Goeie oude (retro) consoles deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 82.841 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Jup gewoon cheaten die handel, ikzelf suck met deze games (speel ze wel heel graag), maar op die hard-modus geraak ik geen 2 karakters ver.

Weer iets leuks gevonden, mss iets voor in de TS:

http://www.retroactionmagazine.com/magazine/

Afbeeldingslocatie: http://www.retrocomputermuseum.nl/Nieuws/retroaction_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Zie ook: Nintendo Age E-zine op http://www.nintendoage.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Jup, ook een leuke, ook een heel leuk forum, leuke mensen en grote verzamelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Had dus laatst een N64 gekocht, vandaag aangesloten en gespeeld. Echter is het beeld zo wazig als wat, heb hem aangesloten met de standaar kabel (rood/ wit/ geel). Wat is een betere kabel voor de N64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

beatle schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:02:
Had dus laatst een N64 gekocht, vandaag aangesloten en gespeeld. Echter is het beeld zo wazig als wat, heb hem aangesloten met de standaar kabel (rood/ wit/ geel). Wat is een betere kabel voor de N64?
Uhh, die. Kan wel voor een RGB optie gaan maar dan moet je ook voor een RGB-mod gaan en even uit mijn hoofd werkt dat alleen op een NTSC en niet op een PAL.

Anders is deze optie (composite) het beste.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beatle schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:02:
Heb je vroeger ooit een N64 gehad? Want an sich is het beeld van de N64 waziger dan dat je zou kunnen denken, beetje blurry..vooral itt de PS1 en Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wazig beeld is idd typerend voor de N64... vooral icm die anti-aliasing :) Daardoor lijkt Mario 64 zo kartelig op de DS; die mist namelijk dat filter :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Richard schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:12:
[...]

Uhh, die. Kan wel voor een RGB optie gaan maar dan moet je ook voor een RGB-mod gaan en even uit mijn hoofd werkt dat alleen op een NTSC en niet op een PAL.

Anders is deze optie (composite) het beste.
Als je N64 met S-video werkt is dat overigens de beste optie (bij gebrek aan RGB-mod).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
De N64 doet niet aan anti-aliasing aangezien de magere 1mb vram al amper voldoende was om een framebuffer en lage resolutie textures in te plaatsen. Het "wazige beeld" is een combinatie van lage resolutie textures in combinatie met bilinear filtering, en het gebruik van slechte composiet kabels. De reden dat mario op de DS er wat karteliger uitziet is omdat de DS een veel lagere resolutie heeft dan de N64. Ook ontbreekt de bilinear texture filtering. Maar daar zal mario geen last van hebben. Want behalve de gezichtsuitdrukking heeft mario namelijk geen textures maar worden de polygonen gevuld met vaste kleuren.
Michael Knight schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:19:
Wazig beeld is idd typerend voor de N64... vooral icm die anti-aliasing :) Daardoor lijkt Mario 64 zo kartelig op de DS; die mist namelijk dat filter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
gravitone schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:30:
De N64 doet niet aan anti-aliasing aangezien de magere 1mb vram al amper voldoende was om een framebuffer en lage resolutie textures in te plaatsen. Het "wazige beeld" is een combinatie van lage resolutie textures in combinatie met bilinear filtering, en het gebruik van slechte composiet kabels. De reden dat mario op de DS er wat karteliger uitziet is omdat de DS een veel lagere resolutie heeft dan de N64. Ook ontbreekt de bilinear texture filtering. Maar daar zal mario geen last van hebben. Want behalve de gezichtsuitdrukking heeft mario namelijk geen textures maar worden de polygonen gevuld met vaste kleuren.

[...]
Inderdaad wel een N64 gehad vroeger. Maar starte nu Zelda op en moest echt met mijn ogen knijpen. Inderdaad Mario 64 op de DS gespeeld en dat is echt wel beter spelen. Kwestie van (opnieuw) wennen dus... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Ik heb net Giana Sisters DS gespeeld. Iemand die zich het origineel nog herinnert?

Afbeeldingslocatie: http://www.c64-wiki.de/images/5/5b/GianaSisters_Animation.gif

Ik kan iedereen de DS versie van harte aanraden. Speelt echt als een trein! :>

[ Voor 13% gewijzigd door mvdklip op 13-07-2009 13:17 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
mvdklip schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:13:
Ik heb net Giana Sisters DS gespeeld. Iemand die zich het origineel nog herinnert?

[afbeelding]

Hmm.. het doet me aan een ander spel denken... ben ff de naam kwijt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Magic6399 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:18:
[...]

Hmm.. het doet me aan een ander spel denken... ben ff de naam kwijt... :X
MegaMan 3 wellicht :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27
LOL weet je zeker dat het niet mm4 was? :P

Ik had hem vroeger op mijn c64 (heh misschien als ik hard graaf nog steeds, als zowel de floppen en de c64 nog werken). Maar ik vond de nes versie toch niet iets fijner sturen. aparte knop voor jump vs up op de joystick enzo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ik vind het er ook wel heel erg Mario uit zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

gravitone schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:30:

[...]
Ik noemde het verkeerde filter, maar you get my point! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Noxious schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:11:
Ik vind het er ook wel heel erg Mario uit zien :P
Das ook net de hele grap van Giana Sisters. Mario was natuurlijk alleen op de Nintendo te krijgen en er waren genoeg mensen die het ook wel op een ander platform wilden spelen. Zo snel als het spel in de schappen lag, heeft Nintendo het er weer uitgehaald waardoor het spel een cultstatus kreeg en iedereen (vooral de C64 mensen) het wilde spelen! :)

En sja, noem me een cultuurbarbaar, ik wist toen niet eens dat er Nintendo's bestonden. :P Dus wist ook niet dat het op een bepaald spel leek.

