Zodra ik erachter ben of het mogelijk is een iMac middels HDMI aan te sluiten op een tv (op wat voor manier dan ook) ga ik maar eens over tot aanschaf
. Erg mooi apparaat, can't wait!
Tesla M3LR '21
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tesla M3LR '21
Exacttommy6 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:32:
[...]
Okee, top. Bedankt. Sta namelijk op het punt een nieuwe iMac 27" (i7) aan te schaffen, maar wil ook Windows 7 er op gaan draaien en was even bang voor Chinese muren tussen de twee OS.
Dus in principe kan je vanuit Mac OS en Windows 7 alles met de files op de andere partitie doen (kopiëren, verplaatsen, verwijderen en uitvoeren) behalve bewerken en naar de partitie schrijven?
Nou, hop naar de shop!Las Vegas schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:40:
Zodra ik erachter ben of het mogelijk is een iMac middels HDMI aan te sluiten op een tv (op wat voor manier dan ook) ga ik maar eens over tot aanschaf. Erg mooi apparaat, can't wait!
No Shame, only Fame!
Tuurlijk wel.. Het beeld komt uit je iMac: display port en moet naar zijn HDTV: hdmi, dus:Fuwor schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:43:
@S2801: Ik denk dat dat niet gaat werken, HDMI naar Mini Displayport sturen i.p.v. Mini Displayport naar HDMI...
[ Voor 19% gewijzigd door Giant87 op 07-11-2009 23:11 ]
Ha! Sorry, ik dacht de input... Niet goed gelezen.Giant87 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:11:
[...]
Tuurlijk wel.. Het beeld komt uit je iMac: display port en moet naar zijn HDTV: hdmi, dus:
displayport naar hdmi
En dat doet die kabel..;)
"De Mini DisplayPort-naar-HDMI-adapter van Dr. Bott is ontworpen om een Mac met Mini DisplayPort aan te sluiten op een flat-panelbeeldscherm of lcd-tv met HDMI-Port."
Tesla M3LR '21
Verwijderd
De ruimte tussen glazen plaat en scherm moet wel degelijk lucht (en daarmee vocht) dicht zijn, anders zou je er ook stof achter krijgen. De ruimte waarin de computer zit moet uiteraard wel voorzien zijn van ventilatie en dat is ook het geval. Er mag dus geen vocht achter de glazen plaat komen. En inderdaad moet een apparaat acclimatiseren na transport maar dat is puur voor de elektronica en niet voor de ruimte tussen glazen plaat en scherm.SyS_ErroR schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:57:
[...]
Condensatie treed op zodra je dat ding hebt vervoerd. Gewoon even laten "opwarmen" bij kamertemperatuur en je hebt nergens meer last van.
Designfout, dacht het niet zeg. Ding kan onmogelijk lucht/vocht-dicht zijn, hoe moet zo'n apparaat dan koelen. Ergo, geen designfout!
Heb ooit 1 klant gehad die z'n iMac wou terugbrengen, nadat ie hem meteen had aangezet na transport. Op het moment dat ie terugkwam in de winkel was de condensatie al verdwenen, en alles was opgelost!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
iMac is wel wat zuiniger denk ik ja. Daarnaast als je de i5 of i7 quadcore neemt met uiteraard de hd4850 kan je er behoorlijk wat spellen nog op spelen denk ik (in win7 via bootcamp). Dat ben ik namelijk ook van plan.[b][message=32885879,noline]
Aangezien ik veel bezig ben met fotos bewerken zou ik graag dit dus ook op een groot scherm willen doen ipv alleen maar op mn Macbook.
Ook is het zo dat alle software die ik nu gebruik alleen geschikt is voor OSX en heb geen zin om MS versie er ook nog van te halen.Kost al genoeg![]()
En volgens mij is een iMac ook nog wat meer energie zuinig dan de PC wat ik nu gebruik.
