dat er wel wat slowdowns in de GFX zitten maar de rest van het pel is zo goed dat het je eigenlijk niet opvalt.
zo net ook even Prototype in preorder gezet :)

ik ga weer verder...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304293

raevo schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:37:
Mass Effect is meteen al multi dacht ik. Van EA tegenwoordig toch? :)

Maargoed, ik hoop eigenlijk dat Sony nog met wat verassingen komt. Heel leuk dat ze alles laten uitlekken, maar zo is de spanning er wel een beetje af. Zou wel kek zijn als ze alsnog met een grote aankondiging komen. Een paar leuke exclusives ofzo. In ieder geval zou de E3 wat betreft Sony dan helemaal top zijn :9
mass effect is idd nu van EA. maar ja dat wil niet meteen zeggen dat de ps3 ook mass effect krijgt. EA deed vroeger ook sportgames die dan weer alleen voor ps2 waren. Maar ja EA wil aan de andere kant natuurlijk wel de volle mep verdienen aan die titel, dus we gaan het zien xD.

En ik hoop ook op nog wat leuke verrassingen ^^. Sowieso komt Kojhima ( of hoe die knul ook maar heet XD) nog met iets leuks en misschien komt naughty dog stiekem toch nog met een ps3 versie van Jak en Daxter ofzo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-04 11:31
SToRM666 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:05:
[...]

Ik ben benieuwd of Alan Wake een beetje de moeite gaat worden. Dat is eigenlijk de enige game die ik nog voor mijn 360 zou kopen momenteel.

Ik denk trouwens dat MS ook niet zomaar met een opvolger van de 360 kan komen. Het ontwikkelen van een console kost gewoon enorm veel geld en ik denk niet dat ze met de 360 al veel winst gemaakt hebben...MS is een rijk bedrijf, maar ik denk dat de xbox divisie zich toch wel aan bepaalde uitgaven en dergelijke moet houden. Ze hebben in het begin met geld gesmeten om exclusives te krijgen en dergelijke om een mooie voorsprong op te bouwen, maar nu de PS3 ook goed verkoopt denk ik dat het ook voor MS gewoon bijna onbetaal is om exclusives te blijven kopen. Het zal me dan ook niet verbazen dat ze dit jaar gewoon wat minder sterk naar voren komen dan vorige jaren. Ik kan het mis hebben en dat ze toch met een enorme klapper komen, maar ik moet het eerst nog maar zien. Naar mijn idee hebben ze deze generatie hun beste troeven wel al uitgespeeld (exclusives, prijsverlagingen) en dat terwijl de PS3 nog maar net op stoom komt...
Onbetaalbaar? :) Microsoft is één van de enige bedrijven ter wereld met een dikke, vette winst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
Het is weer E3 en de leuke nieuwtjes stromen maar binnen, bijv de WipEout HD Fury Expansion Pack. :o

8 nieuwe tracks, 13 nieuwe voertuigen, 3 nieuwe game modes, nieuwe trophies plus een nieuwe interface. Zie http://blog.us.playstatio...y-expansion-pack-details/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mashayungi schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:44:
[...]

Onbetaalbaar? :) Microsoft is één van de enige bedrijven ter wereld met een dikke, vette winst. :+
Maar dat is niet een grote bak met geld waarin iedereen een duik neemt. Net als bij bv Sony werkt MS via het divisie systeem waarbij iedere divisie geld moet ophoesten voor de holding, en geld krijgt geinvesteerd door de holding indien dat wellicht nodig mocht zijn (lees: verlies draait). Binnen zo'n divisie gaat men dan via het venture capital systeem te werk: er is een bak met geld en projecten die geld op leveren of gaan leveren of men verwacht dat ze dat doen krijgen geld, de andere worden gecanned. Dus dat bij MS er miljarden worden verdient door windows is mooi, maar dat geld is niet beschikbaar voor de home entertainment divisie.

Net zoals bij sony de TV divisie niet automatisch geld opleverd aan de playstation divisie of andersom. Het lijkt wellicht wat leip, maar MS heeft dat geld hard nodig om ervoor te zorden dat ze over 5 jaar nog steeds miljarden winst maken, bv wanneer men niet meer zovaak office koopt of windows, dus investeren ze dat liever in bv cloud computing dan een paar games voor de xbox. Als bv home entertainment niet meer zo belangrijk geacht wordt (voorbeeld, is niet zo) dan is het niet ondenkbaar dat ze minder geld erin blijven pompen en de handel dus bv gewoon ophoudt.

Let wel, dit is bv bij Sony net zo mogelijk: als men er niet in slaagt playstation echt winstgevend te maken, gaat echt de stekker eruit. Ik zie het niet 1 2 3 gebeuren nu, maar het kan zo omslaan, dat heb je wel aan de wii gezien.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Goeie uitleg! :) Het is daarom dus ook dat ik MS niet zomaar met een opvolger zie komen en al helemaal niet op dit moment.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-04 17:06
ymmv schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:51:
Het is weer E3 en de leuke nieuwtjes stromen maar binnen, bijv de WipEout HD Fury Expansion Pack. :o

8 nieuwe tracks, 13 nieuwe voertuigen, 3 nieuwe game modes, nieuwe trophies plus een nieuwe interface. Zie http://blog.us.playstatio...y-expansion-pack-details/
En ik hoop ook nieuwe muziek! Wat zien die nieuwe modes er vet uit zeg. Als ze dit voor onder de 8 euro uitbrengen ben ik verkocht. Wipeout _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261357

Even een vraagje,

Mijn sixaxis controller werkt niet meer, heb hem zelf even uit elkaar gehaald maar kan niet zien wat het probleem is. Nu heb ik mijn ps3 al langer dan een jaar maar meen ergens gelezen te hebben dat je op de controllers langer garantie hebt. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Als je hem uit elkaar hebt gehaald dan ben ik bang dat je garantie is vervallen. Je had hem beter dicht kunnen laten en de Sony helpdesk even kunnen bellen. Daar zijn ze ten slotte voor: om dit soort vragen te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ymmv schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:51:

In het kader van de vergezochte verbanden. Aan het einde van de trailer is te zien "Only on PS3". In eerdere trailers staat er PlayStation3. Ik zie wel een verband met de PS3 slimline die ook alleen PS3 op de doos had staan. Wel in het andere lettertype.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou 360 is tot nu toe vooral aan het failen op de E3. Op Alan Wake na wordt het duf xD. MGS Rising voor 360 zonder Solid Snake = lulz epic fail. de full body motion ding lijkt ook belachelijk te gaan worden. beetje hopsafladderen voor je tvscherm. Ow left for dead 2! wordt ook tof natuurlijk. Nu maar hopen dat Sony nog verrassend uit de hoek komt...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 304293 op 01-06-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Goede argumentatie ...

Kojima was erg voorzichtig met z'n uitspraken, nergens 't woord exclusive dus die komt gewoon ook naar de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
nudie schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:21:
Goede argumentatie ...

Kojima was erg voorzichtig met z'n uitspraken, nergens 't woord exclusive dus die komt gewoon ook naar de PS3.
Ehmm ... Metal Gear Solid: Rising werd gepresenteerd in het deel waarvan MS zei dat ze vanaf nu enkel exclusieve games zouden laten zien. MGS:R zou dan niet op de PS3 te krijgen zijn. Wat me wel opviel was dat je enkel Raiden zag en niet Big Boss. Zou dat dan een ander spel zijn? Is dit dan de PSP-game waar ze het in de Qore-video over hadden? Of komt MGS:5 naar de PS3 en krijgt de 360 een spin-off game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

tja, voor mij is allemaal erg tegengevallen , metal gear met gay raiden juuuj , forza 3 goes need for speed style(erg jammer) motion spraakherkenning bullshit allemaal , ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:26:
[...]

