Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

SToRM666 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:23:
Voor mij persoonlijk zijn de beste delen van al die bekende series sowieso allemaal op de PSX uitgekomen. Hiermee doel ik op MGS, Tomb Raider, Resident Evil, Gran Turismo, FF7 en er zullen er vast nog wel meer zijn. Maar het zal er wel mee te maken hebben met dat het toen nog vrij nieuwe concepten waren en dat in 3d ipv de oude 2d games.
Ik heb exact het zelfde gevoel en dan voornamelijk bij GT1, Twisted Metal, Tekken 3 en MGS. Sinds een tijdje probeer ik deze games weer te spelen (PS1 en PS2 games), maar ik kan er niet erg lang meer van genieten. De eerste minuten geven de oldschool geluidjes me kippevel, maar na 15 min spelen ben ik er klaar mee :? Ik heb alleen geen idee waarom dat is.

Spelen jullie nog PS1/PSX of PS2 spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Op de PSX speel ik eigenlijk nooit meer, maar voor de PS2 heb ik Fahrenheit en Resident Evil 4 liggen en die hoop ik ooit nog wel eens uit te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 28-05-2009 15:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

zAo schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:45:
[...]

Ik heb exact het zelfde gevoel en dan voornamelijk bij GT1, Twisted Metal, Tekken 3 en MGS. Sinds een tijdje probeer ik deze games weer te spelen (PS1 en PS2 games), maar ik kan er niet erg lang meer van genieten. De eerste minuten geven de oldschool geluidjes me kippevel, maar na 15 min spelen ben ik er klaar mee :? Ik heb alleen geen idee waarom dat is.

Graphics :)

Ik denk dat dat de doodsteek is

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
[...]

Ik speel vooral ps1 spellen op mn psp. Daar heb ik de psp zelfs voor aangeschaft. Door het kleine schermpje ziet het er nog aardig uit en dan heb ik onderweg ook iets te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bellerophon schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:34:
[...]

Graphics :)

Ik denk dat dat de doodsteek is
Dat niet eens alleen denk ik. Het is bij mij ook zo dat ik het dan allemaal al gezien hebt kwa verhaal en gameplay en dan verveelt het sneller. Ik vraag me daarom ook af of een remake van FF7 wel zo goed gaat zijn. En moeten ze dan zo dicht mogelijk bij het origineel blijven of juist wat kleine aanpassingen aanbrengen. Het lijkt mij in ieder geval erg moeilijk om bij zoiets als een remake alle fans van het origineel tevreden te houden.

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 28-05-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Topicstarter
Ace schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:04:
[...]

Net nog even op yesasia.com gekeken hoe het met mijn Demon`s Souls bestelling staat en hij wordt deze week verstuurd *O* Tijdens het bestellen 2 weken geleden was de verwachte leverdatum nog eind juni.
Wanneer heb je hem besteld? Ik heb ook Demon's Souls bij yesasia.com besteld een paar dagen terug. Ik krijg hem ongeveer rond 7 juni (gratis levering, dus niet de business). Misschien krijg ik hem ook wel vroeger dan voorzien. :)
[...]

Ik speel af en toe wel nog eens Crash Bandicoot (het racespel) tegen vrienden. Zowel voor PS1 als PS2. Natuurlijk wel op de PS3 en het is gewoon nog altijd dikke fun :+ Ook een potje MK2 (te vinden in de PS store voor 2.99) speel ik wel eens, pure nostalgie. Zoals jou kan ik het echter ook niet te lang spelen, waarschijnlijk ook omdat nadat je het x-aantal keer spelen wel hebt gezien, en we nu een andere graphics-standaard gewoon zijn.

Qua PS2 spellen heb ik God of War 1 en 2 nog eens uitgespeeld (had dat al gedaan op PS2 maar deze games vragen gewoon om meer!) en ook Vice City, maar bij deze laatste viel het beeld me zwaar tegen. Het zag er allemaal te 'vlekkerig' uit. Remake please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

Op de ps2 speel ik nog regelmatig wat games, ben net begonnen aan rogue galaxy en heb er nu toch al wat uurtjes ingestoken :P. Vind de grafics behoorlijk meevallen trouwens,
Heb net shadow of the colossus gewonnen op ebay, wilde toch het vervolg op ico nog een keer spelen :P. Dus dan mn ps2 ook nog wat uurtjes aan gaan staan

Verder komen er voor mij de komende 2 maanden weinig interessante games uit voor de ps3 dusja dan weer even terug naar de ps2 :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 281387 op 28-05-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:46

FeaR

In GoT we trust

[...]Ik heb exact het zelfde gevoel en dan voornamelijk bij GT1, Twisted Metal, Tekken 3 en MGS. Sinds een tijdje probeer ik deze games weer te spelen (PS1 en PS2 games), maar ik kan er niet erg lang meer van genieten. De eerste minuten geven de oldschool geluidjes me kippevel, maar na 15 min spelen ben ik er klaar mee :? Ik heb alleen geen idee waarom dat is.

Same here...

Ik miste Tekken 3 echt, vooral die eindfilmpjes als je met één personage de arcade mode had uitgespeeld. Maar nu ben je aan mooie filmpjes gewend en kan het me allemaal niet zo veel meer doen. Ook met Gon was het drie potjes spelen en toen had ik het gehad.

Via via nog aan Tomb Raider 2 kunnen komen en aan Future Cop. Maar beide games vielen echt tegen. Als eerste qua graphics en animaties natuurlijk maar ook vanwege de gameplay. Nooit bij stil gestaan dat de hitboxes in Tomb Raider 2 zo slecht waren.

Ik heb lang getwijfeld om nog een N64 te kopen om Golden Eye weer te gaan spelen. Maar denk dat het zonde van het geld is. €50,- voor console en game heb ik er niet voor over om na 10 minuten weer uitgekeken te zijn.

Morgen lekker inFamous gamen als deze binnen is. En zodra de maand juni verder gaat is het wachten op Prototype.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Misschien wel leuk om te weten, er is nu ook een officieel EU PSblog :
http://blog.eu.playstation.com/

Voorheen deed threespeech dit maar dit was niet een officiele blog. Hoop dat ze net als USblog een hoop developers het woord geven. Uncharted & Warhawk waren games waar je echt persoonlijk vragen aan kon stellen en die ook serieus mee genomen werden in de ontwikkeling van de games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Bellerophon schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 07:49:
[...]

I know :D Moet vanaf deel 1 t/m 4 nog steeds gaan spelen :'(
Ik heb ze allemaal al eens 1 of meerdere keren uitgespeeld (behalve portable ops), maar ik ben nog eens van plan ze in chronologische volgorde te spelen(alleen de MGS-games en niet de MG-games).

Dus:
MGS3
MGS: PO
MGS1
MGS2
MGS4
zAo schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:45:Ik heb exact het zelfde gevoel en dan voornamelijk bij GT1, Twisted Metal, Tekken 3 en MGS. Sinds een tijdje probeer ik deze games weer te spelen (PS1 en PS2 games), maar ik kan er niet erg lang meer van genieten. De eerste minuten geven de oldschool geluidjes me kippevel, maar na 15 min spelen ben ik er klaar mee :? Ik heb alleen geen idee waarom dat is.

Jup, maar je moet wel weten welke wel en niet moet spelen. Zo is bijvoorbeeld FF9 nog altijd prima speelbaar, maar is FF7 (de 1e 3d FF) een tergend langzaam spel. Het blijft mn favoriet, maar het heeft de tands des tijds absoluut niet doorstaan omdat het 1 vd 1e 3D rpg's was. Dit geldt voor veel series.

Niet zo lang geleden heb ik nog Heart of Darkness uitgespeeld, Crash Bandicoot 1 ben ik nog mee bezig en natuurlijk MGS1.

Voor de ps2 ben ik pas begonnen met Odin Sphere (vrij recente game) en ik ben nog bezig met Amplitude (best een leuk spel van Harmonix) wat de voorganger van Guitar Hero is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Frank J. schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:13:
Misschien wel leuk om te weten, er is nu ook een officieel EU PSblog :
http://blog.eu.playstation.com/
Bedankt voor de link. Misschien kunnen we daar eens wat mensen pushen om de Nederlandse PSN overzichtelijker te maken (i.e. hetzelfde als de US store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
De PSN-update voor vandaag:

DEMOS

► Cell Factor: Psychokinetic Wars
► Crash Commando

► Monster Hunter Freedom Unite (PSP)
► Rock Band Unplugged (PSP)

GAMES

► Cell Factor: Psychokinetic Wars (€ N/A) (£7.99)
► Inferno Pool (€7.99) (£6.29)

ADD-ONS

► Cuboid
○ Bundle Pack (€9.99) (£7.99)
- Booster Pack (€3.99) (£3.19)
- Level Editor (€5.99) (£4.79)

► Dynasty Warriors Gundam 2
○ Additional Mission 4 (free)
○ Additional Mission 5 (free)
○ Additional Mission 6 (free)