Verwijderd
Tja....stofdeeltjes kunnen heel klein zijn maar in theorie kan iets dat geen stof door laat inderdaad nog wel vocht doorlaten. Wel blijft het vreemd dat dit euvel zich alleen lijkt voor te doen bij de 24inch modellen en niet de 20 inch modellen. Over de 21,5 en 27 inch heb ik nog niets gehoord.Giant87 schreef op zondag 08 november 2009 @ 01:00:
Het is stofdicht, niet luchtdicht. Zit ook alleen maar met magneetjes vast..
Verwijderd
Ik weet niet welke software je nu gebruikt voor streaming naar je ps3, maar PS3 Media Server is er ook voor Mac OS X. Alleen ondersteunt deze geloof ik minder formaten dan de Windows versieStephaN900 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:58:
Wat ik mij alleen afvraag, op het moment gebruik ik mijn ps3 icm met mijn pc om media af te spelen op mijn tv. Mijn computer staat echter praktisch naast mijn tv en de voornaamste reden waarom ik de ps3 gebruik is omdat het gemakkelijker is om door films te browsen vanaf je bank.
Ik kan geen andere manier vinden dan elke keer de kabels verwisselen. Of je zou standaard je iMac geluid over je surround set moeten doen.Nu kan ik echter een apple remote erbij kopen, maar ik vroeg mij af of de apple alle media bestanden dan af kan spelen. En hoe zit het met het geluid in principe wil ik gewoon als ik achter de computer zit het geluid uit de imac hebben, maar als ik films kijk liever via mijn surroundset moet ik dan elke keer kabels verwisselen of is er ook een gemakkelijkere manier?
[ Voor 26% gewijzigd door StephaN900 op 09-11-2009 12:10 ]
Is dit misschien een optie?Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:02:
[...]
Ik weet niet welke software je nu gebruikt voor streaming naar je ps3, maar PS3 Media Server is er ook voor Mac OS X. Alleen ondersteunt deze geloof ik minder formaten dan de Windows versie
[...]
Ik kan geen andere manier vinden dan elke keer de kabels verwisselen. Of je zou standaard je iMac geluid over je surround set moeten doen.
Just grow old with grace
weet iemand of dit andersom ook werkt? zoals je een MB pro erop aan kan sluiten maar dan met een PS3?Giant87 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:11:
[...]
Tuurlijk wel.. Het beeld komt uit je iMac: display port en moet naar zijn HDTV: hdmi, dus:
displayport naar hdmi
En dat doet die kabel..;)
"De Mini DisplayPort-naar-HDMI-adapter van Dr. Bott is ontworpen om een Mac met Mini DisplayPort aan te sluiten op een flat-panelbeeldscherm of lcd-tv met HDMI-Port."
Verwijderd
Daar lopen al genoeg draadjes over, het antwoord is voorlopig nog nee. Er is een partij mee bezig, maar er zijn ook al aanwijzingen geweest dat Belkin deze adapter op de markt zal zetten. Nu maar hopen dat er niet te veel vertraging in zit!Sn0wblind schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 01:31:
[...]
weet iemand of dit andersom ook werkt? zoals je een MB pro erop aan kan sluiten maar dan met een PS3?
[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 10-11-2009 13:38 ]
Wat hij vraagt is wel iets anders dan 'hoe installeer je windows 7', het is specifiek of het iemand is gelukt met de drivers.
[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 10-11-2009 13:38 ]
De eerste link van de Google-resultaten die ik heb gegeven beschrijft precies hoe je drivers vanaf de 10.6 dvd moet installeren nadat je Win 7 geïnstalleerd hebt... maar jij mist het punt dat je eerst geacht wordt zelf te zoeken (ik vind dat normaal maar de FAQ van GoT al helemaal).Relis schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:03:
[...]
Wat hij vraagt is wel iets anders dan 'hoe installeer je windows 7', het is specifiek of het iemand is gelukt met de drivers.
Verwijderd
[ Voor 129% gewijzigd door Hoedje op 10-11-2009 13:40 ]
[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 10-11-2009 21:06 ]
Ik zou even een ander linkje plaatsen, je gegevens staan hier al ingevuld (voornaam, achternaam + email (en of je een man bent of nietsyltheboy schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:07:
Voor de mensen die van plan zijn binnen korte tijd een iMac aan te schaffen. Dixons geeft 12, 13 en 14 november aanstaande, 12,5% korting op het gehele assortiment. Daar moet je natuurlijk wel wat voor doen; "deelnemen aan de korting race."![]()
Dit doe je hier; "https://www.kortingrace.nl/e_2LqlH4jREUq1pzicPGL-9Q?s" door simpelweg pakjes te verzamelen. Je moet alleen wel oppassen dat je nergens tegenop botst, want dan kun je weer opnieuw beginnen. Het is absoluut niet moeilijk om dat te voorkomen.
