Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Jimmie schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:01:
Interessant... 8)7

aan de mail te zien maakt de betreffende persoon custom hats
Het is leuk voor valve dat er mensen zijn die aandacht en tijd steken in het aanvullen van content naast maps e.d dmv hats... maar of het nou een slim idee is om ''super wapens'' te gaan weg geven aan hun....

zou de mail uberhaubt wel real zijn

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
De vraag is inderdaad of het echt is. Daarnaast hoeven community weapons niet perse super wapens te zijn.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
By the way, ligt het aan mij of droppen er geen items vandaag?
Heb precies al een heel tijdje geen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Jimmie schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:01:
Interessant... 8)7

aan de mail te zien maakt de betreffende persoon custom hats
Ik vraag mij af of die mail nep is.

Edit: Ik heb via de idler al wel een aantal items gehad.

[ Voor 87% gewijzigd door SECURITEH op 01-09-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:14:
[...]

Onzin. Hitscan aim is in elke game hetzelfde.

[...]
Dus ook de netcode is volledig identiek?

Ik denk dat, op hoog speelniveau, de kleinste verschillen doorslag kunnen geven. Iemand die dus gewend is aan de quirks van de combinatie hitscan en netcode van een bepaalde game zal daarmee een klein maar aantoonbaar voordeel hebben ten opzichte van een gelijkwaardige speler die een andere engine (en dus andere netcode en hitscan) gewend is.

En het wordt al helemaal anders als je de niet instant-hit wapens erbij pakt. Range, speed, damage fall-off, splash damage radius, spread, enzovoorts, zijn ook niet bij iedere game hetzelfde. Daar heeft een "thuisspeler" dan ook een flink voordeel.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:05:
[...]

Dus ook de netcode is volledig identiek?

Ik denk dat, op hoog speelniveau, de kleinste verschillen doorslag kunnen geven. Iemand die dus gewend is aan de quirks van de combinatie hitscan en netcode van een bepaalde game zal daarmee een klein maar aantoonbaar voordeel hebben ten opzichte van een gelijkwaardige speler die een andere engine (en dus andere netcode en hitscan) gewend is.

En het wordt al helemaal anders als je de niet instant-hit wapens erbij pakt. Range, speed, damage fall-off, splash damage radius, spread, enzovoorts, zijn ook niet bij iedere game hetzelfde. Daar heeft een "thuisspeler" dan ook een flink voordeel.
Hitboxes in TF2 zijn geen issue meer. En het is even wennen aan de engine, maar je aim blijft hetzelfde. Veel spelers die vanuit TFC(en varianten) en uit natural selection kwamen en daar op hoog niveau speelden behoren ook in TF2 tot de betere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
JumpStart schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:05:
Maar als een goeie speler eenmaal gewend is aan een ander spel zal hij ook in dat spel goed zijn. Dat is wat koeitje bedoelde. Algemene FPS skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

RaCio schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:36:
[...]

Maar als een goeie speler eenmaal gewend is aan een ander spel zal hij ook in dat spel goed zijn. Dat is wat koeitje bedoelde. Algemene FPS skill.
Ok, op die manier klopt het inderdaad wel, dus na gewenning.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al aardig wat custom hats zo te zien. Ik heb ze al een poosje kunnen uitproberen op de chillout server. Vooral de shoulder pads van de soldier zijn mooi om te zien.

http://www.facepunch.com/...f3efbf25695b6d4c&t=791923

Check out that soldiers cape! :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Hoe kan je die custom hats gebruiken dan, moet je de file vervangen met de file van een "echte" hat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:28
CapTVK schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:59:
Al aardig wat custom hats zo te zien. Ik heb ze al een poosje kunnen uitproberen op de chillout server. Vooral de shoulder pads van de soldier zijn mooi om te zien.

http://www.facepunch.com/...f3efbf25695b6d4c&t=791923

Check out that soldiers cape! :)
Die Daimao van het mailtje wat ik eerder postte maakt dus inderdaad een hoop hats.

Denk toch dat 't echt is dan, vooral omdat er hats van hem tussen staan die nu in de game zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k4kl44s schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:10:
Hoe kan je die custom hats gebruiken dan, moet je de file vervangen met de file van een "echte" hat?
Of je gaat naar een server waar jezelf hats (en andere zaken) aan jezelf kan toewijzen of je moet files vervangen. Twee dingen: 1. Die customs draaien natuurlijk alleen op je eigen PC andere TF2 spelers zien die customs natuurlijk niet; 2. om zelf van je custom te genieten moet je natuurlijk wel de juiste "hat" hebben (staat er ook bij welke hat de custom vervangt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Die boink (beer) hat is wel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Haha er zitten echt wel vette hats tussen :')
Vind sommige zelfs cooler dan de officiële en het bijgeleverde commentaar is ook wel geniaal bij sommige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

eSCe schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:53:
Haha er zitten echt wel vette hats tussen :')
Vind sommige zelfs cooler dan de officiële en het bijgeleverde commentaar is ook wel geniaal bij sommige :)
En daarom wil valve met deze Gentle Manne kletsen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 09-09 11:02
Klopt wel een klein beetje. iemand met aim doet het overal wel goed.
Al was ik toch wel een stuk beter in CS en CoD ( 4 ) dan TF2.
Misschien meer te maken dat iedereen daar 'gelijk' is. ( qua hp ) ( hahaha perks, ja daar buiten.. )

Altijd wel beetje kunnen snipen en dat lukt af en toe nog wel in TF2.

Achja, much to learn nog, zal nooit top speler worden though. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
Ik denk persoonlijk dat dat mailtje zo fake is als het maar kan.

