The Lord of the Rings Online - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Lointje schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:15:
Vergeet niet dat sinds moria, de hunter meer CC heeft (voornamelijk ranged!). Root, fear, mez. (je moet er wel wat voor traiten maar ja).
Inderdaad en dat speeld heerlijk, ik heb mn hunter zo getrait, voornamelijk omdat ik op dat char Moria afgerond heb met 1 ander hunter, hij vol DPS en ik CC. Speelt heerlijk, moet alleen gaan kijken hoe dit nu in de instances uitpakt. Eergisteren book4c7 met haar gespeelt en dat ging lekker, vooral door RoT, en incombat traps... we zijn nergens in de probs gekomen, ook niet bij die spiders... gewoon alles 1 voor 1 eruit pullen. Alleen de watcher werd dan een klein probleempje gezien het gros rond lvl57 was. Maar na poging 1 ging hij neer (en dat voor een pug).

Gisteren lekker fornost-fields onveilig gemaakt op mn guardian, samen met mn champ-maat en 2 onbekenden (burglar en RK). Alles daar lekker kunnen voltooien, ik mag best van mezelf zeggen dat de 2 onbekenden zowat 5% van de tijd de mobs op zich hadden, gros was voor mij en wat ff er tussenuit floepte was voor mn champ-maatje (teamspeak is tochwel handig). Zo na 2 jaar spelen, weer 2 friends erbij :*) . Constant Ent's Stand gespammed als Fellowship move, ook dat ging lekker (alleen jammer dat ze minder krachtig zijn dan vroeger).

edit: valt me nu pas op dat ik als guard voor de mob moet staan, anders kan ik de fellowship move niet activeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Rfce op 18-06-2009 09:44 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
heh ik heb ooit op level 17 tegen een level 18 warden gesparred en toen werd ik ingemaakt. De guardian waartegen ik gevochten heb was niet de beste en ook nog eens niet zo heel lang lvl60 (Wel al een aantal rad pieces). Voor sparren geldt hetzelfde als de discussie over hunter en RK DPS.... als RK moet je geluk hebben dat bepaalde buffs of stuns proccen. Het voordeel is dat de meeste spelers lage tactical resistance hebben en je dus leuke crits kan hebben. Wat dodelijk is voor een RK is gestunned worden en je opponent op je in kan hakken.. dan ga je snel neer. Als je pech hebt en geen crits hebt dan zal het gevecht ook nog lastig worden. Het grappige was dat ik tegen de champ ongeveer op 100% morale zat toen het gevecht voorbij was :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:31:
Ik probeerde ook al aan te geven dat vergelijken zinloos is.
Hunters hebben volgens mij genoeg te bieden ook qua DPS om nog steeds een gewilde class in groepjes te zijn.

Sparren op mn RK is trouwens wel feest :)
op mn guardian (pre-moria) deed ik het nog wel eens maar verloor eigenlijk altijd vanwege de lage DPS output.
Van de week even tegen een guardian en een champ gesparred maar dat was haast oneerlijk. Tijdens de 10 seconden een HoT er op en kiten maar. Daze (getraite versie) .... DoT... DPS DPS.. hopen dat stun op shocking words procced en zo ja... afstand nemen en knallen. Dat is even wat anders dan een guardian zeg...
Door een goede champ, werd ik op mn RK echt keihard, maar dan ook echt keihard ingemaakt. Allereerst gebruikt ie CBR, dus geen stuns. Vervolgens sprint van 20sec waarin ik al een heel eind dood ben, sound the attack, en je bent echt heel erg dood. Ik had matige gear (4 radiance maar, nog geen max traits), maar tegen een champ in CBR, en improved stun en sprint duration zie ik echt geen schijn van kans op een RK.

