Hmmzz daarvoor gebruik je imho geen DNSrally schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:09:
[...]
Ze zijn niet slecht, maar ik vind die van OpenDNS gewoon beter.
Sneller en betrouwbaarder bijvoorbeeld. Bovendien kun je er allerlei filters opzetten die je beschermen tegen "foute" sites etc.
Maar dit is slechts mijn mening
??? Als een DNS als filter voor bekende phising/xss sites kan voorkomen dat je besmet raakt met een virus zou je dat niet gebruiken?
Ik denk dat je verschillende tools moet gebruiken om de computers binnen je netwerk te beveiligen. Als een simpele DNS tool daarbij kan helpen dan zou het vreemd zijn om daar geen gebruik van te maken.
http://www.deyterra.com
nee, hoorDyStiC schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:07:
Zijn de DNS servers van Ziggo dan zo enorm bagger? dat je moet uitwijken naar een derde partij.
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Dat zeg je wel gewoon, maar ik had sinds december oppeens maar een bedrag van 16 euro per maand oid. Ik kwam daar in Maart achter, dus ik bel meteen. Je zou denken dat ze wat verkeerd hebben gedaan en het geld alsnog willen hebben, vind ik niet erg, maar dan wel in termijnen want ik heb niet even 250 euro extra liggen voor Ziggo.Prutzer80 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:28:
[...]
Leuk en aardig dat ze niks meer afschrijven nu, maar vertrouw er maar gewoon op dat ze het in een later stadium gewoon terug gaan vorderen en dat komt altijd op het verkeerde moment. Ik zou het "openstaande" bedrag gewoon nog even op een andere rekening zetten zodat je het altijd beschikbaar hebt.
Daarnaast moet je gewoon dokken
Dus ik kreeg de betalings dienst aan de lijn, en doe mijn verhaal. "Nee hoor meneer, u heeft geen open bedragen staan." "Volgens mijn gegevens heeft u pas internet sinds Maart dit jaar, dus vanaf nu gaat u betalen".
Ik duidelijk verteld dat ik al jaren internet van ze heb, maar ze verzekerde mij dat het echt niet zo was.. Dus ach, 4 maanden gratis internet/telefonie is wel handig..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Zijn de snelheden omhoog gegaan? Ik haal nu 200 kb/s meer dan normaal..
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.rar 19,1 Mbytes/11,40(s)/1.753,77Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r34 19,1 Mbytes/11,76(s)/1.700,39Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r33 19,1 Mbytes/11,22(s)/1.783,17Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r31 19,1 Mbytes/11,20(s)/1.785,55Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r30 19,1 Mbytes/11,22(s)/1.783,01Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r19 19,1 Mbytes/11,17(s)/1.790,51Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.rar 19,1 Mbytes/11,40(s)/1.753,77Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r34 19,1 Mbytes/11,76(s)/1.700,39Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r33 19,1 Mbytes/11,22(s)/1.783,17Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r31 19,1 Mbytes/11,20(s)/1.785,55Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r30 19,1 Mbytes/11,22(s)/1.783,01Kbps
[i] lost.s05e16-e17.hdtv.xvid-fqm.r19 19,1 Mbytes/11,17(s)/1.790,51Kbps
Doe is een speedtest.net testje?dbzfan schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:45:
Zijn de snelheden omhoog gegaan? Ik haal nu 200 kb/s meer dan normaal..
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Vriend van me heeft precies hetzelfde gehad. Gisteren belde hij me pissig op, ze hadden ff met terugwerkende kracht in een keer 4 maanden ingehoudenWiebbe schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:27:
[...]
Dat zeg je wel gewoon, maar ik had sinds december oppeens maar een bedrag van 16 euro per maand oid. Ik kwam daar in Maart achter, dus ik bel meteen. Je zou denken dat ze wat verkeerd hebben gedaan en het geld alsnog willen hebben, vind ik niet erg, maar dan wel in termijnen want ik heb niet even 250 euro extra liggen voor Ziggo.
Dus ik kreeg de betalings dienst aan de lijn, en doe mijn verhaal. "Nee hoor meneer, u heeft geen open bedragen staan." "Volgens mijn gegevens heeft u pas internet sinds Maart dit jaar, dus vanaf nu gaat u betalen".
Ik duidelijk verteld dat ik al jaren internet van ze heb, maar ze verzekerde mij dat het echt niet zo was.. Dus ach, 4 maanden gratis internet/telefonie is wel handig..
Ik heb zojuist een brief gehad van Ziggo dat Z3i officieel niet meer bestaat per 1 juli 2009 en dat ik automatisch over zal gaan naar Alles-in-één extra. Ook de snelheid zal vanaf die datum overgaan naar 50 / 5 mbit.
De prijs daalt wel flink, en je krijgt een gratis decoder en dat is wel fijn
Ik hoef niets te doen, alles zal vanzelf overgaan en ik krijg een nieuw EuroDOCSIS modem.
Je mag opzeggen als gevolg van deze wijziging, maar waarom iemand dat zou willen doen is mij een raadsel.
Ik hoef niets te doen, alles zal vanzelf overgaan en ik krijg een nieuw EuroDOCSIS modem.
Je mag opzeggen als gevolg van deze wijziging, maar waarom iemand dat zou willen doen is mij een raadsel.
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Waar vind jij in de brief dat je een gratis decoder krijgt? Kan ik namelijk nergens vinden.jhu schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:40:
Ik heb zojuist een brief gehad van Ziggo dat Z3i officieel niet meer bestaat per 1 juli 2009 en dat ik automatisch over zal gaan naar Alles-in-één extra. Ook de snelheid zal vanaf die datum overgaan naar 50 / 5 mbit.
Verder vind ik het wel prima allemaal, prijs gaat omlaag snelheid omhoog!
Ja, dat stond niet in de brief.lpetersen schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:47:
[...]
Waar vind jij in de brief dat je een gratis decoder krijgt? Kan ik namelijk nergens vinden.
Verder vind ik het wel prima allemaal, prijs gaat omlaag snelheid omhoog!
Daarom belde ik net Ziggo en die bevestigde dat bij alle alles-in-één pakketten een decoder zit.
Ben ik even blij dat ik geen Z3i heb. Ik wil namelijk heel dat Alles-in-1 pakket niet. Verschrikkelijk.
Daar zit, normaal, wel 10 euro verzendkosten aan vast. Ook als de decoder door de gratis monteur wordt meegenomen...jhu schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:53:
[...]
Ja, dat stond niet in de brief.
Daarom belde ik net Ziggo en die bevestigde dat bij alle alles-in-één pakketten een decoder zit.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Weet niet waar jij last van hebt hoor?alienfruit schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:11:
[afbeelding]
Upload bij Ziggo is echt zo bagger
Net getest:

Haal de up net niet, maar komt door de router (QoS), Bij de QoS Engine staat: "Measured Uplink Speed: 1011kbps".
Nou dat ik maar 0.28 haal ipv. de 1.5mbit zoals geadverteerd voor Ziggo Z3
Verwijderd
Ik heb net ook ziggo aan de lijn gehad.
Ik betaal voor internet 47.50 euro en voor televisie 16,50
Nu deden ze mij een voorstel om 0.75 cent meer te betalen p/ maand en ik een gratis decoder krijg toegestuurd. Nu vraag ik mij af of ik dit moet doen. Ook de snelheden gaan omhoog maar de prijs gaat dus niet omlaag zoals ik van sommige mensen hier lees. Welke decoder sturen ze mij trouwens toe als ik op dit aanbod inga?
Nu deden ze mij een voorstel om 0.75 cent meer te betalen p/ maand en ik een gratis decoder krijg toegestuurd. Nu vraag ik mij af of ik dit moet doen. Ook de snelheden gaan omhoog maar de prijs gaat dus niet omlaag zoals ik van sommige mensen hier lees. Welke decoder sturen ze mij trouwens toe als ik op dit aanbod inga?
