The Lord of the Rings Online - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.553 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

EdwinB schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:17:
Tja sommige mensen doen echt maar wat lijkt het wel.

Gisteravond 1/3 deel van Book 5 Chapter 5 gedaan (vol2) met twee guardians. De andere guardian snapte het niet helemaal en zorgde meermaals voor teveel AoE thread waardoor ik mn target weer moest aggro-en.
Als wij meer als 1 tank hebben, dan gaat er vaak 1 op tankmode, en de andere op dps.
Tenzij we de targets redelijk uit elkaar kunnen houden, maar dan spreken we dat duidelijk af...
2 targets dicht bij elkaar door 2 tanks laten tanken lukt je vaak niet, de meeste aggro skills zijn multi-target, dus erg lastig te doseren.

Als de tank de damage kan hebben, dan is het voor de ministrel ook makkelijker om 1 target te healen ipv 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34
Lointje schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:56:
. . . Ik hoop wel dat je na de endurance, pledge + warrior's heart x 2 naar axe + shield bent overgeschakeld (+ block mode)? Anders heb je geen kans.
Nope, OP en dikke 2H :) (en fail :o )

Het was vooral voor de lol bedoeld, ik zal het nog een paar keer proberen en dan wat meer resultaatgericht :+ Ik zal wel eerst mij 1H moeten maximaliseren anders lever ik veel te veel in. Mijn 2H is een bad-ass 1st age op lvl50 en mij 1H 'slechts' een 2nd age op lvl 30-ish.

Maar ik ga het zeker eens proberen met switch, wat denk je, gelijk ook switchen van OP naar Parry?

Eén van de eerste dingen die ik ga doen met de nieuwe barter-coins voor LI's is een fraaie belt scoren voor mijn Guardian, de huidige 2nd age is er eentje van lvl56, prima tank-belt, o.a. vanwege 6% threat, maar dat kan voor solo en dps style wel wat beter :+

Ik ben een stapje aan het terugdoen met het optimaliseren van alle alts (8 x lvl60 :+ ), op dit moment focus ik me alleen op tank en burg, burg is al volledig maxxed. Het is een bijna triest te noemen dat ik een heel behoorlijk 1st age sword won waar ik ei'k niks mee doe, ik heb het aangeboden in kin maar niemand loopt erg warm, alle burgs willen een mace. Mss equip en lvl ik het uiteindelijk toch en kijk of ik er een wat andere focus aan kan geven. Sowieso wel interessant voor spars tegen een andere burg (geen ongewilde stun en man sword-bonus).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
The Flying Dutchman schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:41:
Solo lijkt me wel heel erg moeilijk (ik heb een captain), voornamelijk omdat ik denk dat ik geen drie elites aan kan. Twee gaat nog wel waarschijnlijk, maar drie wordt teveel. Misschien kan ik met een herald een derde elite bezighouden... maar als je dan bijvoorbeeld bij die merrevail komt (Azgoth), dan wordt het heel erg lastig denk ik (en daar heb je op sommige punten ook 4 elites, of 3 elites met pale folk erbij). Daar hadden we met z'n tweeën al wat moeite (hoewel het beter ging toen we eenmaal de juiste tactiek hadden). We hebben veel gebruik gemaakt van de crowd control die de hunter heeft (traps, fear, wegsturen), maar een captain heeft helemaal niets qua crowd control (behalve een 3s stun die triggered na een defeat of een crit hit).
Warden he. Hoe meer enemies hoe liever, des te meer morale kan ik leechen. Crowd control heb ik ook niet, behalve een random kans op 2s fear :+, maar dat heb ik ook niet echt nodig.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
Gisteren bij de VM nog op de valreep een 1st age dagger, lvl 60, gewonnen voor m'n burglar. Aangezien ik nog niets aan legendaries had gedaan, had ik 1.35M ixp in m'n vault liggen, dus hij is gelijk lvl 41 geworden ;)

dat ding heeft nu 10dps meer dan 't wapen dat ik droeg en t6 crit response skill damage.
Verder een t6 trick range en t5 small snag cooldown (die skill die root)
rest is erg lage tiers en ik heb eens gekeken wat nu leuke legacies zijn, maar heel veel bijzonders zit er volgens mij niet bij...

Was trouwens al de 2e keer in de afgelopen 3 vm's dat er een 1st age burglar weapon en 2nd age burglar tools dropten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
Ja, de pledge kan je in OP doen (in de veronderstelling dat alle mobs melee voor je staan) omdat parry en evade dan boven de 100% uitkomt, maar daarna moet je echt wel naar 1h + shield gaan. Parry stance lijkt me een goed idee voor de whirling rotations. Als deze dan nog eens een bleed zetten op crit, nog beter. (hangt beetje af van je traits).

Zoveel mobs en geen schild is meteen 20% block en 10% partial block weg. Overpower is nog eens 5% evade weg of zo. En de increase in damage compenseert dat niet vind ik. Maar je moet wel een goede 1hander hebben natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de update al begonnen / hoe kunnen we de update downloaden (inclient of torrent?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Alles via de launcher helaas, weer geen standalone update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
MueR schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:22:
Alles via de launcher helaas, weer geen standalone update.
De boel schijnt alweer up te zijn... snel m'n vriendin gesms'ed of ze de computers aan zet om te patchen ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, alles is weer online.. Eens zien hoe lang het deze keer duurt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
Na 20 minuten staat de teller op ca 1000/3083 dus ik gok dat ie totaal een uurtje bezig is. Vanavond is dit wellicht wat trager als meer mensen aan het updaten zijn.

EDIT: Het kan natuurlijk toeval zijn door de grootte van de files, maar het lijkt of het updaten een stuk sneller gaat als je de lotro-client minimaliseert naar de taakbalk. Ben nu wel op een laptop aan het updaten met wat minder snelle HDD dan op mn PC.

[ Voor 43% gewijzigd door EdwinB op 30-06-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Als 't meezit kan ik nog snel inloggen voordat ik naar m'n tentamen moet ;)

valt me trouwens erg mee hoe snel die update was :)

[ Voor 26% gewijzigd door rik86 op 30-06-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
The Flying Dutchman schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:36:
De boel schijnt alweer up te zijn... snel m'n vriendin gesms'ed of ze de computers aan zet om te patchen ;).
De mijne zit ongeveer 5 meter verderop op kantoor, gaat hem voor mij niet worden.. gelukkig heb ik LOTRO ook op mn laptop staan, dus nu staat de patcher iig te draaien. Straks gewoon even kopieren naar mn main pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was om drie uur al klaar met patchen :) Had de client gewoon open laten staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Dat is een luxe timajax, toen ik vanmorgen thuis vertrok was de boel nog niet eens dichtgegooid om de patch te laten beginnen. Dus ik kan hem niet laten aanstaan en retry-en tot hij begint te updaten.

