[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste
Acties:
  • 311.544 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:02

The Legend

*Plop*

Hotzenwalder schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:20:
[...]

Dat mogen ze zeker, maar in het geval van XS4ALL behield je dezelfde snelheid als het abbo wat je al had, maar moest je 20 euro meer gaan betalen omdat je er opeens een website bij had waar je niet om gevraagd had.
Ziggo zou gewoon internet-only abbo's moeten verkopen met dezelfde snelheid als Alles-in-1 extra. Dit is koppelverkoop. :/
Ja, dus. Koppelverkoop is niet per definitie verboden ofzo :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb sinds kort AiE-Plus maar ik heb wat problemen met het netwerk configureren. Na het modem heb ik een Linksys WRT54g v3.1 staan om onder andere wireless mn laptop te kunnen gebruiken. Van het modem gaat de utp kabel in de eerste LAN poort.
Alles werkt behalve m'n PS3. Daar krijg ik de volgende fout: DNS fout 80710102. Tenminste toen de WRT54 als DHCP server fungeerde. Toen heb ik een halve dag lopen prutsen met instellingen m.b.v tips via google (o.a. port forwarding, dns server instellen, topics op GoT). Nu heb ik het weer zo ingesteld dat de Motorola alle ip adressen uitdeelt, maar nu krijgt de PS3 helemaal geen ip adres meer.
Het rare is dat het vorige week nog werkte, maar sindsdien heb ik vanalles veranderd vanwege andere problemen als wegvallende verbindingen. M'n desktop krijgt wel gewoon een IP adres van de Motorola, dus waarom de PS3 niet?
Misschien is er een mede-tweaker met eenzelfde configuratie met het verlossende antwoord.
Ik heb de PS3 trouwens liever niet wireless verbonden, want dat zou ook nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:59

Aldmar

Niks...

Exorcist schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:26:
22 april bevestigingsbrief van Ziggo gekregen (+ tel nummer en activatie-wachtwoord). Ingansdatum abonnement is 19 mei, heb alleen nog geen modem of iets ontvangen. In de brief staat "rond de ingansdatum van uw abonnement", maar begin hem nu wel licht te knijpen of het op tijd komt.

Hoe is jullie ervaring hieromtrent?
Mijn oplevering zou 2 april zijn (26 maart bevestigingsbrief ontvangen), maar het modem kreeg ik 2 of 3 dagen later. Voor mij was dat geen probleem omdat ik nog een paar dagen het Telfort abonnement had. Het Ziggo abbo gaat ook pas echt in als je het modem hebt geactiveerd, dus je betaald niets als je het modem nog niet hebt ;)
SayWhatAgain! schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:03:
Ik heb sinds kort AiE-Plus maar ik heb wat problemen met het netwerk configureren. Na het modem heb ik een Linksys WRT54g v3.1 staan om onder andere wireless mn laptop te kunnen gebruiken. Van het modem gaat de utp kabel in de eerste LAN poort.
Alles werkt behalve m'n PS3. Daar krijg ik de volgende fout: DNS fout 80710102. Tenminste toen de WRT54 als DHCP server fungeerde. Toen heb ik een halve dag lopen prutsen met instellingen m.b.v tips via google (o.a. port forwarding, dns server instellen, topics op GoT). Nu heb ik het weer zo ingesteld dat de Motorola alle ip adressen uitdeelt, maar nu krijgt de PS3 helemaal geen ip adres meer.
Het rare is dat het vorige week nog werkte, maar sindsdien heb ik vanalles veranderd vanwege andere problemen als wegvallende verbindingen. M'n desktop krijgt wel gewoon een IP adres van de Motorola, dus waarom de PS3 niet?
Misschien is er een mede-tweaker met eenzelfde configuratie met het verlossende antwoord.
Ik heb de PS3 trouwens liever niet wireless verbonden, want dat zou ook nog kunnen.
Ik heb ook AIEplus en een linksys router (160n). De motorola modem is aangesloten op de WAN poort van de linksys. De linksys is de DHCP server en alles (incl. PS3 en X360) krijgt netjes een ip. In het modem heb ik trouwens niets verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Aldmar schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:17:
Ik heb ook AIEplus en een linksys router (160n). De motorola modem is aangesloten op de WAN poort van de linksys. De linksys is de DHCP server en alles (incl. PS3 en X360) krijgt netjes een ip. In het modem heb ik trouwens niets verandert...
Ook de DHCP server in de Motorola niet uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Aldmar schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:17:
[...]

Mijn oplevering zou 2 april zijn (26 maart bevestigingsbrief ontvangen), maar het modem kreeg ik 2 of 3 dagen later. Voor mij was dat geen probleem omdat ik nog een paar dagen het Telfort abonnement had. Het Ziggo abbo gaat ook pas echt in als je het modem hebt geactiveerd, dus je betaald niets als je het modem nog niet hebt ;)
De betaling deert me niet, ging er meer om dat ik de 23ste ga verhuizen, en voor die tijd een verbinding op mn nieuwe adres zou hebben. Als systeembeheerder kan het makkelijk zijn soms vanaf huis iets te doen :P

(en nee, geen onbeveiligde Wifi's in de buurt helaas :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:47:
[...]

Ja die bedoel ik, ik denk namelijk dat die niet goed is en als dat zo is dan moet die vervangen worden en datkan alleen door een monteur.
Sinds ik in Den Haag heb gelopen weet ik dat het meeste matriaal daar vervangen moet worden.
Dan zal dat het zijn denk ik. Deze is idd oud :). Morgen komt er een monteur langs, hoop dat hij het kan fixen. Iig bedankt voor je moeite :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:59

Aldmar

Niks...

SayWhatAgain! schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:23:
[...]

Ook de DHCP server in de Motorola niet uitgezet?
Nee, ben nog nooit in de Motorola geweest om iets te wijzigen... De linksys router krijgt gewoon een IP(217.121.xxx.xxx) van het modem. Het netwerk (LAN) zelf is allemaal in de range 192.168.2.xxx. Volgens mij werkt het modem in bridge-stand en stuurt alles direct door naar de linksys. Het LAN netwerk is gescheiden van het WAN netwerk wat ook de afwijkende ip's verklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:54
Aldmar schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:05:
[...]
... De linksys router krijgt gewoon een IP(217.121.xxx.xxx) van het modem.
De modem fungeert slechts als bridge en deelt dus geen IP uit, althans niet in on-line mode... Je Linksys router krijgt een IP van de DHCP van Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:44:
Sinds vanmorgen is om de 5 minuten de hele verbinding weg, krijg ik een error van mijn Airport dat de DNS servers niet bereikbaar zijn en dan na een minuut gaat ie weer verder.
Hier ook zoiets sinds zaterdagavond en de opvolgende dagen tot nu toe.
Regio: Den Haag, Transvaalwijk.
1 à 2 minuten verbinding, daarna niets meer.
Heb wat zitten vogelen met DNS-nummers e.d, maar ben er achter gekomen dat iedere keer als ik de DCHP-lease renew met de modem, dat dan de verbinding 3-5 seconden later weer terugkomt, om dan vervolgens weer na 1 à 2 minuten weg te vallen.