Guardians zijn een stuk makkelijker, omdat je die veel makkelijker kan stunnen. Dus hun sprint kan je zo counteren met een stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat is wel de manier waarop ik vaak win van Tactical classes. Alleen de Loremaster is wat lastig door zn stun immunity. Ik blijf self-heals en fears spammen, afgewisseld met "The Boot", die een kans heeft om opponent te dazen voor 3 seconden ofzo, en bij de daze unlocked ook een andere aanval die best hoge crits heeft. Als ze wegrennen ben ik ook blij, want mijn Wages of Fear javelin heeft een hogere damage vanaf achter (+100%). Vervolgens slowen en je haalt ze zo in :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
Heb hetzelfde met m'n champ, van rk's nog niet verloren, van guards nog niet gewonnen.
En van de guard in m'n kin, die best wel erg goed is, begreep ik dat ik van alle champs met voorsprong de hoogste damage output had. En nog ben ik kansloos tegen guards, omdat ik gewoon te weinig damage doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Gisteren met een burglar squat Grand Stairs hardmode gedaan, 1 iemand buiten de kin, maar dat ging me RAP zeg, die eerste boss lag op zn nek voordat ik met de ogen had geknippert (wat wil je 6x reveal weakness, 3x CD en 3x disable)... alles ging als een trein eigenlijk, daarna boss.... nou hoe doen we die?? Archers zo ver mogelijk weg houden en riddlellen, ging goed. Boss zelf ook weer max debuffen en lekker dusten, hij kwam bijna niet vooruit, diegene met agro kite de Boss wat in de ronde... hier en daar een fellowship move voor wat moral, en bij poging 1 ging hij vrij rap neer :P.

Daarna met een kin-group direct GS qm gedaan, was ook leuk (alleen bij die warg-boss waren we wat huiverig, we hadden geen hunter voor de poison, maar gelukkig ging dat ook goed :P). Toen maar aansluiten FG hm (met een lvl52 loremaster :P), eerste x whipen we op de boss, maar bij poging 2 ging het al een stuk beter, en ik won de gloves, eindelijk 4 radiance vd set!! Daarna de hele instance maar gecleared voor Flakes en openstaande questjes (lol 10 flakes ofzo gedropped).

Kortom het was weer een lekkere dag :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:57

Noper

That's a noper...

Ondertussen is mijn eerste (en enige) char alweer lvl 34, ben er echter niet helemaal over uit in welk gebied ik nu het beste kan gaan questen. Estendil heb ik gehad, Evendim is wat aan de hoge kant en richting Rivendell hoef ik al helemaal niet te gaan (daar stuurt de epic questline me namelijk heen). Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
Dat is mooi :) ik heb ooit een filmpje gezien van 24 burglars die thorog doden, pre moria. Het gevecht duurde 80 seconden denk ik.

Ik ben een minstrel begonnen en op 1 dag zat ik aan lvl 18. Wat gaat dat snel zeg met die nieuwe xp-curve. (ik weet natuurlijk wel alles zitten). Leuke class wel.

Verder ben ik gisterenavond rank 6 geworden met mijn guardian in de ettenmoors. Plezant! Al is die volgende rank altijd zo pijnlijk ver weg. Ik moet nu 37.000 extra renown hebben voor rank 7. Als je weet dat ik tot nu toe in het totaal 33500 renown heb behaald is dat meer dan wat ik al heb opnieuw behalen.

Ook heb ik al 87% van alle deeds in lotro voltooid. En de voornaamste die over zijn, zijn alle ettenmoors, food/emote titles en fishing. (kinmate heeft zo'n excel sheet gemaakt, met alle hidden deeds ook op, waarop dan ook het percentage.)

EDIT: noper: Bij evendim heb je in het zuiden zo'n gebied: oatbarton, iets ten noorden daarvan bij dwalin heb je nog wat quests voor dat level. (twee hobbits die daar zitten). Oatbarton kan ook maar niet al te veel xp. Dan moet je tinnudir wel aankunnen, de beginlevels. Van dan is het een beetje irritant. Je kan naar barachen's camp (eerste camp in de throllshaws). Ook rond dat level. Dan thorenhad/tinnudir/ost forod/esteldin-Dol Dinen.
Of eventueel fornost quests buiten de instance?