Maar dat is niet een grote bak met geld waarin iedereen een duik neemt. Net als bij bv Sony werkt MS via het divisie systeem waarbij iedere divisie geld moet ophoesten voor de holding, en geld krijgt geinvesteerd door de holding indien dat wellicht nodig mocht zijn (lees: verlies draait). Binnen zo'n divisie gaat men dan via het venture capital systeem te werk: er is een bak met geld en projecten die geld op leveren of gaan leveren of men verwacht dat ze dat doen krijgen geld, de andere worden gecanned. Dus dat bij MS er miljarden worden verdient door windows is mooi, maar dat geld is niet beschikbaar voor de home entertainment divisie.
Tuurlijk wel, de 360 wordt ook nog steeds als een strategisch instrument gezien om in elke woonkamer Windows aan de man te brengen. De langetermijnvisie behelst meer dan alleen een gameconsole.

Ik zie dat Faust en Nudie elkaar met prachtige theorieën gek aan het maken zijn, maar jullie zijn veel te snel met MS af te schrijven. Waar ze op bijna alle markten met hun eerste product een lachertje zijn, hebben ze altijd laten zien een zeer lange adem te hebben. Juist omdat de 360 alles al heeft wat op dit moment nodig is in de huiskamer, zeer vriendelijk is naar developers, zouden ze wel gek zijn om het ding te vervangen. De opmerking dat er geen progressie meer in zit sinds Gears of War 1, geeft blijk van een beetje getinte bril... ;)

Kan ook niet erg opgewonden raken van de MS conference, alleen MGS wekt enigszins mijn interesse, maar het zou vreemd zijn als die niet ook in een later stadium naar de PS3 komt. De rest is gewoon degelijk, je hoeft je het aankomende jaar niet te vervelen met de 360.
ymmv schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:30:
[...]

Ehmm ... Metal Gear Solid: Rising werd gepresenteerd in het deel waarvan MS zei dat ze vanaf nu enkel exclusieve games zouden laten zien.
Ach, ik heb hier nog een Bioshock-verpakking liggen met duidelijk op de voorkant: only on 360 & PC. Het is allemaal relatief... :P

[ Voor 9% gewijzigd door Armada op 01-06-2009 21:36 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Armada schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:35:
Ach, ik heb hier nog een Bioshock-verpakking liggen met duidelijk op de voorkant: only on 360 & PC. Het is allemaal relatief... :P
MS heeft er idd een handje van om te pochen met tijdelijke exclusiviteit. Er zijn ondertussen wel meer games die niet zo exclusief bleken te zijn. Denk ook aan Eternal Sonata en Tales of Vesperia. Zelf met The Beatles-game hebben ze er nog voor gezorgd dat 'All you need is love' een exclusieve downloadtrack zal zijn. Positief dat ze de opbrengsten aan Artsen zonder Grenzen-geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
ymmv schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:40:
[...]

MS heeft er idd een handje van om te pochen met tijdelijke exclusiviteit. Er zijn ondertussen wel meer games die niet zo exclusief bleken te zijn. Denk ook aan Eternal Sonata en Tales of Vesperia. Zelf met The Beatles-game hebben ze er nog voor gezorgd dat 'All you need is love' een exclusieve downloadtrack zal zijn. Positief dat ze de opbrengsten aan Artsen zonder Grenzen-geven.
Ninja gaiden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
[...]
Tuurlijk wel, de 360 wordt ook nog steeds als een strategisch instrument gezien om in elke woonkamer Windows aan de man te brengen. De langetermijnvisie behelst meer dan alleen een gameconsole.
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is, of wel? Ik legde gewoon uit hoe het werkt binnen MS. En het klinkt jou wellicht raar in de oren, maar trust me, als de 360 niet veel meer op gaat leveren in de komende jaren gaat hij echt de deur uit. Aandeelhouders hebben al vaker lopen klagen over het wegbloeden van geld richting die divisie.
Kan ook niet erg opgewonden raken van de MS conference, alleen MGS wekt enigszins mijn interesse, maar het zou vreemd zijn als die niet ook in een later stadium naar de PS3 komt. De rest is gewoon degelijk, je hoeft je het aankomende jaar niet te vervelen met de 360.
De game is van konami, een onafhankelijke publisher. Kojima heeft een engine die al op de ps3 draait, denkt men nu echt dat er een nieuwe engine gebouwd wordt puur voor de 360? No way. Konami wil gewoon geld verdienen. Op zich logisch. Dat ze een raiden-based game gaan leveren is wel raar. MGS2 met raiden kreeg erg veel kritiek doordat het met raiden was.
Heh, precies.

MS heeft duidelijk geen eigen-studio exclusives meer over behalve Alan Wake. Sony kan nu een slag slaan. Maar goed, hun marketing en planning afdelingen zijn niet de slimste, dus je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
MS heeft net een persbericht uitgegeven. Metal Gear Solid: Rising staat niet vermeld in de categorie "Heart-Thumping Entertainment, Exclusively on Xbox 360" maar vermeld bij de andere 3rd party games. Dat lijkt er dus op te duiden dat MGS:R gewoon op de PS3 verschijnt.

[ Voor 72% gewijzigd door ymmv op 02-06-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Klopt, ze zeiden geloof ik ook iets van "Tot zover de exclusives" vóór de aankondiging van Metal Gear. En Shiver, die slim gaat er idd wel komen. Het was al meer mensen opgevallen dat tegenwoordig vaak PS3 wordt gebruikt ipv PLAYSTATION 3. Ik vraag me alleen af of 'ie al op de E3 wordt aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
Juist, de eerste xbox was misschien een soort leer project maar deed al een hoop dingen goed. Nu met de 360 hebben ze de sterke punten van de eerste xbox geperfectioneerd en de games van de PS2 gekocht. een win-win console. de 360 heeft zich al bewezen klaar te zijn om deze generatie naar zich toe te trekken.
Het is aan Sony om weer met mooie titels en ondersteuning te komen. De games moeten terug komen naar het platform en daarom hebben ze zoveel eigen studio's. Nu nog een dijk van een marketing en het bijbehorende budget van MS en ze zijn weer terug. De afgelopen twee jaar hebben ze behoorlijk de underdog positie moeten bekleden maar ze zijn aardig teruggekomen met veel goede software en blijvend verbeterende firmwares. Op de een of andere manier is de PS3 toch een beetje een luxe product geworden en dit is best wel een goede image.
:P

Metal gear: raiden (ook) naar 360 is best wel een bummer voor de PS3 fans die de teasersite volgden

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swopdark schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:22:
[...]

Het is aan Sony om weer met mooie titels en ondersteuning te komen. De games moeten terug komen naar het platform en daarom hebben ze zoveel eigen studio's. Nu nog een dijk van een marketing en het bijbehorende budget van MS en ze zijn weer terug. De afgelopen twee jaar hebben ze behoorlijk de underdog positie moeten bekleden maar ze zijn aardig teruggekomen met veel goede software en blijvend verbeterende firmwares. Op de een of andere manier is de PS3 toch een beetje een luxe product geworden en dit is best wel een goede image.
veel mensen vonden de xbox 360 een goede start hebben en de ps3 idd als underdog zien, maar ik heb me vanaf de dag dat ik mn ps3 had (1 maand na release) top op vandaag vermaakt met het ding. Natuurlijk was het wel de pareltjes uit de lijst plukken, maar ik heb niet echt een tijd zonder game gezeten. Nu begint het juist vervelend te worden aangezien je niet zoveel geld wil uitgeven aan games maar er wel te veel hippe titels komen ^^. Nu moet je keuzes gaan maken tussen AAA-titels daar waar je ze eerst allemaal netjes kon halen zonder 1 te missen xD. Maar ja het zei zo. Je zou bijna een AAAA-genre aanmaken voor de ENORM dikke titels als: Uncharted 2, GoW3, FFXIII, Heavy Rain ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Anoniem: 304293 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:36:
[...] Je zou bijna een AAAA-genre aanmaken voor de ENORM dikke titels als: Uncharted 2, GoW3
Wat ik me afvraag is hoe het komt dat killer apps op de 36-0 zoals Gears en Halo bizar veel beter verkopen dan killer apps op de PS3. Zou het komne doordat er meer hardcore gamers op de 360 zitten en die echt gericht HALO of gears spelen of is de marketing van MS gewoon veel beter?? Ik heb wel het idee dat gamers op de PS3 wat meer een gespreid games interesse hebben. Natuurlijk zitten er veel mensen te wachten op een titel als GT5 ofzo maar kijk naar de enorme massa aan 360 gamers die een game als Gears 2 massaal volgen en ook massaal de game 1st day kopen. 360 gamers lijken beter op de hoogte van de aankomende topgames??