Kortom, Uitermate Teleurstellend dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Volgens mij hebben ze vanavond onderhoud?
Geachte abonnee,

In de nacht van maandag 18 mei op dinsdag 19 mei 2009 zijn wij druk bezig om ons netwerk te verbeteren. Dit heeft tot gevolg dat de verbinding met het internet enkele minuten wordt onderbroken. Telefoneert u ook via de kabel, dan wordt ook deze verbinding kortstondig verbroken. Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, voeren wij deze verbeteringen uitsluitend tussen middernacht en zes uur 's ochtends uit.

Zonodig alleen resetten
In principe merkt u niets van onze werkzaamheden. Mocht u de volgende ochtend toch geen telefoon- of internetverbinding hebben, dan kunt u eenvoudig zelf de verbinding herstellen door de stroom van uw modem af te halen en na 30 seconden deze er weer op te zetten. Dit noemen we ook wel resetten.

Eerst modem, dan router, dan computer
Heeft u meerdere computers of maakt u gebruik van draadloos internet, dan is uw modem waarschijnlijk aan een router gekoppeld. Deze router verdeelt de internetverbinding over uw computers. Maakt u gebruik van een router, dan willen wij u sowieso aanraden om de stroom van uw modem en uw router te halen en vervolgens de stekker van het modem weer in het stopcontact te doen. Als de bovenste vier lampjes van het modem branden kunt u ook de router weer aanzetten.

Zorg ervoor dat uw computer(s) tijdens het resetten uitstaan. Na het resetten kunt u uw computer(s) weer opstarten.

Door het volgen van bovenstaande instructies krijgt u snel weer dezelfde snelle internetverbinding als u van ons gewend bent.

Mochten bovenstaande stappen de verbinding niet herstellen, dan kunt u contact opnemen met onze speciale ondersteuningsafdeling via het tijdelijke telefoonnummer 088-717 2385 (op werkdagen van 08:00 - 22:00 uur en in het weekend van 10:00 - 18:00 uur). Voor alle andere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via 0900-1884 (lokale kosten).

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Ziggo Klantenservice

[ Voor 96% gewijzigd door AMDFreak op 18-05-2009 22:02 ]

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud nieuws AMDfreak, is al 2 dagen geleden besproken hier;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En het is blijkbaar niet alleen in de nacht van 18-19e, sinds dag of 2 weer af en toe verbinding weg en 2min later weer terug.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 23:07
En nu 2 minuten geleden springt mijn tv op zwart. Ben benieuwd hoe lang dit geintje weer duurt. Al de 4e keer onderhoud binnen 5 dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door WidgetTWW op 18-05-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:17

dbzfan

Nee.

Ballebek schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:33:
[...]

Doe is een speedtest.net testje?
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/476547969.png

Hier in een studentenhuis.. hebben het 47 euro abbo volgens mij.

Klopt eigenlijk wel precies met wat ze beloven bij Ziggo... En heb nooit problemen met snelheid.

[ Voor 14% gewijzigd door dbzfan op 19-05-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24

ThaHandy

Discovery Channel

zoo, nieuwe router (610N)van et weekend en de snelheden zijn weer ok :)

Adam.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/476635362.png

eindhoven
ping error

London.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/476637553.png

:*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
ThaHandy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 03:39:
Had niets met Ziggo te maken dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:10:
[...]

Bedoel je het plastic vierkante "doosje" op de wand of eigenlijk het doosje waar de groene kabel uit komt? Want die kan ik niet zien :).
Monteur is langs geweest. Hij zat ook een dik half uur te kloten en kwam tot de conclusie dat het modem stuk is..Nieuw modem nu en hij doet het prima! Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:17

dbzfan

Nee.

ThaHandy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 03:39:

Adam.
[afbeelding]

eindhoven
ping error

London.
[afbeelding]

Welk abbo heb jij? Ik dacht dat 15 mbit het hoogste was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
Ik heb al de hele avond mijn Airport en vriendin (die zat te zeiken dat ze wilde internetten ;)) verrot gescholden omdat de verbinding de hele tijd wegviel als we met z'n 2en op de lijn zaten.
Ik dus net de kabel uit de WAN port gerukt en direct in mijn machine geprikt... Same story, telkens verbinding kwijt. Ik Ziggo bellen, staat er al een bandje op dat er een storing is in mijn regio. :')

Nu dus nog maar even op mijn oude ADSL lijntje.

[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 19-05-2009 20:49 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 23:53
Wij hebben deze week (of eerder, mijn huisgenoot is een lakse zak) een brief ontvangen of we willen overstappen naar het alles in één pakket. Nu weet ik dat de snelheden van het Z3i pakket in Q2 omhoog gaan naar 50Mbit evenals het AIO pakket. Hierna gaan de snelheden weer omhoog voor AIO naar 80Mbit, maar over Z3i is niets bekend. Hoe kan ik dan een keuze maken of ik wil overstappen?

Iemand anders deze brief ook gehad?

Verder zou ik willen weten of het AIO pakket ook de mogelijkheid tot het versturen van fax bied.

[ Voor 10% gewijzigd door HenkEisDS op 19-05-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:28
Z3i stopt, je gaat automatisch over naar All In One. Je hoeft dus niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Thumbs up voor Ziggo dusver. De 19de was de ingangsdatum abonnement, pakket had ik vandaag precies op tijd.

Had vanochtend gebeld omdat ik me zorgen maakte, had binnen 1m iemand aan de lijn die keurig zei dat de chauffeur van de TNT onderweg zou moeten zijn. Perfect! Verbinding werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24

ThaHandy

Discovery Channel

Volkert schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 07:51:
[...]

Had niets met Ziggo te maken dus?
nope, die draytek 2200VG kan maar 30Mbit/2Mbit :| (alweer 160 euro naar de haaien)
dbzfan schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:59:
[...]

Welk abbo heb jij? Ik dacht dat 15 mbit het hoogste was?
Z3i sinds april, en heb sinds mei 40/3Mbit + nieuwe modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ballebek schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:48:
Ik heb al de hele avond mijn Airport en vriendin (die zat te zeiken dat ze wilde internetten ;)) verrot gescholden omdat de verbinding de hele tijd wegviel als we met z'n 2en op de lijn zaten.
Ik dus net de kabel uit de WAN port gerukt en direct in mijn machine geprikt... Same story, telkens verbinding kwijt. Ik Ziggo bellen, staat er al een bandje op dat er een storing is in mijn regio. :')

Nu dus nog maar even op mijn oude ADSL lijntje.
Dat de inhoud van het bandje verstaanbaar was...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net ook een Humax 5050 besteld, voor de woonkamer. Kan de meegeleverde Humax naar de slaapkamer. Alleen dan nog extra smartcartje en het HD pakket bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:10
HenkEisDS schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:37:
Wij hebben deze week (of eerder, mijn huisgenoot is een lakse zak) een brief ontvangen of we willen overstappen naar het alles in één pakket. Nu weet ik dat de snelheden van het Z3i pakket in Q2 omhoog gaan naar 50Mbit evenals het AIO pakket. Hierna gaan de snelheden weer omhoog voor AIO naar 80Mbit, maar over Z3i is niets bekend. Hoe kan ik dan een keuze maken of ik wil overstappen?

Iemand anders deze brief ook gehad?