Nog een uurtje en dan ben ik hier ook weg van werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Een echte twiekert kan natuurlijk altijd RDP-en naar zijn PC :p

* EdwinB moet zelf zn stroomrekening betalen dus de PC gaat uit. RDP is dan ook niet echt meer een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nou ja, je kan hem wel aan laten staan. Om de paar minuten reconnect ie automatisch om server status bij te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Hehe. Aangezien ik nog lang niet bij Book 8 ben heb ik maar meteen het vliegtuig naar de Shire genomen om een rondje bier drinken te doen :). Best grappig weer om dronken door de Shire te rijden op je paard. Straks na het eten maar weer verder met de festiviteiten quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Net ook even ingelogd. Wel heerlijk die stacks van 100. Scheelt een berg ruimte in mn vault.

Nog niet echt gespeeld met mn RK maar de nerf is wel behoorlijk volgens mij.
Geen +10% morale van de legendary skill maar +300 morale wat er bij mij voor zorgt ruim 100 morale minder te hebben dan voor book 8.

Erger vond ik nog de nerfs op mn equipped legendaries. Ik had een wapen met max. +32% crit multiplier en dat is nu max. +22% geworden. Mn andere met +20 is naar +11 geloof ik gegaan... tijd om te deconstructen denk ik.

Zag al veel mensen met het book bezig en de raids gaan plannen maar ik moest eerst book 6 maar eens afmaken.

edit:

Jeetje het lijkt of de DPS output enorm lager is met mn RK. Veel minder devastated hits en ook veel lagere crits op alle skills. Zat wel tegen lvl60 mobs te vechten in Foundation of Stone maar het lijkt allemaal veel minder te zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door JohnnyV76 op 30-06-2009 23:23 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Had eigenlijk een vraagje, het spel is nu al een tijdje uit.

Is het nog leuk om nu nog in te stappen, nog genoeg te doen op low levels?
Aangezien als je kijkt naar WoW dan is dat toch wel erg leeg.
Heb het spel een flinke tijd links laten liggen, had het te druk met andere games. :P

Vind lotr erg tof (boeken / films ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Vanavond de 6man bij de Forges (Crafting Halls) een paar keer gedaan. Is leuk om te doen en geeft goede rewards... 3man Zirakazil (sp?) vond ik minder leuk; duurde lang en ik heb niets met spiegels :D

Overall zijn alle kleine wijzigingen ook lekker; grotere stacks, verbeterde buying stacks. Heerlijk. Lekker verder spelen maar weer!

Leuke rare drop bij de laatste boss:

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/1407/miniaturebrassanvilcraf.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door TAA op 01-07-2009 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Dat is inderdaad wel een mooie drop, gisterne ook twee keer die 6-mans instance gedaan, een keer hard mode en een keer normaal. Wel leuk en inderdaad hele goeie rewards. bij de hardmode hadden we een 75K, een 60K een 40K, 2 35K en een stuk of 5 22.5K runes. verder nog wat items. best wel goed en dat is alleen de laatste baas. in de andere kistjes zit ook vette IXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
nmxje, hangt een beetje van server tot server af, maar de server waar ik speel (snowbourn) heb je redelijk veel low levels. Ofwel alts, ofwel nieuwe members. Natuurlijk zal het de komende twee weken iets minder zijn door de nieuwe lvl 60 content, maar is normaal gezien geen probleem.

Mooie drop trouwens TAA! Moet nog even vergelijken met wat ik nu heb, maar is ofwel iets beter ofwel iets slechter.

Gisteren boek 8 begonnen en ch 3 voltooid (eindbaas ook gedaan hoewel dat niet moest). Zonder verder veel te spoileren, het ziet er allemaal weer heel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Nmxje schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 00:40:
Had eigenlijk een vraagje, het spel is nu al een tijdje uit.

Is het nog leuk om nu nog in te stappen, nog genoeg te doen op low levels?
Aangezien als je kijkt naar WoW dan is dat toch wel erg leeg.
Heb het spel een flinke tijd links laten liggen, had het te druk met andere games. :P

Vind lotr erg tof (boeken / films ) :)
Ze hebben net in het startgebied een hoop quest toegevoegd (bree), daar zijn wat extra quests. Er zijn ook een hoop mensen die alts aan het levellen zijn, dus er is genoeg leven rond de lagere levels.

De start na de update is bij mij niet echt vloeiend gegaan, ik had snel even chapter 1 en 2 gedaan van book8, om daarna met wat mensen van de alliance book3 te gaan proberen. Ik hoorde nogal wat berichten dat het erg pittig was, dus ik was erg benieuwd.
Eenmaal bij de instance aangekomen, rennen we naar binnen, en ik krijg de geweldige loading bug... (lotro crasht tijdens het laden)
Ok, dat gebeurd vaker, even lotro opnieuw starten, en weer inlogggen zodat ik weer verder kan. Helaas lukte dit niet! Na het kiezen van mijn character kwam het loading screen naar voren, maar het balkje wilde maar niet vullen...
Daarna nog 2x geprobeerd, maar kon met geen mogelijkheid meer op dat character inloggen...
Via een alt een ticket ingestuurd, en maar even wat festival stuff gedaan op die alt. Pas na een uur was mijn ticket ineens verdwenen, (geen melding oid) en kon ik weer inloggen.

Helaas was het ondertussen al weer veel te laat, en heb ik chapter 3 dus nog niet kunnen proberen... vanavond maar weer even een poging doen!

[ Voor 4% gewijzigd door GeleFles op 01-07-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Gisteren ook meteen met book8 gestart, leuk 1ste chap direct moeilijker dan geheel boek 7 bij elkaar, mooi. Ook leuk gedaan met die banner, uiteindelijk zonder veel moeite verder naar chap2, op dat moment ging mn kin een poging wagen aan de nieuwe RAID. Nou goed altijd leuk, dus ook mee gegaan. Zonder al te veel te spoileren: je MOET min. 70 radiance hebben anders kun je het shaken. We hebben een aantal pogingen gedaan en 1 vd 2 bijna neer gekregen. Kortom best een aardig en uitdagend gevecht (en dat voor de eerste boss :P).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:10:
Gisteren ook meteen met book8 gestart, leuk 1ste chap direct moeilijker dan geheel boek 7 bij elkaar, mooi. Ook leuk gedaan met die banner, uiteindelijk zonder veel moeite verder naar chap2, op dat moment ging mn kin een poging wagen aan de nieuwe RAID. Nou goed altijd leuk, dus ook mee gegaan. Zonder al te veel te spoileren: je MOET min. 70 radiance hebben anders kun je het shaken. We hebben een aantal pogingen gedaan en 1 vd 2 bijna neer gekregen. Kortom best een aardig en uitdagend gevecht (en dat voor de eerste boss :P).
Ik heb ook de eerste twee hoofdstukken van book 8 gedaan. Het eerste hoofdstuk was leuk, maar ik vond het niet bijzonder moeilijk (ook niet te makkelijk trouwens)... ik zag wel een hele hoop mensen op de bewuste plek staan die terugkwamen uit de instance en die in combat mode waren. Blijkbaar hadden mensen er zeker wel moeite mee. Verder mijn stacks opnieuw georganiseerd, mijn stack met traveling rations aangevuld met de functie om precies zoveel te kopen totdat je stack vol is, ideaal! Ook twee gift boxes in Lothlorien gebarterd: een 75k ixp rune en de tweede gaf me een 2nd age captains sword (en dat was mijn allereerste 2nd ager van de gift boxes, was mijn 5e box). Helaas was het sword niet fantastisch en gebruik ik met mijn captain uitsluitend greatswords. Misschien hou ik hem om eens te kunnen tanken icm een schild.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:42:
Het eerste hoofdstuk was leuk, maar ik vond het niet bijzonder moeilijk (ook niet te makkelijk trouwens)...
Ik zeg ook niet dat het moeilijk was, ik zeg alleen dat het moeilijker was dan geheel boek7 bij elkaar, anyway ik als burglar had er uiteraard weinig moeite mee, debufje hier, riddletje daar, hup weer een stun en een slow :*)
spoiler:
al moest ik op t end toch ff een enrage op Nazog doen, gezien ik iets te fanatiek aan het tanken was :9 waardoor ik te laat door had dat mn moral aardig gezakt was

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 01:17:
Leuke rare drop bij de laatste boss:

[afbeelding]
Gaaf, die wil ik wel hebben!

