Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaikees
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 07:48
orange.x schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:11:
[...]

En heb je ook gevraagd wat de consequentie zou zijn als je het niet kan aangeven? :)
Nee, want ik ben gewoon student dus niet echt nodig om dat te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:14

Nitai

Live the life you love.

Emile schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:46:
[...]

Ik heb jaren lang Windows gebruikt. Sinds kort alle PC's in huis vervangen door Macs. 1 van mijn bakken bestond uit een Core i7 940, 3 SSDs, en is vervangen door de 27" iMac (dualcore). En ik moet zeggen, het werkt vele malen fijner en sneller. :)

Naar mijn mening kan je nog zo'n zware bak hebben, maar met Windows draait het gewoon niet optimaal.
Het kan fijner werken, maar sneller? Een SSD is nog altijd sneller dan een normale sata schijf. Zie ook ervaringen van Mac gebruikers (in het SSD ervaringen topic). Sommige zweren er bij dat het de beste upgrade kan zijn voor je Mac. Verder werkt Windows 7 toch wel heel fijn. En merk ik zelf weinig verschil qua snelheid als ik op m'n iMac (SL) werk en als ik Windows 7 boot op m'n Macbook (ik heb geen SSD's).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
tommy6 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:41:
Mij is opgevallen dat de brightness van mijn iMac bij een reboot iedere keer naar de standaard instelling terug springt. Heb op inet gelezen dat dit een bekent fenomeen is, maar heb er nog geen "oplossing" voor gevonden. Hier iemand die er iets op weet?
Heb het zelf inmiddels verholpen. Wat je moet doen is eerst de brightness op de laagste instelling zetten en daarna op het gewenste niveau. Dan onthoudt hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Zit te denken om een OCZ Colossus SSD in mijn iMac te zetten. SSD is snel en wordt standaard in 3,5" behuizing geleverd. 120GB moet voldoende zijn voor de interne opslag. Rest van mijn data (Video, Muziek en Foto's) staat op mijn NAS. 450 Euro blijft een hoop geld voor 120GB...

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 17:03
En we zijn weer over de 1000 posts heen! Tijd voor [iMac] Ervaringen & Discussie - Deel 5

Daar svp verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.