Verder zou ik willen weten of het AIO pakket ook de mogelijkheid tot het versturen van fax bied.
Je gaat per 1 juli automatisch over op het AIO extra pakket. Dus een keuze hoef je niet te maken.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
HenkEisDS schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:37:
Voor zover ik weet kan dat gewoon. Bij het overstapformulier (kom van KPN en XS4ALL) zag ik deze optie in ieder geval langskomen.

Edit:
Q. Ik heb een aparte faxlijn. Kan ik deze behouden?
A. Ja, dat kan. Je kiest dan voor de optie ‘2e lijn’ waarop je de fax kunt aansluiten.
http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/vragen

[ Voor 25% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 20-05-2009 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Ballebek schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:48:
Ik heb al de hele avond mijn Airport en vriendin (..)
Airport?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Raven schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:34:
[...]

Dat de inhoud van het bandje verstaanbaar was...
Ik spreek vloeiend Turks en Arabisch; misschien werkt dat mee :P
Apple Airport Extreme > Wireless router apparaat van Apple

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

ah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al met z3i die de nieuwe modem hebben gehad in den haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ballebek schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:08:
[...]

Ik spreek vloeiend Turks en Arabisch; misschien werkt dat mee :P
Ik doelde eigenlijk meer op de slijtage van die oude te vaak gebruikte grijs gedraaide bandjes...

Maar dat ook :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 23:53
Ik heb zojuist contact gehad met Ziggo naar aanleiding van het bericht van F4T4L_3RR0R. Het is ook mogelijk om je telefoonlijn van het AIO pakket niet te gebruiken voor telefonie en alleen de faxlijn te gebruiken. Je hoeft dan geen extra lijn aan te vragen.

Laat mijn nieuwe aanwinst een mooie faxaansluiting hebben. HenkEisDS in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Even een vraag hebben meerdere mensen toevallig problemen met ESPN America (412) normaal te ontvangen?

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Hakker schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:15:
Even een vraag hebben meerdere mensen toevallig problemen met ESPN America (412) normaal te ontvangen?
Omgeving Delft geen problemen mee.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Ze zijn weer es bezig met de dns servers..
(den haag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik heb nog steeds problemen met Ziggo; telkens is mijn verbinding weg, trek ik de netwerkkabel uit mijn computer en stop hem direct weer erin heb ik weer internet.
Heb dit ook met andere kabels en een andere computer geprobeerd en exact hetzelfde?

Ziggo kan niks zien op mijn verbinding.

p.s. Ik had inmiddels dat lelijke ding er ook tussen gezet (die splitter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Ballebek schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:44:
Ik heb nog steeds problemen met Ziggo; telkens is mijn verbinding weg, trek ik de netwerkkabel uit mijn computer en stop hem direct weer erin heb ik weer internet.
Heb dit ook met andere kabels en een andere computer geprobeerd en exact hetzelfde?

Ziggo kan niks zien op mijn verbinding.

p.s. Ik had inmiddels dat lelijke ding er ook tussen gezet (die splitter).
Ik had gister en vandaag ook problemen.. net weer.
"Cannot resolve host" etc.. Ze zijn dus bezig met de dns servers.

Het duurt steeds ong 5 minuten en dan doet alles het weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
quartex schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:06:
[...]

Ik had gister en vandaag ook problemen.. net weer.
"Cannot resolve host" etc.. Ze zijn dus bezig met de dns servers.

Het duurt steeds ong 5 minuten en dan doet alles het weer..
Was hier in Oosterhout bij Breda vorige week. Voortdurend dns errors. Van dinsdag op woensdag zouden er werkzaamheden zijn waarvan we netjes op de hoogte waren gebracht middels een mail. Tot en met zondag bleven er vervolgens storingen zijn die de ene keer wel en de andere keer niet werden doorgegeven op 0900 1884. De helpdeskmedewerkers waren ook niet goed op de hoogte; " nee hoor meneer, ik zie niets zal wel aan uw router liggen". Mooiste was nog wel de juffrouw die op zaterdag avond adviseerde om systeemherstel te doen. :z

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

Mjah de DNS servers van Ziggo zijn nogal gaar. Ik ben al een tijd naar OpenDNS gegaan gewoon omdat die een heel stuk beter werken. Echt zonde dat basis functies van internet zo slecht behandeld worden door een paar ISPs

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend wat uitgebreid contact gehad (ivm met interactieve tv) met de ziggo helpdesk en wat ik begrijp zijn ze toch van plan om de snelheids verhoging toe te passen op de huidige motorola`s. Deze kunnen tot 43mb aan, en dat is voorlopig tot q4 voldoende om de logistiek niet te overbelasten.

Van mij mag het, ik vind 40mb genoeg om supersnel even iets binnen te halen, ik zie vanzelf dan wel ergens dit jaat die andere modem verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend was het zover, het gratis kijken was afgelopen en als het goed was zouden we als digitaal totaal pakket + HD open staan.
Mooi niet dus, E19-4, HD was wel open, maar SCi-FI bijvoorbeeld zat op slot.
Na het eerste belletje, fabrieks instellingen en opnieuw zoeken, geen resultaat.
2de belletje had iets meer effect, duurde een stuk langer, maar wel een opmerkelijk iets.
Toen mijn vader alle serienummers had gegeven wist de medewerker onze ontvanger op afstand te herstarten!
Hier stond ik wel even van te kijken, dus blijkbaar kunnen ze alle ontvangers zo laten herstarten, althans die door hun uitgegeven zijn denk ik zo.
Na contact met wijzigingen zou het 4 tot 48 uur duren, maar het was al ver daarvoor weer open :)

Dus +1 voor Ziggo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Meer mensen die vandaag ontzettende hoge latency hebben en een ontzettende lage upload (1400ms en 0,07up)? Het herstarten van de modem werkt even, maar na een paar uur valt die weer terug.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Snippertje schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:22:
Meer mensen die vandaag ontzettende hoge latency hebben en een ontzettende lage upload (1400ms en 0,07up)? Het herstarten van de modem werkt even, maar na een paar uur valt die weer terug.
Geen last van. full speed hier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier geen troubels in paradise, full speed dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:22:
Ondanks wat ik hierboven had is internet net als de rest full speed.
Wat me wel opvalt is dat Eindhoven (Edutel) een latency error geeft, woon je toevallig in die omgeving ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Nee ik woon in Zuid-Holland. Ik zal de modem en router beiden even een tijdje van de stroom halen, kijken of dat helpt.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Vandaag overgegaan op digitale tv behalve het gedoe van een extra afstandsbediening zeer tevreden over de kwaliteit. Wij hebben er alleen een HD pakket bij genomen maar momenteel ontvangen we echt elke mogelijke betaal zender(alle film1 varianten,eredivisie live en tig andere zenders), is dat normaal om je warm te maken of zit er iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
Crazyanz schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:55:
Vandaag overgegaan op digitale tv behalve het gedoe van een extra afstandsbediening zeer tevreden over de kwaliteit. Wij hebben er alleen een HD pakket bij genomen maar momenteel ontvangen we echt elke mogelijke betaal zender(alle film1 varianten,eredivisie live en tig andere zenders), is dat normaal om je warm te maken of zit er iets niet goed?
Dat is juist, omdat u zopas het pakket van Ziggo hebt gekregen en geïnstalleerd, dan krijgt u voor een proefperiode alle zenders aangeboden...
Dus idd om het met uw woorden te zeggen: warm maken inderdaad :)

Hoe lang die proefperiode is, weet k niet meer zeker. Geloof dat het 2-4 weken was, kan me vergissen...

