Het kleine-mismoderatietopic deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.719 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 22:40
-The_Mask- schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 21:13:
-The_Mask- in 'nieuws: KPN kampt met landelijke internetstoring' krijgt maar neutraal terwijl ongeveer dezelfde reacties om ongeveer dezelfde tijd wel +1 krijgen. :/

Nou is die +2 die iemand gaf weer wat overdreven btw. ;)
Mensen in de problemen hebben er niks aan omdat de IP's er niet in staan. OpenDNS.com is namelijk ook niet bereikbaar als de DNS down is. Met IP's erbij is het imo een +1.

Overigens vraag ik me af wat we moeten doen met de reacties 'ja bij mij ook'. De helft staat nu op -1, de andere helft op 0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik wou het over net hetzelfde hebben in nieuws: KPN kampt met landelijke internetstoring eigenlijk. De meeste van die "ja ik ook" reacties staan op -1. Zelf vind ik -1 wat ten onrechte: ze dragen misschien niet bij tot de discussie, maar het zijn ook geen fipos/trolls/flames.

Over de post van .oisyn: ik had 'm graag een -1 gegeven voor zijn geweldige spelfout :+
Pjerry schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:51:
De Newbie die aan mijn reactie Pjerry in 'productreview: Plextor PX-AV200U review door MRTNbos' een -1 geeft mag wel eens nagekeken worden. Imo heeft mijn reactie zelfs meerwaarde.
Heb 'm nu helemaal op +2 geschopt.

[ Voor 41% gewijzigd door YellowOnline op 27-05-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Faust schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:37:
.oisyn in 'nieuws: Microsoft kondigt Zune HD aan'
"Cursus begrijpend lezen nodig? " en er dan met +1 mee wegkomen...?
De reactie stond er nog maar amper een uur voordat je hem hier onder de aandacht bracht. Zoals jij het nu doet overkomen is net of er meerdere modders hem een +1 hebben gegeven, terwijl hij op 2x+1 stond.
Nu weet ik niet of die meneer (aangepast) modvriendjes heeft, en dat maakt me ook helemaal niet uit;
Wat mij betreft had je deze hele zin wel weg mogen laten,dat is voor mij nog storender dan 'die gast'
Zijn van die uitlatingen waar niemand wat aan heeft,en die totaal nutteloos zijn. Hoop dat je dat zelf ook inziet.

edit: Anders is het net of het om de poster te doen is, en niet om zijn reactie.

[ Voor 6% gewijzigd door pcgek op 28-05-2009 09:30 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hostname schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 21:19:
[...]

Mensen in de problemen hebben er niks aan omdat de IP's er niet in staan. OpenDNS.com is namelijk ook niet bereikbaar als de DNS down is. Met IP's erbij is het imo een +1.
Er staat ook een topic naar GoT bij wat wel te bereiken is en waar alles ook is uitgelegd. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Woohooo in 'nieuws: Asus toont 880G-moederbord'

Wie heeft die nu weer een +2 gegeven?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

De uitdrukking is toch 13 in een dozijn...... >:) . 12 in een dozijn komt zo veel voor .....

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dát snap ik, maar om hem nu daarom een +2 te geven...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Hooglander1 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:41:
Dát snap ik, maar om hem nu daarom een +2 te geven...
Nee, ik bedoel dat dat de +2 nog miraculeuzer maakt. Van mij een -1....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Allemaal mee eens behalve:
Is weliswaar dubbel gepost (driemaal) maar die zitten alle 3 binnen 2 minuten (20:51, 50:53 en 20:53). Wat mij betreft mag je ze dan allemaal als een eerste post beschouwen (hebben letterlijk de moeite genomen linkjes te posten, enz.). Wmb alle drie een +1.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt gelijk. Niet goed opgelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

YellowOnline schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 21:23:
Ik wou het over net hetzelfde hebben in nieuws: KPN kampt met landelijke internetstoring eigenlijk. De meeste van die "ja ik ook" reacties staan op -1. Zelf vind ik -1 wat ten onrechte: ze dragen misschien niet bij tot de discussie, maar het zijn ook geen fipos/trolls/flames.
"Ik ook"-posts dragen niets bij en zijn voor de lezer niet interessant. Die gaan daarom steevast op -1 wegens FP vervuiling!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenamp
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-04 21:49
RoD schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:19:
[...]

Ten eerste, doe eens even rustig. Ten tweede, die reactie is volslagen offtopic. Té offtopic om nog in aanmerking te komen voor de 0, en daarom dus een -1.
De reactie slaat wel degelijk op de discussie:
De eerste post in die thread zegt iemand "Fijn, ik schakel juist UMTS (3G) op mijn iPhone uit vanwege de accu consumptie. Nu moet ik dus wel." Lijkt me helemaal geen onterechte reactie aangezien UMTS inderdaad van je accu vreet.

"ppl's" reactie luid: "Of je schaft er gewoon eentje via T-Mobile aan, lapt een bepaalde som geld en T-Mobile voorziet je van een unlock. De prijs die je betaald is afhankelijk van hoe lang je dat abonnement hebt. Na een jaar is het sowieso gratis op te vragen omdat ze dat verplicht zijn (zie consuwijzer.nl). Er zijn in ieder geval legio mogelijkheden om op een legale wijze een andere provider op de iPhone te kunnen krijgen."

M.a.w. "ppl" bied 1 van de alternatieven die genoemd worden in dat stukje van de thread voor als je een iphone wilt of hebt maar niet vast wilt zitten aan KPN 3G. Lijkt me juist HEEL erg ontopic.

En, "Even rustig"? Kom nou toch...
Als jullie zo doorgaan met achterlijk modden werkt het natuurlijk alleen maar averechts bij de meeste mensen. Ik krijg nu gewoon de neiging om zelf allemaal onzin posts te plaatsen... Het gaat hier echt helemaal nergens meer over de laatste tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door ravenamp op 28-05-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn reactie Verwijderd in 'nieuws: Gigabyte toont P55-moederborden met nieuwe sata-standaard' wordt op ongewenst gemodereerd. Ik vraag me af wat er net ongewenst aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
ravenamp schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:00:
[...]

