The Lord of the Rings Online - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.550 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Net met de diploma uitreiking kreeg ik een power unlimited uit november 2008 :X , daar zat een trial DVD bij van Lord of The Rings , Shadows Of Angmar bij.
Ik ga hier niets mee doen , dus iemand die de trial code wilt hebben?
Als je de trial DVD wilt kost het je alleen de verzendkosten of je moet hem al komen ophalen.
Als er geen interesse is , aanstaande maandag (13 juli) ga ik op vakantie en gaat de dvd ook op vakantie, maar dan een eenmalige reis in de vuilnisbak.

Weet trouwens niet of hij nog geldig is , staat er zover ik lees , nergens op.

[ Voor 9% gewijzigd door xPhantom op 07-07-2009 22:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
Een 14-day trial kun je sowiezo al gratis uitproberen met een nieuw account. Het spel is te downloaden.

Je DVD biedt dus alleen meerwaarde als de trial periode langer is dan 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste twee nieuwe radiance pieces zijn binnen :) Nu met kin ff Halls of Crafting farmen (1 keer gedaan, was erg simpel). Daarna nog ff 16th Hall and DD- coin halen en ik ben klaar voor de nieuwe raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Voor mij gaat het nu lastig worden

Speel heel graag LotRO (lifetime) maar kreeg vandaag een Beta uitnodiging van DnD.
Ga deze toch echt uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:56

garathane

l'enfer, c'est les Autres

DnD ? Dungeons and Dragons ? De Naadloze Dakgoten ? Department of National Defence ? Of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
EdwinB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 00:10:
Een 14-day trial kun je sowiezo al gratis uitproberen met een nieuw account. Het spel is te downloaden.

Je DVD biedt dus alleen meerwaarde als de trial periode langer is dan 14 dagen.
Ah ok, dat de trial gratis te download is wist ik niet, bedankt in elk geval ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
Toch bedankt voor het aanbod maikel :) Maar zoals gezegd kan je tegenwoordig gratis een 14 dagen trial doen.

Gisteren naar DoF geweest met onze creepjes. Grootste turnup op een creep night sinds een jaar of zo ^^ (velen houden niet zo van het snelle tempo en vele deaths in PvP). Met zen 13 naar binnen. 26 luminous stones later zijn we gestopt. Zeer leuk om nog eens met een andere class te spelen. De helft van de groep was wel warg, en enkel ik had de warg-heal. Maar al die debufs en conj hielpen dan wel weer. Het is eens iets anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Gistrenavond eens voor het eerst 1 van die 3-mans instances gedaan, en wel die in de waterworks... op mn burglar samen met een kin-champ en kin-cap. Ging eigenlijk wel allemaal lekker (waren alle 3 voor het eerst binnen). Alles gecleared totaan die room waar die kleine bosses 1 voor 1 los komen (10 in totaal), hier ging het opeens mis met de captain->dood, nog wel ff vol kunnen houden door constant 1 van de 2 te chain-stunnen, maar zonder heals ging ook de champ dood... nah goed, verder naar beneden voor de boss.
Heel leuk gedaan met die pilaren enzo. Eerste keer whipten we nogal snel doordat we ff uit moesten vogelen hoe het werkte... 2de keer ging al beter, maar je mist toch echt wel de zware heals (vooral als je zo'n nockback krijgt en per ongeluk onder zo'n pilaar beland :*). Bij poging 3 ging hij tot 15K, bijna dus... Maar toen was het al laat, dus hebben we de WW verlaten.... opzich dus een leuke en uitdagende instance, kijken of het vanavond lukt!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
garathane schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 02:10:
DnD ? Dungeons and Dragons ? De Naadloze Dakgoten ? Department of National Defence ? Of...?
DnD ? Dungeons and Dragons ?
precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
maartend schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:55:
[...]

DnD ? Dungeons and Dragons ?
precies
Heb het heel even geprobeerd, maar niet echt mijn ding. Wat trekt jou zoveel aan DnD precies? Ik vermaak me momenteel nog prima met Lotro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MADG0BLIN schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:03:
[...]

Heb het heel even geprobeerd, maar niet echt mijn ding. Wat trekt jou zoveel aan DnD precies? Ik vermaak me momenteel nog prima met Lotro.
Ik heb jarenlang DnD pen/paper gespeeld en ben benieuwd of ik hetzelfde gevoel kan terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Zijn hier eigenlijk mensen die een burglar spelen? Na mijn captain (main, is al een hele tijd lvl 60) en mijn loremaster (is nu lvl 53, nadert dus ook endgame) overweeg ik nu een burglar te beginnen. Het lijkt me een leuke klasse en is voor mij ook de minst bekende klasse (en daarom juist interessant om te proberen).

Ik heb begrepen dat het leven van een burglar wel wat minder is geworden na MoM omdat conjunctions niet opschalen tussen lvl 50 en 60 en daarom minder belangrijk zijn geworden. Hopelijk wordt dat nog eens aangepakt (dat hoop ik sowieso, ongeacht of ik een burglar speel), want ik vind conjunctions één van de interessantere mogelijkheden die je hebt als je in een fellowship speelt.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik heb een burglar alt van level 13 en vond het wel aardig. Niet mijn favoriete class om mee te spelen, maar wel leuk. Is ook niet een class waarbij je alleen zit te button smashen. Je moet wel wat meer nadenken wat je wanneer gebruikt vond ik.

En daarnaast is een burglar altijd een welkome toevoeging vind ik in groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
DnD Online beta? Is al enkele jaren uit. Eigenlijk de basis voor Lotro, denk ik. In de VS wordt DnD Online f2p, voor Europa voorlopig nog geen plannen in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb een Burglar, op level 35 momenteel. Ik ben hem onlangs weer een beetje gaan spelen, heb er altijd wel lol mee. Echter is mijn Burglar voornamelijk een crafting alt (SM + Kindred Jeweler), dus is mijn motivatie om hem te levellen momenteel meer in de categorie betere crit kans en meer vault space.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Mijn burglar is lvl60 en tevens mijn main, speel hem ook sinds het begin (en actief) hij doet ook semi-actief mee aan kin-raids. Conjunctions zijn ok na lvl50 nog vrij nuttige en kunnen toch nogwel de life-saver zijn (denk aan de lange gevechten, een bbbggg is dan altijd wel handig). Daarnaast heb je 4 opties, waarvan 3 on demand om er 1 te triggeren, wat wil je nog meer.
Ik bespeel hem nog steeds met veel plezier, zowel solo als in groepverband.

Wat wil je van de burglar weten dan?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:43:
Wat wil je van de burglar weten dan?
Vooral of het een beetje leuk is en of je het idee hebt dat burglars ondergeschoven kindjes zijn sinds Mines of Moria. Die indruk heb ik zelf eigenlijk nogal... verder hou ik van tactical classes (heb een captain en loremaster) en wil ik graag iets spelen dat niet door iedereen al gespeeld wordt (en ik heb de indruk dat burglars vrij zeldzaam zijn in vergelijking met andere klassen).

Zie ook niet heel vaak dat er specifiek om een burglar gevraagd wordt ofzo. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? En is het wel leuk om gewoon bij alle mobs langs te sneaken als je solo speelt? Geeft dat wel een bevredigend gevoel? (lijkt me in ieder geval slecht voor je deeds ;)).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hurtebise schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:26:
DnD Online beta? Is al enkele jaren uit. Eigenlijk de basis voor Lotro, denk ik. In de VS wordt DnD Online f2p, voor Europa voorlopig nog geen plannen in die richting.
Weet ik, maar toch zit ik als european met een nl adres in die beta. dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

Ik had gisteren even de trial van WoW gedownload en even geprobeerd hoe dat nou eigenlijk was, niet dat ik het zou spelen want ik hou niet van de maandelijkse betalingen. Lotro kan je tenminste lifetime nemen, maar in ieder geval, WoW heeft dus een 3d versie, waarmee je met een rood-groen brilletje het leuk 3d krijgt. Nou wil het zijn dat hij iets in mijn nVidia drivers heeft getriggerd waar ik zelf niets van af wist en draait hij ineens alles in 3d, zo ook Lotro. En DAMN! :9 wat ziet dat er netjes uit in 3d, het werkt echt veel mooier dan in WoW. Alleen jammer dat de kleuren dan niet helemaal meer tot hun recht komen, maar zo wat is dit netjes gedaan.

Ik maak zo wel een een screenie, voor degene die ook een brilletje hebben. (ik had er toevallig nog wat liggen van Shrek 3d.)

Edit: So much for the screenie, de screenies die die maakt zijn dus gewoon de normale screenies, niet 3d. Framerate is nu wel gezakt van een stabiele 60 naar een 33, met alles open, dx10 en shadows en dergelijke.

Screenie gevonden van Kalataroz op het officiële Lotro forum:

Afbeeldingslocatie: http://www.tiltshiftgallery.se/lotro/lotro_3d_05.jpg

De thread:
klik

Edit2:

Het is leuk om een keer te proberen, en erg mooi in voornamelijk rivendell, maar in moria en andere donkere stukken een stuk minder. Het speelt ook een stuk minder en je krijgt er hoofdpijn van. Maar erg mooi om gewoon lekker in rivendell rond te lopen _/-\o_

Je kan het vinden onder Stereoscopic 3d in je nvidia drivers.

