Goeie oude (retro) consoles deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 82.843 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 12:35
Sir_Hendro schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:16:
Vroegah had ik ooit eens een NES clone gekocht. Helaas wist ik niet meer welke het was maar na een zoek toch met behulp van google heb ik hem weer gevonden!!

Mastergames 9000

Dit geval had veel leuke games ingebouwd (zal wel 9000 zijn ivm de naam) alleen waren het in praktijk maar 50 ofzo en de rest was allemaal dubbel met alleen hier en daar een kleine aanpassing in de game. Het mooie van dit apparaat was dat als je deksel omhoog deed een nette NES slotvond die alles slikte wat ook gewoon op een normale NES werkt. Daar komt ook nog eens bij kijken dat je twee prachtige playstation controllers kreeg met turbo A en B knoppen :D Het pistool wat erbij zat werkte helaas niet :(

Toch zou ik deze clone toch nog wel eens willen kopen via ebay ofzo maar tot zover geen resultaat :P

//edit
Ik heb een verkoper gevonden :9
Haha, ik heb vorige week mijn boxed mastergames NES clone verkocht. (Was een iets ander model als het model waar jij het over hebt). Mijne leek op een smallere super Nintendo. Ik heb er vroeger ook 1 gehad, deze raakte na een tijdje defect. Heb een poging gedaan om hetzelfde model terug te kopen zodat ik alle spelletjes van vroeger weer kon spelen. Helaas lijken er echt bijna altijd andere spelchips in gesoldeerd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

McKaamos schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:00:
[...]

Het hele punt is niet zozeer dat je er reclame voor maakt, maar het is de manier waarop het gebeurt.
Vaak zijn het de mensen die net een paar daagjes geregistreerd staan en maximaal 2 posts hebben en dan meteen een advertentie topic neerpleuren.

Zeggen dat er ergens een beurs wordt gehouden is niks mis mee. Enige voorwaarde is dat je dat niet als organisator moet gaan lopen spammen en niet puur met dat doel op GoT moet gaan zitten.
Dat hebben de modjes heel erg snel door namelijk. Die hebben daar een neus voor.

Zolang jij een fatsoenlijke community member bent en je steentje bijdraagt aan de conversaties op het forum is er niks mis met zeggen dat er op X datum een beurs in plaats Y gehouden wordt.

edit:
Zelf wil ik ooit nog eens naar de Retro Computer Dag. Zodra bekend is wanneer dat is zal ik dat m'n mede-tweakers echt wel laten weten.
Heb het dit jaar gemist, hoop dat de datum voor komende keer snel bekend is.

Oh, en als je een link of info in je signature zet is daar helemaal niets op tegen. Dus plemp het gewoon daar neer als je als organisator/belanghebbende reclame wil maken.
4 oktober in Apeldoorn :)

http://www.bonami-spelcom...%204%20Oktober%202009.htm

Pfff ben alweer te lang niet meer in deze topic reeks geweest :$

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Me nieuwe aanwinst voor a.s. zaterdag:

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/arcade/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/arcade/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/arcade/13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fluxgames.com/arcade/14.jpg

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Mooie flipperkast.

Ik heb er zelf één gehad een paar jaar terug, was helemaal opgeknapt door een flipperkastenthousiast.
Thema van de kast was een soort futuristische rugby op rolschaatsen, ja weird :)

Helaas deed ie het een paar weken en dan was ie weer defect en kon ik gaan wachten tot de flipperkastenthousiast langs kon komen om hem te fixen. Dit deed hij altijd perfect en het kostte nooit meer dan een paar biertjes maar de lol is er wel snel af als zo'n kast om de haverklap stuk is.
Volgens mij is het alleen leuk om die dingen te verzamelen als je ze zelf ook kunt repareren.
Of heb je dat niet met die nieuwe kasten? (je kast ziet er iig een stuk nieuwer uit dan de kast die ik had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
LOL

nee deze zou 100 % moeten zijn ik heb nog een andere laatst gekocht uit 1988
hier heb ik om de week wel iets aan te doen maar tis mooi om op te leren

daarom heb ik deze nieuwere gekocht omdat ik natuurlijk ook wil spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:57
Hmm altijd mijn NES+SNES thuis laten staan. Laatst bij gameshop twente binnen gelopen en goede oude duck-hunt gehaald met zapper :D Iemand nog suggesties voor de SNES ik heb daar te weinig spellen voor :(

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
houtig schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:20:
Hmm altijd mijn NES+SNES thuis laten staan. Laatst bij gameshop twente binnen gelopen en goede oude duck-hunt gehaald met zapper :D Iemand nog suggesties voor de SNES ik heb daar te weinig spellen voor :(
DKC 1/2/3
Super Mario World 1/2
Unirally
Sim City
Killer Instinct
Mortal Kombat 3
Super Mario RPG
Zelda (all)
Super Mario Kart
Starwing
Pilotwings
Lufia
Secret of Mana

Enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:57
Exorcist schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:24:
DKC 1/2/3
Super Mario World 1/2
Unirally
Sim City
Killer Instinct
Mortal Kombat 3
Super Mario RPG
Zelda (all)
Super Mario Kart
Starwing
Pilotwings
Lufia
Secret of Mana

Enz :)
Zijn dit ook beetje leuke games? Bedoel heb je ervaring ermee en van genoten? Of had je na uurtje alweer van NM? Ik check ze iig :)

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
houtig schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:27:
[...]

Zijn dit ook beetje leuke games? Bedoel heb je ervaring ermee en van genoten? Of had je na uurtje alweer van NM? Ik check ze iig :)
Als je die titels niet kent, moet je je echt schamen hoor. ;) Zijn stuk voor stuk geweldige spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

houtig schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:27:
[...]

Klassiekers, stuk voor stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Philip J. Dijkstra schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:19:
Mooie flipperkast.

Ik heb er zelf één gehad een paar jaar terug, was helemaal opgeknapt door een flipperkastenthousiast.
Thema van de kast was een soort futuristische rugby op rolschaatsen, ja weird :)

[..]
Uhmm, das een thema op basis van een film... Rollerball? Thunderball? zoiets iig...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Ah cool een flipperkast :) Zo'n ding wil ik ook nog als ik mijn eigen crib heb. Nu nog een zeldzaam exemplaar regelen een data east is een start :p Zei zijn altijd al het B merk in de gaming industry geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimyer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Hey guys
Een vraagje ,ik heb op ebay Duitsland megaman x compleet (mint en voor snes) zien staan voor 130 euro.
Ik mag die persoon ook een beste voorstel doen.Wat is een reel bod voor dit spel in die conditie?