Een game als Uncharted 2 ja leuk maar ik denk dat 60 pct van de PS3 gamers nog nooit heeft gehoord van de game?? Laat staan deel 1 gespeeld. Ik bedoel 13 miljoen verkochte Halo 3 disks, dat is nog eens attach rate!!

edit:
MODERN WARFARE 2 tijdelijk exclusive add-on maps voor de 360.... master move van MS... zal ze wel erg veel geld gekost hebben? Deze aggressieve aanpak werkt wel hoor. Hiermee loopt de 360 uit en pakken ze onoverkomelijke voordelen op multiplatform games gebied tov de PS3

[ Voor 11% gewijzigd door swopdark op 01-06-2009 22:55 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:59

Snippertje

Light up your life

Damn zijn framedrops in KZ2 normaal? Ik bestorm nu net het paleis en dan gebeurt er nogal veel, maar echt mega framedrops, vertraagde actie etc. Echt kut, maar man, wat een vet en intens stuk :D

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
swopdark schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:51:
[...]

Wat ik me afvraag is hoe het komt dat killer apps op de 36-0 zoals Gears en Halo bizar veel beter verkopen dan killer apps op de PS3. Zou het komne doordat er meer hardcore gamers op de 360 zitten en die echt gericht HALO of gears spelen of is de marketing van MS gewoon veel beter?? Ik heb wel het idee dat gamers op de PS3 wat meer een gespreid games interesse hebben. Natuurlijk zitten er veel mensen te wachten op een titel als GT5 ofzo maar kijk naar de enorme massa aan 360 gamers die een game als Gears 2 massaal volgen en ook massaal de game 1st day kopen. 360 gamers lijken beter op de hoogte van de aankomende topgames??
Ik vind dat niet gek eigenlijk. Halo is gewoon dé game waarmee de eerste xbox groot geworden is. Ik denk dat er daardoor ook een bepaalde groep gamers zijn die specifiek de 360 kopen voor dat soort games. De PlayStation heeft daarentegen niet echt een bepaalde game of genre die echt specifiek is voor die console vind ik.
Ik speel het liefst singleplayer adventures met een goed verhaal (Tomb Raider, Uncharted, God of War) en ik vind dat de PS3 daar wel in uitblinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09

scorpie

Supra Addict

Snippertje schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:45:
Damn zijn framedrops in KZ2 normaal? Ik bestorm nu net het paleis en dan gebeurt er nogal veel, maar echt mega framedrops, vertraagde actie etc. Echt kut, maar man, wat een vet en intens stuk :D
nope, daar had ik geen last van, beide keren dat ik hem heb uitgespeeld. Moet hem "helaas" nog een keer uitspelen nu op de moeilijkste moeilijkheidsgraad, wil namelijk dat Killzone 2 m'n eerste platinum trophy gaat worden, maar helaas heb ik er echt geen tijd voor.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@swopdark

idd ps3 heeft een grotere variatie in games en meer verschillende type games. de 360 heeft zich vooral gericht op de brutal games als halo en geow. iedereen die een 360 heeft vind die titels vet omdat de xbox daaraan gerelateerd is. Zeg je xbox zeg je halo/geow. zeg je ps3 dan is daar niet 1 titel die echt boven de rest uitspringt. je hebt: ratchet en clanck/jak en daxter voor jongere (maar ook wat oudere gamers), je hebt killzone en resistance voor de gamers die ook houden van die brutal action van halo/geow. Je hebt uncharted voor meer adventure. MSG voor tactical en noem maar op. xbox heeft een paar pareltjes die echt aan die console gebonden zit. Daarom kopen die mensen die games.

edit: wat sword dus net ook heeft gezegd XD

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 304293 op 02-06-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 304293 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 00:21:
@swopdark

idd ps3 heeft een grotere variatie in games en meer verschillende type games. de 360 heeft zich vooral gericht op de brutal games als halo en geow. iedereen die een 360 heeft vind die titels vet omdat de xbox daaraan gerelateerd is. Zeg je xbox zeg je halo/geow. zeg je ps3 dan is daar niet 1 titel die echt boven de rest uitspringt. je hebt: ratchet en clanck/jak en daxter voor jongere (maar ook wat oudere gamers), je hebt killzone en resistance voor de gamers die ook houden van die brutal action van halo/geow. Je hebt uncharted voor meer adventure. MSG voor tactical en noem maar op. xbox heeft een paar pareltjes die echt aan die console gebonden zit. Daarom kopen die mensen die games.

edit: wat sword dus net ook heeft gezegd XD
Erm tja.. ditto

Ik moet zeggen dat ze bij microsoft een inhaal slag aan het maken zijn [ lips enzo ] maar uiteindelijk klopt het dat de PS3, door zijn PS2 verleden een hele brede game ontwikkeling heeft.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 18-04 15:00
oeps verkeerde topic :x handig, zo'n post delete knop... :/

[ Voor 79% gewijzigd door Skire op 02-06-2009 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:58

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 01:54:
[...]
Erm tja.. ditto

Ik moet zeggen dat ze bij microsoft een inhaal slag aan het maken zijn [ lips enzo ] maar uiteindelijk klopt het dat de PS3, door zijn PS2 verleden een hele brede game ontwikkeling heeft.
En op één of andere manier heb ik toch het idee dat Microsoft ook meer aan marketing doet dan Sony als het gaat om exclusive games.

De reclame van Halo 3 kan ik nog steeds dromen met dat "Finish the Fight", de reclame van Killzone 2 daarentegen kan ik me nauwelijks meer herinneren. Terwijl die game (en dus ook de reclame) nieuwer is. Weet niet of het alleen bij mij het geval is, maar wel typisch...

Nu wil ik niet weer de Power Unlimited naar boven halen, maar ook daarin staan vaker XBox 360 advertenties/reclames dan van PS3 games. Er zijn natuurlijk wel wat PS3-advertenties, maar Microsoft heeft toch heel wat meer pagina's.

Lijkt ook wel of Microsoft vaker van te voren games aankondigt en dat ook blijft doen tot de release. Wat ik al zei met Halo 3 met dat "on September 25th". Dus ze noemen echt een datum zodat mensen daar naartoe kunnen "leven". Ik heb Sony zoiets nog niet zien doen met Killzone 2. Iets als "Give Helghast Hell on February 25th". Dus mensen lekker maken zeg maar...

Wat Sony dan wel weer "leuk" doet is een extreem grote demo uitgeven in de vorm van Gran Turismo 5: Prologue. Alleen zijn de verhalen daar dan weer negatief over. Dat het te veel geld moet worden betaald voor wat dus eigenlijk een grote demo is. Plus de tijd tussen die "demo" en het uiteindelijke spel is nu zo groot dat het al weer in de vergetelheid is geraakt en is ondergesneeuwd door andere games...

Just my two cents :)

Edit:
En wanneer doet Sony eens een update van de webbrower bij een algemene update. Ik krijg telkes de melding dat ik nog met IE 6.0 werk en dat ik up moet daten... niet echt handig Sony :P
En om nou Linux te gaan installeren om iets van FireFox of Google Chrome te gebruiken om alleen wat beter te kunnen internetten gaat me wat ver :+

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 02-06-2009 03:30 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

FeaR1986 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 03:27:
[...]

En op één of andere manier heb ik toch het idee dat Microsoft ook meer aan marketing doet dan Sony als het gaat om exclusive games.

De reclame van Halo 3 kan ik nog steeds dromen met dat "Finish the Fight", de reclame van Killzone 2 daarentegen kan ik me nauwelijks meer herinneren. Terwijl die game (en dus ook de reclame) nieuwer is. Weet niet of het alleen bij mij het geval is, maar wel typisch...