M'n vader gaat er een dezer dagen de standaard 27" iMac kopen.
Huh, als ik op de link van jou klik krijg ik Geert.Tales schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:54:
[...]
Ik zou even een ander linkje plaatsen, je gegevens staan hier al ingevuld (voornaam, achternaam + email (en of je een man bent of niet) )
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 10-11-2009 20:24 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 20:34 ]
Ja, ik kom ook op ongeveer dat bedrag uit. Ik heb het namelijk met € 1499,- berekend in plaats van € 1500,-.StephaN900 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:50:Dixons dus als ik het goed lees:
€1500*0,875 = €1312 of bereken ik het nu verkeerd?
[ Voor 21% gewijzigd door Giant87 op 10-11-2009 21:08 ]
[ Voor 70% gewijzigd door StephaN900 op 10-11-2009 21:12 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Giant87 op 10-11-2009 21:29 ]
[ Voor 118% gewijzigd door goodLUCk1951 op 11-11-2009 15:11 ]
Op mijn bon staat het volgende:goodLUCk1951 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:48:
[...]
NB Ik heb bij een Dixonswinkel geïnformeerd en zij vertelden mij dat de actie niet geldt voor Apple en Bose.
Lees dit niet in de voorwaarden !!!!!
Zijn er nog anderen die gelijksoortige info hebben.
Bij navraag bij een andere vestiging blijkt inderdaad te kloppen dat voor Apple de korting wel geldt.Gurdie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:11:
[...]
Op mijn bon staat het volgende:
* De korting is alleen geldig op de speciale actiedagen en is niet geldig i.c.m. andere lopende kortingsacties,
op Gift Cards, diensten (o.a. reparaties),(telefonie)abonnementen en Bose artikelen.
Hieruit neem ik aan dat Apple wel meedoet aan de actie.
Ik ga in ieder geval voor de 27" Imac
Ja, en gelijk heb je!StephaN900 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:20:
Wou het net zeggen, ik heb de voorwaarden goed doorgelezen en ga mooi voor die 27" imac
[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 11-11-2009 16:59 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ah was zo;n thread er nog niet over tegengekomen, zo 123Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 07:13:
[...]
Daar lopen al genoeg draadjes over, het antwoord is voorlopig nog nee. Er is een partij mee bezig, maar er zijn ook al aanwijzingen geweest dat Belkin deze adapter op de markt zal zetten. Nu maar hopen dat er niet te veel vertraging in zit!
Gaar, nou ja even in de winkel kijken dan maar en anders vraag ik of ik hem kan bestellen met die korting...syltheboy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:34:
Op de site van Dixons staat dat de standaard 27" iMac niet meer op voorraad is.
Nou ja, m'n vader gaat hem in ieder geval bestellen zodra hij op voorraad is in de webwinkel. Dan kun je er trouwens ook voor kiezen om hem te laten bezorgen in een Dixons filiaal en hem daar af te halen.StephaN900 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:55:
[...]
Gaar, nou ja even in de winkel kijken dan maar en anders vraag ik of ik hem kan bestellen met die korting...
Dixons kennende zal hij vast toevallig gedurende de 3 actiedagen uitverkocht zijn..syltheboy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:09:
[...]
Nou ja, m'n vader gaat hem in ieder geval bestellen zodra hij op voorraad is in de webwinkel. Dan kun je er trouwens ook voor kiezen om hem te laten bezorgen in een Dixons filiaal en hem daar af te halen.
Ja, inderdaad! En waarom zou dat nou net het product zijn waar m'n vader interesse in heeft?!Giant87 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:10:
[...]
Dixons kennende zal hij vast toevallig gedurende de 3 actiedagen uitverkocht zijn..