[ Voor 21% gewijzigd door Lointje op 22-06-2009 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:59
Lointje schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:52:
Ook heb ik al 87% van alle deeds in lotro voltooid. En de voornaamste die over zijn, zijn alle ettenmoors, food/emote titles en fishing. (kinmate heeft zo'n excel sheet gemaakt, met alle hidden deeds ook op, waarop dan ook het percentage.)
care to share? :) (met bronvermelding uiteraard)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Op level 34 zul je al wel wat vroege quests in de Trollshaws kunnen doen (Barachen's Camp, Thorenhad). Ook Evendim heeft quests vanuit Tinnundir in Barandalf eo, die zijn rond de 32-33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Grts met R6 Lointje :) damn ik moet echt weer wennen om metmn Grd te spelen. Nog 20K Renown tot R9 :/ ben veel te druk bezig geweest met brg en mins wat veel leuker speelt op dit moment :)

Hoop dat er met B8 weer meer asl grd te spelen valt als de dots curable zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:01:
[...]

care to share? :) (met bronvermelding uiteraard)
Ook wel in geinteresseerd inderdaad..toch wel praktisch om te weten waar alle deeds zitten en wat de hidden deeds zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Dit zal ik uiteraard bij de persoon in kwestie moeten navragen :-) Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Noper schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:49:
Ondertussen is mijn eerste (en enige) char alweer lvl 34, ben er echter niet helemaal over uit in welk gebied ik nu het beste kan gaan questen. Estendil heb ik gehad, Evendim is wat aan de hoge kant en richting Rivendell hoef ik al helemaal niet te gaan (daar stuurt de epic questline me namelijk heen). Iemand suggesties?
Ik ben op 34 angmar ingegaan met mn guardian laatst, rode quests, en het is te doen, maar het killen van een mob duurt solo gewoon te lang, en daar had ik geen zin in. Ik heb dan ook gauw Angmar verlaten.
Heb je ook alle Dol Dinen quests af dan, zo ja netjes? Je kunt inderdaad de fornost quests doen (buiten de instance). Daarnaast de quests in Trolshaws (vanuit Lonelands), Evendim (vanuit de Shire) en vergeet ook niet Gartj Agarwen (lonelands). Je kunt denk ik toch al wat kleine quests in Rivendel doen (de riddle-quest bijv.)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rfce schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:50:
[...]

Ik ben op 34 angmar ingegaan met mn guardian laatst, rode quests, en het is te doen, maar het killen van een mob duurt solo gewoon te lang, en daar had ik geen zin in. Ik heb dan ook gauw Angmar verlaten.
Heb je ook alle Dol Dinen quests af dan, zo ja netjes? Je kunt inderdaad de fornost quests doen (buiten de instance). Daarnaast de quests in Trolshaws (vanuit Lonelands), Evendim (vanuit de Shire) en vergeet ook niet Gartj Agarwen (lonelands). Je kunt denk ik toch al wat kleine quests in Rivendel doen (de riddle-quest bijv.)
Angmar is echt te hoog op level 34. Daar moet je echt pas op 38-39 naartoe gaan. Mijn Burglar (35) heeft de Barandalf quests gedaan op 31-32, plus wat North Downs quests (oost esteldin, geen dol dinen). Op 34 ben ik eerst wat rond Ost Forod bezig geweest, vervolgens Trollshaws (Barachen, Thorenhad) en de diverse rondloop quests in Rivendell (Riddles idd). Vergeet ook de diverse reputation quests niet. Probeer daarvoor gewoon wat rep items los te peuteren bij kin members, of desnoods auction hall. Het is de XP echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:02:
[...]
Angmar is echt te hoog op level 34. Daar moet je echt pas op 38-39 naartoe gaan.
Ik zeg ook niet dat je er dan al hene moet, ik was puur om te kijken of het lukte, ernaartoe gegaan. De quests zijn rood, en te doen (voor de guardian iig), maar het speel thelemaal niet lekker, omdat je té lang met 1 mob bezig bent, en té lang moet regennen, en té vaak uit moet kijken wat je pulled...... ik raad dus min of meer af om daar al heen te gaan op dat lvl :P.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Noper schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:49:
Ik dacht dat lvl 34/35 juist perfect was om naar Evendim te gaan. En anders kun je de eerste paar quests in de Trollshaws proberen, maar waarschijnlijk alleen het eerste kampje en dat houdt dan niet echt over... Zelf ben ik volgens mij op lvl 35 naar Evendim gegaan en heb daar toen heel fijn gequest (Ost Forod eerst en daarna Tinnudir).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Codemasters richt zich momenteel op donderdag om boek 8 te releasen:
http://twitter.com/LOTRO_Europe/status/2292873705

