[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste
Acties:
  • 311.584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:04
Reboot het modem eens op afstand dan? http://192.168.100.1 inloggen met admin / motorola

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Raven schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:51:
Jah, overigens niet alleen langer maar ook met hexadecimalen, waardoor je véél meer mogelijkheden hebt.
De hexadecimale tekens is alleen een manier van schrijven, en heeft niets met de verschillen tussen ipv4 en ipv6 te maken.
Het ip-adres 192.168.100.1 is ook gewoon hexadecimaal te schrijven als C0.A8.64.01. Het scheelt gewoon opschrijfruimte.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Napsju schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 15:25:
Reboot het modem eens op afstand dan? http://192.168.100.1 inloggen met admin / motorola
Er zit helemaal geen wachtwoord op bij ons. Een reset maakt praktisch geen verschil uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:01
potverdikkiemie! :') ... Smartcard nog steeds niet geactiveerd na 48 uur. Ik bellen. Zegt ze doodleuk, ik zal hem wel even activeren met een ander programma. Maar het kan dan wel weer 48 uur duren. |:(

Goed zo Ziggo, ga zo door 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Bobmeister op 18-07-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier verloopt het heel vreemd :/ , een kennis van mij heeft namelijk de nieuwe snelheid al wel, en ik (woon op minder dan 1km afstand) heb nog helemaal niets gemerkt. Het modem resetten zou de oplossing zijn, maar nog geen resultaat voor zover (die kennis haalt gewoon 50Mb/s met het oude Motorola modem), ben echter wel zeer tevreden over de snelheid die ik tot nu toe altijd heb gekregen
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/520113523.png
Alleen is mijn ping nu een beetje aan de hoge kant. Ik probeer om vanacht het modem er de hele nacht uit te laten en dan morgen maar weer eens kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

50 Mbit halen met oude modem?

Ik ga gelijk even mijn modem paar minuten uitgooien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:34:
Hier verloopt het heel vreemd :/ , een kennis van mij heeft namelijk de nieuwe snelheid al wel, en ik (woon op minder dan 1km afstand) heb nog helemaal niets gemerkt. Het modem resetten zou de oplossing zijn, maar nog geen resultaat voor zover (die kennis haalt gewoon 50Mb/s met het oude Motorola modem), ben echter wel zeer tevreden over de snelheid die ik tot nu toe altijd heb gekregen
[afbeelding]
Alleen is mijn ping nu een beetje aan de hoge kant. Ik probeer om vanacht het modem er de hele nacht uit te laten en dan morgen maar weer eens kijken :P
Lijkt me sterk. Is hij niet een nieuwe klant die meteen het nieuwe modem kreeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 19:41
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/520161843.png

heb net een test gedaan en zie hier nette resultaten heb alleen veel problemen met de DNS van ziggo downloaden gaat als de brandweer maar surfen op het net is waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Raven schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:51:
[...]

Zo'n beetje elke die een customfirmware kan draaien lijkt me :P
Goh, daar was ik ook nog niet achter :O
Als je dan het echt goed wil doen ga je niet eens liggen kloten met custom firmware maar pak je gewoon een normale computer. Meer kracht voor het routeren. Meer simultane verbindingen voor P2P verkeer. Beter in te stellen firewall. En nog zoveel meer opties :+

Maar de consument (lees doorsnee Nederlander die geen kaas heeft gegeten van routers anders dan dat het een internet verdeel doosje is) gaat echt niet met dat soort dingen aan de slag. En als IPv6 ingevoerd word dan vraag ik me af hoe, en in hoevere raken die oude routertjes dan nutteloos?

Als IPv6 op je WAN poortje echt nodig is dan is er direct uit de doos nog niet zoveel dat het ondersteunt. :?
Ik vind dit enigzins zeer slecht en ze mogen wel eens op schieten, maar wie ben ik |:(

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Awsom schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:30:
Godverdegodverdegodver... Smartcard nog steeds niet geactiveerd na 48 uur. Ik bellen. Zegt ze doodleuk, ik zal hem wel even activeren met een ander programma. Maar het kan dan wel weer 48 uur duren. |:(

Goed zo Ziggo, ga zo door 8)7
Toen ze mijn smartcard moesten activeren, werkte het echt binnen 10minuten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luqq schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 17:44:
[...]

Lijkt me sterk. Is hij niet een nieuwe klant die meteen het nieuwe modem kreeg ?
Nee, hij is geen nieuwe klant, sterker nog, hij heeft AiE al een aantal jaar en ik heb hem pas vanaf midden Juni. Ik vond het ook al raar dat ze mij toen al niet gelijk een nieuw modem hadden gegeven, want nou staat hij hier nog geen maand en dan kan ik hem weer terugsturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:36

Laguna

Connaisseur

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:56:
[...]

Vertel mij eens HOE ik een activatie moet uitvoeren als ik geen lease krijg van ziggo.
Dat was idd wat ze in de notes hadden gezet, "kan geen activatie doen", maar dat is de oorzaak niet, de oorzaak is dat ik geen ip adres krijg en dus niks kan activeren.

Daarbij weet geen (of bijna geen) enkele helpdesker daaro wat het nieuwe docsis3 modem is, ze vragen coninue om het hfc mac (welke de ubee niet heeft).

Kunt u mij het hfc mac adress geven meneer?
Dat ding wel een cm mac .
nee meneer die niet :/
Jawel mevrouw , dat is het modem mac op de nieuwe docsis 3 modems.
Welke modems?
Het nieuwe docsis3 modem, de ubee.
Wat is dat meneer?
Niks laat maar.
:/ :/ :/ :/
Zet maar erin dat ik geen DHCP LEASE krijg
Wat zegt u meneer ?
Een DHCP lease mevrouw
Ow nee hoor meneer die heeft u niet nodig.
OMG, laat maar mevrouw.

PS , morgen ? Zondags ?, laat me raden je bent een 1e lijns helpdesker ? en dus geen van de TD?

[...]

Ohh please , god no :(
Achja verbaast me niks, vroeger in het Casema tijdperk hadden ze nog een technische helpdesk, nu is het één groot callcenter geworden waar het alleen nog maar om targets draait en niet meer om de klant zo goed mogelijk te helpen. Met andere woorden besparen op kosten over de rug van klanten. Ziggo management :r

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Downloaden met 50Mbit is echt niet normaal meer, zo snel...

Je klikt iets aan, een DVD bijvoorbeeld, en een kwartiertje later heb je het binnen. Als je niet oppast heb je zo je schijven vol staan...

Het is bijna bij het schandalige af. :|

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 18-07-2009 18:39 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Wat kan allemaal een code E48 veroorzaken met digitale tv :$ ? Smartcard & slechte kabels? Of staat dat los van de smartcard?!

[ Voor 34% gewijzigd door Bobmeister op 18-07-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het url adres om in die arris te komen? tot op vanmiddag kon erin met 168.100.1 maar dat doet het niet meer. Mischien heeft het te maken dat ik ben overgezet vanmiddag naar dat docsis3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 22:59
Is dat niet gewoon 192.168.100.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 18:39:
Downloaden met 50Mbit is echt niet normaal meer, zo snel...

Je klikt iets aan, een DVD bijvoorbeeld, en een kwartiertje later heb je het binnen. Als je niet oppast heb je zo je schijven vol staan...

Het is bijna bij het schandalige af. :|
welkom bij de club _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Omfg. Gebruiken ze nog oude boekjes bij hun alles-in-1 pakketjes. In het boekje staat netwerk-ID = 9001.

Ik kijk op internet
http://blob.ziggo.nl/dyna...andleiding-DigitaleTV.pdf

Ja hoor, netwerk-ID = 9004. & voilá. Alles doet het.

