Kijk hier eens:
GB Smart Card 32M (HKEMS)
GB Transferer 2 (HKEMS)
Bung maakte destijds ook flashcartridges voor de Game Boy (zelfde fabrikant als de Dr. V64 copybox voor de N64). Ik gok dat ze er ook wel een voor de Game Boy Color hebben. Ik gok ook dat deze een stuk lastiger te verkrijgen zijn dan de EMS Smart Card.
Mocht je ze nog ergens kunnen vinden houd ik me ook aanbevolen.

zwelgh schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:53:
Nu we het toch over hoge prijzen op marktplaats hebben. Ik ga waarschijnlijk binnenkort een deel van mijn collectie wegdoen. Een aantal dingen zijn misschien wel de moeite waard. Wat zou ik kunnen vragen voor:
- Sega Multi Mega (of CDX) compleet zonder doos
- Sega Pods compleet boxed
- Sega Master Systeem I nieuw in doos
Dit is geen verkoop, puur een check voor de waarde. Kan ik beter verkopen op Marktplkaats of Ebay?
Interesse in de Master System I, graag foto's per PM.

Njay schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:41:
wow wtfff ik wist niet dat je op amazon.co.uk een hoop retro spullen kan kopen
vooral met de pond is dat vooral lekker goedkoop
ze hebben echt een hoop van nes to dreamcast consoles en games ..
weet trouwens iemand of de lightgun ism hod 2 op de dreamcast werkt op een LG projectie tv van ongeveer 3 jaar oud?
Heb je een linkje? Volgens mij is er namelijk nauwelijks spul te koop dat echt interessant is? En het is sowieso niet meer nieuw, of wel?
Ik kan me niet voorstellen dat daar nog mensen rondhangen die nieuwe NES artikelen hebben.
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:58:
Leuk, blijf maar komen met die foto's! Mijn vrienden verklaarden me al voor gek met mijn 'zooi', hier voel ik me wel thuis hehe
Hier 2 kleine aanwinsten van mij een tijd geleden, kwam toevallig de pic nog tegen. Kirby's Dream Land 3 en Looney Tunes B-Ball USA version, very mint! Werkelijk perfecte games, geen vouwtje in de handleiding oid te vinden. Verder heb ik ook nog wat gesealde games kunnen scoren (Spider-Man, Taz-Mania & Speedy, ook allen USA), ben een beetje Looney Tunes fan buiten het retro gebeuren om

Van die gesealde heb ik helaas (nog) geen pics.
[
afbeelding]
Waarom koop jij USA spellen? Is het niet juist leuker om PAL te verzamelen, of woon je in de USA? Of net zoals ik: Alleen PAL NL (ik heb dus voornamelijk NL/FR spellen, of algemeen Europese spellen).
Deze pack is wel degelijk zeldzamer dan een normale pack zonder spel. Maar als je het strict bekijkt ook weer niet, want je kan de cover eraf halen en dan blijft alleen een witte Gamecube over. Nintendo was nogal... lame in die tijd met de packs. Ze pakten gewoon een witte Gamecube, deden er een spel in en een hoesje overheen waar in dit geval Mario Smash Football op stond. lol
MrJey schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:19:
[...]
WOW, wist niet dat er zoveel was om te verzamelen.
Dacht dat ik al vrij extreem was met
1X NES
1X SNES
1X Gameboy Classic
1X Gameboy pocket Famicon edition
1X Gameboy color
1X Gameboy advanced
en binnenkort dus ook een atari lynx 2
Is dat spul dan zoveel waard om te sparen?
Er is nog zóveel om te verzamelen.
Alleen al voor de SNES zijn er ontzettend veel packs:
http://kaori30.com/index....te&address=65&pos_offset=
Voor de NES zijn er ook een flink aantal sets:
http://kaori30.com/zoom.p.../photos/81345.1.jpg¬e=
Nouja, zo kan ik nog wel even doorgaan.. Je zou die site eens moeten doorzoeken:
http://kaori30.com/ Je mond valt steeds verder open. Zo vind ik bijvoorbeeld de SNES Mario Kart Pack èrg sexy.

Die zou ik nog erg graag willen hebben. Maar aangezien ik nogal hoge eisen stel is het vrijwel onmogelijk om die te krijgen.
Ik heb overigens nog wel een leuke "pack" gekocht (zie onderaan deze post).
En qua prijzen: Het zijn collector's items. De consoles die ik heb zijn allemaal nieuw, mint of near-mint. Je vindt ze niet of niet gauw in die staat. En ik probeer het een beetje zo te doen dat het mij niks kost (en dat is tot nu toe heel goed gelukt), dus ik ga er zelf niet op achteruit. Dat houdt het wel leuk.

danielkraak schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:38:
[...]
Wat hij heeft staan is per console al makkelijk over de 100 euro waard, met een paar uitzonderingen. Echt een supermooie verzameling Localhost! Het knapste vind ik nog hoe je alles zo mooi hebt kunnen vinden.