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wel, ik heb het eens gevraagd aan mijn kinmate en ik mag zijn document verspreiden.

(ik merk juist dat hij gelinkt is aan ons forum, waar je op moet inloggen om hem te downloaden, ik zwier hem vanavond online voor jullie :)

(bedankt flying dutchie voor de melding :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ja, ik las 't ook

nu nog een officiele mededeling op 't forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat bericht niet. Ze willen het as donderdag releasen, maar of dat kan is afhankelijk van een laatste advies dat later deze week wordt gegeven? Dat is op zn vroegst morgen dus, dat zou dan toch nooit meer lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Belachelijk dat zoiets op Twitter staat voordat het op het forum is gemeld. CM is echt compleet van de pot gerukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:36:
[...]

Ik snap dat bericht niet. Ze willen het as donderdag releasen, maar of dat kan is afhankelijk van een laatste advies dat later deze week wordt gegeven? Dat is op zn vroegst morgen dus, dat zou dan toch nooit meer lukken?
Ik denk dat je dit eerder zo moet lezen:
Alles is klaar voor in productie stelling donderdag. Het akkoord wordt op woensdag namiddag gegeven, als er de 1e dag vanuit de US geen gigantische bugs gemeld worden.

Het is dus allemaal klaar, gewoon nog een hoge piet die zijn handtekening er onder moet zijn, en dat doet hij zowiezo behalve als de US patch serieuze problemen geeft.

Waarom het eerder op twitter verschijnt dan op de officiele forums vind ik ook wat vreemd. Langs de andere kant is een twittertje snel geplaatst, terwijl de officiele melding in drie talen moet, en dus misschien langs de vertaaldienst. Of gewoon slechte communicatie intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:37:
Belachelijk dat zoiets op Twitter staat voordat het op het forum is gemeld. CM is echt compleet van de pot gerukt.
Ik begrijp echt niet waarom je je hier zo druk over maakt... dit berichtje is gewoon een zoethoudertje, niets officieels. Morgen weten we waarschijnlijk meer en komt er wel een bericht op de forums.

edit:
Faya op lotro europe forums:
Hi all,

I’m sorry for the lateness of posting in this thread. It’s a busy busy time in the Codies office! An official announcement about Book 8 will be coming out within the next 24 hours or so, however I can tell you informally that we're tracking releasing on Thursday, subject to a final green light meeting.

We’re also getting the final details from QA so I can finalise the known issues for the Book 8 patch and it's worth noting at this point that there are some important known issues, which will be detailed in the announcement mentioned above.

For those wondering about the size of the patch it’s going to be about 650mb.

As for a standalone patcher, I'm afraid it won't be ready for the Book 8 release but we are working with Turbine to get this to you ASAP. We'll also have an updated Book 8 full client sometime next week, all being well.
Mooi, een full client update! Dat scheelt flink wat installatie tijd mocht het binnenkort weer eens nodig zijn. De laatste fullclient was nog van vóór Mines of Moria (en sindsdien is er meer dan 3gb aan data bijgekomen volgens mij), dus het werd ook wel weer een keer tijd.

