Ik hoop dat jouw geheugen goed blijft werken!!Moe_Szyslak schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:02:
Eergisteren mijn 4GB geheugen upgrade binnen gekregen en geïnstalleerd in mijn 15.4" late 2008. Het was een beetje scary aangezien ik veel horror verhalen heb gehoord over system freezes etc. Tot nu toe is alles vlekkeloos verlopenDe onderkant open maken was niet zo simpel als ik dacht. Behalve met schroeven zit hij links en rechts ook nog vast met een klemmetje. En aan de achterkant zat de gril ook nog een flink vast geplakt met weet-ik-veel-wat. Het was een beetje oncomfortabel om de plaat er af te trekken
Toen ik de plaat er weer op wou zetten wouden 2 van de 8 schroefjes er niet meer goed in. De plaat moet er echt EXACT recht op zitten. Gelukkig is alles uiteindelijk goed verlopen en heb ik nu 4GB DDR3 geheugen voor maar €61
Ik heb deze gekocht. €7 Euro verzendkosten via UPS. Ik had hem op donderdagmiddag besteld en op vrijdag had ik hem al in huis (verzonden vanuit GB)
Ik heb zoals beschreven in het draadje (\[Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2) nogal wat problemen met mijn Kinston set.
Kingston geheugen gehaald, veel freezes. Daarna een swap gedaan met Kingston UK.... 3 dagen zonder problemen gedraaid en nu is het geheugen zelfs defect... De mac komt niet meer op met deze 2 bankjes! Pram resets enzo werken niet op 1 of andere manier! Dus maar weer contact gezocht met Kingston!
Hou ons op de hoogte (misschien in het daarvoor bestemde draadje \[Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2) hoe het je vergaat met je nieuwe set geheugen...