Kan je met die Hats nog wel op sv_pure 2 servers? Kan me voorstellen dat iemand gewoon een gigantische hat maakt, zodat je scouts al voor een hoekje ziet aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Nee, geen een custom model werkt met sv_pure 2. En lijkt me sterk dat Valve een gigantische hoed gaat toevoegen aan TF2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
Ik weet niet hoe het zit met die hoge hoed van de demo, is zijn model nu groter ? ( qua hoofd )

Zal het binnekort eens testen. Of ik op het puntje van z'n hoed hem ook dood krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Nmxje schreef op woensdag 02 september 2009 @ 01:58:
Ik weet niet hoe het zit met die hoge hoed van de demo, is zijn model nu groter ? ( qua hoofd )

Zal het binnekort eens testen. Of ik op het puntje van z'n hoed hem ook dood krijg.
Is al getest. Zijn model word groter, maar de hitbox blijft hetzelfde. Jammer dat ze het nog niet mogenlijk hebben gemaakt dat je hoedjes eraf kunt schieten/blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Dan zouden er een heleboel mensen rond het hoedje blijven rennen in de hoop dat ze hem oprapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

mhoogendam schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:06:
Dan zouden er een heleboel mensen rond het hoedje blijven rennen in de hoop dat ze hem oprapen :D
Dat was ook mijn instinct. Als een hoedjesdrager gibbed, dan komt zijn hat vaak op de grond te liggen. En DeX rent er een paar keer overheen zo van: Afbeeldingslocatie: http://img.funnyanimatedgifs.net/img/349-mine-mine-mine-finding-nemo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:17

Phreak

KTM SuperDuke

Ik speel de laatste paar dagen ook weer wat TF2, dat resulteerde in een bebloed spy mes :+
Man.. wat zijn er een bult archievements bij zeg. Ik moet daar maar eens ff doorheen bladeren om te kijken wat haalbaar is.
Kreeg gister ook een nieuw item voor de spy erbij, maar eens kijken wat dat is en doet.
Deathringer ofzo heette het kreng.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe je de crosshair van de Ambassador kunt veranderen zodat hij niet groter wordt wanneer je schiet ? als ik in het menu die crosshair aanpas blijft die groeien wanneer ik schiet.
misschien iets aanpassen in de console of een autoexec.cfg aanmaken met daarin de commands ?

Alvast bedankt

Verder speel ik TF2 al heel lang en heb eindelijk 2 hats :P Die steelpan en ninja band soldier en sniper hat

[ Voor 51% gewijzigd door Pykow op 02-09-2009 16:43 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

angienl schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:38:
Weet iemand hoe je de crosshair van de Ambassador kunt veranderen zodat hij niet groter wordt wanneer je schiet ?

Alvast bedankt
Dat is een indicatie van je nauwkeurigheid. Snel schieten = veel spreiding. Wil je dat dan wel uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja maar voor mijn gevoel schiet ik heel erg scheef dan haha
daarom wou ik hem uitschakelen.

Maar goed nog een vraagje over de crosshair. je kan toch in die CFG files zoals Soldier.cfg en sniper.cfg verschillende crosshairs maken ? cl_crosshair size etc ik weet de commands niet ;) weet iemand of dat zo werkt ?

Speel nu met de defeault crosshairs maar ja die zijn niet optimaal vindt ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

angienl schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:49:
ja maar voor mijn gevoel schiet ik heel erg scheef dan haha
daarom wou ik hem uitschakelen.

[...]
Tsja, maar dat doe je ook. Bij de ambassador hoort nou eenmaal de wilde spreiding net na een schot. :+ Het crosshair gedrag uitschakelen gaat nog niet de spreiding verminderen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JumpStart schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:52:
[...]

Tsja, maar dat doe je ook. Bij de ambassador hoort nou eenmaal de wilde spreiding net na een schot. :+ Het crosshair gedrag uitschakelen gaat nog niet de spreiding verminderen hoor ;)
Ja dat snap ik anders was het een hack/cheat als dat zo werkte ;)
ik vindt het alleen persoonlijk fijner wanneer hij niet vergroot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
angienl schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:49:
Maar goed nog een vraagje over de crosshair. je kan toch in die CFG files zoals Soldier.cfg en sniper.cfg verschillende crosshairs maken ? cl_crosshair size etc ik weet de commands niet ;) weet iemand of dat zo werkt ?

Speel nu met de defeault crosshairs maar ja die zijn niet optimaal vindt ik ;)
cl_crosshair_blue 255
cl_crosshair_red 255
cl_crosshair_green 0
cl_crosshair_scale 27
cl_crosshair_file crosshair7

Gewoon even bij multiplayer options kijken welke crosshair settings je wilt en dan in je console de commands intikken om de waarden te bekijken. Daarna in je (class)configs de commands zetten. Als je voor sommige classen geen custom crosshair wilt moet je bij die classen cl_crosshair_file "" in de classconfigs zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 02-09-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verschillende types croshairs proberen? Kan me voorstellen dat als je een punt of iets gebruikt die, in tegenstelling tot een kruisvorming iets, niet groter wordt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crosshair 0/1 // If you want the original crosshair, set it to 1, if not, 0
cl_crosshair_file crosshair1 - crosshair7 // This is the unique crosshair, look in the TF2 options > multiplayer for what they look like
cl_crosshair_scale 0+ // The scale of the crosshair

dit vondt ik er net over ;) ik ga zo even uit testen en laat wel even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
Ook de niet standaard crosshair wordt groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meet the Pyro

Mooi werk... 8)

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 02-09-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja ik heb die meet filmpje al gezien :P en ik weet dat de crosshair groter wordt ik zoek nog een oplossing daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

Oh vet einde aan dat filmpie :D super gedaan.

En begrijp ik het nou goed dat dit door 2 fans is gemaakt en niet uit de officiele "meet the..." serie komt?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed, had van mij iets minder takes van het origineel mogen hebben. Maar damn, wat beginnen de fans in de buurt te komen. _/-\o_

• RaCio
http://teamfortress.com/
Over the next few days we'll be removing all TF2 items that were earned using external idling applications.

Meanwhile, everyone who took the moral high road will soon be finding a new hat in their inventory.
I called it :D

• TheJVH
Freeply got owned.