Ik ben gisteren tot aan C6 gekomen. Die instance doen we vanavond. Ik ben ook erg te spreken over de instances tot nu toe, al kwam ik wel een bug tegen. Vervelende GMs vertelden me in eerste instantie dat de instance "working as intended" was, de volgende zei dat het een known issue was. Beiden gaven als oplossing: herstart de instance maar. Nou ja, daar hebben we even om heen gewerkt. De armor set die je van B8 krijgt is wel een beetje triest voor een teal set. Ook zijn de graphics een beetje ruk, ze hebben de skin van de Annuminas light armor gebruikt (op de light armor) en Rift Champion of Guardian voor de Heavy. Ik hoop dat dat een foutje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Toch knap, heb je zo'n anvil in je pocket, ook al is ie tiny, kun je NOG extra evaden en parryen, maar desalnietemin wil ik deze ook :P
al kwam ik wel een bug tegen. Vervelende GMs vertelden me in eerste instantie dat de instance "working as intended" was, de volgende zei dat het een known issue was. Beiden gaven als oplossing: herstart de instance maar.
Kinnies hadden ook dit probleem, maar volgenmij is het geen bug... is dat waar die attack power met 1000% oploopt?
spoiler:
kennelijk moet je die mistress binnen 45sec neer halen, anders komt die buff

[ Voor 40% gewijzigd door Rfce op 01-07-2009 10:08 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren tot Chapter 3 gekomen - ik moet zeggen dat het er tot nu toe goed uit ziet!

Op chapter 3 wipeten we uiteindelijk op de eindboss (een wipe in het begin omdat we niet goed opletten), we waren 2HNT 1 MNS, ik denk dat het met een meer gebalanceerde groep een stuk makkelijker gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rfce schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:05:
Kinnies hadden ook dit probleem, maar volgenmij is het geen bug... is dat waar die attack power met 1000% oploopt?
Nee, dit was wel een bug. Ik zet hem even in spoiler tags, maar raad wel iedereen aan hem even te lezen.
spoiler:
In Chapter 3, Hall of Mirrors, kom je op een gegeven moment op een heel lang spiralend pad naar beneden. Aan het einde zit een deur, ongeveer zoals in de Dark Delvings. Achter de deur zit een grote ruimte met een forse spiegel, die jouw kant op staat gedraaid. Ga niet te dicht bij die deur staan, want de aggro range zit net een meter of twee buiten de deur. Hierdoor spawnt er een npc en sluit de deur. Als die gebeurt, moet je van bovenaf die ruimte in springen, met wat gebroken botten ten gevolge. Je gaat er niet dood aan overigens, maar het is makkelijker om gewoon wat verder weg te blijven staan. Pas als iedereen klaar is, zorg dat je tegelijk naar binnen rent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Goh dat valt nog mee Muer, wij hebben:

spoiler:
Die spiegel bovenaan slechts 1 maal gedraaid. Maar deze spiegel was nodig voor zijn eigen deur open te houden, dus als je hem niet goed zet voor te springen, kan je het dus schudden. Wij wilden opnieuw naar boven maar ging niet. Instance opnieuw starten. Achteraf gezien was het best dom van ons :-)

En voor chapter 1
spoiler:
Dit was ongelooflijk gemakkelijk zolang je bij elk nieuw gevecht de banner activeerde. Als guardian koos ik voor defense mode uiteindelijk en mijn moraal is amper onder de 5000 geraakt, zelfs met 3 elite mobs die op me klopten. Volgens mij met de morale buff ook doenbaar en dan power kiezen indien je het nodig hebt. Maar escorts zijn wel vaker gemakkelijk met een guardian omdat je npc's dan niet alle aggro hebben en bijna sterven.

Zoals eerder gezegd, begin van boek is goed. De eerste 3mans is zeer goed! Ik hou wel van een puzzeltje! Bag space is vooral op craft alts geweldig. Jammer dat khuzdul tablets bv nog steeds op 10 zitten. So far een heel goed boek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die eerste kan je omheenwerken Lointje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel zeggen dat er weer geen guard love bijgekomen is met B6 (2 wargs tanken iemand???). Dark mistresses met +1000% damage buff (is wel op te lossen, gewoon effe goed kijken naar de buff die er aan voorafgaat, maar tank kan niet veel helpen)

Bovendien is Chapter 3 heel moeilijk zonder lm, zeker het eerste gedeelte met de wargs, met lm een lachertje.

Ook een bugje gehad op het einde (iemand viel van de ramp en quest complete zomaar :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hey, doe eens spoileren dat spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Geen Guardlove? Ik heb het bijzonder naar m'n zin gehad met o.a. 2 champs in de Halls of Crafting. You take aggro, you die. Die healing nerf hakt er goed in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Moet even kwijt dat die Mirrors instance heel aardig was! Voor de rest nog niets gezien, werk ed. Vanaaf hopelijk Dâr Narbugud betreden met de kin. So far so good met book8.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik heb een overzichtje gemaakt voor de liefhebbers...

Barter Items:

Glistening Stone of Strength (Halls of Crafting)
-> 1x = 60k iXP
-> 5x = 375k iXP
-> 7x = T1.5 Chest

Glistening Stone of Hand (3man instance)
-> 1x = 30k iXP
-> 5x = 190k iXP
-> 4x = T1.5 Gloves

Glistening Stone of Resolve (3man instance)
-> 1x = 30k iXP
-> 5x = 190k iXP
-> 4x = T1.5 Leggings

Unique Combination of Glistening Stones:
-> 1/1/1 = 170k iXP
-> 5/5/5 = 875k iXP

Greater Stones (T2 Armour from Dark Brotherhood)
-> Courage = Boots
-> Resolve = Leggins
-> Hand = Gloves
-> Strength = Chest
-> Heart = Shoulders
-> Spirit = Head

The items per class are listed below...

Burglar:
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/7821/burglarkopie.jpg

Captain:
Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/9987/captainkopie.jpg

Champion:
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/5913/championkopie.jpg

Guardian:
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/78/guardiankopie.jpg

Hunter:
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/820/hunterkopie.jpg

Minstrel:
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/9870/minstrelkopie.jpg

Runekeeper:
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/2523/runekeeperkopie.jpg

Warden:
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/9748/wardenkopie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi overzicht! Dank je! :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Zitten leuke spulletjes bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Je kunt zo in dit spel stappen, de quests en verhalen zijn gewoon leuk, eerlijk gezegd mis je veel te veel als je puur gaat spelen om het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
Erg leuk, heb het eventjes gespeeld en voelt goed aan.