Bedankt voor de moeite alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Viperke schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:33:
[...]

Ah cool een flipperkast :) Zo'n ding wil ik ook nog als ik mijn eigen crib heb. Nu nog een zeldzaam exemplaar regelen een data east is een start :p Zei zijn altijd al het B merk in de gaming industry geweest.
Klopt idd daarom is het nog te betalen

ik wil graag een medivial madness, attack from mars of een monster bash maar deze zijn voor grof geld rond de 3000 euro voor een goede...

ach ja ik me mame cab nog met visual pinball voor die dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

wimyer schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:50:
Hey guys
Een vraagje ,ik heb op ebay Duitsland megaman x compleet (mint en voor snes) zien staan voor 130 euro.
Ik mag die persoon ook een beste voorstel doen.Wat is een reel bod voor dit spel in die conditie?

Bedankt voor de moeite alvast
Megaman X is niet zeldzaam... veel mensen doen die gewoon nog niet weg omdat het van een nieuwe generatie is (NES is bv echt totaal gedumpt)... 35-55 euro lijkt me een net bod.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Michael Knight schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:36:
[...]

Megaman X is niet zeldzaam... veel mensen doen die gewoon nog niet weg omdat het van een nieuwe generatie is (NES is bv echt totaal gedumpt)... 35-55 euro lijkt me een net bod.
Serieus? Ik zag dat spel anders niet vaak voorbij komen op retro beurzen :D

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bellerophon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 07:49:
[...]

Serieus? Ik zag dat spel anders niet vaak voorbij komen op retro beurzen :D
Yup, maar op retrobeurzen denken ze dat ze voor alles veel geld kunnen vragen omdat ze op een beurs staan :P (nu staan er vaak wel de betere stands met betrouwbare mensen).

Ook games als DKC 2&3, Lufia, etc zie je veel meer op rommelmarkten... de snes is de volgende console die toch massaal gedumpt gaat worden. Misschien wel goed, want op dit moment zie ik nog woekerprijzen voor sommige games.

• Philip J. Dijkstra
Die SNES Megaman X ligt als los spel voor 27,95 bij de RetroGameFreak.
Hij is over het algemeen niet de goedkoopste maar gemiddeld gezien wel een gunstige aanbieder.
Mint conditie heb ik niet kunnen achterhalen wat een redelijke prijs is.

"Yup, maar op retrobeurzen denken ze dat ze voor alles veel geld kunnen vragen omdat ze op een beurs staan "
En sommige bezoekers van beurzen denken dat omdat ze ooit iets op marktplaats hebben gezien voor 10 euro dat het op een beurs dan wel 5 euro moet zijn omdat we anders afzetters zijn. :/
Dat iets veel geld kost betekend nog niet dat het duur is. Ik spaar zelf Neo Geo AES spellen :'(

Verwijderd

Philip J. Dijkstra schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:25:
Hij is over het algemeen niet de goedkoopste maar gemiddeld gezien wel een gunstige aanbieder.
Mint conditie heb ik niet kunnen achterhalen wat een redelijke prijs is.

"Yup, maar op retrobeurzen denken ze dat ze voor alles veel geld kunnen vragen omdat ze op een beurs staan "
En sommige bezoekers van beurzen denken dat omdat ze ooit iets op marktplaats hebben gezien voor 10 euro dat het op een beurs dan wel 5 euro moet zijn omdat we anders afzetters zijn. :/
Dat iets veel geld kost betekend nog niet dat het duur is. Ik spaar zelf Neo Geo AES spellen :'(
Waren die bij release geen 500 gulden p/stuk?
Hoe duur zijn die nu dan?

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Even een USA versie van Mega Man X voor iets van 30 euro verzonden. Link eBay

Is compleet in Very Good staat, staan overigens geen foto's bij. Zelf zou ik geen 130 euro voor een (Duitse taal?! en handleiding) neerlegen, ook al is deze in zeer goede staat.

The Legend Will Never Die

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:36:
[...]

Waren die bij release geen 500 gulden p/stuk?
Hoe duur zijn die nu dan?
Duurste snesspel was Streetfighter 2 Turbo voor fl. 240,-

Ik doe niet aan marktplaats, ebay of whatever...

Ik doelde specifiek op de soms absurde prijzen op een retrobeurs, waarbij ik tevens de opmerking plaats, dat de kwaliteit wel vaak bij de prijs past (goed dus, regelmatig mint en in originele doos..daar betaal je voor).

Ik heb zelf 32+ consoles staan en weet wat er wel en niet te krijgen is en wat redelijek prijzen zijn...
Zoals je ziet, heeft iemand hierboven de game alsnog voor zo`n 30 euro weten te krijgen.. zat ik toch redelijk in de buurt voor de prijs van enkel een cart.

En NEO GEO was (en is) duur door de ROM prijs destijds... die dingen zitten volgepropt met chips.
Grappig is dan wel weer, dat de arcade MVS carts voor veel minder te krijgen zijn (wel even een converter scoren voor 5 tientjes). Dan mis je wel weer de doosjes en print.

• Philip J. Dijkstra
En NEO GEO was (en is) duur door de ROM prijs destijds... die dingen zitten volgepropt met chips.
Grappig is dan wel weer, dat de arcade MVS carts voor veel minder te krijgen zijn (wel even een converter scoren voor 5 tientjes). Dan mis je wel weer de doosjes en print.
Ik kan ook de roms downloaden en spelen via een emulator op mn pc maar toch maar niet.
Ik wil het echte originele AES spel in doos met handleiding en absoluut geen conversie.
Na onze verhuizing wil ik ook een MVS arcade kast kopen want ik heb al een flink aantal kale MVS cartridges op de kop kunnen tikken. Bij MVS vind ik de compleetheid weer minder belangrijk. Iets om te verzamelen en iets om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Even een gametip: Raystorm

Wikipedia: RayStorm

Erg vermakelijke 3D Shmup.

Afbeeldingslocatie: http://www.classicarcadegaming.com/news/archives/images/raystorm_4.png

Beschikbaar op mame en Playstation.