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Afbeeldingslocatie: http://i146.photobucket.com/albums/r259/fidolatry/fffuuu.png

Verwijderd

Symptoom bestrijding. Nouja, back to +forward; +left. Ben alleen wel minimaal mijn sandvich kwijt dan :( :(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 01:37 ]

• Jimmie
  • Laatst online: 14:28
Deze comment vat het mooi samen:
This kind of bothers me. "Moral high road"? They act like we're a bunch of aimbotting cheaters. I just wanted some funny hats.
Nu gaat iedereen gewoon weer idlen op servers... :+
Killzone schreef op woensdag 02 september 2009 @ 00:46:
Ik denk persoonlijk dat dat mailtje zo fake is als het maar kan.

[...]
Toch is het mailtje niet fake. Zie op www.tf2items.com de mensen met veel views van vandaag zoals het profiel van YM.

Community weapons dus, nou ben ik enorm benieuwd naar de stats er van.

Dit zit overigens in de code sinds de update (kleurcodes voor backpack/killcam display):
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2n21ro3.png

Ben bang dat het langzaam een lamme RPG gaat worden. Een beetje RPG elementen is nog wel geinig, maar ik vrees het ergste... :(

[ Voor 48% gewijzigd door Jimmie op 03-09-2009 02:15 ]

• RaCio
Arme freeply: http://www.tf2items.com/profiles/76561197997435535
Daar gaan zn 4 hoedjes, en de rest

[ Voor 21% gewijzigd door RaCio op 03-09-2009 02:59 ]

Verwijderd

Ben m'n sandvich kwijt....lol. Nouja dan maar weer idlen op gewone servers.

• RaCio
Mine: http://img7.imageshack.us/img7/5990/71894113.jpg

Alleen helaas (nog) niet ingame te zien
Jimmie schreef op donderdag 03 september 2009 @ 01:40:
Toch is het mailtje niet fake. Zie op www.tf2items.com de mensen met veel views van vandaag zoals het profiel van YM.

Community weapons dus, nou ben ik enorm benieuwd naar de stats er van.

Ben bang dat het langzaam een lamme RPG gaat worden. Een beetje RPG elementen is nog wel geinig, maar ik vrees het ergste... :(
Community wapens hebben geen extra stats.
http://www.tf2items.com/profiles/76561197966249675

[ Voor 78% gewijzigd door RaCio op 03-09-2009 02:52 ]

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Hmm, alleen m'n flaregun, battleaxe, 12 razorbacks en m'n vertrouwen in valve kwijt.
Had eigenlijk gewoon in m'n eigen server kunnen blijven idlen, heb door de Steamstats geen hoedje gekregen, en door de andere 200 uur afgelopen twee weken ook niet echt.

Arme Freep..
Ik zal hem nu om 3 uur geen SMSje sturen, zo evil ben ik ook weer niet, maar denk dat hij morgen ook niet lekker zal zijn als hij het ziet.

En racio's halo doet het, vieze pretentieuze ku.....
Meh, gaat hij wel voelen bij het paintballen binnenkort.

[ Voor 5% gewijzigd door kKaltUu op 03-09-2009 02:58 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• punisher007
Toen ik ging kijken in mijn backpack kreeg ik de melding dat ik een hat zou krijgen, alleen vooralsnog heb ik hem nog niet :(

• DeX

DeX

punisher007 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 06:02:
[...]

Toen ik ging kijken in mijn backpack kreeg ik de melding dat ik een hat zou krijgen, alleen vooralsnog heb ik hem nog niet :(
Meanwhile, everyone who took the moral high road will soon be finding a new hat in their inventory.
Even geduld dus.
Leuk dat mensen die op idle servers hebben gezeten en er nog steeds zitten een halo krijgen. :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://www.tf2items.com/profiles/76561197961053036

:D

-C&D kwijt

Overigens vindt ik het (en nee niet omdat ik mijn C&D kwijt ben :') ) een bar slechte move van Valve. Zoals al eerder gezegd: Moral Highroad? Wat is hier cheaten aan? Of ik nu ga idlen in een normale server of het middels een progsel doe. Zorg dan gewoon dat je het niet meer kan gebruiken en be done with it :')

Maar nee, ze moeten weer tof doen en halo's gaan uitdelen :')

W/E, zolang ik mijn standaard items kan gebruiken vind ik alles best. Hoedjes boeien mij eigenlijk geen fuck, ik zuig alleen als spy en had geen zin in achievements daarvoor te halen lol.

[ Voor 187% gewijzigd door Notna op 03-09-2009 08:19 ]

Xbox Live ID:Notna8310

NEEEEEEEEEEEEEEEEE VALVEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!

IK HEB KAI VEEL ACHIEVEMENTS GEHAALD IK HEB RECHT OP ALLE WAPENS :S EN NU BEN IK ALLES KWIJT !!!!!!!

Weet iemand het email adres van valve ?

[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 03-09-2009 08:42 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

angienl schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:21:

IK HEB KAI VEEL ACHIEVEMENTS GEHAALD IK HEB RECHT OP ALLE WAPENS :S EN NU BEN IK ALLES KWIJT !!!!!!!!!!!!!!!!!
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=955709

Rustig maar, je krijgt ze terug als je ze vervangen hebt met items ontvangen middels idlen ;)

Furthermore, wat ik ook niet snap. Ze gaan nu het idlen op normale servers weer in de hand helpen. Maak dan een ander systeem voor de drops aan de hand van dat je echt moet bewegen, killen of w/e.

Als ze dan toch bezig zijn het dicht te plakken :')

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 03-09-2009 08:28 ]

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 02:22:
Ben m'n sandvich kwijt....lol. Nouja dan maar weer idlen op gewone servers.
Als je een idle programma gebruikte, kan je net zo goed SAM gebruiken om je sandvich opnieuw te unlocken.