[ Voor 32% gewijzigd door Infinchible op 08-07-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:35:
Vooral of het een beetje leuk is en of je het idee hebt dat burglars ondergeschoven kindjes zijn sinds Mines of Moria. Die indruk heb ik zelf eigenlijk nogal...
Nee dat idee heb ik helemaal niet en zeker ook niet na Moria... Ik ben nog nooit gewijgerd zodra ik reageer op een LFF. Kijk een minstrel is vaker iets meer gelieft omdat je hiermee gewoon makkelijker een instance in kan gaan en zekerder bent van healing, maar de burglar vind ik, is net zoals de andere classes altijd handig.

Denk aan CC (in mischief kan ik een mob gechainstunned houden), mooie debuffs, tochwel aardige DPS, slowen van mobs, en de FSM. Je moet je class gewoon kennen, en niet de champion ofzo uit gaan hangen.... als burglar ben je de backup die ervoor zorgt dat je fellowship makkelijk de mobs neer haalt en hier en daar een loslopende mob (die van de guadian los komt) oppikt, of bijv. met een enrage de minstrel die onder vuur ligt bevrijd.
verder hou ik van tactical classes (heb een captain en loremaster) en wil ik graag iets spelen dat niet door iedereen al gespeeld wordt (en ik heb de indruk dat burglars vrij zeldzaam zijn in vergelijking met andere klassen).
Hier houd ik ook wel van, ik heb ook een high lvl loremaster. En je hebt gelijk dat de burglars wat in de minderheid zijn, mede doordat solo gewoon wat langer duurt (door al dat gesneak loop je wel XP mis :+ )
Zie ook niet heel vaak dat er specifiek om een burglar gevraagd wordt ofzo. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? En is het wel leuk om gewoon bij alle mobs langs te sneaken als je solo speelt? Geeft dat wel een bevredigend gevoel? (lijkt me in ieder geval slecht voor je deeds ;)).
Bedenk je wat wel vaak specifiek wordt gevraagt?? 9/10x willen ze een tank of een minstrel, zoals net al aangegeven komt een burglar net zo van pas als een loremaster of captain.
en wat betreft het sneaken, dat is helemaal aan jezelf als je dat wilt doen..... soms zijn er groepjes waar je alleen met een small fellowship langs komt, als burglar sneak je erlangs en ga je daarna vrolijk verder met de quest, makkelijk toch? Het zit gewoon zo, als je zin hebt om te vechten, haal je de mobs 1 voor 1 neer, heb je er geen zin in, sneak je erlangs..... keuze genoeg >:)

Over PvP kan ik niets vertellen, want dat doe ik nooit.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 08:16:
[...]

Nee dat idee heb ik helemaal niet en zeker ook niet na Moria... Ik ben nog nooit gewijgerd zodra ik reageer op een LFF. Kijk een minstrel is vaker iets meer gelieft omdat je hiermee gewoon makkelijker een instance in kan gaan en zekerder bent van healing, maar de burglar vind ik, is net zoals de andere classes altijd handig.

Denk aan CC (in mischief kan ik een mob gechainstunned houden), mooie debuffs, tochwel aardige DPS, slowen van mobs, en de FSM. Je moet je class gewoon kennen, en niet de champion ofzo uit gaan hangen.... als burglar ben je de backup die ervoor zorgt dat je fellowship makkelijk de mobs neer haalt en hier en daar een loslopende mob (die van de guadian los komt) oppikt, of bijv. met een enrage de minstrel die onder vuur ligt bevrijd.

[...]

Hier houd ik ook wel van, ik heb ook een high lvl loremaster. En je hebt gelijk dat de burglars wat in de minderheid zijn, mede doordat solo gewoon wat langer duurt (door al dat gesneak loop je wel XP mis :+ )

[...]

Bedenk je wat wel vaak specifiek wordt gevraagt?? 9/10x willen ze een tank of een minstrel, zoals net al aangegeven komt een burglar net zo van pas als een loremaster of captain.
en wat betreft het sneaken, dat is helemaal aan jezelf als je dat wilt doen..... soms zijn er groepjes waar je alleen met een small fellowship langs komt, als burglar sneak je erlangs en ga je daarna vrolijk verder met de quest, makkelijk toch? Het zit gewoon zo, als je zin hebt om te vechten, haal je de mobs 1 voor 1 neer, heb je er geen zin in, sneak je erlangs..... keuze genoeg >:)

Over PvP kan ik niets vertellen, want dat doe ik nooit.
Dankje voor je antwoorden, je hebt gelijk dat er inderdaad niet heel vaak om specifiek iets gevraagd wordt. Ik kan me echter niet herinneren dat ik vaak in een fellowship zat waar men zei we kunnen nog wel een burglar erbij gebruiken, terwijl dit voor alle andere klassen toch vaak wel voorkomt. PvP doe ik zelf ook niet, dus dat maakt niet zoveel uit. Gisteravond ben ik maar een hobbit burglar begonnen en door de start instance heen gehaald. Hij is nu op level 9 aanbeland. Het viel me op dat ik in de start instance vrijwel alleen maar burglars zag! (heb zeker een stuk of 5 - 6 burglars gezien).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Dat komt omdat meeste mensen een hobbit nemen als ze burglar willen zijn en niet men denk ik :)

Ik heb ooitde burglar geprobeerd, maar ik vond het te traag gaan. (en dat komt van een guardian lol :) ) Zo traag in stealth achter een mob om lopen. Geef mij dan maar een guardian die er recht op inloopt en liefst nog 3 mobs tegelijk..
Ik begrijp uiteraard wel dat het nogal dom is om een opinie te vormen als je slechts tot lvl 11 levelt, maar het sprak me minder aan. (en ik heb nog wel een aantal alts). Misschien dat ik het later nog eens probeer.
Oh en niet omdat ik het niet super vond de eerste levels dat anderen dat niet kunnen vinden hé. Burglars zijn handig en lijken vooral op hoger level dan een leuke class. Het is zo'n klasse die ze zelden expliciet vragen, maar die ze nooit zullen weigeren.

In PvP zijn ze handig om mee te spelen, en irritant om tegen te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Lointje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:31:
Dat komt omdat meeste mensen een hobbit nemen als ze burglar willen zijn en niet men denk ik :)
Een hobbit start ook in Archet net als men ;). De burglars die ik zag waren zowel hobbits als mensen (ongeveer half om half).
Ik heb ooitde burglar geprobeerd, maar ik vond het te traag gaan. (en dat komt van een guardian lol :) ) Zo traag in stealth achter een mob om lopen. Geef mij dan maar een guardian die er recht op inloopt en liefst nog 3 mobs tegelijk..
Ik begrijp uiteraard wel dat het nogal dom is om een opinie te vormen als je slechts tot lvl 11 levelt, maar het sprak me minder aan. (en ik heb nog wel een aantal alts). Misschien dat ik het later nog eens probeer.
Oh en niet omdat ik het niet super vond de eerste levels dat anderen dat niet kunnen vinden hé. Burglars zijn handig en lijken vooral op hoger level dan een leuke class. Het is zo'n klasse die ze zelden expliciet vragen, maar die ze nooit zullen weigeren.

In PvP zijn ze handig om mee te spelen, en irritant om tegen te spelen ;)
Ik ga in ieder geval doorzetten tot level 20 of 30. Zoals je zegt kun je er op level 10 nog niet heel veel van zeggen. Mijn loremaster begon ik ook pas leuk te vinden bij level 25, en bij level 40 werd het echt genieten.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteren eindelijk de Watcher weer eens doodgemaakt. Veel te lang overdue. Alleen gvd weer naast de shoulders gegrepen. Ik krijg echt een dejavu. Lijkt de Rift wel, daar heeft het me ook 8 rolls op rij gekost (zelfs met bonus rolls).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:15
* botoo heeft twee burglars :+

Eéntje is mijn main en vrijwel/helemaal gemaxxed, de tweede heb ik ooit gerolled als extra vaultspace maar wmb is het levelen van een burg het leukste wat er is dus is mijn tweede inmiddels ook 60.

Een burg levelen gaat ws niet het snelst maar je komt wel overal het eerste (sneak/scout ftw :)) en je survivalability is het grootst van alle classes (al is de wrd ook heel erg taai).

Heel ander verhaal: Ik zie momenteel steeds meer en meer spelers op Eldar stoppen, hebben de andere servers ook zo'n uitloop? Imho komt het domweg door gebrek aan content, te weinig nieuws te doen en de de dingen die nieuw zijn zoals de nieuwe raid zijn door gear-gating gelimiteerd.
Wmb is gear-gating een signaal om te laten zien dat je als ontwikkelaar geen tijd hebt/krijgt om voldoende nieuws te ontwikkelen en dus zadel je veel spelers eerst op met vele uren suf grinden, en daarmee jaag je volgens mij juist de spelers mee weg.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:04:
je survivalability is het grootst van alle classes (al is de wrd ook heel erg taai).
Ja idd, dat was ik nog vergeten te vermelden, als de fellowship dood is is het de burglar de enige die het overleeft :9.
Zo ook solo, als je eens een foutje maakt en wat te veel mobs pullen, kun je altijd wel ontkomen (mids je skills niet op cd zijn natuurlijk).
Tot slot kun je een heleboel elite mobs makkelijk solo-en zolang ze te dazen zijn. Gouden regel is dan ook: "dazable->killable"

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De Warden mist alleen de "Oh shit" skills die de Burglar wel heeft (HiPS, Touch and Go etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:16:
. . . Tot slot kun je een heleboel elite mobs makkelijk solo-en zolang ze te dazen zijn. Gouden regel is dan ook: "dazable->killable"
idd :) Zo loopt er in FoS een troll rond 'Mirz' (flake-dropper), stevige tegenstander maar alleen een burg kan 'm aanpakken zelfs als 'ie bij andere mobs staat :) (riddle Mirz, kill 'verstorende' mobs, regen terwijl Mirz braaf staat te dazen2 :+), en zelfs als het tegen zit dan hips/reset en begin gewoon opnieuw :Y)

Ook altijd leuk om een bepaalde mob tussen een kudde anderen te targetten, stukje wegrennen met de kudde op je hielen, riddle of stunn de uitverkorene, hips, de kudde reset en de uitverkorene staat braaf op je te wachten buiten het aggro-bereik van de kudde :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

MueR schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:31:
Gisteren eindelijk de Watcher weer eens doodgemaakt. Veel te lang overdue. Alleen gvd weer naast de shoulders gegrepen. Ik krijg echt een dejavu. Lijkt de Rift wel, daar heeft het me ook 8 rolls op rij gekost (zelfs met bonus rolls).
Na Book8 is de Watcher voor veel meer groepen weer do-able geworden. Grats on the kill!