[ Voor 59% gewijzigd door The Flying Dutchman op 23-06-2009 15:26 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ik lees het zo: De bedoeling/planning is aanstaande donderdag, maar er zou nog wat tussen komen, zoals een onverwachte bug.

Vind het daarnaast netjes dat ze het eindelijk weer praktisch tegelijk online brengen in USA en Europa.

En binnenkort ook maar de full client opnieuw downloaden, overweeg toch weer een reinstall van m'n pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06
rik86 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:37:
Ik lees het zo: De bedoeling/planning is aanstaande donderdag, maar er zou nog wat tussen komen, zoals een onverwachte bug.

Vind het daarnaast netjes dat ze het eindelijk weer praktisch tegelijk online brengen in USA en Europa.

En binnenkort ook maar de full client opnieuw downloaden, overweeg toch weer een reinstall van m'n pc...
Het is sneller om een losse install te doen van je cd van moria voor de regkeys en dergelijk en daarna de oude folder gewoon erover heen kopieren. Dan ben je het snelst klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
rik86 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:37:
overweeg toch weer een reinstall van m'n pc...
hehe ik ook, met windows 7?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
The Flying Dutchman schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:21:
Ik begrijp echt niet waarom je je hier zo druk over maakt... dit berichtje is gewoon een zoethoudertje, niets officieels. Morgen weten we waarschijnlijk meer en komt er wel een bericht op de forums.
Dit soort dingen horen ze gewoon op het forum te zetten. CM beroept zich altijd op het feit dat ze geen ongefundeerde of weloverdachtte uitspraken willen doen als er iemand kritiek op ze uit, maar vervolgens gaan ze op een overhyped lam web 2.0 junk geval allerlei rotzooi de etherglasvezel in schieten? Ze moeten OF zn kop houden, OF eerst het forum gebruiken. Daar zitten hun klanten, niet op dat misbaksel dat twitter heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Ach ja... en gezien de bugs met de 3/6man instances gaan de B8 gewoon niet krijgen morgen. Als CM nu voor 1x eens hart had voor de raiders en gewoon live ging. Screw the casuals, die hebben sinds MoM genoeg content gehad. En het boeit me niet waar CM zijn info released; het is toch altijd te laat vergeleken bij Turbine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
TAA schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 07:50:
Ach ja... en gezien de bugs met de 3/6man instances gaan de B8 gewoon niet krijgen morgen. Als CM nu voor 1x eens hart had voor de raiders en gewoon live ging. Screw the casuals, die hebben sinds MoM genoeg content gehad. En het boeit me niet waar CM zijn info released; het is toch altijd te laat vergeleken bij Turbine.
Eerlijk gezegd mogen ze van mij wachten tot de bugs zijn opgelost. Als Turbine nou eens een boek released waar ernstige bugs voor de verandering eens niet voorkomen... Daarnaast vind ik het altijd ontzettend vervelend dat het vaak een compleet boek moet duren voordat bugs worden opgelost (gift boxes in Lothlorien, graphics bug die er sinds boek 7 in zit en in sommige gevallen alle textures zwart maakt, eerder de exploits in de instances in moria...).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:57

Noper

That's a noper...

MADG0BLIN schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:50:
Het is sneller om een losse install te doen van je cd van moria voor de regkeys en dergelijk en daarna de oude folder gewoon erover heen kopieren. Dan ben je het snelst klaar.
Als in, de installatiefolder bewaren en er gewoon overheen zetten? En hoe zit het dan met de settings e.d., deze staan toch in een aparte map?

Gisteren lvl 35 behaald en direct maar een paard gekocht... Yippee-ka-yee (...)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik ga akkoord met Flying dutchman. Ik vind de houding van CM beter dan die van turbine, ook al is dat ergens jammer voor ons. Als turbine nu eens (relatief) bugvrije patches iets later zou uitbrengen, zouden wij niet continue uitgestelde patches krijgen, waardoor het beeld US vs EU elke keer weer slechter wordt. Als de US nu gewoon hun boek een week later krijgen en wij twee dagen later dan de US zou er niets aan de hand zijn.