* Zucht * nu de telefoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
als we er toch om vragen...
weet iemand ook de login voor de evm320b ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

192.168.100.1 admin/motorola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
Moet dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar, en laat zulke mensen nou maar, die komen zichzelf nog wel een keer tegen. Die post van jou is ook niet bepaald bijdragend aan dit onderwerp en er staat toch duidelijk: Ontopic A.U.B. (die van mij ook niet, maar ik moet er gewoon even wat van zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Vind je potverdikkimie beter? Maarja, het spijt me dat ik zo god-onterend reageerde. Ik was op het desbetreffende moment niet echt in blije sferen na het zoveelste telefoontje met die mensen bij ziggo.

[ Voor 35% gewijzigd door Bobmeister op 18-07-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 16:54
Niemand? :|
Namoh schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 07:28:
Ik heb ook de beruchte mail gehad en heb ondertussen het modem ook gisteren mogen ontvangen. :)

Ga dit weekend alles installeren (nieuwe moden, nieuwe wireless router en nieuwe wireless usb netwerkkaart).

Nu heb ik voor de gein eens gisteravond getest via www.speedtest.net en dan kom ik op de volgende snelheden:
- ping = 0 ms
- download = 6.09 Mb/s
- upload = 2.72 Mb/s

Nu heb/had ik het 20/3 abbonement, dus de upload zit wel goed, maar de download vind ik erg laag, wat kan hier de oorzaak van zijn?

Als ik straks alle nieuwe apparatuur heb geinstalleerd en ik weer ruim onder de mogelijke download snelheid zit dan weet ik in ieder geval dat het voor de nieuwe apparatuur ook al niet goed zat, maar wat kan hier de oorzaak van zijn? Hoop stiekum dat ik gewoon goede snelheden haal als alle nieuwe apparatuur is geinstalleerd.

Net snelheid even getest op het werk: ping = 15 ms, download = 23.72 Mb/s, upload = 32.97 Mb/s...........upload anderhalf keer zo hoog als de download?? Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:56:
[...]

Vertel mij eens HOE ik een activatie moet uitvoeren als ik geen lease krijg van ziggo.
Dat was idd wat ze in de notes hadden gezet, "kan geen activatie doen", maar dat is de oorzaak niet, de oorzaak is dat ik geen ip adres krijg en dus niks kan activeren.

Daarbij weet geen (of bijna geen) enkele helpdesker daaro wat het nieuwe docsis3 modem is, ze vragen coninue om het hfc mac (welke de ubee niet heeft).

Kunt u mij het hfc mac adress geven meneer?
Dat ding wel een cm mac .
nee meneer die niet :/
Jawel mevrouw , dat is het modem mac op de nieuwe docsis 3 modems.
Welke modems?
Het nieuwe docsis3 modem, de ubee.
Wat is dat meneer?
Niks laat maar.
:/ :/ :/ :/
Zet maar erin dat ik geen DHCP LEASE krijg
Wat zegt u meneer ?
Een DHCP lease mevrouw
Ow nee hoor meneer die heeft u niet nodig.
OMG, laat maar mevrouw.

PS , morgen ? Zondags ?, laat me raden je bent een 1e lijns helpdesker ? en dus geen van de TD?

[...]

Ohh please , god no :(
'

Ik geef toe dat ik gwoon sukkels naast me heb zitten hr :P
Je cmac is ook het HFC mac ik zou gewoon nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders krijgt.
Anders kijk ik of ik het zondag voor je kan activeren,
Mja dit had ik ook eens een keer toen ik naar ziggo moest bellen voor me docsis 3.0 modem.

Mevrouw kunt u mijn modem omruilen? Ik heb nog een oude motorola?
Ja dus dat is toch goed ?

Nee ik krijgt na 1 juli een trage verbinding als het omgezet wordt.
O ok..

Dus kunt u mijn modem vervangen?
Waar heb je je pakket besteld?

Bij de mediamarkt mevrouw..
Ja dan moet u naar de mediamarkt gaan om uw modem te laten vervangen,
want mediamarkt is verantwoordelijk voor het pakket wat ze leveren en als het daar het verkeerde
modem in zat dan moet u terug naar de mediamarkt.

Uit medelijden van me collega heb ik maar gezegt ik ga wel naar de mediamarkt, en heb ik gewoon
de volgende dag mijn eigen shit geregeld.

Ps: Ik ben idd eerste lijns TD. Maar geen gemiddelde doos wat jij vandaag aan de lijn hebt gekregenn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 07:03:
[...]

Yep.. Gisteren avond mij Arris gereset, daar ik een nieuwe router geplaatst heb, en ik kom dus ook niet meer bovern de 1,8mbit uit...
Misschien tip voor jou(?) ik heb vanmiddag gebeld omdat die upload niet hoger te krijgen is. Heb ook bedraad rechtstreeks op het modem gezetten maar ook geen hogere upload, dus aan de router ligt het niet (belkin n1 vision)

Diehdm van ziggo constateerde dat het modem nog niet op euro docsis 3 zat. Ik moest het modem 1 uur uitzetten dan zou hij hem opnieuw aanmelde. Na 1 uur toch nog steeds docsis 2.0 en de telefoon deed het helemaal niet meer.

Weer gebeld met ziggo en die heeft het doorgezet naar een andere afdeling. Misschien is dit bij jou ook spelende? kijk even in je arris/modem en zie of jij ook op docsis 2.0 staat zo-ja ziggo bellen en zorgen dat je word overgezet naar dat nieuwe docsis3 systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46

TFHfony

Professional Weirdo

Na, hier heeft een modem reboot het "probleem" verholpen. Ik haal nu netjes mijn 5mbit upstream. Maar toch bedankt voor het meedenken :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsegoof
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 13:22
Ik heb hier al een tijdje een Netgear WGR614 v7 staan met 54Mbps router staan nou gebruik ik me laptop alleen voor te internetten en enzo maar me gewone pc staat bedraad wel erop nou heeft mijn pc een gigabit port maar de router is 10/100 weet iemand of deze router het allemaal wel aan zou kunnen of heeft iemand er ervaringingen mee anders moet ik nu al gaan kijken voor een nieuwe ipv eind van het jaar?
(krijg hopelijk snel de 3.0 modem met 50 MB maar het moet wel werken natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

LogiForce schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 18:04:
[...]

Goh, daar was ik ook nog niet achter :O
Als je dan het echt goed wil doen ga je niet eens liggen kloten met custom firmware maar pak je gewoon een normale computer. Meer kracht voor het routeren. Meer simultane verbindingen voor P2P verkeer. Beter in te stellen firewall. En nog zoveel meer opties :+

Maar de consument (lees doorsnee Nederlander die geen kaas heeft gegeten van routers anders dan dat het een internet verdeel doosje is) gaat echt niet met dat soort dingen aan de slag. En als IPv6 ingevoerd word dan vraag ik me af hoe, en in hoevere raken die oude routertjes dan nutteloos?

Als IPv6 op je WAN poortje echt nodig is dan is er direct uit de doos nog niet zoveel dat het ondersteunt. :?
Ik vind dit enigzins zeer slecht en ze mogen wel eens op schieten, maar wie ben ik |:(
Ok :P
Dat wil ik dus een keer doen. Pctje daarvoor staat er al :)

Tsja,. als het op die manier bekijkt...

Hmm, nee.
Ben benieuwt hoe het dan gaat lopen als er ooit IPv6 wordt ingevoerd...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 20-09 11:50
Ik heb het UTIL gevonden om toegang te krijgen tot het Advanced Menu van ARRIS

Klik voor download:
ARRISpwod.rar

1) Vink aan: Use Default Seed
2) Selecteer de datum van de dag vandaag
3) Gebruik het gegenereerde password of the day

Je kan niet zoveel instellen, wat ik zou willen is dat de web GUI benaderbaar blijft wanneer je bent ingelogd.

