Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Bedankt.Laguna schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:05:
Klinkt als BACC migratie, je kan proberen om je MAC adres aan te passen, als het goed is heb je er dan geen last meer van.
Ik heb het aangepast, nu even afwachten of de lijn stabiel is.
nieuwsgierige vraag: waar staat een BACC migratie voor?
Edit:
Totzover geen problemen, het werkt dus. Dank!
[ Voor 7% gewijzigd door souheil op 06-06-2009 15:05 ]
ik koop toch liever me eigen draadloze router nadat ik de problemen met die sitecom bende bij iemand anders heb gezien.GBTW schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 15:22:
Net mijn nieuwe modem binnen gekregen, zal zo eens aansluiten, maar wat wel dikke fail is dat ze een actie hebben voor een nieuwe router van sitecom welke niet gigabit is, terwijl het modem dat wel ondersteunt. Enige features over oude router is snellere wireless. Toch een gemiste kans denk ik zo.
de router wil geen enkele voor van beveiliging accepteren die goed samenwerkt met de laptop van me kennisen. en de wireless usb dongle die erbij is ook een ramp soms duurt het wel 15 minuten voordat die een keer de router kan vinden.
Mijn probleem klinkt hetzelfde, regelmatig wegvallende internetverbinding, en ik zou dit ook graag willen proberen, maar ik weet niet exact hoe ik het mac-adress verander. Zou ik dit moeten doen ergens in de modem of in de router?bloodsaiyan schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:23:
[...]
Bedankt.
Ik heb het aangepast, nu even afwachten of de lijn stabiel is.
nieuwsgierige vraag: waar staat een BACC migratie voor?
Edit:
Totzover geen problemen, het werkt dus. Dank!
Mezelf quoten...F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:10:
Zucht:
- In maart smartcard telefonisch geactiveerd.
- In mei geen zenders meer. (m.u.v. NLD1)
- Daarna telefonisch via geautomatiseerd menu geactiveerd.
- Ging niet goed, toen via medewerker geactiveerd. Uur later is de activatie doorgevoerd.
- Toen via de website digitaal totaal pakket aangevraagd.
- Vijf dagen later is totaal pakket nog niet beschikbaar.
- Afgelopen dinsdag gebeld, blijkt oplevering totaal pakket te zijn vertraagd naar 4 juni. Telefonisch geactiveerd en 5 minuten later de extra zenders.
- Precies om 0:00 afgelopen nacht zijn de extra zenders weer verdwenen.
- Vanmorgen gebeld, blijkt dat ze opzegging via de website hebben doorgekregen... Wat dus een aanvraag was, die ze afgelopen dinsdag er doorheen hebben geschoten. Daarna opnieuw telefonisch aangevraagd en 5 minuten later had ik de extra zenders uit het totaal pakket weer.
Hopelijk levert dit geen factuurtechnisch drama op.
De Ziggo website ga ik voorlopig keihard negeren. (tevens een tip voor anderen)
Afgelopen dagen 4 brieven gekregen:
1. Wijziging abonnement: activatie standaard digitaal pakket
2. Wijziging abonnement: aanvraag digitaal totaal pakket
3. Wijziging abonnement: opzegging digitaal totaal pakket
4. Wijziging abonnement: aanvraag digitaal totaal pakket
Hoezo verspilling van papier?
Kreeg vandaag ook een email van Ziggo:
Geachte abonnee,
In de nacht van dinsdag 9 juni op woensdag 10 juni 2009 zijn wij druk bezig om ons netwerk te verbeteren. Dit heeft tot gevolg dat de verbinding met het internet enkele minuten wordt onderbroken. Telefoneert u ook via de kabel, dan wordt ook deze verbinding kortstondig verbroken. Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, voeren wij deze verbeteringen uitsluitend tussen middernacht en zes uur 's ochtends uit.
Zonodig alleen resetten
In principe merkt u niets van onze werkzaamheden. Mocht u de volgende ochtend toch geen telefoon- of internetverbinding hebben, dan kunt u eenvoudig zelf de verbinding herstellen door de stroom van uw modem af te halen en na 30 seconden deze er weer op te zetten. Dit noemen we ook wel resetten.
Eerst modem, dan router, dan computer
Heeft u meerdere computers of maakt u gebruik van draadloos internet, dan is uw modem waarschijnlijk aan een router gekoppeld. Deze router verdeelt de internetverbinding over uw computers. Maakt u gebruik van een router, dan willen wij u sowieso aanraden om de stroom van uw modem en uw router te halen en vervolgens de stekker van het modem weer in het stopcontact te doen. Als de bovenste vier lampjes van het modem branden kunt u ook de router weer aanzetten.
Zorg ervoor dat uw computer(s) tijdens het resetten uitstaan. Na het resetten kunt u uw computer(s) weer opstarten.
Door het volgen van bovenstaande instructies krijgt u snel weer dezelfde snelle internetverbinding als u van ons gewend bent.
Mochten bovenstaande stappen de verbinding niet herstellen, dan kunt u contact opnemen met onze speciale ondersteuningsafdeling via het tijdelijke telefoonnummer 088-717 2385 (op werkdagen van 08:00 - 22:00 uur en in het weekend van 10:00 - 18:00 uur). Voor alle andere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via 0900-1884 (lokale kosten).

Hebben meer klanten dit telefoontje gehad?
Ja, maar bij mij speelden ze het net even iets anders:Patriek schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:07:
Ik werd gisteren mobiel gebeld door een onbekend nummer; een onderzoeksbureau in opdracht van Ziigo. Men stelde vragen mbt de kwaliteit van het telefonisch contact met Ziggo. Men zou mijn telefoonnummer van Ziggo hebben gehad hier voor.... alleen kan ik me niet herinneren dat ik dat nummer verschaft heb. Anyways, ik heb het er niet zo op als mijn gegevens doorgegeven worden aan bedrijven die me storen met ongewenste telefoontjes. Vond het trouwens sowieso een beetje vreemd, want een v/d eerste vragen was; bent u klant van Ziggo? .....![]()
Hebben meer klanten dit telefoontje gehad?