Verwijderd
een samsung of humax, welke van de 2 weet je van te voren niet...Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:57:
Verwijderd
Eindelijk een opheldering in de Z3i zaak;
Per 1 juli wordt het Z3i abbonement automatisch omgezet naar alles-1-in extra! Dit is gelijktijdig met de snelheidsverhoging naar 50mbit! Momenteel zitten we met Z3i op 40mbit, geeft me 4.6MB/s door:)
Per 1 juli wordt het Z3i abbonement automatisch omgezet naar alles-1-in extra! Dit is gelijktijdig met de snelheidsverhoging naar 50mbit! Momenteel zitten we met Z3i op 40mbit, geeft me 4.6MB/s door:)
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 17:36 ]
alienfruit schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:11:
[afbeelding]
Upload bij Ziggo is echt zo bagger

Het gaat hier toch best prima hoor
Verwijderd
Bron?Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:27:
Eindelijk een opheldering in de Z3i zaak;
De brief die Z3i abonnee's vandaag in de bus hadden liggen. Iedereen die ik ken met oud Casema Mega heeft die brief vandaag gehad.
Verwijderd
Staat daar letterlijk in dat Z3i klanten naar Alles-in-1 Extra gaan, en dat Alles-in-1 Extra tegelijkertijd verhoogd gaat worden naar 50 Mbit?jhu schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:52:
[...]
De brief die Z3i abonnee's vandaag in de bus hadden liggen. Iedereen die ik ken met oud Casema Mega heeft die brief vandaag gehad.
Ik geloof wel dat die brief verzonden is, maar ik vindt het vreemd dat er nog niets op de Ziggo site staat over een snelheidsverhoging.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 18:56 ]
Je krijgt er dan ook een telefoonlijn bij. Ik neem aan dat je tenminste een alles-in-1 pakket krijgt. Kun je gratis naar andere Ziggo telefonie abonnees bellen.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:57:
[ Voor 4% gewijzigd door jongetje op 14-05-2009 18:55 ]
Verwijderd
heb zelf ook al brief gehad.
vraag me toch wel af off decoder smartcard ook dan gratis krijg.
gaat automatisch omgezet worden als niks van zeg.
vraag me toch wel af off decoder smartcard ook dan gratis krijg.
gaat automatisch omgezet worden als niks van zeg.
Van het Ziggo Gebruikers forum:
Heb zojuist uit betrouwbare bronnen vernomen dat aan het eind van deze maand (mei) 2009, Voor alle abonnementen (Internetgebruiker) de nieuwe snelheden zullen ingaan.
Gebruiker met een alles in 1 Extra abonnement die denken dat ze een DOCCIS 3.0 modem ontvangen, kan ik al vast teleur stellen, deze ontvang je nog niet!!! (Met uitzondering van enkele mensen)
Aangezien EuroDoccis 2.0 snelheden van 50Mbit/sec download en 27Mbit/sec upload ondersteunt is een Doccis 3.0 modem nog niet vereist.
De aangekondigde snelheidsverhogingen die eind 2009, begin 2010 zullen ingaan, dan is het past een must dat Ziggo Doccis 3.0 modems uitgeleverd zal moeten hebben aan alle gebruikers met een Alles in 1 extra abonnement.
Hieronder nog een overzicht van de aangekondigde snelheidsverhogingen.
Abonnement ------- Nu ------ Snelheid Q2 2009 - Snelheid Q1 2010
Alles-in-1 Basis - 1/0,15 -- 1,5/0,25 --------- 2/0,25
Alles-in-1 Plus -- 10/1,5 -- 20/3 ------------- 30/4
Alles-in-1 Extra - 20/3 ---- 50/5 ------------- 80/10
Internet Z1 ------ 2/0,5 --- 3/0,5 ------------ 5/0,5
Internet Z2 ------ 5/1 ----- 10/1,5 ----------- 15/2,5
Internet Z3 ------ 15/1,5 -- 25/4 ------------- 40/5
Internet Z3i ----- 20/3* --- 40/3 (Per 1 Juli Alles-in-1 Extra)
Alle internet Z3i abonnement zullen per 1 juli automatisch omgezet worden naar een Alles In 1 Extra abonnement.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Altijd leuk als je een all-in-one pakket door de strot wordt geduwd door je provider. Zo lang ze geen BBC HD aanbieden bij digitale televisie hoeft het voor mij niet en gebruik de schotel wel kan je meteen ook BBC3 en 4 kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door alienfruit op 14-05-2009 20:34 ]
Even wat tussendoor... Goed bezig (Ziggo dan
)
Ben sinds zaterdag 9 mei jl. overgestapt van Telfort 20Mb + Vastbellen naar Ziggo Alles-in1 PLus met ook nummerbehoud voor me telefoon.
En guess what: vandaag is het inderdaad het geval dat me telefoon hier werkt, d.w.z. kan gebeld worden.
Dat is dan toch even fijn geregeld en ook relatief snel, in ongeveer 4 werkdagen tijd, vind ik best goed...
Ben sinds zaterdag 9 mei jl. overgestapt van Telfort 20Mb + Vastbellen naar Ziggo Alles-in1 PLus met ook nummerbehoud voor me telefoon.
En guess what: vandaag is het inderdaad het geval dat me telefoon hier werkt, d.w.z. kan gebeld worden.
Dat is dan toch even fijn geregeld en ook relatief snel, in ongeveer 4 werkdagen tijd, vind ik best goed...
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik heb een alles-in-1 pakket besteld met de standaard decoder. Als ik het goed heb alle standaardmodellen geen HDMI aansluiting, dus ik twijfel of ik nu toch niet een HD-model moet nemen. Decoder is voor een nieuwe LCD op de slaapkamer (32" of 37"), is de kwaliteit van de scartaansluiting daarvoor aanvaardbaar ?
Ik neem aan dat ik hem niet na een paar dagen kan omruilen dus vandaar mijn vraag.
Ik neem aan dat ik hem niet na een paar dagen kan omruilen dus vandaar mijn vraag.
Ga aub niet die HD decoder kopen bij Ziggo.. Koop snel nog een Humax 5000 ergens, en dien de kassabon in, heb je voor 50 euro meer wel een goede decoder. Standaard levert Ziggo nog steeds die ouwe Samsung die voor geen meter zapt.
Die standaarddecoder krijg ik gratis. Die Humax kost me minimaal 160 euro en verder heb ik dan geen recht op die 50 euro want ik bestel geen digitaal pakket aangezien ik alles-in-1 heb besteld.UltraSub schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:49:
Ga aub niet die HD decoder kopen bij Ziggo.. Koop snel nog een Humax 5000 ergens, en dien de kassabon in, heb je voor 50 euro meer wel een goede decoder. Standaard levert Ziggo nog steeds die ouwe Samsung die voor geen meter zapt.
Dan kan ik beter 99 euro bij betalen, dan krijg ik een HD-decoder. Vraag is alleen welke. Ik heb nu al een Samsung H-360R en hoewel de meningen nogal varieren ben ik zeer tevreden met het voorgeschotelde plaatje.
Nope, is dus niet waar imo.MikoMission schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:01:
[...]
Die standaarddecoder krijg ik gratis. Die Humax kost me minimaal 160 euro en verder heb ik dan geen recht op die 50 euro want ik bestel geen digitaal pakket aangezien ik alles-in-1 heb besteld.
Dan kan ik beter 99 euro bij betalen, dan krijg ik een HD-decoder. Vraag is alleen welke. Ik heb nu al een Samsung H-360R en hoewel de meningen nogal varieren ben ik zeer tevreden met het voorgeschotelde plaatje.