[ Voor 20% gewijzigd door 0X55AA op 18-09-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb net een RGB kabel met scart adapter voor mijn SNES binnen gekregen maar ik merk dat de spellen nu een LAG hebben.

MET de RF kabel ging het zo vloeiend :S

iemand een suggestie toevallig ?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
0X55AA schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:14:
Even een gametip: Raystorm

Wikipedia: RayStorm

Erg vermakelijke 3D Shmup.

[afbeelding]

Beschikbaar op mame en Playstation.
Heel erg gaaf spel!! Meteen besteld :9

Ik hou wel van dit soort spellen en momenteel probeer ik nog uit te vogelen wat de naam van een soort gelijk spel is. Van wat ik mij herinner was het ook zo een vlieg arcade shooter in 3D waarbij je ook obstakels moest ontwijken en vijandelijke dingetjes kapot schiet. Nu was het zo dat steeds de camera per gedeelte van het level verplaatste zodat je het op het ene moment een stuk van zij speelde en dan ineens staat de camera achter je, later weer ineens van boven enzo. Ik meen dat ik dit spel mijn broer op de PC heb zien spelen VELE jaren geleden (voor het jaar 2000). Iemand een idee? :D

Verder nog meer aanraders voor de PS1 en de N64? SNES en NES games ga ik binnenkort ook maar eens inslaan.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Arme.arme TNT meneer. Heeft vast een hernia gehad na t sjouwen :D

Mn maatje l0c4lh0st _O_ Dankjewel!

http://i36.tinypic.com/kb2i9t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Afgelopen tijd wat rustig aan gedaan, maar toch hier en daar wat spul gescoord. Eindelijk foto's geupload... Aanschouw:

Fotoalbum: gallery: l0c4lh0st

Ik heb overigens nog 2 Dreamcasts en 3 N64 Clear Blue Mario Packs te koop, splinternieuw.

SNES
Street Fighter II Pack (Incl. Game, 2x Controller) (SNSP-S-CDS2-NOE) (Nintendo)
FrontBackContents

Super Game Boy (SNSP-A-SG-FAH) (Nintendo)
FrontBackContents

Starwing FX (SNSP-P-FO-FAH) (Nintendo)
FrontBackContents

N64
Pokémon Pikachu Edition (NUS-S-BXE-EUR) (Nintendo)
FrontBackContents

Super Mario 64 Pack (Incl. Game, Controller) (NUS-S-TBWE-EUR-1) (Nintendo)
FrontBackContents

Pokémon Stadium (Incl. Transfer Pak) (NUS-R-NPOP-NHAU) (Nintendo)
FrontBackSeal

Star Wars Episode 1 Racer (NUS-P-NEPP-EU6) (Nintendo)
FrontBackContents

Super Mario 64 (NUS-P-NSMP-FAH) (Nintendo)
FrontBackContents

DC
Online Pack (Incl. Game, Controller) (MK-55014-52CG) (Sega)
FrontBackContents

GB
Donkey Kong Land 2 (DMG-P-ADDP-FAH) (Nintendo)
FrontBackContents

GB Pocket
Game Boy Pocket Transparent (-) (Nintendo)
FrontBack

GBC
Donkey Kong Country (CGB-P-BDDP-NEU6) (Rareware)
FrontBackContents

GBA
M3 Lite Perfect MicroSD (-) (M3 Team)
FrontBackContents

Mortal Kombat Advance (AGB-P-AM5P-EUU) (Midway)
FrontBackContents

Kuru Kuru Kururin (AGB-AKRP-EUR) (Nintendo)
FrontBack + Seal

NES Classics #2 Donkey Kong (AGB-P-FDKP-NEU6) (Nintendo)
FrontBackSeal

NES Classics #7 Xevious (AGB-P-FXVP-NEU6) (Nintendo)
FrontBack

NES Classics #8 Bomberman (AGB-P-FBMP-NEU6) (Nintendo)
FrontBack

NES Classics #10 Zelda II The Adventure of Link (AGB-P-FLBP-NEU6) (Nintendo)
FrontBackContents

NES Classics #12 Castlevania (AGB-P-FADP-NEU6) (Nintendo)
FrontBack

GBA SP
Headphone Adapter (AGS-A-HA-NEU6) (Nintendo)
FrontBackContents

GBM
Game Boy Micro (OXY-S-AA-SCN) (Nintendo)
FrontBackContents

Pokémon Mini
Wooper Version (Incl. Game, Battery) (MIN-S-MSBAPT-EUR) (Nintendo)
FrontBackContents

Pokémon Tetris Mini (MIN-P-MSTP-EUR) (Nintendo)
FrontBack

-
Mortal Kombat Conquest The Ultimate Box 1 (229-MKBOX5556)
FrontBackTop + Seal

Mortal Kombat Conquest The Ultimate Box 2 (229-MKBOX5563)
FrontBackTop

[ Voor 100% gewijzigd door Tanuki op 23-09-2009 22:16 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Rustig aan gedaan zegt ie dan :+

[ Voor 162% gewijzigd door Lampuhkap op 18-09-2009 21:17 . Reden: quote enigszins ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zo een Sega Dreamcast lijkt mij ook wel vet. Wat mag een beetje boxed Dreamcast kosten? Sonic en Jet Set Radio lijken mij iig erg leuk om eens te spelen.

• Lampuhkap
Sir_Hendro schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:07:
Zo een Sega Dreamcast lijkt mij ook wel vet. Wat mag een beetje boxed Dreamcast kosten? Sonic en Jet Set Radio lijken mij iig erg leuk om eens te spelen.
PM-en kan je ons altijd ;)

• danielkraak
@loc4lhost: Ik zie dat alles er echt nog supermooi uitziet. Alle plastic-hoesjes heb je ook nog enzo. Waar haal je dat in godsnaam vandaan zeg? Je betaalt zeker ook naar de staat?

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Speedlink schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:52:
Arme.arme TNT meneer. Heeft vast een hernia gehad na t sjouwen :D

Mn maatje l0c4lh0st _O_ Dankjewel!

http://i36.tinypic.com/kb2i9t.jpg
Double Pro Fighter O+

• Lampuhkap
Mooie he :D

• Tanuki
  • Niet online
Copybox koning O+
danielkraak schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 10:32:
@loc4lhost: Ik zie dat alles er echt nog supermooi uitziet. Alle plastic-hoesjes heb je ook nog enzo. Waar haal je dat in godsnaam vandaan zeg? Je betaalt zeker ook naar de staat?
Goed zoeken. :+

[ Voor 48% gewijzigd door Tanuki op 19-09-2009 22:10 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Zakkenwasser
  • Niet online
MrJey schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:58:
Ik heb net een RGB kabel met scart adapter voor mijn SNES binnen gekregen maar ik merk dat de spellen nu een LAG hebben.