Nobody beats sandvich.
Notna schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:26:
Furthermore, wat ik ook niet snap. Ze gaan nu het idlen op normale servers weer in de hand helpen. Maak dan een ander systeem voor de drops aan de hand van dat je echt moet bewegen, killen of w/e.
Zo'n 'ander systeem' zou goed zijn, als de kans op bepaalde items wat omhoog gaat. Sommige mensen zijn best wel pissig dat ze sinds het begin (met net, braaf spelen) nog steeds geen enkele hoed hebben ontvangen. Je kan er ook niet voor werken, dus je weet nooit of je dat ene, stoere hoofddeksel ooit zal verkrijgen.

[edit]
Heb ook de Cheater's Lament ontvangen (een halo). Valve vindt kennelijk dat ik niet gecheat had met het behalen van unlocks/items. O-)

[ Voor 53% gewijzigd door The Zep Man op 03-09-2009 08:35 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Notna

Notna

Where are you?®

does valve realize that people who actually went trough the trouble of getting an idler are the most avid TF2 players? good job kicking in the nuts your most loyal fanbase.

yeah they might be the 4.5% but these 4.5% are the players who play everyday, not the casual fans who just w+m1 pyro once every 2 weeks.
Mooie samenvatting :)

LOL

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/24xjc6d.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 03-09-2009 09:02 ]

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

T'is toch bekend in de gamewereld dat elk hulpprogramma buiten de game om als 'cheat' wordt gezien?
Snap de ophef niet helemaal.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

glashio schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:16:
T'is toch bekend in de gamewereld dat elk hulpprogramma buiten de game om als 'cheat' wordt gezien?
Snap de ophef niet helemaal.
Nee, dat is het niet. Zo kan je voor sommige spellen de tool Widescreen Fixer gebruiken om de FOV te corrigeren naar de juiste verhoudingen van je monitor. Dit is net zo'n erge 'cheat' als dat het een 'cheat' is wanneer je een hogere resolutie gebruikt dan je tegenstander.

Overigens veel huilers op de servers (waar 'huiler' staat voor 'ik heb geen halo gekregen en/of ben items kwijt').

• Notna

Notna

Where are you?®

In hoeverre heeft dit programma dan invloed op mijn gamestijl? Ik kan niet mensen meer pownen, ik heb geen aimbot, geen wallhack enz.

Nee, dit kan niet als cheat worden gezien. Het staat niet in de Eula, ze geven zelfs toe dat er geen policy is op de blog! Ipv dat je systeem resources gebruikt om te idlen, gebruik je een programma dat minder resources gebruikt waardoor je jouw systeem voor iets anders kan gebruiken....

En weet je, dat er iets gedaan wordt aan idlers is prima. Maar je steekt zo een lekkere vinger op naar iedereen die geen halo heeft. Dat is gewoon niet slim. Zoals ookal op de steam fora wordt aangegeven, hadden de non idlers gewoon een hat naar keuze moeten krijgen en de idlers hadden dan de verkregen items niet meer gehad. Dan was je gepwned geweest maar had je niet een twee strijd ontketend.

• chrisO
  • Laatst online: 12-09 13:26
The Zep Man schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:28:
[...]

Zo'n 'ander systeem' zou goed zijn, als de kans op bepaalde items wat omhoog gaat. Sommige mensen zijn best wel pissig dat ze sinds het begin (met net, braaf spelen) nog steeds geen enkele hoed hebben ontvangen. Je kan er ook niet voor werken, dus je weet nooit of je dat ene, stoere hoofddeksel ooit zal verkrijgen.

[...]
Als je kan werken voor een (bepaald) stoer hoofddeksel, dan is er binnen 24 uur een achievement server waar je die stoere hoofddeksels in notime hebt, die hoedjes zijn er voor om uniek te blijven, enig ander systeem dan random zou er voor zorgen dat binnen de kortste keren 99% van de spelers er een of meerdere heeft....en dan is er geen bal meer aan...

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

Mwah... of dat het nu ingame score's of extra items zijn, dat behoor je eerlijk met skills/effort te krijgen.
Idlen of achievmentsevers... het heeft allemaal weinig met het spelletje 'Team Fortress 2' te maken ;)

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Afbeeldingslocatie: http://fakkelbrigade.eu/arie/srsly-small.png

Na de introductie van de random drops heb ik kort dat idle programma gedraaid en daar heb ik blijkbaar 1 item mee gekregen. Deze geweldige lvl10 flaregun is nu weg QQ.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kanarie schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:28:
[afbeelding]

Na de introductie van de random drops heb ik kort dat idle programma gedraaid en daar heb ik blijkbaar 1 item mee gekregen. Deze geweldige lvl10 flaregun is nu weg QQ.
Ik heb ook nog wel twee reserve Flare Guns ergens in mijn rugzak liggen, naast mijn level 61 Flare Gun. :P

Ik ben ook niets kwijt, geloof ik, maar ik had wel graag een Halo gewild... maar goed... we gaan maar weer op de idle servers zitten, meer resources en stroom verbruiken en zo het regenwoud om zeep helpen. (Y)

Verwijderd

Toch klopt het niet helemaal. Ik heb ook op een achivement server gespeeld, en heb zojuist de halo gekregen.

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Precies, zolang ik maar plezier heb ik het spelen zal het me worst wezen met welke wapens en welk hoedje :P

Moet er ook wel bijzeggen dat ik het wel jammer vond dat je de extra wapens zomaar kon oprapen door toeval en niet door er echt voor te spelen met achievements.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

angienl schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:21:

IK HEB KAI VEEL ACHIEVEMENTS GEHAALD IK HEB RECHT OP ALLE WAPENS :S EN NU BEN IK ALLES KWIJT !!!!!!!