Zit alleen te kijken welke server.. ( speel trail )
De servers waar jullie op zitten staan er niet bij?

Ik kan kiezen uit :
Brandywine
Silverlode /
Meneldore
Nimrodel
Arkestone
Gladden
etc,etc.
Of komt dat omdat ik trail speel dat ik niet op normal servers kan spelen?

Spel moet je wel ( zeker in het begin) even voor gaan zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Je hebt waarschijnlijk de amerikaanse trial te pakken. Je moet hier zijn: www.lotro-europe.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ik ga nu DN in, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 21:07
Ik heb met de pre order van Mines of moria LOTRO een lifetime abbo af kunnen sluiten van EUR 150,00
mijn vriendin speelt ook en het zou leuk zijn als we voor haar ook voor EUR 150,00 klaar zijn.

Weet iemand of zo'n actie nog terug komt? en mischien gaat de lifetime eraf?? En moet ik snel zijn.
normaal is het EUR 220,00
Toch een heel bedrag, maar het is wel lekker dat je van de maandelijkse kosten afbent.

Weet iemand hier iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
MADG0BLIN schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:00:
Je hebt waarschijnlijk de amerikaanse trial te pakken. Je moet hier zijn: www.lotro-europe.com :)
Aaah, dank je!
Ben hem nu aan het downloaden!
Nog even zien waar ik ga beginnen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
zo, bk8 af, laatste chapter is leuk :)

En DN is pittig, we hebben 1,5 a 2 uur staan wipen op de eerste boss, toen moesten er een aantal weg, al denken we nu wel te weten hoe dat gevecht moet gaan :)

Morgen nog een iets optimalere groep samen te stellen en DN op farm-status krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
BORG schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:29:
Ik heb met de pre order van Mines of moria LOTRO een lifetime abbo af kunnen sluiten van EUR 150,00
mijn vriendin speelt ook en het zou leuk zijn als we voor haar ook voor EUR 150,00 klaar zijn.

Weet iemand of zo'n actie nog terug komt? en mischien gaat de lifetime eraf?? En moet ik snel zijn.
normaal is het EUR 220,00
Toch een heel bedrag, maar het is wel lekker dat je van de maandelijkse kosten afbent.

Weet iemand hier iets meer over?
Die komen niet vaak terug nee. Lifetime abo's zijn vrij prijzig voor ze op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die korting heb ik laatst nog kunnen krijgen.
Als het goed is heb je bij je pre-order een code gekregen. Deze kun je op de codemasters site invullen, en dan kun je kiezen uit 220 of 150 euro voor een lifetime... Makkelijke keus! ;)
Ik neem aan dat deze nog steeds werkt als je m daar nog niet voor gebruikt hebt. Ik heb namelijk een mail gestuurd vlak voordat ik 'm activeerde en mij vertelden ze dat je die gewoon kon gebruiken als je het lifetime abbonement nog niet had afgesloten.

EDIT: Nevermind! Ik zit het later nog eens te lezen, en ik zie dat je wilde vragen of je vriendin nu ook die korting kon krijgen.. Misschien met de volgende betaalde update, dat er weer zo'n actie komt?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ook een mooie discount voor travels gekregen :) 20% is toch niet niets. Vooral voor de alts zal dit een verschil maken in het begin.

Eergisteren grapte iemand, omdat hij jarig was, dat we allemaal een mithril flake naar hem moesten sturen.
Doe ik dat dus voor de lol, en nu voelt hij zich enorm schuldig en hebberig ^ ^ Heb al een lading hope tokens gekregen in de plaats.

Book 8 ch6, Voor de lol met mijn guardian en een hunter naar binnen gegaan:
spoiler:
hebben we die baas tot op 62k gekregen (adds mee gedood). Was wel lachen ^^ En ik had nog niet eens alle goede skills gebruikt maar zelfs met zou het niet gelukt zijn. Dat eerste deel is zeker met 3 man ook te doen precies.

Ook de 2e 3mans gedaan, de water wheels (of ch 4). Opnieuw een enorm goede instance. Geen enkele wipe, maar wel de baas een paar keer expres gereset om de tactics te vinden. Verder ook nog een aparte kamer gevonden met een mooi gevecht in.

Boek 8 ligt me voorlopig wel! En voor zover ik zie zijn guardians best handig in die 3mans. (en 6 mans ook wel voor zover ik dus gezien heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Dat zelfde zie ik inderdaad, de guardians komen inderdaad weer lekker tot hun recht. ZO hoort eht ook. gisteren de mirri 3 mans gedaan, meteen de HM manier gedaan en gelukt. Hele dikke loot, deze gaan denk ik voor IXP wel op farm. Gaan sneller dan de crafting instances tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren voor het eerst b8c3 gedaan, en wat een lekkere instance is dat!

Eerst gingen we met RK en hunter naar binnen (en ik als GRD). We kwamen helaas niet ver, en de hunter was een het een beetje beu, hij was al een paar uur aan het kloten met die instance.
Dus een andere kinnie in laten vallen, en de hunter werd vervangen door een champ.
Het eerste stuk heeft een paar pogingen gekost, maar uiteindelijk hadden we hem door, konden we verder komen!
We hadden express niet teveel info over de instance opgezocht, zodat we alles zelf moeten uitzoeken.
Ik zal niet teveel spoileren, maar ik vind dat ze hier een erg leuke en uitdagende instance hebben neergezet!

Dan nog even een mooi momentje:
spoiler:
Vlak voordat je doorkan naar het laatste stuk, vecht je voor het eerst tegen zo'n defiler en een mistress.
De mistress moet uiteraard zo snel mogelijk dood, anders krijgt ze die 1000% damage buff.
Helaas moest onze RK wel op healing, omdat de defiler ook wat klappen uitdeelt.
Het ging een beetje chaotisch, vlak voordat de mistress dood was, kregen de RK en champ toch wat klappen waardoor ze neergingen... Ik hoefde de mistress nog maar 2 klappen te geven om haar dood te maken, maar de defiler had nog fullmorale... Met de RK en champ down, heb ik alsnog de defiler solo neer kunnen leggen (toch nog een 17k morale) :P Het duurde wel even omdat het kreng mn power laat verdwijnen, maar uiteindelijk had ik nog 1,5k morale over.

En dan nog wel even iets over de HM:
spoiler:
Iemand een idee hoe die geactiveerd moet worden? waarschijnlijk iets met die spiegels aan het eind, maar daar waren we mee bezig, en ineens respawnen er 2 van die morrovail voor onze neus... dat werd teveel, en er ging al gear stuk, dus we hebben er maar een einde aan gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand in een spoiler gooien wat boek 8 als eindreward geeft? Heb het nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Gisteren mn Guard ff opgestart, je kunt nu niet meer "Protection" gebruiken als je geen schild draagt, logisch eigenlijk want die description klopte van geen meter en hoe wil je iemand protecten als je met een 2h aan het maaien bent?