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:06:
Werd net gebeld door Ziggo voor een klanttevredenheidsonderzoek. Die gozer stelde allerlei vragen over het overstappen en hoe mijn oordeel daarover was.
De laatste vraag was "mogen we de uitkomsten van deze enquête doorgeven aan uw nieuw provider?". Ik dacht, zei die nou nieuwe of oude provider, dus ik vroeg hem de vraag te herhalen. Hij zei toen toch echt "nieuwe provider". Ik merkte toen op dat ik nu met de nieuwe provider sprak, toen hij mij (pas na een kwartier, aan het einde van het gesprek) kenbaar maakte dat hij van *insert onverstaanbare te snel uitgesproken naam* namens Ziggo belde...
Ik krijg om de dag een ander ip, verschrikkelijk irritant aangezien ik een development/mail-server heb draaien thuis, kan ik er ineens niet meer op komen omdat het ip veranderd is. Vandaag voor de 5de keer al weer in 1,5 week...
Ik heb hetzelf niet gemerkt, maar hier een topic dat het zo schijnt te zijn:ahbruinsma schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 19:05:
Iemand last van veranderende ip's de laatste dagen bij Ziggo? (Omgeving Leiden)
Ik krijg om de dag een ander ip, verschrikkelijk irritant aangezien ik een development/mail-server heb draaien thuis, kan ik er ineens niet meer op komen omdat het ip veranderd is. Vandaag voor de 5de keer al weer in 1,5 week...
http://ziggo.gebruikers.e...id=984&pid=4298#post_4298
dan moet ik namelijk snel me bestelling plaatsen voor me nieuwe wireless router en netwerkkaarten/usb dongle
en een hirschman versterker niet te vergeten
[ Voor 7% gewijzigd door Mili op 07-06-2009 05:00 ]
Heb toevallig sinds gisteren na 3 jaar een nieuw ip, in Utrecht (leidsche rijn).ahbruinsma schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 19:05:
Verwijderd
Daar zijn ze goed in, net als bij de Belastingdienst. Sinds mijn verhuizing een brief of 8 geloof ik, met allerlei wijzigingen en gedoe. Gelukkig allemaal kloppend dus hoef geen actie te ondernemen, maar het is wel zonde van het geld.
Aan de andere kant is het waarschijnlijk goedkoper om het automatisch eruit te gooien die brieven, een medewerker erop zetten ter controle kost gok ik meer. Dus in dat kader valt het wel weer mee.
Internet werkt nog steeds top hier btw! Met een Sitecom router, wordt aanbevolen door Ziggo en had ik voor 17 euro op de kop getikt bij de Saturn. Was nooit kapot van Sitecom, maar deze doet het wonderbaarlijk goed.
Verwijderd
Nee, dan issie defect. Schoonouders hebben het ook gehad, een reset lost het voor even op maar na een paar uur/dagen is het weer zover.buddow schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:18:
Ik heb digitale tv met een Humax IR-Fox C. Soms loopt het geluid niet helemaal gelijk met het beeld. Is dit op te lossen?
Ff Ziggo bellen, krijg je een nieuw.
Hier ook al voor de 3e/4e keer in korte tijd. (Voorhout, omgeving Leiden dus.)ahbruinsma schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 19:05:
Ik neem dus aan dat ik zo plots ineens een Dude met mijn nieuwe modem kan verwachten aan de deur? en hoe zit dat dan moet dat motorola apparaat, moet ik die opsturen of wordt die meegenomen?
iemand enig idee wat de bedoeling is? Vind het best irritant dat je niet ruimschoots van de voor te horen krijgt over veranderingen..
Ik heb voor de informatie een all-in-1 Extra pakket. Ik ben verders aardig tevreden over deze verbinding. Na een hoop gebel en gedoe begin dit jaar toen in de verbinding kreeg was er van alles verkeerd met de telefoon die uitviel, digitale zenders die misten en had ik een all-in-1 plus pakket gekregen inplaats van de aangevraagde extra. Na een heleboel gebel en gedoe en veel euro,s aan telefoonkosten minder werkt nu alles zoals ik het wilde hebben. En blijft het ook werken..
Alvast bedankt!
[ Voor 39% gewijzigd door ikbengoofy op 07-06-2009 16:49 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Nee helaas krijgen wij als AIO-extra bezitters nog geen nieuw modem, die krijgen we pas bij de volgende upgrade begin 2010 als het goed is.ikbengoofy schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:43:
Ik lees net op de frontpage over de (eindelijke) snelheidsverhoging. Lees alleen niks over het modem wat ik zal moeten krijgen? er zou toch een nieuw modem komen? Ik heb namelijk nog niks mogen ontvangen kwa aankondiging of iets dergelijks.
Ik neem dus aan dat ik zo plots ineens een Dude met mijn nieuwe modem kan verwachten aan de deur? en hoe zit dat dan moet dat motorola apparaat, moet ik die opsturen of wordt die meegenomen?
iemand enig idee wat de bedoeling is? Vind het best irritant dat je niet ruimschoots van de voor te horen krijgt over veranderingen..
Ik heb voor de informatie een all-in-1 Extra pakket. Ik ben verders aardig tevreden over deze verbinding. Na een hoop gebel en gedoe begin dit jaar toen in de verbinding kreeg was er van alles verkeerd met de telefoon die uitviel, digitale zenders die misten en had ik een all-in-1 plus pakket gekregen inplaats van de aangevraagde extra. Na een heleboel gebel en gedoe en veel euro,s aan telefoonkosten minder werkt nu alles zoals ik het wilde hebben. En blijft het ook werken..
Alvast bedankt!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Maar dan kunnen ze nooit adverteren met 50Mbps voor dat abo, omdat het geleverde modem max 38Mbps doet.MrBlueEyes schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:28:
[...]