[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 11-11-2009 19:43 ]
[ Voor 7% gewijzigd door FerdiV op 11-11-2009 21:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tijdens acties zijn er wel vaker acute 'leveringsproblemen' bij Dixons. Deze 'leveringsproblemen' zijn na de actieperiode op miraculeuze wijze plotseling verdwenen...syltheboy schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:28:
Ik heb net even het Dixons filiaal in Zeist gebeld om te vragen of ze de standaard 27" iMac op voorraad hadden, maar nee!Toen zei de medewerker dat hij hem wel voor me kon bestellen en dat hij heel snel beschikbaar is, maar daarover moest hij nog bellen. Later belde hij me op om te zeggen dat ze een "landelijk leveringsprobleem" hebben, waarbij de ingebouwde schermen niet goed zijn.
Zoals hij vermeld heeft in het topic, wil zijn vader een iMac kopen.FerdiV schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:34:
@syltheboy: Ben jij nou al weer op zoek naar een iMac? Je zit al jaren in dit topic, verkloot je je tijd niet een beetje?
Ja. Je denkt het, dus je weet het nog niet zeker? Je vraagt niet om tips, daarom geef ik die gewoon ongevraagd: ik zou nog even doorgaan met je iMac. Die is nog prima en je blijft nieuw kopen, omdat er wel vaker een nieuw model verschijnt.Even on-topic. Ik denk dat ik mijn huidige iMac maar gewoon houdBen er tevreden mee en de nieuwe verschillen niet zo veel...
Verwijderd
Verwijderd
Kan je zelf doen. Neem dan de KTA serie van Kingston, weet je zeker dat je goed zit.Racingboy schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:13:
Als je een quadcore iMac besteld, is het dan aan te raden dat je ook extra ram bij Apple zelf besteld of dat je het later zelf bijplaatst? Is dit dan veel goedkoper dan de 180 euro die je voor 8 gig ram betaald (4x 2 GB)
5134 vs 6496 is nog een aardig verschil..haagseblowin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:38:
Ken aardig meekomen met de I5 op papier.
Krijg je nog wel die korting dan? Anders is het ook niet zo'n probleem, bij apple moet je ook wachten.syltheboy schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:28:
Ik heb net even het Dixons filiaal in Zeist gebeld om te vragen of ze de standaard 27" iMac op voorraad hadden, maar nee!Toen zei de medewerker dat hij hem wel voor me kon bestellen en dat hij heel snel beschikbaar is, maar daarover moest hij nog bellen. Later belde hij me op om te zeggen dat ze een "landelijk leveringsprobleem" hebben, waarbij de ingebouwde schermen niet goed zijn.
Verwijderd
Nee, Dixons (in ieder geval het filiaal Amsterdam Kalvertoren, waar ik vandaag was) heeft het uitermate klantvriendelijke beleid dat producten die niet op voorraad zijn, niet voor de actieprijs worden verkocht. Ik heb nog gevraagd of dat zelfs geldt als ik het product vooraf betaal. Dat blijkt het geval te zijn, wat mij toch sterk het vermoeden geeft dat ze bepaalde producten niet met korting willen verkopen. Op hun website zijn simpele producten als de Airport Extreme (wilde ik ff scoren met korting) ook niet te bestellen. Dat is natuurlijk klinkklare onzin, die producten kunnen ze gewoon bij hun leverancier bestellen.StephaN900 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:48:
[...]
Krijg je nog wel die korting dan? Anders is het ook niet zo'n probleem, bij apple moet je ook wachten.
Hier in Leeuwarden was dat wel mogelijk, moest wel vooraf betalenVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:29:
[...]
Nee, Dixons (in ieder geval het filiaal Amsterdam Kalvertoren, waar ik vandaag was) heeft het uitermate klantvriendelijke beleid dat producten die niet op voorraad zijn, niet voor de actieprijs worden verkocht. Ik heb nog gevraagd of dat zelfs geldt als ik het product vooraf betaal. Dat blijkt het geval te zijn, wat mij toch sterk het vermoeden geeft dat ze bepaalde producten niet met korting willen verkopen. Op hun website zijn simpele producten als de Airport Extreme (wilde ik ff scoren met korting) ook niet te bestellen. Dat is natuurlijk klinkklare onzin, die producten kunnen ze gewoon bij hun leverancier bestellen.