[ Voor 4% gewijzigd door mindwarper op 22-05-2009 23:20 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij krijg je de eerste twee weken film enzo gratis dus ja om je lekker te maken.
vraagje voor degene die het weet..bij die nieuwe actie voor 130 euro interactieve televisie betaal je iets van 16 euro per maand maar komt daar de analoge abbo er ook nog bij van 16 euro? dus betaal je 32 euro?
vind het opzich wel een leuke actie alleen jammer dat je er 2 jaar aan vast zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
Ik heb even enkele vraagjes..

Ik heb sinds vorig jaar (toen nog Casema) een DTV abbo met de HUmax IR FOX C SD ontvanger, werkt allemaal prima...
Nu sinds 9 mei jl. Alles-in-1 Plus abbo...
Vraagje 1:
Ik heb hiervoor dus al Dig TV van Ziggo afgenmomen en te weten het Digitaal Totaal pakket, ga ik nu dit Totaal pakket "verliezen" voor de zgn. 5 Verrassingszenders dat het Ai1 pakket heeft?

Vraagje 2:
Ik weet dat er die actie van Ziggo nog loopt met geldteruggave bij koop installatiepakketten.
Stel, ik ga in een winkel de Humax iHDR-5050-c ontvanger kopen ter vervanging van deze IR FOX C, heb ik dan de mogelijkheid om mee te doen aan deze geld retour actie van Ziggo, als ik voorlopig nog 1 TV wil gebruiken met de smartcard die ik al heb?
Of zal deze situatie niet opgaan?

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:04:
volgens mij krijg je de eerste twee weken film enzo gratis dus ja om je lekker te maken.
vraagje voor degene die het weet..bij die nieuwe actie voor 130 euro interactieve televisie betaal je iets van 16 euro per maand maar komt daar de analoge abbo er ook nog bij van 16 euro? dus betaal je 32 euro?
vind het opzich wel een leuke actie alleen jammer dat je er 2 jaar aan vast zit
Daar zit het analoge abbo al bij inbegrepen, dus is niet 32 euro zoals u geschetst heeft...
Hoop dat dit duidelijk genoeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
mindwarper schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 01:06:
Ik heb even enkele vraagjes..

Ik heb sinds vorig jaar (toen nog Casema) een DTV abbo met de HUmax IR FOX C SD ontvanger, werkt allemaal prima...
Nu sinds 9 mei jl. Alles-in-1 Plus abbo...
Vraagje 1:
Ik heb hiervoor dus al Dig TV van Ziggo afgenmomen en te weten het Digitaal Totaal pakket, ga ik nu dit Totaal pakket "verliezen" voor de zgn. 5 Verrassingszenders dat het Ai1 pakket heeft?

Vraagje 2:
Ik weet dat er die actie van Ziggo nog loopt met geldteruggave bij koop installatiepakketten.
Stel, ik ga in een winkel de Humax iHDR-5050-c ontvanger kopen ter vervanging van deze IR FOX C, heb ik dan de mogelijkheid om mee te doen aan deze geld retour actie van Ziggo, als ik voorlopig nog 1 TV wil gebruiken met de smartcard die ik al heb?
Of zal deze situatie niet opgaan?
Vraag 1: Bij AIO bestaat ook het digitaal totaal pakket. Betaal je 9,95 extra voor per maand.

Vraag 2: Ja dat kan als je het formulier er voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
MrBlueEyes schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 02:53:
[...]

Vraag 1: Bij AIO bestaat ook het digitaal totaal pakket. Betaal je 9,95 extra voor per maand.

Vraag 2: Ja dat kan als je het formulier er voor hebt.
OK thx, ik denk dat je als antwoord op vraag 2 dit formulier bedoelt (is PDF document)?
Kortingscoupon Digitale Televisie
Of toch wel een ander formulier? Zo ja, waar/welke is dat dan?

Even voor de duidelijheid, stel ik koop dan ALLEEN de ontvanger, verder niets, dan is je antworrd nog steeds van toepassing, neem ik aan?
Sorry voor de onduidelijkheid/domme vraag misschien...

[ Voor 21% gewijzigd door mindwarper op 23-05-2009 03:11 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
mindwarper schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 01:08:
Daar zit het analoge abbo al bij inbegrepen, dus is niet 32 euro zoals u geschetst heeft...
Hoop dat dit duidelijk genoeg is...
Dat is niet correct. Je betaalt 16,25 voor de kabel aansluiting inclusief een basis pakket analoge en digitale Radio en TV. En twee jaar lang 16,95 extra voor het Interactieve pakket inclusief de afbetaling van de Cisco ontvanger. Bij elkaar dus 33,20. Als je ook nog extra digitale TV pakketten of het digitale Totaal pakket bij wilt dan komen daar nog extra kosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
ArChie schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 10:01:
[...]

Dat is niet correct. Je betaalt 16,25 voor de kabel aansluiting inclusief een basis pakket analoge en digitale Radio en TV. En twee jaar lang 16,95 extra voor het Interactieve pakket inclusief de afbetaling van de Cisco ontvanger. Bij elkaar dus 33,20. Als je ook nog extra digitale TV pakketten of het digitale Totaal pakket bij wilt dan komen daar nog extra kosten bij.
OK my bad, thanks voor de update/correctie...
Enig idee of mijn situatieschets (vraag 2) gebruikt kan worden om nog aansprak te kunnen maken op de geld retour actie van Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

Masterlans schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:47:
Bij deze dan toch een wat positiever bericht. In mijn nieuwe huis Ziggo AIO plus aangevraagd. Hiervoor ook netjes een week of twee later het startpakket gekregen met alle inhoud.
Alleen toen ik het modem thuis wilde gaan aansluiten bleek dat je een activatiecode moest hebben die per post gestuurd moest zijn.
Vervolgens toch maar de helpdesk gebeld aangezien ik niets had ontvangen op zowel het oude als het nieuwe adres en deze konden daar de lijn voor me activeren. De brief die mij gestuurd was kunnen zij niet inzien blijkbaar dus ze kunnen je niet even de code telefonisch doorgeven.
Dit bleek echter niet te werken aangezien mijn aansluiting niet zichtbaar was. Vervolgens is het hele zaakje overgedragen aan een zgn. "verbindingsofficier" (ik wil ook zo gave titel :)) en deze zou het oplossen.
Inderdaad deed de volgende ochtend (op een zaterdagochtend) het internet het.
Sindsdien geen problemen gehad, en nette down- en uploadsnelheden.