Een hidden menu:
http://192.168.100.1/scanover.htm

[ Voor 18% gewijzigd door Fermion op 19-07-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Raven schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:57:
[...]

Ok :P
Dat wil ik dus een keer doen. Pctje daarvoor staat er al :)

Tsja,. als het op die manier bekijkt...

Hmm, nee.
Ben benieuwt hoe het dan gaat lopen als er ooit IPv6 wordt ingevoerd...
Inderdaad. Dus vandaar dat het misschien handig is om zulke routers op een rijtje te zetten. Weten we als tweakers tenminste waar we aan toe zijn zonder individuele zoek tochten te hoeven beginnen. Collegialiteit ;)

Ik denk in ieder geval dat de invoering een zoveelste ramp zal zijn voor de ITIL helpdeskjes van alle ISPs. Want ik denk niet dat de huis tuin en keuken helpdesk miep al veel weet (anders dan opvolger van) van IPv6 :+

IPv6 support:
- Apple Airport Extreme (N, gigabit (mid 2009))
- D-Link DiR-825
- D-Link DiR-855? (twijvel, maar waarschijnlijk wel aangezien het kleinere broertje het ook kan)

Geen IPv6 support:
- Linksys WRT610N (Komt er ook niet volgens Linksys NL en USA)

Dat is alles wat ik weet tot nu toe. Misschien kunnen we het gezamelijk aanvullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:28
ben een aantal dagen geleden begonnen met het installeren van Ziggo (Alles in een plus) in postcodegebied 2725 en het eerste probleem diende zich aan toen het modem (Motorola standaard ding) niet verder wilde intrainen dan het US lampje. Hij ging aan, alle lampjes branden, alle lampjes uit, power lampje aan, DS lampje knipperen, US lampje knipperen en daar bleef hij hangen. Ik heb toen gebeld met de klantenservice en die vertelden mij dat er een monteur aan te pas moest komen (die pas as donderdag kan :().
Ik wilde toch nog even verder klooien en ben met mijn aansluitpunt in de weer gegaan en heb daar een beetje aan gerommeld. Toen ik 10 minuten later de stekker van het modem weer in het stopcontact deed, kwam hij zowaar verder en ging alles branden (power, DS, US, Online en Tel1 knipperen). Wilde het modem activeren maar kwam niet op de activeringspagina en heb dus toen weer gebeld. De medewerker zei dat hij hem vanuit daar kon activeren en heeft dat gedaan en dat ging prima. Ik had toen internet, zij het erg erg erg traag. Toen ik de tweede keer de helpdesk belde, hoorde ik ook dat er een storing was in mijn postcodegebied (maar niet welke).

Maar toen, net toen ik had opgehangen en de modem opnieuw had gestart, gingen de lampjes weer aan, maar bleven DS en US samen knipperen. Ik kon heel langzaam internetten (laptop rechtstreeks op het modem aangesloten) dus besloot ik weer het modem te resetten. Helaas is hij sindsdien niet meer voorbij het knipperende US lampje gekomen. Ik heb niets meer veranderd aan het aansluitpunt dus dat zit nu goed (TV werkt bijvoorbeeld goed). Iemand enig idee?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 23-09 20:36
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/520557489.png
Modem gereboot, denk dat het wachten tot september wordt :(

[ Voor 23% gewijzigd door wvkreg op 19-07-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:42

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:06:
[...]

'

Ik geef toe dat ik gwoon sukkels naast me heb zitten hr :P
Je cmac is ook het HFC mac ik zou gewoon nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders krijgt.
Anders kijk ik of ik het zondag voor je kan activeren,
Mja dit had ik ook eens een keer toen ik naar ziggo moest bellen voor me docsis 3.0 modem.

Mevrouw kunt u mijn modem omruilen? Ik heb nog een oude motorola?
Ja dus dat is toch goed ?

Nee ik krijgt na 1 juli een trage verbinding als het omgezet wordt.
O ok..

Dus kunt u mijn modem vervangen?
Waar heb je je pakket besteld?

Bij de mediamarkt mevrouw..
Ja dan moet u naar de mediamarkt gaan om uw modem te laten vervangen,
want mediamarkt is verantwoordelijk voor het pakket wat ze leveren en als het daar het verkeerde
modem in zat dan moet u terug naar de mediamarkt.

Uit medelijden van me collega heb ik maar gezegt ik ga wel naar de mediamarkt, en heb ik gewoon
de volgende dag mijn eigen shit geregeld.

Ps: Ik ben idd eerste lijns TD. Maar geen gemiddelde doos wat jij vandaag aan de lijn hebt gekregenn :+
Xixo dankejwel, maar dat gaat jou ook niet lukken imho.
Eerste lijns heeft het modem 3x proberen te activeren lukt niet
Toen heb ik GISTER met een 2e lijns gesproken, die belde mij op, zelfs hij kwam er niet uit
Dus het is nu doorgezet naar de 3e lijns (communicatie officier?)(rare benaming imho)

Blijkt trouwens dat er een zooi klanten pcies hetzelfde probleem als mij hebben met dit nieuwe ubee modem.
:/ lekker geregeld weer ziggo....

En ik mag me oude modem niet eens terug hangen, zelfs vandaag niet ook al werken ze niet :/

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Door dat ubee modem kan ik niet bellen :| De TD zou me terugbellen over het probleem, nog geen telefoon gehad :(

[ Voor 46% gewijzigd door Bobmeister op 19-07-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvkreg schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:42:
[afbeelding]
Modem gereboot, denk dat het wachten tot september wordt :(
Alles-in-1-Plus zo te zien, woonachtig in het noorden? Betekend inderdaad september, heb reeds contact gehad met Ziggo hierover. Eerste helpdeskmedewerker gaf aan dat het zou moeten werken, ik dus zijn instructies opgevolgd, maar Bartje had nog steeds geen 20/3. Ik weer bellen, kreeg toen te horen dat het pas in september zou komen, groot excuus gekregen voor de eerste helpdeskmedewerker die mij vertelde dat het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 23-09 20:36
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:59:
[...]

Alles-in-1-Plus zo te zien, woonachtig in het noorden? Betekend inderdaad september, heb reeds contact gehad met Ziggo hierover. Eerste helpdeskmedewerker gaf aan dat het zou moeten werken, ik dus zijn instructies opgevolgd, maar Bartje had nog steeds geen 20/3. Ik weer bellen, kreeg toen te horen dat het pas in september zou komen, groot excuus gekregen voor de eerste helpdeskmedewerker die mij vertelde dat het zou moeten werken.
Breda 4811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie: http://www.ziggo.nl/producten/internet/snelheidsverhoging
Volgens bovengenoemd schema gaan ze te werk, kan zijn dat ze het ook nog eens per regio gaan faseren, maar dat weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

LogiForce schreef op zondag 19 juli 2009 @ 02:10:
[...]