[ Voor 11% gewijzigd door mvdklip op 14-07-2009 10:40 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ah, de grap daarvan doet me denken aan Maryo onder Linux :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:32
mvdklip schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:13:
Achja, Great Giana Sisters was echt lastig op de C64. Werd vroeger zwaar gefrustreerd als ik weer niet verder kon. Mario is easy vergeleken met dit spel en het deuntje bij de bazen is echt een catchy tune die in je hoofd blijft afspelen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Giana Sisters DS is een stuk makkelijker dan het origineel, maar ik ben echt zwaar verslaafd aan het spel. Echt een heel goede remake. Tuurlijk lijkt Giana Sisters (te) veel op Mario, maar het heeft ook best een eigen stijl en het is jammer dat het destijds uit de schappen gehaald is.

Er zijn trouwens al DS emulatoren die dit spel perfect kunnen afspelen. Iets met nocash en GBA. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 15-07-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Gisteren twee mooie Gamecube titels gescoord voor weinig geld :)

Pokemon XD: Gale of Darkness - 13,99 euro
Super Mario Sunshine - 17,99 euro

Beide spellen zien er nog als nieuw uit met enkel een paar kleine krasjes op de buitenkant van het doosje door gebruik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er opent een Nedgame in Dordrecht, zie ik op de site. Goed nieuw, Nedgame was voor mij best ver dus ik bestelde zo nu en dan online. Dordt is dan nog wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:37:
Er opent een Nedgame in Dordrecht, zie ik op de site. Goed nieuw, Nedgame was voor mij best ver dus ik bestelde zo nu en dan online. Dordt is dan nog wel te doen :)
Mjah... het afhalen in de winkels van een online bestelling duurt de laatste tijd ook tergend langzaam.

Postorder de volgende dag in huis, maar afhalen op locatie duurt soms een maand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Tipje van de dag: word fan van SEGA op facebook. Krijg je regelmatig (dagelijks) nieuws van nieuwe games, oude games, beurzen (+foto's),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Rakkerzero schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:36:
Gisteren twee mooie Gamecube titels gescoord voor weinig geld :)

Pokemon XD: Gale of Darkness - 13,99 euro
Super Mario Sunshine - 17,99 euro

Beide spellen zien er nog als nieuw uit met enkel een paar kleine krasjes op de buitenkant van het doosje door gebruik.
Pokemon XD kom je niet vaak tegen nee; gelukkig wel aan mijn verzameling toe kunnen voegen voor E10 laatst.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Richard schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:57:
[...]

Pokemon XD kom je niet vaak tegen nee; gelukkig wel aan mijn verzameling toe kunnen voegen voor E10 laatst.
Ik moet hem nog gaan spelen, maar hij lijkt mij erg leuk. Ben sowieso wel fan van de Pokemon reeks.
Zag trouwens dat er nog een ongebruikt kraskaartje voor sterrenpunten nog in het doosje zat :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Michael Knight schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:06:
[...]

Mjah... het afhalen in de winkels van een online bestelling duurt de laatste tijd ook tergend langzaam.

Postorder de volgende dag in huis, maar afhalen op locatie duurt soms een maand :?
Misschien heeft "Simon Belmont" het te druk met Ebay verkopen? ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Captain N schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:56:
[...]

Misschien heeft "Simon Belmont" het te druk met Ebay verkopen? ;)
Of "castlevania4ever", "sample seller". Is maar net hoe je hem wil noemen met al zijn side business :) ik heb een tijdje terug wat prototypes van hem gekocht voor de Megadrive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen hier wel eens wat bij die gast gekocht. Echt niet normaal hoeveel games die verkoopt. Dat ze nog wat overhouden om in de winkel te leggen... :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Iemand wel eens wat gekocht bij: voordeelreus? Die verkoopt namelijk nieuwe Dreamcast-controllers voor 10euro.

Opzich kan ik wel 2 nieuwe gebruiken eigenlijk :P iemand nog een Pal versie van Samba de Amigo?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:37:
Ik ben benieuwd. Er zit sinds een jaar ook al een GameMania in Dordrecht en dan is er ook nog Gameshop Dordrecht, alle drie op loopafstand van elkaar _O-

Tel daar de Intertoys, Dixons, Free Record Shop, E-Plaza en Dynabyte bij op en de concurrentie op het gebied van nieuwe games (non-retro) is daar redelijk killing lijkt me zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 08:55

KLK

Stalllone schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:08:
Iemand wel eens wat gekocht bij: voordeelreus? Die verkoopt namelijk nieuwe Dreamcast-controllers voor 10euro.

Opzich kan ik wel 2 nieuwe gebruiken eigenlijk :P iemand nog een Pal versie van Samba de Amigo?
Yes, kleine 2 weekjes geleden. 1 controller, 1 geheugenkaart, 1 rumblepack en 1 spel besteld, via iDeal betaald, en ook binnen no-time thuis (volgens mij één of twee dagen later). Controller is volgens mij orgineel en geen 3th party controller, en ook nog nieuw in doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Aangezien Shmups redelijk retro zijn doe ik hier even een post. Ik heb me vroeger al vermaakt met games als r-type, swiv, projecxt x, stardust (op de amiga) en nog zat anderen die me nu even niet te binnen schieten. Maar ik ben het genre toch een beetje uit het oog verloren.
Via mame ben ik een paar jaar geleden truxton ontdekt (nadat ik in de early nineties al kwijlend de megadrive reviews las :P ) en die vind ik ook geweldig. Easy to learn hard to master enzo.
Verder ben ik ook groot fan van beide geometry wars games op de 360.