De eerste post in die thread zegt iemand "Fijn, ik schakel juist UMTS (3G) op mijn iPhone uit vanwege de accu consumptie. Nu moet ik dus wel." Lijkt me helemaal geen onterechte reactie aangezien UMTS inderdaad van je accu vreet.
Inderdaad, deze is opzich logisch, al hoefde hij er de iPhone niet bij te noemen, het is een algemeen probleem dat alle telefoons hebben.
"ppl's" reactie luid: "Of je schaft er gewoon eentje via T-Mobile aan, lapt een bepaalde som geld en T-Mobile voorziet je van een unlock. De prijs die je betaald is afhankelijk van hoe lang je dat abonnement hebt. Na een jaar is het sowieso gratis op te vragen omdat ze dat verplicht zijn (zie consuwijzer.nl). Er zijn in ieder geval legio mogelijkheden om op een legale wijze een andere provider op de iPhone te kunnen krijgen."

M.a.w. "ppl" bied 1 van de alternatieven die genoemd worden in dat stukje van de thread voor als je een iphone wilt of hebt maar niet vast wilt zitten aan KPN 3G. Lijkt me juist HEEL erg ontopic.
Behalve dat het niet als zodanig wordt gepresenteerd en ik het ook niet zo lees, is het totaal niet relevant hoe je met een specifiek model telefoon om kpn heen kunt. Er zijn tal van alternatieven. Maar als ik lees wat er staat, zie ik enkel een instructie om een bepaald model telefoon simlock-vrij te verkrijgen, iets wat totaal niets te maken heeft met bellen via umts of niet. Ik vind jouw verband heel ver gezocht.
Als jullie zo doorgaan met achterlijk modden werkt het natuurlijk alleen maar averechts bij de meeste mensen. Ik krijg nu gewoon de neiging om zelf allemaal onzin posts te plaatsen... Het gaat hier echt helemaal nergens meer over de laatste tijd.
Dit is geen 'achterlijk modden', dit is zorgen dat mensen zich bij het topic houden.
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:26:
Mijn reactie Verwijderd in 'nieuws: Gigabyte toont P55-moederborden met nieuwe sata-standaard' wordt op ongewenst gemodereerd. Ik vraag me af wat er net ongewenst aan is.
Je levert onjuiste informatie, maar dat hoort op een 0, niet op -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:21:
Je levert onjuiste informatie, maar dat hoort op een 0, niet op -1.
Dat is nu inderdaad verduidelijkt. Ik vond het ook al raar dat de 6 SATA poorten die mogelijk zijn bij de P55 chipset niet gebruikt werden, maar zowel in het Tweakers-artikel als de bron waarop het gebaseerd is, stond expliciet vermeld dat de 10 aanwezige SATA-poorten wel degelijk van de Marvell-chip waren. Daarom mijn opmerking dat er bij de P55-chipset ook nog 6 poorten ter beschikking zijn.
Op het moment van het posten van mijn reactie en de "ongewenst" moderaties alsook mijn vraag in dit topic, stond de onjuiste info nog gewoon in het artikel en had TERW_DAN hier ook nog geen opmerking over gemaakt, dus dat is alvast niet de reden waarom mijn reactie naar "ongewenst" werd gemodereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Het artikel gaat over KPN wat de stekker uit het GSM-netwerk trekt. Niet over waar en hoe je de iPhone kunt bestellen. Dat gaat zover offtopic dat het niet de 0 meer waard is. Staat ook in de Mod FAQ hoor. Posts die zwaar offtopic zijn komen in aanmerking voor de -1, en dit schaar ik toch wel onder zwaar offtopic. Dat je het er niet mee eens bent is jammer, maar geen reden om zo bot te reageren.
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:47:
[...]

Dat is nu inderdaad verduidelijkt. Ik vond het ook al raar dat de 6 SATA poorten die mogelijk zijn bij de P55 chipset niet gebruikt werden, maar zowel in het Tweakers-artikel als de bron waarop het gebaseerd is, stond expliciet vermeld dat de 10 aanwezige SATA-poorten wel degelijk van de Marvell-chip waren. Daarom mijn opmerking dat er bij de P55-chipset ook nog 6 poorten ter beschikking zijn.
Op het moment van het posten van mijn reactie en de "ongewenst" moderaties alsook mijn vraag in dit topic, stond de onjuiste info nog gewoon in het artikel en had TERW_DAN hier ook nog geen opmerking over gemaakt, dus dat is alvast niet de reden waarom mijn reactie naar "ongewenst" werd gemodereerd.
Wat de reden is weet ik ook niet. Wel apart dat er maar liefst 18 -1-moderaties op je reactie zijn. In ieder geval staat ie nu op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:26:
fixed

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlammers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Waarom deze nou weer beoordeeld is met -1 snap ik niet... ik begin sterk te twijfelen aan de mod-vaardigheid van mijn mede-Tweakers.

mrlammers in 'nieuws: Amerikaanse leger stapt over op Windows Vista'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik had er een 0 voor willen geven, maar die reactie kan niet meer gemodereerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb de reactie naar 0 getild. Dat was geen -1 overbodig/ongewenst. Ontopic en onderbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Het gaat weldegelijk ergens over namelijk de modFAQ. Die wordt gevolgd. Dat is niet achterlijk modden maar proberen de FP leesbaar te houden voor mensen die het topic interessant vinden en ook de discussies die daar over worden gevoerd. Dan is de opmerking dat je een bepaald type telefoon ook op andere manieren kan krijgen en kan unlocken totaal niet relevant. Daarom wordt zo'n reactie en wat daarop volgt al snel naar de -1 geplaatst precies zoals de FAQ voorschrijft. Iedere andere moderatie is eigenlijk totaal verkeerd.
En over die neiging: hou die alsjeblieft in, daar schiet jij niks mee op en wij ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Deze: pizzaislekker in 'nieuws: Asus voorziet aangepaste GTX295 van betere gpu's en 4GB geheugen' is gewoon 0 imo, want het klopt niet wat die zegt. ;)

Nu ik het nog eens lees het zou in principe wel kunnen maar hij ziet TDP aan voor verbruik.