We hebben binnen onze kin de afgelopen weken een hoop gezeik gehad met als gevolg dat er een aantal vertrokken zijn. Waar ik dus eerst "gedwongen" was om m'n Guardian main te laten rusten kan ie nu overal opdraven. Wel vervelend omdat hij nog steeds behoorlijk undergeared is. Zondag dus 'even' de helm van de Watcher opgaan halen wat een drama werd; loot assigned aan de verkeerde en dus *poef* weg helm.

Vanavond dus eerst de Vile Maw maar weer van binnen bekijken (zonder LM, wordt leuk) en daarna door naar de nieuwe raid. Zondag waren we gestrand op 25k van de 2e troll. Best gek met 11 man en maar 1 minstrel :+ Ik ben benieuwd waar dat heen gaat met de rest van de bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:05:
[...]
Ook altijd leuk om een bepaalde mob tussen een kudde anderen te targetten, stukje wegrennen met de kudde op je hielen, riddle of stunn de uitverkorene, hips, de kudde reset en de uitverkorene staat braaf op je te wachten buiten het aggro-bereik van de kudde :D
Ofwel de "single-target-riddle-pull" _O_.
Tegenwoordig (met die legendary weapons) kun je zelfs bijna ongestoord zonder problemen bijhealen als je de +trick range legacy (wat ook twist/retort/glee beinvloed) bezit. Je hoeft dan niet meer in melee te komen (met kans op een hit) om bij te healen!
Daarnaast kun je bijv. ook The Beast (GS) als burglar makkelijk solo (laten) doen na enig oefen/voorbereidingswerk

[ Voor 7% gewijzigd door Rfce op 09-07-2009 14:34 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:43
Is die te stunnen? :O

Heb inmiddels een leuke first age op m'n burglar (trick range t6, small snag t6 en een damage legacy t6, weet alleen niet welke, aangezien ik er ook 2 op m'n bag heb zitten ;) )

Vind burglar nog steeds erg leuk spelen, en met de nieuwe instances kan ik nu bijna voor 2 pieces barteren, zodat ik hem ook op 70 heb. Heb ik 3 classes die de nieuwe raid in kunnen :)

En ik kan wel stellen dat we watcher inmiddels redelijk op farm-status hebben. Gisteren binnen 20 minuten, met daarvoor 1 wipe omdat er een aantal telkens te dichtbij stonden. 2e poging ben ik als minstrel maar ballads gaan spammen omdat ik periodes had waarin ik eigenlijk niet hoefde te healen, terwijl ik de tank in m'n groep had zitten :P Binnenkort gaan we 't zonder guard met alleen warden proberen. Kijken of dat lukt met aggro en corruption removal.

Maar vanavond weer eerst DN, tot nu toe leuk, maar wel 't idee dat die niet heel moeilijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:23:
We hebben binnen onze kin de afgelopen weken een hoop gezeik gehad met als gevolg dat er een aantal vertrokken zijn. Waar ik dus eerst "gedwongen" was om m'n Guardian main te laten rusten kan ie nu overal opdraven. Wel vervelend omdat hij nog steeds behoorlijk undergeared is. Zondag dus 'even' de helm van de Watcher opgaan halen wat een drama werd; loot assigned aan de verkeerde en dus *poef* weg helm.
Loot assignen aan de verkeerde :X Ik ken het helaas, mij ook een keer overkomen. Was best lullig, maar gelukkig kon ik nog een troostprijs weggeven aan diegene, waar ze ook heel blij mee was (toen een van de beste light shields uit de rift, van 4e baas).

Ik was gisteravond gewoon echt pissig. We willen naar die nieuwe raid toe, maar met 60 radiance is dat echt niet te doen voor mij als tank. Minstrels, Loremasters en tanks moeten daar echt veel radiance hebben, die hebben het stukken harder nodig als champions en hunters. Heb ik het nog uitgebreid over gehad met een paar mensen, waren ze het ook mee eens. Vervolgens gaan de 2 shoulder coins naar een champion :X en een minstrel. Ik vestig mn hoop maar op de run vrijdag, anders ga ik zaterdag niet mee naar DN.
TAA schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:23:
Vanavond dus eerst de Vile Maw maar weer van binnen bekijken (zonder LM, wordt leuk) en daarna door naar de nieuwe raid. Zondag waren we gestrand op 25k van de 2e troll. Best gek met 11 man en maar 1 minstrel :+ Ik ben benieuwd waar dat heen gaat met de rest van de bosses.
De nieuwe raid is leuk, dat kan ik je verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Dat beast? Weet ik niet, is ook niet nodig, ze maken elkaar af... je moet gewoon goed timen en de genadeklap uitdelen (elke klasse kan dit eigenlijk, alleen de weg erna is solo door de burglar te doen, misschien ook door een hobbit guardian die op het end ff dood neervalt).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:21:
[...]
Dat beast? Weet ik niet, is ook niet nodig, ze maken elkaar af... je moet gewoon goed timen en de genadeklap uitdelen. . .
helaasch, met book 8 werkt dat grapje niet meer :'(
Beast en Tamer aggroen niet meer op elkaar, ook niet met wat stimulerende tikken (gevolgd door hips ;))

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:04:
* botoo heeft twee burglars :+

Heel ander verhaal: Ik zie momenteel steeds meer en meer spelers op Eldar stoppen, hebben de andere servers ook zo'n uitloop? Imho komt het domweg door gebrek aan content, te weinig nieuws te doen en de de dingen die nieuw zijn zoals de nieuwe raid zijn door gear-gating gelimiteerd.
Wmb is gear-gating een signaal om te laten zien dat je als ontwikkelaar geen tijd hebt/krijgt om voldoende nieuws te ontwikkelen en dus zadel je veel spelers eerst op met vele uren suf grinden, en daarmee jaag je volgens mij juist de spelers mee weg.
De casual gamer (tja, ik speel veel, maar echt avonden in instances zitten is geen regelmaat bij me) is bij ons allang weg. Misschien zie je hem of haar heel even opduiken, mail checken (als je nauwelijk speelt doe dat na een tijd ook niet meer), uurtje spelen en weer een week weg.

MoM met de gear instances heeft veel verneukt. Sommige instances ga je snel doorheen (GS, Forges), maar bijv voor FG heb ik nu 17 runs gedaan op mn RK en geen gloves. 17 runs in uiteraard verschillende formaties (kin/pug/combi/friendslist), maar steeds zit er eentje bij die wint en in de tweede ronde niet meer bij is en wordt vervangen door een ander. Vaak na 1/2 runs stoppen er enkele en ja hoor weer geen coin voor me.

Dit begint mij te irriteren, maar laat staan dat je aardige casual gamer bent die 2 avonden lang speelt. met een beetje pech win je nooit wat, waardoor je nooit verder kan gaan (watcher/new raid) en tja, na enige tijd kan ik me voorstellen, dat je iets anders gaat doen.

Natuurlijk zijn het ook de mensen die jaar lang actief zijn en dan opeens weggaan. Naar een andere kin gaan. Een ander spel tussendoor spelen, maar dat hoort bij MMO. Toch moet turbine opletten met de gear-instances, want ik denk dat er verhoudingsgewijs meer mensen stoppen op langere duur, dan bijkomen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik merk op laurelin dat de burglar weinig populair is. In SoA zag ik weleens LFF BRG. Maar in MoM zie ik het ik het nooit. In het begin bij Turtle zag ik weleens met enrage, maar dat is ook geen pre meer.

Daarbij heeft bijv een Burglar in HoM niks te zoeken, omdat de dieren niet geriddled kunnen worden. Heb het gevoel dat Turbine niet veel aandacht schenkt aan de klasse. Wij hebben 2 BRG mains in kin, die je sinds MoM minder ziet en soms helemaal niet meer. Alt levellen is leuk, maar je main verlaat je niet zomaar als je de classe prefereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wat mij betreft mogen ze eens snel weer openlucht bijmaken. Mijn god, mijn kleren beginnen muf te ruiken van al die maanden in dat stoffige en vochtige MoM. En als zelfs je adem ernaar begint te stinken... Het is teveel onder de grond. Moet eens gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:18:
[...]
We willen naar die nieuwe raid toe, maar met 60 radiance is dat echt niet te doen voor mij als tank.
Grappig dat je de Warden met z'n medium armour nog steeds als tank ziet. No phun intended maar het is geen tank, echt niet. Op z'n best is het een onderdeel van de hybrid class attempt waarmee Turbine de game volledig om zeep helpt. IMHO ofc.