Maar waarom de post hier dan?
Sinds kort heb ik een wii, en daarmee toegang tot diverse consoles welke ik nooit had.
Met name de megadrive en de tg16 hebben de reputatie dat er erg goede shumps voor zijn.
Maar.......dat zijn dan natuurlijk de oude versies.
Mooi voorbeeld is rtype, de tg16 versie staat bekend als een van de beste thuisversies in het tijdperk van deze consoles, maar voor de 360 is er ook een versie die dus opgepoets is. Ik denk dat dit daarom een betere aanschaf is.

Maar voor bijvoorbeeld de soldier games is dit alternatief er niet. Maar is de gameplay nog leuk vergeleken met opgepoetse games die nu uitzijn? In dit genre zijn gfx natuurlijk functioneel, dus dat boeit me niet echt, maar meer het retro gebeuren vs games nu beschikbaar in het genre......

Ben wel benieuwd wat jullie vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:04:
[...]

Ik ben benieuwd. Er zit sinds een jaar ook al een GameMania in Dordrecht en dan is er ook nog Gameshop Dordrecht, alle drie op loopafstand van elkaar _O-

Tel daar de Intertoys, Dixons, Free Record Shop, E-Plaza en Dynabyte bij op en de concurrentie op het gebied van nieuwe games (non-retro) is daar redelijk killing lijkt me zo.
Zo is het in Breda ook ongeveer. Je hebt daar E-plaza/Bart Smit, Intertoys, Dixons (2x), V&D, Foregames, Game On, Free Record Shop (3x), VanLeest en als laatste en ook de grootste MediaMarkt.
Daar gaat dan 1 Free Record shop + VanLeest weg. Er komt een nieuwe Free Record Shop in het VanLeest filiaal en de Free Record shop dat weggaat wordt een GameMania.

Een aardige game saleswar als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

@Sagat: Ikaruga al eens geprobeerd? Is ook voor de Cube uitgebracht en dus te spelen op je Wii. Zoals je zegt: easy to learn, (ontzettend) hard to master. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ikaruga is er ook downloable op de Xbox360 incl. demo/trail dacht ik :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
@CapN:
Ken je die youtube film van die gast die in zijn eentje 2player mode op hard speelt, nou dat ben ik........niet :P

Woensdag even de eerste eindbaas omgelegd op easy. Maar via xbla. Had het spel al op de dc, maar het was een niet geheel officiele versie en de dc staat niet bepaald bekend om zijn top kwaliteit laser. Het is niet fijn als je met pijn en moeite in l2 komt en dan opeens naar je dc titelscherm kijkt.

Ik heb toch de punten al, dus ik denk dat ik een van de soldier games haal, of thunder games....nog een paar keer de filmpjes checken op vcreviews/archive/whatever.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 21:07
Atari Lynx verzamelaar meldt zich
Ben in een ver verleden begonnen met het verzamelen met de games die ik in mijn jeugd bezat.
uiteraard loopt zoiets uit de hand en bezit inmiddels op 4 games na alle officiele games die uitgebracht zijn
heb nooit interesse gehad in games of prototypes die naderhand uitgebracht zijn . Eigenlijk wilde ik gewoon de games hebben die je in die tijd bij een bart smit e.a had kunnen kopen
90% van mijn collectie is ook compleet dus met manual en doosje
En de games worden nog regelmatig gespeeld
(Naast de Lynx heb ik ook nog een N64 snes megadrive en Cube staan met diverse spellen)

Nu ben ik al een hele poos op zoek naar de game super offroad voor de Lynx.
ik dacht hem een poos geleden gekocht te hebben blijkt het de uitvoering te zijn van na de tijd dat de lynx populair was dus gewoon zo'n groen geflashed rommetje wel keurig in doosje en manual.
Heeft iemand deze game nog liggen ? en wil je hem voor een fatsoenlijke prijs kwijt (wellicht een ruil voor de rom versie met bijbetaling mijn kant ;)
Zodra ik mijn collectie helemaal compleet heb zal ik er eens wat foto's van posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zo... vandaag eens een scartkabel voor mijn Atari Jaguar in elkaar gezet.

Had op zolder nog een oude floppydrive + kabel uit de met de benodigde stekkers liggen.
Kabel gestript en aan een zijde voorzien van de juiste plugjes.

Nu lijkt het alsof je Rayman op de Playstation aan het spelen bent, zo scherp :D
(de rf-out op de jaguar is echt rúk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 12-09 12:35
Michael Knight schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:04:
Zo... vandaag eens een scartkabel voor mijn Atari Jaguar in elkaar gezet.

Had op zolder nog een oude floppydrive + kabel uit de met de benodigde stekkers liggen.
Kabel gestript en aan een zijde voorzien van de juiste plugjes.