Weet iemand het email adres van valve ?
Weleens je agreement doorgelezen? _O-
http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/

Klachten kan je hier kwijt
https://support.steampowered.com/
Fuelke schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:42:
Precies, zolang ik maar plezier heb ik het spelen zal het me worst wezen met welke wapens en welk hoedje :P

Moet er ook wel bijzeggen dat ik het wel jammer vond dat je de extra wapens zomaar kon oprapen door toeval en niet door er echt voor te spelen met achievements.
Tja, deze discussie is een tijdje geleden gevoerd, weet je nog?

[ Voor 31% gewijzigd door kKaltUu op 03-09-2009 09:50 ]

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
punisher007 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 06:02:
[...]

Zelfde hiero, wel een melding maar geen hoedje te zien buiten de 2 die ik al had.
Wel geeft TF2Items de volgende melding:
The following items were overlapping other items or in invalid backpack positions:
Afbeeldingslocatie: http://www.tf2items.com/hats/all_class/all_halo_sized.png
Ook is deze gewoon te equippen.

Edit: Bij een maatje van me is hij wel te zien in de equipment: http://www.tf2items.com/profiles/76561197969980454

[ Voor 9% gewijzigd door mhoogendam op 03-09-2009 09:57 ]

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

mhoogendam schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:55:
[...]
Zelfde hiero, wel een melding maar geen hoedje te zien buiten de 2 die ik al had.
Wel geeft TF2Items de volgende melding:
Heb ik dus ook:

http://www.tf2items.com/profiles/76561198000960380

Ik heb vooralsnog geen mogelijkheid om online te kijken, maar betekend dit nu dat ik het ingame niet kan zien?
Hmm, ik heb ook een poosje dat idle programma gebruikt maar ik kreeg er nooit hoedjes mee en ik had eigenlijk geen zin om pc maar aan te laten staan dus er maar mee gestopt.

http://www.tf2items.com/profiles/76561197987196253

Gelukkig heb ik altijd m'n originele wapens goed bijgehouden, maar zo te zien ben ik m'n kritzkrieg kwijtgeraakt toen ik weer eens moest opruimen. Zul je precies zien dat ik alles krijg behalve de kritzkrieg. 8)7

Kijk me lijst :P ik had echt alle wapens en kijk wat er van over is :P

http://www.tf2items.com/profiles/76561197983132287

Nu kan ik me bonk run achievement niet meer halen :P

Wat doet trouwens die cheater lamter ofzo iets ?

ik zat op een server en heel veel mensen hadden die :p
Krijg je die wanneer je hebt gecheat of wanneer je geidlet hebt ? ik heb namelijk niks gekregen :P

• Notna

Notna

Where are you?®

angienl schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:33:
Wat doet trouwens die cheater lamter ofzo iets ?

ik zat op een server en heel veel mensen hadden die :p
Krijg je die wanneer je hebt gecheat of wanneer je geidlet hebt ? ik heb namelijk niks gekregen :P
Nummero uno, gebruik de edit knop ipv binnen 2 minuten opnieuw te posten
Nummero duo, je krijgt het als je niet het idle programma hebt gebruikt (noem het geen cheaten ;) )

Dit is een zinvolle reactie op het sourceOP forum.
This has to be one of the most astonishing examples of PR failure that I've ever seen from an American game company. The TF2 Idler has been around since the Sniper/Spy Update in May. That's four months without any action or word from Valve against the "fake" Idle Servers or the increasing number of users who were benefiting from the Idle Program (proliferating it across numerous international TF2 communities during that time).

Any reasonable person would interpret that silence as condonement; especially when you consider the embarrassing backlash from server owners that the Idler spared Valve from during the Sniper/Spy Update. When Valve did away with the original Achievement System (albeit temporarily), servers became inundated with Spectators. The greatest contribution the TF2 Idler made to this community was getting Spectators off of real servers and onto "fake" Idle Servers. Now that people have had their Inventories flagged and their weapons purged, we're already seeing idling Spectators on normal servers again; occupying real player slots while artificially inflating server player counts. I just don't consider the "integrity" of my TF2 Barbie dress-up hats worth the cost of that inconvenience.

Introducing new Unlockable weapons in an update and providing people with no alternative to earn them outside of idling was a huge mistake. Failing to inform users of the Idle program that it constituted "cheating" was an even bigger mistake. But the biggest mistake IMO, even moreso than deleting both hats AND weapons from people's inventories without warning, was the reward of a "Halo" for "good" players who never used the program. Valve is admonishing their consumer-base over something that they did not properly inform it about, while introducing a public way to distinguish between what they have now labeled as "good" and "bad" players, or "cheaters." I would expect this type of public "shaming" punishment from third-world East Asian MMORPG game companies, but not Valve.

This really has to be one of the most unprofessional and juvenile ways to alienate a consumer-base. I also find it extremely unfair to the Idle Program's creator, because it demonizes him for creating and running a service that Valve indirectly condoned.
De ironie is dat we dus servers krijgen volgestouwd met spelers met halo's en zo'n 5% zonder. De ironie zit hem erin dat die 5% zonder waarschijnlijk de echte TF2 fans zijn en aangemerkt worden als "cheaters".

Drunken Fool (de maker van het idle programma) krijgt trouwens wel een soort blessing van Valve om door te gaan met z'n TF2items tool.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm ik heb net gekeken, ik kreeg wel een melding dat ik een hoedje kreeg en ik mis niks :)

ow wacht ik dacht dat de "cheaters" zo'n hoedje kregen :P

[ Voor 25% gewijzigd door SaURoN op 03-09-2009 10:51 ]

nou leuk ik zit zonder zo hoedje dus ghehe

"Duivel oortjes" voor de idlers zou wel een leuke grap zijn geweest. }) vs. O-)

• Notna

Notna

Where are you?®

CapTVK schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:59:
"Duivel oortjes" voor de idlers zou wel een leuke grap zijn geweest. }) vs. O-)
Dat idee hadden meer mense

Leuk leesvoer: http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=80

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:30

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Het is zo stupid, maar ik kan er eigenlijk wel om lachen. Valve maakt een misser van formaat, maar een hoop reacties zijn priceless.

