Nmxje schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 00:40:
Had eigenlijk een vraagje, het spel is nu al een tijdje uit.
Is het nog leuk om nu nog in te stappen, nog genoeg te doen op low levels?
Aangezien als je kijkt naar WoW dan is dat toch wel erg leeg.
Heb het spel een flinke tijd links laten liggen, had het te druk met andere games.
Vind lotr erg tof (boeken / films )

Ze hebben net in het startgebied een hoop quest toegevoegd (bree), daar zijn wat extra quests. Er zijn ook een hoop mensen die alts aan het levellen zijn, dus er is genoeg leven rond de lagere levels.
De start na de update is bij mij niet echt vloeiend gegaan, ik had snel even chapter 1 en 2 gedaan van book8, om daarna met wat mensen van de alliance book3 te gaan proberen. Ik hoorde nogal wat berichten dat het erg pittig was, dus ik was erg benieuwd.
Eenmaal bij de instance aangekomen, rennen we naar binnen, en ik krijg de geweldige loading bug... (lotro crasht tijdens het laden)
Ok, dat gebeurd vaker, even lotro opnieuw starten, en weer inlogggen zodat ik weer verder kan. Helaas lukte dit niet! Na het kiezen van mijn character kwam het loading screen naar voren, maar het balkje wilde maar niet vullen...
Daarna nog 2x geprobeerd, maar kon met geen mogelijkheid meer op dat character inloggen...
Via een alt een ticket ingestuurd, en maar even wat festival stuff gedaan op die alt. Pas na een uur was mijn ticket ineens verdwenen, (geen melding oid) en kon ik weer inloggen.
Helaas was het ondertussen al weer veel te laat, en heb ik chapter 3 dus nog niet kunnen proberen... vanavond maar weer even een poging doen!
[
Voor 4% gewijzigd door
GeleFles op 01-07-2009 09:03
]