Nu lijkt het alsof je Rayman op de Playstation aan het spelen bent, zo scherp :D
(de rf-out op de jaguar is echt rúk).
Ja he? Het is meteen alsof je op een totaal andere console aan het spelen bent. Heb laatst ergens een kabel op de kop kunnen tikken voor de Jaguar. Die floppydrive kabels had ik sowieso niet meer. Geluid komt ook een stuk beter door met zo'n kabel, eerst hoorde je amper wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimyer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Dat is toeval, heb net een boxed jaguar gekregen van mijn vrouwtje voor mijn verjaardag :) :) .Zeg heb je geen link voor mij om zo een scart te maken?????Bedankt alvast.
Zijn er trouwens games die echt aan te raden zijn voor jaguar(liefst jaguar only games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

wimyer schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:09:
Dat is toeval, heb net een boxed jaguar gekregen van mijn vrouwtje voor mijn verjaardag :) :) .Zeg heb je geen link voor mij om zo een scart te maken?????Bedankt alvast.
Zijn er trouwens games die echt aan te raden zijn voor jaguar(liefst jaguar only games)
Astu:

http://www.gamesx.com/avpinouts/jagav.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimyer
Bedankt , voor de snelle reaktie.Als het echt de moeite is ga ik er mij eens op toeleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Heb de afgelopen weken weer erg veel retrospul binnen gehad, fotos liggen al klaar, moet alleen ff alles in 1x kunnen linken....daar word aan gewerkt. Iig l0c4lh0st weer bedankt voor alles :)

(momenteel druk ivm begravenis......dus kan even duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hij is binnen! *O*
Samba de Amigo (Incl. 2x Maracas Controller) (MK-51121-50) (Sonic Team)
Front (Left)Front (Middle)Front (Right)
Back (Left)Back (Middle)Back (Right)
Contents (Left)Contents (Middle)Contents (Right)

Alles is dus nieuw, nooit uit de verpakking geweest, nooit gebruikt. :9

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

l0c4lh0st schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:19:
Hij is binnen! *O*
Samba de Amigo (Incl. 2x Maracas Controller) (MK-51121-50) (Sonic Team)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Alles is dus nieuw, nooit uit de verpakking geweest, nooit gebruikt. :9
Tja; je moet het niet gaan gebruiken ook :)

Hoeveel voor betaald overigens?

Zag er laatst 1 op een beurs voor; vroeg aan die vent hoe duur: E150 is de vraagprijs maar voor E100 mag je 'm meenemen. Niet gedaan, maar later wel een grote prijspijl erbij: E250.

Dus wat daar de bedoeling van was weet ik niet. Leuk ding hoor!

Mocht je er nog 1 weten; stuur maar een PM

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53
Richard schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:04:
[...]

Zag er laatst 1 op een beurs voor; vroeg aan die vent hoe duur: E150 is de vraagprijs maar voor E100 mag je 'm meenemen. Niet gedaan, maar later wel een grote prijspijl erbij: E250.
logisch toch? Als je adverteert dat het 250euro kost.. en als ze dan beginnen te pingelen en je het verkoopt voor 150euro.. dan heeft de verkoper feitelijk zijn gewenste verkoop bedrag gehaald + de koper heeft het idee een 'koopje' gedaan te hebben.. omdat hij toch wel 100euro er af gekregen heeft!

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Icekiller2k6 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:19:
[...]

logisch toch? Als je adverteert dat het 250euro kost.. en als ze dan beginnen te pingelen en je het verkoopt voor 150euro.. dan heeft de verkoper feitelijk zijn gewenste verkoop bedrag gehaald + de koper heeft het idee een 'koopje' gedaan te hebben.. omdat hij toch wel 100euro er af gekregen heeft!
E250 is gewoon te ver uit de range voor deze game. En als hij bij opening (800uur) al direct mij een voorstel van E100 doet (waar ik zelfs nog op had kunnen pingelen) dan moet ie 'm later niet E250 gaan prijzen want daar denken mensen echt niet mee te kunnen gaan onderhandelen; gezien het geen eerlijke prijs is.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Goedemiddag allen,

Toch maar even geregistreerd hierop tweakers.net om met de mede retro verzamelaars te kunnen overleggen. Zelf heb ik al aardig wat retro spul, zoals als een Twin Famicom, Super Famicom en sinds kort dan een dedicated Killer Instinct II cabinet. Ik moet zeggen dat het lastig is om mensen te vinden die zelf ook een cabinet thuis hebben staan, ik bedoel geen (zelfbouw) MAME cabinet ofzo, maar een echte arcade.

Ik weet niet of dit het goede topic is (omdat het geen console is), maar alle andere arcade topics lopen meestal uit op niets, en MAME is dit ook niet. Het cabinet zelf komt uit december 2005 dus is in mijn ogen in ieder geval aardig retro :)

Zijn er toevallig nog meer mensen die hier zijn met een cabinet en hoe komen jullie aan je JAMMA boards, accesoires? Of is EBAY de plek waar ik het vandaan moet halen (wat ik met veel spullen doe)?

Voor de rest volg ik dit topic al jaren, en is het misschien tijd om jullie met mijn retro spul te spammen ;), tussen al dat moois van jullie!

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Ik heb ook een echte arcade, maar door al dat gekloot met brakke neogeo moederborden ga ik hem binnenkort MAME-izen. Ik haal de MVS carts van eBay/Marktplaats en de JAMMA prints ook. Echter zijn ze behoorlijk prijzig, dus ik doe het echt alleen bij koopjes. Heb je wat pics van je kast?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Ik kan straks wel wat fototjes schieten als ik thuis kom.