En loot assignen aan de verkeerde is idd niet leuk; zeker als die de helm al heeft en er nog 6 chars de helm nodig hebben. Het is bijna net zo erg als 3 maanden Rift zonder Shoulders en 6 maanden Watcher op een klote alt. Zul je zien dat wij de volgende run ook een dubbele shoulderdrop hebben :'(

[ Voor 7% gewijzigd door TAA op 09-07-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Grappig dat jij hem niet als tank ziet, als ik minstrel ben heb ik liever een warden dan een guard in m'n groep; Ik hoef en minder te healen en krijg minder klappen, ideaal wat mij betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Een tank is per definitie een heavy armour class. En het is *jouw* taak als healing class om hem in leven te houden. Adds van de healing class afhouden is een taak voor de melee ppl. Turbine doet zijn uiterste best om alle content met een mix van classes te spelen zonder dat er 1 class echt noodzakelijk is.

Vergelijk de guardian/minstrel met een warden/rk combo. Als jij als minstrel liever met een warden naast je speelt zegt dat iets over a) de warden of guardian en b) iets over jou...

Ik ben geheel tegen het principe van multiclassen - de reden waarom ik ook nooit een D&D fan ben geworden maar ooit voor Warhammer Fantasy Roleplay ben gegaan. De reden achter deze class balance changes is me best duidelijk, wil niet zeggen dat ik het kan waarderen.

Eind vorige week hadden we een hunter alt bij ons in de HoC die CC getrait was. Moet je niet na afloop gaan zeiken dat je dps te kort kwam om de adds bij de final boss op tijd neer te krijgen. Schoenmaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik vraag me toch af hoe een warden het doet in boek 8, want sommige van die bazen slagen echt ferm door. Zolang je geen monsterhits hebt, kan een warden inderdaad ook goed tanken.

Als je als minstrel veel geraakt wordt bij een guardian en minder bij een warden, dan is je guardian gewoon niet goed. Ik heb minstrels die met een repair bill van 9 zilver uit de rift komen als ik tank. En ik ken ook wardens die geen 2 mobs kunnen tanken. Het is allemaal zo relatief.

Een guardian heeft Oh sh*t skills. En dat heeft een warden niet. Ik prefereer voorlopig nog altijd een guardian, meer mitigation, kan sneller reageren en goede aggro copies. Met een minuut onsterfelijkheid. Moet wel toegeven dat ik nog maar 1 maal een deftige warden gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
60 Radiance met 10 DP Hope geeft je een basis van 70 (voor een halfuur max) en dat is genoeg om mee te starten. Wel ff opletten dat je de DP-hope tijdig 'aanzet' :+ .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Een goede warden kan 10 targets tegelijk tanken, dat is voor een guard zonder de juiste legacies volgens mij haast niet te doen.

En je hebt gelijk hoor, ik had ook liever die classes niet erbij gezien, omdat ze nu eenmaal niet echt veel toevoegen; Heb m'n classes ook zelf puur voor hun primary roll getrait: minstrel op healing, champ voor massive aoe (behalve voor een turtle run en als ik vergeet terug te traiten) en burglar de mischief line, goed in tricks en redelijk goed in damage. Maar om een burg puur op damage te traiten, dat werkt niet, je gaat en héél snel door je power heen, en je doet toch niet meer damage dan de echte single-target dps-classes.

Ik merk wel dat het wel/niet spammen van 1 skill voor m'n champ van enorm grote invloed is of m'n power het wel of niet goed doet, en ik heb eindelijk een zinvol gebruik van de skill Blood-rage gevonden. Ik moest bij de turtle onder 60% morale komen en de minstrel healde te goed :P

Moet zeggen dat de burglar met bk8 wel weer beter is geworden. Kan nu chain-rooten, en m'n tricks blijven er lekker lang op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:27:
Een tank is per definitie een heavy armour class. En het is *jouw* taak als healing class om hem in leven te houden. Adds van de healing class afhouden is een taak voor de melee ppl. Turbine doet zijn uiterste best om alle content met een mix van classes te spelen zonder dat er 1 class echt noodzakelijk is.

Vergelijk de guardian/minstrel met een warden/rk combo. Als jij als minstrel liever met een warden naast je speelt zegt dat iets over a) de warden of guardian en b) iets over jou...
Een goede warden heeft enkel in het begin van een gevecht moeite. Zodra ik mn heals en buffs up heb, hoeft een healer nauwelijks naar me om te kijken, alleen bij crits moet er even wat bijgehealed worden. Het probleem met de Warden is dat mensen hem niet kennen. We kunnen niet zoals de Guardian instant aggro pakken. Wij hebben een seconde of drie nodig.

Een minstrel die graag met de Warden speelt is niks mis mee hoor. Kan de minstrel ook eens wat DPS doen. De Warden healt zichzelf wel.
Lointje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:49:
Ik vraag me toch af hoe een warden het doet in boek 8, want sommige van die bazen slagen echt ferm door. Zolang je geen monsterhits hebt, kan een warden inderdaad ook goed tanken.
Zelfs met monster hits kan een warden goed tanken hoor. Het is niet alsof je de Guardian dan maar gewoon laat, die ga je ook healen.
Als je als minstrel veel geraakt wordt bij een guardian en minder bij een warden, dan is je guardian gewoon niet goed. Ik heb minstrels die met een repair bill van 9 zilver uit de rift komen als ik tank. En ik ken ook wardens die geen 2 mobs kunnen tanken. Het is allemaal zo relatief.
Tja, er zijn nu eenmaal veel Wardens die nauwelijks group play doen tot ze op level 60 zitten. Dan ga je in de problemen komen. Geef mij een Loremasters voor power en de heals op het begin en ik tank een baas zonder problemen. Geef me er een minstrel bij en ik doe ook alle adds nog voor je.
Een guardian heeft Oh sh*t skills. En dat heeft een warden niet. Ik prefereer voorlopig nog altijd een guardian, meer mitigation, kan sneller reageren en goede aggro copies. Met een minuut onsterfelijkheid. Moet wel toegeven dat ik nog maar 1 maal een deftige warden gezien heb.
Helaas zal de Guardian altijd worden gezien als de betere tank, terwijl dit pertinent niet waar is. Ik heb tot nu toe alles in de game getank, zonder problemen. Alleen bij de Watcher had ik wat moeite, maar de groep was toen discutabel. In Book 9 zal dit nog erger worden, als ik de geruchten mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

TAA schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:53:
[...]
Zul je zien dat wij de volgende run ook een dubbele shoulderdrop hebben :'(
Watcher down en wat denk je... ja hoor...

En wat gebeurt er terwijl ik compleet van m'n stuk gebracht ben? Ja hoor... assign ik de shoulders allebei aan dezelfde alt :( Naja, we moeten toch nog voor de helm en dan krijgt de laatste de shoulders ook wel...

Het was overigens wel onze beste run ooit. 18 minuten uit en thuis en zelfs dangling in phase 3 als tank overleefd dankzij 2 super minstrels. Runs zonder een enkele casualty zijn eigenlijk best zeldzaam :+

[ Voor 18% gewijzigd door TAA op 10-07-2009 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:58:
burglar de mischief line, goed in tricks en redelijk goed in damage. Maar om een burg puur op damage te traiten, dat werkt niet, je gaat en héél snel door je power heen, en je doet toch niet meer damage dan de echte single-target dps-classes.
Ik heb mn burg altijd puur damage getrait, en nooit problemen mee gehad eigenlijk. Power kan idd een issue zijn, maar bij de watcher had ik altijd genoeg CJ's om dat probleem ruimschoots te compenseren.
Geen idee hoe dit bij DN is, gok dat ik dan ook wel naar MM ga, maar voor de rest altijd QK, de extra damage is heerlijk.

IMHO is juist altijd traiten in MM iets wat volkomen zinloos is, in de 6maninstances. De debuffs zijn nauwelijks de moeite, en als je een LM hebt, dan is alleen RV+CD nog nuttig. Sowieso is voor trashmobs alleen CD nuttig. Alleen bij bosses is disable nog wel eens leuk, maar ik neem graag voor lief dat ik dan een nontraited versie heb. Die 5% vind ik dan niet significant tov de extra damage de rest van de hele instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:05:
[...]

idd :) Zo loopt er in FoS een troll rond 'Mirz' (flake-dropper), stevige tegenstander maar alleen een burg kan 'm aanpakken zelfs als 'ie bij andere mobs staat :) (riddle Mirz, kill 'verstorende' mobs, regen terwijl Mirz braaf staat te dazen2 :+), en zelfs als het tegen zit dan hips/reset en begin gewoon opnieuw :Y)
Met m'n guardian krijg ik dat ook voor elkaar hoor, gewoon ervoor zorgen dat je Mirz effe stunned zodat ie z'n damage buff verliest ;) .

Mirz is zelfs m'n favoriete flake dropper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja, met een champ (hoorn hoewel ik cooldown niet ken), guardian (shield stuns na block) en Loremaster (ultramez) lijkt me die trol ook doenbaar.