Je twijfelt of je een HD pakket moet nemen. Wat ik bedoel: stel je kiest voor een HD pakket.
Dan kost je de HD decoder bij Ziggo 100 euro. Neem dan niks van Ziggo, haal een Humax voor 200 bij een winkel, stuur de bon op , je krijgt 50 euro terug. Meerprijs 50 euro, wel jouw keuze decoder.
Die 50 euro krijg je ook bij een alles-in-1 terug, heeft een maat van me gisteren ook geregeld.
Verwijderd
Ik hoor trouwens alles op 1 naam hoort te staan voor alles in 1.
Ik heb dus z3i dat omgezet gaat worden hoe willen ze dat nou gaan doen.
Want tv basis wordt betaalt al door ander.
Oftewel dit zou dan problemen geven kwa administratie iemand ervaringen daarmee wat ik kan verwachten ?
Oftewel dit zou dan problemen geven kwa administratie iemand ervaringen daarmee wat ik kan verwachten ?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 22:24 ]
Dat klopt niet. Ziggo levert wat ze op dat moment op voorraad hebben. Dat kan de nieuwe Samsung DCB-H380 zijn (opvolger van de 360) of de Humax 5000.UltraSub schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:49:
Bij mijn alles-in-1 plus kreeg ik de Humax 5000 geleverd. Je kan niet kiezen, maar de eerste ervaringen van de 380 op andere fora is positief in vergelijking met de 360.
Pfft, je bent wel een negatief persoon zeg.alienfruit schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:34:
Altijd leuk als je een all-in-one pakket door de strot wordt geduwd door je provider. Zo lang ze geen BBC HD aanbieden bij digitale televisie hoeft het voor mij niet en gebruik de schotel wel kan je meteen ook BBC3 en 4 kijken.
Het is geen verplichting om Ziggo diensten af te nemen.
Inderdaad.jhu schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:50:
[...]
Pfft, je bent wel een negatief persoon zeg.
Je krijgt sneller internet en tv en telefonie erbij en je gaat minder betalen?
Hoe kan je ontevreden zijn met meer voor minder?
Jij koopt liever een big mac voor 5 euro, dan een big mac met kipnuggets en een hamburger voor 4,5 euro omdat op de hamburger geen kaas zit?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Heb momenteel erg slechte verbinding(den Haag). Vaak wordt 1 pagina geladen en daarna doet hij het niet meer. Dan doe ik 'verbinding herstellen' en dan gaat ie weer 1 pagina... andere mensen ook last van?
edit:
misschien is dit het
edit:
misschien is dit het
Groepsstoring
sinds maandag 11 mei 13.09 uur
Op dit moment is er preventief onderhoud in uw regio. Dit kan uitval veroorzaken waardoor u tijdelijk op alle diensten geen signaal heeft.
[ Voor 36% gewijzigd door thejoker80 op 15-05-2009 08:11 ]
Verwijderd
Hoezo ga je dan minder betalen? all in one betaal ik straks 69,95 en anders betaal ik 69.50MrBlueEyes schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:17:
[...]
Inderdaad.
Je krijgt sneller internet en tv en telefonie erbij en je gaat minder betalen?
Hoe kan je ontevreden zijn met meer voor minder?
Jij koopt liever een big mac voor 5 euro, dan een big mac met kipnuggets en een hamburger voor 4,5 euro omdat op de hamburger geen kaas zit?
Alleen snelheid gaat met 5mbit omhoog.
Verwijderd
ach ik hem mezelf laten verlagen van alles in 1 extra naar plus.
en dan heb ik straks weer de snelheid 20/3 wat voor mij snel zat is maar dan wel 15 eu goedkoper.
und heb ik ook geen gezeur met instalbiele verbindingen als ze het toch gaan proberen om 50 mbit over docsis 2 te persen.
het lukte al niet met de z3i met 30 mbit, laat staan met AIE 50 mbit.
en dan heb ik straks weer de snelheid 20/3 wat voor mij snel zat is maar dan wel 15 eu goedkoper.
und heb ik ook geen gezeur met instalbiele verbindingen als ze het toch gaan proberen om 50 mbit over docsis 2 te persen.
het lukte al niet met de z3i met 30 mbit, laat staan met AIE 50 mbit.
De 16 euro nogwat abbo kosten voor de TV komen te vervallen.... Dus netto ben je ruim 15 euro per maand goedkoper uit.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:33:
[...]
Hoezo ga je dan minder betalen? all in one betaal ik straks 69,95 en anders betaal ik 69.50
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik zou zeggen: Tijd voor een cadeautje!!! (voor de klant natuurlijkKabelmaatschappij Ziggo heeft een goed jaar achter de rug. De winst steeg van 36,1 miljoen euro in 2007 tot 130,7 miljoen euro afgelopen jaar. De omzet nam met iets meer dan 13 procent toe tot 1,23 miljard euro.
Alles in 1 extra is maar 64,95 en dat is dus minder.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:33:
[...]
Hoezo ga je dan minder betalen? all in one betaal ik straks 69,95 en anders betaal ik 69.50
En snelheid gaat van 40 naar 50mbit voor jou. 10mbit sneller dus.
[ Voor 9% gewijzigd door MrBlueEyes op 15-05-2009 10:17 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
De snelheidsverhogingAscathon schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:35:
[...]
Ik zou zeggen: Tijd voor een cadeautje!!! (voor de klant natuurlijk)
Het is nou eenmaal een sport om alles omtrent Ziggo negatief te beoordelen bij sommige mensen. Zelfs als ze het wel goed doen.jhu schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:50:
[...]
En trouwens, dat je geen BBC HD kan kijken is inderdaad jammer, wellicht dat dit nog komt, hoewel het vaak ook aan de BBC ligt dat het niet wordt doorgegeven (bij bv. Digitenne / Tele2). BBC3 en 4 kijk ik allang via Ziggo.
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds gisterenavond in Oosterhout (4904). Wat mij opviel is dat ik sinds gisterenavond ook een nieuw ip-adres heb gekregen. Soms moet ik na 1 minuut mijn verbinding tussen mijn router en modem renewen soms na 5 minuten. Iedere keer daarna werkt het weer even. Computer rechtstreeks aan de modem geeft hetzelfde probleem.thejoker80 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:07:
Heb momenteel erg slechte verbinding(den Haag). Vaak wordt 1 pagina geladen en daarna doet hij het niet meer. Dan doe ik 'verbinding herstellen' en dan gaat ie weer 1 pagina... andere mensen ook last van?
edit:
misschien is dit het
[...]
Inderdaad. Je hoeft het niet eens als een verandering te zien als je de rest van het pakket niet gebruikt. Het enige wat je merkt is dat het goedkoper wordt. Maar ja. Sommige mensen willen onnodig hun bloeddruk laten stijgen.jhu schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:50:
[...]
Ik heb het mac-adres van mijn computer overgenomen in mijn router. Daarna kwam ik in een andere IP-range en vervolgens heb ik weer een stabiele verbinding.J4CK4L schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:39:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds gisterenavond in Oosterhout (4904). Wat mij opviel is dat ik sinds gisterenavond ook een nieuw ip-adres heb gekregen. Soms moet ik na 1 minuut mijn verbinding tussen mijn router en modem renewen soms na 5 minuten. Iedere keer daarna werkt het weer even. Computer rechtstreeks aan de modem geeft hetzelfde probleem.
Bron: WebwereldInternet naar 80 Mb/s
In het komende jaar gaat Ziggo de snelheden van het internet opvoeren. Vanaf juli gaan bestaande Ziggo-klanten van de snelste pakketten zonder meerprijs over naar 50 Mb/s. In sommige steden gaat de snelheid voor het snelste pakket (Alles-in-1 Extra) meteen naar 80 Mb/s. Voor eind 2009 kunnen klanten in het hele Ziggo-gebied naar 80 Mb/s, belooft de woordvoerder. Ziggo verspreid hiertoe nieuwe modems, die het Docsis 3-protocol ondersteunen.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik ben benieuwd of ze de nodige logistiek hebben om alle alle Alles-in-1 Extra abonnees op/voor 1 juli een nieuwe modem te sturen. Dat zal een kleiner percentage van het aantal abonnees zijn *gok ik*.