Dixons is volgens mij (ook) een franchiseformule, dus het verbaast me niet dat in dit soort gevallen ieder filiaal zijn eigen interpretatie van de kortingsactie volgt. Dat de iMac's door "kwaliteitsproblemen" tijdelijk niet leverbaar zijn is ook wel erg toevallig. Het is me wel gelukt om via de webshop een mac mini met korting te bestellen, maar dat ging ook niet van harte. In het begin van de actie werkte de link voor de korting niet, en net voordat hij het (na dik een half uurtje) wel deed was de mini ineens uitverkocht. Gelukkig was hij gisterochtend wel weer beschikbaar, maar ook niet in grote hoeveel heden.souljah1h schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:42:
[...]
Hier in Leeuwarden was dat wel mogelijk, moest wel vooraf betalen
Oké, zal ik van het weekend dan eens langsgaan met m'n vader bij Dixons in Zeist om iets proberen te regelen? Als ze dan alsnog moeilijk gaan lopen doen, vertellen we dat ze dat in Leeuwarden bij iemand ook hebben gedaan.souljah1h schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:42:
[...]
Hier in Leeuwarden was dat wel mogelijk, moest wel vooraf betalen
32bit windows en de videokaart gebruikt 256MB van het werkgeheugen?JimmyClioRS schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:04:
Weet iemand ook waarom ik 2.75GB-Ram in Windows 7 heb (In OS X 4GB). En of ik dit kan verhogen naar 3.75GB-Ram?
Ik heb Dixons in Zeist voor de zekerheid eens even gebelt om te vragen of ik de 27" iMac kon bestellen en vooraf kon betalen. Dit was mogelijk, maar zonder die 12,5% korting (ze geven die korting alleen op artikelen die op voorraad zijn).syltheboy schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:40:
[...]
Oké, zal ik van het weekend dan eens langsgaan met m'n vader bij Dixons in Zeist om iets proberen te regelen? Als ze dan alsnog moeilijk gaan lopen doen, vertellen we dat ze dat in Leeuwarden bij iemand ook hebben gedaan.
En je kent niet iemand met studentenkorting die gewoon via de apple store voor je kan kopen? Dat is in mijn geval ook zo'n 10%.syltheboy schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:27:
[...]
Ik heb Dixons in Zeist voor de zekerheid eens even gebelt om te vragen of ik de 27" iMac kon bestellen en vooraf kon betalen. Dit was mogelijk, maar zonder die 12,5% korting (ze geven die korting alleen op artikelen die op voorraad zijn).
Ze kwamen als het goed is volgende week dinsdag binnen. Bij Dixons Xtra in Utrecht was er niets mogelijk en de medewerker wist ook geen leveringstijd te noemen. Morgen maar eens bij Dixons Xtra in Amersfoort proberen.
Ja, ik ken iemand die een HBO opleiding doet. Maar hij is nog geen 18. Controleren ze of je daadwerkelijk student bent en is die korting niet 6% in plaats van 10%?Giant87 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:39:
[...]
En je kent niet iemand met studentenkorting die gewoon via de apple store voor je kan kopen? Dat is in mijn geval ook zo'n 10%.
Oké, als ik via die link bestel controleren ze dan nog?Giant87 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:46:
Dat is per school andersIn geval van de HU is het sowieso 10%
Ik log in via surfspot-->apple dus dan is het bij voorbaat al gecontroleerd.