Nee helaas krijgen wij als AIO-extra bezitters nog geen nieuw modem, die krijgen we pas bij de volgende upgrade begin 2010 als het goed is.

[ Voor 13% gewijzigd door Patriek op 07-06-2009 18:43 ]
Vindt het helemaal niet erg dat de AIO-extra bezitters geen nieuw modem krijgen. De klachten die ik al gelezen heb op diverse forums lijkt het er meer op dat de Z3i abbonement houders proefkonijn zijn voor Ziggo.MrBlueEyes schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:28:
[...]
Nee helaas krijgen wij als AIO-extra bezitters nog geen nieuw modem, die krijgen we pas bij de volgende upgrade begin 2010 als het goed is.
Geef mij maar een firmware upgrade in mijn huidige Motorola Surfboard, het modem mogen ze opsturen als alles perfect werkt.
Dat zou inderdaad niet logisch zijn. Weet je dat zeker MrBlueEyes?Patriek schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:41:
[...]
Maar dan kunnen ze nooit adverteren met 50Mbps voor dat abo, omdat het geleverde modem max 38Mbps doet.
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen ?
[ Voor 20% gewijzigd door Hoyden op 07-06-2009 18:49 ]
A1E Extra krijgt ook een nieuw modem binnenkortbarzi schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:45:
[...]
Dat zou inderdaad niet logisch zijn. Weet je dat zeker MrBlueEyes?
Dat DSL providers er mee weg komen met 20Mbps adverts is dat de techniek er ligt, maar 't per klant af hangt v/d afstand. Ziggo zou in dit geval het feitelijk onmogelijk kunnen bieden met dat modem.
[ Voor 4% gewijzigd door Patriek op 07-06-2009 18:54 ]
Volgens mij leveren ze al sinds april dat model. Ik verwacht die ook te mogen ontvangen binnekort.Hoyden schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:47:
Is de kans erg groot, indien ik over 2 weken Ziggo Ai1 bestel incl HD ontvanger voor 99,-, dat ik dan de Samsung DCB-H380 krijg ?
[ Voor 3% gewijzigd door Patriek op 07-06-2009 18:52 ]
Verwijderd
Ik heb net sinds 3 dagen Ziggo en heb de Humax 5000c gekregen.Hoyden schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:47:
Is de kans erg groot, indien ik over 2 weken Ziggo Ai1 bestel incl HD ontvanger voor 99,-, dat ik dan de Samsung DCB-H380 krijg ?
Zal er nog verschil zijn in levering van model omtrent welke Ai1 pakket je aanschaft ?Crim schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:07:
[...]
Ik heb net sinds 3 dagen Ziggo en heb de Humax 5000c gekregen.
Daarmee bedoel ik bijv. dat ze de Humax uitlevering bij de Ai1 extra en de Samsung bij de Plus ?
Mij maakt het op zich niet zoveel uit, want ik heb al een Dreambox met daarop alles van Ziggo
Verwijderd
Nou, 12 Juni is géén garantie dat je alles hebt en de boel het ook daadwerkelijk doet. Gisteren was mijn ingangsdatum en zou alles rond moeten zijn. Ik loop echter nog steeds op m'n modem te wachtenMili schreef op zondag 07 juni 2009 @ 05:00:
vandaag de brief binnen gehad die mijn AI1 plus bevestigd. er staat ingangsdatum ordernummer 12 juni betekent dat als ik rond die datum de apparatuur binnen heb dat internet het zou moeten doen?
dan moet ik namelijk snel me bestelling plaatsen voor me nieuwe wireless router en netwerkkaarten/usb dongle
en een hirschman versterker niet te vergeten
Verwijderd
Heb het DOCS 2 Modem van Ziggo.
Heb het ook maar uit dit forum, tijdje terug had iemand het erover namelijk.Luqq schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:48:
[...]
A1E Extra krijgt ook een nieuw modem binnenkortde z3i users kregen hem alleen wat eerder..maar hierna gaan ze zo snel mogelijk die dingen versturen
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Als je een Motorola modem hebt --> 192.168.100.1Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 20:46:
Weet iemand hoe ik in de kabelmodem kan inloggen van Ziggo?
Heb het DOCS 2 Modem van Ziggo.
Name Provisioned State Speed (Mbps) MAC Address RF Downstream Interface Enabled Up 55.616 n/a RF Upstream Interface Enabled Up 30.720 n/a
Gaan ze die eerste upgrade dan door dit huidige modem proberen te proppen?
username: admintaz3d_nl schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:08:
[...]
Als je een Motorola modem hebt --> 192.168.100.1
wachtwoord: motorola
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Verwijderd
Ik vind het nogal een verschil:
5Mbps voor 29,95 Ziggo
35Mbps voor 41,95 Glashart
Dat is net zoiets als een SDSL met een ADSL verbinding vergelijken; gaat over beide internet maar de techniek is anders. Niet overal is er glas dus is Ziggo wel degelijk een goed alternatief.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:01:
(hoezo Ziggo is duur...).
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Z2 wordt staks 10Mbit/s als ik het goed heb, maar ja € 29.95 blijft veel geld daarvoor.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:01:
Zijn hier mensen die onlangs zijn overgestapt van Ziggo naar een andere provider? Ik ben benieuwd of zo'n overstap een beetje soepel verloopt. Onlangs is mijn (huur)woning gratis voorbereid op glasvezel en ik ben van plan dit te gaan doen. Voor een tientje meer in de maand ga ik dan naar 35Mbps internet (hoezo Ziggo is duur...).
5Mbps voor 29,95 Ziggo
Ik heb Alles-in-1 Plus en betaal € 49,95 voor het complete pakket, inclusief straks een 20Mbit verbinding. Eindelijk meer waar voor je geld.
Dat was ik ook net aan het typenbert74 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:55:
[...]