Nu wil ik niet weer de Power Unlimited naar boven halen, maar ook daarin staan vaker XBox 360 advertenties/reclames dan van PS3 games. Er zijn natuurlijk wel wat PS3-advertenties, maar Microsoft heeft toch heel wat meer pagina's.

Lijkt ook wel of Microsoft vaker van te voren games aankondigt en dat ook blijft doen tot de release. Wat ik al zei met Halo 3 met dat "on September 25th". Dus ze noemen echt een datum zodat mensen daar naartoe kunnen "leven". Ik heb Sony zoiets nog niet zien doen met Killzone 2. Iets als "Give Helghast Hell on February 25th". Dus mensen lekker maken zeg maar...

Wat Sony dan wel weer "leuk" doet is een extreem grote demo uitgeven in de vorm van Gran Turismo 5: Prologue. Alleen zijn de verhalen daar dan weer negatief over. Dat het te veel geld moet worden betaald voor wat dus eigenlijk een grote demo is. Plus de tijd tussen die "demo" en het uiteindelijke spel is nu zo groot dat het al weer in de vergetelheid is geraakt en is ondergesneeuwd door andere games...

Just my two cents :)

Edit:
En wanneer doet Sony eens een update van de webbrower bij een algemene update. Ik krijg telkes de melding dat ik nog met IE 6.0 werk en dat ik up moet daten... niet echt handig Sony :P
En om nou Linux te gaan installeren om iets van FireFox of Google Chrome te gebruiken om alleen wat beter te kunnen internetten gaat me wat ver :+
Ik heb die tv reclame dus echt nooit voorbij zien komen van Halo...
De enige tv reclames die ik mij kan herinneren zijn de van Final Fantasy 7 en die van S.A.P.S. en de Playstation 2

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
MS heeft net een persbericht uitgegeven. Metal Gear Solid: Rising staat niet vermeld in de categorie "Heart-Thumping Entertainment, Exclusively on Xbox 360" maar vermeld bij de andere 3rd party games. Dat lijkt er dus op te duiden dat MGS:R gewoon op de PS3 verschijnt.
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/989/989088/metal-gear-solid-portable-ops-2-20090601053913672-000.jpg

De PSP-game heet dus Metal Gear Solid: Peace Walker, dit zal dan de game met Big Boss zijn. De PC/360/PS3 krijgen dan Metal Gear Solid: Rising. De vraag die dan overblijft is of op de onderstaande afbeelding nou Raiden of Sunny staat. Het lijkt op Raiden maar die heeft (volgens de experts) een andere kleur ogen en het is ook opvallend dat de wenkbrauwen hier geepileerd zijn. Toch Sunny?

Afbeeldingslocatie: http://i392.photobucket.com/albums/pp3/mykfreak/notraiden.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 02-06-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:06
Te vet voor woorden!

AC2 E3 Trailer (HD) (ja geen gameplay, maar ik dacht dat ik ff in het vroegere Venetie was :D )

[ Voor 7% gewijzigd door Gusev op 02-06-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik denk dat het Raiden is terwijl hij net getransformeerd was tot Ninja-robot. Na MGS2 als hij gepakt is door de Patriots :) Hij ziet er zelf ook erg "under construction" uit

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

FeaR1986 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 03:27:
[...]

De meeste spreken hier heel de tijd over 'exclusives' maar wat boeit het mij als gamer nou. Laat ze die games lekker uitbrengen voor elk platform. Ik zou het prima vinden als de nu exclusieve PS3 games ook op de Xbox uitkomen en andersom. Betekend dat ze meer games verkopen en de games dus meer geld opbrengen. Dat games exclusief voor een platform uitgebracht worden zie ik niet als een voordeel (voor de fabrikant van het spul ja, niet voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Tom schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:27:
[...]

De meeste spreken hier heel de tijd over 'exclusives' maar wat boeit het mij als gamer nou. Laat ze die games lekker uitbrengen voor elk platform. Ik zou het prima vinden als de nu exclusieve PS3 games ook op de Xbox uitkomen en andersom. Betekend dat ze meer games verkopen en de games dus meer geld opbrengen. Dat games exclusief voor een platform uitgebracht worden zie ik niet als een voordeel (voor de fabrikant van het spul ja, niet voor mij).
Nou er valt wel iets op aan te merken:

Games die specifiek voor een consoles geschreven zijn, zijn "meestal" van hogere kwaliteit dan de multi platform games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 11-04 11:09
Gusev schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:51:
Te vet voor woorden!

AC2 E3 Trailer (HD) (ja geen gameplay, maar ik dacht dat ik ff in het vroegere Venetie was :D )
Wow, erg mooi! Lekkere sfeer zit erin, ben erg benieuwd naar deze game. Wat is de release date?

Kleuren zien er ook beter uit als in AC1, AC1 is imho beetje flets.

[ Voor 8% gewijzigd door McVirusS op 02-06-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Collaborator schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:55:
Ik denk dat het Raiden is terwijl hij net getransformeerd was tot Ninja-robot. Na MGS2 als hij gepakt is door de Patriots :) Hij ziet er zelf ook erg "under construction" uit
Het is inderdaad Raiden; aan het eind van de teaser tijdens de MS persconferentie zei een stem duidelijk "Raiden is back."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Exclusives lijken mij juist wel goed voor de consument op de langere termijn. Zo moeten Sony en Microsoft echt investeren in exclusives om met elkaar te kunnen concurreren. Dat zorgt voor kwalitatief goede games voor ons, omdat beide partijen scherp moeten blijven en niet rustig achterover kunnen leunen.

Moet er niet aan denken dat Sony of Microsoft het alleenrecht heeft op console gebied. Juist die gelijkwaardigheid zorgt voor goede games voor ons, de gamers denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
DingK schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:52:
[...]

Het is inderdaad Raiden; aan het eind van de teaser tijdens de MS persconferentie zei een stem duidelijk "Raiden is back."
We hebben het wel over Hideo Kojima he! Die liet ook Raiden in de 2e helft van MGS2 als Solid Snake vermomd gaan om de fans op het verkeerde spoor te zetten. Het is natuurlijk de bedoeling dat iedereen denkt dat we naar Raiden kijken. Pas later als je het gezicht beter bekijkt valt op dat er iets niet helemaal klopt.
McVirusS schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:50:
[...]
Wow, erg mooi! Lekkere sfeer zit erin, ben erg benieuwd naar deze game. Wat is de release date?

Eind dit jaar, waarschijnlijk begin/midden november. In ieder geval voor Black Friday.

17 november.

[ Voor 22% gewijzigd door ymmv op 02-06-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

McVirusS schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:50:
[...]

Kleuren zien er ook beter uit als in AC1, AC1 is imho beetje flets.
ja maar die tijd was ook erg flets ^^. Niemand had geld genoeg om hippe gekleurde kleren te hopen :P. in Deze tijd wel. Daarbij is dit het begin van de Renaissance, dus dan wordt er ook meer op schoonheid gelet. De middeleeuwen was vooral een tijd van degelijkheid (wat ook vaak te wensen overliet ^^) Jongens wat heb ik een zin in deze game wootwoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 11-04 11:09
Sowieso mooie titels aangekondigd; Uncharted 2, Assasin's Creed 2, MGS:Rising, nieuwe Ninja Gaiden (die is ook aangekondigd toch?). Nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik hoop meer te zien van Project Trico en GT5. Nog een onaangekondigde exclusive zou ook mooi zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 02-06-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:35
Vandaag om 11 uur (USA Pacific Standard Time - 8 uur, dus 21:00 onze tijd) is de perconference van Sony op E3. Ben heel benieuwd of ze iets over de nieuwe slimline PS3 gaan zeggen _/-\o_

Live verslag : http://www.gametrailers.com/e3/video-press-conference/sony

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Weer ff buiten de E3 om: Ik heb van het weekend weer ff Killzone 2 in de drive gedaan voor de update. ff een potje online.. hoppa weer helemaal verslaafd. ben nu pas engineer geworden en dat geklooi met die bots is echt geweldig! wat een spel. dat ik heb ooit heb weg kunnen leggen voor nieuwe releases..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik hoop inderdaad op een nieuwe Kingdom Hearts of een RPG in die richting, het fantasy RPG gehalte binnen de PS3 game collectie, mag wat mij betreft best wel wat omhoog.