► Ferrari Challenge
○ Nürburgring Pack (€ N/A) (£4.49 or separate)
- Nürburgring (£2.89)
- 430 Scuderia (£1.29)
- 599 GTB Fiorano (£1.29)
- 612 Scaglietti Sessanta (£1.29)
- 330 P4 (£1.29)
- Enzo Ferrari (£1.29)

► Guitar Hero World Tour
♪ Stan Bush - "The Touch" (€1.99) (£1.59)

► LittleBigPlanet
○ 2000AD Costume Pack (€5.99 | €1.99) (£4.79 | £1.59)
- Judge Dredd
- Johnny Alpha
- Rogue Trooper
- Hammerstein

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3608/3562721888_d07b5dcc77.jpg

► MotorStorm Pacific Rift
○ Mohawk Signature Livery Pack (free)

► Rock Band

○ Ministry Pack 01 (€3.99 | €1.49) (£2.49 |£0.99)
♪ "Cuz U R Next"
♪ "LiesLiesLies"
♪ "The Great Satan"

○ various songs (@ €1.49) (@ £0.99)
♪ The Zombies - "She's Not There"
♪ The Zombies - "Tell Her No"
♪ The Cranberries - "Linger"

► Saints Row
○ Corporate Warfare (€5.99) (£4.79)

► Sonic Unleashed
○ Apotos & Shamar Adventures (€2.99) (£2.39)

► Dynasty Warriors Strikeforce (PSP)
○ Downloadpack 1 (free)

VIDEOS

► Killzone 2
○ Badge Abilities - Assault
○ Badge Abilities - Engineer
○ Badge Abilities - Medic
○ Badge Abilities - Saboteur
○ Badge Abilities - Scout
○ Badge Abilities - Tactician

► MAG
○ Gameplay Trailer

► Trash Panic
○ Trailer

► Uncharted 2: Among Thieves
○ Multiplayer Trailer

THEMES & WALLPAPERS

► FEAR 2 - MP theme

-- Vandaag is trouwens ook nog een trophy-patch uit voor Tomb Raider Underworld. Versie 1.01 staat nu online en is zo'n 18MB groot.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 28-05-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
Een jaar na Europa brengt Sony in de VS ook PS3-games uit als goedkope Platinum-titels. Een verschil: de covers zien er veel beter uit dan hier. Vergelijk maar 'ns MGS4 in de VS, de UK en Duitsland:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3321/3570916006_d350da532e_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.beefjack.com/wp-content/uploads/2009/02/mgs4platinum.jpg Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_nVGyx975u38/ScIsKDEGguI/AAAAAAAAGHE/wBBV4HcN-dQ/s400/mgs4_platinum_germany.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 28-05-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 23:09
[...]

Laatst eens wat oude spellen gekocht voor de PS2:
*GTA Vice City
*GTA Vice City Stories
*GTA 3
*GTA Liberty City stories
*GTA San Andreas

Nou vond ik GTA3 NIET de moeite waard om nog eens opnieuw te spelen/bekijken even snel, daarvoor is het echt te oud en is GTA4 (op de PS3) gewoon te mooi om Liberty City voor te stellen. Maar om Vice City en Vice City Stories zoveel jaren later nog eens te spelen, is zeker cool. Ik herinnerde me al niet meer helemaal precies hoe die missies gingen dus dan bleef het nog enigszins spannend. GTA San Andreas blijft favoriet, vanwege de gigantische omgeving en de vele dingen die je in het spel kan doen (t.o.v. andere GTA's).

Dus vond deze titels zeker een hoge replay-value hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 225504 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:46:
[...]

Bedankt voor de link. Misschien kunnen we daar eens wat mensen pushen om de Nederlandse PSN overzichtelijker te maken (i.e. hetzelfde als de US store).
De zoekfunctie is al een hele verbetering. (Heb er alleen van gelezen nog niet geprobeerd :/ ).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-04 21:13
Heb me laten vertellen dat zaterdagochten tot 12.00 15% korting bij dixons geldt. Op het gehele assortiment exclusief producten in de folder. Wat betekent dat voor ons? PS3 + Infamous voor €340!

Edit:Natte droom voor eenieder van ons: PS3 kan bestuurd worden met je mobieltje! (Uiteraard niet het gamen zelf.) Link

[ Voor 32% gewijzigd door frankK800i op 28-05-2009 21:35 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Cool om te lezen dat nog meer mensen hier oldskool zijn _/-\o_

ontopic:
Ik had een keer gelezen dat het slecht is voor de voeding om de ps3 telkens (zelfs na standby stand) 'uit' te zetten dmv de schakelaar achterop. Daarom steekt mijn ps3 altijd in de muur, tenzij het onweert of we op vakantie gaan. Nog iemand anders die ervan gehoord heeft of zal het een hoax zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zet mijn PS3 ook altijd volledig uit, dus met de knop aan de achterkant.
frankK800i schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:10:
Edit:Natte droom voor eenieder van ons: PS3 kan bestuurd worden met je mobieltje! (Uiteraard niet het gamen zelf.) Link
Dat klinkt wel goed zeg :)

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 28-05-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Faust schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:24:
Cool om te lezen dat nog meer mensen hier oldskool zijn _/-\o_

ontopic:
Ik had een keer gelezen dat het slecht is voor de voeding om de ps3 telkens (zelfs na standby stand) 'uit' te zetten dmv de schakelaar achterop. Daarom steekt mijn ps3 altijd in de muur, tenzij het onweert of we op vakantie gaan. Nog iemand anders die ervan gehoord heeft of zal het een hoax zijn?
[google=ps3 bad stand by power switch]. Ik heb een paar van de eerstgevonden resultaten vluchtig doorgelezen en wat ik zo over lees krijg ik niet het idee dat het slecht is. Van de mensen die roepen dat het slecht is zie ik niet echt een duidelijke onderbouwing,. Aan de andere kant zijn er mensen die contact hebben gehad met Sony en die zegt ook dat het geen kwaad kan.

Die van mij gaat aan het eind van de dag ook altijd helemaal uit via de schakelaar.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik laat 'm eigenlijk altijd op standby staan, zoveel stroom gebruikt ie niet in standby stand. M'n PS2 liet ik ook altijd standby staan. Vreemde is, m'n tv doe ik dan weer wel helemaal uit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb zojuist eens die demo van Crash Commando zitten spelen. Het vergt wel enige oefening om de besturing door te krijgen, maar als je die door hebt is het eigenlijk wel een goed spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PS3 staat hier ook altijd op stand-by.
Evenals de Denon receiver en de dvd-speler.
Op één of andere manier zet ik de tv wel altijd uit.
Terwijl er geen verschil in zit tussen "uit" en stand-by (alleen het lampje gaat dan mee uit).

Maar hier is het van de PS3 gewoon meer lamheid:
Ik heb geen zin om telkens achter de console dat knopje om te zetten om de console aan te zetten.

Mijn PS3 gaat de laatste tijd soms met een dubbele piep uit, afsluiten duurt dan ook net wat langer dan normaal. Maar heb nog geen effecten gevonden, want bij de volgende keer opstarten staan alle instellingen nog gewoon goed (1080p uitvoer en audio via HDMI). Dus het is niet de dubbele piep van dat de beeldinstellingen gereset worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik heb ook nog even gegoogled en mijn conclusie en interpretatie:

-De psu in de ps3 KAN kapot gaan, dit is 'normaal' het gebeurt dan ook zeer sporadisch.
-Bij enkele ps3 broeders ging de psu kapot bij het aanzetten van de switch:
Hierdoor is het idee ontstaan dat door het aanzetten (en dus uitzetten :P ) de psu kapot kan gaan. Daarom laten ze de ps3 op standby staan.
Vreemde gewoontes eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

De PS3 bevat een paar relatief baanbrekende technologieen, blu-ray, cell, maar de voeding hoort daar zeker niet bij. :)

Is gewoon een standaard schakelende voeding, vergelijkbaar met elke ATX voeding die in je pc zit, en zal dus ook wel eens kapot gaan. Niets bijzonders dus. Wanner er miljoenen apparaten verkocht worden zijn er altijd wel een paar die kapot gaan, het is volgens mij sinds het RROD verhaal van de 360 dat iedereen heisa maakt als z'n apparaat een keer kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:37
frankK800i schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:10:
Heb me laten vertellen dat zaterdagochten tot 12.00 15% korting bij dixons geldt. Op het gehele assortiment exclusief producten in de folder. Wat betekent dat voor ons? PS3 + Infamous voor €340!
PS3 + Infamous staat in de folder, dus geen korting :(
Online staat er niets vermeld van die 15% korting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ik heb een aparte schakelaar gemaakt in de trapkast om de spanning van mijn complete wandmeubel uit te doen. 's avonds even de schakelaar om en 's ochtends weer aan. Alles in 1 keer spanningsloos en met 1 simpele schakelaar :)

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-05-2009 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SToRM666 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:15:
[...]