Z2 wordt staks 10Mbit/s als ik het goed heb, maar ja € 29.95 blijft veel geld daarvoor.
Ik heb Alles-in-1 Plus en betaal € 49,95 voor het complete pakket, inclusief straks een 20Mbit verbinding. Eindelijk meer waar voor je geld.

Ik vraag me alleen af heb je er ook televisie en telefoon bij.
als dat er nog bijkomt, dan kom je volgens mij in de buurt van alles-in-1 Extra
en dan betaal je €64.95 voor een 50/5 Mbits/s en dan heb je ook telefoon en televisie
Deze tabel laat de prijzen zien bij Ziggo inclusief analoge (en dus ook digitale) tv bij de Internet verbindingen, en de All in 1 prijzen, waarbij dus volgens mij geen analoge tv kosten bij komen en je dus ook telefonie bij hebt.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:01:
5Mbps voor 29,95 Ziggo
product | (totaal)prijs | tot juli 2009 | na juli 2009 | 2010 |
Internet Z1 | € 36,20 | 2 mbit / 0,5 mbit | 3 mbit / 0,5 mbit | 5 mbit / 0,5 mbit |
Alles in 1 Basis | € 39,95 | 1 mbit / 0,15 mbit | 1,5 mbit / 0,25 mbit | 2 mbit / 0,25 mbit |
Internet Z2 | € 46,20 | 5 mbit / 1 mbit | 10 mbit / 1,5 mbit | 15 mbit / 2,5 mbit |
Alles in 1 Plus | € 49,95 | 10 mbit / 1,5 mbit | 20 mbit / 3 mbit | 30 mbit / 4 mbit |
Internet Z3 | € 64,20 | 15 mbit / 1,5 mbit | 25 mbit / 4 mbit | 40 mbit / 5 mbit |
Alles in 1 Extra | € 64,95 | 20 mbit / 3 mbit | 50 mbit / 5 mbit | 80 mbit / 10mbit |
Er even van uit gaande dat je nu de 5 mbit verbinding hebt, betaal je dus een totaalbedrag van € 46,20, vanaf 2010 heb je dan dus 15 mbit.
Gooi je er nog 3 euro extra tegen aan heb je dus vanaf 2010 30 mbit, ja dit is dus 5 mbit trager dan glashart, maar wel inclusief analoge en digitale tv via de kabel en tevens telefonie erbij.
En als je denkt, goh neem ik Internet Z3, dan betaal je toch die 3 kwartjes per maand extra voor 80 mbit.
Ik: "wat is de status"
Ziggo: "Nou ik zie helemaal geen bestelling staan meneer.."
Ik: "hoe kan dat? ik ben telefonisch overeengekomen met een collega van u dat het omgezet zou worden en ik verwachtte de oplevering tussen vandaag en 3 dagen"
Ziggo: "sorry ik kan hier echt niks over terug vinden"
Ik: "en als u mij nu invoert hoe lang duurt het dan? "
Ziggo: "ik zie dat ik u niet kan aanmelden omdat uw vorige order nog niet is afgerond"
Ik: "Dat lijkt mij sterk ik kijk al 2 weken (digitale) televisie"
Ziggo: "ja maar zo werkt dat niet, wij moeten wachten op terugkoppeling van de leverancier dat alles is opgeleverd, pas als dat gebeurt is kunnen wij uw pakket wijzigen"
Ik: "Hoe lang gaat dat duren?"
Ziggo: "weet ik niet"
Hierna nog regelmatig teruggebeld, het verwarrende is ook dat de medewerkers verschillende dingen zeggen. Een medewerker beloofde zelfs dat ik uiterlijk 31 mei internet zou hebben en dat het modem al onderweg was. Niks ontvangen. Telefonische navraag schetste verbazing bij de medewerker:
Ziggo: "Nou meneer ik snap niet dat mijn collega dat gezegd heeft want we wachten nog op de bevestiging dat uw vorige order is opgeleverd, dus er kan helemaal niet een modem opgestuurd zijn"
Ik: "Ik word dus goed door jullie aan het lijntje gehouden, want hoe lang kan het nog gaan duren, voor mijn gevoel kan dat een maand, een half jaar of een jaar zijn"
Ziggo: "Ja dat weet ik ook niet meneer, u moet afwachten"
Bovenstaande is trouwens een sterk verkortte samenvatting. Heb al aardig qwat keren aan de telefoon gehanngen met elke keer helaas hetzelfde onbevredigende antwoord: "We wachten op bevestiging dat pakket is opgeleverd pas daarna kunnen we uw bestelling invoeren".. Boos worden lijkt ook geen enkele zin te hebben, ze kunnen mij ook niet doorverbinden met iemand die direct de nieuwe bestelling kan invoeren of op een andere manier mij kan helpen. Het lijkt erop dat het ze niet boeit of je nou een abonnement met ze afsluit.
Lekker frustrerend
[ Voor 6% gewijzigd door robbertb op 08-06-2009 10:36 ]
Verwijderd
Heb ook erg het idee dat het per regio verschillend is; ik hoor mensen om mij heen nooit klagen over Ziggo (klantenservice) hier in de omgeving Den Haag maar vrienden van mij in Zwolle en omstreken worden er niet vrolijk van?!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
ik kom van Online waar ik sinds 6 maanden een halvering van de snelheid haal.
zou zonde zijn als ik dit zo blijft bij Ziggo.
Bij kabel is de lengte van de kabel niet afhankelijk op je snelheidfespen schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:08:
kan je ergens een Ziggo snelheidstest doen?
ik kom van Online waar ik sinds 6 maanden een halvering van de snelheid haal.
zou zonde zijn als ik dit zo blijft bij Ziggo.