Ook ben ik benieuwd welke wijken al meteen van de 80Mbit gebruik kunnen maken. Wij wonen bijvoorbeeld in een nieuwbouwwijk en hoop stiekem dat de infrastructuur daar er al klaar voor is (kabel is namelijk pas eind januari opgeleverd).
Dus nog zo'n 1.5 maandjes geduld
(minimaal
)
Ook ben ik benieuwd welke wijken al meteen van de 80Mbit gebruik kunnen maken. Wij wonen bijvoorbeeld in een nieuwbouwwijk en hoop stiekem dat de infrastructuur daar er al klaar voor is (kabel is namelijk pas eind januari opgeleverd).
Dus nog zo'n 1.5 maandjes geduld
Beste tweakers,
Ik heb 3 dagen een 2de smartcard ontvangen en heb deze gelijk geregistreerd. Nu kan ik alleen naar Nederland 1 kijken. De rest van de zenders zegt: E19 Preview periode afgelopen, terwijl mijn eerste smartcard het gewoon perfect doet (ik heb het digitaal basis pakket).
Moet ik de kaart nog een keer registreren, of mis ik wat?
Ik heb 3 dagen een 2de smartcard ontvangen en heb deze gelijk geregistreerd. Nu kan ik alleen naar Nederland 1 kijken. De rest van de zenders zegt: E19 Preview periode afgelopen, terwijl mijn eerste smartcard het gewoon perfect doet (ik heb het digitaal basis pakket).
Geen ervaring mee, maar kan je ons op de hoogte houden hoe dit gaat lopen?Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:24:
Ik hoor trouwens alles op 1 naam hoort te staan voor alles in 1.
Verwijderd
Ik denk dat dit meer ligt aan de CMTS en hogere netwerken, alsin glasvezel verbindingen.rally schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:45:
Ik ben benieuwd of ze de nodige logistiek hebben om alle alle Alles-in-1 Extra abonnees op/voor 1 juli een nieuwe modem te sturen. Dat zal een kleiner percentage van het aantal abonnees zijn *gok ik*.
Dus nog zo'n 1.5 maandjes geduld(minimaal
)
Je kan wel een nieuwbouw wijk eraan hangen, maar als alle data over een beperkte glasvezel verbinding gaan dan zou er toch meer bij moeten voordat de snelheden gegarandeerd kunnen worden.
geen idde hoe dat moet maar ik heb zojuist op ip-release en ip-renew in mijn conig-pagina van mijn linksys router gedrukt en het gaat nu prima hetzelfde liedje.J4CK4L schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:02:
[...]
Ik heb het mac-adres van mijn computer overgenomen in mijn router. Daarna kwam ik in een andere IP-range en vervolgens heb ik weer een stabiele verbinding.
nu in de lynksis mijn pc-mac adress gecloned. kijken hoe dat gaat?
edit:
nog steeds soms geen verbinding, hij lijkt het wel beter te doen....
[ Voor 15% gewijzigd door thejoker80 op 15-05-2009 17:42 ]
Het schijnt dat je moet opbellen en dan activeren ze hem voor je dacht ik.barzi schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:24:
Beste tweakers,
Klopt. Die registratie gaat wel eens mis. Bellen en dan registreren ze hem meteen voor je.Lukin schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:04:
[...]
Het schijnt dat je moet opbellen en dan activeren ze hem voor je dacht ik.
Verwijderd
Zal ook wel doen nog wel gehoort van ander contact persoon die contact met ziggo heeft.Wolly schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:28:
[...]
Geen ervaring mee, maar kan je ons op de hoogte houden hoe dit gaat lopen?
Zei dat kwa administratie hellemaal goed moet gaan dus niks voor problemen hoeft te verwachten omdat die dat wel aankan.
Ik denk zelf dat ziggo z3i niet uit zo gooien en om zou zetten na alles in 1 extra.
Anders zouden mensen hier problemen mee krijgen alleen kunnen overstappen na z3 en dat zou ik niet accepteren ofc.
Ik ben zelf overgestapt van een los Z3i + tv naar een alles-in-1-extra abo, uitsluitend & alleen omdat het 20 per maand goedkoper is. De overstap ging technisch prima, maar administratief was het helaas een puinhoop (verkeerde facturen, etc.), terwijl alles vanaf dag 1 op mijn naam stond. Het heeft ergens vanaf 2008-07 tot 2009-01 geduurd voordat het helemaal 100% administratief oke was.
De upstream snelheid is bij trouwens altijd prima. Ben wel benieuwd wat de upstream wordt als we eenmaal 50 Mbps krijgen, 50/5 (hopelijk) of 50/4
De upstream snelheid is bij trouwens altijd prima. Ben wel benieuwd wat de upstream wordt als we eenmaal 50 Mbps krijgen, 50/5 (hopelijk) of 50/4
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Volgens de aankondiging 50/5 en daarna 80/10!SKiLLa schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:45:
Ik ben zelf overgestapt van een los Z3i + tv naar een alles-in-1-extra abo, uitsluitend & alleen omdat het 20 per maand goedkoper is. De overstap ging technisch prima, maar administratief was het helaas een puinhoop (verkeerde facturen, etc.), terwijl alles vanaf dag 1 op mijn naam stond. Het heeft ergens vanaf 2008-07 tot 2009-01 geduurd voordat het helemaal 100% administratief oke was.
En elders lees ik het volgende:Ascathon schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:35:
[...]
Ik zou zeggen: Tijd voor een cadeautje!!! (voor de klant natuurlijk)
Flink meer omzet bij Ziggo, maar wel verlies.
UTRECHT - Kabelbedrijf Ziggo in Utrecht is het afgelopen jaar dieper in de rode cijfers gedoken. Het bedrijf boekte een nettoverlies van 353 miljoen euro, tegen 265 miljoen euro in 2007. Wel steeg de omzet met ruim 13 procent.
De verliezen worden veroorzaakt door financieringskosten na de fusie van Casema, @Home en Multikabel. Het samengaan van de drie kabelbedrijven leverde veel problemen op en klanten van het bedrijf hebben nog vaak klachten over de dienstverlening.
Ziggo verwacht komend jaar meer voordeel uit de fusie te halen. Het bedrijf opent vrijdag, precies een jaar na de fusie, het hoofdkantoor in Utrecht.
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/210398
Je moet de administratie bellen (helpdesk), optie 4 en daarna 3 (als ik het goed heb).barzi schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:24:
Beste tweakers,
Ik had dit ook, ze kunnen dit direct rechtzetten.
@F4T4L_3RR0R
Dat is de juiste informatie Ziggo heeft dit jaar inderdaad een grotere omzet gedraaid maar ook een hoger verlies behaald door de schulden die het bedrijf moet aflossen. Voor het volledige jaarrapport
Ziggo jaar verslag 2008
Dat is de juiste informatie Ziggo heeft dit jaar inderdaad een grotere omzet gedraaid maar ook een hoger verlies behaald door de schulden die het bedrijf moet aflossen. Voor het volledige jaarrapport
Ziggo jaar verslag 2008
Verwijderd
Beste Tweakers,
Al jaren lees ik enkele topics hier op het forum, maar ben nu eindelijk geregistreerd aangezien ik nu toch echt een probleem heb waar ik niet uit kom: ik kom sinds dinsdagnacht/woensdagochtend niet meer op internet van Ziggo. Eerst was er een storing in Den Haag, maar dit is nu alleen nog maar in de regio's 2563 en 2564 (zo werd mij net verteld door de helpdesk). Echter kom ik sindsdien niet meer op internet, terwijl mijn regio storingsvrij zou moeten zijn. Analoge televisie/digitale tv heb ik nog wel en dat werkt naar behoren. De enige optie volgens Ziggo is nu een monteur sturen, maar aangezien ik "gewoon" full-time werk en de avond-monteuren er iig tot juni niet zijn, wilde ik jullie om advies vragen.