Daarnaast is het swift-travel bootje in Tinundir erg handig nu. Daarnaast mega blij met die stacks wat omhoog zijn gelopen, scheelt echt VEEEL ruimte nu. Ook de discount gekregen, altijd nice extra korting :-)
Ben ook ff met m naar Breetown gegaan en de Bree-intro quests (de nieuwe) opgepikt en gedaan. Deze zijn heel handig voor nieuwe gebruikers, krijg je een mooie rondleiding door Bree-Town en worden de crafting hall, AH en de vault goed uitgelegt. Straks maar eens opzoek naar die bounty quests :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ronnie, voor hall of mirrors HM:
spoiler:
Je moet van elke kant (N, O, Z en W) licht op het midden laten schijnen. Wij hadden dat zelfs gedaan VOOR die bol te nemen omdat het er gewoon te gemakkelijk uitzag :D Dus na dat gedaan is, bol gepakt en naar beneden gesprongen.
Daar kan je nog kiezen tussen Quest mode en Hard mode. Bij QM dood je de adds, bij HM niet. (wij kregen na het doden van een add de melding dat een doos tot stof was herleid, dus vandaar onze gok.

Rfce, dat is waar natuurlijk, maar hoe protect je iemand als je 15 meter achter hem staat ;) Het is wel logischer dan niet. Ik vind het alvast niet erg, ik ben een sword en board guardian all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Lointje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:20:
Rfce, dat is waar natuurlijk, maar hoe protect je iemand als je 15 meter achter hem staat ;) Het is wel logischer dan niet. Ik vind het alvast niet erg, ik ben een sword en board guardian all the way.
Daar zit ook weer wat in.
Ik gebruik momenteel (lvl40) altijd een axe en shield (guardian's defence) als ik group en vaak een 2h axe (overpower) als ik solo speel.
Waarom prefereer jij een sword, ik heb als dwarf nog de axe-bonus?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Lointje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:46:
Verder ook nog een aparte kamer gevonden met een mooi gevecht in.
spoiler:
Is dat die kamer waar een kleine 12 Caerlugs zitten? Die is een pain zeg. Gisteravond gedaan met een Captain, RK en ik op mn Warden. Ik ging op de laatste Caerlug (nog 10k) dood, omdat niemand meer power had :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Na twee dagen boek 8 moet ik zeggen dat het eindelijk weer goed voelt om als guardian in te loggen. De nieuwe content is zeer Guardian-friendly en de 30% heal nerf voor champs helpt ook goed mee. We're back in business!

Ik heb na een reforge voor het eerst "target melee range" gelevelled (en gemaxxed op 2.3 geloof ik). Nu doet het vreemde fenomeen zich voor dat ik op cj's geen R meer kan doen zonder eerst een stap of 2 te zetten richting de mob. Een aantal keer meegemaakt, bewust getest en het is echt "mijn" target waarop de CJ zit en ik dus niet instant R kan joinen. Zou dit door de extra target melee range komen? Ik kan niets anders bedenken...

Al met al betekenen de nieuwe instances voor mij betreft instant-death voor de crafting instances. Misschien dat ik er ooit nog eens naar toe ga om Golden Leaves te farmen als ik echt niets beters meer te doen heb. Maar tot die tijd... Blij dat ik al m'n LI's maar tot lvl40 gegrind heb daar :D

We verdelen de iXP (per Boss) in de Hall of Crafting nu als volgt: 20k - 30k - 70k met een variatie tussen spelers van 5 tot 20k op het totaal. Wel zo eerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Gisteravond voor het eerst 1 van de instances gedaan. Degene in de waterworks met een champ, LM en ik als minstrel. Ging behoorlijk vlot en goed.

Waterworks spoiler
spoiler:
Ook de kamer van de Caerogs meegenomen, dat is nog wel een leuke uitdaging. Het ging opzich goed totdat de champ dood ging. Met veel stuns en power drainen van de LM en het kiten van mij met de heals tussen door uiteindelijk de laatste 5 ook doodgemaakt.
Daarna konden we op de naar de boss, die was wel wat pittiger, laagste wat we gekomen zijn was 20k. Aantal keren door tegenvallers gewiped. Meerdere malen ging het als volgt. Hij doet een AOE attack, valt mij aan, doet een knockback waardoor ik onder een paal terechtkom + een poison. Ging wel erg rap dood op die manier. Heeft er al iemand een goede tactiek voor deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ltje:
spoiler:
het 3e deel van die erg epic set die je ook voor ch3 en ch4 als reward krijgt

En die nieuwe instances zijn ook leuk, in 't begin ook lekker pittig en ik vind de drops ook niet tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels bij Chapter 6 aangekomen. Ik moet als Hunter bij die instances toch blijven opletten, kan niet meer relaxed van achteraf een beetje pewpewpew doen :)

Jammer genoeg bij beide instances de eindboss niet kunnen verslaan, te weinig tijd om dat uit te zoeken. De groepen waren ook steeds verschillend.

Later nog eens chapter 3 geprobeerd met een onervaren Guardian, dan zie je dat iedereen zijn class heel goed moet kennen om een beetje vlot erdoorheen te gaan - 't was leuk maar niet succesvol ;)

Ik ga hierna snel verder met mijn eigen Guardian (nu 52), de uitdaging is met book 8 imho een stuk groter geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook Mirror Halls gedaan (voor de tweede keer, eerste keer alleen naar binnen gegaan voor bk8 ch3) was nog best simpel. Bij de laatste boss hadden we de melee adds gedood (volgens guardian moest je alleen de ranged adds laten leven) maar we kregen alleen stone + xp runes + een of andere ring. Moet je voor HM toch alle adds laten leven?

Ook nog ff in een fellow gegaan van kin die al bij laatste boss van Water Wheels waren, maar zonder guardian en geen ervaring met de boss wordt het dan toch wel erg lastig. Waren nog erg dichtbij op het laatst maar toch gewipe-et, vandaag maar weer proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Rfce, Oh ik heb een 1h axe. Van in het begin gehad en altijd gehouden. Past goed bij mijn dwergje, zowel volgens lore (hoewel hammer ook zou gaan) en vanwege de racial bonus. Sword + board is gewoon een standaard uitdrukking die vaak op de engelse forums gebruikt wordt om aan te duiden dat je 1h + schild gaat.

Muer, wij hadden geen powerproblemen (hunter, minstrel, guardian), omdat ik als guardian in het totaal zo'n 9 conjunctions heb gestart. Vaak enorm onderschat hoeveel conj een guardian kan starten. Als je dan goed oplet wie stun immunity of conj immunity heeft als guardian, is dit een eitje. We hadden hier helemaal geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:57

Noper

That's a noper...