MET de RF kabel ging het zo vloeiend :S
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zet de beeldverbeteringsopties van je tv eens uit op je scart-input :)

[ Voor 48% gewijzigd door Michael Knight op 20-09-2009 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Michael Knight schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:21:
[...]

Duurste snesspel was Streetfighter 2 Turbo voor fl. 240,-
Toen Mega Man X uitkwam heb ik (naja me ma ik was toen 10 ofzo xD) 269 gulden betaald bij intertoys :P

Heb het spel natuurlijk nog altijd :D Blijft beste snes game :D

[ Voor 10% gewijzigd door Cyclonic op 20-09-2009 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Cyclonic schreef op zondag 20 september 2009 @ 01:38:
[...]

Toen Mega Man X uitkwam heb ik (naja me ma ik was toen 10 ofzo xD) 269 gulden betaald bij intertoys :P

Heb het spel natuurlijk nog altijd :D Blijft beste snes game :D
Wow... dat is een nieuwe 'hoogste prijs' voor ons... we hebben echt jaren SFII gedacht...zit er toevallig nog een prijssticker op de doos (voor een kiekje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Toen ik trouwens mijn SNES kocht (1995) had ik een SFIITurbo bundel genomen. Die was 249 gulden (dus SNES + het spel). Kennelijk is dat niet lang geweest dat het spel los zo duur was. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Michael Knight schreef op zondag 20 september 2009 @ 01:27:
[...]

Zet de beeldverbeteringsopties van je tv eens uit op je scart-input :)
Ik ben even wezen google, en kwam erachter dat mijn LG LCD tv een maintenance optie heeft die ik kan bereiken door de menu knop 5 sec in te drukken..

zo kom je eens achter dingen, die ik niet eerder wist.

dit zijn mijn optie's binnen het Service menu:

- ScalerADC >
- ResetData
- Red Gain - 182
- Green Gain - 215
- Blue Gain - 115
- Red Offset - 48
- Green Offset - 52
- Blue Offset - 40
- SubConra - 50
- SubBright - 20

- HDCP 0 > Doet niets

- VCTI ADC >
Doet niets

- SOUND >
- Niet relevant

- Option 1 >
- SAV - YES
- SCART - YES
- PC - YES
- SideComp - YES
- 16:9 - YES
- 200 PR - NO
- TEXT - YES
- ACMS - YES

- Option 2 >

- HiDev- NO
- Hotel - NO
- Top - NO
- I II SAVE - NO
- Turbo Vol - NO
- Ch/Aus - NO

- Option 3 >
- Language - 1
- Txt Lang - 0
- Tool opt - 0

- DRX Set >
Doet niets
- NVM Edit > Doet niets
- Scaler D/N >
- "READY TO DOWNLOAD"

[ Voor 55% gewijzigd door Zakkenwasser op 20-09-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
w00t vandaag heb ik voor het eerst Contra op mijn NES uitgespeeld zonder GameGenie of turbo controller :D Wat een heerlijk gevoel is dat. Me = proud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Bah, heb ik eindelijk een 32X via marktplaats weten te bemachtigen, krijg ik er op geen enkele manier werking in... Ik gebruik gewoon een MegaDrive I en ik sluit natuurlijk alle kabels goed aan. Ik heb nog niet naar het kanaal gezocht op mijn tv, maar gewoon even gekeken of ik geluid hoorde uit de koptelefoon. Het heeft één keer gewerkt, maar nu werkt hij echt niet meer.

Iemand nog een idee. Ik wil graag Doom spelen met mooi geluid. :+

Kan het trouwens kwaad als je je 32X uit je MegaDrive haalt, terwijl er nog stroom op je 32X staat(Heb ik niet gedaan hoor, maar vraag het me gewoon af.)?

@sir_hendro: Congrats! Dat is volgens mij één van de moeilijkste spellen ooit. :P

[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 20-09-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
danielkraak schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:36:

Doom was toch als eerste uitgebracht op de PC, als je een goede dolby set op je PC hebt aangesloten lijkt me dit geen obstakel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:36

SaN

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het precies is, maar misschien heeft iemand er wat aan.

NEC TurboGrafx + Controller + Game voor 99,- Nog 11 uur geldig.

http://www.actiespullen.nl/

[ Voor 27% gewijzigd door SaN op 21-09-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

SaN schreef op maandag 21 september 2009 @ 00:20:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het precies is, maar misschien heeft iemand er wat aan.

NEC TurboGrafx + Controller + Game voor 99,- Nog 11 uur geldig.

http://www.actiespullen.nl/
Een concurrent van de NES/SMS net voor de MegaDrive met 16-bit achtige graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn goede prijzen voor een gameboy pocket en een GBA (SP) ? Heb nog genoeg GB games liggen dus zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

l0c4lh0st schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:11:
[...]

Copybox koning O+

[...]

Goed zoeken. :+
Wat maakt die copybox dan zo anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
danielkraak schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:36:
Bah, heb ik eindelijk een 32X via marktplaats weten te bemachtigen, krijg ik er op geen enkele manier werking in... Ik gebruik gewoon een MegaDrive I en ik sluit natuurlijk alle kabels goed aan. Ik heb nog niet naar het kanaal gezocht op mijn tv, maar gewoon even gekeken of ik geluid hoorde uit de koptelefoon. Het heeft één keer gewerkt, maar nu werkt hij echt niet meer.

Kan het trouwens kwaad als je je 32X uit je MegaDrive haalt, terwijl er nog stroom op je 32X staat(Heb ik niet gedaan hoor, maar vraag het me gewoon af.)?