Ik ben een beetje verloren in lotro momenteel ("wat moet ik nu doen"). In de kin hebben 3 man 70 radiance (waaronder ik dus). We hebben voor de lol eens DN binnengegaan, maar nog niets serieus. De driemans 9 en 5 keer gedaan. HoC twee keer. Ik hoop binnenkort nog eens de watcher te proberen, zal nu wel makkelijker zijn. Maar solo is er niet veel nieuws. Misschien terug de ettens in? Ondertussen ook wat alten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik heb afgelopen weekend lekker veel met mijn burglar gespeeld. Hij heeft ondertussen level 16 bereikt. Tot dusver een leuke klasse. Ook voor het eerst dat ik in de Shire begin als startgebied. Ik vind dit een stuk leuker dan het startgebied van mijn loremaster (elf: dat is dus Ered Luin). Nu eerst maar eens kijken of ik alle lage level quests af kan ronden in de Shire (het zijn er heel wat) en de deeds allemaal voltooien. Verder ook eens kijken of ik met mijn 3e char nou eens die undying titel kan halen. Toen ik begon met mijn captain was alles nog behoorlijk nieuw ging ik dus ook al vrij snel een keer dood. Mijn loremaster is zijn titel verloren door driver bugs die ervoor zorgden dat ik vastlopers kreeg in bepaalde gebieden... Met mijn burglar gaat het tot nog toe goed ;). Wel blijven solo'en tot lvl 20 natuurlijk :p.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteravond eindelijk DN in gegaan. Veel te lang geduurd naar mijn idee, maar er wilden er een paar blind in. Nou goed, dan hou ik me wel stil. Nu kan ik me alleen niet meer herinneren hoe die troll gecleared moet worden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Gisteravond onze eerste serieuze run gedaan op DN. Iedereen was voor de verandering eens keurig op tijd en 3 uur later stonden we buiten met locks 1 en 3.

Onze setup: gdn, 2xmns, 2xchm, 3xcpt, 1xlm, 1xrk, 2xhnt

Tactics in de spoilertag...

spoiler:
Onze "crude" tactics tot zover: tank op 1 troll en de rest op de andere. Acid drop warnings over voice. Damage wordt getransfered dus de troll op de MT gaat het snelst neer. Aggro switching is deel van de game mechanics; we lopen wat te switchen met targets totdat allebei de trollen op 160k zitten. Daarna gaat de MT troll neer (doordat de rest op de andere zit). Zodra 1 troll onder de 120k komt begint de ander buffs te stacken en moet de laagste snel neer. Zodra 1 troll neer is spawnt er om de zoveel tijd een mushroom die akelig veel area damage doet. Niet in de buurt komen. De tank verplaatst de troll telkens terwijl de rest balled up erachteraan komt. Feitelijk niet moeilijk, beetje op het voetenwerk letten. Twee wipes, derde poging raak. Om niet te veel tijd te verliezen: probeer bij de deur dood te gaan en niemand te laten retreaten. Beetje creatief rezzen is de key. Loot: boots, 4x75iXP en 5 of 6 settings.

De tweede boss die we gedaan hebben is Zho nog iets; feitelijk raid lock 3. (de linker gang). Deze boss bedient zich van buffs die je kunt veranderen door een pedestal te gebruiken. Na de eerste wipe hebben we de buff op melee damage gezet waar ik als MT gewoon doorheen gehealed werd. Tweede poging was neer.

Vooral de trash mobs zijn erg leuk en doen denken aan de early-rift dagen. Maar zelfs met 1 Guard en 1 Loremaster waren ze voor ons prima te doen. Alleen de route naar boss 3 moeten we nog verbeteren zodat we die big ass fumerol neer kunnen halen zonder eerst de adds te pullen en onszelf dan eerst te wipen in de Gas Chamber Tier 3 >:)

Oh jah, niet eerst de middelste gang clearen; die gaat rechtstreeks naar de Blind One. Kostte een half uurtje om daar achter te komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:32:
Nu kan ik me alleen niet meer herinneren hoe die troll gecleared moet worden. Iemand?
spoiler:
Die 2 eerste? Je moet ze uit elkaar houden en op je agromanagement letten, de ene geeft agro door aan de andere en andersom, daarmee dus ook de dammage.... als je dit door hebt zijn ze neer te halen.
edit: ik zie nu de spoiler van TAA, dat verrassingseffect van die 120k wilde ik er ff uitlaten, is leuk als je hier zelf achter kunt komen, en de tactiek hierop aan moet passen :9

Zaterdag Urugarth ingeweest als burglar, samen met mn hunter-maatje..... heerlijk geammusseerd. Hele instance totaan het kasteel gecleared (ook die boss met 2 trollen), daarna naar links gegaan, maar door wat gemiste riddles en een foute trap op een gegeven moment gewhiped (die derde wave).... tjah en toen was het al zo laat en was een boel alweer gerespawn (alleen de mobs die lopen) dat we geen zin meer hadden. Opzich dus aardig wat class-items bij elkaar geschraapt.
Owjah op die drake linksboven zijn we jammergenoeg ook gewhipet (we hadden haar op 1k verd*mme), wellicht doordat mn ready-n-able op cooldown was, anders hadden we nog met een laatste fellowshipmove een mooie heal kunnen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Rfce op 13-07-2009 10:50 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:47:
[...]
Zaterdag Urugarth ingeweest als burglar, samen met mn hunter-maatje..... heerlijk geammusseerd. Hele instance totaan het kasteel gecleared (ook die boss met 2 trollen), daarna naar links gegaan, maar door wat gemiste riddles en een foute trap op een gegeven moment gewhiped (die derde wave).... tjah en toen was het al zo laat en was een boel alweer gerespawn (alleen de mobs die lopen) dat we geen zin meer hadden. Opzich dus aardig wat class-items bij elkaar geschraapt.
Owjah op die drake linksboven zijn we jammergenoeg ook gewhipet (we hadden haar op 1k verd*mme), wellicht doordat mn ready-n-able op cooldown was, anders hadden we nog met een laatste fellowshipmove een mooie heal kunnen hebben.
Ik ben zaterdag ook naar Urugarth geweest samen met m'n vriendin (hunter en captain). Eens een andere trait set geprobeert, namelijk Leader of Men. Die wordt door de meeste captains toch wel gezien als de slechtste set, maar je hebt dan wel de oathbreaker beschikbaar en die kon goed tanken in Urugarth. M'n oathbreaker kon onder andere die boss bij die trollen tanken, terwijl wij die twee adds neer konden leggen. We vlogen er doorheen, maar we besloten eerst naar Lhugrien (die drake) te gaan en daar zijn we ook gewiped. Vervolgens zijn we er maar mee opgehouden. Misschien een andere keer de andere kant op (en Lhugrien maar even overslaan).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@Rfce:
spoiler:
Dat stukje wist ik nog ;) Aggro op die trolls is wel maf. Guardian pakte de ene troll, ik de ander. Iedereen viel de troll aan die de Guard aan het tanken was, tot 160k, dan switch en de mijne burnen. Maar die trolls gaan af en toe gewoon compleet weg op de aggro. Dan hadden ze ineens allebei aggro op de guard en kon ik er met geen mogelijkheid af, daarna was het ineens allebei naar mij omdraaien, en kon de guard weer niks. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:55:
[...]

Ik ben zaterdag ook naar Urugarth geweest samen met m'n vriendin (hunter en captain). Eens een andere trait set geprobeert, namelijk Leader of Men. Die wordt door de meeste captains toch wel gezien als de slechtste set, maar je hebt dan wel de oathbreaker beschikbaar en die kon goed tanken in Urugarth. M'n oathbreaker kon onder andere die boss bij die trollen tanken, terwijl wij die twee adds neer konden leggen. We vlogen er doorheen, maar we besloten eerst naar Lhugrien (die drake) te gaan en daar zijn we ook gewiped. Vervolgens zijn we er maar mee opgehouden. Misschien een andere keer de andere kant op (en Lhugrien maar even overslaan).
Die drake is gewoon moeilijk, je kunt haar niet stunnen en ze doet veeeel fire (ranged) damage... ik had haar dus als burglar getankt, en zo af en toe laten switchen (met enrage) zodra ik laag op moral zat, met full GG maar healen :-), we baalden echt dat we op 1k whipen :-(.
Die boss, bedoel je toch die beneden in het castle met die 2 trollen? Die hebben we anders gedaan, 1 troll chain-stun, andere troll chain-trap (incombat trap geslot), en de boss heb ik als burglar makkelijk kunnen tanken, trollen waren daarna geen probleem.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:42:
@Rfce:
spoiler:
Dat stukje wist ik nog ;) Aggro op die trolls is wel maf. Guardian pakte de ene troll, ik de ander. Iedereen viel de troll aan die de Guard aan het tanken was, tot 160k, dan switch en de mijne burnen. Maar die trolls gaan af en toe gewoon compleet weg op de aggro. Dan hadden ze ineens allebei aggro op de guard en kon ik er met geen mogelijkheid af, daarna was het ineens allebei naar mij omdraaien, en kon de guard weer niks. Heel apart.
spoiler:
Ik ken de guardian skills niet, maar volgenmij moeten deze juist GEEN damage skills gebruiken en alleen die taunts, anders kan het voorkomen dat je de agro pakt vd andere troll, in dat geval komen ze bij elkaar, waardoor ze mega veel dammage doen, en er meeer acid-pools verschijnen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:42:
@Rfce:
spoiler:
spoiler:
Je moet letten op wat ze zeggen; het zijn puur de game mechanics. "I help you brother we smash together" is de ene (gaan ze samen op 1 target) en "You take the ugly one I will take the weak one" is de andere waarbij ze aggro switchen. Hilariteit alom wie de ugly one is... Male dwarf GDN vs. Female Human CHN. "I may smell, but I am NOT ugly" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:01:
[...]