* Edit Foto's;

Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl//download/Afb000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl//download/Afb001%281%29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl//download/Afb002.jpg

Ben nu bezig om de kast schoon te maken (was echt te vies voor woorden). Alles was zwart aangeslagen en de fan maakte echt veel herrie. Nu heb ik de fan losgehaald en vraag me af of ik hem terug ga plaatsen. Ik weet niet of dit consequenties heeft voor de levensduur of dat ik bijvoorbeeld een 12 volt 40 * 40 fan op de CPU zet (in plaats van de 220 volt 120 * 120 fan die er in zat).

Tevens heb ik nieuwe push buttons en joysticks besteld en een 310 in 1 BLUE ELF JAMMA board. Moet alleen nog even kijken of ik een JAMMA switcher kan vinden en hoe ik de kick harness kan switchen.

[ Voor 14% gewijzigd door DLX op 29-07-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
[...]

Tja; je moet het niet gaan gebruiken ook :)

Hoeveel voor betaald overigens?

Dus wat daar de bedoeling van was weet ik niet. Leuk ding hoor!

Mocht je er nog 1 weten; stuur maar een PM
Ik ga het ook niet gebruiken! *O*

Ik heb er 91 EUR en 29 EUR verzendkosten voor betaald. 120 EUR dus. Hij komt uit Duitsland.. Superaardige kerel trouwens, echt behulpzaam en zo. Zie je niet zo heel gauw op eBay is mijn ervaring, helaas...

Maar goed, deze is dan wel nieuw en nooit gebruikt. Geen idee in welke staat de jouwe was toen je die prijzen te horen kreeg.

Ze komen wel eens voorbij op eBay... sample_seller had er laatst ook een, die ging voor 250 EUR. _O- Zieke prijzen altijd bij hem.

Rawrrrr @ Killer Instinct 2 kast hierboven. :9

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@ l0c4lh0st; Het begon zo onschuldig ;) Eerst een Twin Famicom voor mijn Famicom Disk System diskettes, toen een Super Famicom, en nu ja..... zie het resultaat.

Maar ga je die Samba dingen echt niet even testen? Ik speel eigenlijk met alles uit mijn retro collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

GOUDSBS schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 08:55:
@ l0c4lh0st; Het begon zo onschuldig ;) Eerst een Twin Famicom voor mijn Famicom Disk System diskettes, toen een Super Famicom, en nu ja..... zie het resultaat.

Maar ga je die Samba dingen echt niet even testen? Ik speel eigenlijk met alles uit mijn retro collectie.
Ik zou ze ook lekker laten zitten waar ze zitten. Desnoods een gaar goedkoop 2e setje voor de gameplay :)

Vind je KI kast erg vet; maar ik vind de afmetingen van die kasten gewoon heel erg zwaar tegenvallen; kijk naar die zijkant joh; dat is me toch een bakbeest. Zou er best eentje willen maar dan eerst een vrijstaande villa met gamekelder. Mis je overigens je Nintendo top-marque?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

In Japan heb ik die game verscheidene malen zijn liggen. Meestal iets van 1000 yen (7 euro). Grappig hoe sommige spellen zo veel verschillen in prijs tussen de verschillende regio's.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:56:
[...]

In Japan heb ik die game verscheidene malen zijn liggen. Meestal iets van 1000 yen (7 euro). Grappig hoe sommige spellen zo veel verschillen in prijs tussen de verschillende regio's.
Hey jij hier :)

Was dat met of zonder ballen :) Anders volgende keer maar eentje mijn kant opsturen als da ken :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@ Richard; Je hebt echt gelijk over die afmetingen. Het viel even tegen toen ik die kast ging ophalen, was wel even schrikken. Maar ik kan je één ding zeggen; Het gewicht valt nog meer tegen met zijn 180 kilo! Ik moest dat ding 4 trappen (2 verdiepingen) omhoog "dragen" met 4 man. Dat doe ik echt nooit meer!

Verder is de kast compleet, dus met manuals, gereedschap, coin bakken, reserve onderdelen noem maar op. Ik ben bezig om de TL behuizing te vervangen, vandaar dat de marque er niet opzit.

Bij mij staat hij "gewoon" in de woonkamer. Het is echt geweldig om met een zooitje vrienden inclusief biertjes "op de kast" te gamen.

Maar even een vraagje aan jullie; hebben jullie je retro spul opgesteld staan in bijvoorbeeld een glazen kast of ligt het opgeborgen in dozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

GOUDSBS schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:29:
Maar even een vraagje aan jullie; hebben jullie je retro spul opgesteld staan in bijvoorbeeld een glazen kast of ligt het opgeborgen in dozen?
Liefst in dichte ladekasten op een zolder met dakraam dat overdag een verduisterend gordijn heeft; en wanneer je wilt "luchten" dat je dat dan 's avonds of liefst 's nachts doet tijdens een mooie zomernacht zou het beste zijn. Of zoals ik eerder zei; een kelder onder een vrijstaande villa.