Ik vind dat je CM niet kan verwijten dat ze een patch niet leveren omdat het niet voldoet aan de eisen en standaarden die er zouden moeten zijn. (geen grove bugs, ...). Sommige dingen kan je inderdaad enkel opmerken indien het grote publiek speelt, maar als er bugs op de testserver gevonden worden, moeten die toch overwogen worden om alsnog aangepast te worden. Anders heeft je testserver geen zin. CM komt er nu weer slecht uit terwijl het allemaal Turbine zijn schuld is. (Ik ga nu ook niet beweren dat CM supergoed is want ze hebben ook al jammere beslissingen genomen, maar daar gaat het nu niet over).

EDIT: settings staan in my documents/the lord of the rings online denk ik. Gewoon ook mee kopieren en op zelfde plaats terugzetten en je settings zijn behouden. Gewoon installeren eerst via dvd om al je registry keys enzo in orde te hebben, dan de hele folder in program files, dan die in my documents. Et voila! Lotro op 20 minuten klaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Lointje op 24-06-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Ik ben benieuwd offie echt morgen gaat komen. Ik vrees van niet, maar we houden goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ik hoop van niet eigenlijk, gezien de hoeveelheid ontdekte issues in de vs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
rik86 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:16:
Ik hoop van niet eigenlijk, gezien de hoeveelheid ontdekte issues in de vs
Wat gaat er nu weer precies fout dan? Toch geen deur bugs weer he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik merk het vanzelf wel... Heb ik het overigens gemist dat je dat deeds document online hebt geslingers Lointje? Ik was er gisteren een groot deel van de dag niet, maar ik dacht niet dat ik het ergens had zien staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
http://forums.lotro.com/showthread.php?p=3808843 <-- known issues

http://forums.lotro.com/showthread.php?t=274987 <-- fijn discussie topic over de bugs
Hoop gezever daar, ze zijn weer iedereen aan het afzeiken. Isengard testers, Bullroarer spelers, Turbine..

[ Voor 60% gewijzigd door MueR op 24-06-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Het beste dan CM imho kan doen is B8 gewoon uitbrengen met dezelfde restrictie als B7: lock out bugged content. Alleen zijn dat dit keer de casuals een keer het haasje.

Iedereen lijkt te vergeten dat B8 meer is dan een paar 3/6 man instances. Er is een nieuwe epic questline, bergen fixes/changes aan het craft systeem, Watcher 3.0/Filikul met 1st Age Barter en last but not least Dark Brotherhood.

Beetje egoistisch om B8 te delayen voor 4 instances die ALLEEN bedoelt zijn als ramp up naar DN voor de casuals die de Watcher niet neerkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Klopt, B8 is zo veel meer. Ik vind het jammer dat iedereen zo aan het hameren is op de testers, want ik weet dat er heel veel bugs zijn gevangen en tweaks gemaakt voordat B8 live ging. Er zijn gewoon dingen waar ook Isengard testers geen invloed op hebben, namelijk of bugs ook echt gefixt worden.

[edit]
Het viel mij op dat er een aantal mensen hier ook op de IRC server van Tweakers zitten. Als er interesse is in een kanaal, #lotro (of via de web irc: #lotro) :)

[ Voor 29% gewijzigd door MueR op 24-06-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ik snap de kritiek op Turbine wel. Een deel van de bugs in de nieuwe 3/6-mans zaten al op de 1e bullroarer-release. Dat je zoiets er niet uithaald, ook gezien de impact ervan, vind ik nogal stom.

Trouwens, locken van die instances betekent misschien ook wel de quest-line van bk8 locken volgens mij, aangezien ze deze keer wel zo slim zijn geweest de instances in story-line te verwerken, zodat ze ook echt iets betekenen.