@sir_hendro: Congrats! Dat is volgens mij één van de moeilijkste spellen ooit. :P
heb je ALLE kabels erbij?
zorg dat je op de 32x ook voeding aansluit he! Zonder die 2e voeding doet ie sowieso nix.dus: kabel voor beeld van 32x===>Megadrive
en op 32x voeding EN op de Megadrive voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Speedlink schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:50:
[...]

heb je ALLE kabels erbij?
zorg dat je op de 32x ook voeding aansluit he! Zonder die 2e voeding doet ie sowieso nix.dus: kabel voor beeld van 32x===>Megadrive
en op 32x voeding EN op de Megadrive voeding
Ja, ik heb er een voeding op. Hij maakt trouwens een raar piepend geluid als ik hem aandoe. Het lijkt erop dat er iets lekt ofzo. :(

Nou ja, ik kan aardig wat dingen fiksen, maar dan wil ik ook wel een deel van mijn aankoopprijs teruggestort hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
hehe, piepend geluid hoort ie al helemaal niet te maken. Dus mag aannemen dat ie gewoon dood is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik heb bij een locale gameshop een tweedehands Megadrive + 2 controllers (weet niet of het de orginele zijn, ze hebben een rode D-Pad en rode action buttons) + 10 games gespot voor 60,-. Alle games waren compleet in doos en de console en de controllers gewoon zonder doos. De games waren Sonic, Sonic 2 en boel Disney games zoals Mickey Mouse en Aladdin en nog een aantal toppers. Helaas had ik het niet opgeschreven. Hoe dan ook is het wel een mooie deal lijkt mij, of zit ik er naast? Ik heb het iig even appart laten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Sir_Hendro schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:32:
Ik heb bij een locale gameshop een tweedehands Megadrive + 2 controllers (weet niet of het de orginele zijn, ze hebben een rode D-Pad en rode action buttons) + 10 games gespot voor 60,-. Alle games waren compleet in doos en de console en de controllers gewoon zonder doos. De games waren Sonic, Sonic 2 en boel Disney games zoals Mickey Mouse en Aladdin en nog een aantal toppers. Helaas had ik het niet opgeschreven. Hoe dan ook is het wel een mooie deal lijkt mij, of zit ik er naast? Ik heb het iig even appart laten houden.
Het is niet supergoedkoop eigenlijk. Sonic 1 & 2 heb je zo voor een paar euro op Ebay en die andere spellen denk ik ook wel. Zijn die D-Pad en action buttions echt helemaal rood, of gedeeltelijk, want als die helemaal rood zijn, zijn het niet de originele.

Het is op zich wel een goede deal, als je van de games houdt.
hehe, piepend geluid hoort ie al helemaal niet te maken. Dus mag aannemen dat ie gewoon dood is :P
Ik heb hem inmiddels werkend gekregen na veel gefrommel en een licht hoofd van het blazen. Nou ja, ik kan nu in ieder geval Doom spelen en straks ook nog een paar andere spellen. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door danielkraak op 21-09-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik zat net even lekker te Nintendo'en, tot dat ik mijn DuckTales cartridge erin duwde. De game starte niet op en het beeldscherm van de tv knippert telkens. Telkens om de een seconden naar zwart, grijs, zwart, grijs, etc. Eigenlijk krijg ik hetzelfde als het scenario waarbij je geen cartridge in de NES stopt en hem aan zet, dan gaat het powerlampje ook aan-uit-aan-uit. Hopelijk is er dus niks met mn 72pin connector?

Ook bij andere spellen heb ik dit probleem nu. Zachtjes blazen in de NES en in de cartridge blijkt niet de oplossing te zijn.

Dit was overigens de eerste keer dat ik Ducktales heb geprobeerd, is het mogelijk dat een cartridge je NES kan frituren of blokkeren??

[ Voor 16% gewijzigd door BFmango op 21-09-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
@ danielkraak: Welke games heb je er nu allemaal voor? Ik ben gelukkig man met Star Wars Arcade, Doom, Virtua Fighter, Virtua Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Speedlink schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:31:
@ danielkraak: Welke games heb je er nu allemaal voor? Ik ben gelukkig man met Star Wars Arcade, Doom, Virtua Fighter, Virtua Racing.
Ik heb nu alleen Doom. Er is helaas niet zoveel voor, dus misschien verkoop ik hem nog wel, als hij niet bevalt. Ik begin echt teveel te krijgen. :o

Maar sowieso wil ik Star Wars Arcade nog scoren en Virtua Racing lijkt me ook wel leuk. Sonic Chaotix vind ik te duur, maar mocht ik hem ergens voor een leuk prijsje tegenkomen dan neem ik hem wel. Nou ja, ik struin Ebay de komende dagen even af en kijk wat ik kan scoren.

Een 32X op je MegaDrive ziet er trouwens wel echt stoer uit he. :D

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 21-09-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mijn zomerproject wil ik zowieso Knuckles Chaotix van maken ;) Ik MOET m hebben ;) En ja zon 32x staat echt vet op de Megadrive :D The Tower of Terrorrrrrrrrr! :D
Dr is idd niet veel voor uit, en ook niet alles is even boeiend. Maar ik vind wel dat ie voor t verzamelen er wel bij hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimyer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Jongens wat vinden jullie van deze snes verzameling?

Neem alvast maar een doekje om de kwijl mee af te vegen :9~ :9~ :9~

http://www.flickr.com/photos/30395855@N03/

Het is jammer genoeg niet de mijne :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

wimyer schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:16:
Jongens wat vinden jullie van deze snes verzameling?
Behalve dat alles in seal zit en als nieuw; standaard en niet echt schokkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:01:
mijn zomerproject wil ik zowieso Knuckles Chaotix van maken ;) Ik MOET m hebben ;) En ja zon 32x staat echt vet op de Megadrive :D The Tower of Terrorrrrrrrrr! :D
Dr is idd niet veel voor uit, en ook niet alles is even boeiend. Maar ik vind wel dat ie voor t verzamelen er wel bij hoort ;)
Nou dan moet je eigenlijk ook all the way gaan en de Sega CD kopen. Volgens mij waren ook 32X CD games of iets dergelijks maar dat weet ik dan weer niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:24:
Volgens mij waren ook 32X CD games of iets dergelijks maar dat weet ik dan weer niet zeker.
Klopt! http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sega_32X_games

* Corpse Killer
* Fahrenheit
* Night Trap
* Slam City with Scottie Pippen
* Supreme Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
de MegaCD moet ik zeker te weten ook nog hebben ja :P Ik ben Sega fan, dus ik wil zeker weten wel alle sega shizzle compleet hebben ;) Sega Nomad hoort daar ook bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:58:
Een 32X op je MegaDrive ziet er trouwens wel echt stoer uit he. :D
Hehe.. steek er voor de gein dan eens Sonic3 + S&K in samen met een gamegenie. Kan het nog gekker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAT is de beste titel voor een spel die ik ooit heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:07:
[...]