Gisteren een 'vreemde' kingroup gejoined en b4 gedaan in de Trollshaws, erg gaaf! Was wel een beetje low-lvl vergeleken met de rest, maar met 2 CPT, 1 RK, 1 WDN, 1 MNS was het goed te doen. Best stevige trollen die je daar tegenkomt in die caves (met allemaal een rode naam... :))

Uiteindelijk een invite gehad voor hun kin en geaccepteerd. Royal Guard op de Eldar server, was een gezellige bende met grotendeels UK-spelers volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteren de Crafting Halls gedaan. Leuke instance, al was die eerste baas wel een pain in the glutteus maximus. Die heeft me gewoon 2 keer een one-shot van 9k gegeven. Uiteindelijk op elke baas wel een keer doodgegaan (bij de eerste 2 keer, bij de tweede omdat de minstrel aan het slapen was en buitengesloten werd, en bij de eindbaas omdat we geen idee hadden wat we deden). Maargoed, instance bij de 2e poging op de baas gecleared. Wel jammer dat er niet echt briljante loot bij was.

[edit]
Ik snap werkelijk niet waarom zoveel mensen moeite hebben met die instances. De champion die gisteren bij ons was ook, had elke instance al een paar keer gedaan, nog altijd niet Water Wheels en Crafting Halls gecleared. Mijn kingroup (plus die champion dan) ging er zo door heen, zelfs met een ontzettend slechtetrage hunter. Water Wheels clearden we op de eerste poging, evenals Mirror Halls (granted zonder HM bij de laatste)... wat is er nou zo moeilijk aan?

[ Voor 33% gewijzigd door MueR op 03-07-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Mirrors is volgens mij de 1e boss het moeilijkste, ben je daar langs, lukt de rest ook wel, en ook bij die 1e boss is vooral 't doorkrijgen van de fight mechanics belangrijk.

Verder snap ik nog niet echt wat nu het verschil is tussen HM en niet HM, die loot is in de 3-mans blijkbaar 't zelfde.

Heb inmiddels al 3 teals uit de nieuwe 6-mans gehaald, een zwaard, een club en een pocket item :)
En er dropt ook lekker veel ixp, dus die zal ik wel regelmatig gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
rik86 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:05:
Verder snap ik nog niet echt wat nu het verschil is tussen HM en niet HM, die loot is in de 3-mans blijkbaar 't zelfde
Das volgensmij dus net gebugged.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja ik snap het ook niet zo goed, de twee driemans gedaan met hunter - minstrel - guardian en dat was zeer gemakkelijk, geen wipes in zowel HoM als in Water Wheels. (bij laatste wel baas een aantal keer express gereset tot we de taktiek doorhadden.).

Gisteren de 6mans gedaan met een vreemde groep (3 hunters, guard, rk en minstrel). Ik blijf het jammer vinden dat 95% van de hunters geen CC gebruikt, en daarvan reken ik nog 4% die een root gebruikt bij de start en verder weinig. Als guardian kreeg ik dus veel mobs op mij die dan nog liefst van al zo ver mogelijk wegliepen. Na een herinnering aan hen dat een hunter CC skills heeft ging het eenvoudiger. Laatste baas twee keer zelf gestorven en dan moest iedereen weg (het was al laat). Is toch ook een taaie :)

spoiler:
En voor die 2e baas is een loremaster ook geen overbodige luxe, ik werd 4 keer gestunned en had 6 wounds in 2.5 minuten tijd. Gestunned op zo'n borrelend fire-platform doet pijn.

Ik ben blij met boek 8, het gaat de CC en aggro control opnieuw verbeteren zoals toen de rift uitkwam. Jammer dat sommige bazen toch nog altijd een DPS race blijven.

Wat ik ook merk is dat bijna niemand het concept corruptions kent en toepast. Uiteindelijk heb ik de meeste verwijderd en dat is via een 10s countdown. (toegegeven, corruptions removal is voor hunters verre van ideaal, maar sommige classes hebben er toch betere dan de guardian)... Zonder corruptions te verwijderen, kunnen sommige van deze instances inderdaad wel wat moeilijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
@Lointje:
spoiler:
De 2e baas geeft een warning. De vloer is opgedeeld in vlakken en die moet je goed in de gaten houden, ongeveer zoals in de Forges. Je ziet kort wat vlammen op de grond (een seconde of drie) en dan moet je maken dat je van dat vlak af komt. De disarms waren inderdaad wel vervelend, als Warden kan je dan gewoon niks meer. Geen gambits bouwen of gebruiken = geen aggro, self-heals of buffs = dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Lointje schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:44:
Ik blijf het jammer vinden dat 95% van de hunters geen CC gebruikt, en daarvan reken ik nog 4% die een root gebruikt bij de start en verder weinig.
Tjah waar komt dit door....mijn alt hunter is gespecialiseerd in CC :*) (sturdy en incombat traps etc), hij doet dan wel wat minder dps, maar ach. Toch zie ik als hunter vaak (vooral in pugs) dat zodra ik ga CC-en de groep hier niet echt in mee helpt, bijv: Er komt een wave met adds aanzitten die trap ik dan met RoT, maar men blijft dan leuk in melee range staan. Of ik leg hier en daar een trapje neer, probeer een mob erin te pullen (door hem los te halen uit de groep oid), ook deze worden dan weer vrolijk opgepakt ipv lekker in mn trap te laten zitten.
Vorige week in GS was wel leuk, dat was met een kingroepje, ook daar gebruikte ik traps etc... zegt de leader, ja laat die nu maar ff zitten, de mobs blijven er te lang in hangen en komen er te moeilijk uit, dit duurt te lang :o (was wel lachen).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
@muer
spoiler:
Inderdaad, Dat hadden we snel door maar als je gestunned bent, kan je dus niet weglopen, dat bedoelde ik. Of een stun op het moment dat ik van het vlak ga. En ja, ik was de disarms nog vergeten. Ik kon gewoon amper vechten, al een geluk dat een guardian nog shouts heeft ^^

Rfce, ja CC is niet altijd nodig en kan vertragend werken. Maar als je ziet dat je guardian 6 16k elites op zich heeft meppen en de minstrel moeite heeft, dan kan je toch eenvoudig eentje dazen of fearen. Of rooten. Communicatie is hier wel belangrijk zodat de AoE even stopt of bij een root iedereen kan weglopen.
Oh en als we ranged mobs zitten te vechten, moet je dus NIET rooten als ze binnen schot-afstand zullen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Rfce schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:44:
[...]

Das volgensmij dus net gebugged.
Wij hebben de 6 mans een keer gedaan op Hm en nonHM en dan is de loot toch wel verschil, veel meer IXP, er blijven dan namelijk twee kistjes staan ipv 1. Ik hoorde van een kinnie dat er zelfse op de rund aarvoor Hm een 2nd age uit de kist dropte. Dus de loot lijkt wel verschillend hoor. Volgens mij is ook bij de 3mans het verschil 1 of 2 kistjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Het is precies hetzelfde met mijn loremaster... de groep snapt lang niet altijd dat je geroote/gestunde mobs met rust moet laten. Of dat het bijvoorbeeld handig is om weg te lopen van een groepje mobs dat geroot wordt in het midden van een gevecht. Eerlijk is eerlijk, hier kom je veel beter achter als je zelf eens een klasse speelt die het heel erg van crowd control moet hebben. Sowieso denk ik dat je veel beter leert samenwerken als je de andere klassen ook goed kent.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
^^ Klopt, op mn loremaster inderdaad idem... al weet het gros inmiddels wel dat je geriddlede mobs met rust moet laten :*

Anyway, iemand al die gok-quests gedaan in shire/thorins? Wel grappig enzo, maar is er een patroon vor wie wint, of zijn ze steeds radnom? Beetje irri om 20min daar te wachten met de kans op 0 tokens... kun je beter gaan vissen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ja, bij de 6-mans is er wel echt verschil tussen HM en niet-HM maar volgens mij was 't idee dat je HM moest halen voor 't barter item en dat is nu niet zo...