Licht is funest in ieder geval.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Richard schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:06:
Hey jij hier :)

Was dat met of zonder ballen :) Anders volgende keer maar eentje mijn kant opsturen als da ken :)
Zelfde setje als op de foto's hier. Zonder ballen is 'ie helemaal bijna gratis. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Ik heb het in een vitrine op mijn kamer. Helaas aan beide kanten ramen, dus mogelijk dat het gewoon zonlicht krijgt. Maar ja SNES doosjes worden gewoon lelijker hoe je het went of keert. Wat dat betreft kan je beter Megadrive games sparen :P. Die kast is wel echt huuuge :P, mijn arcade is wat bescheidener. Ik heb dan ook geen dedicated cabinet, maar een neogeo kast. Wil je uberhaupt andere games er in doen? Is dat niet een beetje jammer bij zo'n dedicated kast?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

MsG schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:47:
Wil je uberhaupt andere games er in doen? Is dat niet een beetje jammer bij zo'n dedicated kast?
Ik was ook niet van de plan om de kast te gaan verbouwen of te modden (vind ik namelijk ook zonde). Je moet het zien als jouw NeoGeo systeem, alleen vervang ik de cartridges niet, maar plug ik de JAMMA connector over naar een ander board.
MsG schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:47:
Wat dat betreft kan je beter Megadrive games sparen.
Ik heb wel wat Sega spellen in die plastic doosjes, alleen heb ik niet zoveel met Sega. Vroeger namelijk altijd een Nintendo gehad en dat gevoel gaat niet meer weg :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Mijn behoorlijke waslijst aan fotos, zoals beloofd ;) Ben benieuwd naar de reacties ;) d:)b of :r

http://i30.tinypic.com/2db8ket.jpg
http://i27.tinypic.com/16kuue.jpg
http://i30.tinypic.com/2135fns.jpg
http://i25.tinypic.com/14tt3z8.jpg
http://i25.tinypic.com/30wxxg5.jpg
http://i32.tinypic.com/j0v0vk.jpg
http://i25.tinypic.com/156ahie.jpg
http://i30.tinypic.com/5e9unk.jpg
http://i26.tinypic.com/2cpqdk0.jpg
http://i25.tinypic.com/2mocs5x.jpg
http://i27.tinypic.com/a4wtig.jpg
http://i28.tinypic.com/2u8e5vn.jpg
http://i25.tinypic.com/29wx443.jpg

En voor degene die zich af vraagt welke schoenen t zijn die je steeds ziet:
http://i26.tinypic.com/2cigv9t.jpg
(Nike Air Max 360 One Time Only Pack , :9~ Limited Edition schoenen, erg beperkte oplage _/-\o_ Komen uit de USA omdat ze hier niet te krijgen zijn....En ja, ik ben fan van aparte Nike Air Max :P)

Overigens ben ik ook weer gestart met de LEGO Technics: *O*
http://i29.tinypic.com/wu42es.jpg

De speakerstandaards zijn spindles idd, die moeten nog onderaan gevuld worden met zwart aquariumgind 8)
Beetje ghetto pimpin' van je huis, maar t doet zn werk, dus das goed toch? d:)b

En alle lof gaat weer uit naar l0c4lh0st _/-\o_ *O* d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Lampuhkap op 03-08-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Mooie speaker standaard heb je ;)

Enne, die schoenen zijn wel erg fout als je het mij vraagt (maar trek je daar niets van aan, ik ben van de generatie die sportschoenen alleen tijdens het sporten draagt).

[ Voor 26% gewijzigd door Schweino op 02-08-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
What's up met die tourist trophy? Wist niet dat deze zo speciaal waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Die had ik dus niet meer en deze is nieuw en gesealed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
Ow okee, dacht mss een of ander verhaal ofzo :) Mja wel jammer dat het een platinum-versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja, geen verhaal. Ik wilde alle Gran Turismo Games hebben, wat me gelukt is. En ik wilde dus ook Tourist Trophy...die hoort er ook bij ;)
dus vandaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 17:36

SaN

Net bij mijn ouders een commodore 64 + een of ander piano/keyboard ding erbij (groot) beide in doos. Kan ik daar nog iemand blij mee maken of is dat kringloop materiaal?

edit: Een music expansion system dus. Dezelfde als deze: http://link.marktplaats.nl/264888669

[ Voor 21% gewijzigd door SaN op 03-08-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
*wijst naar l0c4lh0st*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
SaN schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:55:
Net bij mijn ouders een commodore 64 + een of ander piano/keyboard ding erbij (groot) beide in doos. Kan ik daar nog iemand blij mee maken of is dat kringloop materiaal?

edit: Een music expansion system dus. Dezelfde als deze: http://link.marktplaats.nl/264888669
Als ie nieuw/mint/near-mint is mag je foto's sturen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb 2 weken gelden een uitstekend uitziende NES aangeschafd, waarvan de controller nooit gebruikt was en nog ingewikkeld was met plastic, de draden waren ook nog perfect.

Daarnaast heb ik de toppers:
Mario 1
Megaman 1,2 en 3
Battletoads
Ducktales

aangeschaft.

Ik heb net een bestelling gedaan voor Dr. Mario en Mario 3 :P

en deze staan op mijn verlanglijst:
- Megaman 4,5 en 6
- Conta
- Castlevania
- Zelda 1, 2
- Metroid

iemand anders nog suggesties welke spellen goed zijn voor de NES?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Kid Icarus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Talespin en Double Dragon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Duck Huntttttt. Hallo, hoe kan je die nou missen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
l0c4lh0st schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:11:
Duck Huntttttt. Hallo, hoe kan je die nou missen! :+
duckhunt staat gewoon samen met mario 1 op de cartridge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Ninja Gaiden serie, Castlevania III, Kirby en (als je mij wil geloven dan) moet je Star Tropics (II) proberen te bemachtigen!

Edit: Ik had opeens een ingeving; Faxanadu, Journey to Silius en Blue Shadow :)

[ Voor 24% gewijzigd door DLX op 04-08-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 17:36

SaN

l0c4lh0st schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:49:
[...]