Daarnaast heb ik ze er zelf wel graag bij, zodat ik op 90 radiance kan zitten voor de nieuwe raid ;)
We zitten de laatste weken goed op weg met het farmen van de watcher, maar we zijn vooral bezig geweest iedereen op minimaal 60 radiance te krijgen, zodat ze met die nieuwe instances op 70 uit zouden komen.
Nu zijn we inmiddels wel zo ver dat er een grote groep al op 70 of 80 zit, maar desondanks, ik zou die extra radiance geen probleem vinden...

En ik vraag me af of die bugs continue voorkomen in die instances, of soms en of je door te disbanden en opnieuw te runnen de bug kan ontlopen. Als dat zo is, kan je hem gewoon live gooien.

De hoofdreden dat ik een delay niet erg zou vinden is trouwens juist vanuit raiding oogpunt.
We zijn geen supergoede kin, maar de watcher halen we bijvoorbeeld wel neer, ranged en melee, waarbij de laatste melee poging onder de 20 minuten zat, al snap ik nog steeds niet hoe :P

Maar juist die extra radiance, dus minder dread, is dan wel erg prettig, omdat 't toch ook -1 of 2 skill-lvl scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Ik lees net tijdens inloggen, dat morgen book8-patch day is _O_

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Rfce schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:07:
Ik lees net tijdens inloggen, dat morgen book8-patch day is _O_
En dus pas aan het begin van de avond spelen.

Patch-tijd is van 07.00-15.00 (GMT), kan dus best wat langer duren.

Ach, niet erg, als het maar werkt.

Vraagje bij.
Mijn installatie is nu 13.8 GB groot. Is deze kleiner bij een nieuwe install?

[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 24-06-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
maartend schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:09:
[...]
Vraagje bij.
Mijn installatie is nu 13.8 GB groot. Is deze kleiner bij een nieuwe install?
Mijn installatie is een paar weken oud en op dit moment 12,1 GB groot. Deze heb ik gewoon nog vanaf de DVD's geinstalleerd. Er is ook een complete Book 7 installatie die meteen alles installeert. Deze heb ik v/d week op die manier op mijn laptop geinstalleerd, maar die heb ik nu niet bij de hand. Ik zal binnenkort eens opzoeken hoe groot die LOTRO map is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
EdwinB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:20:
[...]

Mijn installatie is een paar weken oud en op dit moment 12,1 GB groot. Deze heb ik gewoon nog vanaf de DVD's geinstalleerd. Er is ook een complete Book 7 installatie die meteen alles installeert. Deze heb ik v/d week op die manier op mijn laptop geinstalleerd, maar die heb ik nu niet bij de hand. Ik zal binnenkort eens opzoeken hoe groot die LOTRO map is.
check hiervoor: MoM book7 Full client of de Torrent

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
De 3 mans instances zijn dus inderdaad gelocked. De rest is allemaal open. Ik kan men pc pas vanavond in gang zetten, maar vorige keer was ik ook tegen een uur of 8 wel online. Zal er wat vanaf hangen. Ik hoop dat ze volgende keer terug de boeken op voorhand aanbieden, dat spaart toch heel wat uit.

Dragon, mijn online space is kwijt (ik ftpde nog naar de uniefwebspace maar sinds ik geen student ben ^^. Ofwel stuur ik het dus persoonlijk naar de twee (of meer) geinteresseerden, ofwel moet ik het ergens op een gratis hosting site zetten. Mijn excuses voor de delay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Lointje schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:44:
De 3 mans instances zijn dus inderdaad gelocked. De rest is allemaal open.
Hebben ze al maintenance gedaan dan? Of staat het op het CM forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MADG0BLIN schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:48:
[...]

Hebben ze al maintenance gedaan dan? Of staat het op het CM forum?
Het staat op het forum. Maintenance is nog maar net begonnen (of begint over 10 minuten zelfs pas denk ik...).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
The Flying Dutchman schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:51:
[...]