Alles bij elkaar dus wel irritant dat zo'n brief dan kwijt is en dat het wat gedoe kost om het rond te krijgen. Ik heb echter geen woord te kalgen over de behulpzaamheid van de mensen op de helpdesk, en het is wat mij betreft op een nette termijn opgelost.
Das vreemd, had laatst bij iemand die van @home -> ziggo gegaan is en later het alles-in-één pakket aangevraagd had. (Dus ook een andere modem mbt telefonie)

nieuwe modem.. dus activatiecode nodig. hij had het niet. Dus de helpdesk bellen.. en na 1 seconde in wacht te hebben gestaan kreeg ik netjes via de telefoon de benodigde activatie-code(s). modem geactiveerd en daarna was internet weer mogelijk.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
mindwarper schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 02:58:
[...]

OK thx, ik denk dat je als antwoord op vraag 2 dit formulier bedoelt (is PDF document)?
Kortingscoupon Digitale Televisie
Of toch wel een ander formulier? Zo ja, waar/welke is dat dan?

Even voor de duidelijheid, stel ik koop dan ALLEEN de ontvanger, verder niets, dan is je antworrd nog steeds van toepassing, neem ik aan?
Sorry voor de onduidelijkheid/domme vraag misschien...
Dat formulier inderdaad
Het volgende staat daar in:
Bij aanschaf van een standaard digitale ontvanger (SD) met Ziggo Startpakket ontvangt u € 25,00 van het aankoopbedrag retour.
Bij aanschaf van een digitale HD-ontvanger met Ziggo Startpakket
ontvangt u € 50,00 van het aankoopbedrag retour.

Actie korting na aankoop van Installatiepakket Digitale Televisie (SD of HD)
• Als u een Installatiepakket Digitale Televisie koopt krijgt u na insturing van de kortingscoupon en een kopie van het aankoopbewijs € 25
(vijfentwintig) terug op rekening.
• Als u een Installatiepakket Digitale Televisie HD koopt krijgt u na insturing van de kortingscoupon en een kopie van het aankoopbewijs € 50
(vijftig) terug op rekening.
Algemeen
• Een deelnemer koopt tijdens de actieperiode een Ziggo Standaard Digitaal- of HD-installatiepakket tegen de geldende prijs.
Bij de actie staat ontvanger en startpakket, maar bij de voorwaarden word dit startpakket niet genoemd. Dus ik zal maar ff met Ziggo hiervoor bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Helaas heb ik ondertussen ervaring met de supportdesk van ziggo :/

Telefonie werkt niet goed: ben niet bereikbaar. Heb ondertussen ongeveer 10 keer gebeld. Elke keer een ander verhaal, geen enkele belofte wordt nagekomen:

1. We bellen u terug.
Ja, bellen ze terug op het vaste nummer wat niet werkt |:( Ik had een mobiel nr achter gelaten juist daarom.

2. Binnen 2 dagen lossen we het op.
Uiteraard niks opgelost na 4 dagen, was te verwachten :z

3. We bellen u uiterlijk morgen terug terug, nu wel op u mobiel
Uiteraard na 3 dagen geen telefoontje van ziggo

4. We sturen een monteur
Komt langs, meneer er is niks wat ik hier kan doen, dit zullen we toch intern moeten oplossen :/

5. Weer een weekje later. Tsja meneer, het kan morgen opgelost zijn, maar het kan ook pas volgende week zijn, dat kan ik niet zeggen. Ik kan niet in die systemen kijken, heel vervelend vind ik dat :O
Dus het kan ook over een maand nog steeds niet opgelost zijn :/

6. Maar meneer, ik zie dat u bent gebeld (zie 1). Ik kan niet zien wie dat precies was en waarom, maar we hebben gebeld.
|:( |:(

* We Are Borg vraagt zich ondertussen af wat hij wel kan doen om dit op te lossen. Iemand tips :) ?

[ Voor 5% gewijzigd door We Are Borg op 23-05-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindwarper schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:19:
[...]

Dat is juist, omdat u zopas het pakket van Ziggo hebt gekregen en geïnstalleerd, dan krijgt u voor een proefperiode alle zenders aangeboden...
Dus idd om het met uw woorden te zeggen: warm maken inderdaad :)

Hoe lang die proefperiode is, weet k niet meer zeker. Geloof dat het 2-4 weken was, kan me vergissen...
2 maanden staat alles open :)
Maar je mist niet veel met Film 1, Sport 1 intereseert me helemaal niet, alleen als je van voetbal houdt is het leuk, maar voor de rest mis je daar ook niks aan.
Wij hebben digitaal totaal pakket en HD, maar het HD pakket is tot nu toe vrij beperkt in tegenstelling tot een pakket als bij Caiway.
412 Discovery Channel HD
413 NGC HD
414 BravaHDTV
416 HD3
417 HISTORY HD
418 Animal Planet HD
419 MGM HD
420 VOOM HD
422 MTVN HD
423 Fashion TV HD
424 Rush HD
Echter mis je niet veel, de enige 2 die ik bij Ziggo mis zijn Animal Planet HD en MTVN (MTV Networks).
Brava is meer een test kanaal net als HD3 (soort cultuur zender), MGM is net als de normale MGM, dus meestal oude films dat uberhaupt dus niet HD kan zijn.
Fashion en Voom zijn het zelfde, alleen Voom richt zich ook op rijzen en muziek, maar is ook meestal over mode en Rush is een onderdeel van Voom die allerlei extreme sporten uitzend.
We Are Borg schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:33:
* We Are Borg vraagt zich ondertussen af wat hij wel kan doen om dit op te lossen. Iemand tips :) ?
Enige wat je kan doen is naar het modem gaan via 192.168.100.1 zoals in de TS staat en dan naar configuration en dan reset defaults en save, kan dus maximaal 30 minuten duren voordat ie weer terug is.
Misschien dat ie nieuwe software inlaad en dat het dan wel werkt, anders is het toch echt een probleem bij Ziggo of je modem is niet helemaal 100%, maar dat had de monteur moeten oplossen door een nieuwe neer te zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2009 13:52 . Reden: editje voor We Are Borg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

We Are Borg schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:33:
Zeggen dat je geen abo meer betaalt totdat het opgelost is, hun wat motivatie geven om het op te lossen dus ;)
Weet uit ervaring dat dat werkt. :P

edit:

Er is hier iets mafs aan de hand.
In de passive mode settings van BPFTP-server heb ik cc*******-b.zwoll1.ov.home.nl staan, terwijl dat tot een paar maanden terug cc******-c.ensch1.ov.home.nl moest zijn.

Als ik naar www.watismijnip.nl ga krijg ik dat nieuwe (zwoll1) cc-nr te zien, bij een tracert ook, maar als ik dan op test klik in BPFTP-server krijg ik een totaal ander ip te zien :? 94.214.*.* (na nog eens proberen 94.215.*.* :? ) ipv de 82.74.*.* die ik atm heb.
Nu maar even fixed ip ingesteld, hopelijk werkt dat goed (tot ik een ander ip krijg that is...)

Overigens, als ik naar dat onbekende ip een tracert doe, dan zie ik:
code:
1
2
3
4
5
  1     1 ms     1 ms     1 ms  192.168.1.1
  2    11 ms    16 ms    24 ms  10.194.0.1
  3   110 ms   219 ms   153 ms  213.51.136.145
  4    18 ms    16 ms    13 ms  zl-rc0001-cr101-ae3-0.core.as9143.net [213.51.15
8.125]

gevolgd door time-outs...

Bij 't ip van de 2e poging (geen timeouts) kom ik uit bij ene *ED**C*E.cable.ziggo.nl....