Waterworks de HM met de 12-mobs-variant gedaan, maar daar dropte alleen wat ixp runes uit en ook niet echt hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de Mirror- Halls in HM wil voltooien hoef je trouwens niet alle mobs te laten leven. Er zijn 4 soorten adds (tough, blood drinker, stalker en creeper), van elke soort mag je er drie doden, zolang je er maar eentje laat leven, maakt het weer wat simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:37:
Als je de Mirror- Halls in HM wil voltooien hoef je trouwens niet alle mobs te laten leven. Er zijn 4 soorten adds (tough, blood drinker, stalker en creeper), van elke soort mag je er drie doden, zolang je er maar eentje laat leven, maakt het weer wat simpeler.
Ik dacht dat ze het duidelijker wilden maken wat hard mode nou precies inhoud. Is er een quest waaruit blijkt wat je precies moet doen om hard mode te halen? Of komen er berichten in je scherm tijdens het doen van die instances? Een andere manier waarop je erachter kunt komen wat hard mode is in de nieuwe instances?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een quest ervoor heb ik nog niet gezien, maar het viel ons op dat we elke keer dat we de 4de add doodde het bericht "A chest crumbles to dust" of iets in die soort te zien kregen, ipv van 2 chests stond er toen ook nog maar 1 chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

@ Muer:

Die eerste boss in crafting hall:

spoiler:
Als we het over dezelfde hebben, dan is het die boss met de vierkante kamer, verdeelt in 4 vlakken met elke een kleur:
Zodra de boss in een vak is, gaan zijn buffs oplopen. Het is bij elke buff 20% damage increase, en de kleur bepaald het type. (blauw is ranged, groen is tactical, rood is melee, oranje weet ik niet)
De buffs blijven erbij komen, totdat je de baas switcht naar een ander vak. Er spawnen weliswaar 2 adds, maar de buffs gaan weg, en hij begint opnieuw te lopen met de buffs voor het nieuwe vak.
Wat wij dus deden, we aggro'en hem in het blauwe vak, en ik zet hem dicht bij de rand bij het groene vak neer. (ik ben de tank uiteraard). Zodra hij 4 blauwe buffs heeft, laat ik hem een stap opzij doen, het groene vak in.
Snel de adds doodmaken, en weer iedereen op de boss. Zodra hij dan weer 4 groene buffs heeft, gaan we weer terug naar het blauwe vak, enz, enz.
De damage was tot 4 buffs nog redelijk vol te houden, dus dat hebben we als schakelmoment gekozen.

De laatste boss hadden we veel meer problemen mee, ik kreeg geregeld klappen boven de 2k te verduren.
(en we zijn nog niet helemaal uit wat nou precies de HM uitschakeld, maar dat gaan we de volgende keer opnieuw testen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
De keren dat ik HoC heb gedaan viel 't erg mee.

Heb de zogenaamde HM in water wheels ook gehaald, maar ik vraag me af waarom ik dat gedaan heb, gezien de loot :P

Maar ik moet zeggen dat ik 't leuke instances vind, afwisselend, ook qua fight mechanics, ook redelijk pittig. Alleen de 3-mans, met name HoM een beetje aan de lange kant denk ik...

En vanavond ook weer DN gedaan en weer gewiped op de 2 trollen, nu zo'n 1,5 a 2 uur bezig geweest daarmee.
We zijn nu al wel ervaren in het ruimen van de trash-mobs, dus als jullie daar tips voor nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

RonnieB82 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 01:04:
(en we zijn nog niet helemaal uit wat nou precies de HM uitschakeld, maar dat gaan we de volgende keer opnieuw testen ;))
spoiler:
We kregen de melding van dat hm was failed (chest gone) nadat we een add gedood hadden. Net iets als in 16 hall. Adds hebben zeer weinig morale en zijn dus met 1 goede klap dood. Oppassen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Dat is niet zo bij de HoC hoor, ik zou nog maar eens goed kijken wanneer je die melding krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 01:04:
spoiler:
Wij hebben te horen gekregen dat de HM uitgeschakeld wordt zodra een add de boss bereikt. En inderdaad, toen er een add bij de boss kwam, kregen we een soort van melding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:21:
[...]

spoiler:
Wij hebben te horen gekregen dat de HM uitgeschakeld wordt zodra een add de boss bereikt. En inderdaad, toen er een add bij de boss kwam, kregen we een soort van melding..
he, jammer dat de HM niet reset als je de boss niet haalt...

spoiler:
we zijn een paar keer gewipet, omdat een aantal adds de boss bereikte, hij doet dan ook massive damage.

De laatste run dat we de boss wel neerkregen, hadden we de adds netjes dood voordat ze de boss bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Bah. Probeer nu een aantal dagen een fellowship te krijgen voor Garth Agarwen... Is het echt zo'n moeilijke instance in de lvl30 range dat ze die overslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:40
Hij is helemaal niet moeilijk, maar vooral lang en saai (vind ik tenminste en blijkbaar veel meer mensen) als je hem volledig wilt doen.

Daarnaast kan je in veel meer gebieden je XP voor dezelfde lvl-range halen, dus waarom zou je zoveel tijd (oa FS vinden) steken in GA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
blacktarantulaX schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:48:
Hij is helemaal niet moeilijk, maar vooral lang en saai (vind ik tenminste en blijkbaar veel meer mensen) als je hem volledig wilt doen.

Daarnaast kan je in veel meer gebieden je XP voor dezelfde lvl-range halen, dus waarom zou je zoveel tijd (oa FS vinden) steken in GA?
Ik moet zeggen dat ik hem de eerste keer wel aardig leuk vond. Is toch ongeveer de tweede "echte" FS instance.
Maar als je hem 3x hebt gedaan heb je het wel gezien ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

blacktarantulaX schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:48:
dus waarom zou je zoveel tijd (oa FS vinden) steken in GA?
Waarom ik zoveel tijd in een instance zou stoppen..... quite simple, heb hem nog nooit gezien :) Speel het toch om zoveel mogelijk van de content te zien, een karakter van 1 tot max lvlen is niet moeilijk, maakt niet uit welk spel je speelt.

Ach, hoop dat ik nog geluk krijg en een fellowship vind voor de instance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Het grootste probleem is denk ik ook dat het nogal een gedoe is om alle quests te krijgen. Op zich, het is een leuke instance, maar voor je alle quests hebt, ben je zo een stuk verder.

Ik hoop ook dat ze dit met bk9 goed aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:40
White Dust schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:17:
[...]