Inderdaad. Dus vandaar dat het misschien handig is om zulke routers op een rijtje te zetten. Weten we als tweakers tenminste waar we aan toe zijn zonder individuele zoek tochten te hoeven beginnen. Collegialiteit ;)

Ik denk in ieder geval dat de invoering een zoveelste ramp zal zijn voor de ITIL helpdeskjes van alle ISPs. Want ik denk niet dat de huis tuin en keuken helpdesk miep al veel weet (anders dan opvolger van) van IPv6 :+

IPv6 support:
- Apple Airport Extreme (N, gigabit (mid 2009))
- D-Link DiR-825
- D-Link DiR-855? (twijvel, maar waarschijnlijk wel aangezien het kleinere broertje het ook kan)

Geen IPv6 support:
- Linksys WRT610N (Komt er ook niet volgens Linksys NL en USA)

Dat is alles wat ik weet tot nu toe. Misschien kunnen we het gezamelijk aanvullen. :)
:)

Ik ook :P
Als ze (1e lijns, 2e lijns weet nog wel wat) nu al niks weten, dan wordt het een complete ramp volgensmij daar als IPv6 eenmaal ingevoerd wordt :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Mijn router heeft ook ipv6 :), maar dat is dan ook een linux server :+

Fuck ziggo , echt serieus, ik heb gewoon me eigen modem terug gehangen, en ik heb weer internet,
flikker toch een end op, ik ben het echt zat, ik zat al 5 dagen zonder internet, en mocht zelfs vandaag niet me oude modem terug hangen , nee dat mag niet meneer,waarom niet, als de td en 3e lijns niet werken vandaag?
Nee doet u dat maar niet meneer.

Dus ik vraag eigenlijk heel simpel :
Beste miep, waarom stelt ziggo niet een extra team in bij zon grootschalig probleem als dit (hebben ze zelf toegegeven(2e lijns), het is schandalig dat jullie , jullie klanten gedwongen offline laten op een zondag als het probleem zo groot is :/

Echt bad managment daaro bij Ziggo, ik weet dat als een klant van ons offline is, en dat is dan op een zondag dat het op diezelfde zondag nog word opgelost, anders treed de sla in werking.
Denk dat ik ook maar een SLA ga vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
Hallo,

Ik heb een vraag en ook meteen een ervaring.

Ik heb gebeld naar ziggo wij hadden alles eerst los Telefonie, DIgitaal tv en internet.
Nu had ik even op ziggo gekeken en was het alles in een pakket (duurste) het goedkoopste en snelste internet.

Wij dit dus veranderd wij krijgen alles binnen nieuwe modem, decoder noem maar op!

Ik dus gauw modem aangesloten daar kwamen we al bij het eerste probleem we kregen de activatie pagina niet geopend, ik Ziggo gebeld hun activeerde hem wel van een afstand voor mij omdat dit een vast probleem was ik zo geen probleem toen geactiveerd en geweldig ik zat op internet.

Ik 10minuten daarna filmpje aangezet(download) wat bleek nou ik downloade gewoon met 2134kb per seconden op een 50MBPS lijn? dat is toch niet normaal?

Ik betaal even 70.00 euro per maand en krijg niet eens de internet die wordt beloofd. Dus ik meteen gebeld naar Ziggo weer. Ja we sturen de technische dienst erop af binnen 5 dagen moet het opgelost zijn we zitten nu bij dag 4! ik ben benieuwd!

- Roel C

PS:

Speedtest.nl: 2249.9 KByte/sec
(=17999 kbps)

Speedtest.net: Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/520590477.png

Wat vinden jullie hiervan?

- Roel C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:04
En zonder router?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel17 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:06:
Hallo,

Ik heb een vraag en ook meteen een ervaring.

Ik heb gebeld naar ziggo wij hadden alles eerst los Telefonie, DIgitaal tv en internet.
Nu had ik even op ziggo gekeken en was het alles in een pakket (duurste) het goedkoopste en snelste internet.

Wij dit dus veranderd wij krijgen alles binnen nieuwe modem, decoder noem maar op!

Ik dus gauw modem aangesloten daar kwamen we al bij het eerste probleem we kregen de activatie pagina niet geopend, ik Ziggo gebeld hun activeerde hem wel van een afstand voor mij omdat dit een vast probleem was ik zo geen probleem toen geactiveerd en geweldig ik zat op internet.

Ik 10minuten daarna filmpje aangezet(download) wat bleek nou ik downloade gewoon met 2134kb per seconden op een 50MBPS lijn? dat is toch niet normaal?

Ik betaal even 70.00 euro per maand en krijg niet eens de internet die wordt beloofd. Dus ik meteen gebeld naar Ziggo weer. Ja we sturen de technische dienst erop af binnen 5 dagen moet het opgelost zijn we zitten nu bij dag 4! ik ben benieuwd!

- Roel C

PS:

Speedtest.nl: 2249.9 KByte/sec
(=17999 kbps)

Speedtest.net: [afbeelding]

Wat vinden jullie hiervan?

- Roel C
Als jij het nieuwe modem niet hebt vind ik het d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 08:45
Trouwens, ik had eens een vraag aan iedereen.. Iedereen die in ieder geval wel in de nieuwe modem is gekomen, hier is het namelijk nog steeds niet gelukt..

De DNS van Ziggo stinkt, laten we het daar bij houden, site's zoals dovecot.org werken gewoon niet meer (altans de download-pagina). Ik moet dus al onder een proxy gaan surfen wil ik die pagina fatsoenlijk opvragen, dus mijn vraag is, valt deze te veranderen in de modem / router.

De router haalt nu alle informatie per DHCP op, maar er moet wel een optie op zitten om de DNS aan te passen, net als bij Windows als je je IP / Subnet / Gateway op DHCP zet kan je als nog handmatig je DNS veranderen, misschien kan dat hier ook bij.

Een kleine how-to zou fijn zijn! :)

Modem type: UBEE
Router: Sitecom Wireless 300N XR

[ Voor 5% gewijzigd door Manuel op 19-07-2009 12:56 . Reden: ** ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

Gewoon op je router óf op iedere client handmatig bv. OpenDNS invullen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Edgarz schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:22:
Gewoon op je router óf op iedere client handmatig bv. OpenDNS invullen :-)
Hehe, goed gezegd inderdaad, maar heb al reeds gekeken :-)
Op de router heb ik trouwens nog niets kunnen vinden, ook niets per Google en in de modem lukt ook niet, dus ben toch maar gebonden aan client als ik het allemaal zo zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:30
Manueltje22 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:55:
De DNS van Ziggo stinkt, laten we het daar bij houden, site's zoals dovecot.org werken gewoon niet meer (altans de download-pagina). Ik moet dus al onder een proxy gaan surfen wil ik die pagina fatsoenlijk opvragen, dus mijn vraag is, valt deze te veranderen in de modem / router.
Je zegt: dovecot.org werkt, alleen de download pagina niet... Zal ik je een geheimpje vertellen... als dovecot.org zelf werkt, heb je dus een goede DNS query gedaan. Je PC weet dat dovecot.org hoort bij xx.xx.xx.xx IP adres. De downloadpagina (die zich bevind op hetzelfde domein) heeft dus geen extra DNS record nodig om te worden opgezocht.

Met andere woorden, het netwerk van Ziggo zuigt in dat geval... mits dovecot.org zelf ook traag is met ophalen, doe er eens een tracert naartoe, zie je precies waar het fout gaat. Als het alleen om de dovecot.org/downloads.html pagina gaat, probeer dan eens een andere PC. Je probleem lijkt dan PC of Software gerelateerd. Het kan niet zo zijn dat op eenzelfde server (dovecot.org) 1 pagina trager is, die via een proxy wel snel is, het is hetzelfde IP, dezelfde Poort en dezelfde server waar je heen gaat.

Ben toch nieuwschierig of er nog veel mensen zijn met Ai1 Extra die nog niet zijn geupgrade (ik ben er 1 van, nog geen mail gehad...) Misschien heeft iemand tips om dit sneller gedaan te krijgen (ervaring met Ziggo bellen)

[ Voor 18% gewijzigd door XiniX88 op 19-07-2009 13:37 . Reden: Gramatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Daarboven was alleen een klein voorbeeld, soms laat die site bijvoorbeeld snel en de andere keer niet, terwijl ik hem vanaf een proxy altijd super-snel kan benaderen, waar dat dan aan ligt is mij een raadsel. Hetzelfde als ik naar een andere site ga, soms laadt die snel en dan weer niet, het is heel wisselvallig.