Doe ik een tracert naar mijn hostname, kom ik bij dat eerdergenoemde 94.215.*.* ip uit :? :?

Enig idee wat hier aan de hand is?

Voor de duidelijkheid een wat kortere versie:
tracert 82.74.*.* (= mijn ip) -> cc1*4*1*6-b.zwoll1.ov.home.nl
tracert cc1*4*1*6-b.zwoll1.ov.home.nl -> 94.215.*.*

Er gaat dus ergens iets goed mis.

[ Voor 74% gewijzigd door Raven op 23-05-2009 15:43 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 13:46:
[...]

Maar je mist niet veel met Film 1, Sport 1 intereseert me helemaal niet, alleen als je van voetbal houdt is het leuk, maar voor de rest mis je daar ook niks aan.
Wij hebben digitaal totaal pakket en HD, maar het HD pakket is tot nu toe vrij beperkt in tegenstelling tot een pakket als bij Caiway.

[...]

Echter mis je niet veel, de enige 2 die ik bij Ziggo mis zijn Animal Planet HD en MTVN (MTV Networks).
Brava is meer een test kanaal net als HD3 (soort cultuur zender), MGM is net als de normale MGM, dus meestal oude films dat uberhaupt dus niet HD kan zijn.
Fashion en Voom zijn het zelfde, alleen Voom richt zich ook op rijzen en muziek, maar is ook meestal over mode en Rush is een onderdeel van Voom die allerlei extreme sporten uitzend.

[...]

Enige wat je kan doen is naar het modem gaan via 192.168.100.1 zoals in de TS staat en dan naar configuration en dan reset defaults en save, kan dus maximaal 30 minuten duren voordat ie weer terug is.
Misschien dat ie nieuwe software inlaad en dat het dan wel werkt, anders is het toch echt een probleem bij Ziggo of je modem is niet helemaal 100%, maar dat had de monteur moeten oplossen door een nieuwe neer te zetten.
Ik ben vooral fan van ESPN en alle bbc kanalen (Kan ik eindelijk eens de NBA playoff weer volgen :D) maarja dit is me dan normaal weer geen geld waard we hebben nu alleen een HD pakket maar dat gaan we ook maar afzeggen want die 3 kanalen word ik ook niet opgewonden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb eens wat rondgesnuffeld in de modem schermpjes.

Twee dingen die mij opvielen:

1. De modemtijd loopt 1 uur achter. Lijkt me niet verschrikkelijk spannend.
2. Telephony Line 1 CMS Registration State - Disconnected

Dat laatste wellicht wel. Een factory reset gegeven en gewacht, maar dat was uiteraard niet de oplossing. Zal Ziggo maandag eens bellen met de insteek dat ik het abo geld niet wil betalen. Maar ja, dat is het eigenlijk niet: ik wil gewoon een werkende telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

lijkt mij zinloos te bellen; met mijn prima werkende telefoonlijn staat er precies hetzelfde :)

heeft niks te maken met of het wrkt of niet

[ Voor 24% gewijzigd door sander817 op 23-05-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:48:
2. Telephony Line 1 CMS Registration State - Disconnected
Dat heb ik ook, maakt niet veel uit, dit moet je wel hebben:

Telephony DHCP Completed
Telephony TFTP Completed
Telephony Provisioning State Pass

Als je dat hebt, dan kan het niet aan jou liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:04

Entity

9000rpm

Vorige week Alles-in-1-Extra besteld, op de website staat nog dat dit 20/3 is, maar is het inmiddels overal al opgewaardeerd?

Ben wel benieuwd wat voor snelheid ik ga halen namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

Entity schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:08:
Vorige week Alles-in-1-Extra besteld, op de website staat nog dat dit 20/3 is, maar is het inmiddels overal al opgewaardeerd?

Ben wel benieuwd wat voor snelheid ik ga halen namelijk :P
zover ik weet nog nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

De laatste berichten zijn dat dit waarschijnlijk gaat gebeuren eind juni/begin juli en dat de bestaande modems dmv een firmware update tot de maximale snelheid worden opgevoerd (50Mbit volgens diverse documentatie).

Dit om de logistiek van het vervangen van de bestaande modems voor DOCIS 3.0 modems niet te zwaar te belasten. Bovendien zullen er ongetwijfeld ook een hoop activatie problemen zijn, dus ik kan me voorstellen dat Zigoo dat Ziggo de uitrol hiervan liever gespreid doet.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 13:04

Entity

9000rpm

Ik neem aan dat je als nieuwe abonnee wel gelijk een nieuw type modem krijgt?

Nou ja, we zien wel, ik kom van 8mbit ADSL af (snelste ADSL variant die hier te krijgen is), dus merkbaar sneller wordt het als het goed is toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Ik ben een maandje geleden aangsloten en ik heb nog gewoon een docsis 2 modem gekregen. Dus ga er maar niet alvast van uit dat je standaard een docsis 3 gaat krijgen

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Z3i's zijn eerst gegaan (en nog) en krijgen wel de DOCIS3 en zullen daarna omgezet worden naar All-in-One Extra.

Daarna worden de AIO-E overgezet waarbij ze in eerste instantie een firmware update voor de modem krijgen en daarna zullen de nieuwe DOCIS 3.0 modems gefasseerd worden uitgerold, waarbij nog niet bekend is of dit in regio's gebeurd of op een andere wijze.
We zullen dus nog minstens een maandje geduld moeten opbrengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Ach ja, als het 30 graden is dan zit ik echt niet achter mijn PC. Als het in het najaar maar lekker snel is. :)

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Wat? Ben je nou een Tweaker of niet?
Dan zouden we JUIST achter de PC moeten gaan omdat "normale" mensen dan naar het strand gaan en "wij" dus bandbreedte te over hebben :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:30
rally schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:34:
Wat? Ben je nou een Tweaker of niet?
Dan zouden we JUIST achter de PC moeten gaan omdat "normale" mensen dan naar het strand gaan en "wij" dus bandbreedte te over hebben :+)
Ik zit wel binnen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 20:04
Nou vandaag is dus mooi digitale TV van Ziggo ermee opgehouden.Vanaf anmiddag was Nederland 1, 2, 3 en RTL 4 niet te ontvangen.Vanavond even gekeken op internet en er blijkt in mijn postcodegebied wel onderhoud plaats te vinden. Postcodegebied is 5237.
Maandagochtend 25 Mei worden een aantal frequenties voor digitale TV (van Ziggo) aangepast. Het gaat om het gebied met netwerkcode 1111 (Voormalig @home: Brabant & Limburg). Het kan het voorkomen dat de decoder een E48 of E52 melding geeft als deze 's nachts is blijven aanstaan op een gewijzigde frequentie. De oplossing is om even naar SBS6 te zappen en daarna na enkele hoger kanalen, hierna moet de foutmelding zijn verdwenen.