Die drake is gewoon moeilijk, je kunt haar niet stunnen en ze doet veeeel fire (ranged) damage... ik had haar dus als burglar getankt, en zo af en toe laten switchen (met enrage) zodra ik laag op moral zat, met full GG maar healen :-), we baalden echt dat we op 1k whipen :-(.
Die boss, bedoel je toch die beneden in het castle met die 2 trollen? Die hebben we anders gedaan, 1 troll chain-stun, andere troll chain-trap (incombat trap geslot), en de boss heb ik als burglar makkelijk kunnen tanken, trollen waren daarna geen probleem.
Ik bedoel de boss vrijwel helemaal in het begin van Urugarth, je komt binnen en gaat niet over de bruggen, maar gaat naar rechts, dan kom je op een plek met een stuk of 20 trollen en vervolgens een boss die twee trollen als adds heeft.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:04:
spoiler:
Je moet letten op wat ze zeggen; het zijn puur de game mechanics. "I help you brother we smash together" is de ene (gaan ze samen op 1 target) en "You take the ugly one I will take the weak one" is de andere waarbij ze aggro switchen. Hilariteit alom wie de ugly one is... Male dwarf GDN vs. Female Human CHN. "I may smell, but I am NOT ugly" :+
spoiler:
Ik nam gewoon aan dat ik de weak one was. Ik draag immers medium armor, dus ik zie er zwakker uit. Trollen zijn duidelijk niet zo bijster intelligent. Daar was de Guardian het niet mee eens, want die vond zichzelf eerder "cute" dan lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:56:
Ik bedoel de boss vrijwel helemaal in het begin van Urugarth, je komt binnen en gaat niet over de bruggen, maar gaat naar rechts, dan kom je op een plek met een stuk of 20 trollen en vervolgens een boss die twee trollen als adds heeft.
Oooow, ja die is wel leuk zonder CC. Hier deed mn hunter-budy de boss rondkiten en ik dazede 1 troll en tankte de andere dood, zodra die dood was de andere troll, en daarna nam ik de agro van de boss, en maakten we die af, vrij makkelijk voor n lvl60 burglar en een lvl60 hunter :P
Nu we het toch over Urugath hebben.... wat is het voordeel van het aanstelen van die 4 of 5 shrines (buiten dat je nogmaals 3 mobs kunt killen >:) )?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hidden deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
ok lol, ff checken dan, dan heb ik de melding gemist :-P (volgensmij zijn het er 5) of moet je die persoonlijk in de fik zetten (telt dit als fellowship of als individual)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heeft een incident plaatsgevonden in de kin waarin ik zit met als gevolg dat vanavond een speler uit de kin word gekickt. Deze speler is drie weken geleden in de kin gekomen.
De druppel die de emmer heeft doen overlopen was de 16Th hall run van gisteren waar ik zelf niet bij was, ik heb het van anderen gehoord. Een groep van zes waaronder vier kin officers waren bij de tweede baas aangekomen. De tank moest of wilde de groep om een of andere reden verlaten en de-vervelende-player-die-vanavond-waarschijnlijk-gekickt-wordt (hierna: Michael, wil zijn in-game naam niet vermelden) wilde maar al te graag zijn plaats innemen om een kans op second-age weapon bij de roll te maken, hij merkte nadrukkelijk op dat het hem om de second-age te doen was. Het nadrukkelijk kenbaar maken van je bedoelingen, daar is op zich niets mis mee al kwam het wel egoïstisch over bij de andere, kreeg ik te horen. Nu schijnt het dat de tank de groep heeft verlaten omdat Michael hem zat te pushen om zijn plaats in te nemen. De tank heeft daar in toegestemd. Je moet weten dat de officers --/+ 50 jaar zijn, waaronder ook de tank, en kinderen hebben met een gemiddelde leeftijd boven die van de schrijvers op deze forum. Michael Jackson in kwestie is een echte puber.
Michael won de roll op de second-age weapon niet, moest toen vervolgens plotseling douchen waardoor de vijf anderen spelers een kwartier op hem wachtte (volstrekt idioot natuurlijk). Na dat kwartiertje kwam Michael terug en plotsklaps begaf zijn internet het ook nog (hiervoor heeft hij zich vandaag wel netjes verontschuldigd bij de betreffende mensen). Michael had natuurlijk gehoopt dat ze niet 15 minuten op hem zouden wachten toen hij moest douchen…. De 16Th hall hebben ze niet kunnen afmaken en de alt van de officer heeft niet zijn shoulders gekregen.
Het incident staat niet op zich, Michael maakte er een gewoonte van om mensen te gebruiken en misbruiken. Dit laat zich het beste verklaren met het volgende voorbeeld. Een gerespecteerde kin member die graag andere helpt vroeg de kin op een avond of zij hem wilde helpen aan de radiance chest. Michael, die de chest op dat moment al had gaf daarop als antwoord dat hij hem niet kon helpen omdat hij aan het deden was. Dit antwoord werd door de officers op ventrilo opgemerkt en zij besloten om de kin te vragen of er mensen waren die de radiance shoulders nodig hadden want ze plande een 16Th hall run zogenaamd (Ze wisten dat Michael de shoulders niet had en lokte hem uit de tent). Michael had de shoulders niet, als gezegd en warempel, Michael wilde maar al te graag mee want HIJ had de shoulders nodig en vergaat dat hij aan het deden was.
Zo zijn er nog tal van voorbeelden van Michael waaruit blijkt wat een sociaal figuur hij is.
Het ziet er na uit dat de officers Michael uit de kin kicken, daar kan ik hen niet ongelijk in geven maar deels is het ook de schuld van de officers zelf. Toen Michael drie weken geleden de kin in kwam, viel mij meteen zijn egoïstische gedrag op; vroeg veel en deed niets voor anderen tenzij er voordeel voor hem te behalen viel. Het was mij meteen duidelijk wat voor vlees we in de kuip hadden, ik heb hier een neus voor. Uit zijn doen en late wist ik dat het niets zou worden en het was een kwestie van tijd voordat de bom zou barsten. Heb dan ook express niet al te druk gemaakt en een gezonde afstand genomen, ik laat me het spelplezier door dit soort knapen niet bederven. De kin heeft Michael veel geholpen, binnen één week had Michael de radiance gear. Zelf vond ik dit het stomste wat de kin heeft kunnen doen. Michael is level 60, heeft level 3 virtues en heeft zijn level 45 class quests nog niet eens. Mijn kin mag er nu trost op zijn dat er een noob rond loopt in moria met het volledige radiance setje, level 3 virtues en geen derde legendary skill.
Mijn vraag, zijn jullie ook spelers als Michael tegen gekomen in het spel? Zo ja, wat hebben jullie gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Die Uru troll met zijn twee adds heb ik nog gesolo'd op men guardian, maar het was pittig. Had nog 120 morale over toen de laatste neerging. Was best trots :)

En als je die idols in brand steekt, komt de patrol naar je toe. Als je dit niet doet, staan al die patrols op het midden van de laatste courtyard. Vroeger vielen ze allemaal samen aan, nu niet meer denk ik. Door ze in brand te steken is de courtyard simpeler.

En ja Zan, wij hebben ook zo'n mensen (gehad), je hebt ze helaas vaak. Heel greedy maar zelf helpen ze nooit. Als het zo irritant is als jij deed schijnen: Eerst praten en hem duidelijk maken wat er mis is. Als het niet betert dan zeggen we dat onze kin helaas niet de juiste plaats is voor hem en dan moet hij weg. Wij hebben dit ooit niet gedaan en we zijn toen 2 heel vriendelijke en waardevolle members kwijtgeraakt omdat ze vonden dat de kin niet meer was wat ze ooit was. Een van de minder leuke dingen als officer, maar soms is het beter voor de kin om die ene persoon weg te gooien. (zeker kleine middelgrote kinships die vooral lol willen hebben, vriendelijk zijn en elkaar voortdured helpen. In zo'n kin zit ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ben dat soort spelers wel vaker tegen gekomen. Gewoon op ignore en niet mee samen spelen.

Laatst was er nog eentje die server wide op zijn bek is gegaan. Hij ninja'de de coin van 16th hall en daar is toen een screenshot van gemaakt. Die hebben erg veel mensen gezien en sindsdien speelt echt bijna niemand meer met hem samen.

Zit momenteel in een kin waarin bovenstaande praktijken volgens mij totaal niet getolereerd worden, maar moet ook zeggen dat het bij ons niet voorkomt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Foreverwind/Bigtam/Nidhog bedoel je Madg0blin :) Die etterbak heeft idd een coin in de 16th hall geninjaed, en bij een Turtle run ook een First Age Guard wapen door leugens weten te bemachtigen (een guardian uit zijn toenmalige kin als zijn alt opgegeven daarvoor). Die kerel staat nu echt server-wide bekend als een enorme lul. Hij heeft dat vaak genoeg gedaan. Zelfs zn namechanges helpen niet, genoeg mensen die hem op de ignore hebben staan.