Dat niet eens alleen denk ik. Het is bij mij ook zo dat ik het dan allemaal al gezien hebt kwa verhaal en gameplay en dan verveelt het sneller. Ik vraag me daarom ook af of een remake van FF7 wel zo goed gaat zijn. En moeten ze dan zo dicht mogelijk bij het origineel blijven of juist wat kleine aanpassingen aanbrengen. Het lijkt mij in ieder geval erg moeilijk om bij zoiets als een remake alle fans van het origineel tevreden te houden.
En toch ben ik het daar niet mee eens. FF7 is juist 1 van de weinige spellen die je moet laten zoals die is. Ik zou hem zonder er over hoeven na te denken direct weer kopen als hij nu uitkomt maar dan met de graphics van FFXIII

En juist met dergelijke spellen zal je het volgens mij altijd weer anders aanpakken.

En graphics zijn ook niet alles moet ik zeggen, GTA 4 is leuk, gegeven feit, maar persoonlijk vind ik GTA : San Andreas veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Bellerophon schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:34:
[...]

En toch ben ik het daar niet mee eens. FF7 is juist 1 van de weinige spellen die je moet laten zoals die is. Ik zou hem zonder er over hoeven na te denken direct weer kopen als hij nu uitkomt maar dan met de graphics van FFXIII
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar ze kunnen natuurlijk altijd wat extra's toevoegen (sidequests/optionele bosses/extra characters met een goed uitgewerkt achtergrond verhaal) om het toch nog interessanter te maken. Dit kan naar mijn idee nooit kwaad, zolang de main story maar gelijk blijft!

[ Voor 0% gewijzigd door Coolsnarf op 29-05-2009 08:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Gisteravond Crash Commando gekocht na de demo gedownload te hebben en dat was zeker geen miskoop. Het is een 2D shooter, met maximaal 12 mensen online. Kan iedereen aanraden om op z'n minst de singleplayer demo te proberen. Aangezien ik het op de PS3 zonder Super Smash Brothers moet stellen is dit toch de next best thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Ik zou zeggen dat Ragdoll Kung Fu, die tot een week geleden ofzo gratis uit de US store te plukken viel, een substitute zou zijn voor super smash bros ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

scorpie schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:24:
Ik zou zeggen dat Ragdoll Kung Fu, die tot een week geleden ofzo gratis uit de US store te plukken viel, een substitute zou zijn voor super smash bros ;p
vind deze idd net zo chaotisch en snel(ler) dan supersmach, alleen die heeft net iets meer diepgang zo lijkt.
maar zeker goeie - gratis - aanrader om met je usa account op te pikken.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
[...]

En juist met dergelijke spellen zal je het volgens mij altijd weer anders aanpakken.

En graphics zijn ook niet alles moet ik zeggen, GTA 4 is leuk, gegeven feit, maar persoonlijk vind ik GTA : San Andreas veel leuker
Een remake van FF7 zou ik ook wel kopen ja, al is het alleen al om te kijken hoe de nieuwe versie eruit ziet.
En dat ze een spel zo min mogelijk moeten veranderen, daar ben ik het persoonlijk ook wel mee eens. De remake van Tomb Raider vond ik bijvoorbeeld wat tegenvallen, omdat ze toch net wat te veel aangepast hadden naar mijn idee.
Uit jou reactie t.o.v. die van Coolsnarf kan ik bijvoorbeeld wel al zien dat er al verschillen van mening zijn over een FF7 remake. Jij wil precies hetzelfde spel met alleen mooiere graphics terwijl Coolsnarf toch wat extra's erin zou willen zien en dat lijkt mij juit het moeilijke van een remake. Hoe ver ga je met het doorvoeren van aanpassingen. Maar los van dat denk ik dat dat spel gewoon enorm goed zou verkopen.
Anoniem: 225504 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:48:
Gisteravond Crash Commando gekocht na de demo gedownload te hebben en dat was zeker geen miskoop. Het is een 2D shooter, met maximaal 12 mensen online. Kan iedereen aanraden om op z'n minst de singleplayer demo te proberen. Aangezien ik het op de PS3 zonder Super Smash Brothers moet stellen is dit toch de next best thing.
Toen dit spel net uitkwam heb ik nog zitten twijfelen om m te kopen, maar de demo heeft mij toch wel overtuigd dat het een erg leuk spel is. Nu nog even kijken of ik de volledige versie ga kopen, aangezien ik de laatste tijd al vrij veel nieuwe games gekocht heb.
himlims_ schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:26:
[...]

vind deze idd net zo chaotisch en snel(ler) dan supersmach, alleen die heeft net iets meer diepgang zo lijkt.
maar zeker goeie - gratis - aanrader om met je usa account op te pikken.
De gratis versie was een tijdelijke actie en volgens mij is die periode al verstreken...

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 29-05-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Tja ik hoop dat ze ooit FF7 uitbrengen op PSN, waarom? Het is een top game die iedereen toch wel eens moet hebben kunnen spelen. Maar gaarne niets veranderen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
SToRM666 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:31:
[...]

Een remake van FF7 zou ik ook wel kopen ja, al is het alleen al om te kijken hoe de nieuwe versie eruit ziet.
En dat ze een spel zo min mogelijk moeten veranderen, daar ben ik het persoonlijk ook wel mee eens. De remake van Tomb Raider vond ik bijvoorbeeld wat tegenvallen, omdat ze toch net wat te veel aangepast hadden naar mijn idee.
Uit jou reactie t.o.v. die van Coolsnarf kan ik bijvoorbeeld wel al zien dat er al verschillen van mening zijn over een FF7 remake. Jij wil precies hetzelfde spel met alleen mooiere graphics terwijl Coolsnarf toch wat extra's erin zou willen zien en dat lijkt mij juit het moeilijke van een remake. Hoe ver ga je met het doorvoeren van aanpassingen. Maar los van dat denk ik dat dat spel gewoon enorm goed zou verkopen.
Ach, als je er extra's in doet die helemaal optioneel zijn, dan kan iemand die dat niet wil dat gewoon laten gaan.
Misschien zelfs een optie inbouwen dat je kan kiezen of je het origineel (de remake uiteraard) of inclusief de extra's wil spelen. Als er toch alleen maar optionele extra's inkomen, moet dit denk ik wel te doen zijn.

Maar goed, kopen zal ik m sowieso (dus Square-enix begin er nou maar eens aan!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SToRM666 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:31:
[...]

[...]

Toen dit spel net uitkwam heb ik nog zitten twijfelen om m te kopen, maar de demo heeft mij toch wel overtuigd dat het een erg leuk spel is. Nu nog even kijken of ik de volledige versie ga kopen, aangezien ik de laatste tijd al vrij veel nieuwe games gekocht heb.

[...]

De gratis versie was een tijdelijke actie en volgens mij is die periode al verstreken...
Daar ben ik het dus ook mee eens, tot waar is het een remake? Want de meeste "remakes" zijn eigenlijk compleet nieuwe spellen, te veel nieuwe elementen zijn er vaak toegevoegd die het spel (in mijn optiek) niet ten goede zijn gekomen.

Onder een remake van FF7 versta ik nieuwe graphics, stemmen toevoegen en natuurlijk de muziek. Dan is het in mijn ogen een zeer geslaagde remake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Rhox1979 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 01:28:
[...]

Dan is er dinsdag avond tussen 18.00 en 21.00 nog 10% korting op alles bij de mediamarkt.. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Als ik mijn huidige 60GB vervang voor een grotere is het dan zo dat ik dan de save game van RE5 ook kwijt ben? Zoals ik begreep kan deze niet over gezet kan worden. Maar in theorie zou het dezelfde PS3 zijn alleen met een andere HDD. Iemand ervaring hiermee?
En mbt de backup ik heb meerdere USB sticks (4,8,16) is het zo dat ik de backup daarover kan verdelen? Of moet deze op een stick/schijf staan?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Backup moet in 1 keer voor zover ik het weet. Je savegames blijven gewoon behouden, maar je moet wel even vantevoren je Trophies synchroniseren met de server, want anders ben je die wel kwijt...
De savegames werken trouwens op username heb ik al gemerkt.
Bellerophon schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:04:
Onder een remake van FF7 versta ik nieuwe graphics, stemmen toevoegen en natuurlijk de muziek. Dan is het in mijn ogen een zeer geslaagde remake
Dat zou voor mij ook genoeg zijn ja :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 29-05-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://popzara.com/pages/1006
Afbeeldingslocatie: http://popzara.com/assets/2009/05/28/aino_01.jpg

leuk hebbe ding voor d'r bij :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ja die GSM is zeker mooi! Helaas zit ik nog meer dan een jaar vast aan mijn abo met een Xperia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
GG---77 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:18:
Als ik mijn huidige 60GB vervang voor een grotere is het dan zo dat ik dan de save game van RE5 ook kwijt ben? Zoals ik begreep kan deze niet over gezet kan worden. Maar in theorie zou het dezelfde PS3 zijn alleen met een andere HDD. Iemand ervaring hiermee?
Een complete backup maken is het beste. Dit doe je op een (grote) USB stick of gewoon een externe HDD
Een

En mbt de backup ik heb meerdere USB sticks (4,8,16) is het zo dat ik de backup daarover kan verdelen? Of moet deze op een stick/schijf staan?
Ik zou het risico niet lopen

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

[...]