Mocht u door met de decoder heen en weer te zappen tussen een aantal kanalen het probleem niet kunnen oplossen voer dan een herinstallatie uit, de handleiding met de juiste netwerkcodes is te vinden op http://www.ziggo.nl/klant...-downloads/handleidingen/ (handleiding digitale televisie), ook staan hier de handleidingen van de gecertificeerde ontvangers.
Uiteraard de meest twijfelachtige raad van naar SBS6 zappen en dan een paar zender omhoog geprobeerd. Werkte helaas niet. Dan maar netwerk opnieuw scannen naar zender: 0 zenders gevonden.
Dan maar die herinstallatie. Kastje gereset en netwerk scannen: 0 zender gevonden. Nu hebben we hier dus geen enkele zender meer.

Mijn vermoeden is dat Ziggo wat frequenties heeft veranderd zonder dit duidelijk te communiceren. De huidige netwerkcode is 1111 en frequentie 356.00 Mhz. Daar is dus nu geen zender meer op te vinden.
Iemand een idee? Ziggo helpdesk is inmiddels dicht (en kost 10 cent per minuut ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sigma2k8 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:35:
Nou vandaag is dus mooi digitale TV van Ziggo ermee opgehouden.Vanaf anmiddag was Nederland 1, 2, 3 en RTL 4 niet te ontvangen.Vanavond even gekeken op internet en er blijkt in mijn postcodegebied wel onderhoud plaats te vinden. Postcodegebied is 5237.

[...]

Uiteraard de meest twijfelachtige raad van naar SBS6 zappen en dan een paar zender omhoog geprobeerd. Werkte helaas niet. Dan maar netwerk opnieuw scannen naar zender: 0 zenders gevonden.
Dan maar die herinstallatie. Kastje gereset en netwerk scannen: 0 zender gevonden. Nu hebben we hier dus geen enkele zender meer.

Mijn vermoeden is dat Ziggo wat frequenties heeft veranderd zonder dit duidelijk te communiceren. De huidige netwerkcode is 1111 en frequentie 356.00 Mhz. Daar is dus nu geen zender meer op te vinden.
Iemand een idee? Ziggo helpdesk is inmiddels dicht (en kost 10 cent per minuut ;)).
Hier staat je antwoord wel tussen denk ik: http://ziggo-gebruikers.n...thread.php?t=17950&page=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 22:53
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 13:46:
Je bedoeld vast de preview periode? Die is officieel 2 weken (14 dagen). Maar af en toe duurt deze langer.

In het verleden handteerde Ziggo een langere preview periode, dit had te maken met de vertraagde registratie van de smartcards. Maar dat is inmiddels opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 12:53
Dan is het alsnog vreemd dat je de zenderlijstn iet binnenhaalt, hier heb je namelijk geen smartcard voor nodig. En nederland1 wordt un-encrypted doorgegeven dus die zou je dan ook zo-ie-zo moeten kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sigma2k8 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:35:

[...]

Afhankelijk van je decoder moet je soms bij de frequentie een extra nul gebruiken. De Humax decoder wil dus 356.000 ipv 356.00. Al geprobeerd? Verder moet je smartcard inderdaad wel aangemeld zijn. Het tarief is trouwens al eeuwen geleden verlaagd naar lokaal tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
LouisXV schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:45:
[...]

Afhankelijk van je decoder moet je soms bij de frequentie een extra nul gebruiken. De Humax decoder wil dus 356.000 ipv 356.00. Al geprobeerd? Verder moet je smartcard inderdaad wel aangemeld zijn. Het tarief is trouwens al eeuwen geleden verlaagd naar lokaal tarief.
Dat was het probleem niet. De frequentieinstellingen stonden goed. Even met Ziggo gebeld en zij snapten het ook niet. Uiteindelijk stekker er maar uitgetrokken (zelf nog niet ondernomen omdat deze heeel ver achter de kast zat) en het opnieuw instellen van de frequentie leverde opeens weer zenders op.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Dus 2 maanden staan alle zenders open als je digitale televisie hebt? Welke zenders hou je over als je niets aanvullend hebt dan? Kan dat nergens echt concreet lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
the-edge schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:22:
Dus 2 maanden staan alle zenders open als je digitale televisie hebt? Welke zenders hou je over als je niets aanvullend hebt dan? Kan dat nergens echt concreet lezen..
Dat staat toch echt vermeld op de Ziggo site: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/zenderoverzicht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
* the-edge slaat zichzelf voor z'n kop..
Moet wat verder kijken dan m'n neus lang is, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik ga als alles goed gaat over 2 maanden verhuizen, nu zit ik te denken..
zal ik ziggo bellen en verhuizen (heb gehoord dat dat vaak verkeerd gaat)
of zal ik ziggo gewoon opzeggen en bij het nieuwe adres aanvragen (al dan niet onder de naam van mijn vriendin)
ik neig naar de 2de optie, met als hooft reden dat ik geen goede verhalen hoor over verhuizen, maar als bijkomend voordeel, ik krijg een nieuwe extra digitale ontvangen. alleen wat ik me afvraag wat gebeurd er met de huidige smartcard want die moet wel blijven werken. heeft iemand hier toevallig de zelfde keuze moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Lordsauron schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:32:
of zal ik ziggo gewoon opzeggen en bij het nieuwe adres aanvragen (al dan niet onder de naam van mijn vriendin)
ik neig naar de 2de optie, met als hooft reden dat ik geen goede verhalen hoor over verhuizen, maar als bijkomend voordeel, ik krijg een nieuwe extra digitale ontvangen. alleen wat ik me afvraag wat gebeurd er met de huidige smartcard want die moet wel blijven werken. heeft iemand hier toevallig de zelfde keuze moeten maken?
opzeggen !!
Mijn buren hebben ook de verhuis optie gekozen, en hebben ruim 3 maanden moeten wachten op een werkende internet lijn, telefonie en digitale tv.
Het mooie daarvan was dat Ziggo al die maanden wel het geld afschreef van hun rekening en ze hebben het tot heden nog steeds niet terug. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de nieuwe modem binnen gehad.
Heb hem aangesloten, en me eerste indruk is KLOTE
Internet is al 4 keer uitgevalen en het loopt super onstabiel.
Met me oude modem nooit problemen en nu zit ik met een klote verbinding.
Zou nu 40 mbit moeten hebben maar zit meestal nog dik onder de 30 mbit die ik had.
Zijn er meer die na hun nieuwe modem de snelheid zien dalen en veel onstabieler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Enige antwoord wat ik kan geven :)
Nieuwe aansluting kan in een paar dagen gerealiseerd zijn, verhuizing schijnt nogal moeizaam te gaan (collega van mij is ook al ff bezig inmiddels...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 06:57

Sa1

Lordsauron schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:32:
als je alles opzegt dan zeg je alles op, dus ook je smartcard, lijkt me niet meer dan logisch, toch? als je dan alles weer aanvraagt, dan krijg je dus een nieuwe smartcard, met 2 maand alle zenders en daarna kun je je echte pakket weer aanvragen.. lijkt me prima idee, zo voorkom je problemen.

