Daarom haal ik me ook een scherm erbij, 24 inch of groter, van Acer, Samsung of iets dergelijks. Wil ook eigenlijk een Apple scherm of een Eizo, maar die zijn erg aan de hoge prijs.jj71 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 16:30:
[...]
Als je veel grafisch werk gaat doen, dan zou ik zeker géén 13-inch MacBook (Pro) nemen, omdat het scherm te klein is en een te lage resolutie heeft (slechts 1280 x 800) voor serieus grafisch werk. Ik zou dan minstens een 15-inch nemen, en misschien wel een 17-inch overwegen (hoewel die natuurlijk niet goedkoop is).
Ik heb zelf een Dell XPS M1330 gehad en was me constant aan het ergeren aan de lage resolutie van 1280 x 800. Voor programma's zoals Photoshop heb je veel schermruimte nodig en ik zou 1280 x 800 dan echt te weinig vinden.
Op mijn kamer waar ik toch het meeste zit, is dat veel handiger om te werken, keyboard en muis erbij. Voor thuis is een klein formaat dan ook weer handig.
15 inch is opzicht ook nog wel te doen, begint alleen bij € 1.502,97 en die met een andere videokaart is al meteen: € 1.655,29
Dan is het meteen een grootte investering. Moet er nog goed over nadenken..het is een hoop geld voor een student