Oh enneh, nee, dat wordt bij ons niet echt getolereerd ;) Als ik in de kin of in mn raidgroep iemand zulk schandalig gedrag zie vertonen, krijgt ie meteen een rotschop de deur uit. Ik ben "slechts" officer in de kin, maar over het algemeen gaan mensen wel buiten als ze mot zoeken met Raedwulf of mij. We zijn niet de prettigsten om ruzie mee te maken :P

Is me op Laurelin nog niet overkomen, op Snowbourn wel een keer. Daar had ik twee jonge gastjes (15 ofzo) in mijn toenmalige kinship gerecruit. Ik had ze elk een paar honderd zilver gegeven, en wat equipment voor ze gemaakt. Het werd voor hun alleen een beetje vaste prik om altijd maar alles aan ons (de high-levels) te vragen. Nou vind ik het absoluut niet erg om voor iemand iets te craften, en ben ook de zeikerigste niet over materials. Maar zij presteerden het om letterlijk te zeggen "oh, maar daar heb ik geen materials voor, maar die kan je toch wel even voor me verzamelen. dan kan ik verder met questen". Dat heeft ook niet lang geduurd kan ik je vertellen.

Op Laurelin is dan wel weer iets anders voorgevallen, maar ik zie die persoon toch nooit meer online. Hij heeft hier in ieder geval genoeg heibel lopen schoppen (via via, daar is ie wel goed in) bij de mods om mijn uitspraken weg te krijgen. Ach ja, sociaal minder vaardige mensen en complete randdebielen kom je helaas op elke server en in elke game wel tegen.

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 13-07-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
15 minuten wachten op iemand die zegt dat ie gaat douchen tijdens een raid? Denk niet dat zoiets in onze kin gedaan zou worden. Als het nu een oude rot was ok maar iemand die 3 weken in de kin zit zeker niet.

Het lijkt me een verstandig besluit om hem eruit te kicken want je verpest straks de goede naam van je kinship nog.

Er lopen van dit soort mensen rond ja... jammer genoeg. Bij ons in de kin zijn ook wat nieuwe mensen en ik merk ook dat ze enorm veel vragen... en dan niet van "hoe moet dit of dat" maar meer of iemand ze kan helpen met questen of bijvoorbeeld of je je stack zilver ingots even op wil sturen. Ik ben ook een beetje huiverig bij deze nieuwe aanwinsten.

Dat die malloot van jullie in full radiance rond loot is helemaal erg... ik heb alle instances meerdere keren gedaan.. met pugs en met kin groepjes en zit zelf nog op 4/6 radiance.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
JohnnyV76 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:51:
Er lopen van dit soort mensen rond ja... jammer genoeg. Bij ons in de kin zijn ook wat nieuwe mensen en ik merk ook dat ze enorm veel vragen... en dan niet van "hoe moet dit of dat" maar meer of iemand ze kan helpen met questen of bijvoorbeeld of je je stack zilver ingots even op wil sturen. Ik ben ook een beetje huiverig bij deze nieuwe aanwinsten.
Was jou dit ook al opgevallen binnen DD, mij ook inderdaad.... ook direct beginnen te IM-men zodra je net bent ingelogd..... net alsof ik een spelletje ga starten om lowlvl's te gaan powerlvllen, dacht het niet. Ik ben zeker niet te beroerd om iemand te helpen, maar als iemand te lui is om een groep te zoeken voor v1Book4, slaat hij deze maar over.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Powerlevellen is :s. Ik heb er opzich weinig moeite mee om iemands lowlevel cook te helpen aan de Boar Intestine, maar iemand echt een paar levels doortrekken gaat me te ver. Daar heb je uiteindelijk ook niks aan, want ze leren nauwelijks met hun class omgaan. Groepen zijn ontzettend belangrijk terwijl je levelled, dat kan je goed zien aan het merendeel van de Wardens momenteel. Diegenen die niet kunnen tanken hebben te weinig in groups gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
je wilt niet weten hoeveel gezeur je kan hebben in kins, maar dat zijn dingen, helemaal als officer/kin-leader, waar je je volgens mij ook een beetje voor af moet kunnen sluiten/negeren. Nu hangt dat natuurlijk wel af van de mate waarin het op treedt, maar gezeur hoor je altijd.

Het valt gelukkig bij mij in de kin wel mee, hoogstens mensen die de lootrules niet geweldig vinden, omdat ze niet optimaal zijn voor hun specifieke situatie, maar als ik ze dan vraag om met iets beters te komen, krijg ik ook niet veel terug van ze.

En er zitten wel een aantal mensen in die ik er liever uit zou gooien (karakter-eigenschappen, spel-kwaliteiten etc) maar dat zijn eigenlijk dingen die je niet kan maken volgens mij, tenzij dat gevoel in de hele kin aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
Gisteravond eindelijk eens Lothlorien helemaal ontdekt. Weer eens lekker kleurrijk en licht ten opzichte van Moria. Kon nog mee met een groepje voor Battle Of Lorien, maar daar was mijn reputation blijkbaar nog te laag voor. Ik kwam dus die centrale stad niet in...

Nu nog een keer wat hulp gaan vinden om Book 13 t/m 15 af te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MueR: helemaal mee eens! In het verleden hebben we ook nog wel eens lvl 60s gestuurd om met lower level group instances te helpen, maar we hebben kort geleden besloten dat niet meer te doen. Het blijkt namelijk dat de nieuwste mensen die de lvl cap hebben bereikt geen flauw benul hebben hoe ze in een groep moeten spelen. Daarom hebben we ook besloten tot 'training sessies', waarbij 2 officers met 4 members een instance als CD gaan doen, om ze de fijne kneepjes van het groupen bij te brengen.

@ rik86: ik weet wat je bedoelt... sommige mensen passen gevoelsmatig niet in de kin. Ikzelf bespreek dat altijd met m'n officers en als de meerderheid het ermee eens is kijken we naar eventueel te nemen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gelukkig hebben wij lang geleden besloten om mensen pas member te maken als we ze wat beter kennen. De meesten krijgen bij ons na een tijdje toch wel die promotie naar Officer, het is niet alsof je nou veel stuk kan maken als officer zijnde. Iemand die er bij ons niet in past valt snel genoeg op, daar gaan we mee praten en dan kijken we wat we doen, ofwel afscheid van nemen, ofwel nog een poging doen. Sommige mensen hebben het niet eens door dat ze soms wat egoistisch doen, wel zo eerlijk om ze een kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dan ook eigenlijk een groot voorstander van veel strengere toegangseisen voor kinships. Ik merk dat er in elke kinships wel mafkezen zitten die je er niet in wil hebben. Die kan je eruit vissen met strengere toelatingseisen (bijv met 2 kingroeps een instance run doen, en erbij zitten op TS. Geeft vaak een redelijk beeld van de speler). Daarnaast, als je bekend staat als een goede kinship met goede spelers, die er goed op let wie erbij komen, denk ik juist dat de echt goede spelers extra geinteresseerd worden in jou kinship, en ook de moeite zullen doen om te joinen.

Maargoed, ik ben geen officer, nooit geweest, geen ervaring, just my 2cents.

Maar het komt wel altijd op mij heel goed over als een kinship hoge toelatingseisen heeft, dat verbeterd het beeld ervan bij mij zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Nieuw record op de Watcher: 15 minuten 25 seconden :D

Eindelijk ook m'n full set... Verder met DN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:39:
Nieuw record op de Watcher: 15 minuten 25 seconden :D

Eindelijk ook m'n full set... Verder met DN :D
Gratz! Netjes hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Dat gaat niet waar zijn... wacht je 7 maanden op je helm gebeurt er een uurtje of 2 later dit:

You have acquired a [Greater Elf-stone of Spirit].

Daar gaat de T1 helm - nog niet eens repaired :D

BTW, MueR onze setup voor de Watcher vanavond:
1xGDN, 2xMNS, 2xCHM, 2xHNT, 1xLM, 2xCPT, 2xRK

Onze variatie zit eigenlijk alleen in de RK; in plaats daarvan kan er van alles mee, maakt eigenlijk niet uit. Misschien dat we over een week of wat weer terug zijn zoals bij Watcher 1.0 waar we maar 1 MNS meenamen... Wie weet :O

[ Voor 45% gewijzigd door TAA op 15-07-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
haha mooi TAA :)

En wij hebben ook iets "strengere" toegangseisen. Zo laten we een officer altijd praten met de persoon, beetje leren kennen en ondertussen alle regels waar we voor staan uitleggen.
Altijd vreemd als je ziet: looking for kin, en als je twee seconden later een /tell stuurt, is hij al geinvite in een andere kin. Ik vind het toch vreemd dat sommige kins echt alles binnenlaten. Okay, je kan op 2 minuten een persoon niet kennen, maar vaak kan je de 13jarige er wel zo uithalen. (niets tegen 13jarigen trouwens, wij hebben een heel volwassen ondertussen 14 jarig lid in onze kin.

Gisteren met pug naar DN gegaan en dat ging ontzettend goed, zeer goede groep! trolls en een andere hadden ze gedaan. Wij hebben de baas links gedood. En rechts, beneden geprobeerd. Die is wel nasty! Niets gewonnen, maar wel leuke ervaring, zal even duren eer onze kin dit aankan vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Donderdag gaan we clearen en dan hopenlijk zondag avond voor het eerst naar de Blind One.

Qua opzet laat DN zich goed vergelijking met de Rift; de eerste 2 bosses zijn moeilijk ala Barz/Zurm, daarna is het bijna een "walk in the park" tot aan de Blind One. Ik ben benieuwd of we deze ook tijdens onze eerste serieuze poging neer kunnen halen... Het pad ernaar toe hebben we (per ongeluk) al een keer gecleared; eens zien wat dat verder brengt.