Als ik nu bijvoorbeeld Usenet open gooi (voorbeeld alweer), zul je zien dat ik begin met 4,6Mb/s en eindig met 2Mb/s, dus ik denk wel dat Ziggo wat dat betreft aan het afknijpen is. (Op meerdere pc's getest en ook op aansluitingen).

Maar goed, ik zou graag de DNS willen aanpassen, iemand enig idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Laatst online: 01-08-2019
XiniX88 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:33:
[...]
Ben toch nieuwschierig of er nog veel mensen zijn met Ai1 Extra die nog niet zijn geupgrade (ik ben er 1 van, nog geen mail gehad...) Misschien heeft iemand tips om dit sneller gedaan te krijgen (ervaring met Ziggo bellen)
Ik ben er ook één van en met ons vast duizenden anderen hoor. Volgens mij kan het tot eind augustus duren voordat je het nieuwe modem hebt.

Ik zag trouwens dat Ziggo van hun pagina over de nieuwe snelheden de tekst heeft verwijderd over 120Mbit in Enschede voor eind dit jaar. Ik hoop wel dat die snelheid nog wel doorgaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Dysmael op 19-07-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Manueltje22 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:38:
Maar goed, ik zou graag de DNS willen aanpassen, iemand enig idee hoe?
Ik heb toevallig dezelfde router... en zit met stomme verbazing te kijken dat die optie er niet op zit. Overigens moet je kijken op je Sitecom, vrees dat je op de Ubee weinig kan instellen.

Ik zal nog even kijken of er niet een telnet opzit. (Status => DHCP server, mag je deze optie verwachten). Helaas niets gevonden... handmatig op elke PC invullen, of een DHCP server draaien op een lokale machine die altijd aan staat...

[ Voor 36% gewijzigd door XiniX88 op 19-07-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Ik heb hem werkend gekregen per de Wizard, gewoon niet afmaken en hij had het nieuwe IP al te pakken, alleen die DNS zit ik ook weer mee.

Telnet heb ik trouwens ook al naar gekeken, kwam er wat dat betreft ook niet verder mee..
Ik ga eens verder Google'n wat dit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

XiniX88 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:43:
[...]

Ik heb toevallig dezelfde router... en zit met stomme verbazing te kijken dat die optie er niet op zit. Overigens moet je kijken op je Sitecom, vrees dat je op de Ubee weinig kan instellen.

Ik zal nog even kijken of er niet een telnet opzit. (Status => DHCP server, mag je deze optie verwachten)
Zowieso kun je op de ubee niks instellen imho, zodra je online bent is het modem zelf niet meer te bereiken, in principe doet de ubee gewoon een bridge.

ik geef die ubee dadelijk een rotschop ..... dan is ie tenminste stuk, en krijg ik misschien een nieuwe, want deze is gewoon rot oid.

Oude modem eraan ---> internet
ubee ---> geen lease.

:/ en ziggo doet maar niks, prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
CrankyGamerOG schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:48:
[...]

Zowieso kun je op de ubee niks instellen imho
Ik had het niet over de Ubee router, maar over de Sitecom... (Je bent wel zielig zeg met al je ellende :+ ...)
Manueltje22 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:46:
Ik heb hem werkend gekregen per de Wizard, gewoon niet afmaken en hij had het nieuwe IP al te pakken, alleen die DNS zit ik ook weer mee.

Telnet heb ik trouwens ook al naar gekeken, kwam er wat dat betreft ook niet verder mee..
Ik ga eens verder Google'n wat dit betreft.
Mag ik vragen welke DNS adressen jij krijgt? 212.54.40.25,212.54.35.25 deze werken hier namelijk top...

Wat je kan proberen is Static IP Adres kiezen in de Wizzard, vervolgens je huidige gegevens (Status => INternet status) invullen en alleen een andere DNS. Ik geef je 1% kans dat het werkt ;) (tis volgesmij de enige manier, behalve een andere DHCP server draaien (op b.v. je thuisserver))

[ Voor 69% gewijzigd door XiniX88 op 19-07-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardTheGreat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12-2023
Als we het toch hebben over de Ziggo DNS servers, dan schop ik m'n vraag ook nog even omhoog, aangezien het een soortgelijk probleem is. :)
EdwardTheGreat schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:40:
Vraagje: een vriendin met Ziggo abonnement speelt wel eens spelletjes op de site www.gamebattle.nl (heeft daar ook credits opgebouwd enzo), maar sinds een week of 2 is deze via haar internetverbinding niet meer te bereiken.

Ga ik met m'n mobiel op een open wireless netwerk die site openen is er niks aan de hand (ik zit dan op iemand z'n Tiscali ADSL verbinding te internetten ;))

Ik kan de site vanaf haar computer gewoon pingen, dus er moet iets aan de hand zijn met de DNS.
Ook met nslookup wordt de site gewoon goed gezien, maar even openen in IE of Firefox ho maar.

Na een beetje googlen kwam ik op het idee om de Ziggo DNS server te vervangen door OpenDNS, dus dit ingesteld in de IP-eigenschappen van de netwerkverbinding, en via ipconfig de DNS cache geflusht, en de pc ook opnieuw gestart uiteraard maar de site blijft onbereikbaar.

Doe ik nu een nslookup zie ik dat het nog steeds via de Ziggo servers verloopt, die ik toch duidelijk probeer te omzeilen, er staat dan iets met hdb.ov.home.nl in de onderste regel. Thuis zit ik achter een 3Com router (op XS4ALL verbinding) en ziet een nslookup er dus iets anders uit.

Ze heeft een Arris CM450-B modem in gebruik, waar ik volgens mij niet in kan komen, en werkt met Win XP Pro, en alle andere sites werken gewoon (ook met de Ziggo DNS servers)

Wie herkent dit probleem of weet een oplossing? En wie kan deze site (of andere) nog meer niet gebruiken?

Oh ja, 2e edit: hosts file is schoon :)

Last.FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

XiniX88 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:53:
[...]

Ik had het niet over de Ubee router, maar over de Sitecom... (Je bent wel zielig zeg met al je ellende :+ ...)
Je zei zelf, vrees dat je niks kan instellen op de ubee, daar ging ik op in :P

En zielig, nee niet echt.
Maar het is wel te schandalig voor woorden iig.
Erkennen dat het modem voor veel problemen zorgt en dan niet spijkers met koppen slaan, en de ubee's terug roepen er vervangen met de arris docsis3. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Laatst online: 01-08-2019
XiniX88 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:43:
[...]

Ik zal nog even kijken of er niet een telnet opzit. (Status => DHCP server, mag je deze optie verwachten). Helaas niets gevonden... handmatig op elke PC invullen, of een DHCP server draaien op een lokale machine die altijd aan staat...
Ik heb ook niets kunnen vinden. In de handleiding word er ook niet over gerept. Zou voor mij reden zijn om hem terug te brengen... als je zoiets triviaals als een DNS al niet eens in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13

Nox

Noxiuz

XiniX88 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:33:
[...]
Ik wacht nog steeds met smart ;)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
XiniX88 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:53:
[...]Mag ik vragen welke DNS adressen jij krijgt? 212.54.40.25,212.54.35.25 deze werken hier namelijk top...

Wat je kan proberen is Static IP Adres kiezen in de Wizzard, vervolgens je huidige gegevens (Status => INternet status) invullen en alleen een andere DNS. Ik geef je 1% kans dat het werkt ;) (tis volgesmij de enige manier, behalve een andere DHCP server draaien (op b.v. je thuisserver))
Ik heb in feite dezelfde DNS adressen, alleen dan in een andere volgorde ;) Maar ik begin me er zowat aan dood te ergeren, het zijn juist weer de kleine dingen waar weer een limitatie opzit, ik denk dat ik binnenkort nog maar eens ga bellen aangezien mijn telefonie ook nog niet werkt.