Er zijn steeds meer servers die players kicken als ze een halo equipped hebben :)

En voor mensen die graag willen weten hoe de moral high road eruit ziet:
Taking the moral high road:
Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/4349/idleserveriroic.png

Als laatste wil ik graag Valve bedanken voor alle spies met halo's die nu zichtbaar zijn terwijl ze gecloacked zijn door de glow van de halo :)

[ Voor 25% gewijzigd door LtMarx op 03-09-2009 11:27 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SaURoN schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:49:
Hmm ik heb net gekeken, ik kreeg wel een melding dat ik een hoedje kreeg en ik mis niks :)

ow wacht ik dacht dat de "cheaters" zo'n hoedje kregen :P
Je moet eerst een server joinen voordat je de hat krijgt.

Wel leuk idee van Valve trouwens, die Halo is ook wel geinig :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik vind het een goede zet van Valve. Zo worden de items weer meer zeldzaam en enkel te behalen via spelen. Misschien dat ze ook het spectacten eruit hebben kunnen halen als trigger. Zo'n extern programma is toch een vorm van extern beïnvloeden van het spel en dat is absoluut niet de bedoeling. En verder, tsja, ik blijf het spel lekker spelen en leuk vinden. Bad publicity is still publicity. Hoevaak is WoW al niet zo in het nieuws geweest. Niets mis met streng zijn!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27
CapTVK schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:46:
Dit is een zinvolle reactie op het sourceOP forum.

[...]

De ironie is dat we dus servers krijgen volgestouwd met spelers met halo's en zo'n 5% zonder. De ironie zit hem erin dat die 5% zonder waarschijnlijk de echte TF2 fans zijn en aangemerkt worden als "cheaters".

Drunken Fool (de maker van het idle programma) krijgt trouwens wel een soort blessing van Valve om door te gaan met z'n TF2items tool.
+1 voor wat je quote. De echte fout van Valve (afgezien of die random drops überhaupt iets toevoegen) is dat die drops random zijn voor iedereen die op een server is, niet voor iedereen die wat doet op een server. Ze hadden de kans voor een item drop moeten koppelen aan events/acties, en op die manier het idlen volkomen overbodig maken. Alleen item drops op servers zonder bots, op servers waar kills gemaakt worden, et cetera. Daar zou je nog leuke dingen mee kunnen doen, bijvoorbeeld een medic hoedje wat je alleen krijgt als je iemand ubert en een sentry sloopt. Zie dat maar eens te scripten.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yonni schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:28:
Ik vind het een goede zet van Valve. Zo worden de items weer meer zeldzaam en enkel te behalen via spelen. Misschien dat ze ook het spectacten eruit hebben kunnen halen als trigger. Zo'n extern programma is toch een vorm van extern beïnvloeden van het spel en dat is absoluut niet de bedoeling. En verder, tsja, ik blijf het spel lekker spelen en leuk vinden. Bad publicity is still publicity. Hoevaak is WoW al niet zo in het nieuws geweest. Niets mis met streng zijn!
Helemaal mee eens, door deze oplossing is er meer kans voor mij om een hoedje te krijgen :)

• TheJVH
CROSSPOST!

Persoonlijk ben ik van mening dat dit 1 van de domste dingen dingen is die valve heeft gedaan. Ik denk dan ook:
"Tell me, where did we go SO wrong?"

Waarom?
Ten eerste het verwijderen van alle geidlede items en de niet-idlers een hoedje geven. Imo de meest slechte maatregel die je maar kan verzinnen. Het is alsof je een weg hebt waar iedereen 80 rijd, dan zet je er een bord neer met maximaal 50 en deel je een boete uit die 80 heeft gereden voordat het bord er stond.
Ook een waarschuwing alleen wat afdoende geweest.

Dan de halo. Volgens mij splitst dit de community in 2en. Degene met Halo, en diegene zonder halo. Mensen met Halo lachen de mensen zonder halo uit en gaan de 'andere kant' trollen omdat ze geen halo hebben. Omgedraaid is er weer een probleem: Mensen zonder halo gaan de mensen met een halo niet meer healen, ze worden express targets om te backstabben, etc... Uiteindelijk zal het wel loslopen, maar het is een tricky situatie.
Je splitst hier je community in 2en, waarmee je het meest actieve deel keihard in hun ballen schopt. Want zeg nu zelf, de meest spelende mensen gebruiken de idler. Men die de idler niet heeft gebruikt zijn meestal mensen die maar heel af en toe TF2 spelen.
Zie ook: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=955999

Maar het blijft niet bij een onschuldige halo! Nee, valve wou een beloning geven aan mensen die veel voor de community hadden gedaan, ziehier: http://www.tf2items.com/profiles/76561197988052879
Check de onderste kritzkrieg. Zo zijn er nog een aantal, ik heb al Rocket Launchers gezien, knifes, wrenches...
Ik heb het aan het begin (bij de introductie van hoedjes) al gezegt: Het begint hier, waar eindigt het??

Over het random drop systeem: De idler was te verwachten, maar je gaf er niemand een oneerlijk voordeel mee. Dat doe je wel met cheats. Ook blijkt dat het systeem van random drops gewoon keihard faalt. Nu gaat men gewoon idle in een server zitten. Waarom zegt valve niet gewoon: Elke speler heeft elke 24 een kans om een hoedje te krijgen? Zo los je alle problemen op.

TLDR: In mijn ogen heeft valve de compleet verkeerde beslissing genomen met deze actie. De community in 2en splitsen en in het gezicht te spugen van de meest actieve TF2 spelers.