Op zich vind ik de manier waarop de iXP dropt wel vervelend: 4x 75k per boss; had ik liever 6x 50k gezien. Maakt het gemakkelijker om eerlijk te verdelen. Nu gaat alles elke keer naar 1 member en duurt het veel langer voordat je 'wat' krijgt (a la Suicide Kings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

TAA schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:49:
Op zich vind ik de manier waarop de iXP dropt wel vervelend: 4x 75k per boss; had ik liever 6x 50k gezien. Maakt het gemakkelijker om eerlijk te verdelen. Nu gaat alles elke keer naar 1 member en duurt het veel langer voordat je 'wat' krijgt (a la Suicide Kings).
Wat is er voor iXP / settings-runes op tegen om gewoon te rollen? Dan heeft iedereen zo'n 33% kans om 'iets' te krijgen. Uiteraard niet voor de overige loot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Moraxv schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:03:
Wat is er voor iXP / settings-runes op tegen om gewoon te rollen? Dan heeft iedereen zo'n 33% kans om 'iets' te krijgen. Uiteraard niet voor de overige loot...
Wat hij denkelijk bedoelt is, dat als je niet rolled en toewijst, er 2 zonder iXP naar buiten gaan... als je gaat rollen kan het voorkomen dat er 1 altijd iXP krijgt en de andere niet. Kortom minder lage iXP maar wel 6x, zo heeft iedereen wat.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Inderdaad liever wat meer runes zodat we eerlijk kunnen verdelen. Overigens heb je nog steeds 12 man nodig voor de nieuwe raid ;) We verdelen de runes bij bijvoorbeeld Halls of Crafting ook gewoon eerlijk; iedereen krijgt zo'n 135k iXP per run; de een misschien 10k meer, de ander 10k minder op basis van rolls. Zeker als je de runs telkens met kinnies doet is dit uiteindelijk wel zo fair. (Vrijwel) iedereen kan iXP gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
wij hebben bij DN max 1 item per boss en max 1 leuk item per raid-week (dus radiance-item/jewelry).

Elke boss droppen minimaal 13 items (barter coin, 4 ixp, 6 settings, 2 loth gold leaves en evt extra's) zodat iedereen bij elke boss wel iets wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Aaaargh! Gisteren na in totaal 9 runs op de Hall of Crafting eindelijk de Miniature Brass Anvil gedropped. De enige reden dat ik nog naar die instance ga. Might, Vit, Agi, Parry en Evade rating, -3% melee vulnerability.. perfect voor tanks. Maar nee hoor, de burglar die mee is rollt er op. Verdomme de eerste keer dat ie het doet. Daar wordt ik nou zo chagrijnig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Hij is ook perfect voor burgs hoor ;) en heb de Black Pearl op m'n champ er ook door vervangen

droppen trouwens een hoop leuke items in de nieuwe instances, helemaal voor tactical classes volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Laatst online: 11-09 13:48
Ik zit ook nog steeds met smart te wachten op die drop. Al 17 keer gerund en nog niet een keer zien droppen uberhaupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Mjah, hij zal voor een burglar ook vast leuk zijn. Maar ik werd niet bepaald blij. Ik ben al dagen die instance aan het runnen om dat ding te krijgen. Hij gaat een keer mee, ding dropt, en vervolgens kaapt ie hem ook nog. Op een fucking alt. Het is niet eens zn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ja, ik snap je frustratie wel; had hem zelf de eerste de beste run op m'n champ en op m'n burglar dropte die ook de eerste keer - toen trouwens wel bewust gepast omdat er een champ en guard ook waren, die mains waren - maar daarna ook niet meer gezien.

Pas bij de 2e boss daar ook zoiets, volgens mij dropt daar een leuke bracelet, werd gewonnen door een champ (ding heeft vit, fate, will) en weggekaapt voor de lm en minstrel. Zulke dingen zijn gewoon balen, maar 't is niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

En daarom pug ik die zooi dus ook niet. In onze groep weet iedereen gewoon dat ik zit te wachten op die drop en zal er 0 discussie zijn. We overleggen altijd eerst vóór er uberhaupt op rare loot gerolled wordt. Helaas gaat het wel eens mis als ML vergeten wordt maar ja... Gisteravond ook weer een run gedaan op HoC maar helaas geen Anvil. Het gaat me niet eens zozeer om de stats, ik kan alle content prima tanken, maar het ding is gewoon zo gaaf voor een dwarf metalworker gdn :9~

Bartered er iemand voor de setpieces uit de 3/6man? Ik heb meer dan genoeg van de tokens liggen maar denk dat ik liever de iXP op ga halen... Misschien als de T2 set toch te lang duurt om te pakken te krijgen. Je hebt er maar 5 pieces van nodig voor de bonus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:11:
Aaaargh! Gisteren na in totaal 9 runs op de Hall of Crafting eindelijk de Miniature Brass Anvil gedropped. De enige reden dat ik nog naar die instance ga. Might, Vit, Agi, Parry en Evade rating, -3% melee vulnerability.. perfect voor tanks. Maar nee hoor, de burglar die mee is rollt er op. Verdomme de eerste keer dat ie het doet. Daar wordt ik nou zo chagrijnig van.
Das idd vet balen, maar goed als jullie afspreken dat er gewoon gerolled kan worden, geef ik hem geen ongelijk om niet te rollen (sociaal misschien een betere optie om te passen, maargoed). Als burglar zou ik die anvil ook wel erug graag willen hebben.

Gisteren heb ik deze ook voor de eerste keer gedaan, best een leuke en uitdagende instance (ja als je hem al 20x hebt gedaan natuurlijk niet meer).
Jammergenoeg was het laat en hadden we niet veel tijd, hebben dus alleen de eerste boss gedaan. Grappig bedacht met die kleuren enzo, maar met 2 tanks ging het goed (lol beide tanks gingen toch neer, waardoor ik als burglar nog ff de laatste 3k van hem af moest tanken :P, evade for the win!!!
Er dropte een heeeele mooie club, die ik gewonnen heb :-).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:51
MueR schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:24:
Mjah, hij zal voor een burglar ook vast leuk zijn. Maar ik werd niet bepaald blij. Ik ben al dagen die instance aan het runnen om dat ding te krijgen. Hij gaat een keer mee, ding dropt, en vervolgens kaapt ie hem ook nog. Op een fucking alt. Het is niet eens zn main.
Ach ik heb GS wel meer dan 40x gedaan, nooit een cuff gewonnen. Zelfde met FT. Het is maar een spelletje! ;)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonden jullie HoC uitdagend? Laatst een kin run gedaan en we vlogen erdoorheen :) Wie had trouwens dat deed-bestandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Geldt voor elke instance als je ze een paar keer gedaan hebt. De nieuwe instances, 't zijn leuke instances om te doen, juist ook door de drops, en ze zijn ook iets pittiger dan die van voor bk8, maar ook deze ga je snel doorheen met een wat betere groep.

Enige is dat bij HoM een lm wel erg handig is en bij water wheels een hunter wel handig is, maar voor allebei geldt dat je zodra je iets van healing hebt en iets hebt dat damage kan doen je ze redelijk simpel kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
gister met een captain en een minstrel (en ik op mn Runekeeper) WW gedaan en dat was de makkelijkste keer tot nu toe. Later nog geprobeerd met een guardian en een champ en ik dus healen maar dat ging niet. Het waren nogal onervaren mensen en het feit dat een van de twee geen wound en poison potjes had was al een slecht voorteken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn Forges- coin gekregen :) Nu 4/6 van de T1-set en ik heb ook nog twee T1.5- pieces dus kom nu uit op 50 radiance. Vandaag maar ff 16th Hall proberen met een paar ervaren kinnies en misschien daarna nog naar DD zodat ik meekan naar The Watcher (en later DN) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:51
Gister wederom naar DN geweest, de eerste 4 bosses gedaan.
Vanavond verder met de Blind One, iemand nog tips? We zijn al een paar keer snoeihard gewiped :+

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig zet ik niks meer op AH, perongeluk een 2nd age LM staff voor 20s op Ah gezet ipv 20G :/ Snel loggen naar een alt, maar was al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:51:
Voorlopig zet ik niks meer op AH, perongeluk een 2nd age LM staff voor 20s op Ah gezet ipv 20G :/ Snel loggen naar een alt, maar was al weg.
Je kunt cancellen...
Ik weet niet hoeveel tijd je daarvoor hebt, maar zeker een minuutje ofzo.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Je hebt een uur de tijd dacht ik, tenzij er op geboden wordt. Je kan overigens niet met je eigen account bieden op een auction. Er werd wat misbruik van gemaakt om de prijzen op te drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heya Muer.

Gisteren dus geen ring gevonden in de kist. Wel een r4edelijkmakkelijke instance ; een wipe, maar dat was omdat de healer per ongeluk een verkeerde tagette.

Maar nu een vraagje ; De Forges.

Die engert roept je naam, je moet stoppen met vuren (in mijn geval), omdraaien tot hij je weer waarschuwt en dan kun je verder. Ik werd dus steeds geraakt door een hit van ong. 2k. Snap er nix van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Forges;

De enige die op de shout let bij ons, dat is de healer ;) die weet dat er dan een 'big-hit' aankomt, en op wie. dus er word voor gezorgd dat ie tegen fullmorale zit als ie de klap krijgt, en dan healt ie de verloren morale er weer bij.

Je kunt de damage voorkomen, maar dat is best lastig. Daarom blijven we maar gewoon doormeppen op hem, en probeert de healer wat voorbereidend werk te doen.

Toevallig net nog een run gedaan, en dat ging weer heerlijk vlot... in 40 minuten stonden we weer buiten, incl master loot op alle chests.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.