Op mijn Motorola modem blijft het online lampje knipperen (power, send, receive branden wel!).
Mijn modem geeft de volgende foutmeldingen:
2009-05-16 09:51:47 3-Critical U001.0 No UCD's Received - Timeout
2009-05-16 09:51:37 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
2009-05-16 09:51:34 3-Critical I402.0 TLV-11 - Illegal Set operation failed
2009-05-16 09:50:12 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
2009-05-16 09:50:06 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Al jaren lees ik enkele topics hier op het forum, maar ben nu eindelijk geregistreerd aangezien ik nu toch echt een probleem heb waar ik niet uit kom: ik kom sinds dinsdagnacht/woensdagochtend niet meer op internet van Ziggo. Eerst was er een storing in Den Haag, maar dit is nu alleen nog maar in de regio's 2563 en 2564 (zo werd mij net verteld door de helpdesk). Echter kom ik sindsdien niet meer op internet, terwijl mijn regio storingsvrij zou moeten zijn. Analoge televisie/digitale tv heb ik nog wel en dat werkt naar behoren. De enige optie volgens Ziggo is nu een monteur sturen, maar aangezien ik "gewoon" full-time werk en de avond-monteuren er iig tot juni niet zijn, wilde ik jullie om advies vragen.
Op mijn Motorola modem blijft het online lampje knipperen (power, send, receive branden wel!).
2009-05-16 09:51:37 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
2009-05-16 09:50:12 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
2009-05-16 09:50:06 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out
Per 1 juli word de snelheid van de alles in één extra abbo's verhoogd naar 50 Mbit en worden de z3i's automatisch overgezet naar Z3i.
Ik weet niet waar jij last van hebt, zie je al berichten achter elkaar posten met alleen maar geklaag en gezeur.alienfruit schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:34:
1) Je krijgt de upgrade cq. snelheidsverhoging PLUS telefonie PLUS digitale tv gratis (betaald wel abo geld)
2) Je hoeft natuurlijk niet alle onderdelen van AIO Extra te gebruiken
3: Je betaald minder dan dat je nu doet en je krijgt meer
Waar zit dan het probleem?
Verwijderd
Log in op het modem, ga naar config, schrijf de ferquentie op en de channel ID op, klik op reset all defaults, dan klik save changes en klik dan op restart cable modem.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:15:
Beste Tweakers,
Het kan 30 min duren voordat ie weer verbinding heeft.
Verwijderd
Buzzfuzz, bedankt voor je snelle antwoord! Ik ben echter niet verder gekomen. Heb 2 maal gereset, maar hij geeft dezelfde foutmeldingen:
2009-05-16 12:08:51 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
2009-05-16 12:08:46 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out
2009-05-16 12:08:40 3-Critical I402.0 TLV-11 - Illegal Set operation failed
2009-05-16 12:07:18 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
2009-05-16 12:07:11 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out
2009-05-16 12:07:03 3-Critical I402.0 TLV-11 - Illegal Set operation failed
2009-05-16 12:05:41 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
Ook geeft hij in het eerste menu aan dat cable modem status offline is.
Enig idee?
2009-05-16 12:08:51 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
2009-05-16 12:08:46 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out
2009-05-16 12:07:18 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
2009-05-16 12:07:11 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out
2009-05-16 12:05:41 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
Enig idee?
Verwijderd
Signaal waardes ?Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:23:
Buzzfuzz, bedankt voor je snelle antwoord! Ik ben echter niet verder gekomen. Heb 2 maal gereset, maar hij geeft dezelfde foutmeldingen:
Enig idee?
Kan je die eens posten ?
Verwijderd
quote]Buzzfuzz schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:52:
[...]
Signaal waardes ?
Kan je die eens posten ?
[/quote]
Natuurlijk, hier zijn ze:
Downstream Value
Frequency 194000000 Hz
Signal To Noise Ratio 36.1 dB
Power Level -1.1 dBmV
Upstream Value
Channel ID 4
Frequency 52000000 Hz
Power 54.0 dBmV
Wordt je hier wijzer van?
[...]
Signaal waardes ?
Kan je die eens posten ?
[/quote]
Downstream Value
Frequency 194000000 Hz
Power Level -1.1 dBmV
Upstream Value
Channel ID 4
Frequency 52000000 Hz
Power 54.0 dBmV
Verwijderd
Downstream is goed, de upstream is echter aan de hoge kant.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:52:
Downstream Value
Frequency 194000000 Hz
Power Level -1.1 dBmV
Upstream Value
Channel ID 4
Frequency 52000000 Hz
Power 54.0 dBmV
En je hebt een Motorola SB5121E ?
Ik denk dat de aansluiting niet goed is en dat door een signaal verandering nu het modem er niet meer op komt.
Verwijderd
Bedankt!Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:01:
[...]
Downstream is goed, de upstream is echter aan de hoge kant.
En je hebt een Motorola SB5121E ?
Ik denk dat de aansluiting niet goed is en dat door een signaal verandering nu het modem er niet meer op komt.
Heb nu dezelfde waardes voor upstream op een ander kanaal (2).
Wel vreemd dat de aansluiting nu niet meer goed is, als het hiervoor 2,5 maand netjes gewerkt heeft toch? Is het een optie om de bedrading nog eens langs te lopen (heb dit al enkele keren gedaan...)
Heb ik nog meer opties dan een monteur?
Overigens heb ik een SB 5101E-CN
Verwijderd
Dat is altijd met signaal veranderingen, ik heb het vaker gehoord, maar als je aansluiting niet voldoet dan zou het nooit voldoen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:11:
[...]
Bedankt!
Heb nu dezelfde waardes voor upstream op een ander kanaal (2).
Wel vreemd dat de aansluiting nu niet meer goed is, als het hiervoor 2,5 maand netjes gewerkt heeft toch? Is het een optie om de bedrading nog eens langs te lopen (heb dit al enkele keren gedaan...)
Heb ik nog meer opties dan een monteur?
Overigens heb ik een SB 5101E-CN
Misschien dat je een foto'tje kan posten van de aansluiting ?
Kan ik zo zeggen of die goed is of niet, als het kapje met een schroefje los kan dan zou het makkelijk zijn als die eraf is, als dat niet kan dan rustig laten zitten.
Nou dat mijn abonnement goedkoper wordt natuurlijk... ipv. van ongevraagd meer dingen geven die ik toch niet gebruik. Daar heb ik immers een schotel voor.Tekn0z schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:28:
[...]
Ik weet niet waar jij last van hebt, zie je al berichten achter elkaar posten met alleen maar geklaag en gezeur.
1) Je krijgt de upgrade cq. snelheidsverhoging PLUS telefonie PLUS digitale tv gratis (betaald wel abo geld)
2) Je hoeft natuurlijk niet alle onderdelen van AIO Extra te gebruiken
3: Je betaald minder dan dat je nu doet en je krijgt meer
Waar zit dan het probleem?
Verwijderd
Heb ff een foto gemaakt, maar kan 't niet uploaden hier. Wat je ziet is een groene kabel die de muur uitkomtVerwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:33:
[...]
Dat is altijd met signaal veranderingen, ik heb het vaker gehoord, maar als je aansluiting niet voldoet dan zou het nooit voldoen.