Ik zou toch ook wel het geluid en de muziek een update geven. En de gehele gameplay zal ook getweakt moeten worden dat het allemaal soepeler en sneller loopt, want de game is hopeloos verouderd. Ik bedoel dus niet dat ze t realtime moeten maken ipv turnbased ofzo, maar dat het allemaal gewoon beter/sneller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
swopdark schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:18:
[...]

Een complete backup maken is het beste. Dit doe je op een (grote) USB stick of gewoon een externe HDD

[...]

Ik zou het risico niet lopen
Heeft iemand wel ervaring met het overzetten van de savegame RE5?
Frank J. schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:09:
Ik heb een aparte schakelaar gemaakt in de trapkast om de spanning van mijn complete wandmeubel uit te doen. 's avonds even de schakelaar om en 's ochtends weer aan. Alles in 1 keer spanningsloos en met 1 simpele schakelaar :)
Ik zelf heb een stopcontact met afstandbediening er tussen zitten, scheelt weer opstaan ;) ik is lui!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Uit: Fatal Mind in "[PS3] inFamous"

Quote ik mezelf even:
Fatal Mind schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:40:
'K heb de game net ook gehaald bij bart smit hier in de stad,

game in de ps3 gedaan, en hij begint gelijk te koeren over een engelse patch, ik gedownload en geinstalleerd, maar hij blijft nederlands :S ?

Edit:
Net ff alle game data + save games van inFamous verwijderd en opnieuw een poging gedaan.

Game opgestart, ps3 begint over dat er een nieuwe patch is, 1.02 en dat de verandering de engelse taal is, patch is ongeveer 8 mb groot. Game reboot, vervolgens krijg je een inFamous schermpje dat hij aan het installleren is, maar na 23% lijkt het alsof hij ermee stopt, is hij klaar ? of gaat hij op een later moment de rest installen, na dit vage gedoe gaat hij wel gewoon verder naar het hoofdmenu waar ik alleen maar krijg '' druk op de start toets '' doe ik dit, dan start de game in het nederlands....

't zou toch niet zo zijn dat de ps3 in z'n algemeen in het engels moet worden ingesteld.... ik ga het eens proberen.

Edit zoveel: PS3 in het engels instellen in zijn algemeen instellen heeft het laten werken, tis nu in het engels, hulde hulde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:18:
[...]

Zelf gebruik in backup/format/restore ook wel eens als defragmentatie als het beestje weer langzaam wordt. Inderdaad defragmentatie, iets wat er niet op zit bij de PS3. En met al die bestanden die hoewel vaak groot VAST niet optimaal op de HDD beeindigen.

Slangwater? Tja meestal is het beestje erg blij en toch weer ietskes sneller na een "hervers" operatie.

Dus als je PS3 langzamer wordt probeer het eens zou ik zeggen.
/*/ en nee ik weet niet wat voor filesysteem Sony gebruikt /*/

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 29-05-2009 18:06 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-04 21:13
Rhox1979 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 01:28:
[...]
Je hebt gelijk. Excuses hiervoor. Ik hoorde alleen dat je zaterdagochtend 15% korting kon krijgen bij de dixons. Ik hoorde het van iemand die een fotocamera zocht, en die hoorde dat je geen korting kreeg op produccten uit de folder. Maar omdat de desbetreffende camera allemaal fabrieksacties enz. had, kan het ook zo zijn dat het alleen voor die (paar) camera's geldt. Ik weet dus niet 100% zeker wat het precies is, maar ik denk dat je op de ps3's wel 15% korting kan krijgen. Het kan ook zo zijn (aangezien dixons een franchise-onderneming is) dat het alleen in H'sum geldt.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat is standaard bij zoveel spellen op de PS3, niet echt iets wat je de ontwikkelaar kwaad kan nemen, neem bijvoorbeeld Resistance 2, daar is het ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Och, tis ook niet echt een probleem voor mij, engels is net zo simpel als nederlands over het algemeen, maar toch vind ik het vaak fijner om bijvoorbeeld settings etc in het nederlands te kunnen veranderen, dan kunnen er geen eventuele verwarringen ontstaan.

Wat ik wel vind wat ze hadden kunnen doen is dat ze bij het updaten of automatisch de taal naar engels zetten, of dat ze bv een menuutje geven met 2 keuzes erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind het opzich ook best onhandig dat je de taal niet gewoon kan kiezen in een menu bij sommige spellen. Zoveel moeite lijkt me dat nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 18:42

mzx

SToRM666 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:36:
Ik vind het opzich ook best onhandig dat je de taal niet gewoon kan kiezen in een menu bij sommige spellen. Zoveel moeite lijkt me dat nou ook weer niet.
Je hebt gelijk! Ik vind dat in Uncharted erg goed gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Yeahhh het begin van een 3 maanden lange vakantie is ingeluid! :D

Laatste tijd best wel veel games gekocht: Uncharted, BioShock, Unreal Tournament 3, Battlefield: Bad Company.

Moet daarnaast ook nog Metal Gear Solid 4 uitspelen (wel al ongelofelijk ver heb ik het idee :P), Resistance 2, Ratchet & Clank: ToD, Ratchet & Clank: Q4B en Killzone 2 uitspelen.

Best een flinke lijst dus :D

Oh ja, en de E3 moet natuurlijk ook gevolgd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb zelf net gisteren dead space uitgespeeld, wat een heerlijk spel _/-\o_
Ben vandaag begonnen aan valkyria chronicles, echt supermooi en leuk spel. easy to learn, hard to master. Heb 4 uur achter elkaar gespeeld, is echt verslavend!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Door het per ongeluk te vroeg uploaden van de nieuwe Qore episode op PSN zijn vandaag zowel de PS3 Slim als de PSP GO bevestigd.

Ik weet niet wat Sony nu nog over heeft om volgende week op de E3 te vertellen want bijna alles is al gelekt.

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/PS3_Slim_2r.jpg

Deze pics waren al een weekje eerder te vinden maar niemand had een idee of ze echt waren. Al hielp het natuurlijk wel dat er een Cease & Desist order kwam van de fabrikant tegen de websites die PS3 Slim foto´s online hadden staan.

Nu de boxart van de PSP Go gelekt is en die in dezelfde stijl is kunnen we wel aannemen dat ze beide echt zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/wlbrr8.jpg

Dus PS3 Slim voor € 299,- ? We zullen nog even tot volgende week dinsdag moeten wachten :)

bron: Neogaf

[ Voor 4% gewijzigd door Ace op 31-05-2009 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ace schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 19:00:
Door het per ongeluk te vroeg uploaden van de nieuwe Qore episode op PSN zijn vandaag zowel de PS3 Slim als de PSP GO bevestigd.

Ik weet niet wat Sony nu nog over heeft om volgende week op de E3 te vertellen want bijna alles is al gelekt.

[afbeelding]

Deze pics waren al een weekje eerder te vinden maar niemand had een idee of ze echt waren. Al hielp het natuurlijk wel dat er een Cease & Desist order kwam van de fabrikant tegen de websites die PS3 Slim foto´s online hadden staan.

Nu de boxart van de PSP Go gelekt is en die in dezelfde stijl is kunnen we wel aannemen dat ze beide echt zijn.

[afbeelding]

Dus PS3 Slim voor € 299,- ? We zullen nog even tot volgende week dinsdag moeten wachten :)

bron: Neogaf
Er wordt weinig gerept over een PS3 Slim en dat oude plaatje dat je linkt moet je ook wel een idee geven hoeveel waarde je er aan moet hechten denk ik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

Lukin schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 20:03:
[...]

Er wordt weinig gerept over een PS3 Slim en dat oude plaatje dat je linkt moet je ook wel een idee geven hoeveel waarde je er aan moet hechten denk ik? :+
Zonder gein, ze hebben ook shots van de box gemaakt en die lijkt verrekt veel op de PSP Go box..

PS3 slim lijkt me echt.. waarom zou je immers een doos nodig hebben voor een prototype..

Ding is al lang in product als je het mij vraagt.

Wacht E3 maar af ;)

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 30-05-2009 23:01 ]

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ja ik denk het ook. De Qore editie van Junie is al uitgelekt en daarin is de PSP Go te zien. Het feit dat op de boxart de juiste PSP Go is afgebeeld, en het feit dat de uitgelekte PS3 Slim boxart dezelfde vormgeving heeft duidt er inderdaad op dat er een PS3 slim komt ;) We gaan het zien, ik ben in ieder geval hartstikke tevreden met de PS3 die ik nu heb. Voor nieuwkomers is een lagere prijs natuurlijk prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Mooi ontwikkelingen:) De psp lijkt me gewoon erg leuke gadget om te hebben. Umd lood vind ik zeer interessant omdat je niet meer capiciteitgebonden bent aan de umd. Ik denk zelf dat hierdoor de gran turismo niet eerder is uitgebreacht omdat het gewoon te grote game wordt voor een umd. Dit wordt voor mij een must have, na mijn psp1000:)

Ps3 slim, ik begrijp gewoon niet dat mensen dit niet geloven...Het is toch logisch dat er een slim versie komt, immers de productiekosten moeten lager en dat kan alleen als de onderdelen kleiner worden. Als je het mij vraagt komt er gewoon een ps3 slim, maybe dat ze ermee wachten na de e3, maar hij komt. Doen ze dit in combinatie met een prijskaartje van 299,- en de toptitels die eraan zitten te komen, dan zullen de verkopen enorm zijn trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 22:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 268098 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 00:01:
Mooi ontwikkelingen:) De psp lijkt me gewoon erg leuke gadget om te hebben. Umd lood vind ik zeer interessant omdat je niet meer capiciteitgebonden bent aan de umd. Ik denk zelf dat hierdoor de gran turismo niet eerder is uitgebreacht omdat het gewoon te grote game wordt voor een umd. Dit wordt voor mij een must have, na mijn psp1000:)

Ps3 slim, ik begrijp gewoon niet dat mensen dit niet geloven...Het is toch logisch dat er een slim versie komt, immers de productiekosten moeten lager en dat kan alleen als de onderdelen kleiner worden. Als je het mij vraagt komt er gewoon een ps3 slim, maybe dat ze ermee wachten na de e3, maar hij komt. Doen ze dit in combinatie met een prijskaartje van 299,- en de toptitels die eraan zitten te komen, dan zullen de verkopen enorm zijn trust me.
Ze gaan echt niet de 'classic phat-slim-lite' UMD-userbase buitensluiten door de PSP GT enkel voor de 'Go met meer opslag' mogelijk te maken.