Waarom ik zoveel tijd in een instance zou stoppen..... quite simple, heb hem nog nooit gezien :) Speel het toch om zoveel mogelijk van de content te zien, een karakter van 1 tot max lvlen is niet moeilijk, maakt niet uit welk spel je speelt.

Ach, hoop dat ik nog geluk krijg en een fellowship vind voor de instance..
Op welke server speel je? Indien je op Gilrain speelt, wil ik je wel helpen als je hem per se wilt doen en geen mensen kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja er zijn meerdere problemen:
- De instance is lvl 30, maar iedereen is op lvl 30 al rond esteldin aan het questen en gaat niet meer terug naar LL (behalve voor boek 2 misschien)
- De quests zijn niet zo eenvoudig te vinden (nogal verspreid).
- Veel mensen vinden het geen aangename plaats en slaan dit over. Zelfde voor GB en fornost.
- Het is een relatief lange instance.

Het is nochtans geen slechte instance en zeker en vast een mooie oefening om je klas eens in groep play te hebben. Ik sla hem meestal over op alts, maar ben wel blij dat ik hem nu toch al een paar keer helemaal gezien heb die instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Vanavond 1e boss in DN in neergehaald en de volgende boss op 25k gekregen, tot nu toe een leuke raid, al is die niet ontzettend moeilijk, 1e boss is ff goed doorkrijgen hoe het moet
spoiler:
Belangrijk is dat je 2 echte tank-classes hebt (guards en/of wardens) en ook 1 of 2 burglars, die burglars hadden we nu niet en de conj op bosses zijn wel echt handig om te kunnen hebben. Met burglar hadden we de 2e boss op onze 2e of 3e poging neergehaald denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:59
Vanavond ook voor het eerst in DN geweest, in 3,5 uur 4 bosses neergehaald. Geen idee of het de eerste 4 zijn, je kan ze namelijk in een random volgorde pakken.

Moet zeggen dat ik persoonlijk Flágít wel cool vond, met z'n thorog eye thingy!

Geen armour gerolled deze avond, morgen weer een kans!

[ Voor 6% gewijzigd door Freelance op 06-07-2009 01:12 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Die requierement in je spoiler is niet nodig. bleek in de practijk bij ons. Gistern voor 't eerst in DN gaan kijken en inderdaad leuke raid so far. De derde boss is te makkelijk imo: we waren nog met 10 man over en gingen nog even kijken wat die 3e boss te bieden had; eventjes later was ie dood.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Wij waren na de 1e boss direct doorgerend na de 4e denk ik, ik weet niet precies wat waar zit

Gisterenavond watcher neergehaald, 2 jewelry pieces, dus dat was erg lekker :) 3e poging was raak

Daarna nog een keer, waarbij 't voor 3 mensen, waaronder de tank, de 1e keer was sinds versie 1.0, 1e keer wipe, 2e keer tot 50k, toen werd tank gepakt door strangling waar niet goed genoeg op gereageerd werd, waardoor eerst champ weggemept werd en dood ging en vervolgens ik toen ik hem probeerde te rezzen en toen was 't helaas over.
Merkte ook wel dat 't al tegen 11 uur aan liep en de scherpte weg was, dus helaas nog steeds niet gelukt hem 2x op een avond te downen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wij gaan hem binnenkort ook nog eens proberen.
Verder ben ik HoM nu wel beu gezien, maar ik heb meer dan genoeg gems voor men radiance geval. (ik vind de stats nu niet super maar heb geen watcher gear dus heb het nodig voor de nieuwe raid).
Vanavond naar DoF met de creeps en woensdag water wheels wat farmen.

HoC ook vlotjes HM gedaan ondertussen. Ik vind hem de minste van de 3 qua trash tss de bazen in, ook geen puzzels. De bazen zijn wel leuk. (En meppen hard zeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
HoC is goed te doen, mits je 2 classes mee hebt die ranged kunnen meppen, zit naar mijn gevoel wel een lekker tempo in, je bent niet lange stukken aan 't lopen, wat bij de andere 2 soms wel zo lijkt te zijn...

Water Wheels vind ik zelf tot nu toe de lastigste, in ieder geval de laatste baas, al heb ik sowieso 't idee dat de 3-mans lastiger zijn dan die 6-mans, maar dat zal ook komen omdat je een wat specifiekere groepsetup bij je hebt. Optimaal bij HoM is denk ik Captain, LM en een Burglar of minstrel die damagegetrait staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ligt er maar net aan vind ik. Bij HoM hebben wij al meerdere runs probeemloos met champ, LM en minstrel gedaan.
Gisteravond in HoC helemaal een wat vreemde setup. 2x minstrel, 2 champ, 1 LM en 1 burglar. Ging als een mes door boter. :)

Nog 2x de HoM doen en ik heb mijn eerste piece te pakken.

Ook voor de gein weer een nieuwe character aangemaakt. Een runekeeper dwarf. Wel leuk om te spelen moet ik zeggen. Zondagmiddag en gisteravond wat gespeeld en al weer bijna lvl 15. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb zondagavond toch maar besloten mijn captain door te levellen naar 60. Hij zat op 58.5, dus ik moet nog een half miljoen xp ofzo. Na het eten eens flink adem gehaald en begonnen in de Foundations of Stone. Daar de eerste paar quests gedaan, ondertussen ook wat losse questjes opgeruimd uit mn log. Tegen 8 uur zat ik op 59. Vervolgens voor een Guardian uit de raid groep naar de 16th Hall. Wat deeds gecomplete daar, helaas wel elke keer langs de Second Age wapens gegrepen. Hunter's Crossbow, Champion's Club en Minstrel Sword. Daarna nog een korte HM run op de Grand stairs, waardoor ik nu ook de Hall-General's Boots heb,

Goed, toen was het 11 uur en ik moest nog een kleine 350k XP behalen voordat ik 60 haalde. Toch maar even naar Lothlorien gegaan, daar was ik nog niet geweest. Ik was blij verrast door de hoeveelheid XP daar. Tegen half 2 60 gehaald. Toen toch nog maar een uurtje doorgegaan om ook acquaintance te halen met de Galadhrim, ik had namelijk al zo'n cloak gemaakt voor hem. Wel een beetje jammer dat je voor de recepten van de Guild je rep op Friend moet hebben, dat besloot ik toch maar even niet te doen die avond.

Met een beetje geluk vanavond de Forges in voor de chest piece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ja, die 3-mans zijn in bijna elke combi doenbaar, pas met minstrel, burg en lm gedaan, niet heel ideaal ;)
En HoC met 2 champs, 2 burgs, 1 mins en 1 lm volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

rik86 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:26:
Ja, die 3-mans zijn in bijna elke combi doenbaar, pas met minstrel, burg en lm gedaan, niet heel ideaal ;)
En HoC met 2 champs, 2 burgs, 1 mins en 1 lm volgens mij
Idd, ik vind het wel een uitdaging om verschillende soorten groepen te proberen...

Laatst de chapter4 instance gedaan, met een guard, champ en burglar :) Je hebt dan behoorlijk wat taktiek nodig, en een beetje geluk voor de FS manouvres (aangezien niemand fatsoenlijk kan healen).
Uiteindelijk wel netjes gehaald, alleen hard mode was niet te doen helaas :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.