Ik weet niet zeker wat de verzamelwaarde per console is, maar ik heb momenteel een SNES Mario 5 Stars Pack mint te koop die ik voor 125 euro weg wil doen en ik heb een geïnteresseerde, dus ze geven het er wel voor. Nieuwe Dreamcasts gingen voor 125 euro per stuk. Nieuwe Nintendo 64's gingen ook voor 125 euro (nog wel 3 over). Er zijn dus genoeg mensen die dat er voor geven.
En imho is het ook een goede investering, aangezien de spullen nieuw zijn. Over 10 jaar is het alleen maar meer waard. Waar ga je bijvoorbeeld nu nog een
splinternieuwe NES Action Set vandaan halen? En hoeveel moeilijker is dat over 10 jaar?
Wat het vinden betreft: Zoals ik al zei, je moet heel goed zoeken.

EBay en Marktplaats vooral eigenlijk.
CrystalViriS schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:37:
[...]
OMG...

ik wist wel dat je een grote verzameling had maar dat... Echt alles heb je boxed...

eerste vraag die bij me opkomt is.. Waar in godsnaam laat je dat allemaal? Ik neem aan dat jij ook nog bij je ouders woont (net als ik). Grootste probleem bij mij is toch wel ruimtegebrek..
We hebben een zolder waar we schotten hebben links en rechts. In het midden hangt de was en staat de wasmachine, aan de rechterkant staan spullen weggefrot.

En aan de linkerkant was alles leeg. Nu staat er vooraan mijn verzameling en achteraan het spul dat ik over heb / te koop heb / dubbel heb / etc.
Ik verzamel niet zo hard, omdat ik alles nieuw of bijna nieuw wil hebben, dus het is niet zo dat ik elke dag massa's aan pakketten aan spullen voor mijn verzameling binnen krijg.

Het is dus nog goed uit te houden, maar stiekem hoop ik wel een beetje dat de zolder ooit te klein wordt ervoor.

Maar aan de andere kant ben ik tegenwoordig niet meer zo heel actief bezig ermee.
Overigens ben ik nog steeds erg benieuwd naar jouw verzameling. Het wordt echt eens tijd dat je die kasten uit gaat ruimen! hihi
DCFreak schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:23:
[...]
Dat filmen van videogame collecties begint er echt helemaal in te komen, alleen jammer dat al je spullen in een donkere kelder staan. Ik heb zelf nog geen goede camera om mijn eigen collectie te filmen, maar ik was wel onder de indruk van deze:
[
video]
Het is dus de zolder... De vloerbedekking is donker van kleur en het enige dat een beetje licht van kleur is is de muur. Ik heb er een lamp in gemaakt, maar zelfs toen die aan was was het filmpje nog best donker, helaas. Misschien dat ik er ooit nog eens wat aan doe, maar voor nu is het goed zo.

Captain N schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:40:
Mooie collectie localhost. Je hebt alleen wel relatief erg weinig games (of relatief veel consoles

), of staan die gewoon niet in je video?
Ik ben net verhuisd en zal als alle chaos opgeruimd is en de billy's in elkaar gezet zijn ook eens wat foto's posten weer.

Bedankt!

Ik heb nog niet zo heel specifiek gefocussed op de spellen die ik wil, vandaar dat ik nog niet zo heel gek veel heb. + ik wil alles alleen nieuw of bijna nieuw, maakt het ook wat lastiger. En ik verzamel alleen de spellen die ik vroeger zelf had en de spellen die niet te spelen zijn met een copybox.
Mijn interesse is eigenlijk vooral de consoles en dan vooral packs, zoals je inderdaad wel kan zien.

danielkraak schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:39:
[...]
Volgens mij spaart hij vooral de echte toppers, zoals Zelda en Mario. En volgens mij koopt hij ook niks waar geen seal omheen zit of een paar krasjes heeft.
Ik ben zeker ook heel erg benieuwd naar jouw foto's.
Sir daniel is 100% right. En ook ik ben erg benieuwd naar jouw verzameling, ik klik regelmatig op je Flickr linkje, maar daar zie ik nooit consoles of zo. Wordt wel eens tijd, meneer N.
En de nieuwe aanwinsten
Mortal Kombat (DMG-P-C9-FAH) (Akklaim) |
 |  |  |
Analog Steering Wheel (-) (Mad Catz) (2x) |
 |  | |
Donkey Kong Country Crate (Incl. Game, Controller) (-UKV) (Nintendo) |
 |  |  |
 |  |  |
 |  |  |
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?