Ik heb inmiddels al meer dan 6 medewerkers gesproken, maar kom helaas niet verder. Als ik dan na zo'n telefoongesprek teleurgesteld ophang, heb ik wel een paar dagen nodig om weer moed bij elkaar te verzamelen voor een volgende, niets verhelderende, telefoongesprek met Ziggo.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:41:
mijn ervaring is dat je gewoon moet blijven bellen tot je er een aan de lijn hebt die er wel verstand van heeft , ik heb ook problemen gehad met ziggo , heb wel 6 verschillende medewerkers aan de lijn gehad voor mijn probleem ,
Maar dan zouden ze je afhankelijk van je postcode naar een bepaalde afdeling moeten doorschakelen. Zou dat de reden zijn dat je je postcode moet geven als je belt? Om vervolgens als je een medewerker spreekt weer een postcode moet geven? Ik zit overigens ook in de regio Noord(oost) Nederland.Ballebek schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:05:
[...]
Heb ook erg het idee dat het per regio verschillend is; ik hoor mensen om mij heen nooit klagen over Ziggo (klantenservice) hier in de omgeving Den Haag maar vrienden van mij in Zwolle en omstreken worden er niet vrolijk van?!
Dat van die postcode was vroeger (toen het nog alleen Casema was) alleen voor het automatisch systeem om te kijken of er al storingen bekend zijn en dan dat bandje af te spelen. Er werd inderdaad niks door gestuurd naar de telefoon/pc.robbertb schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:13:
[...]
Ik heb inmiddels al meer dan 6 medewerkers gesproken, maar kom helaas niet verder. Als ik dan na zo'n telefoongesprek teleurgesteld ophang, heb ik wel een paar dagen nodig om weer moed bij elkaar te verzamelen voor een volgende, niets verhelderende, telefoongesprek met Ziggo.
[...]
Maar dan zouden ze je afhankelijk van je postcode naar een bepaalde afdeling moeten doorschakelen. Zou dat de reden zijn dat je je postcode moet geven als je belt? Om vervolgens als je een medewerker spreekt weer een postcode moet geven? Ik zit overigens ook in de regio Noord(oost) Nederland.
Ik weet wel dat ik nu soms iemand uit Den Haag en soms iemand uit Utrecht(?) aan de lijn krijg. Ik ben erg bekend met het systeem en aangezien we moesten wachten op het systeem ondervroeg ik ze nog even. Blijkbaar hebben ze nog STEEDS alle 3 de systemen. Want hij moest steeds wisselen van programma als hij een klant kreeg uit Den Haag, Zwolle etc..
Ook het technische systeem is nog apart voor de verschillende regio's.
Dit was wel 2/3 maanden geleden overgens
Oh noes.. No more TreinTijden :(
KPN en Telfort zijn ook nog compleet verschillende systemen (heb ik gehoord van mijn collega's) en dat ging ook nog ff duren dus bij Ziggo zal dat ook nog wel het geval zijn.Wiebbe schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:25:
[...]
Ook het technische systeem is nog apart voor de verschillende regio's.
[ Voor 12% gewijzigd door Uberprutser op 08-06-2009 11:29 ]
(Regio Amstelveen)
Helaas kan de monteur vandaag niet meer langskomen dus waarschijnlijk vrijdag pas.
Nu ben ik wel HEEEL blij met mijn reserve DSL lijntje van Online.
http://www.deyterra.com
Klopt aan de hand van je postcode zou je in principe bij de juiste regio moeten uitkomen, maar hangt er vanaf hoe druk het bij jouw regio op dat moment is, als het erg druk is kan je bij een andere regio terechtkomen.robbertb schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:13:
[...]
Ik heb inmiddels al meer dan 6 medewerkers gesproken, maar kom helaas niet verder. Als ik dan na zo'n telefoongesprek teleurgesteld ophang, heb ik wel een paar dagen nodig om weer moed bij elkaar te verzamelen voor een volgende, niets verhelderende, telefoongesprek met Ziggo.
[...]
Maar dan zouden ze je afhankelijk van je postcode naar een bepaalde afdeling moeten doorschakelen. Zou dat de reden zijn dat je je postcode moet geven als je belt? Om vervolgens als je een medewerker spreekt weer een postcode moet geven? Ik zit overigens ook in de regio Noord(oost) Nederland.
Dat je vervolgens nogmaals je postcode aan een medewerker moet geven is logisch of voer jij soms ook je letters van je postcode in? Zonder letters en huisnummer heb je niets aan die info, behalve inderdaad voor een eventuele bekende storing op die postcode.
Klopt overigens wel dat er weinig mensen werken die het echt snappen, het is gewoon een soort van loterij, je moet geluk hebben met wie je te spreken krijgt. Triest, maar wel de waarheid.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
De 'help'-desk van Ziggo lijkt er eerder op ingesteld om problemen niet aan het licht te laten komen, dan ze op te lossen. In dat opzicht zijn ze beter in het hardop voorlezen van de knowledgebase dan daadwerkelijk problemen oplossen. Op het moment dat er iets is dat buiten het geven van informatie valt, begint de helpdesk te disfunctioneren.robbertb schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:13:
[...]
Helaas zijn helpdeskers niet aanspreekbaar op handelingen, en kan je niet terug bellen met de vraag hoe het zit, en waarom een fout is gemaakt. Geen enkele medewerker voelt zich geroepen om op een gegeven moment fouten van collega's mee te laten tellen in het handelen. En de persoon die enige verantwoordelijkheid kan dragen of delegeren heeft de mogelijkheid telefoongesprekken te weigeren, en doet dit ook.
Iedere keer dat ik gebeld heb voor mijn huidige storing (en dat is een keer of
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Verwijderd
Als ik het goed begrijp was de H380 voor de slaapkamer bedoeld en omdat 't uiterlijk wat saai is, koop je voor veel geld er een Cisco voor in de plaats? Als je niet weet wat je met je geld moet doen, kun je 't ook aan een goed doel schenken... Hoezo decadent?Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:07:
Ik kreeg ook (later dan geplant) de H380. Qua gebruik niks mis mee, maar het uiterlijk is ronduit saai, daarom hb ik hem verkocht via mp en er een cisco voor terug gekocht (met flinke bij betaling) dus wij hebben nu boven én beneden de cisco staan
Ik moet helaas zeggen dat dit erg herkenbaar issamo schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:20:
[...]