Hehe.. steek er voor de gein dan eens Sonic3 + S&K in samen met een gamegenie. Kan het nog gekker ?
Afbeeldingslocatie: http://www.stuffwelike.com/stuffwelike/wp-content/uploads/2007/07/genesistower.jpg

Ik ken ze ook van Nintendo maar die kan ik even niet vinden.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 20:18
Richard schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:56:
[...]

[afbeelding]

Ik ken ze ook van Nintendo maar die kan ik even niet vinden.
en werkt dat ook nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
@Sir Hendro

Ik en een aantal andere standhouders op de komende retrobeurs verkopen Megadrive II sets voor 25 euro (+/- 5 euro afhankelijk van de standhouder). Spellen varieren tussen de 3 en de 8 euro afhankelijk van het spel.
Die 65 euro is dus qua beursprijs niet ontzettend interessant maar voor een 'normale' winkel absoluut niet raar. Als je tijd hebt zou ik naar de beurs gaan en zelf de spellen uitzoeken maar als je niet naar de beurs kunt komen en geen zin hebt in de onzekerheid van marktplaats dan is die winkel set geen miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Philip J. Dijkstra schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:50:
@Sir Hendro

Ik en een aantal andere standhouders op de komende retrobeurs verkopen Megadrive II sets voor 25 euro (+/- 5 euro afhankelijk van de standhouder). Spellen varieren tussen de 3 en de 8 euro afhankelijk van het spel.
Die 65 euro is dus qua beursprijs niet ontzettend interessant maar voor een 'normale' winkel absoluut niet raar. Als je tijd hebt zou ik naar de beurs gaan en zelf de spellen uitzoeken maar als je niet naar de beurs kunt komen en geen zin hebt in de onzekerheid van marktplaats dan is die winkel set geen miskoop.
Ik wil niet bijdehand zijn, maar jouw deal slaat ook nergens op. Hij geeft aan 60 euro voor MegaDrive + 2controllers + 10 spellen kwijt te zijn.

Jouw deal: 25 (goedkoopste of misschien +5) + 10 * 3 (goedkoopste, dus "slechte" spellen) = 55 euro.

Je snapt waar ik naar toe wil ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
GOUDSBS schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:51:
[...]

Ik wil niet bijdehand zijn, maar jouw deal slaat ook nergens op. Hij geeft aan 60 euro voor MegaDrive + 2controllers + 10 spellen kwijt te zijn.

Jouw deal: 25 (goedkoopste of misschien +5) + 10 * 3 (goedkoopste, dus "slechte" spellen) = 55 euro.

Je snapt waar ik naar toe wil ...
Bij die sets zitten denk ik nog wel spellen hoor. Ik ben zelf naar de beurs geweest in Schiedam en heb daar zat setjes zien staan voor 20-25 euro waar ook nog een paar spellen bij zaten. Kan me alleen de Master System sets echt herinneren, maar die van de MegaDrive waren er geloof ik ook.

De goede spellen voor de MegaDrive zijn zelf ook totaal niet duur. Sonic 1 & 2 liggen daar tientallen malen en andere goede titels ook. De MegaDrive heeft eigenlijk niet echt goede en ook nog eens dure spellen. Ze zullen er vast wel zijn, maar het is in ieder geval niet zoals bij de Snes waar first party games als Zelda en Donkey kong over de 10 euro kosten en tegen de 40 euro met doosje.

Zelf ben ik met een Snes en N64 naar huis gegaan, omdat de prijzen gewoon veel beter waren dan die op Marktplaats en de kwaliteit ook gewoon goed was. Mocht je dus aan een nieuwe vrij bekende console beginnen dan vind ik het zeker een aanrader om hem bij een beurs te halen. Een 32X of MegaCD zou ik echter wat beter voor zoeken, want die gaan toch voor richting de 100 euro of meer weg (boxed).

offtopic:
@Dijkstra: ik weet nog dat bij jouw stand alles er ontzettend goed uitzag en voor leuke prijsjes wegging en het zat in zakjes natuurlijk. :)

[ Voor 20% gewijzigd door danielkraak op 22-09-2009 19:04 ]

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Speedlink schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:06:
de MegaCD moet ik zeker te weten ook nog hebben ja :P Ik ben Sega fan, dus ik wil zeker weten wel alle sega shizzle compleet hebben ;) Sega Nomad hoort daar ook bij!
Nomad hoort daar zeker bij, maar wat dacht je van deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.club-nintendo.ch/boutique-2007/images/wondermega.jpg

De Sega Wondermega is in mijn ogen een van de mooist vormgegeven consoles, en ik ben zelf een fanatiek verzamelaar van alles dat Wondermega gerelateerd is. Nouja, ik verzamel wel meer dan dat, maar wat de Wondermega betreft heb ik een soort tik :P

Als je het iets goedkoper wilt houden is ook de Mega Jet een leuke Sega console die je relatief weinig ziet:

Afbeeldingslocatie: http://sega.jp/archive/segahard/md/peri/megajet.jpg

Het is in feite een handheld Megadrive zonder beeldscherm die alleen in Japan is uitgebracht.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Twee keer Sonic & Knuckles gaat niet werken... ik ooit eenzelfde combi gemaakt, maar dan met een NTSC Sonic 2 -> Regiocoverter -> PAL Sonic & Knuckles -> GameGenie ->32X... met de Game Genie uit kreeg ik `m gestart :D

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Speedlink schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:06:
Ik heb een boxed Nomad. Leuk dingetje heb er alleen geen boekje bij das dan wel weer jammer

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Viperke schreef op woensdag 23 september 2009 @ 01:04:
[...]

Ik heb een boxed Nomad. Leuk dingetje heb er alleen geen boekje bij das dan wel weer jammer
Volgens mij is dat toch wel een rare item :)

• danielkraak
Bellerophon schreef op woensdag 23 september 2009 @ 07:38:
[...]

Volgens mij is dat toch wel een rare item :)
Dat is het zeker. Hij is namelijk ook nooit in Europa uitgekomen.