Als ie nieuw/mint/near-mint is mag je foto's sturen. :+
Nee, hij is wel in gebruikte staat. Ding zelf ziet er perfect uit, doos is redelijk. Ik zal hem dan maar even op marktplaats zetten. Even kijken wat er gebeurt. Ik zou hem liever ruilen, dus mocht er nog iemand zijn die wel interesse heeft, DM me maar.

[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 04-08-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
MrJey schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:26:

iemand anders nog suggesties welke spellen goed zijn voor de NES?
Adventure Island reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Mijn wenslijstje word al groter, :)
ik ben vandaag nog wat oude cd/dvd meuk gaan inleveren bij zo een 2de hands winkel en ze wilde me ermaar 35 eu cash voor geven, of 45 eu uitzoeken.

Maar ik vond alleen maar afgetakelde xboxen/snesen.
Ineens zie ik achter de balie een ....jawel.....Atari 2600!!!
(+ spellen
- Pac-Man
- Star-Raiders + book + controller
- Vanguards
- Air sea Battle
- Pole Position
- Wizard Wor
- Sword Quest
- Millipede
- Galaxian
- Outlaw
- Combat
- Enduro (werkt niet)
- Trick shot
- Atlantis )

En 2 verschillende controllers.

3x raden met wat /moi naar huis vanmiddag reed ?

Je raad het goed ;) + natuurlijk een 15 euro waardebon bij die shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@MrJey; En nu raad jij natuurlijk al wat wij verwachten !? Foto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
GOUDSBS schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:11:
@MrJey; En nu raad jij natuurlijk al wat wij verwachten !? Foto's ;)
U vraagt, wij draaien
Afbeeldingslocatie: http://kiekjes.overdatum.nl/pt1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://kiekjes.overdatum.nl/pt2.jpg

Oja BTW, ik heb ook nog een NES advantage en GRijze NES Zapper op de kop weten te tikken,

De zapper werkt trouwens niet op tft schermen dus dat is wel een dikke min punt, maar ag, leuk voor de collectie.

[ Voor 25% gewijzigd door Zakkenwasser op 04-08-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Het is atari dag! Mr Jay heeft er een gekocht en ik heb toevallig net AV out mod op mn 2600 junior zitten solderen. Best spannend om zo iets voor het eerst aan je lcd tv hangen trouwens - tenminste, als je net als ik niet zo'n soldeer held bent. :X

Maargoed, het werkt. Niet dat ik verwacht dat ik er veel mee ga spelen. Maar een console die alleen maar in een doos in een hoekje staat heb natuurlijk helemaal niks aan.

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_oq2VxsbksFM/SnrOhR7uxbI/AAAAAAAADnQ/4C_m6PBNN5c/s800/IMG_0187.JPG

Niet allemaal even retro, maargoed. Wel alles aangesloten, behalve de 2600 want daar heb ik atm sowieso geen mooi plekje voor. Ik heb ze trouwens aangesloten met een av splitter van dealextreme - werkt best aardig voor de... ik meen 6 dollar die het ding gekost heeft.

In de groene dozen zitten trouwens controllers en meer spelletjes die niet meer in de kast pasten :P

[ Voor 40% gewijzigd door Charly op 06-08-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Charly schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:29:
Het is atari dag! Mr Jay heeft er een gekocht en ik heb toevallig net AV out mod op mn 2600 junior zitten solderen. Best spannend om zo iets voor het eerst aan je lcd tv hangen trouwens - tenminste, als je net als ik niet zo'n soldeer held bent. :X

Maargoed, het werkt. Niet dat ik verwacht dat ik er veel mee ga spelen. Maar een console die alleen maar in een doos in een hoekje staat heb natuurlijk helemaal niks aan.

[afbeelding]

Niet allemaal even retro, maargoed. Wel alles aangesloten, behalve de 2600 want daar heb ik atm sowieso geen mooi plekje voor. Ik heb ze trouwens aangesloten met een av splitter van dealextreme - werkt best aardig voor de... ik meen 6 dollar die het ding gekost heeft.

In de groene dozen zitten trouwens controllers en meer spelletjes die niet meer in de kast pasten :P
Eigenlijk zou je je consoles veel mooier uitkunnen stallen in een bredere kast, het oogt nu best wel opgepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Weet iemand hoeveel een SNES in doos ongeveer weegt?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Icekiller2k6 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:31:
Niet zoveel hoor... hij kan iig makkelijk mee met de pakketpost tot 10KG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
3-4 kg?

Ligt er aan hoe compleet in doos hij is. Als je echt wilt kan ik mijn Mario 5 Stars Pack of mijn Mario World Pack wel wegen... Die zijn helemaal compleet. Al mist de Mario 5 Stars Pack die kartonnen plaat.
Mocht iemand nog de Mario All Stars Pack of een andere pack hebben, houd ik me aanbevolen.

Hoi CrystalViriS! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
mijn Pocketstation, super Famicon, zelda boxed (JP), Wonderswan deluxe zijn verzonden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
MrJey schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:31:
[...]

Eigenlijk zou je je consoles veel mooier uitkunnen stallen in een bredere kast, het oogt nu best wel opgepropt.
Eens, maar mn vriendin wil de rest van de boekenkast graag voor boeken gebruiken. :P en we wonen niet zo ruim (2 kamers, alles bij elkaar net geen 50m2) dus een los meubel voor de consoles zit er ook niet echt in.