Oh, en aan alle mensen die een 'cheater' zijn:
http://www.facepunch.com/showthread.php?t=804704

Lol:
http://img198.imageshack.us/img198/4349/idleserveriroic.png

True:
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=954948

Dit is trouwens niet omdat ik heb geidled. Ik ben een deathringer en nog iets verloren, maar i couldn't care less. Ook hoef ik geen Halo (het schijnt dat er skins zijn waarbij hij is verboden naar het woord 'fag'). Sinds de eerste hoedjes heb ik nog nooit een hoedje oid gekregen, jammer maar helaas. Waar ik gewoon bang voor ben, is dat dit TF2 gewoon gaat verneuken. Nu is het natuurlijk nog chaos, maar ik ben erg benieuwd hoe dit zal uitpakken.

• Notna

Notna

Where are you?®

Phyxion schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:31:
[...]

Helemaal mee eens, door deze oplossing is er meer kans voor mij om een hoedje te krijgen :)
Want? er is volgens mij een individuele kans op drops, niet een server kans op drops. Ik zie niet zozeer in hoe jij meer kans kan krijgen op hoedjes nu?

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

Shabbaman schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:29:
[Alleen item drops op servers zonder bots, op servers waar kills gemaakt worden, et cetera.
Dan zou het inderdaad belonend zijn :)
* glashio denkt aan de ranks die je krijgt in Battlefield 2
TF2 Blog:
and we're still working on systems to allow you to find them in new ways
We wachten af.

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:30

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4ughld7dunfZ3miNmj63oKnv/full.jpg

Die glow is dus een gecloackte spy met deadringer en halo, hahahaha!

[ Voor 31% gewijzigd door LtMarx op 03-09-2009 12:07 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Lol faal.

• RaCio
Killzone schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:35:
Maar het blijft niet bij een onschuldige halo! Nee, valve wou een beloning geven aan mensen die veel voor de community hadden gedaan, ziehier: http://www.tf2items.com/profiles/76561197988052879
Check de onderste kritzkrieg. Zo zijn er nog een aantal, ik heb al Rocket Launchers gezien, knifes, wrenches...
Ik heb het aan het begin (bij de introductie van hoedjes) al gezegt: Het begint hier, waar eindigt het??
Zeur niet, op die wapens zitten geen extra stats.
CROSSPOST!

Persoonlijk ben ik van mening dat dit 1 van de domste dingen dingen is die valve heeft gedaan. Ik denk dan ook:

Waarom?
Ten eerste het verwijderen van alle geidlede items en de niet-idlers een hoedje geven. Imo de meest slechte maatregel die je maar kan verzinnen. Het is alsof je een weg hebt waar iedereen 80 rijd, dan zet je er een bord neer met maximaal 50 en deel je een boete uit die 80 heeft gereden voordat het bord er stond.

Dan de halo. Volgens mij splitst dit de community in 2en. Degene met Halo, en diegene zonder halo. Mensen met Halo lachen de mensen zonder halo uit en gaan de 'andere kant' trollen omdat ze geen halo hebben. Omgedraaid is er weer een probleem: Mensen zonder halo gaan de mensen met een halo niet meer healen, ze worden express targets om te backstabben, etc... Uiteindelijk zal het wel loslopen, maar het is een tricky situatie.
Je splitst hier je community in 2en, waarmee je het meest actieve deel keihard in hun ballen schopt. Want zeg nu zelf, de meest spelende mensen gebruiken de idler. Men die de idler niet heeft gebruikt zijn meestal mensen die maar heel af en toe TF2 spelen.

Over het random drop systeem: De idler was te verwachten, maar je gaf er niemand een oneerlijk voordeel mee. Dat doe je wel met cheats. Ook blijkt dat het systeem van random drops gewoon keihard faalt. Nu gaat men gewoon idle in een server zitten. Waarom zegt valve niet gewoon: Elke speler heeft elke 24 een kans om een hoedje te krijgen? Zo los je alle problemen op.
Het gewhine gaat echt nergens over imho.

De enige die de community splitsen zijn trieste personen die nu spelers met een halo niet meer healen/ instant van hun server kicken... komop zeg 8)7

Verder weet je dat een extern programma gebruiken dat valse data naar de steamservers stuurt riskant is.
Je weet ook dat je het systeem misbruikt, of het systeem cheat zoals valve het stelt. Omdat de policy _voor de spelers_ nog niet duidelijk was neemt valve nog geen drastische maatregelen zoals toen met de achievement unlocker/class exploit. Het is dus te begrijpen dat valve actie onderneemt.

Spelers die hun normale items gedelete hebben voor items met een hoger level krijgen hun wapens een dezer dagen terug. Je verliest dus niks behalve een hoedje dat je op een onjuiste manier hebt verkregen. De straf is dus ook niet erg.

...
...
+25% ubercharge rate? Dit is verontrustend. Dat de dev's speciale wapens hadden is een ding maar dat je dit soort specials nu ook bij gewone spelers gaat vinden. We hebben nog geen item trading maar dit zijn toch echt RPG elementen.

Verwijderd

CapTVK schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:14:
[...]

...
+25% ubercharge rate? Dit is verontrustend. Dat de dev's speciale wapens hadden is een ding maar dat je dit soort specials nu ook bij gewone spelers gaat vinden. We hebben nog geen item trading maar dit zijn toch echt RPG elementen.
Kritz heeft dat altijd schat.

• RaCio
CapTVK schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:14:
[...]

...
Alle kritzkriegen hebben +25% ubercharge rate ;)
Ah dacht dat het een gewone ubercharge was. 8)7

• Yonni
Geen gezeur, dit is het zoveelste gerommel in de TF2 community, het is juist een teken dat het leeft. Men blijft wel spelen. Verder is het gewoon fout als je een extern programmaatje gaat gebruiken voor dingen in het spel te krijgen. Dat weet je en voor de item drops, waren de achievement programma's ook al taboe, dus dat kon men weten. Zeggen dat men van niks wist of dat ze eerst hadden moeten waarschuwen slaan dan ook nergens op. Vind ik.

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

De enige die de community splitsen zijn trieste personen die nu spelers met een halo niet meer healen/ instant van hun server kicken... komop zeg 8)7
En de mensen die spelers zonder halo instant kicken en alleen mensen met halo healen.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

RaCio schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:12:
[...]