Daarnaast hoop ik op een vernieuwing van de PSN Store, in de zin van dat de PSN Store EU wordt in hetzelfde formaat word aangeboden als de US Store. Het streamen van HD films / TV shows heeft wat mij betreft niet echt haast, daar is genoeg third party software voor waarmee het met enig gemak kan worden gerealiseerd.

Daarnaast zou een soort van voice chat via het XMB systeem leuk zijn, dat je alah Skype met iemand kan chatten buiten een game om zodat je toch kan praten terwijl ieder zijn eigen game aan het spelen is. Als je dat combineert met een soort screenshot mogelijkheid welke je kan versturen naar iemand in je friends list, dan heb je een soort, remote "co-op", wat handig zou zijn om toch een soort van co-op te creeren voor spellen die dat A. Geen Co-Op modus hebben of B. Geen Multiplayer of Co-op MP ondersteunen.

Wat betreft de games hoopo ik wat te zien van I am Alive, Heavy Rain, Assasins Creed 2, Ratchet and Clank: A crack in Time, Uncharted 2, FF XIII, Modern Warefare II en God of Ware III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

Lukin schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:10:
Ik hoop inderdaad op een nieuwe Kingdom Hearts of een RPG in die richting, het fantasy RPG gehalte binnen de PS3 game collectie, mag wat mij betreft best wel wat omhoog.

Wat betreft de games hoopo ik wat te zien van I am Alive, Heavy Rain, Assasins Creed 2, Ratchet and Clank: A crack in Time, Uncharted 2, FF XIII, Modern Warefare II en God of Ware III.
Ik hoop juist wat meer op games gebied te zien dan dit bekende spul.

En ik verwacht eerlijk gezegd ook dat Sony aan gaat kondigen dat PSN naar Europa komt met de videomarketplace van de US. MS is sinds 2006 al bezig met de videmarketplace in de US en in Europa was het steeds een heel gedoe met de rechten, waardoor alleen de grote markten aangeboord werden. Nu het eerste schaap over de dam is, verwacht ik dat het rechtenverhaal wat simpeler wordt en dat Sony dus ook mee kan lopen.

Maar ik denk dat er veel tijd op gaat aan de titels die we al kennen, alleen dan met een nieuwe trailer en met de nieuwe PSP.

En wat ik niet verwacht, maar je kan altijd hopen, is dat we wat gaan horen over PS2 backward compatibility met downloadable games. En ja ik heb die PS2 hier ook nog liggen, maar het audiomeubel is vrijwel vol :)
Ook zullen we wel weer niets horen over een EU store verbetering en eventuele prepaid cards (ik gebruik zelf CC, maar er zijn genoeg mensen die buiten de boot vallen en dit telt toch mee in de overwegingen om DLC bij de ene of de andere store uit te brengen).
Anyhoe, ik ben al blij dat FF7 binnenkort te downloaden zal zijn via PSN.

Echte outsiders zijn denk ik de motion controller en PS3 slim.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
swopdark schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:10:
Weer ff buiten de E3 om: Ik heb van het weekend weer ff Killzone 2 in de drive gedaan voor de update. ff een potje online.. hoppa weer helemaal verslaafd. ben nu pas engineer geworden en dat geklooi met die bots is echt geweldig! wat een spel. dat ik heb ooit heb weg kunnen leggen voor nieuwe releases..
Ik kreeg de update niet aangeboden laatst? Was toch de update voor de controls?

[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 02-06-2009 13:59 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Spam schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:07:
Vandaag om 11 uur (USA Pacific Standard Time - 8 uur, dus 21:00 onze tijd) is de perconference van Sony op E3. Ben heel benieuwd of ze iets over de nieuwe slimline PS3 gaan zeggen _/-\o_

Live verslag : http://www.gametrailers.com/e3/video-press-conference/sony
Voor zover ik het weet is de Sony conference van 20:00 t/m 22:00 onze tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 02-06-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Over killzone 2 gesproken, kom op de een of andere manier niet voorbij het laatste ventje... alles al geprobeerd... shotguns totaal op ze kop leegschieten, rocketlauncers, vlammenwerpers, combi´s van die wapens. maakt allemaal geen zak uit, het pokke ventje gaat niet dood...

Btw: nog mensen ervaring met dit: http://www.intertoys.nl/e...60622/Product/View/556434

Zit er aan te denken om zo'n ding te halen omdat ze nu overal en nergens liggen m'n controllers, niet erg praktisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Btw: nog mensen ervaring met dit: http://www.intertoys.nl/e...60622/Product/View/556434

Zit er aan te denken om zo'n ding te halen omdat ze nu overal en nergens liggen m'n controllers, niet erg praktisch :P
ik heb een andere van konig: http://www.consoleshop.be...&dimensionid=1&shopid=161

werkt prima, maar niet super degelijk ofzo. het is wel erg handig, maar bedenk jezelf wel dat als je PS3 uitstaat ze dus niet opladen, omdat er geen spanning op de USB poorten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmmm, dan heb ik er juist bijzonder weinig aan. wil ze kunnen opladen terwijl ik niet speel, dus dat ze altijd vol zitten als ik juist wil gaan gamen.

Op wehkamp stond er ook een voor 22 eurie, wat ik dan weer minder vind, maar die heeft een normale stekker eraan dacht ik te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Fatal Mind schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:55:
Hmmm, dan heb ik er juist bijzonder weinig aan. wil ze kunnen opladen terwijl ik niet speel, dus dat ze altijd vol zitten als ik juist wil gaan gamen.

Op wehkamp stond er ook een voor 22 eurie, wat ik dan weer minder vind, maar die heeft een normale stekker eraan dacht ik te lezen.
als je pc in de buurt staat kan je hem daar aan hangen. voordeel van een normale stekker is dus dat ie precies doet wat jij wilt->opladen als je ps3 uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Zou de PlayStation Store nou elke dag tijdens de E3 geupdate worden? Of begint dat pas vanaf vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 19:58

FeaR

In GoT we trust

Fatal Mind schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:55:
Wellicht dat die houder wel werkt als je deze aansluit via een 230 volt naar USB-adapter. Dus die houder direct aansluiten op het stopcontact zeg maar.
Met de gewone controller werkt dat niet aangezien je die dan aan moet zetten en dan gaat de PS3 ook aan. Dus weet niet 100% zeker of het werkt, maar je zou het kunnen proberen...

Ikzelf laadt mijn controller altijd op aan de USB-poort van mijn tv. Werkt hetzelfde als op de pc en één van die twee apparaten staat altijd wel aan hier...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Fatal Mind schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:36:

Ik ken iemand die volgens mij dezelfde heeft en als ik het me goed herinner sluit je die gewoon op het stopcontact aan. En het doorzichtige stuk waar de controllers in schuiven is rood of groen verlicht om aan te geven of een controller vol of aan het opladen is.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 02-06-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:35
SToRM666 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:34:
[...]

Voor zover ik het weet is de Sony conference van 20:00 t/m 22:00 onze tijd.
Nog beter ;)

Of de PS3 slimline er inzit is inderdaad nog maar net de vraag. De foto's die roeleerden een paar weken terug zijn te hardnekkig om als 'fake' af te doen alleen duurde het bij de PSP ook een tijdje voordat ze er officieel over praatte. Ook is de tijd voor Sony nogal rijp om met een goedkoper productie model te komen.

...en voor mij moeten ze nogal opschieten want ik heb hier een HD TV staan en die schreeuwt om een HD gaming/BD device :*)..en ik heb nog geen PS3

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-04 09:15
SToRM666 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:32:
[...]