Maarrr... als we wat ruimers vinden ga ik nog wel een keer iets mooiers verzinnen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Icekiller2k6 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:48:
mijn Pocketstation, super Famicon, zelda boxed (JP), Wonderswan deluxe zijn verzonden ^^
Ik heb ook weleens gekeken naar een WonderSwan Color (jouw deluxe?), maar zijn er eigenlijk wel games die de moeite waard zijn? Ik ken alleen de Final Fantasy remakes als goede games, maar deze zijn later ook op andere consoles/handhelds geremaked, zodat ik daar niet speciaal een WonderSwan voor hoef te halen.

Zelda III Japan Boxed is altijd leuk (net als de overige Zelda games trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Eigenlijk wou ik hem gewoon hebben, aangezien ik een backup device in elkaar aan het steken ben.. en verder de community voor TL van bandai games wil stimuleren.. zodat het voor ons westerse mensen interessanter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Icekiller2k6 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:14:
Eigenlijk wou ik hem gewoon hebben, aangezien ik een backup device in elkaar aan het steken ben.. en verder de community voor TL van bandai games wil stimuleren.. zodat het voor ons westerse mensen interessanter is..
TL (translation?), zoja dan heb je inderdaad gelijk, in het Japans vind ik RPG en soorten iets minder lekker en leuk spelen. Verder moet ik de backup unit zien als onderstaande link?;
http://instruct1.cit.corn...FinalProjects/s2004/zz25/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Mijn grote doos met Neo Geo AES spelen uit Hong Kong staat inmiddels 3 weken bij de douna te wachten, het schijnt soms even te duren. Ik heb het via de boot laten versturen omdat dat gewoon heerlijk goedkoop is.
Zodra de doos binnen is zal ik foto's posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
GOUDSBS schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:52:
[...]

TL (translation?), zoja dan heb je inderdaad gelijk, in het Japans vind ik RPG en soorten iets minder lekker en leuk spelen. Verder moet ik de backup unit zien als onderstaande link?;
http://instruct1.cit.corn...FinalProjects/s2004/zz25/
yup maar dan met usb ;) of als het snel genoeg is microsd.

grootste game dat ik gevonden heb is 8MB groot (MegaByte) (8.388.608 bytes)
64mbit games dus.. wat beetje irri is want als je Sram zou nemen dan zijn dat 1MB chips.. dus is 8 van die chips.. en gaat daar niet bepaald op het kaartje .. Am49PDL640AG is dan weer zeer prijzig en moeilijk te krijgen... achja zullen wel zien hoe strak de timings zijn etc.

[ Voor 28% gewijzigd door Icekiller2k6 op 12-08-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Samen met een game en controller net geen kilo... de snes is niet zo zwaar. Adapter erbij en het wordt al zwaarder.

Allstars box gaat richting 2.5 kilo, vermoed ik. Mijn laptop is iig zwaarder :)

• wimyer
Heb deze week eens mijn heiligdom opgeruimd .Heb ook eens van de situatie gebruik gemaakt om eens al mijn consoles uit te stallen.
Niet alles is retro maar toch 75%. ;)

http://img197.imageshack.us/i/sanctuary.jpg/

O ja mijn ps2 staat niet op de foto.

Hope you like it

P.S. Heb nog een boxed amiga 500 en een MSX sony hitbit,maar dit zijn eigenlijk home computers toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
^^ Haha uber tempel _/-\o_

Gisteren een goede deal gemaakt met een collega van mij.

Ik heb mijn Wii, met 3 wiimotes en 3 nunchuks met 2 stuurtjes en 8 spellen (incl. mariokart, papermario en brawl)
omgeruild voor een SNES die in goede staat is met 2 controllers en 15 spellen (oa. super bomberman 2 en mariokart, jurassic park, mario allstars, yoshi's island)

[ Voor 8% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-08-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

MrJey schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:27:
^^ Haha uber tempel _/-\o_

Gisteren een goede deal gemaakt met een collega van mij.

Ik heb mijn Wii, met 3 wiimotes en 3 nunchuks met 2 stuurtjes en 8 spellen (incl. mariokart, papermario en brawl)
omgeruild voor een SNES die in goede staat is met 2 controllers en 15 spellen (oa. super bomberman 2 en mariokart, jurassic park, mario allstars, yoshi's island)
Als je die spullen allemaal los zou kopen bij een tweedehands gamewinkel, ben je er wel (zo) veel voor kwijt..

Maar een echt goede deal.. :?
(vanuit retro-oogpunt misschien wel, maar de economische waarde is zoveel lager...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Michael Knight schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:18:
[...]

Als je die spullen allemaal los zou kopen bij een tweedehands gamewinkel, ben je er wel (zo) veel voor kwijt..

Maar een echt goede deal.. :?
(vanuit retro-oogpunt misschien wel, maar de economische waarde is zoveel lager...)
Nou inderdaad. Zelfs als alles boxed en gesealed zou zijn zou ik er nog over twijfelen 8)7

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Cidolfas schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:29:
[...]

Nou inderdaad. Zelfs als alles boxed en gesealed zou zijn zou ik er nog over twijfelen 8)7
Alle orginele doosjes + boekjes van de spellen zaten er gewoon netjes bij

behalve dan voor de console

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-08-2009 13:33 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.

Hiervoor zijn ook voldoende alternatieven beschikbaar, bijvoorbeeld T.net Vraag & Aanbod.