[ Voor 17% gewijzigd door -The_Mask- op 28-05-2009 20:07 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

-The_Mask- schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:01:
Deze: pizzaislekker in 'nieuws: Asus voorziet aangepaste GTX295 van betere gpu's en 4GB geheugen' is gewoon 0 imo, want het klopt niet wat die zegt. ;)

Nu ik het nog eens lees het zou in principe wel kunnen maar hij ziet TDP aan voor verbruik.
Wat zegt hij dan fout, ik zie er ook dat er geen enkele reactie op gekomen is.

edit: Ik moet het artikel nog lezen..... O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Pjerry op 28-05-2009 20:09 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Wat er fout aan is dat is. Hij zegt twee keer het verbruik van een GTX285, maar een GTX295 is niet een dubbele GTX 285. De GTX295 zijn is iets van een dubbele GTX260/275 en hij ziet TDP aan voor verbruik.

Edit: laatst was er een discussie over dat modden ook wat nodig had met kennis van zaken en volgens sommigen had dat er niks mee te maken.
Nou volgens mij wel degelijk dit is dus zo'n reactie waar veel mensen +1 voor geven omdat ze het gewoon niet weten en het wel leuk lijkt. :p

[ Voor 41% gewijzigd door -The_Mask- op 28-05-2009 20:16 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Misschien een leuke gedachte ,maar meer dan een 0 zie ik er niet in. En wat die 'must read' er doet begrijp ik al helemaal niet :? Verwijderd in 'nieuws: Samsung toont prototype van flexibele 6,5"-amoled'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

-The_Mask- schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:13:
Wat er fout aan is dat is. Hij zegt twee keer het verbruik van een GTX285, maar een GTX295 is niet een dubbele GTX 285. De GTX295 zijn is iets van een dubbele GTX260/275 en hij ziet TDP aan voor verbruik.
Ik zou zeggen reageer er dan (onderbouwd) op en dan wordt hij automagisch naar beneden gemod. Nu lijkt het een zeer onderbouwde post (voor de niet ingewijden). Ik houd me bijv. nooit met die verbruiken bezig, omdat die voor mij niet meer van deze wereld zijn (met mijn spelletjes van 3 jaar geleden, die dan ook nog eens voornamelijk strategisch zijn.....).

/edit
pcgek schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:13:
Misschien een leuke gedachte ,maar meer dan een 0 zie ik er niet in. En wat die 'must read' er doet begrijp ik al helemaal niet :? Verwijderd in 'nieuws: Samsung toont prototype van flexibele 6,5"-amoled'
Indeed, nul max. En daar staat die nu op :P

/edit 2 Verkeerd quotje.... :$

[ Voor 50% gewijzigd door Pjerry op 28-05-2009 20:36 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Edit: laatst was er een discussie over dat modden ook wat nodig had met kennis van zaken en volgens sommigen had dat er niks mee te maken.
Nou volgens mij wel degelijk dit is dus zo'n reactie waar veel mensen +1 voor geven omdat ze het gewoon niet weten en het wel leuk lijkt. :p
TDP voor max gebruik nemen is een heel redelijke aanname, zeker als je een voeding selecteert. En in de tekst staat duidelijk dat het een dubbele 285 is, dus ik zie zijn fout niet.
pcgek schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:13:
Fixed.
Pjerry schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:18:
[...]

Ik zou zeggen reageer er dan (onderbouwd) op en dan wordt hij automagisch naar beneden gemod. Nu lijkt het een zeer onderbouwde post (voor de niet ingewijden). Ik houd me bijv. nooit met die verbruiken bezig, omdat die voor mij niet meer van deze wereld zijn (met mijn spelletjes van 3 jaar geleden, die dan ook nog eens voornamelijk strategisch zijn.....).
Zo hoort het inderdaad, dan kun jij een +1 scoren en gaat hij terug naar de 0.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Deze GTX295 bestaat dus wel uit twee 285 GPU's, zie artikel. Zo gek is zijn verhaal dus niet. Heb er dan ook een +1 voor gegeven.
TDP gebruikt hij als indicatie voor maximale verbruik. Ook dat vind ik niet verkeerd geredeneerd. Je kan veel zeggen maar de reactie is goed doordacht Verder geeft hij linkjes met daarachter de TDP's of max verbruik van de verschillende GPU's dus eigenlijk vraag ik me af of we deze niet zelfs een +2 mogen toedichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Het is dus geen normale GTX 295 zie ik....
Beter gezegt de naam GTX 295 slaat nergens op. :p

[ Voor 101% gewijzigd door -The_Mask- op 28-05-2009 20:30 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

k1n8fisher schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:21:
[...]

Deze GTX295 bestaat dus wel uit twee 285 GPU's, zie artikel. Zo gek is zijn verhaal dus niet. Heb er dan ook een +1 voor gegeven.
TDP gebruikt hij als indicatie voor maximale verbruik. Ook dat vind ik niet verkeerd geredeneerd. Je kan veel zeggen maar de reactie is goed doordacht Verder geeft hij linkjes met daarachter de TDP's of max verbruik van de verschillende GPU's dus eigenlijk vraag ik me af of we deze niet zelfs een +2 mogen toedichten.
Zo'n gevoel kreeg ik ook. Maar zo als ik al zei, ik ben totaal geen expert op dit gebied.

/me Pjerry is heel blij dat er een 4770 is uitgekomen, past iets meer bij hem :P
-The_Mask- schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:26:
Het is dus geen normale GTX 295 zie ik....
Gelukkig nog niet gereageerd :P .