Misschien dat je een foto'tje kan posten van de aansluiting ?
Kan ik zo zeggen of die goed is of niet, als het kapje met een schroefje los kan dan zou het makkelijk zijn als die eraf is, als dat niet kan dan rustig laten zitten.
Mijn analoge en digitale tv werken (beide) prima op de tv die erbij staat. Toch vreemd dat inet 't niet doet dan...
Heb je nog enig idee hoe het beter kan?
Je abonnement word goedkoper en sneller en je krijgt nog extra dingen, dus onzin om daar moeilijk over te gaan doen.alienfruit schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:38:
[...]
Nou dat mijn abonnement goedkoper wordt natuurlijk... ipv. van ongevraagd meer dingen geven die ik toch niet gebruik.
Nou ik neem aan dat het nog goedkoper kan zonder mogelijke internet bellen en digitale televisie. Dan zou betalen voor digitale televisie wat ik toch niet gebruik. En het HD aanbod is nou ook niet echt over huis te schrijven vergeleken met de schotel. Geen BBC HD of BBC3, BBC4 bijv.
Ik snap niet waarom ik blij zou moeten dat ik internet bellen of digitale televisie 'gratis' krijg. Ik heb liever dat het abonnement een stuk goedkoper wordt dan deze functionaliteit die ik nu gebruik. Ik heb nu toch ook niet voor niks een Zx abonnement.
Ik snap niet waarom ik blij zou moeten dat ik internet bellen of digitale televisie 'gratis' krijg. Ik heb liever dat het abonnement een stuk goedkoper wordt dan deze functionaliteit die ik nu gebruik. Ik heb nu toch ook niet voor niks een Zx abonnement.
[ Voor 37% gewijzigd door alienfruit op 16-05-2009 16:01 ]
Je had een abonnement van 70 euro, daar koos je zelf toch voor. Nu krijg je voor minder geld meer, je koos zelf er voor het aller duurste abonnement te nemen voor iets meer snelheid. Dus onzin om erover te gaan klagen. Je bent goedkoper uit.alienfruit schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:58:
Nou ik neem aan dat het nog goedkoper kan zonder mogelijke internet bellen en digitale televisie. Dan zou betalen voor digitale televisie wat ik toch niet gebruik. En het HD aanbod is nou ook niet echt over huis te schrijven vergeleken met de schotel. Geen BBC HD of BBC3, BBC4 bijv.
Dan neem je toch schotel er naast er bij? was bij je Z3i abonnement ook nodig. En dan ben je nu nog steeds goedkoper uit. Want je dokt straks 5 euro minder aan ziggo.
Nou na een half jaar soebatten met de Technische dienst willen ze eindelijk naar mijn decoder gaan kijken die nu 15 maanden oud is. Ik krijg constant E34 meldingen, E19 meldingen terwijl ik 5 minuten ervoor kon kijken en een half uur later ineens weer. spontaan gewoon zwart beeld op elke zender, als ik mijn menu van de decoder in gaat verdwijnen de icoontjes en tekst als ik naar beneden gaat per entry en verschijnen ze weer als ik ophoog gaat (weird I know). oh ja nadat de TD de handige tip gaf om hem op fabrieksinstellingen te zetten (iets van keertje tien
) bleef ie hangen, want 10 uur later stond ie er nog op.
Krijg je ze eindelijk zo ver dat ze er naar willen kijken wordt je opgevrolijkt door de snelheid. eer dat ik een nieuwe decoder heb zijn we tussen de 3 a 7 weken verder.
uitgaande van de smartcard vervangen die ik hiervoor kreeg wat 5 dagen zou duren en uiteindelijk 3 weken nodig had kan ik tot de conclusie komen dat ik waarschijnlijk in de richting van 3 maanden geen digitale tv kan kijken.
Ziggo.... ik dank u voor deze geweldige service
Hier kan men eerlijk waar nog gigantisch aan verbeteren. Zeker als ik na gaat dat ik meerdere keren aan een medewerker hetzelfde verhaal moet opsteken. Compleet hersenloos is het daar. Het niet willen erkennen dat de klant ook maar enige kennis van zaken kan hebben.
Krijg je ze eindelijk zo ver dat ze er naar willen kijken wordt je opgevrolijkt door de snelheid. eer dat ik een nieuwe decoder heb zijn we tussen de 3 a 7 weken verder.
uitgaande van de smartcard vervangen die ik hiervoor kreeg wat 5 dagen zou duren en uiteindelijk 3 weken nodig had kan ik tot de conclusie komen dat ik waarschijnlijk in de richting van 3 maanden geen digitale tv kan kijken.
Ziggo.... ik dank u voor deze geweldige service
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Het gaat mij helemaal niet of het goedkoper is. Het gaat er mij om dat ze mij nu diensten door de strot duwen die ik helemaal niet wil hebben en zal gebruiken. Het interesseert mij niet echt of Alles-in-Een vijf euro goedkoper is dan Z3/i. Mij inziens kunnen ze best ook een losse internetabonnement aanbieden die net zo snel is als de Alles-in-Een varianten die goedkoper is immers je neemt geen digitale televisie en internet bellen af.
Het is toch idioot dat ik persé internet bellen en digitale televisie moet afnemen als ik sneller zou willen uploaden? Nu al krijg je minder zenders voor hetzelfde geld omdat er plaats moet worden gemaakt voor digitale zenders als je het analoge pakket hebt. Vooruit gang is leuk maar als je vervolgens verplicht diensten moet afnemen is te zot voor woorden. Ik snap niet waarom jij niet snapt dat ik alleen sneller internet wil (upstream) zonder de andere twee diensten.
Ik heb ook een abonnement genomen op Glashart en dat zal ik hier naast gebruiken als backup.
Het is toch idioot dat ik persé internet bellen en digitale televisie moet afnemen als ik sneller zou willen uploaden? Nu al krijg je minder zenders voor hetzelfde geld omdat er plaats moet worden gemaakt voor digitale zenders als je het analoge pakket hebt. Vooruit gang is leuk maar als je vervolgens verplicht diensten moet afnemen is te zot voor woorden. Ik snap niet waarom jij niet snapt dat ik alleen sneller internet wil (upstream) zonder de andere twee diensten.
Ik heb ook een abonnement genomen op Glashart en dat zal ik hier naast gebruiken als backup.
[ Voor 28% gewijzigd door alienfruit op 16-05-2009 20:03 ]
Verwijderd
Kan het alleen maar eens zijn met deze uitspraak. Ik heb ook vele malen contact gehad met deze helpdesk maar het iq van de gemiddelde medewerker is gelijk aan die van de jostiband. Z|e weten niets, kunnen niets, willen niks en bovenal, liegen de boel flink voor om maar van je af te komen.Hakker schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:14:
Hier kan men eerlijk waar nog gigantisch aan verbeteren. Zeker als ik na gaat dat ik meerdere keren aan een medewerker hetzelfde verhaal moet opsteken. Compleet hersenloos is het daar. Het niet willen erkennen dat de klant ook maar enige kennis van zaken kan hebben.
je zou denken dat iedere medewerker bij ziggo een gedegen opleiding krijgt, maar in het kader van de crissis en de verliescijfers begin ik hieraan danig te twijfelen.
Je principe is duidelijk, maar verschillende losse en vaste abonnementen en het steeds wisselen daartussen (wat mensen dan toch gaan doen) kost Ziggo enorm veel geld, en dat moet je als commercieel bedrijf niet hebben. Zo sterk doen ze het financieel toch al niet.alienfruit schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:00:
Het gaat mij helemaal niet of het goedkoper is. Het gaat er mij om dat ze mij nu diensten door de strot duwen die ik helemaal niet wil hebben en zal gebruiken. Het interesseert mij niet echt of Alles-in-Een vijf euro goedkoper is dan Z3/i. Mij inziens kunnen ze best ook een losse internetabonnement aanbieden die net zo snel is als de Alles-in-Een varianten die goedkoper is immers je neemt geen digitale televisie en internet bellen af.