Ik ken iemand die volgens mij dezelfde heeft en als ik het me goed herinner sluit je die gewoon op het stopcontact aan. En het doorzichtige stuk waar de controllers in schuiven is rood of groen verlicht om aan te geven of een controller vol of aan het opladen is.
Heb zelf exact dezelfde. Je sluit deze aan op je PS3 met hetzelfde USB kabel als gewoon voor je controller dus niet via stopcontact. Is op zich wel handig, alleen vind ik het soms wat lastig om de controller precies in het mini usb stekkertje te prikken. Is soms even kloten voordat hij goed in de cradle zit. Hij geeft inderdaad met een ledje de status van batterij aan.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 20:16
Zijn er meer mensen die regelmatig een zeer bescheiden piepje horen tijdens speelsessies?
Het is absoluut niet hinderlijk, maar ik hoor eigenlijk om de zoveel tijd een klein, zacht piepje en ik vroeg me af of dit helemaal normaal is.

Verder helemaal geen klachten. Alleen maar tevredenheid over mijn PS3 na jarenlang absoluut Nintendo adept te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:57

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, zoals jullie misschien hebben gelezen had ik een tijdje terug mijn PS3 teruggestuurd wegens een defect BD-drive. Vandaag heb ik een 'nieuwe' teruggekregen, maar kamp ik met het volgende: In het systeem menu gaan de fans na een minuut of 5 steeds harder draaien, waarbij hij op de hoogste stand stofzuiger-achtige geluiden maakt (ik overdrijf niet !) en niet meer naar een lager niveau gaat.

Hebben jullie er met de huidige temperaturen ook last van of mag ik weer bij de helpdesk aankloppen ? Mijn kamer ligt rond dit tijdstip in de schaduw en de ramen staan open. Verder zijn de ventilatieroosters niet geblokt oid, de PS3 staat op een open plek. De warme lucht die eruit komt aan de achterkant is wel warm, maar niet zo gloeiend heet als na een lange sessie gamen en zelfs dan waren de fans bij mijn vorige PS3 nauwelijks te horen. Ik ben momenteel de firmware aan het updaten als laatste hoop, tenzij dit normaal is al lijkt dat me sterk...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Topicstarter
^^0nMe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:09:
Hmm, zoals jullie misschien hebben gelezen had ik een tijdje terug mijn PS3 teruggestuurd wegens een defect BD-drive. Vandaag heb ik een 'nieuwe' teruggekregen, maar kamp ik met het volgende: In het systeem menu gaan de fans na een minuut of 5 steeds harder draaien, waarbij hij op de hoogste stand stofzuiger-achtige geluiden maakt (ik overdrijf niet !) en niet meer naar een lager niveau gaat.

Hebben jullie er met de huidige temperaturen ook last van of mag ik weer bij de helpdesk aankloppen ? Mijn kamer ligt rond dit tijdstip in de schaduw en de ramen staan open. Verder zijn de ventilatieroosters niet geblokt oid, de PS3 staat op een open plek. De warme lucht die eruit komt aan de achterkant is wel warm, maar niet zo gloeiend heet als na een lange sessie gamen en zelfs dan waren de fans bij mijn vorige PS3 nauwelijks te horen. Ik ben momenteel de firmware aan het updaten als laatste hoop, tenzij dit normaal is al lijkt dat me sterk...
Hm, stofzuiger geluid is niet echt normaal. Hier maakt de PS3 enkel een beetje lawaai in de periode juni-september, als het warmer is, en dan blaast hij 5 minuten. Verder hoor ik hem niet.

Ik had ook een defect aan mijn Blue-ray drive, maar zowel de nieuwe als de oude hebben nooit veel lawaai gemaakt.

Ik zou, indien het probleem aanblijft, toch maar eens bellen naar Sony. Je kan ook wachten en zien of er verbetering in zit. (Indien het fout zou aflopen, je hebt als het goed is terug 1 jaar garantie op je gereviseerd toestel).

Succes alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-04 23:00
Ja ik heb nu ook dat die wat meer lawaai maakt denk gewoon aan de warmte buiten ligt.
Als ik infamous speel dan begint die wat harder te draaien weet niet of dat in het menu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:24:
[...]

Hm, stofzuiger geluid is niet echt normaal. Hier maakt de PS3 enkel een beetje lawaai in de periode juni-september, als het warmer is, en dan blaast hij 5 minuten. Verder hoor ik hem niet.

Ik had ook een defect aan mijn Blue-ray drive, maar zowel de nieuwe als de oude hebben nooit veel lawaai gemaakt.

Ik zou, indien het probleem aanblijft, toch maar eens bellen naar Sony. Je kan ook wachten en zien of er verbetering in zit. (Indien het fout zou aflopen, je hebt als het goed is terug 1 jaar garantie op je gereviseerd toestel).

Succes alvast :)
Bedankt, dat dacht ik al ja. Mijn vorige PS3 maakte ook iets meer geluid wanneer ik een lange RE5 game sessie erop had zitten, maar dat is totaal niet te vergelijken met wat ik nu hoor. En dat terwijl de PS3 gewoon nagenoeg idle is.
Ik heb net de laatste firmware erop gezet en geen verbetering. Was tijdens het wachten ook gestuit op een youtube filmpje over de PS3 fan test. Nou, zo klinkt mijn ps3 na 5 min, maar dan constant...
Tijd om de telefoon weer erbij te pakken :(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 13:26
Over killzone 2 gesproken, kom op de een of andere manier niet voorbij het laatste ventje... alles al geprobeerd... shotguns totaal op ze kop leegschieten, rocketlauncers, vlammenwerpers, combi´s van die wapens. maakt allemaal geen zak uit, het pokke ventje gaat niet dood...

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18340

En dan ergens anders daarzo een 220-usb stekker vandaan halen, ben je voor 15 euro klaar. Heb 'm hier staan, en hij fried je controllers niet: hij stopt met laden als ie vol is. Ikzelf heb 2 controllers, en 7/10 keer speel ik alleen, dus ik heb ze omstebeurten in dat ding zitten terwijl ik speel. Sowieso blijven de controllers ook wel lang vol is m'n ervaring.

Wat het fan-lawaai betreft, nog geen last van gehad. M'n pc had het wel hoorbaar warm tijdens 't streamen van een 1080P-tje. PS3 Staat ook wel redelijk open hier moet ik zeggen, dat zal er vast mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
^^0nMe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:33:
[...]

Bedankt, dat dacht ik al ja. Mijn vorige PS3 maakte ook iets meer geluid wanneer ik een lange RE5 game sessie erop had zitten, maar dat is totaal niet te vergelijken met wat ik nu hoor. Ik heb net de laatste firmware erop gezet en geen verbetering. Was tijdens het wachten ook gestuit op een youtube filmpje over de PS3 fan test. Nou, zo klinkt mijn ps3 na 5 min, maar dan constant...
Tijd om de telefoon weer erbij te pakken :(
Ouch, als het constant fan test -geluid maakt scheelt er toch iets aan. 8)7

Aangezien je gereviseerd toestel helemaal proper zou moeten zijn, zit er normaal gezien geen stof in. Je kan altijd zelf de fan test proberen om te zien of er wat uit komt. Indien je een niet 60 GB PS3 hebt, that is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:32:
[...]

Da's moooi ! gaan we daar eens ff verder op kijken bij de intertoys.

Wat me verdomme nou net weer gebeurd... ben lekker paar uur infamous aan het spelen, ben ik bezig met een missie waar ik een paar ballonnen uit de lucht moet halen, loop dat tering ding vast :(

Is er een soort van systemlog ofzo op de ps3 waar je eventueel kan kijken wat het veroorzaakt heeft ? Geluid liep namelijk wel gewoon door. Beeld stond gewoon vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Is de E3-presentatie nu live te zien in Home of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-04 06:10
Is het niet Metal Gear Rising ipv Metal Gear Solid : Rising? Metal Gear Solid gaat toch eigelijk alleen om Solid Snake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

is er ergens een live stream vanavond op de playstation website kan ik niet veel vinden , en gametrailers gaat weer keihard onderuit natuurlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:59:
is er ergens een live stream vanavond op de playstation website kan ik niet veel vinden , en gametrailers gaat weer keihard onderuit natuurlijk :/
Ik dacht in Home (presentation stage), maar ook uit de link hierboven kan ik niet opmaken of deze echt live zal uitgezonden worden. Ik heb gisteren die van MS via gamespot gekeken en dat ging goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
@ racer13: http://e3.g4tv.com/e32009/pressconferences/ is echt een stabiele (niet de beste kwaliteit maar goed dat zijn ze allemaal niet :P )

@ Shiver23: Ik dacht dat ik had gelezen dat het in Home twee uur later live ( :+ ) wordt uitgezonden..(Dit weet ik eigenlijk wel zeker, zal het linkje nog eens opzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:38:
[...]