De 'help'-desk van Ziggo lijkt er eerder op ingesteld om problemen niet aan het licht te laten komen, dan ze op te lossen. In dat opzicht zijn ze beter in het hardop voorlezen van de knowledgebase dan daadwerkelijk problemen oplossen. Op het moment dat er iets is dat buiten het geven van informatie valt, begint de helpdesk te disfunctioneren.
[knip heel verhaal]
Ik heb met drie verschillende personen contact gehad en deze hebben de problemen keurig opgelost. Eerst kreeg ik te horen hoe ik de ontvanger kon retourneren, daarna iemand van facturatie die de creditfactuur heeft aangemaakt en iemand van de administratie die mijn smartcard alsnog telefonisch heeft geregistreerd.
De smartcard werkte binnen een uur weer, en via Mijn Ziggo heb ik de creditfactuur al zien staan. Top!
Misschien heb ik geluk gehad met de medewerkers, maar ik ben tevreden.
Mensen die in dit topic reageren en "dreigen" over te stappen op ADSL mogen hun borst nat maken. Ik kom net van ADSL, en nog wel van een "kwaliteitsprovider" (XS4ALL), maar dat was vele malen erger dan wat ik tot nu toe in dit topic heb gelezen over Ziggo.
Tja als je eenmaal internet hebt van Ziggo en de facturen kloppen, dan gaat het meestal wel goed volgens mij. Maar zie het maar eens te krijgenF4T4L_3RR0R schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:47:
Hier is het een en ander ook fout gegaan, maar telkens telefonisch zeer snel en accuraat opgelost.
Mensen die in dit topic reageren en "dreigen" over te stappen op ADSL mogen hun borst nat maken. Ik kom net van ADSL, en nog wel van een "kwaliteitsprovider" (XS4ALL), maar dat was vele malen erger dan wat ik tot nu toe in dit topic heb gelezen over Ziggo.
Het is dan ook het Ziggo-beleid dat ik aankaart. Maar het zijn wel de medewerkers die het zo uitvoeren dat de gebruiker nergens meer terecht kan. Er is geen ziggo-medewerker die op een gegeven moment aankaart bij zijn meerdere dat t fout gaat, en dat het beter moet.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:25:
vergeet niet dat die helpdeskmedewerkers gebonden zijn aan het ziggo beleid...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Ik keek net op http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/tarieven, zie ik staan dat het bellen naar Ziggo klanten nu € 0,012 kost met een starttarief van € 0,0245.
Het is al enige tijd zo dat onderling bellen alleen gratis is als de beller een Alles-in-1 bundel heeft.F4T4L_3RR0R schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:18:
Voorheen belde je als Ziggo klant toch gratis naar andere Ziggo klanten?
Ik keek net op http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/tarieven, zie ik staan dat het bellen naar Ziggo klanten nu € 0,012 kost met een starttarief van € 0,0245.
Zelfde probleem hier....ook sinds vandaag niet meer bellen...HlpDsK schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:31:
Is bij meer mensen Ziggo Telefonie weggevallen? Ik kan sinds vandaag dus niet meer bellen. Geen kiestoon. In het modem staat alles als actief en werkend aangegeven qua status, zoals het hoort. Modem al een keer van de stroom afgehaald natuurlijk. Helpt niets.
Alleen bij mij staat dit er:
Telephony DHCP Completed
Telephony TFTP Completed
Telephony Provisioning State Pass
Telephony Line 1 CMS Registration State Disconnected
Ik ga ze maar ff lastig vallen daaro.
"Ineens" opgelost na bellen met klantenservice
[ Voor 15% gewijzigd door eXistenz op 08-06-2009 18:14 ]
Verwijderd
Goed lezen is een vak vriend, ik zeg dat het uiterlijk van de h380 zo saai is dat ik besloten hebt hem te verkopen en in plaats daarvoor een cisco op de slaapkamer te zetten. Ik kan ook daar dan uitzending gemist bekijken enzo. Plus, kan ook programma`s opnemen waarvan ik weet dat ik ze toch op bed ga bekijken.rowicom schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:03:
[...]
Als ik het goed begrijp was de H380 voor de slaapkamer bedoeld en omdat 't uiterlijk wat saai is, koop je voor veel geld er een Cisco voor in de plaats? Als je niet weet wat je met je geld moet doen, kun je 't ook aan een goed doel schenken... Hoezo decadent?
Ik werk zo`n 13 uur per dag en dat vaak 6 dagen per week, dus, ja ik kan het betalen. En ook het kanker fonds reuma fonds clinie clowns komen hier niks tekort
Dus eerst lezen dan pas wild om je heen gaan trappen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 18:08 ]
Ga ze nu maar eens opbellen.
Geloof me er wordt genoeg geklaagd door medewerkers, er wordt alleen geen flikker mee gedaan...samo schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:16:
[...]
Het is dan ook het Ziggo-beleid dat ik aankaart. Maar het zijn wel de medewerkers die het zo uitvoeren dat de gebruiker nergens meer terecht kan. Er is geen ziggo-medewerker die op een gegeven moment aankaart bij zijn meerdere dat t fout gaat, en dat het beter moet.
Zijn ze voor nieuwe/ veranderende abonees ook al begonnen met het uitdelen van docis 3 modems of is dit een foutje?
Ze hebben gewoon het basis alles in 1 abonnement gekozen dus het huidige arris internet/telefonie modem zou nog snel genoeg moeten zijn
Hier ook al een paar dagen waardeloze download speeds, varieert tussen de 0.5 en 1.5Mbit, was 4Mbit. Upload lijkt in orde, telefonie heb ik niet. Gemeten met speedtest.net.An1mA schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:51:
Hier doet het telefonie het ook niet en is me internetsnelheid ingezakt 20mb is nu 12 en van 2 naar 0.3.