Elk verhaal heeft meerdere kanten, en jij bent David en Ziggo is Goliath. Maak je er niet meer druk over, sluit TV en telefoon niet aan en stop die 5 Euro in je zak.
Bij deze dan toch een wat positiever bericht. In mijn nieuwe huis Ziggo AIO plus aangevraagd. Hiervoor ook netjes een week of twee later het startpakket gekregen met alle inhoud.
Alleen toen ik het modem thuis wilde gaan aansluiten bleek dat je een activatiecode moest hebben die per post gestuurd moest zijn.
Vervolgens toch maar de helpdesk gebeld aangezien ik niets had ontvangen op zowel het oude als het nieuwe adres en deze konden daar de lijn voor me activeren. De brief die mij gestuurd was kunnen zij niet inzien blijkbaar dus ze kunnen je niet even de code telefonisch doorgeven.
Dit bleek echter niet te werken aangezien mijn aansluiting niet zichtbaar was. Vervolgens is het hele zaakje overgedragen aan een zgn. "verbindingsofficier" (ik wil ook zo gave titel
) en deze zou het oplossen.
Inderdaad deed de volgende ochtend (op een zaterdagochtend) het internet het.
Sindsdien geen problemen gehad, en nette down- en uploadsnelheden.
Alles bij elkaar dus wel irritant dat zo'n brief dan kwijt is en dat het wat gedoe kost om het rond te krijgen. Ik heb echter geen woord te kalgen over de behulpzaamheid van de mensen op de helpdesk, en het is wat mij betreft op een nette termijn opgelost.
Alleen toen ik het modem thuis wilde gaan aansluiten bleek dat je een activatiecode moest hebben die per post gestuurd moest zijn.
Vervolgens toch maar de helpdesk gebeld aangezien ik niets had ontvangen op zowel het oude als het nieuwe adres en deze konden daar de lijn voor me activeren. De brief die mij gestuurd was kunnen zij niet inzien blijkbaar dus ze kunnen je niet even de code telefonisch doorgeven.
Dit bleek echter niet te werken aangezien mijn aansluiting niet zichtbaar was. Vervolgens is het hele zaakje overgedragen aan een zgn. "verbindingsofficier" (ik wil ook zo gave titel
Inderdaad deed de volgende ochtend (op een zaterdagochtend) het internet het.
Sindsdien geen problemen gehad, en nette down- en uploadsnelheden.
Alles bij elkaar dus wel irritant dat zo'n brief dan kwijt is en dat het wat gedoe kost om het rond te krijgen. Ik heb echter geen woord te kalgen over de behulpzaamheid van de mensen op de helpdesk, en het is wat mij betreft op een nette termijn opgelost.
Masterlans dan moet je bij de marine gaan werken als je de titel verbindingsofficier wilt hebben
Een jaar of zo terug wilde XS4ALL (Goliath) een groot aantal klanten (David) een Advanced Website door de maag splitsen. Als je dat niet wilde moest je 25 euro downgrade kosten betalen (werd je gedowngrade naar een ander abbonnement met dezelfde snelheid als je voorheen had, maar zonder die website). Ik was het er niet mee eens dat ik de downgrade kosten moest betalen en heb de helpdesk bestookt. Die reageerde als een echte Goliath uitermate arrogant, maar na wat mailtjes richting Vara's Kassa die er vervolgens aandacht aan gaven in een uitzending van hun, werd de 25 euro downgrade voor alle betroffenen geschrapt.Volkert schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:38:
[...]Elk verhaal heeft meerdere kanten, en jij bent David en Ziggo is Goliath. Maak je er niet meer druk over, sluit TV en telefoon niet aan en stop die 5 Euro in je zak.
Volgens mij kunnen ze je nooit dwingen om diensten te gaan afnemen die je niet wil zoals Telefonie en TV. Ik wil om redenen van snelheid ook voor mijn internet naar Ziggo en dan graag het snelste abbo, maar dan zonder telefonie. Ik vind het vreemd dat de hoogste snelheden alleen maar te verkrijgen zijn in bundels met internet en telefonie. Internet Z3 blijft straks ver achter bij de internetsnelheid van Alles-in-1 Extra

Natuurlijk hoef je niet te bellen als je het hebt, maar dan betaal je eigenlijk dubbel voor je telefonie wat ook niet slim is. Bestaat er niet gewoon een TV+Internet combinatie?
Verwijderd
Groene kabel is goed, maar het gaat mij om het aansluitdoosje wat er boven zit, als die er uberhaupt zit.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:44:
[...]
Heb ff een foto gemaakt, maar kan 't niet uploaden hier. Wat je ziet is een groene kabel die de muur uitkomt, eigenlijk dus een gaatje in de muur en een kabel die eruit komt die een groene buitenkant heeft.
Mijn analoge en digitale tv werken (beide) prima op de tv die erbij staat. Toch vreemd dat inet 't niet doet dan...
Heb je nog enig idee hoe het beter kan?
Ik denk dat je sowieso een monteur moet laten komen als het modem nog steeds niet online komt.
Heb ze inderdaad even gebeld en gelijk deed het kaartje het. BedanktLukin schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:04:
[...]
Het schijnt dat je moet opbellen en dan activeren ze hem voor je dacht ik.
Ik krijg volgende week mn verbinding, als het goed is. Nou begrijp ik dat het Motorala modem (SB) een 192.168 adres heeft. Valt dit nog te wijzigen? Mijn gehele netwerk (router/switches/PC's en servers) zijn 172.19.3.* en dat wil ik ook graag houden?
Ik neem aan dat je als bedrijf zelf mag kiezen wat je verkoopt. Ziggo kiest voor alles-in-1 pakketten. Dus aan jou de keus of je dat wilt of niet.Hotzenwalder schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:08:
[...]
Een jaar of zo terug wilde XS4ALL (Goliath) een groot aantal klanten (David) een Advanced Website door de maag splitsen. Als je dat niet wilde moest je 25 euro downgrade kosten betalen (werd je gedowngrade naar een ander abbonnement met dezelfde snelheid als je voorheen had, maar zonder die website). Ik was het er niet mee eens dat ik de downgrade kosten moest betalen en heb de helpdesk bestookt. Die reageerde als een echte Goliath uitermate arrogant, maar na wat mailtjes richting Vara's Kassa die er vervolgens aandacht aan gaven in een uitzending van hun, werd de 25 euro downgrade voor alle betroffenen geschrapt.
Volgens mij kunnen ze je nooit dwingen om diensten te gaan afnemen die je niet wil zoals Telefonie en TV. Ik wil om redenen van snelheid ook voor mijn internet naar Ziggo en dan graag het snelste abbo, maar dan zonder telefonie. Ik vind het vreemd dat de hoogste snelheden alleen maar te verkrijgen zijn in bundels met internet en telefonie. Internet Z3 blijft straks ver achter bij de internetsnelheid van Alles-in-1 Extra![]()
Natuurlijk hoef je niet te bellen als je het hebt, maar dan betaal je eigenlijk dubbel voor je telefonie wat ook niet slim is. Bestaat er niet gewoon een TV+Internet combinatie?
De modem is bridged dus tenzij je een router gebruikt zal je pc het externe ziggo ip-adres krijgen. Bij gebruik van een router kun je natuurlijk zelf je ip range daar achter bepalen.Exorcist schreef op zondag 17 mei 2009 @ 00:52:
Ik krijg volgende week mn verbinding, als het goed is. Nou begrijp ik dat het Motorala modem (SB) een 192.168 adres heeft. Valt dit nog te wijzigen? Mijn gehele netwerk (router/switches/PC's en servers) zijn 172.19.3.* en dat wil ik ook graag houden?