Ouch, als het constant fan test -geluid maakt scheelt er toch iets aan. 8)7

Aangezien je gereviseerd toestel helemaal proper zou moeten zijn, zit er normaal gezien geen stof in. Je kan altijd zelf de fan test proberen om te zien of er wat uit komt. Indien je een niet 60 GB PS3 hebt, that is. :)
Ik heb het nu ff helemaal gehad met Sony (NL). Het gesprek met de helpdesk ging als volgt:

Ik: :( Heb na 4 weken een PS3 teruggekregen die niet helemaal goed werkt, fan probs.
Helpdesk miep: Zet hem maar even aan.
Ik: Oke !
Helpdesk miep: Ik hoor niks ?
Ik: Klopt, duurt een minuut of 5 voordat de fans op het hoogste stand blazen.
Helpdesk miep: Sorry meneer, ik kan u niet helpen aangezien ik niks hoor.
Ik: *paar min lopen tijdrekken met wat gelul*
:X Turbo kicks in, shit hits the fan (phun intended) :X
Ik: Hallo ???
Helpdesk miep: ........... Ehm, ja. Ik ga dit toch maar even bespreken met mijn supervisor. >:)

Nou zal je denken dat alles gewoon goed wordt afgehandeld, maar dan krijg ik doodleuk de mededeling dat het door de temperatuur kan komen. Terwijl ik nu in de schaduw zit met raam open en bijna een trui/jasje moet aandoen omdat het nogal frisjes begint te worden rond dit tijdstip. Nog lachwekkender, ik krijg het advies om het ding zo gewoon nog eens 2 dagen aan te laten/erop te gamen om te kijken of het straks beter gaat. 8)7 Toegegeven, ik zal hem straks in de avond als de temperatuur weer een stuk lager is nog eens testen om te kijken of het echt daar aan ligt. Maar het komt bij die mensen gewoon niet over dat er iets mis mis is als het ding op idle al maximaal loopt te blazen...
Ik zal ze over een paar dagen weer lastig vallen, nu even genieten van de persconferenties van Big N EN Sony (blijf een game fan ondanks alles).

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Shiver23 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:02:
[...]

Ik dacht in Home (presentation stage), maar ook uit de link hierboven kan ik niet opmaken of deze echt live zal uitgezonden worden. Ik heb gisteren die van MS via gamespot gekeken en dat ging goed.
Gamespot was de enige stabiele verbinding voor mij. IGN ging lange tijd uitstekend maar klapte er na 20 minuten uit en daarna was er geen land mee te bezeilen. Gametrailers haperde voortdurend en gaf meestal geen verbinding.

Het wordt in ieder geval een leuk avondje. Eerst Nintendo kijken en me 90 minuten ergeren aan salespresentaties waarin Nintendo helemaal klaarkomt op zichzelf, een rits oninterrssante games voor ouderen van dagen en hopelijk een of twee echt leuke games. En dan de presentatie van de PSP Go. Benieuwd hoe Sony reageert op het voortijdig uitlekken van een van de grootste geplande verrassingen van de persconferentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Gamespot begon gister juist met verbindingsproblemen aan hun kant, bleef later bij mij ook haperen. Vond het volume bovendien nogal laag.
Heb zelf verder gekeken naar MS en EA via IGN, en dat ging hier dan weer vlekkeloos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ ^^OnME: Misschien afwachten hoe je console het vanavond doet ja. Ook in de schaduw kan je PS3 'warm' hebben. Maar dan nog, precies of je mag enkel 's avonds en buiten de zomer gamen. Geef het een paar dagen en als er dan geen verbetering in zit, kan je hem wel ruilen tegen een andere exemplaar.

Hehe, leuk advies om een 24-48 uur game-marathon te doen. Best in 8 uur shiften dan, wel je 15 minuten pauze per uur niet vergeten hé :Y)

Dat de telefonisten problemen ontkennen of er niet van willen geweten hebben is bekend. Hier (BE) had ik hen gezegd dat de Blu-ray drives (laser) toch weer regelmatig stuk gaan. 5 vrienden van me hebben een PS3, 3 ervan hebben ondertussen ook al hetzelfde probleem gehad (1tje 2 x al!). Op het www staan genoeg topics waar ze klagen over hetzelfde syndroom. En dan nog ontkennen? :Z Tja, die van men PS2 ging de volledige 5 keer stuk dus ik kan nog wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11-2024

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Handige oplader heb hem ook , maar heb hem in hongkong besteld. Een nadeel vindt ik dat je hem alleen kunt opladen als de PS3 aan staat. Maar daar heb ik ook al iets opgevonden een GSM/PDA oplader met een
mini usb aansluiting. Dan Hoeft de PS3 niet meer aan te staan voor het laden, werkt perfect.

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Abraxas1 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:44:
[...]

Handige oplader heb hem ook , maar heb hem in hongkong besteld. Een nadeel vindt ik dat je hem alleen kunt opladen als de PS3 aan staat. Maar daar heb ik ook al iets opgevonden een GSM/PDA oplader met een
mini usb aansluiting. Dan Hoeft de PS3 niet meer aan te staan voor het laden, werkt perfect.
Ik heb zelf: http://www.freerecordshop...h_reftheme%3D10&SubCat=03

Die werkt gewoon op normale netstroom, dus hoeft je PS3 ook niet aan, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
^^0nMe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:17:
[...]

Ik heb het nu ff helemaal gehad met Sony (NL). Het gesprek met de helpdesk ging als volgt:

Ik: :( Heb na 4 weken een PS3 teruggekregen die niet helemaal goed werkt, fan probs.
Helpdesk miep: Zet hem maar even aan.
Ik: Oke !
Helpdesk miep: Ik hoor niks ?
Ik: Klopt, duurt een minuut of 5 voordat de fans op het hoogste stand blazen.
Helpdesk miep: Sorry meneer, ik kan u niet helpen aangezien ik niks hoor.
Ik: *paar min lopen tijdrekken met wat gelul*
:X Turbo kicks in, shit hits the fan (phun intended) :X
Ik: Hallo ???
Helpdesk miep: ........... Ehm, ja. Ik ga dit toch maar even bespreken met mijn supervisor. >:)

Nou zal je denken dat alles gewoon goed wordt afgehandeld, maar dan krijg ik doodleuk de mededeling dat het door de temperatuur kan komen. Terwijl ik nu in de schaduw zit met raam open en bijna een trui/jasje moet aandoen omdat het nogal frisjes begint te worden rond dit tijdstip. Nog lachwekkender, ik krijg het advies om het ding zo gewoon nog eens 2 dagen aan te laten/erop te gamen om te kijken of het straks beter gaat. 8)7 Toegegeven, ik zal hem straks in de avond als de temperatuur weer een stuk lager is nog eens testen om te kijken of het echt daar aan ligt. Maar het komt bij die mensen gewoon niet over dat er iets mis mis is als het ding op idle al maximaal loopt te blazen...
Ik zal ze over een paar dagen weer lastig vallen, nu even genieten van de persconferenties van Big N EN Sony (blijf een game fan ondanks alles).
Het is heel simpel hoor, jij hebt recht op een deugelijk product. Dus je belt ze weer en je zegt: Ik heb een PS3 teruggekregen en die fans maken echt een inmens hard geluid, veel harder dan mn oude ooit heeft gedaan, ik wens dus deze ps3 op te geven voor reparatie.