Verder levert Google ook niets op, eens zien naar een andere router of ik breng hem terug (als dat nog kan).

[ Voor 5% gewijzigd door Manuel op 19-07-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
CrankyGamerOG schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:01:
[...]

Je zei zelf, vrees dat je niks kan instellen op de ubee, daar ging ik op in :P

En zielig, nee niet echt.
Maar het is wel te schandalig voor woorden iig.
Erkennen dat het modem voor veel problemen zorgt en dan niet spijkers met koppen slaan, en de ubee's terug roepen er vervangen met de arris docsis3. :/
Hahaha nee je hebt volkomen gelijk dat het schandalig is, echter de Ubee's kunnen ook normaal functioneren en Ziggo zal daarom eerst zoeken naar een oplossing, of de fabrikant een oplossing laten schrijven, dan ze direct terugroepen, deals kunnen niet zomaar ongedaan worden gemaakt.

Ik weet dat je als consument daarvan de dupe bent en niet hoort te zijn, maar ik ga er vanuit dat in jou situatie er ook een oplossing komt binnen een redelijke tijd.
Manueltje22 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:11:
[...]

Ik heb in feite dezelfde DNS adressen, alleen dan in een andere volgorde ;) Maar ik begin me er zowat aan dood te ergeren, het zijn juist weer de kleine dingen waar weer een limitatie opzit, ik denk dat ik binnenkort nog maar eens ga bellen aangezien mijn telefonie ook nog niet werkt.

Verder levert Google ook niets op, eens zien naar een andere router of ik breng hem terug (als dat nog kan).
Kijk alsjeblieft uit met het aanschaffen met een andere router, ik heb me bijvoorbeeld dood lopen zoeken naar een oplossing voor de Linksys WRT54GL. Echter deze router is dus weer vervangen, aangezien ik gigabit leuker vond. Je kunt het daarom beter bij een Sitecom laten.

Wat je overigens wel kan doen is Sitecom mailen met dit probleem. Vermoed dat ze er wel wat mee doen.
NoxiuZ schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:09:
[...]

Ik wacht nog steeds met smart ;)
Begon bijna te denken dat ik de enige was zonder problemen met internet/Ziggo die nog niet is voorzien van een nieuw modem :)

O en bij deze Xixo (de ziggo medewerker) bedankt voor het wijzigen van mijn abbo, tis gewoon gelukt _/-\o_ (athans kreeg de wijzigingsbrief gister op de deurmat)

[ Voor 43% gewijzigd door XiniX88 op 19-07-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

Je bent echt niet de enige hoor.

Wel zag ik gisteren dat ik hun mail gemist had (lag een briefje van postpode in brievenbus dat ik niet thuis was om pakket in ontvangst te nemen :'() En maandag ben ik gewoon werken, dus wordt 't dinsdag zelf ophalen.

Nu nog kijken of ik een 'routerprobleem' heb qua max.downloadsnelheid en hoe ik dat eventueel ga oplossen. Het liefst ga ik weer voor een router die in staat is om een custom firmware te draaien (linux). Iemand hier een idee?

Oh, en welk type UBEE modem wordt eigenlijk aangeboden?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O en bij deze Xixo (de ziggo medewerker) bedankt voor het wijzigen van mijn abbo, tis gewoon gelukt _/-\o_ (athans kreeg de wijzigingsbrief gister op de deurmat)
Jeuj doe ik toch nog iets goeds :>
JaJoah schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:03:
Je bent echt niet de enige hoor.

Wel zag ik gisteren dat ik hun mail gemist had (lag een briefje van postpode in brievenbus dat ik niet thuis was om pakket in ontvangst te nemen :'() En maandag ben ik gewoon werken, dus wordt 't dinsdag zelf ophalen.

Nu nog kijken of ik een 'routerprobleem' heb qua max.downloadsnelheid en hoe ik dat eventueel ga oplossen. Het liefst ga ik weer voor een router die in staat is om een custom firmware te draaien (linux). Iemand hier een idee?

Oh, en welk type UBEE modem wordt eigenlijk aangeboden?
UBEE evm320b

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

pff jullie krijgen tenminste nog modems.

Ik heb nu al een halve verbinding met mijn oude modem. Heb nog geen mail gehad met de snelheidsverhoging zelfs. Zit al ruim 2 weken te wachten op een signaal van de TD aangezien mijn verbinding en telefoon het spontaan laat afweten. Lekker kut als je familie heb liggen in het ziekenhuis waar het niet al te best mee gaat. Ben je gelijk afhankelijk van je mobiel.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardTheGreat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12-2023
CrankyGamerOG schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:48:
[...]

Zowieso kun je op de ubee niks instellen imho, zodra je online bent is het modem zelf niet meer te bereiken, in principe doet de ubee gewoon een bridge.
Werkt dat met de oudere modems ook zo? En zou je deze dan kunnen benaderen, dus dingen instellen in het interne programma..
Dus de 'Ziggo-kabel' er ff uit en de modem is bereikbaar? Of is dat ijdele hoop... :P

Last.FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Hakker schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:31:
pff jullie krijgen tenminste nog modems.

Ik heb nu al een halve verbinding met mijn oude modem. Heb nog geen mail gehad met de snelheidsverhoging zelfs. Zit al ruim 2 weken te wachten op een signaal van de TD aangezien mijn verbinding en telefoon het spontaan laat afweten. Lekker kut als je familie heb liggen in het ziekenhuis waar het niet al te best mee gaat. Ben je gelijk afhankelijk van je mobiel.
Tjah, dit had je op voorhand een beetje kunnen zien aankomen. Alles over 1 kabel is nooit een goed idee. Iets van SPOF ofzo (Single Point Of Failure). :O Wikipedia: Single Point of Failure

"A Single Point of Failure, (SPOF), is a part of a system which, if it fails, will stop the entire system from working [1]. They are undesirable in any system whose goal is high availability, be it a network, software application or other industrial system."

Najah, gelukkig heb je je mobiel nog moet je maar denken. Veel beterschap met de familie. :/

[ Voor 13% gewijzigd door LogiForce op 19-07-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

ik krijg geen signaal (dus geen activatie) schijnbaar.
a.s. vrijdag komt er een monteur en die kan alles meten, ook als er in een wijkkastje iets omgeschakeld moet worden :?

Ik hoop dat het iets simpels is, en dat ie stiekem toch een Docsis 3 modem in zijn wagen heeft liggen....
Geduld is een schone zaak (bah, wat ben ik vies) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Weer een slechte ervaring met Ziggo.
Voor de 2e keer in 2 jaar tijd mijn abo om laten zetten naar een andere vorm.
Ik heb netjes de decoder thuis gekregen die ik er gratis bij kreeg (van losse componenten naar Alles in 1 gegaan).
Helaas zie ik op mijn Zigo dat ze nog steeds Internet Z3 afschrijven en los bellen en tv.
Dus wel de decoder en internet snelheid die bij mijn alles in 1 hoort maar wel duur afschrijven.

Blijkbaar weer de administratie niet voor elkaar.

Ga morgen dus maar eens bellen en vragen wat voor een abo ik heb. Wanneer wederom geen alles in 1 geregistreerd staat vraag ik dit opnieuw aan en heb zo dus mijn 2e decoder gratis.
Kijken hoeveel ik er zo op kan sparen :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 08:35
@Nowa: http://www.ziggo.nl/klant...elgestelde-vragen/factuur

Waarom staan alle pakketten nog los van elkaar? Ik heb toch een voordelig Alles-in-1 pakket?
Alhoewel de diensten van een Alles-in-1 pakket los van elkaar op de factuur staan, staat daar één totaalbedrag achter. Zo kun je eenvoudig zien waar het gefactureerde bedrag betrekking op heeft.
Diensten die geen deel uitmaken van het Alles-in-1 pakket, zoals een extra digitaal pakket, staan los op de factuur. Ook gesprekskosten staan apart op de factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ervaren meerdere mensen soms kuren met de SMTP servers van Ziggo ?