Ikzelf ga denk ik mijn Sega collectie een beetje indimmen. Mijn boxed 32X doe ik niet weg natuurlijk, maar zaken zoals een boxed MegaDrive zijn nou niet zo bijzonder en ze nemen wel veel plek in. Ik ben toch iets meer van Nintendo, hoewel Sega ook leuke spellen heeft, alleen iets teveel consoles die hetzelfde doen. Zo had je bij de Saturn ook een Hitachi Saturn. En ze zijn nog duur ook. Bij Sega blijf je daardoor zo'n beetje aan het verzamelen. Bij Nintendo ook wel hoor, maar niet zo erg als bij Sega.

[ Voor 14% gewijzigd door danielkraak op 23-09-2009 18:22 ]

Verwijderd

Dat ziet er allemaal leuk uit, helaas heb ik alleen een snes, waar ik nog trouw op speel. Super mario bros. :)

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Bij Sega waren ze de weg ook een beetje kwijt. Mega CD wat als extra's alleen maar muziek en filmpjes bood met veel te weinig kleuren. De 32X dat gezien moest worden als instap 32bit terwijl de Saturn op stapel stond en ontwikkelaars niet zaten te springen voor de 32X. De Dreamcast die door ervaring met het verleden en totaal gebrek aan marketing gedoemd werd een stille dood te sterven. De Mega Drive heeft het Nintendo lange tijd moeilijk gemaakt. Na de 16-bitters waren van beide bedrijven de console-gloriedagen wel voorbij en hebben Sony en Microsoft (geholpen door een hele grote zak geld om te besteden) het stokje overgenomen.

• Tanuki
  • Niet online
danielkraak schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:20:
[...]

Ikzelf ga denk ik mijn Sega collectie een beetje indimmen. Mijn boxed 32X doe ik niet weg natuurlijk, maar zaken zoals een boxed MegaDrive zijn nou niet zo bijzonder en ze nemen wel veel plek in. Ik ben toch iets meer van Nintendo, hoewel Sega ook leuke spellen heeft, alleen iets teveel consoles die hetzelfde doen. Zo had je bij de Saturn ook een Hitachi Saturn. En ze zijn nog duur ook. Bij Sega blijf je daardoor zo'n beetje aan het verzamelen. Bij Nintendo ook wel hoor, maar niet zo erg als bij Sega.
Als de inhoud er ongeveer zo uitziet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rh2YslNKWAs4imBp92uBHPeB/full.jpg
..mag je PMen. :)

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Het ligt eraan hoe die-hard je wilt gaan. Als je bijvoorbeeld alle verschillende soorten Gameboys (uitgaves) wilt verzamelen ben je wel even bezig. ;) En ook Nintendo consoles hebben veel addons, zeker in Japan. De Satellaview en 64DD zijn daarvan wel de twee grootste, maar zelfs die zijn redelijk obscuur. Zeker de spellen. En zeker die van de Satellaview. Mocht je er daar overigens nog van hebben, kan je me altijd een berichtje sturen. Ook als het kaartje leeg is. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

En van Sega zoek ik juist nog leuke games :D

Heb de MegaDrive + MegaCD, de Saturn en de Dreamcast, maar echt games heb ik niet

Verwijderd

Rinzwind schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:18:
Bij Sega waren ze de weg ook een beetje kwijt. Mega CD wat als extra's alleen maar muziek en filmpjes bood met veel te weinig kleuren. De 32X dat gezien moest worden als instap 32bit terwijl de Saturn op stapel stond en ontwikkelaars niet zaten te springen voor de 32X. De Dreamcast die door ervaring met het verleden en totaal gebrek aan marketing gedoemd werd een stille dood te sterven. De Mega Drive heeft het Nintendo lange tijd moeilijk gemaakt. Na de 16-bitters waren van beide bedrijven de console-gloriedagen wel voorbij en hebben Sony en Microsoft (geholpen door een hele grote zak geld om te besteden) het stokje overgenomen.
Tsja maar filmes en Cd muziek was toen wel uniek. Nu is het standaard maar toen had je echt iets van "Wauw". Dat de filmpjes heel klein waren hielp natuurlijk niet echt.

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Captain N schreef op donderdag 24 september 2009 @ 00:49:
[...]
Zeker de spellen. En zeker die van de Satellaview. Mocht je er daar overigens nog van hebben, kan je me altijd een berichtje sturen. Ook als het kaartje leeg is. ;)
Aha! Dus dáár is die ingang aan de onderkant van de SNES voor! Dat ik 16 jaar voor dat antwoord moest wachten :P

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/31806223.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1253800499&Signature=IC%2BdoUACfyCk%2FlKGJtIm%2FEFOP%2Fg%3D

wilde m'even share :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Lol. :) Ook de NES heeft trouwens zo'n ingang. Zal ik je daar slapeloze jaren voor bezorgen of zal ik maar gewoon verklappen waar die voor is? ;)

Mijn foto's op Flickr.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Captain N schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:44:
Lol. :) Ook de NES heeft trouwens zo'n ingang. Zal ik je daar slapeloze jaren voor bezorgen of zal ik maar gewoon verklappen waar die voor is? ;)
Ook een modem :P

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Joepie, vandaag mijn SEGA Mega Drive Blaze binnen gekregen.
Alleen de pret was maar van korte duur, er zit namelijk een 3 pins stroom stekker bij de adapter, Engels stroomstekker denk ik.

Wat kan ik nu het beste doen? Een nieuwe 9v adapter kopen of zo'n opzet stuk (weet niet precies hoe dat heet), zodat ik 'm in een Nederlandse stopcontact kan steken?

[ Voor 12% gewijzigd door Plakjekaas op 24-09-2009 20:15 ]

• CrystalViriS
  • Laatst online: 12-09 12:35
Zo'n opzetstuk denk ik want dat kost geen drol en het werkt net zo goed. Ik heb er ook 1 bij mijn xbox. Vooral die Engelse opzetstekkers zijn bijna overal te koop.

• danielkraak
Zeker te weten een opzetstuk. Op www.dealextreme.com heb je ze geloof ik voor 2 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Wist nog geen eens dat er ook zo'n aansluiting op de NES zit :o Vanavond maar eens ff kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Helaas alleen nooit uitgekomen. Je kunt er dus uiteindelijk niks mee. Voor de Famicom zijn er wel modems uitgekomen, maar daar is die poort weer wat anders.