Dé reden (tot nu toe) voor het niet uitbrengen vaan GT(4) op de PSP was de 333Mhz i.c.m. de batterijduur. Deze zou te kort zijn..

De PS3 slim was natuurlijk gewoon te verwachten... ik had `m alleen nog niet zó snel verwacht :Y

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Damn... had me helemaal verheugd om aanstaande maandag Prototype te gaan halen. Want dacht dat de release nog steeds op 1 juni 2009 stond. Kwam ik er net achter dat maandag lastig gaat worden aangezien het dan dus Pinksteren is enzo... Maar nu zie ik net op Bol.com dat die game pas de 12e juni uit komt.

Nu dus maar inFamous halen aanstaande dinsdag, heb ik wat te doen totdat Prototype er is. Al moet ik wel zeggen dat ik over inFamous nogal weinig lees hier. Natuurlijk heeft die game een eigen topic, maar dan nog. Als je de aantal posts vergelijkt met toen Uncharted net uit was of een game zoals GTA 4.... Toch wel wat "verdacht" al heeft de game niet zo veel promotie gehad als de games die ik net noemde, maar dat krijgt Prototype ook niet echt.

Overigens wordt het hier wel de gewone versie. Had vandaag de Special Edition zien staan, maar voor die €5,- meer heb je dan wel een heel gammel doosje. Dan was iets van een steelcase toch wel leuker geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Gisteren Bolt op Blu-ray gezien op een 110inch doek. Wat een ontzettend mooi beeld zeg! Als je dacht dat Ratatouille en Cars mooi waren, dan moet je zeker Bolt eens kijken. Echt ongelooflijk scherp. En het mooie is dat de film op DVD er ook gewoon bij zit (er is ook een 3-disc versie met de film in bestandsvorm voor op de PSP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304293

FeaR1986 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:08:

Al moet ik wel zeggen dat ik over inFamous nogal weinig lees hier. Natuurlijk heeft die game een eigen topic, maar dan nog. Als je de aantal posts vergelijkt met toen Uncharted net uit was of een game zoals GTA 4.... Toch wel wat "verdacht" al heeft de game niet zo veel promotie gehad als de games die ik net noemde, maar dat krijgt Prototype ook niet echt.

Overigens wordt het hier wel de gewone versie. Had vandaag de Special Edition zien staan, maar voor die €5,- meer heb je dan wel een heel gammel doosje. Dan was iets van een steelcase toch wel leuker geweest..
Je gaat denk ik echt niet teleurgesteld zijn over inFamous ^^ het is echt een vette titel.

Ik heb wel de Special Edition gekocht voor 55 euro bij de Eplaza (net zo duur als de gewone) en ik vind hem bijzonder mooi vormgegeven. Daarbij is hij echt niet gammel behalve als je van plan was om dat ding in je aquarium te gooien ofzo. Vind dit een betere special edition dat die van killzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 19-04 19:05
FeaR1986 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:08:
Damn... had me helemaal verheugd om aanstaande maandag Prototype te gaan halen. Want dacht dat de release nog steeds op 1 juni 2009 stond. Kwam ik er net achter dat maandag lastig gaat worden aangezien het dan dus Pinksteren is enzo... Maar nu zie ik net op Bol.com dat die game pas de 12e juni uit komt.

Nu dus maar inFamous halen aanstaande dinsdag, heb ik wat te doen totdat Prototype er is. Al moet ik wel zeggen dat ik over inFamous nogal weinig lees hier. Natuurlijk heeft die game een eigen topic, maar dan nog. Als je de aantal posts vergelijkt met toen Uncharted net uit was of een game zoals GTA 4.... Toch wel wat "verdacht" al heeft de game niet zo veel promotie gehad als de games die ik net noemde, maar dat krijgt Prototype ook niet echt.

InFamous is bij de Bart Smit te koop voor €55. Wat dus, zoals VoicesofHonour zei, voor dezelfde prijs is als de normale versie. Het leuke is dat je er wel een code bij krijgt, zodat je een speciale kracht kan unlocken die niet in de krijg verkrijgbaar is als je de normale editie hebt. En volgens de Bart Smit site krijg je er wel gewoon de Uncharted beta bij.
Dus naar mijn mening wel een mooie aankoop voor dezelfde prijs :).

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is dus een beetje het punt xD die kreeg ik er dus niet bij ^^, maar ik zal nog wel ff een keertje teruggaan om er naar te vragen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 19-04 19:05
Anoniem: 304293 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 14:57:
dat is dus een beetje het punt xD die kreeg ik er dus niet bij ^^, maar ik zal nog wel ff een keertje teruggaan om er naar te vragen hehe
Lijkt mij dat je het wel hoort te krijgen, aangezien de Eplaza gewoonweg hetzelfde is als de Bart Smit.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Of alles blijkt nep te zijn (lees: door Sony zelf "gelekt".) en op de E3 verschijnen hele andere dingen. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

OPSLAGHOND schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:24:
[...]

Of alles blijkt nep te zijn (lees: door Sony zelf "gelekt".) en op de E3 verschijnen hele andere dingen. ;)
Dat is iets wat ik ook hoop ja, dat ze nog zoveel belangrijke onthullingen hebben dat PS3 Slim, PSP Go, Trico etc allemaal viral marketing leaks zijn.

Ik zit iig al klaar voor de persconferentie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Gaan jullie ook allemaal de persconferenties live op GameTrailers kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ace schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:34:
[...]

Dat is iets wat ik ook hoop ja, dat ze nog zoveel belangrijke onthullingen hebben dat PS3 Slim, PSP Go, Trico etc allemaal viral marketing leaks zijn.

Ik zit iig al klaar voor de persconferentie :p
idd misschien dat juist door van tevoren al heel wat dingen te laten teasen er vele mensen extra nieuwsgierig worden naar de persconferentie.

Eigenlijk zijn de meeste ogen denk ik op MS gericht want die moeten heel wat laten zien om over de stortvloed van dikke Sony games, een (misschien twee) console remakes, Vidzone, en 3D gaming heen te komen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik begin steeds meer te vermoeden dat er een nieuwe 360 aankomt, ze kunnen bijna niet anders.
Er is slechts een handvol exclusives over bij MS, het aantal spellen hiervan wat niet op de pc te spelen is kan je dus echt op 1 hand tellen en dan blijft er gewoon niets over.
Daarnaast zijn de MS studios niet capabel om binnen de huidige specificaties met iets te komen wat bijv. op GT5 of Uncharted 2 lijkt, de enige oplossing is dan het hele systeem upgraden.

Ontopic: met een maat gaan we de MS e3 live volgen, ik heb mijn pc aangesloten op de 37 incher, hierop komt dan de livestream. We zitten dan chill op de bank met de macbook om andere sites te checken. De Sony e3 gaan we op die manier bij hem kijken :P

p.s. opslaghond, ik probeer vanavond mijn ff xiii preview af te hebben, hier alvast een preview-preview (foto van vrijdag)
http://www.imagebam.com/image/b2ba5b37483290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
MS staat nog altijd vaster in de schoenen dan Sony, er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar MS hoeft echt nog niet met een nieuwe xbox360 komen. Sony staat er op het moment beter voor qua exclusives, maar Microsoft is al maanden stil over nieuwe exclusives, het kan dus goed zijn dat ze E3 aangrijpen om met wat nieuws te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja nu maar hopen voor de 360 mensen dat deze exclusives er niet bij de nekharen bij getrokken zijn en ultrasnel in de ontwikkeling gaan om zo nog snel wat exclusives te kunnen droppen dit jaar. En ja waar MS natuurlijk ook goed in is: multiplatforms tijdelijk exclusive op te kopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Faust schreef op zondag 31 mei 2009 @ 18:52:
Ik begin steeds meer te vermoeden dat er een nieuwe 360 aankomt, ze kunnen bijna niet anders.
Er is slechts een handvol exclusives over bij MS, het aantal spellen hiervan wat niet op de pc te spelen is kan je dus echt op 1 hand tellen en dan blijft er gewoon niets over.
Daarnaast zijn de MS studios niet capabel om binnen de huidige specificaties met iets te komen wat bijv. op GT5 of Uncharted 2 lijkt, de enige oplossing is dan het hele systeem upgraden.