Ik ben toch malle pietje niet!
Thanks, wist even niet zeker welke functionaliteiten het ding zelf nog had. Dat wordt dan mn eigen rangeThe Legend schreef op zondag 17 mei 2009 @ 07:18:
[...]
De modem is bridged dus tenzij je een router gebruikt zal je pc het externe ziggo ip-adres krijgen. Bij gebruik van een router kun je natuurlijk zelf je ip range daar achter bepalen.
Verwijderd
Bedoel je het plastic vierkante "doosje" op de wand of eigenlijk het doosje waar de groene kabel uit komt? Want die kan ik niet zienVerwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 00:39:
[...]
Groene kabel is goed, maar het gaat mij om het aansluitdoosje wat er boven zit, als die er uberhaupt zit.
Ik denk dat je sowieso een monteur moet laten komen als het modem nog steeds niet online komt.
Dat mogen ze zeker, maar in het geval van XS4ALL behield je dezelfde snelheid als het abbo wat je al had, maar moest je 20 euro meer gaan betalen omdat je er opeens een website bij had waar je niet om gevraagd had.MrBlueEyes schreef op zondag 17 mei 2009 @ 00:55:
[...]
Ik neem aan dat je als bedrijf zelf mag kiezen wat je verkoopt. Ziggo kiest voor alles-in-1 pakketten. Dus aan jou de keus of je dat wilt of niet.
Ziggo zou gewoon internet-only abbo's moeten verkopen met dezelfde snelheid als Alles-in-1 extra. Dit is koppelverkoop.

Sinds vanmorgen is om de 5 minuten de hele verbinding weg, krijg ik een error van mijn Airport dat de DNS servers niet bereikbaar zijn en dan na een minuut gaat ie weer verder.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Ja die bedoel ik, ik denk namelijk dat die niet goed is en als dat zo is dan moet die vervangen worden en datkan alleen door een monteur.Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:10:
Bedoel je het plastic vierkante "doosje" op de wand
Sinds ik in Den Haag heb gelopen weet ik dat het meeste matriaal daar vervangen moet worden.
Verwijderd
kreeg net deze mail zouden ze de snelheid gaan verhogen a.s. dinsdag/woensdag?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In de nacht van maandag 18 mei op dinsdag 19 mei 2009 zijn wij druk bezig om ons netwerk te verbeteren. Dit heeft tot gevolg dat de verbinding met het internet enkele minuten wordt onderbroken. Telefoneert u ook via de kabel, dan wordt ook deze verbinding kortstondig verbroken. Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, voeren wij deze verbeteringen uitsluitend tussen middernacht en zes uur 's ochtends uit.
Zonodig alleen resetten
In principe merkt u niets van onze werkzaamheden. Mocht u de volgende ochtend toch geen telefoon- of internetverbinding hebben, dan kunt u eenvoudig zelf de verbinding herstellen door de stroom van uw modem af te halen en na 30 seconden deze er weer op te zetten. Dit noemen we ook wel resetten.
Eerst modem, dan router, dan computer
Heeft u meerdere computers of maakt u gebruik van draadloos internet, dan is uw modem waarschijnlijk aan een router gekoppeld. Deze router verdeelt de internetverbinding over uw computers. Maakt u gebruik van een router, dan willen wij u sowieso aanraden om de stroom van uw modem en uw router te halen en vervolgens de stekker van het modem weer in het stopcontact te doen. Als de bovenste vier lampjes van het modem branden kunt u ook de router weer aanzetten.
Zorg ervoor dat uw computer(s) tijdens het resetten uitstaan. Na het resetten kunt u uw computer(s) weer opstarten.
Door het volgen van bovenstaande instructies krijgt u snel weer dezelfde snelle internetverbinding als u van ons gewend bent.
Mochten bovenstaande stappen de verbinding niet herstellen, dan kunt u contact opnemen met onze speciale ondersteuningsafdeling via het tijdelijke telefoonnummer 088-717 2385 (op werkdagen van 08:00 - 22:00 uur en in het weekend van 10:00 - 18:00 uur). Voor alle andere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via 0900-1884 (lokale kosten).
Met vriendelijke groet,
Martine Ferment
Directeur Ziggo Klantenservice
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In de nacht van maandag 18 mei op dinsdag 19 mei 2009 zijn wij druk bezig om ons netwerk te verbeteren. Dit heeft tot gevolg dat de verbinding met het internet enkele minuten wordt onderbroken. Telefoneert u ook via de kabel, dan wordt ook deze verbinding kortstondig verbroken. Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, voeren wij deze verbeteringen uitsluitend tussen middernacht en zes uur 's ochtends uit.
Zonodig alleen resetten
In principe merkt u niets van onze werkzaamheden. Mocht u de volgende ochtend toch geen telefoon- of internetverbinding hebben, dan kunt u eenvoudig zelf de verbinding herstellen door de stroom van uw modem af te halen en na 30 seconden deze er weer op te zetten. Dit noemen we ook wel resetten.
Heeft u meerdere computers of maakt u gebruik van draadloos internet, dan is uw modem waarschijnlijk aan een router gekoppeld. Deze router verdeelt de internetverbinding over uw computers. Maakt u gebruik van een router, dan willen wij u sowieso aanraden om de stroom van uw modem en uw router te halen en vervolgens de stekker van het modem weer in het stopcontact te doen. Als de bovenste vier lampjes van het modem branden kunt u ook de router weer aanzetten.
Zorg ervoor dat uw computer(s) tijdens het resetten uitstaan. Na het resetten kunt u uw computer(s) weer opstarten.
Door het volgen van bovenstaande instructies krijgt u snel weer dezelfde snelle internetverbinding als u van ons gewend bent.
Mochten bovenstaande stappen de verbinding niet herstellen, dan kunt u contact opnemen met onze speciale ondersteuningsafdeling via het tijdelijke telefoonnummer 088-717 2385 (op werkdagen van 08:00 - 22:00 uur en in het weekend van 10:00 - 18:00 uur). Voor alle andere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via 0900-1884 (lokale kosten).
Met vriendelijke groet,
Martine Ferment
Nee betekent alleen dat ze er mee bezig zijn. Ik heb vorige week dat mailtje gehad en heb ook nog niet een hogere snelheid.Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:36:
kreeg net deze mail zouden ze de snelheid gaan verhogen a.s. dinsdag/woensdag?
Zonodig alleen resetten
Met vriendelijke groet,
Martine Ferment
ik kreeg hem ook vandaag. Culemborg in dit geval dus ze zijn iig bezig ermee. Eens zien wanneer ze het eindelijk doorvoeren Q2 begint langzaam aan te verdwijnen
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Denk gewoon controle in die wijkkasten en hoofdpuntenVerwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:26:
Ben eerder benieuwdt wat deze "werkzaamheden" inhouden?
22 april bevestigingsbrief van Ziggo gekregen (+ tel nummer en activatie-wachtwoord). Ingansdatum abonnement is 19 mei, heb alleen nog geen modem of iets ontvangen. In de brief staat "rond de ingansdatum van uw abonnement", maar begin hem nu wel licht te knijpen of het op tijd komt.
Hoe is jullie ervaring hieromtrent?
Hoe is jullie ervaring hieromtrent?
Wel meer dan dat. Alles gaat over naar cable.ziggo.nlKiPKaKDutcH schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:06:
[...]
Denk gewoon controle in die wijkkasten en hoofdpunten
Lang niet iedereen heeft dat! Tevens voeren ze upgrades uit. Zo is er onlangs in de headend van Hengelo een nieuwe 10 Gbit verbinding opgeleverd.
maat van mij voert werkzaamheden uit voor Ziggo (firma Baas)
It ain't stupid if it works!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.
Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.
Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.