En mocht iemand overigens nog interesse hebben in een Satellaview om die poort op de SNES te kunnen gebruiken... ik heb er nog eentje over, compleet in doos. DM maar bij interesse. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Captain N op 25-09-2009 10:20 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Aangezien ik nu lekker aan de andere kant van Nederland op vakantie ben wil ik wel eens kijken of ik hier wat shops kan bezoeken. Heb inmiddels een gameshop in Emmen gevonden en Dim-plus in Groningen. Tevens in Groningen een shop met movie- en gamecaracters die ook retro games hadden.

Nu ik dus in Drente ben, Emmen om precies te zijn, wil ik vragen of er meerdere shops bekent zijn hier in de buurt? Ik dacht dat er in Hoogeveen ook een shop zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:19:
Helaas alleen nooit uitgekomen. Je kunt er dus uiteindelijk niks mee. Voor de Famicom zijn er wel modems uitgekomen, maar daar is die poort weer wat anders.

En mocht iemand overigens nog interesse hebben in een Satellaview om die poort op de SNES te kunnen gebruiken... ik heb er nog eentje over, compleet in doos. DM maar bij interesse. :)
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid, wat moet zo'n apparaatje dan wel niet kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperion
  • Laatst online: 12-09 10:51
beatle schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:56:
Aangezien ik nu lekker aan de andere kant van Nederland op vakantie ben wil ik wel eens kijken of ik hier wat shops kan bezoeken. Heb inmiddels een gameshop in Emmen gevonden en Dim-plus in Groningen. Tevens in Groningen een shop met movie- en gamecaracters die ook retro games hadden.

Nu ik dus in Drente ben, Emmen om precies te zijn, wil ik vragen of er meerdere shops bekent zijn hier in de buurt? Ik dacht dat er in Hoogeveen ook een shop zat?
Je hebt zowiezo in groningen ook nog de nedgame (en dus dim plus en die movie/game characters/een aantal games) in assen zit er helemaal niets meer en de overige plaatsen durf ik zo niets over te roepen in drenthe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
CrystalViriS schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:46:
Zo'n opzetstuk denk ik want dat kost geen drol en het werkt net zo goed. Ik heb er ook 1 bij mijn xbox. Vooral die Engelse opzetstekkers zijn bijna overal te koop.
Vandaag een adapter gekocht, had de Engelse even meegenomen zodat ik zeker zou weten de juiste mee te krijgen. Helaas de Blaze doet helemaal niks. Geen beeld, heb kabels uiteraard gecheckt...

Heb ik nu gewoon de verkeerde adapter meegekregen? Of zou de Blaze ook met deze adapter een teken van leven moeten geven?

Zal morgen in het winkelcentrum bij de Onderdelenhuis kijken, misschien hebben ze daar zo'n opzetstuk.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Magic6399 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:47:
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid, wat moet zo'n apparaatje dan wel niet kosten?
250 euro en hij is voor jou. Vaste prijs. Maar mochten er nog meer vragen zijn, dan graag via de DM of mail. ;)

Mijn foto's op Flickr.

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik heb van de week binnengekregen:

Een krasvrije gameboy color transparant(krasjes op het scherm), een orgineel gameboy color schermpje.

Zelda - Links awakening met doos en boekjes erbij
Super mario 2 - 6 golden coins doosje en boekjes compleet

allebei de spellen super gaaf.

Edit: Wat is eigenlijk een gameboy advanced in het zwart in orginele verpakking met boekjes en zonder krasjes eigenlijk nog waard?

[ Voor 19% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-09-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henneo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 01:12
Edit: Wat is eigenlijk een gameboy advanced in het zwart in orginele verpakking met boekjes en zonder krasjes eigenlijk nog waard?
Ik denk toch zeker wel ergens rond de 20,- euro.

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Henneo schreef op zondag 27 september 2009 @ 15:29:
[...]

Nog wel iets hoger.. die prijs is voor de gewone gameboy/color mits in goede staat.
De advance in goede staat, compleet in verpakking zit vaak rond de 30 euro.

Vergelijk anders ook even met bekende webwinkels, dan heb je een mooie indicatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik kom net *weer van Amsterdam af waar ik een splinternieuwe MGB-S-AA MODEL-F Gameboy pocket transparant heb aangeschaft, wel in het japans natuurlijk.
Gelijk in laten sealen bij de bijenkorf dus die is nu luchtdicht :)

De aanwinst van vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3WFYb60zOq2I26CM9lwRDJhn/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UFfZxlxacUlAH0favkJsxOKf/full.jpg
en oja, de gameboy heeft zelfs nog plastic folie op het schermpje... en de orginele batterijen zitten ook nog in de doos.
Henneo schreef op zondag 27 september 2009 @ 15:29:
[...]

Ik was dus net bij een gameshop waar ze ze met krasjes nog voor 54 euro verkopen (zonder verpakking)
Ze wilde voor mijn gameboy advanced maar 10 euro geven.
Dan laat ik em liever verouderen :)

[ Voor 50% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-09-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJey schreef op zondag 27 september 2009 @ 17:28:
Ik kom net *weer van Amsterdam af waar ik een splinternieuwe MGB-S-AA MODEL-F Gameboy pocket transparant heb aangeschaft, wel in het japans natuurlijk.
Gelijk in laten sealen bij de bijenkorf dus die is nu luchtdicht :)

De aanwinst van vandaag:
[afbeelding]

[afbeelding]
en oja, de gameboy heeft zelfs nog plastic folie op het schermpje... en de orginele batterijen zitten ook nog in de doos.

[...]

Ik was dus net bij een gameshop waar ze ze met krasjes nog voor 54 euro verkopen (zonder verpakking)
Ze wilde voor mijn gameboy advanced maar 10 euro geven.
Dan laat ik em liever verouderen :)
Waar in Amsterdam heb je die gehaald an?

edit: op de verkeerde plek gezet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:01:
Waar in Amsterdam heb je die gehaal dan?
Bij gameover? hebben ze er nog 2 liggen. (gameboy pocket limited edition)

Ze hebben daar overigens ook een Astroboy editie liggen
maar dat vond ik een beetje teveel van het goede zeg maar :P

de rest was gewoon via marktplaats

[ Voor 56% gewijzigd door Zakkenwasser op 28-09-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hoe duur, als ik vragen mag? Idem dito wat betreft de Astroboy versie?

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.

Hiervoor zijn ook voldoende alternatieven beschikbaar, bijvoorbeeld T.net Vraag & Aanbod.