[ Voor 11% gewijzigd door Pjerry op 28-05-2009 20:29 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Van alle onzinreacties, spant deze toch wel de kroon (tot nog toe :P ).
Verwijderd in 'nieuws: Sony Ericsson introduceert 12-megapixeltelefoon met Symbian'

RoD wil je me niet meer naar zulke topics leiden.... ;) .

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Inderdaad, die is niet meer dan een 0 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ouder draadje, maar toch nog wat modmisbruikers gelokaliseerd.

Degenen die deze of deze reactie een +2 gaven mogen imho worden nagekeken, zijn beiden niet meer dan een +1 (en bij die tweede is een 0 ook verdedigbaar).

Een +1 voor deze reactie lijkt me ook modmisbruik, dit is maximaal een 0.

Ik vind deze reactie eerder een -1 dan een 0, wegens onzinnige beschuldiging over corruptie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat vinden jullie overigens van deze reactie?

Ik vind het trollerig qua toon ("fanboy"), en daarnaast gaat het om een opmerking over het artikel (titel), wat dus niet op de FP thuishoort, maar in GR. Daarom ga ik eerder voor de -1 dan de 0 waar hij nu nog op staat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Ik heb geen idee waar dat over gaat, maar jij zo te zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Dirk schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:23:
Ik heb geen idee waar dat over gaat, maar jij zo te zien wel :)
Corsair maakt die voedingen niet zelf, maar gebruikt een Seasonic voeding waar ze een eigen stikkertje op plakken.
Nou maakt Seasonic (IMO) de beste voedingen die er zijn, dus dat is wel goed om te weten.

Maar het is wel een erg karige post op deze manier.
Beetje twijfel geval of dat nou een onschuldige 0 is, of dat het FP vervuiling is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Ja, ik kan er totaal niets mee, dus op het eerste gezicht zou ik hem zo op -1 zetten, alleen de post van the mask zorgt ervoor dat ik wat van zijn post snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Idd dat zou ik ook hebben. Als hij zijn post wat uitgebreider ( en met bron ) gedaan had was het nog wel een +1 waard geweest, echter op deze manier zou ik hem in eerste instantie ook een -1 geven, met toelichting is het een 0

[ Voor 3% gewijzigd door Woy op 29-05-2009 12:47 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Maar we kunnen/mogen niet modereren op de toelichting die in dit forum staat.
Dus dan toch maar op -1 zetten met z'n allen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Ik vind het toch heel leuk om te weten, dus vind ik dat hij een interresante vraag stelt. Dus genoeg voor 0 imo.
Maar niet iedereen snapt zijn vraag natuurlijk, dus 0 en -1 is wel gerechtvaardigd imo. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het is inderdaad een beetje afhankelijk van je kennis hoe je hem zou modden. Doordat het zo'n beperkte reactie is kun je niet zo makkelijk uit de context halen dat Seasonic een fabrikant van voedingen is.

Als je dat wel weet is het gewoon een 0. Maar als je niet weet wat Seasonic en dat ook niet uit de context kan halen is een -1 goed IMHO. Dus een krappe 0 waar hij nu op staat lijkt me een gerechtvaardigde score ;)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

wildhagen schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:46:
Ouder draadje, maar toch nog wat modmisbruikers gelokaliseerd.

Degenen die deze of deze reactie een +2 gaven mogen imho worden nagekeken, zijn beiden niet meer dan een +1 (en bij die tweede is een 0 ook verdedigbaar).

Een +1 voor deze reactie lijkt me ook modmisbruik, dit is maximaal een 0.

Ik vind deze reactie eerder een -1 dan een 0, wegens onzinnige beschuldiging over corruptie.
Jammer dat je deze reacties aan de wat late kant hier wegzet. Nu kan er weinig aan gedaan worden. Die beschuldiging van corruptie is trouwens nou ook weer niet zo onzinnig maar zeker twijfelachtig. Is nu echter te laat om nog op -1 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

k1n8fisher schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:52:
[...]

Jammer dat je deze reacties aan de wat late kant hier wegzet. Nu kan er weinig aan gedaan worden. Die beschuldiging van corruptie is trouwens nou ook weer niet zo onzinnig maar zeker twijfelachtig. Is nu echter te laat om nog op -1 te zetten.
Weet het, was door prive-omstandigheden (druk druk druk) de laatste dagen helaas wat minder actief op modgebied, en was nu door de wat oudere draadjes aan het lopen. Toen ik ze meldde konden ze overigens nog wel gemod worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Ja hoor eens Wildhagen, je moet natuurlijk wel je prioriteiten stellen...

Je bent nu eenmaal onmisbaar voor het klein mismoderatietopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ik wil deze reactie even doorgeven omdat ie nu totaal overbodig is maar gezien de tekst:
- even editen, brb --

ik me afvraag of deze later op gaat duiken als mismod. Ik ga hem in ieder geval niet aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:39
Ha moderators,

Mag ik van jullie een beoordeling over mijn reactie? Ik vind dat ik onterecht -1 ben gewaardeerd. Ik ben van mening dat ik gerelateerd nieuws breng met mijn post.
Hij is hier te vinden: Barleone in 'nieuws: Miljoenhuizen vecht vonnis over 'ongelukkige' Google-samenvatting aan'

uitleg: de uiteindelijke reactie heeft dezelfde boodschap als de eerste versie van mijn reactie, voordat er "even editen" stond. Ik heb alleen even snel de bronnen gecheckt om te kijken of ik niet aan het liegen was. In de tussentijd even die tijdelijke boodschap geplaatst.

De tijd haalt al mijn reacties en edits in.. :*) Het is inmiddels rechtegezet door de community.

[ Voor 41% gewijzigd door Barleone op 29-05-2009 16:10 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:22
Barleone schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:49:
Ha moderators,

Mag ik van jullie een beoordeling over mijn reactie? Ik vind dat ik onterecht -1 ben gewaardeerd. Ik ben van mening dat ik gerelateerd nieuws breng met mijn post.
Hij is hier te vinden: Barleone in 'nieuws: Miljoenhuizen vecht vonnis over 'ongelukkige' Google-samenvatting aan'

Tnx alvast!
Het kan zijn dat je voor de update iets kort door de bocht bent geweest, dat ze je daarom een -1 hebben gegeven. Ik heb in ieder geval (na de update, daarvoor heb ik hem niet eens gezien) hem een +0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

-The_Mask- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:42:
Sinds wanneer kan er niks in een post staan? :p
Tiens, er is iets mis gegaan op de server denk ik. Mijn post was:
Nou nou, ik denk dat ik een 0 verdien en toch niet -1 voor deze post:
YellowOnline in 'nieuws: Time Warner stoot AOL af'
Wel uniek, zo'n lege post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je lege post is een quote van diezelfde post 8)7 In ieder geval staat je post nu goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

 

(Edit: Sorry moest even testen. Lege posts zijn wel gewoon mogelijk :P Voor het oog 'lege' dan.)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Idd en het was ook nog de 1024 ste post van jouw, mooi getal om nooit te vergeten. :p

@hierboven die is niet leeg. :>

[ Voor 17% gewijzigd door -The_Mask- op 29-05-2009 16:49 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Barleone schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:49:
Ha moderators,

uitleg: de uiteindelijke reactie heeft dezelfde boodschap als de eerste versie van mijn reactie, voordat er "even editen" stond. Ik heb alleen even snel de bronnen gecheckt om te kijken of ik niet aan het liegen was. In de tussentijd even die tijdelijke boodschap geplaatst.

De tijd haalt al mijn reacties en edits in.. :*) Het is inmiddels rechtegezet door de community.
Als jij je oorspronkelijke boodschap had laten staan en er later die link bij had ge-edit had je van mij geen -1 gekregen. Nu had ik echt zoiets van: wat moet ik hiermee. Vandaar mijn -1 mod. Voor de rest verwijs ik je naar mijn eerdere reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mjtdevries schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:27:
Ja hoor eens Wildhagen, je moet natuurlijk wel je prioriteiten stellen...

Je bent nu eenmaal onmisbaar voor het klein mismoderatietopic ;)
Sorry ;)

Anyways, zowel degenen die deze reactie een +1 als degenen die een +2 gaven mogen imho worden nagekeken.

Is een duidelijke fipo en dus -1, want zijn 'vraag' is notabene letterlijk in het artikel beantwoord. Heeft dus duidelijk het artikel niet gelezen (logisch, als je een Fipo wil scoren).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

een poging tot trollen volgens mij, zo staan er nog wel een hele zooi in dat nieuwsbericht :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Boeboe schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:16:
een poging tot trollen volgens mij, zo staan er nog wel een hele zooi in dat nieuwsbericht :)
Is idd een redelijk rampzalig bericht weer qua reacties en moderaties.

Nog eentje om na te kijken: degenen die deze reactie een -1 gaf mag wel gechecked worden, het is minstens een 0 en ik ga zelfs voor de +1 door de met links onderbouwde stellingen.

Edit: bij nader inzien toch maar een -1, het blijkt een dubbelpost te zijn. Edit2: een 3-dubbele post zelfs.

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 29-05-2009 21:23 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vind het (als enige) geen gekke vraag. Ik ga voor een nul. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Delerium schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 23:13:
Ik vind het (als enige) geen gekke vraag. Ik ga voor een nul. :)
Er staat toch heel duidelijk in het artikele 30 milj. verkocht!! Het woord geproduceerd komt zelfs nergens voor. Dus wmb een gewone -1.

edit
Waarschijnlijk onbedoeld, maar de reacties staan achter elkaar op exact hetzelfde tijdstip gepost, in deze zelfde sub-thread met exact dezelfde woorden. Voor deze "vergissing"beide een nul, of de tweede toch een -1?
1): AmigaWolf in 'reviews: OCZ Vertex in raid getest'
2): AmigaWolf in 'reviews: OCZ Vertex in raid getest'
Net niet snel genoeg om ook nog de ParentID's opvolgend te krijgen, zit er eentje tussen :P .

[ Voor 48% gewijzigd door Pjerry op 30-05-2009 01:03 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:39
Even een korte vraag:
Worden compensatie-mods automagisch de grond in geboord, of is het af en toe nodig om dramatische mismods hier te posten?
Ik kwam namelijk deze tegen: stephenophof in 'nieuws: Microsoft geeft in alle stilte Service Pack voor Surface vrij'
26x -1 maar ook een +2 :?

k1n8fisher schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:30:
Als jij je oorspronkelijke boodschap had laten staan en er later die link bij had ge-edit had je van mij geen -1 gekregen. Nu had ik echt zoiets van: wat moet ik hiermee. Vandaar mijn -1 mod. Voor de rest verwijs ik je naar mijn eerdere reactie.
Ja, was de eerste keer dat ik te snel iets postte. Mocht het nog een keer voorkomen, dan laat ik de boel wel staan in de tussentijd. ;)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Barleone schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:24:
Even een korte vraag:
Worden compensatie-mods automagisch de grond in geboord, of is het af en toe nodig om dramatische mismods hier te posten?
Ik kwam namelijk deze tegen: stephenophof in 'nieuws: Microsoft geeft in alle stilte Service Pack voor Surface vrij'
26x -1 maar ook een +2 :?

[...]

Ja, was de eerste keer dat ik te snel iets postte. Mocht het nog een keer voorkomen, dan laat ik de boel wel staan in de tussentijd. ;)
Ligt er aan wat je bedoelt met "de grond in geboord".
Dit forum heeft twee functies.
1) Ernstige mismods worden hier gecommuniceerd t.b.v. de powers die daar dan actie op kunnen ondernemen.
2) Als een reactie fout gemod is (dus effectief fout staat) dan proberen wij middels modden de reactie op de juiste plaats te krijgen door correct te modden. We gaan dus een reactie die een mismod heeft van +2, niet een -1 geven om hem op de gewenste nul te krijgen, nee we modden dan met z'n allen een nul (als we dat allemaal een nul vinden natuurlijk) om als nog het doel te bereiken.
Als een reactie niet meer recht te modden is, grijpt (zeer) incidenteel een powermod in, om de reactie op de juiste plaats te forceren (zie bijv. hier).

[ Voor 3% gewijzigd door Pjerry op 30-05-2009 01:06 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij hoort deze reactie eerder op de -1 dan op de 0 waar hij nu staat, het is gewoon een troll. Zeker, de poster waarop hij reageert had idd beter even e.e.a. kunnen uitleggen, maar dat is nog geen excuus om dit soort onzin te gaan posten lijkt me...

Een 0 lijkt me nog wel te verdedigen, maar die +1 is toch echt modmisbruik lijkt me.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:12:
[...]

Anyways, zowel degenen die deze reactie een +1 als degenen die een +2 gaven mogen imho worden nagekeken.

Is een duidelijke fipo en dus -1, want zijn 'vraag' is notabene letterlijk in het artikel beantwoord. Heeft dus duidelijk het artikel niet gelezen (logisch, als je een Fipo wil scoren).
Tja, misschien wilde hij snel posten,of hij was niet duidelijk gnoeg. Het eerste gedeelte van zijn post helpt hem ook niet echt mee,maar bij het 2de gedeelte krijg je al snel een andere gedachte.

Waarschijnlijk wilde hij hiermee aangeven dat er nooit geen 30 miljoen verkocht zouden zijn als er niet zoveel uitval was geweest. Hij vraagt zich af of Microsoft de consoles die vervangen moesten worden ook bij het totale aantal van verkochte exemplaren opgetelt heeft. Als dat zo is zijn de genoemde aantallen niet helemaal 'eerlijk'.
Heb het idee dat hij zoiets bedoelde te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
User is zo te zien al opgepikt door de modbot :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

wildhagen schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 06:51:
Volgens mij hoort deze reactie eerder op de -1 dan op de 0 waar hij nu staat, het is gewoon een troll. Zeker, de poster waarop hij reageert had idd beter even e.e.a. kunnen uitleggen, maar dat is nog geen excuus om dit soort onzin te gaan posten lijkt me...

Een 0 lijkt me nog wel te verdedigen, maar die +1 is toch echt modmisbruik lijkt me.
Eigenlijk vind ik vanwege de ludieke manier dat hij toch echt op een nul thuishoort.

Dat de parent zo ruim een +1 krijgt is mij een compleet raadsel.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die parent hoort imho zeker wel op de +1, want die geeft een plausibel scenario weer. Weliswaar zullen de termen niet iedereen wat zeggen, hij had idd beter een site/uitleg met info erbij kunnen zetten voor degenen die minder bekend zijn met telecom-infrastructuur, maar imho is dat geen reden voor een 0. Ik denk dat een +1 wel gerechtvaardigd is daarvoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

wildhagen schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:48:
Die parent hoort imho zeker wel op de +1, want die geeft een plausibel scenario weer. Weliswaar zullen de termen niet iedereen wat zeggen, hij had idd beter een site/uitleg met info erbij kunnen zetten voor degenen die minder bekend zijn met telecom-infrastructuur, maar imho is dat geen reden voor een 0. Ik denk dat een +1 wel gerechtvaardigd is daarvoor.
Nou ik ken hier anders genoeg discussie waarbij een goede post een nul krijgt omdat er geen link bij staat, ook al is de post nog zo plausibel. In dit geval als deze reactie drecaise in 'nieuws: T-Mobile-klanten bellen onbedoeld met vreemden door storing' nooit was geplaatst, had ik, en vele anderen met mij, het nog niet eens kunnen controleren. Die technobabble is nog niet zo gek.....
Ik houd hem toch echt op een nul vanwege wazig taalgebruik. Dit mogen we IMHO niet belonen op T.Net.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Pjerry schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:56:
[...]

Nou ik ken hier anders genoeg discussie waarbij een goede post een nul krijgt omdat er geen link bij staat, ook al is de post nog zo plausibel. In dit geval als deze reactie drecaise in 'nieuws: T-Mobile-klanten bellen onbedoeld met vreemden door storing' nooit was geplaatst, had ik, en vele anderen met mij, het nog niet eens kunnen controleren. Die technobabble is nog niet zo gek.....
Met dien verstande dat die laatste een puur onzinbericht is, en als zodanig zelfs als troll te kwalificeren valt, omdat hij weet of redelijkerwijs had kunnen weten dat het onzin is.

En iemand die écht geïnteresseerd is had ook even Google erbij kunnen pakken, dan had hij zo binnne maximaal 10 seconden kunnen weten wat een MSC is... een béétje moeite mag ook wel weer, we hoeven toch niet alles voor te kauwen?
Ik houd hem toch echt op een nul vanwege wazig taalgebruik. Dit mogen we IMHO niet belonen op T.Net.
Je zegt dat we wazig taalgebruik niet mogen belonen, maar ondertussen geef je die technobabbeltroll die óok allerlei wazig (en niet bestaand!) taalgebruik bezigt wel een 0, ipv een -1? Dat is ook belonen... je uitspraken in je eerste en tweede reactie zijn dus een beetje tegenstrijdig.

Ik houd hem keurig op de +1 iig, want imho verdient hij dat wel. En die reactie die ik eerder melde houd ik keurig op de -1, want imho hoort dit op dat level thuis.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

thierrz in 'nieuws: 'Samsung onthult op 11 juni Armani-telefoon met Windows Mobile''

Is geen plus 1 waard imho?
- Er is nog niks bekend over de specificaties en het uiterlijk
- Het is een plaatje van de vorige Armani phone waarop hij zich baseert

EDIT: Natuurlijk weer veelste vroeg neergeplempt hierzo :+

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 30-05-2009 11:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

wildhagen schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:29:
[...]
Je zegt dat we wazig taalgebruik niet mogen belonen, maar ondertussen geef je die technobabbeltroll die óok allerlei wazig (en niet bestaand!) taalgebruik bezigt wel een 0, ipv een -1? Dat is ook belonen... je uitspraken in je eerste en tweede reactie zijn dus een beetje tegenstrijdig.
[...]
Nee, dat heet nu satire (hoewel dat is het ook weer niet) op een humoristische manier zaken aan de kaak stellen. Die humor mag ik wel en daarom een nul. Niet vanwege de enorme inhoud.

Ik snap echt niet wat aan mijn beoordelingen tegenstrijdig is.
Een nul i.p.v. een +1 vanwege taalgebruik (het zelf moeten gaan zoeken wordt echt vaak afgestraft, omdat jij nu blijkbaar wel in het onderwerp thuis bent, vind je het geen punt).
Een nul i.p.v. een -1 omdat ik de humor wel kan waarderen.
Tegenstrijdig :?

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
t_o_c in 'nieuws: Vodafone en T-Mobile laten onterecht sms'jes aan politie lezen'

Die +1 vind ik niet kloppen. Ik neig eerder naar een 0 en misschien wel een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Naar mijn idee een echte -1, hoewel ik de eerste ben die die mod uitdeelt :? . Deze reactie staat echt vol met mismods....(10 * +1), de rest is 4* nul.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Ik heb hem ook een -1 gegeven... Er staat zelfs een +2 tussen! :S

Is LongJoy1980 in 'nieuws: T-Mobile-klanten bellen onbedoeld met vreemden door storing' niet gewoon -1 waard? Naar mijn mening maakt hij gewoon de vriendin belachelijk van degene die in het artikel genoemd wordt. Verder draagt hij helemaal NIETS bij.

[ Voor 71% gewijzigd door pizzaislekker op 30-05-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pizzaislekker schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 14:29:
Ik heb hem ook een -1 gegeven... Er staat zelfs een +2 tussen! :S

Is LongJoy1980 in 'nieuws: T-Mobile-klanten bellen onbedoeld met vreemden door storing' niet gewoon -1 waard? Naar mijn mening maakt hij gewoon de vriendin belachelijk van degene die in het artikel genoemd wordt. Verder draagt hij helemaal NIETS bij.
Ik had hem oorspronkelijk op nul staan, maar ik vind dat je wel gelijk hebt. Overigens vind ik het van Arnoud Wokke niet slim om hem bij naam en toenaam te noemen (tenzij hij daar toestemming voor had). Het is wel een leuke anekdote op zich, moest er wel om lachen.

/edit
Het wordt een beetje erg flauw. Nu post Faust hetzelfde berichtje als t_o_c maar dan in dit topic:
Faust in 'nieuws: T-Mobile ontkent overdracht sms'jes aan politie'
-13 zou ik zo zeggen, sh#t ik kan maar tot -1.

t_o_c wordt trouwens behoorlijk wat op +1 gemod. Nu effectief 0,4.
Botoo je gaat me die -1 toch niet aanrekenen hè >:) .

[ Voor 20% gewijzigd door Pjerry op 30-05-2009 17:54 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Penguin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 20:43
De volgende reactie Nickname55 in 'nieuws: Windows 7 Starter kan meer dan drie applicaties naast elkaar draaien' staat op +1, maar volgens mij is 0 ruim voldoende voor deze reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Is deze: pizzaislekker in 'reviews: Weggeblazen door de Cooler Master HAF932' niet een +1 waard? Ik leg wat uit mbt de grootte van de fans en ik weerleg deze reactie: REDFISH in 'reviews: Weggeblazen door de Cooler Master HAF932' die naar mijn mening overigens niet meer waard is dan 0. Ik hoor graag jullie mening, want ik ben er nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Dat is een regelrechte -1! Die +2 gevers moeten worden nagekeken evenals de +1 gevers. Zelfs de 0 gevers zouden wel een waarschuwing mogen krijgen wmb. Dit is gewoon regelrecht op de man spelen en dat is altijd niet meer dan -1 waard. Hoe erg hij misschien gelijk zou kunnen hebben of niet maakt zelfs niet eens uit.

@pizzaislekker: die van Longjoy is ook regelrecht op de man spelen en dus ook -1.
jouw reactie die je in je latere post aanhaalt mag wmb best op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3169833

Ik weet dat het nou niet het meest zinvolle bericht ooit is geweest. Maar als ik naar andere reacties kijk die even zinvol of zelfs nog minder zinvol zijn, waarbij gewoon een 0 is gegeven, vind ik een -1 wel raar. :?

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 31-05-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

SChief schreef op zondag 31 mei 2009 @ 00:30:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3169833

Ik weet dat het nou niet het meest zinvolle bericht ooit is geweest. Maar als ik naar andere reacties kijk die even zinvol of zelfs nog minder zinvol zijn, waarbij gewoon een 0 is gegeven, vind ik een -1 wel raar. :?
Ja in een topic als dit, wordt hier normaliter een nul voor gegeven. Maar je bent te laat met de aanmelding, we kunnen maar tot 48 uur na het posten modereren, en die uren zijn verstreken. Bij zeer ernstige mismods wil een power nog wel eens ingrijpen na 48 uur, maar of ze dat hier gaan doen.........

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Wat klopt hier niet?..
+2 Must-read 2
+1 Meerwaarde 20
0 Neutraal 11
-1 Ongewenst 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Zeer onterechte flame imo: gp500 in 'nieuws: Dell zegt vaarwel tegen XPS als game-merk'
Wmb in het afvalputje.
Faust schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:03:
Wat klopt hier niet?..
[...]
Je hebt het blijkbaar niet over je "illegale auteursrechtenschending": Faust in 'nieuws: T-Mobile ontkent overdracht sms'jes aan politie' want die is anders beoordeeld. Als het daar wel op sloeg, klopt alles vanaf de nul en hoger niet......

[ Voor 54% gewijzigd door Pjerry op 31-05-2009 01:12 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Pjerry schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:06:

[...]

Je hebt het blijkbaar niet over je "illegale auteursrechtenschending": Faust in 'nieuws: T-Mobile ontkent overdracht sms'jes aan politie' want die is anders beoordeeld. Als het daar wel op sloeg, klopt alles vanaf de nul en hoger niet......
Edit: excuses meneer. Ik dacht dat uw reactie een van een puber was. Ik was erg ontdaan, vandaar mijn toon.
Ik vind dat u op een ongepaste manier reageert door niet relevante informatie erbij te halen. U weet dat de informatie irrelevant is omdat u zelf al aangeeft
"Je hebt het blijkbaar niet over.."
Een man van uw niveau zou mijn reactie moeten begrijpen, is mijn mening.

[ Voor 28% gewijzigd door Faust op 31-05-2009 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Faust schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:03:
Wat klopt hier niet?..

[...]
Je wilt kennelijk aangeven dat je verbaast bent over het feit dat er aan een 'niet ter zake doende reactie'zoveel verschillende waardes zijn gegeven. Als je nu nog even uitlegt wat hiervan de bedoeling is kunnen ze je misschien helpen, op deze manier schiet dat niet echt op.
:)

[ Voor 6% gewijzigd door pcgek op 31-05-2009 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degenen die deze reactie een +1 of zelfs +2 gaven mogen imho onderzocht worden. Zelfs die 0 is al op het randje van modmisbruik.

De enige echte juiste score lijkt me een -1. Speelt op de man, en wat het met het topic te maken heeft weet ik na een nachtje erover slapen nog steeds niet.

En wat vinden jullie van deze reactie? Ik vind het een hoop geflame ("zeiker", "kutbedrijf") en dus een -1 waard. Die +1's zijn imho veel te hoog gezien het getier en geflame enzo.

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 31-05-2009 08:45 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zondag 31 mei 2009 @ 08:22:

En wat vinden jullie van deze reactie? Ik vind het een hoop geflame ("zeiker", "kutbedrijf") en dus een -1 waard. Die +1's zijn imho veel te hoog gezien het getier en geflame enzo.
Het is sowieso al een nietszeggende post,heeft buiten de negatieve bewoordingen om al geen meerwaarde.
Zit wat te twijfelen tussen -1 en een 0. Weet niet hoe zwaar je aan 'zeiker' moet trekken,en dat andere woord wat hij niet helemaal uitspreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

pcgek schreef op zondag 31 mei 2009 @ 09:46:
[...]

Het is sowieso al een nietszeggende post,heeft buiten de negatieve bewoordingen om al geen meerwaarde.
Zit wat te twijfelen tussen -1 en een 0. Weet niet hoe zwaar je aan 'zeiker' moet trekken,en dat andere woord wat hij niet helemaal uitspreekt
Wat ik opvallend vind is dat die post of -1 krijgt of +1. er is blijkbaar niemand die het een 0 waard vindt. Gezien het feit dat ie dan zulke negatieve bewoording gebruikt is dus alleen de -1 de juiste score!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

k1n8fisher schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:36:
[...]

Wat ik opvallend vind is dat die post of -1 krijgt of +1. er is blijkbaar niemand die het een 0 waard vindt. Gezien het feit dat ie dan zulke negatieve bewoording gebruikt is dus alleen de -1 de juiste score!
Ja, dat komt mede door het typische meningmodden. Een groep is het erg met hem eens: +1, een groep vindt dit niet de juiste wijze van reageren en geven daarom een -1 i.p.v. de nul die ze anders zouden geven.
Ik vind het an sich wel een heel interessante discussie. Voor beide kanten zijn er zowel een aantal min- als pluspunten aan te geven. Maar de manier waarop hij hier discussie voert vinden we toch bij T.Net niet "leuk"? Dus er is dan maar één score mogelijk imo en dat is een -1 (eens of oneens, hetgeen toch al niet relevant was :)).

[ Voor 3% gewijzigd door Pjerry op 31-05-2009 11:44 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij kan alleen nog wel wat zetjes gebruiken... is nog maar 3 uur te modereren helaas.

In diezelfde post trouwens nog wat modmisbruikers: degene die deze reactie een +2 gaf mag imho worden onderzocht, want meer dan een 0 is het niet.

En deze reactie is een -1 en geen 0, mensen zomaar voor 'mongool' uitmaken noemen we een flamebait. En die horen niet op 0 thuis.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:49:
Hij kan alleen nog wel wat zetjes gebruiken... is nog maar 3 uur te modereren helaas.

In diezelfde post trouwens nog wat modmisbruikers: degene die deze reactie een +2 gaf mag imho worden onderzocht, want meer dan een 0 is het niet.

En deze reactie is een -1 en geen 0, mensen zomaar voor 'mongool' uitmaken noemen we een flamebait. En die horen niet op 0 thuis.
De eerst had van mij eerder al een nul gekregen. Kennelijk heb ik bij die laatste over 'mongool' heen gelezen en daarom dezelfde score gegeven :$ Inmiddels rechtgetrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Een een reactie erop: Verwijderd in 'nieuws: Vodafone en T-Mobile laten onterecht sms'jes aan politie lezen'

Mogen ook wat mij betreft allebei nog naar -1. Ze spelen op de man en de reacties zijn dik offtopic imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 08:55

MsG

Forumzwerver

Wat vinden jullie van deze comment(s): Verwijderd in 'nieuws: E3: Ontwerp en specificaties PSP Go-handheld uitgelekt'

Ik vind het eerlijk gezegd best wel -1. Leuk dat hij het jammer vind, voegt dat wat toe? Rik vind het jammer dat hij niet roze is, pietje dat er geen stuurtje op zit, jantje omdat er geen gps op zit, etc.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Beetje vreemde moderaties op deze reactie, lijkt me toch echt niet meer dan een -1 waard Verwijderd in 'nieuws: T-Mobile ontkent overdracht sms'jes aan politie'
En deze is volgens mij overbodig en nutteloos, ook -1 dus Verwijderd in 'nieuws: T-Mobile ontkent overdracht sms'jes aan politie'

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.