Ga ze nu maar eens opbellen.
Misschien heeft het te maken met de snelheidsverhoging, maar dan zijn ze er wel vroeg bij.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Wat ik nog niet had vermeld is dat een medewerker vrijdag had gezegd er spoed bij te zetten om mijn order te verwerken.robbertb schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:31:
Ik heb op 5 mei mij aangemeld voor (digitale)televisie in mijn nieuwe appartement.
..knip..
Lekker frustrerend
Update:
Net weer gebeld, weer een andere medewerker gesproken. Order van 5 mei (televisie, wat ik al een paar weken in huis heb) is nog steeds niet afgerond waardoor order van 12 mei (alles in 1 pakket) nog steeds niet ingevoerd is. Ook zei hij "ik zie er helemaal geen spoed bij staan meneer, maar dat kan ik gezien de situatie er wel bijzetten".

Hehe herkenbaar, er spoed bijzetten heeft ook echt geen nut, daar wordt al helemaal niet naar gekeken. De order moet een aantal stappen doorlopen dit gaat allemaal automatisch, dus als een order niet doorloopt kan een medewerker daar ook niets aan doen, er is inderdaad een afdeling die daar wel wat aan kan doen, maar daar heeft de medewerker geen direct contact mee en de klanten al helemaal niet (maar dat is begrijpelijk).robbertb schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:34:
[...]
Wat ik nog niet had vermeld is dat een medewerker vrijdag had gezegd er spoed bij te zetten om mijn order te verwerken.
Update:
Net weer gebeld, weer een andere medewerker gesproken. Order van 5 mei (televisie, wat ik al een paar weken in huis heb) is nog steeds niet afgerond waardoor order van 12 mei (alles in 1 pakket) nog steeds niet ingevoerd is. Ook zei hij "ik zie er helemaal geen spoed bij staan meneer, maar dat kan ik gezien de situatie er wel bijzetten".Iemand is dus weer iets flink vergeten bij Ziggo. Maar ook nu kon er nog steeds geen termijn genoemd worden. Hij zei ook "we kunnen maar 1 order tegelijk verwerken meneer en uw order zit ergens vast". Dat probleem oplossen kon alleen een andere afdeling, maar er meteen mee in contact komen was helaas niet mogelijk.
Verwijderd
(op een verder lege witte pagina)Error code 403
Ik krijg deze error als ik op Mijn Ziggo probeer in te loggen, zowel in IE als in FF3. Als ik bewust een fout wachtwoord ingeef, krijg ik de "nette" foutmelding te zien die me vertelt dat mijn usernaam of wachtwoord fout is. Heb al alle cookies verwijderd, en de cache leeg gemaakt.
Iemand hetzelfde probleem?
Zijn er al mensen die het euroDOCSIS 3.0 hebben?
Onduidelijk.....thnx.
Krijg je als je hem nodig hebt vanzelf als het goed is..geduld.FunZip schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:57:
Had al enige tijd Z3i, ben nu over naar Alles-in-1 Extra, pakket enkele dagen geleden gehad maar nog wel met het SBV5121 (DOCSIS 2.0???). krijg ik nog een ander modem van Ziggo? Gaat dit vanzelf......of moet je daarvoor bellen?
Zijn er al mensen die het euroDOCSIS 3.0 hebben?
Onduidelijk.....thnx.
Ik heb het even geprobeerd maar ik kan hier gewoon inloggen (regio 5935)Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:16:
[...]
(op een verder lege witte pagina)
Ik krijg deze error als ik op Mijn Ziggo probeer in te loggen, zowel in IE als in FF3. Als ik bewust een fout wachtwoord ingeef, krijg ik de "nette" foutmelding te zien die me vertelt dat mijn usernaam of wachtwoord fout is. Heb al alle cookies verwijderd, en de cache leeg gemaakt.
Iemand hetzelfde probleem?
Same here, Hulsberg, vanaf een uur of 23.00 en zeker tot 02:00 toen ik plat ging. Nu vanmorgen doet alles het weer netjes. Stiekem even snel een download test gedaan, in de hoop dat er al een upgrade had plaatsgevonden...the-edge schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:24:
Gisteravond een tijdje zonder internet en telefonie gezeten.. Erg frustrerend..
http://yor.minitroopers.com
Hier rond 22:00 tot 23:00, bij een traceroute kwam ik wel voorbij mijn modem maar niet buiten het ziggo netwerkYor schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:07:
[...]
Same here, Hulsberg, vanaf een uur of 23.00 en zeker tot 02:00 toen ik plat ging. Nu vanmorgen doet alles het weer netjes. Stiekem even snel een download test gedaan, in de hoop dat er al een upgrade had plaatsgevonden...
Verwijderd
http://www.ziggo.nl/producten/internet/snelheidsverhoging
er staat nu
Goed nieuws: binnenkort nog sneller internetten voor dezelfde prijs
Vanaf medio 2009 kan je nog meer genieten van je internetverbinding, want dan verhogen wij de internetsnelheden. Welke snelheden voor jou gelden, lees je o.a. op deze pagina. Hou ook je mail goed in de gaten, want we informeren je persoonlijk over welke snelheden voor jou gaan gelden.
Wat hetzelfde blijft, is de prijs van je abonnement. Je kunt dus naast internetten en mailen nog sneller je foto’s en filmpjes online zetten voor dezelfde prijs.
Veel en vooral sneller internetplezier!
Uhhm geen 1 juli dan ?
Zijn we blij gemaakt met een dooie mus ?