Zelf heb ik heel goede ervaring met verhuizen, had m'n verhuizing doorgegeven, per de datum dat ik had doorgegeven had ik geen signaal meer op m'n oude adres, plug alles aan / in op m'n nieuwe adres en alles werkt in één keer... niets aan het handje... zo zou het natuurlijk altijd moeten gaan.. alleen begrijp inderdaad dat het vaker mis gaat dan goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
kreeg pasgeleden ook een brief.
ik had namelijk ziggo z3i..nu word dat volgens de brief omgezet naar all in one.
Maar helaas dat gaat niet door omdat ik in de regio twente woon(COGAS)gebied.

je kunt producten van ziggo in het cogas gebied wel los bestellen.
maar de all in one producten mogen weer niet.

ben benieuwd waneer Cogas en Ziggo daar een oplossing voor hebben
zodat de klanten in twente van het cogas gebied ook voordeel kunnen krijgen van de all in one paketten

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadDonkey schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:52:
Je bedoeld vast de preview periode? Die is officieel 2 weken (14 dagen). Maar af en toe duurt deze langer.

In het verleden handteerde Ziggo een langere preview periode, dit had te maken met de vertraagde registratie van de smartcards. Maar dat is inmiddels opgelost!
Nou toch echt wel hoor, 12 maart zelf geinstalleerd modem en ontvanger Humax 5000 en toen konden we alles kijken inclusief Film 1 en Sport 1 die nu dus wel E19-4 zijn en 22 mei was het afgelopen.
Dus 12 maart tot 22 mei is bij mij toch wel 2 maanden :)
Ik kan het zien aan mijn postings.
En nu hebben we weer korting dankzij Ziggo omdat ze dus het verkeerde pakket hadden opengezet d:)b

Maar hoe dan ook, je betaalt toch wel voor wat je wil kijken, want als je digitaal totaal pakket hebt dan kan je zenders kijken die je veel meer zou kijken dan het basis pakket, zeker als je de HD kanalen erbij toevoegt.
Wij kijken veel naar Discovery HD, NGC HD en History HD en van het digitiaal totaal pakket Sci-Fi (die kijk ik voornamelijk), VH1 Classic (luistert m'n vader naar), VH1 en TMF Dance (kijk/luistert ik naar).
Als de kleintjes van mijn zus er zijn dan staan de kids kanalen aan en zo kijken we altijd wel wat, maar veel minder nu naar de basis kanalen zoals RTL4/5/8, SBS6 e.t.c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:17:
[...]

Nou toch echt wel hoor, 12 maart zelf geinstalleerd modem en ontvanger Humax 5000 en toen konden we alles kijken inclusief Film 1 en Sport 1 die nu dus wel E19-4 zijn en 22 mei was het afgelopen.
Dus 12 maart tot 22 mei is bij mij toch wel 2 maanden :)
Ik kan het zien aan mijn postings.
En nu hebben we weer korting dankzij Ziggo omdat ze dus het verkeerde pakket hadden opengezet d:)b

Maar hoe dan ook, je betaalt toch wel voor wat je wil kijken, want als je digitaal totaal pakket hebt dan kan je zenders kijken die je veel meer zou kijken dan het basis pakket, zeker als je de HD kanalen erbij toevoegt.
Wij kijken veel naar Discovery HD, NGC HD en History HD en van het digitiaal totaal pakket Sci-Fi (die kijk ik voornamelijk), VH1 Classic (luistert m'n vader naar), VH1 en TMF Dance (kijk/luistert ik naar).
Als de kleintjes van mijn zus er zijn dan staan de kids kanalen aan en zo kijken we altijd wel wat, maar veel minder nu naar de basis kanalen zoals RTL4/5/8, SBS6 e.t.c.
Officieel 2 weken had ik zelf ook, maarja sommige kunnen er gewoon langer van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
MrBlueEyes schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 23:30:
[...]

Officieel 2 weken had ik zelf ook, maarja sommige kunnen er gewoon langer van genieten.
Ik heb met 1 kaartje bijna 2 jaar gedaan en een maatje van mij dik een jaar toen het nog Casema was, jammergenoeg toen ik een nieuwe kocht was het na 3 weken al over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Vanochtend had ik een nieuw IP address op mijn verbinding, maar nog steeds geregistreerd met een xxxxx.cable.casema.nl address.

Zouden ze iets aan het voorbereiden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Of je preview periode 2 maanden of 2 weken is, hangt volgens mij af of je wel of niet een digitaal totaal pakket neemt. Ik heb er nog wel een discussie over gehad toen ik eens vlak voor het EK (of WK) een startpakket had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 12:53
Houd er wel rekening mee dat als je opzegt je je telefoonnummer wel kwijt bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens een alles-in-1 pakket besteld, online opgezegd, hopenlijk gaat overstappen net zo makkelijk als 2 jaar geleden toen het precies andersom was, anders zit ik vanaf 30 juni zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewoud86
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:11
rally schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:25:
Vanochtend had ik een nieuw IP address op mijn verbinding, maar nog steeds geregistreerd met een xxxxx.cable.casema.nl address.

Zouden ze iets aan het voorbereiden zijn?
Ik heb ook sinds vanmorgen een nieuw IP adres. Bij mij is xxxxx.cable.ziggo.nl alleen weer terug gegaan naar xxxx.cable.casema.nl. Sinds dien valt om de 10 min mijn verbinding even weg, en komt dan na 20 sec ongeveer weer terug. Heb hem al een paar keer gereset, maar dat helpt ook niet. Er is niets te zien in het log file van mijn modem :|

[ Voor 5% gewijzigd door Ewoud86 op 27-05-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Zijn er meer mensen die problemen hebben met internet in omgeving Driebergen (3972)?.

Ik heb gister wel een smartcard aangevraagd, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Dat heb ik gister rond half zes des avonds gedaan, en ik vermoed dat ik vanochtend rond 6 uur geen internet had (mn iPod wou geen mail laden, maar toen geen aandacht aan geschonken).

edit: Ik denk dat ik met het schaamrood op de wangen moet toegeven dat het allemaal nu wel werkt. Wat er is veranderd is dat ik nog een keer heb gekeken naar de router, en daar bleek een kabeltje niet in te zitten. Wat ik wel zeker weet, is dat ik datzelfde kabeltje al had getest of die er goed inzat. Ik hoop/denk dat het iets was met resetten en dat toen het kabeltje eruit is gegaan, op de één of andere manier.

[ Voor 36% gewijzigd door mat.hi.as op 27-05-2009 19:47 . Reden: werkt wél ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Vanaf 2002 ben ik in het bezit van een Siemens Gigaset 4000 met twee handsets. Deze had ik destijds bij Dixons gekocht en heb deze tot maart dit jaar gebruikt op het KPN netwerk wat werkt met DTMF nummerweergave.

Sinds maart dit jaar ben ik overgestapt op telefonie van Ziggo. Nummerweergave op mijn toestellen uit 2002 werkt gewoon!

Omdat ik nieuwe toestellen wil aanschaffen en men bij Siemens Gigaset toestellen moet kiezen uit een DTMF of FSK model, vraag ik mij het volgende af:

Werkt Ziggo nou met FSK of (op sommige plekken nog met) DTMF nummerweergave?

Ik zit in een voormalig Casema gebied met postcode 4133. Ik heb een modem van Motorola.

Wordt de methode van nummerweergave via het modem of het achterliggende netwerk bepaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:20:

Werkt Ziggo nou met FSK of (op sommige plekken nog met) DTMF nummerweergave?
Het is altijd FSK bij Voip over de kabel.

edit: http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/fsk

[ Voor 11% gewijzigd door DDR op 27-05-2009 20:28 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.