Ontopic: met een maat gaan we de MS e3 live volgen, ik heb mijn pc aangesloten op de 37 incher, hierop komt dan de livestream. We zitten dan chill op de bank met de macbook om andere sites te checken. De Sony e3 gaan we op die manier bij hem kijken :P

p.s. opslaghond, ik probeer vanavond mijn ff xiii preview af te hebben, hier alvast een preview-preview (foto van vrijdag)
http://www.imagebam.com/image/b2ba5b37483290
Vijf minuten eerder over een product weten betekent niet dat je het eerder in je handen hebt. :> Er zit minimaal een paar maanden tussen een aankondiging bij de E3 en het beschikbaar zijn er van, waarom iedereen zich zo druk maakt over de E3 snap ik niet echt.

De xbox heeft trouwens geen exclusives nodig. Xbox heeft namelijk een 2x zo grote userbase en 0.5x de prijs van de PS3.

Ook is een nieuwe console geen directe oplossing voor het teruglopen van je verkopen. Het zal de verkopen alleen maar nog meer vertragen, als mensen gaan wachten op 'de nieuwe'. Ook zal de nieuwe xbox prijzig zijn, en wed maar dat Sony daar dan mis/ge-bruik van gaat maken. Bovendien zal er minimaal 2.5 jaar (Najaar 2011) overheen gaan voordat een nieuwe console ontwikkeld is. Als MS tenminste niet de zelfde fouten wil maken als met de 360. RROD kennen we allemaal wel. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 31-05-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 304293 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:45:
[...]
Je gaat denk ik echt niet teleurgesteld zijn over inFamous ^^ het is echt een vette titel.

Ik heb wel de Special Edition gekocht voor 55 euro bij de Eplaza (net zo duur als de gewone) en ik vind hem bijzonder mooi vormgegeven. Daarbij is hij echt niet gammel behalve als je van plan was om dat ding in je aquarium te gooien ofzo. Vind dit een betere special edition dat die van killzone.
Ik vind de Special Edition wel gammel als je deze vergelijkt met de Special Editions van Killzone 2, Halo 3 en Gears of War. Deze zaten namelijk allemaal in een steelcase/-book en dat is toch wel wat steviger dan zo'n kartonnen hoesje wat bij de Free Record Shop stond. Een andere game die ik heb is Gears of War 2 welke ook een Special Edition is met een kartonnen doosje en ook die is een stuk steviger dan de versie van inFamous die ik zag staan. Wellicht dat het doosje wat stabieler/dikker wordt als de discs en de boekjes erin zitten.

Maar ik ben sowieso gek van steelcases//-books, dus mijn mening is redelijk snel negatief over kartonnen doosjes. Geld bij alles: van games tot en met dvd's en Blu-rays :)
Gopal schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:05:
[...]
InFamous is bij de Bart Smit te koop voor €55. Wat dus, zoals VoicesofHonour zei, voor dezelfde prijs is als de normale versie. Het leuke is dat je er wel een code bij krijgt, zodat je een speciale kracht kan unlocken die niet in de krijg verkrijgbaar is als je de normale editie hebt. En volgens de Bart Smit site krijg je er wel gewoon de Uncharted beta bij.
Dus naar mijn mening wel een mooie aankoop voor dezelfde prijs :).
En maar €2,95 verzendkosten, dus dat is ook nog wel te doen. De versie bij Free Recordshop was €64,95 voor de gewone en €69,95 voor de Special Edition. Dan zou ik nog wel €7,50 korting krijgen door de PU VIG-kaart, maar dan nog ben je bij de Bart Smit goedkoper uit. Zal eens gaan bestellen dan, want dat is dus wel een leuke aankoop. Niet dat het me om die Uncharted 2 Beta gaat, maar als we dan toch geld uit kunnen sparen door de Special Edition bij de Bart Smit te kopen dan gaan we daar niet over klagen.

Dan haal ik Prototype wel bij de Free Record met die €7,50 korting van de VIG-kaart. Mits er niet weer een ander adres is waar deze game goedkoper te halen valt.

Edit:
Wel typisch dat de gewone editie van inFamous 16+ rated is en de Special Edition maar 12+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan heb jij een corrupted special Edition want die van mij is gewoon 16+, jmmr voor mn broertje, want die mag t nu niet spelen van mn ma ^^. Ow en waarschijnlijk staat hij bij bartsmit ook voor 65 euro, maar ik kreeg spontaan 10 euro korting. Ik weet niet of die korting nog steeds geld.
btw met spul erin is het wel een stuk steviger ^^ , maar ja bij mij staat het toch veilig. (ga er niet mee slingeren ofzo of op springen, dus karton is np. Vind die artwork wel echt hip op het hoesje + artboekje. En die special power is btw een melêe aanval met instant kill. wel handig af en toe, maar geen superdikke move oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Bij een vriend van mij is zijn linksys router eruit. Hij maakt nu gebruik van directe verbinding vanaf zijn modem naar de PS 3 via een UTP kabel. Echter kan hij geen IP adres verkrijgen.

Met een laptop op deze manier het internet op gaan lukt wel, enig idee waarom een directe verbinding met UTP op de modem niet werkt. Hij heeft een ziggo internet abbo

Tevens heeft hij een dolby set, echter is er maar 1 line in signaal. DIe gaat naar zijn digitale decoder van de TV. Is het mogelijk om hier een splitter tussen te zetten zodat de PS3 op de dolby set is aangesloten EN de digitale decoder?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
SOCO_cola schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:46:
Bij een vriend van mij is zijn linksys router eruit. Hij maakt nu gebruik van directe verbinding vanaf zijn modem naar de PS 3 via een UTP kabel. Echter kan hij geen IP adres verkrijgen.

Met een laptop op deze manier het internet op gaan lukt wel, enig idee waarom een directe verbinding met UTP op de modem niet werkt. Hij heeft een ziggo internet abbo
Gokje? Zijn router deelde de IP's uit, op de modem was dit dus uitgeschakeld. Zet of in de modem de DHCP functionaliteit weer aan of geef de PS3 een handmatig IP adres. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Roamor schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:48:
[...]

Gokje? Zijn router deelde de IP's uit, op de modem was dit dus uitgeschakeld. Zet of in de modem de DHCP functionaliteit weer aan of geef de PS3 een handmatig IP adres. ;)
Nou nee, want het is zelfs zo wanneer ik mijn laptop aan die kabel hang en ik "vraag" een IP adres dan krijgt de laptop de externe 68.x.x.x. adres, dus waarom werkt het met de PS 3 dan niet?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Denk vraag het even hier: Kheb m'n ps3 via n merkloze hdmi kabel aangesloten en heeeeel af en toe valt het beeld weg of wordt het vaag groen/blauwig. Dit herstelt vanzelf weer of als ik een beetje heb gekloot aan de kabel. Een andere kabel testen zou alleen voor lange duur werken aangezien het niet heel vaak gebeurd en ik dus niet meteen zou weten of het aan de kabel ligt. Mijn vraag is nu of iemand van dit probleem af weet, ligt het dan aan de kabel of aan de ps3? Indien het de ps3 zou zijn, zou dit vrij ruk zijn vandaar mijn vraag of iemand hier meer vanaf weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-04 17:06
* Morphix denkt aan kabelprobleem.

Alhoewel ik dat alleen meegemaakt heb met VGA en dus analoog. Toch lijkt het me sterk dat het aan je ps3 zou liggen, want hdmi poort kapot = kapot. Als die kapot zou zijn ga je er volgens mij geen beeld meer uit krijgen.
Maargoed, mijn kennis blijft eigenlijk nogal beperkt tot werkende apparatuur. Don't blame me if i'm wrong }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Anoniem: 140372 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:52:
waarom iedereen zich zo druk maakt over de E3 snap ik niet echt.
Omdat de E3 nog steeds wel een beetje het moment is om aan de wereld te laten zien wat voor nieuwe games en hardware je hebt...??
De xbox heeft trouwens geen exclusives nodig. Xbox heeft namelijk een 2x zo grote userbase en 0.5x de prijs van de PS3.
Misschien is dit niet de plek om dit soort zaken te beweren. De laatste keer dat MS en Sony (naar mijn weten) haar cijfer bekend maakte waren er 28 miljoen 360's verscheept en 23 miljoen PS3s verscheept. laat MS inmiddels de 30 miljoen bereikt hebben en we hebben en gat van 7 miljoen consoles. Nog steeds een hele hoop maar zeker geen 2x zoveel. Daarnaast durf ik nieteens te beginnen over wat het woord verscheept bij MS betekend want als ze daar ook alle vervangende 360's mee bedoelen om de RROD mee te vullen dan kan het gat nog wel wat kleiner zijn. Overigens zegt verkochte hardware blijkbaar niet heel erg veel voor software verkoop want meedere devs hebben in hun cijfers laten zien dat de PS3 het grootste gedeelte geld binnenhaalt. De bijdraaiing van developer focus is reeds in gang gezet. Ook de Wii heeft hier veel in te betekenen okal boort deze een andere doelgroep
Ook is een nieuwe console geen directe oplossing voor het teruglopen van je verkopen. Het zal de verkopen alleen maar nog meer vertragen, als mensen gaan wachten op 'de nieuwe'. Ook zal de nieuwe xbox prijzig zijn, en wed maar dat Sony daar dan mis/ge-bruik van gaat maken. Bovendien zal er minimaal 2.5 jaar (Najaar 2011) overheen gaan voordat een nieuwe console ontwikkeld is. Als MS tenminste niet de zelfde fouten wil maken als met de 360. RROD kennen we allemaal wel. :)
Een nieuwe console zal denk ik pas volgend of het jaar erop worden bekend gemaakt. Als MS nu al met een xbox 720 op de proppen komt snijden ze zichzelf enorm in de vingers. De 360 kan makkelijk nog een paar jaar mee. qua specs ontlopen de PS3 en 360 elkaar niet veel. Ik denk namelijk niet dat de PS3 dingen wel kan die de 360 niet kan en omgekeerd. Naast natuurlijk de extra ingebouwde hardware als Blu Ray en WIFI