HTML email met inline foto's die worden doorgestuurd vanuit Outlook werden gisteren gebounced met een delivery error wegens (het niet kunnen AV scannen van) "unknown attachment type" en soms duurt het een uur voordat de mail daadwerkelijk bij de geadresseerde afgeleverd wordt, als ie al afgeleverd wordt, het lijkt zelfs dat een klein percentage mail helemaal niet afgeleverd wordt ...

[ Voor 3% gewijzigd door SKiLLa op 19-07-2009 17:28 ]

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 20:00
Nowa schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:14:

Ga morgen dus maar eens bellen en vragen wat voor een abo ik heb.
Waarom morgen als het vandaag tot 22h kan? ;)

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Bestellijn is nog 5 minuten open volgensmij :p ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij net HD-pakket besteld :D 6 maanden gratis \o/

Ben benieuwd of ik het verschil merk, ben namelijk erg sceptisch over HD-Tv,
Ik zie nooit het verschil als ik de mediamarkt in loop :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
@Rollie
Alles staat nu ook los gespecificeerd. En ik heb geen Z3 aangevraagd wat er nu wel staat.

En ik moet de administratie hebben die zijn er pas morgen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

xixo, google levert mij geen enkele relevante hit op. Ook op de website van UBEE kan ik genoemde type niet terugvinden :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:41:
xixo, google levert mij geen enkele relevante hit op. Ook op de website van UBEE kan ik genoemde type niet terugvinden :?
Weet ik.

Ik heb het ook opgezocht op google maar kon het nergens vinden.
Het kan een model zijn dat speciaal voor ziggo is gemaakt... Dan staat het niet bij hun op de site.

Er is ook een type sitecom router in omloop dat door ziggo wordt geleverd. :P
En je vindt er geen info over op het sitecom site.

Maar hoezo wil je iets opzoeken over het ubee modem ?
Nowa schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:40:
@Rollie
Alles staat nu ook los gespecificeerd. En ik heb geen Z3 aangevraagd wat er nu wel staat.

En ik moet de administratie hebben die zijn er pas morgen weer.
Nowa je kan ook je postcode en huisnummer naar mijn inbox sturen.
Wijzig ik het voor je.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Ik wilde gewoon even kijken of dat ding net zo lelijk is als die Arris dingen :P Tevens even kijken wat de precieze specs zijn.

Hij was dan wel groot/log maar ik vind dat oude COM21 2000 modem nog het mooiste van alle modellen die ik gehad heb :P Heb er nog 1-tje gekregen van een collega uit Maastricht die de zijne nooit heeft moeten inleveren. Nostalgie :7

Afbeeldingslocatie: http://www.troublesathome.nl/faq/images/modem-comport2000.gif

[ Voor 55% gewijzigd door Yucko op 19-07-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:40

ThaHandy

Discovery Channel

ik heb zowat elkde dag dat die modem reboot op een willekeurige tijdstip

[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 19-07-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:04:
Ik wilde gewoon even kijken of dat ding net zo lelijk is als die Arris dingen :P Tevens even kijken wat de precieze specs zijn.

Hij was dan wel groot/log maar ik vind dat oude COM21 2000 modem nog het mooiste van alle modellen die ik gehad heb :P Heb er nog 1-tje gekregen van een collega uit Maastricht die de zijne nooit heeft moeten inleveren. Nostalgie :7

[afbeelding]
Ubee:

Afbeeldingslocatie: http://www.ubeeinteractive.com/images/interface/rollover3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

grapjas, ik weet ook wel hun site te vinden :P maar aangezien het door Ziggo gebruikte type daar niet bekend is, hoeft het modem er ook niet zo uit te zien. Als je nl. kijkt naar de daar genoemde modellen dan wijken die ook van elkaar af. Maar goed, vooralsnog zien ze er beter uit dan die meuk van Arris.

Deze ziet er ook wel vet uit :o
Afbeeldingslocatie: http://www.ubeeinteractive.com/images/interface/product-images/U10C029_a_lg.jpg
helaas niet voor de europese markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:24:
[...]

grapjas, ik weet ook wel hun site te vinden :P maar aangezien het door Ziggo gebruikte type daar niet bekend is, hoeft het modem er ook niet zo uit te zien. Als je nl. kijkt naar de daar genoemde modellen dan wijken die ook van elkaar af. Maar goed, vooralsnog zien ze er beter uit dan die meuk van Arris.

Deze ziet er ook wel vet uit :o
[afbeelding]
helaas niet voor de europese markt
Hij ziet er idd vet uit. :P
Mja looks interreseren mij niet zo erg. :o
Ik hoop alleen dat hij het doet :P

En niet zoals het ubee modem dat iedereen opeens zonder telefoon zit.
Ik krijg trouwens maandag een paar foto's binnen van de ubee modem met uitgebreidde info :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Laatst online: 15-08 17:35
De Ubee EVM3200 die ik hier heb van Ziggo ziet er ongeveer zo uit, alleen is de mijne helemaal zwart en staat er geen Ubee op, dus een OEM-versie zeg maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.ubeeinteractive.com/images/interface/product-images/D3-eMTA-DVM3200_F.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet dinsdag wel hier een aantal foto's erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Nou en mijne ziet er nog weer anders uit :p Even fototje maken :p Dr zit zeg maar zo'n raster op de bovenkant. En hij heeft groene/oranje lichtjes :+

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/1978/snc00004.jpg

PS: Let niet op de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Deze ziet er eerlijk gezegd uit als een ventilator :+ Vind het niet de mooiste, maar zolang hij je maar de snelheid geeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Ah Xixo zorg je dan ook dat het teveel betaalde terug komt op mijn rekening? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
objectief2 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:04:
Deze ziet er eerlijk gezegd uit als een ventilator :+ Vind het niet de mooiste, maar zolang hij je maar de snelheid geeft >:)
Lijkt het idd op :p Maar hij is zelfs nog kleiner/even groot als mijn oude Motorola Surfboard 5100E! En de Arris schijnt 2 keer zo groot te zijn als de surfboard? Maarja, telefoonprobleem nog steeds niet opgelost :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:08:
Ah Xixo zorg je dan ook dat het teveel betaalde terug komt op mijn rekening? :)
Heb je dat al betaald dan Nowa?
Ik wou namelijk even checken of je internet Z3 had of iets anders, want ik weet ff niet wat je nou had besteld. :P
En als er fouten in je facturen zitten kan je gewoon via mail aangeven www.ziggo.nl

Bespaart je bel kosten :P
Awsom schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:13:
[...]

Lijkt het idd op :p Maar hij is zelfs nog kleiner/even groot als mijn oude Motorola Surfboard 5100E! En de Arris schijnt 2 keer zo groot te zijn als de surfboard? Maarja, telefoonprobleem nog steeds niet opgelost :( !
Dan stuur ik je toch een telefonie modem op!
Check je mail. :o

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Laatst online: 00:28
Ik begon er inderdaad ook al aan te twijfelen of wij de enige waren die nog niks hebben gehad.
Heb ook nog steeds geen mail van ze gehad over die upgrade. Weet iemand tot wanneer ze de tijd hebben om alle All in one extra abonnees te upgraden? tussen 1 en 31 juli was dat toch ?

Maargoed ik wacht het nog wel af. ;) Meer kun je nu eenmaal niet.
Of er moet ergens een lijst te vinden zijn wanneer welk gebied aan de beurt is, weet jij dat toevallig Xixo?