Zeur niet, op die wapens zitten geen extra stats.

[...]

Het gewhine gaat echt nergens over imho.

Verder weet je dat een extern programma gebruiken dat valse data naar de steamservers stuurt riskant is.
Je weet ook dat je het systeem misbruikt, of het systeem cheat zoals valve het stelt. Omdat de policy _voor de spelers_ nog niet duidelijk was neemt valve nog geen drastische maatregelen zoals toen met de achievement unlocker/class exploit. Het is dus te begrijpen dat valve actie onderneemt.

Spelers die hun normale items gedelete hebben voor items met een hoger level krijgen hun wapens een dezer dagen terug. Je verliest dus niks behalve een hoedje dat je op een onjuiste manier hebt verkregen. De straf is dus ook niet erg.
En Racio, vertel eens... wat is precies het verschil tussen een programma dat een connectie maakt naar een bestaande server, waar de client gaat idlen, en hl2.exe die een connectie maakt naar een bestaande server, waar de client gaat idlen?
Ik heb het programma vaak gebruikt, maar nergens gemerkt dat het valse data naar de steamservers stuurde.

[ Voor 4% gewijzigd door kKaltUu op 03-09-2009 12:30 ]

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:17

Phreak

KTM SuperDuke

Zoals een aantal gisteravond gemerkt hadden was ik ff pissig op de server.
Ik begreep er geen bal van, backstab op een sniper en hij gaat niet dood.
Blijkt dat er een item is (huge ass schild) die een backstab 1x kan blocken :+
Bah... niet leuk als je dat niet weet.

De eerstvolgende sniper die ik tegenkom met zo'n ding krijg een ambasadorkogel cadeau :D
En idlen op servers voor items :? wtfbbq!!1111oneone
Volgens mij heb ik wat gemist, ga toch allemaal gewoon de GoT server onveilig maken :D

Noobmeter WoT: Froekie

• RaCio
kKaltUu schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:29:
[...]

En Racio, vertel eens... wat is precies het verschil tussen een programma dat een connectie maakt naar een bestaande server, waar de client gaat idlen, en hl2.exe die een connectie maakt naar een bestaande server, waar de client gaat idlen?
Ik heb het programma vaak gebruikt, maar nergens gemerkt dat het valse data naar de steamservers stuurde.
Data is vals omdat jij tf2 niet gestart hebt en niet op de server zit die sourceOP aangeeft.

En trouwens
Valve may terminate your Account or a particular Subscription for any conduct or activity that Valve believes is illegal, constitutes a Cheat, or which otherwise negatively affects the enjoyment of Steam by other Subscribers.
Als je vind dat jij mag bepalen wat legaal is of niet had je de subscriber argreement niet moeten accepteren.
http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CROSSPOST!

Waarom?

TLDR: In mijn ogen heeft valve de compleet verkeerde beslissing genomen met deze actie. De community in 2en splitsen en in het gezicht te spugen van de meest actieve TF2 spelers.

Oh, en aan alle mensen die een 'cheater' zijn:
http://www.facepunch.com/showthread.php?t=804704

Lol:
http://img198.imageshack.us/img198/4349/idleserveriroic.png

True:
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=954948

Dit is trouwens niet omdat ik heb geidled. Ik ben een deathringer en nog iets verloren, maar i couldn't care less. Ook hoef ik geen Halo (het schijnt dat er skins zijn waarbij hij is verboden naar het woord 'fag'). Sinds de eerste hoedjes heb ik nog nooit een hoedje oid gekregen, jammer maar helaas. Waar ik gewoon bang voor ben, is dat dit TF2 gewoon gaat verneuken. Nu is het natuurlijk nog chaos, maar ik ben erg benieuwd hoe dit zal uitpakken.
Wat een gelul, duidelijk dat jij dat progsel gebruikt hebt.
Niemand gaat iemand zonder halo niet healen, dat slaat echt nergens op. Ik heb als spy de Halo af omdat je de Halo gewoon altijd ziet. Ook vind ik de Halo verschrikkelijk lelijk staan bij Spy en Engineer dus daar heb ik de Halo ook niet op. Maakt dat uit? Tuurlijk niet, heb ook nog een hat voor engineer en medic, die vind ik veel leuker, daar komt echt geen Halo op.
Kortom: prima oplossing van Valve, cheaters, bad luck, had je het maar eerlijk moeten doen.
Go Valve, Go!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dit is wel het zoveelste bewijs dat mensen die "Valve games" spelen erg triest kunnen zijn zeg :/
Hoe vaak join je niet een server waar de kansloze discussies en scheldwoorden heen en weer vliegen ... nu wordt dat vele malen erger ... gelukkig heb ik nog andere games tot al die onzin over is.

Het begon ooit met CS 1.6 (of een eerdere versie) en is er niet beter op geworden :r

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 03-09-2009 12:43 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

nero355 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:42:
Dit is wel het zoveelste bewijs dat mensen die "Valve games" spelen erg triest kunnen zijn zeg :/
Hoe vaak join je niet een server waar de kansloze discussies en scheldwoorden heen en weer vliegen ... nu wordt dat vele malen erger ... gelukkig heb ik nog andere games tot al die onzin over is.

Het begon ooit met CS 1.6 (of een eerdere versie) en is er niet beter op geworden :r
Blaat :')

• Yonni
Iets met billen branden :+

Dat sommige hier zeggen dat ze alleen iemand healen met een halo is onzin. sommige krijgen de halo niet door een bug in het systeem en mensen die idle programm hebben gebruikt maakt geen flikker uit. Valve weet dat ze fout zaten met hun systeem

En daaaaarom hebben we geen kick maar alleen onze items kwijt geraakt ;) Valve is nu bezig met een nieuwe query om mensen met alle millestones de wapens terug te geven :D Dus vanaf morgen heb ik al mijn wapens terug helaas ben ik wel me 2 hats kwijt maar goed

Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.