Ik denk dat het "gevaar" voor MS is, dat 360 eigenaren ook een PS3 wilen gaan kopen om de exclusive games te kunnen spelen. De multiplatform games zijn immers inmiddels gelijkwaardig op het feit na dat je bij MS moet betalen voor online gaming en bij de PS3 niet.

Voor de PS1 en PS2 was exclusive gaming ook al het code-woord voor succes en MS doet dat na door games, tijdelijk of vast op te kopen, en met succes. Games als Fallout 3 en GTA4, allen met exclusive 360 content en vorige PS toppers als Devil May Cry, tekken en FF zijn ook te spelen op de 360 en zoals je zelf zegt voor een lagere instapprijs.

Sony moet het hebben van het maken van compleet nieuwe succesvolle franchises: Kijk naar Uncharted, God of War, Jak and Daxter, Ratchet, MAG, nu Infamous en na de E3 misschien wel weer meer. daarom is de E3 zo belangrijk, de hele wereld kijkt en verwacht nieuws! goed nieuws!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Roamor schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:48:
[...]

Ziggo werkt met identificatie via de computernaam. Als het ex @home is iig. Als je die overneemt van de pc zou het moeten werken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat zijn nou goede offline coop games naast "world at war" en "resident evil 5"?
kane & lynch, army of two, resistance 2. zijn die wat of zijn er nog anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

raevo schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:17:
* FeaR denkt aan kabelprobleem.
Same here.
Aangezien het probleem ook over is zodra er even met de kabel "gespeeld" wordt. Dus wellicht gewoon een gebroken kabel of een kabel die geen goed contact maakt. En door het bewegen komt het signaal dan wel weer goed door.

Gewoon even een andere kabel halen bij de Action of een andere goedkope winkel. Die kabels kosten niets meer tegenwoordig en een extra HDMI-kabel hebben liggen is altijd handig. Want wat is het probleem als een nieuwe kabel "voor lange duur" zou werken? Want dat is toch hetgeen wat je wilt? Dat je probleem voor lange tijd (liefst altijd) is opgelost...

En zoals gezegd hoeft het geen dure kabel te zijn. Ik heb hier mijn Denon verbonden met 2,5 meter HDMI kabel voor €9,95. Dus de kosten zullen het niet zijn...

Mmm.. twijfel nu om de Special Edition van inFamous te bestellen voor €54,95 bij de Bart Smit. Iemand biedt de gewone editie aan op Marktplaats voor €50,-. En die persoon woont zo dichtbij (2 km) dat ik die game af kan halen... Ik twijfel nog even verder :P

Al wil ik na het zien van de ingame footage van de Co-op en Multiplayer van Uncharted 2 toch zeker wel zo'n beta-key bij mijn inFamous hebben. Dat ziet er echt goed uit!

Is er trouwens een site waar je kan zien welke games Platinum gaan worden of in prijs gaan dalen? Want ik heb ergens het idee dat Star Wars: The Force Unleashed niet lang €64,95 zal blijven... Op internet is deze namelijk al tegen de "Platinum"-prijzen te krijgen, maar in de winkel nog steeds de volle mep...

[ Voor 29% gewijzigd door FeaR op 01-06-2009 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
MuSeLive schreef op maandag 01 juni 2009 @ 00:39:
Wat zijn nou goede offline coop games naast "world at war" en "resident evil 5"?
kane & lynch, army of two, resistance 2. zijn die wat of zijn er nog anderen?
UT3 vind ik zelf ook een hele leuke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
De xbox is gewoon op, dat is een teken dat er een nieuwe generatie aankomt.
Zoals gezegd is er grafisch na gears 1 niets meer veranderd, en beter dan dat gaat het ook niet worden, de xbox is simpelweg niet tot meer in staat. Vanaf dit moment staan ze dus stil als ze niet de hardware gaan upgraden. Grafisch zal morgen geen enkel 360 spel hoge ogen gooien, reken daar maar op.
Mijn visie :P

Het kan toch dat ze het 360 karkas nog een paar jaar door de modder slepen, en nog miljarden blijven stoppen in de reparaties.. Maar ik verwacht van niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 22:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Faust schreef op maandag 01 juni 2009 @ 01:39:
Het kan toch dat ze het 360 karkas nog een paar jaar door de modder slepen, en nog miljarden blijven stoppen in de reparaties.. Maar ik verwacht van niet. :)
Daar maakt Microsoft z`n handen dan ook niet vies aan... support op de XBOX1 werd ook nagenoeg onmiddelijk gedropt na de 360 introductie terwijl die best nog ff meekon :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zoals gezegd is er grafisch na gears 1 niets meer veranderd, en beter dan dat gaat het ook niet worden, de xbox is simpelweg niet tot meer in staat. Vanaf dit moment staan ze dus stil als ze niet de hardware gaan upgraden. Grafisch zal morgen geen enkel 360 spel hoge ogen gooien, reken daar maar op.

Microsoft heeft idd 100x meer redenen om nieuwe hardware neer te zetten dan Sony. Ik denk ook echt, nog steeds, heilig dat de opvolger van de 360 (met volle backwards compatability) er veel sneller komt dan de PS4. Denk dat de PS3 makkelijk ook langszij een eventuele opvolger kan staan.

Denk even na, we zitten nu in het tijdperk van:
-1080p
-Standaard (upgradable) HD
- Firmware updates en internet play
- 50GB (misschien zelfs meer) opslag
- Tal van multimedia toepassingen

Bovenstaand gaat grotendeels over de PS3 maar ook de 360 valt daarin. De overstap van PS2->PS3 was enorm, SD naar HD, offline naar online, bedraad naar draadloos, spelcomputer naar multimediamonster. Zelfde ongeveer voor de XBOX. Fabrikanten moeten wel hun consumenten kunnen overtuigen om hun nieuwe apparaat te krijgen. Een snellere XBOX/PS4 met, nog steeds, levensechte 1080p beelden is nou niet bepaald een reden om weer paar honderd euro neer te leggen en al je investeringen in je vorige console te vergeten.

Nee huidige generatie zal langer dan ooit "uitgemolken" (gelukkig maar) worden met nieuwe, kleinere, stillere, energiezuinigere, versies en pas echt veel later dan verwacht met een nieuwe versie komen. Is voor elk bedrijf wat een product op de markt zet logisch, om de periode waarin er winst gemaakt wordt zo lang mogelijk te rekken ipv zsm een nieuw product op de markt te zetten. Kijk maar naar Sony, die gaat nu bijna winst maken op de PS3.

Wel grappig, had in 2007 een stukje geschreven hierover en alles klopt eigenlijk nog steeds..

We'll see though maar ik verwacht de komende 5 jaar (!) eigenlijk weinig van een échte opvolger. Ik denk meerdere PS3 Slims etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk mensen. in het tijdperk van de xbox en de ps2 was de ps2 grafisch een stuk minder dan de xbox. toch kwam sony niet meteen met een nieuwe console ofzo. Dat een console grafisch minder kwaliteit heeft wil niet zeggen dat hij dan ook slechter verkoopt. De wii heeft kutgraphics en verkoopt als de ziekte. MS moet gewoon andere manieren verzinnen om uniek te zijn en dat gaan ze dus ook proberen op de E3 met de ?fullbodymotioncontrol? Dit lijkt mij verreweg de meer logische oplossing aangezien een hele sloot aan mensen een 360 hebben en daar enorm tevreden mee zijn. Het aantal 360-fanboys groeit met de dag XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Exact, dat is ook het grijze gebied wat mensen nog wel over de streep kan halen. Echt revolutionaire veranderingen. Ik denk dat ze er niet meer komen met enkel meer, beter, mooier. Dus idd 3D gamen (kan binnenkort op PS3 met fmware update) en compleet andere controls dat zou kunnen. Maar dat kunnen ze met hun huidige platform ook.