[ Voor 3% gewijzigd door jimmy87 op 19-07-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wow! Ik weet niet wat Ziggo allemaal aan het doen is, maar had vanmiddag downloadsnelheiduitschieters tot 7MBps :o

(Hoor +- 3MBps te hebben...)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmy87 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:07:
Ik begon er inderdaad ook al aan te twijfelen of wij de enige waren die nog niks hebben gehad.
Heb ook nog steeds geen mail van ze gehad over die upgrade. Weet iemand tot wanneer ze de tijd hebben om alle All in one extra abonnees te upgraden? tussen 1 en 31 juli was dat toch ?

Maargoed ik wacht het nog wel af. ;) Meer kun je nu eenmaal niet.
Of er moet ergens een lijst te vinden zijn wanneer welk gebied aan de beurt is, weet jij dat toevallig Xixo?
Nee. Ziggo zegt tegens ons random.
Mja lijkt me een beetje onproffesioneel om modems uit random uit te delen.
Er zal wel iemand bij ziggo weten wanneer wie wat krijgt, maar dat zullen er weinig zijn. :P

Enige wat ik kan zien of er een modem besteld staat op jou naam.
En met HEEL VEEL geluk een verzend datum.

In ieder geval alles in 1 extra klanten kunnen modems verwachten tussen 01 Juli en 01 September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:07:
[...]

Er zal wel iemand bij ziggo weten wanneer wie wat krijgt, maar dat zullen er weinig zijn. :P

In ieder geval alles in 1 extra klanten kunnen modems verwachten tussen 01 Juli en 01 September
Enig idee wanneer ze uit gaan leveren aan Z3 klanten? Of word dit pas bij de sneldheidsverhoging in Januari 2010?
Ze zullen uiteindelijk alles moeten vervangen i.v.m. IPv6 compatibiliteit die in 2011 noodzaak word omdat de ip adressen op zijn. Des te eerder des te beter. Problemen sneller achter de rug en die kosten post heb je dan ook weer gehad ;) Tenminste zo bekijk ik het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xixo : mischien kun je me helpen. ik heb itv van ziggo maar vindt het nog niet terug bij mijn producten. telefonisch wordt er aangegeven dat het veranderd wordt. waarschijnlijk moet mijn smartkaart nog geregistreerd worden voor itv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Doet bij jullie de pagina Mijn Orders pagina op de mijnziggo site het wel?
Ik krijg namelijk al een paar dagen:
De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar

Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina.
En ik wil weten of het nu wel goed gaat, ik twijfel namelijk heel erg of ik niet opeens morgen toch een monteur heb staan en of de afspraakt van de 23ste wel goed gaat (ja heb een brief gekregen, maar ook die bestelling is weer verkeerd gegaan.)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:13:
[...]

[...]

Dan stuur ik je toch een telefonie modem op!
Check je mail. :o
Hier ook nog steeds problemen met telefonie, heb alleen de kiestoon en verder kan ik niet bellen of gebeld worden.. ook dat ubee modem.. }:O O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LogiForce schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:24:
[...]

Enig idee wanneer ze uit gaan leveren aan Z3 klanten? Of word dit pas bij de sneldheidsverhoging in Januari 2010?
Ze zullen uiteindelijk alles moeten vervangen i.v.m. IPv6 compatibiliteit die in 2011 noodzaak word omdat de ip adressen op zijn. Des te eerder des te beter. Problemen sneller achter de rug en die kosten post heb je dan ook weer gehad ;) Tenminste zo bekijk ik het :P
Ja maar je kent ziggo ondertussen al hea. :p
Mja Z3 ook 1juli en 1 september.

Trouwens ik had intern ergens gelezen dat 80mbit werkelijkheid wordt in het najaar van 2009.
Dat is niet zo lang meer :+
Ik ga maar eens op het werk snuffelen hoe het zit met 80mbit.
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:36:
xixo : mischien kun je me helpen. ik heb itv van ziggo maar vindt het nog niet terug bij mijn producten. telefonisch wordt er aangegeven dat het veranderd wordt. waarschijnlijk moet mijn smartkaart nog geregistreerd worden voor itv.
Xemio2000 als je ITV werkt laat het dan gewoon staan zoals het is.
En het kan idderdaad zijn dat ITV niet onder je producten staat want producten worden pas op mijnziggo toegevoegt wanneer administratief alles in orde is. Meestal 5 dagen nadat je bestelde product werkt.

Mja ik kan alsnog voor je kijken of je kaart op ITV geactiveerd staat, anders activeer ik het wel maar dan kan het pas wel dinsdag? Want ik heb maandag vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:55:
[...]

Ja maar je kent ziggo ondertussen al hea. :p
Mja Z3 ook 1juli en 1 september.

Trouwens ik had intern ergens gelezen dat 80mbit werkelijkheid wordt in het najaar van 2009.
Dat is niet zo lang meer :+
Ik ga maar eens op het werk snuffelen hoe het zit met 80mbit.

[...]

Xemio2000 als je ITV werkt laat het dan gewoon staan zoals het is.
En het kan idderdaad zijn dat ITV niet onder je producten staat want producten worden pas op mijnziggo toegevoegt wanneer administratief alles in orde is. Meestal 5 dagen nadat je bestelde product werkt.

Mja ik kan alsnog voor je kijken of je kaart op ITV geactiveerd staat, anders activeer ik het wel maar dan kan het pas wel dinsdag? Want ik heb maandag vrij :)
Zou jij het dan ook even voor mij willen checken heb mijn smartcard al geactiveerd via tel maar nog steeds de melding bij ITV dat hij geregistreerd moet worden :o
En hij staat ook niet bij mijn ziggo en het geld is ook nog niet afgeschreven :+
En ik heb ook nog geen nieuw modem regio 3704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag 50 mbits bestellen van ziggo, maar heb op andere forums gelezen dat deze alsnog de oude motorola modem krijgen en dus niet de beloofde 50 mbits halen. Mijn vraag is hoeveel kans heb ik dat ik een docsis 3.0 modem krijg bij een nieuwe A1E bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:19:
[...]

Zou jij het dan ook even voor mij willen checken heb mijn smartcard al geactiveerd via tel maar nog steeds de melding bij ITV dat hij geregistreerd moet worden :o
En hij staat ook niet bij mijn ziggo en het geld is ook nog niet afgeschreven :+
En ik heb ook nog geen nieuw modem regio 3704
Hey Max,

Dan moet je toch even je postcode en huisnummer doorgeven via een bericht.
En je smartcardnummer heb ik ook nodig.
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:42:
Ik wil graag 50 mbits bestellen van ziggo, maar heb op andere forums gelezen dat deze alsnog de oude motorola modem krijgen en dus niet de beloofde 50 mbits halen. Mijn vraag is hoeveel kans heb ik dat ik een docsis 3.0 modem krijg bij een nieuwe A1E bestelling?
Naar mijn weten kregen nieuwe klanten 1 week na het ingaan van het abbonement hun nieuwe modem.
Moet je maar eens aan awsom vragen.
Als ik me niet vergis kreeg hij het ook 1 week later na zijn bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 23:40
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:42:
Heeeeel klein!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Laatst online: 00:28
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:07:
[...]

Xixo, heb je een DM gestuurd met mijn achternaam aangezien ik niet vond dat dat hier hoort.
Als je dan eens kunt kijken of er op mijn naam een in bestelling staat, heel graag _/-\o_ Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ja wat is het nou. ik lees nu tig datums wanneer dat ding kan komen.

-tussen 1 juli en 1 augustus
-tussen 1 juli en 1 september.
-september
-oktober.

wanneer in hemelsnaam? :o

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.