En daar hebben ze maar genoegen mee te nemen, indien ze weer slap doen, dan dreig je gewoon met consumentenorganisaties, aangezien je gewoon in je recht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Anoniem: 197857 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:09:
[...]

Ik heb zelf: http://www.freerecordshop...h_reftheme%3D10&SubCat=03

Die werkt gewoon op normale netstroom, dus hoeft je PS3 ook niet aan, erg handig.
Hmm, dat is idd ook nog wel een nette, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Wat laten ze nu zien? Alleen maar geleuter, of zijn ze stiekem al begonnen?

edit: Laat maar. Nog niet begonnen }:O

http://irc.tweakers.net/e3

[ Voor 13% gewijzigd door Morphix op 02-06-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Laatst online: 17-04 08:26
raevo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:56:
[...]

Wat laten ze nu zien? Alleen maar geleuter, of zijn ze stiekem al begonnen?

edit: Laat maar. Nog niet begonnen }:O

http://irc.tweakers.net/e3
Nope enige wat je hoort is hele tijd dat vrouwtje met der please turn off your cellphones. GT stream is iets mooier dan gamespot. Kijken hoe lang ie vol houd.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Final fantasy 14(online) in 2010, exclusief voor de ps3
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/152/6210509_blog022.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Bullus op 02-06-2009 21:47 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
die kwam als een verassing!
Final Fantasy 14.
volgens mij een online versie zoals 11.
"you must join hands again"
en "a new online epic begins" ofziets zag ik voorbijkomen in de video.

edit: Die playstation motion controller ziet er ook wel aardig uit. (niet letterlijk, ding ziet er niet uit)
maar de mogelijkheden zien er wel redelijk uit.

[ Voor 30% gewijzigd door M a r c o op 02-06-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:39

inXs

known as inXs

heb kort ff 11 gespeeld, vond het toch wel erg leuk, maar had te weinig tijd om mij er echt in te verdiepen. Leuk als 14 ook uitkomt voor online gameplay, ben erg benieuwd hoe en wat.

Nog even een andere vraag, de psp spellen die in de psn store te downloaden zijn, zijn die ook allemaal speelbaar op de ps3?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/152/6210509_blog027.jpg
The skeleton sword-fighting tech demo drew multiple waves of applause
Dat zag er wel vet uit.2 van die motion controllers (schild+zwaard)

(pijl en boog schieten)

The farther back the string, the more powerful the arrow.
The demoer drops to one knee to get a steadier shot, and the demo tracks him flawlessly. The device is due out in spring 2010

[ Voor 31% gewijzigd door Bullus op 02-06-2009 21:46 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238724

... en nog steeds geen datum voor GT5 op PS3
(wel voor psp... wellicht dat daarom de ps3 versie zo lang op zich laat wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Laatst online: 17-04 08:26
Jammer dat er niets extra van ratchet & clank is geshowed. Maar Uncharted / GT5 / FF13 /GoW3 weee :) Btw komt die nieuwe mgs nu wel of niet naar de ps3 ?

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Holy Shit. (over e3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
wel leuke dingen bij conference..

nieuwe rockstar exclusive game: agent
god of war, gt5 en uncharted zien er echt gruwlijk uit
die nieuwe controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SpeeDRaZoR3 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:09:
Jammer dat er niets extra van ratchet & clank is geshowed. Maar Uncharted / GT5 / FF13 /GoW3 weee :) Btw komt die nieuwe mgs nu wel of niet naar de ps3 ?
MGS: Rising voor PC, 360 en PS3, MSG: Peace Walker voor PSP.

Goede persconferentie. Uncharted, GoW3, GT5 zagen er fantastisch uit. Dat nieuwe kartracingspel had een ontzettend fraaie editor. Zeer amusante demonstratie. FF13 is absurd mooi. En dan The Last Guardian ... :o

[ Voor 24% gewijzigd door ymmv op 02-06-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
Goeie persconferentie hoor. Aantal zeer leuke games gezien (Uncharted 2 viel positief op). Nu nog 100 euro van de prijs af en ik ga er over nadenken ;)

SpeeDRaZoR3 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:09:
Maar Uncharted / GT5 / FF13 /GoW3 weee :)
El_V schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:10:
god of war, gt5 en uncharted zien er echt gruwlijk uit
ymmv schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:11:
Goede persconferentie. Uncharted, GoW3, GT5 zagen er fantastisch uit.
Niet om lullig te doen naar jullie 3e, maar waar hebben jullie ook maar 1 seconde GT5 gezien? Ja, ik heb hele mooie CGI gezien van GT5, maar absoluut geen gameplay. Lastig om daar een oordeel over te vellen.

[ Voor 70% gewijzigd door BM op 02-06-2009 22:20 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
jammer niks over een nieuwe J&D, holy fuck wat was dat spel vet op de ps2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238724

[...]

Goede persconferentie. Uncharted, GoW3, GT5 zagen er fantastisch uit. Dat nieuwe kartracingspel had een ontzettend fraaie editor. Zeer amusante demonstratie. FF13 is absurd mooi. En dan The Last Guardian ... :o
The last guardian.... daar had ik nooit van gehoord... maar greep me wel bij de strot.
Voor mij was dit een totaal nieuw genre.
Iets van een release date (gehoord)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
[...]

The last Guardian... vette video
God Of War 3... VET Must have
Gran Turismo 5... weer geen info naast strakke beelden
FF14 online... niet mijn ding
MODracers... niet mijn ding
motion controller... niet mijn ding

Gelukkig hebben we gewoon ook nog games als Modern Warfare 2 en Assasins Creed 2.

Beetje jammer dat 360 eigenaren (waaonder ik) al dit jaar met een nieuwe racer aan de slag mogen Fortza 3. en zitten wij waarschijnlijk weer een jaar lnager met enkel het getoonde filmpje van GT5. Laat die fakking PSP versie voor wat ie is en begin aan GT5, DAAR zit de fanbase!! Hier verliezen ze zieltje mee let maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
El_V schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:15:
jammer niks over een nieuwe J&D, holy fuck wat was dat spel vet op de ps2 :)
Er komt een nieuwe J&D uit voor de PSP ....

BTW Ik vond het wel aardig dat Jack Tretton ook nog tussendoor vermeldde dat Lost Planet 2 naar de PS3 komt. Er was een tijdje onduidelijkheid of dit nou een 360-exclusive was of niet.

[ Voor 29% gewijzigd door ymmv op 02-06-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:14:
Goeie persconferentie hoor. Aantal zeer leuke games gezien (Uncharted 2 viel positief op). Nu nog 100 euro van de prijs af en ik ga er over nadenken ;)

Niet om lullig te doen naar jullie 3e, maar waar hebben jullie ook maar 1 seconde GT5 gezien? Ja, ik heb hele mooie CGI gezien van GT5, maar absoluut geen gameplay. Lastig om daar een oordeel over te vellen.
Dat in die stad was hoe dan ook real-time. Een groot gedeelte van de rest denk ik ook, maar replay en geen gameplay. En Jack kan echt relaxed presenteren. Volgens mij ook voor het grootste gedeelte uit zijn hoofd, waar je bij de andere presentaties nogal goed kon merken dat ze de autocue gebruikten.

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 02-06-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Shiver23 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:47:
[...]

Dat in die stad was hoe dan ook real-time. Een groot gedeelte van de rest denk ik ook, maar replay en geen gameplay. En Jack kan echt relaxed presenteren. Volgens mij ook voor het grootste gedeelte uit zijn hoofd, waar je bij de andere presentaties nogal goed kon merken dat ze de autocue gebruikten.
Ja het is moeilijk te begrijpen, je moet voor de volgende claim ook op je gemak bij iemand in realtime GT5p op 1080p bekijken:
maar GT5p in realtime heeft een betere kwaliteit dan de CGI intro van Forza2.

GT5 is zeker realtime allemaal. De engine van GT5p is alweer 1.5 jaar oud. Anyway. Seeing is believing.
De forza CGI trailer zag overigens ook erg goed uit.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.