Medio zie ik als 1 juni - 31 juli, ik denk dat ze dit doen zodat ze de implementatie wat meer kunnen faseren.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:17:
De snelheids verhoging pagina is weer gewijzigd ?
http://www.ziggo.nl/producten/internet/snelheidsverhoging
er staat nu
Goed nieuws: binnenkort nog sneller internetten voor dezelfde prijs
Vanaf medio 2009 kan je nog meer genieten van je internetverbinding, want dan verhogen wij de internetsnelheden. Welke snelheden voor jou gelden, lees je o.a. op deze pagina. Hou ook je mail goed in de gaten, want we informeren je persoonlijk over welke snelheden voor jou gaan gelden.
Wat hetzelfde blijft, is de prijs van je abonnement. Je kunt dus naast internetten en mailen nog sneller je foto’s en filmpjes online zetten voor dezelfde prijs.
Veel en vooral sneller internetplezier!
Uhhm geen 1 juli dan ?
Van Q1 naar Q2 naar Q2 (1 Juli was al geen Q2 meer). Ik snap dat het een complexe wijziging is, maar de vele vertragingen bij de implementatie zijn wel weer tekenend voor Ziggo.
Klopt, in dit geval hoeft het nog niet per definitie later te zijn, het kan zelfs eerder. Ja het lijkt me ook sterk, maar laten we nog maar even afwachten (veel meer kan je toch niet doen).rally schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:33:
Ja, maar wel wederom de zoveelste wijziging.
Van Q1 naar Q2 naar Q2 (1 Juli was al geen Q2 meer). Ik snap dat het een complexe wijziging is, maar de vele vertragingen bij de implementatie zijn wel weer tekenend voor Ziggo.
Tsja, je kunt er nu wel een heel verhaal omheen breien, maar je schreef aanvankelijk dit:Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:03:
[...]
Goed lezen is een vak vriend, ik zeg dat het uiterlijk van de h380 zo saai is dat ik besloten hebt hem te verkopen en in plaats daarvoor een cisco op de slaapkamer te zetten. Ik kan ook daar dan uitzending gemist bekijken enzo. Plus, kan ook programma`s opnemen waarvan ik weet dat ik ze toch op bed ga bekijken.
Ik werk zo`n 13 uur per dag en dat vaak 6 dagen per week, dus, ja ik kan het betalen. En ook het kanker fonds reuma fonds clinie clowns komen hier niks tekortDus eerst lezen dan pas wild om je heen gaan trappen
Ik kreeg ook (later dan geplant) de H380. Qua gebruik niks mis mee, maar het uiterlijk is ronduit saai, daarom hb ik hem verkocht via mp en er een cisco voor terug gekocht (met flinke bij betaling) dus wij hebben nu boven én beneden de cisco staan
Dacht 't dus toch goed gelezen te hebben...
Kunnen zij er wat aan doen dat wij zo goed op de hoogte zijn.rally schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:33:
Ja, maar wel wederom de zoveelste wijziging.
Daarna hebben ze zelf gecommuniceerd dat het Q2 zou worden en nu zijn zel zelf begonnen met de communicatie dat het Q3 aan het worden is (hoewel ze nog steeds Q2 zeggen, wat betekend dat Ziggo met een andere kalender werkt :-) )
Ze zijn dus zo'n 4-6 maanden later dan de oorspronkelijke communicatie
denk geen dooie mus, maar een vertraagde musVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:17:
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Ik zit maar te wachten tot één van onze mede-tweakers het signaal geeft dat hij inmiddels 50 mbit binnenlurkt.Luqq schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:25:
Ik denk dat ze het gewoon uitrollen in de gebieden waar het wel mogelijk is, maar gewoon de marge erg groot houden omdat ze misschien niet overal in 1x eurodocsis3.0 uit kunnen rollen? Dat ze gewoon zo een hoop gezeik proberen te voorkomen
[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 09-06-2009 16:00 ]
Er van uitgaande dat je een particulier abonnement hebt: In je router kan je als het goed is je WAN MAC adres veranderen. Als je dat doet, krijg je automatisch ook een ander IP adres van Ziggo toegewezen.Bart1983 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:47:Heb al gedacht aan het aanvragen van een nieuwe IP adres maar weet niet of de helpdesk daar in meegaat.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Helaas geen router.TFHfony schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:59:
[...]
Er van uitgaande dat je een particulier abonnement hebt: In je router kan je als het goed is je WAN MAC adres veranderen. Als je dat doet, krijg je automatisch ook een ander IP adres van Ziggo toegewezen.
Verwijderd
Domino mus ;PnIghtorius schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:22:
[...]
denk geen dooie mus, maar een vertraagde mus
Ik ben benieuwd, ik heb alles in één plus en die 20MBit moet mijn modem prima aankunnen dus kom maar op.Luqq schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:25:
Ik denk dat ze het gewoon uitrollen in de gebieden waar het wel mogelijk is, maar gewoon de marge erg groot houden omdat ze misschien niet overal in 1x eurodocsis3.0 uit kunnen rollen? Dat ze gewoon zo een hoop gezeik proberen te voorkomen
Even een goedkope router halen/lenen?
Tenzij de block op je abonnement zit op basis van het MAC address van je modem.
Wel even de stroom zo'n 30 seconden van je modem halen.
Sowieso stroom minuutje van je modem halen om MAC lijst te wissen.
Heb je hier een mail adres van?RolfLobker schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:36:
Mail anders zelf ook even naar de abuse afdeling.
abuse@ziggo.nl??Bart1983 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:29:
Heb je hier een mail adres van?
-
Nee, werkt niet volgens onderstaande forum. Heb wel via de ziggo website een klacht gestuurd naar de afdeling abuse.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13852
In ieder komt er een monteur langs en ik hoop dat hij de modem vervangt door een doc 3 ^^
Afgelopen zondag was ineens mijn preview periode van dig. tv afgelopen...
Dus op de website de smartcard geactiveerd en maandag deed ie het weer
(voordeel is natuurlijk altijd dat je in de tussentijd gewoon analoog kan kijken, maar goed dit was alleen maar zondagavond).
Activeren via de ziggo website gaat wat mij betreft dus prima
Dit topic is gesloten.
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.
Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.