Ik denk echter dat de 360 wel in de problemen gaat komen als ook hun zo lang mogelijk de 360 op de markt houden. Eerste jaar waren multiplatform spellen beter op de 360, 2e jaar kwam dat sporadisch voor, nu is het overal gelijk en in de meeste gevallen in het "voordeel" van de PS3 met kleine verschillen. Ik denk echter dat dat alleen maar doorgaat nu. Exclusives kunnen vol gebruik maken van de capaciteit van de PS3 terwijl multiplatforms nu gecapt zijn door de 360. Vraag is dan of ze ook de PS3 versie gaan cappen of dat ze daar extra moeite voor gaan doen (= ook extra geld) en dan krijg je interessante fanboy discussies want dan zien ze de 360 voor wat hij is, inferieur. Klinkt ook weer erg fanboyerig van mij maar het is feitelijk onbespreekbaar als ik zeg dat de PS3 betere hardware heeft dan de 360 (prestaties, om over de betrouwbaarheid nog maar te zwijgen...).

We'll just have to wait and see I guess...maar ik vind het wel fijn. Ik zie al m'n games, hardware als een investering waar ik, hopelijk, lange tijd van kan genieten. Wil niet continue de gedachte hebben van oh ik moet iets beters. Dus hopelijk blijven we zo lang mogelijk in deze periode. Als ik zie wat we qua exclusives nu krijgen dan maak ik me daar geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Afbeeldingslocatie: http://cache-foo.kotaku.com/gawker/assets/images/9/2009/06/504x_sunny_kojima.jpg

Weer wat veranderd, vandaag zouden we als het goed is moeten weten wat die hele teaser site nou eigenlijk betekend :P
http://www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html

Merk ook op dat onderin het Kojima Productions logo in een 'gezichtje' veranderd, die naar deze site leidt, erg vreemd allemaal... ;)
http://www.konami.jp/kojima_pro/mask/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

FeaR1986 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 00:52:
[...]

Same here.
Aangezien het probleem ook over is zodra er even met de kabel "gespeeld" wordt. Dus wellicht gewoon een gebroken kabel of een kabel die geen goed contact maakt. En door het bewegen komt het signaal dan wel weer goed door.

Gewoon even een andere kabel halen bij de Action of een andere goedkope winkel. Die kabels kosten niets meer tegenwoordig en een extra HDMI-kabel hebben liggen is altijd handig. Want wat is het probleem als een nieuwe kabel "voor lange duur" zou werken? Want dat is toch hetgeen wat je wilt? Dat je probleem voor lange tijd (liefst altijd) is opgelost...

En zoals gezegd hoeft het geen dure kabel te zijn. Ik heb hier mijn Denon verbonden met 2,5 meter HDMI kabel voor €9,95. Dus de kosten zullen het niet zijn...

Tnx ging me ook voornamelijk erom dat het niet aan de ps3 lag en jullie advies klinkt wel logisch. Poort kapot is waarschijnlijk compleet kapot dus ff n nieuwe kabel halen, bestel er wel eentje mee op amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
FeaR1986 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 00:52:
Is er trouwens een site waar je kan zien welke games Platinum gaan worden of in prijs gaan dalen? Want ik heb ergens het idee dat Star Wars: The Force Unleashed niet lang €64,95 zal blijven... Op internet is deze namelijk al tegen de "Platinum"-prijzen te krijgen, maar in de winkel nog steeds de volle mep...
Bij Zavvi kost ie nu 15 pond: http://www.zavvi.co.uk/zavvi/9963727.product :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666

Ik ben benieuwd of Alan Wake een beetje de moeite gaat worden. Dat is eigenlijk de enige game die ik nog voor mijn 360 zou kopen momenteel.

Ik denk trouwens dat MS ook niet zomaar met een opvolger van de 360 kan komen. Het ontwikkelen van een console kost gewoon enorm veel geld en ik denk niet dat ze met de 360 al veel winst gemaakt hebben...MS is een rijk bedrijf, maar ik denk dat de xbox divisie zich toch wel aan bepaalde uitgaven en dergelijke moet houden. Ze hebben in het begin met geld gesmeten om exclusives te krijgen en dergelijke om een mooie voorsprong op te bouwen, maar nu de PS3 ook goed verkoopt denk ik dat het ook voor MS gewoon bijna onbetaal is om exclusives te blijven kopen. Het zal me dan ook niet verbazen dat ze dit jaar gewoon wat minder sterk naar voren komen dan vorige jaren. Ik kan het mis hebben en dat ze toch met een enorme klapper komen, maar ik moet het eerst nog maar zien. Naar mijn idee hebben ze deze generatie hun beste troeven wel al uitgespeeld (exclusives, prijsverlagingen) en dat terwijl de PS3 nog maar net op stoom komt...

[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 01-06-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik denk dat het zoals met de ps2/xbox generatie gaat: multiplatform titels zullen (zonder lead platform) geen grote verschillen gaan vertonen. Daarnaast liggen de 360 en ps3 dichter bij elkaar dan de vorige keer, zo had de ps2 geen pixel shaders bijvoorbeeld. Alleen echte exclusives zul je zien schijnen op de ps3.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar GT5. Prologue ziet nu al erg strak uit op 1080p, maar stiekem hoop ik toch dat GT5 hier overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:00:

Weer wat veranderd, vandaag zouden we als het goed is moeten weten wat die hele teaser site nou eigenlijk betekend :P
http://www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html

Merk ook op dat onderin het Kojima Productions logo in een 'gezichtje' veranderd, die naar deze site leidt, erg vreemd allemaal... ;)
http://www.konami.jp/kojima_pro/mask/
hmm dat masker ziet er niet echt MGS uit ^^. Ik hoop dat ze een minder-aziatisch-gerichte nieuwe franchise gaan maken, zonder al die gestoorde rare aziatische humor dus. ik hoef echt niet nog een keer een gast te zien die zit te schijten terwijl hij zich on een ton verstopt. Of een gast met diarree...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ja ik ben echt wel benieuwd naar hun press conference. Ik heb echt nog bijna helemaal niets gehoord waar ik enorm enthousiast over ben. Dus of ze hebben het een stuk beter dan Sony geregeld en niets uit laten lekken of het is idd wat minder. Sony staat dit jaar gewoon enorm sterk en komen nu goed op gang.

Correct me if i'm wrong maar dit zijn toch de (grotere) exclusives van de 360 die nog moeten komen?

- Alan Wake
- Halo: ODST
- Mass Effect 2
- Splinter Cell Conviction
- Lost Planet 2
- Nieuwe Bungie/Lionhead IP/Game?

Mass Effect, Splinter Cell en Lost Planet komen denk ik ook naar de PS3 (op den duur). Dus die vallen (half) al af.

Denk dat ze met de nieuwe motion controller komen (camera + slimme software) wat wel grappig kan zijn maar verder weet ik het echt niet! Wel spannend want ze zijn wel aan het hypen zijn over gigantische aankondigingen. We'll see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Is dit niet het PS3 topic? Of zit ik zelf in het verkeerde topic? Aangezien er nogal veel Xbox langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-04 17:06
Mass Effect is meteen al multi dacht ik. Van EA tegenwoordig toch? :) Lost Planet is sowieso timed exclusive (nog niet 100% zeker) en Splinter Cell zal dat ook wel zijn, alhoewel ik verwacht dat 'ie ook snel op de PC uitkomt.

Maargoed, ik hoop eigenlijk dat Sony nog met wat verassingen komt. Heel leuk dat ze alles laten uitlekken, maar zo is de spanning er wel een beetje af. Zou wel kek zijn als ze alsnog met een grote aankondiging komen. Een paar leuke exclusives ofzo. In ieder geval zou de E3 wat betreft Sony dan helemaal top zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Omni superens schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:37:
Is dit niet het PS3 topic? Of zit ik zelf in het verkeerde topic? Aangezien er nogal veel Xbox langs komt.
Dit is niet meer dan een testament van het PS3 gebruikers' intellect.
Dat we voor het beste systeem hebben gekozen wil niet zeggen dat we oogkleppen op hebben.
Als je dat niet wil begrijpen dan zit je inderdaad in het verkeerde topic ;) .

edit @ nudie, heb zojuist je gametrailers artikel gelezen, erg goed!
Overigens een kleine opmerking, dat we nu 1920*1080 hebben wil niet zeggen dat er door extra kracht meer grafische effecten mogelijk zouden zijn. Zo had de ps2 dezelfde resolutie als de ps1, maar toch had die vele betere graphics.

[ Voor 24% gewijzigd door Faust op 01-06-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Faust schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:44:
Zo had de ps2 dezelfde resolutie als de ps1, maar toch had die vele betere graphics.
Dat lijkt me wel logisch aangezien er in die tijd ook niet echt een vooruitgang was op het gebied van de hoeveelheid pixels die de tv's konden weergeven. Nu met de HDTV's is dit wel het geval en daar heeft Sony slim op ingespeeld. Op dat gebied heeft Sony natuurlijk een voorsprong op MS, aangezien ze zich zelf ook bezig houden met het produceren van tv's en dergelijke.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.