Maar je komt gewoon op deze link uit
http://store.apple.com/nl...mily/imac?mco=MTAyNTM5OTY
[ Voor 96% gewijzigd door Giant87 op 14-11-2009 17:50 ]
Waar baseer je je wens op het failliet gaan van Dixons op ???StephaN900 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:07:
Ja ik had het al gezien en hoewel ik eerst een C2D wilde kopen begin ik nu wel weer te twijfelen hoewel ik weet dat het overkill is is het wel een behoorlijke performance boost voor 300 euro.
p.s. dat dixons maar failliet mag gaan
Verwijderd
Op de Apple site is mij nog nooit om bewijs gevraagd ... ik heb inmiddels een reeds betaalde Airport extreme thuis staan maar ook voor de bestellingen voor mijn IMac of AppleCare heb ik nix hoeven invoeren of opsturenjoepert schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:57:
Kan me niet voorstellen dat ze het niet controleren. Bij de A-mac moest ik echt een bewijs laten zien dat ik voor een onderwijsinstelling werk. Er werd een kopie gemaakt; zou allemaal gecontroleerd worden.
Verwijderd
Die cijfers zijn wel mooi en al, maar representeren niet helemaal de werkelijkheid. Geekbench maakt goed gebruik van de extra cores en HT van de i7 om zulke mooie resultaten te boeken. De realiteit is dat er maar weinig programma's zijn die optimaal gebruik kunnen maken van alle cores, laat staan HT. Al is het wel zo dat het ontwerp van de i5 en de i7 drastisch veranderd is itt het achitectuur van de core2. Dus ik verwacht dat er wel enige performance verbeteringen zijn voor de quadcores. Maar het verschil tussen de i5 en de i7 lijkt mij in realiteit toch echt niet zo groot.Giant87 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:58:
Dat zou ik niet weten.
//edit van macrumors:
The delivery of the Core i7-based iMacs have generated the usual discussion threads about unboxing, impressions and benchmarks. The performance of the high-end iMacs have been of particular interest due to the new incorporation of desktop-class processors into Apple's consumer line.
Various Geekbench and Cinebench scores for the new i7 iMacs have been reported. The best visual representation is provided by this blog entry at Timon-Royer.com which compiled the Geekbench scores across all currently shipping iMacs:
[afbeelding]
Longer bars are better with the new i7 iMac (green) performing significantly better than the Core 2 Duo (notebook-class) 21.5" iMacs. The i7 even represents a sizable (35%) performance increase over the i5 model and costs only $200 more. In fact, the i7 iMac benchmarks compare favorably to 2.93Ghz Quad-Core Mac Pro which costs significantly more.
De bezorger van de iMac vraagt waarschijnlijk ook niet om bewijs.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:04:
[...]
Op de Apple site is mij nog nooit om bewijs gevraagd ... ik heb inmiddels een reeds betaalde Airport extreme thuis staan maar ook voor de bestellingen voor mijn IMac of AppleCare heb ik nix hoeven invoeren of opsturenIn de winkel was dit wel nodig ... Ik heb overigens wel een studenten nummer, althans mijn vrouw dan
He dat is opmerkelijk. Als ik via mijn HBO opleiding op Surfspot inlog, en daarna naar de Apple shop, krijg ik de volgende link: http://store.apple.com/nl_edu_124399Giant87 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:46:
Dat is per school andersIn geval van de HU is het sowieso 10%
Ik log in via surfspot-->apple dus dan is het bij voorbaat al gecontroleerd.
Maar je komt gewoon op deze link uit
http://store.apple.com/nl...mily/imac?mco=MTAyNTM5OTY
[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 14-11-2009 23:48 ]
Gewoon een micovezeldoekje gebruiken.Nico111 schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:11:
Ik heb mijn scherm van mijn imac al een paar keer schoon gemaakt met het zwarte doekje wat ik er heb bij gekregen. Alleen het scherm is nog niet helemaal schoon (glazend).
Om dat het scherm gemaakt is van glas kan ik het dan gewoon schoon maken met glassex of nat doekje?
Wat is de beste manier?
[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 15-11-2009 11:54 ]
Zo kan het inderdaad ook, maar als er geen vette vingers opgekomen zijn is het met een droog microvezeldoekje ook makkelijk te doen. Ik raak m'n scherm namelijk nooit aan, omdat het geen touchscreen is.Frietsaus schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:08:
2 microvezeldoekjes, maak 1 vochtig en neem het scherm af. Pak daarna de andere droge microvezeldoek en veeg vlot het water weg. Blijf wrijven tot alle vegen en strepen van het water weg zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 15-11-2009 13:16 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq