De reactie slaat wel degelijk op de discussie:
De
eerste post in die thread zegt iemand "Fijn, ik schakel juist UMTS (3G) op mijn iPhone uit vanwege de accu consumptie. Nu moet ik dus wel." Lijkt me helemaal geen onterechte reactie aangezien UMTS inderdaad van je accu vreet.
"ppl's" reactie luid: "Of je schaft er gewoon eentje via T-Mobile aan, lapt een bepaalde som geld en T-Mobile voorziet je van een unlock. De prijs die je betaald is afhankelijk van hoe lang je dat abonnement hebt. Na een jaar is het sowieso gratis op te vragen omdat ze dat verplicht zijn (zie consuwijzer.nl). Er zijn in ieder geval legio mogelijkheden om op een legale wijze een andere provider op de iPhone te kunnen krijgen."
M.a.w. "ppl" bied 1 van de alternatieven die genoemd worden in dat stukje van de thread voor als je een iphone wilt of hebt maar niet vast wilt zitten aan KPN 3G. Lijkt me juist HEEL erg ontopic.
En, "Even rustig"? Kom nou toch...
Als jullie zo doorgaan met achterlijk modden werkt het natuurlijk alleen maar averechts bij de meeste mensen. Ik krijg nu gewoon de neiging om zelf allemaal onzin posts te plaatsen... Het gaat hier echt helemaal nergens meer over de laatste tijd.
[
Voor 8% gewijzigd door
ravenamp op 28-05-2009 10:03
]