Het staat op het forum. Maintenance is nog maar net begonnen (of begint over 10 minuten zelfs pas denk ik...).
Ok, ik dacht al, is de eerste keer dat ze het s'nachts doen. :P

Ben erg benieuwd naar de nieuwe content in ieder geval. Gelukkig de hele avond de tijd om weer te exploren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3 mans instances zijn dus inderdaad gelocked. De rest is allemaal open. Ik kan men pc pas vanavond in gang zetten, maar vorige keer was ik ook tegen een uur of 8 wel online. Zal er wat vanaf hangen. Ik hoop dat ze volgende keer terug de boeken op voorhand aanbieden, dat spaart toch heel wat uit.

Dragon, mijn online space is kwijt (ik ftpde nog naar de uniefwebspace maar sinds ik geen student ben ^^. Ofwel stuur ik het dus persoonlijk naar de twee (of meer) geinteresseerden, ofwel moet ik het ergens op een gratis hosting site zetten. Mijn excuses voor de delay :)
Excuses absoluut niet nodig hoor.. ;) Van mij mag je het naar me toe sturen, ik wil het in ieder geval graag hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Dus de 6 mans en de grote raid is wel open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
6-mans ook dicht, raid wel open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
hmmz das wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN

Ik wil het wel voor je hosten. Momenteel ruimte over. ;) DM maar als je er gebruik van wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Oei: (te zien als je inlogt)

Important Notice – Book 8 Release Postponed25-Jun-2009Following developments overnight on the live US service, Codemasters Online has decided to withhold the release of Book 8 until the patches/hotfixes can be applied.

In addition to the instances that needed to be closed, it transpired that a serious issue with stuck characters has manifested rendering many players unable to move or to log in.

In order to avoid these problems, we have decided to postpone the Book 8 release until we can go live with the fixes to these issues. The hotfixes for the instance bugs and the stuck characters issue are currently in test with our QA department. Working around the clock we will attempt to update to Book 8 tomorrow, (subject to approval). Please note that further issues discovered on the US service may preclude us from releasing Book 8 until further hotfixes are received.

Today's scheduled maintenance will be finishing earlier than advertised.

Please watch the forums, website and launcher for further updates as they become available

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
lol, gaat wel lekker zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik vind het persoonlijk totaal niet kwalijk dat ze om een dergelijke reden de release van book 8 uitstellen. Liever goed dan dat je allerlei issues hebt. Dat is misschien voor sommige mensen het nadeel van het feit dat we later zijn dan de US, ik vind het een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Beter een goede update die wat later komt dan snel updaten en tegen problemen aanlopen.

Ik ben toch pas bij Book 5 dus mij maakt het niet veel uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Ik heb hem vrij snel van Gamershell kunnen weghalen. Zat bij een klant met een glasvezelverbinding :p
De directe link van Gamershell is trouwens: http://www.gamershell.com/download_45212.shtml

Book 7 installatie op mijn laptop maakt de LOTRO map 11,9 GB (12.843.249.791 bytes). Dat is dus toch weer een beetje kleiner dan een installatie vanaf DVD's met losse updates (en sowiezo veel sneller natuurlijk).

Voor de mensen die een herinstall nodig hebben is dus zeker aan te raden om de complete client te downloaden t/m book 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Bah, weer geen book :'( Met stuck characters snap ik het wel, maar het wordt een beetje flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:59
MueR schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:02:
Bah, weer geen book :'( Met stuck characters snap ik het wel, maar het wordt een beetje flauw.
ach, op z'n minst stond het eerder op het forum dan op twitter

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Freelance schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:13:
ROFL, anyway ik heb inderdaad ook liever dat wij het 1 of 2 weken later krijgen en dan "smooth" kunnen spelen, want met een stuck char ben je verder van huis.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch zou het wel fijn zijn als zo'n update eerst eens echt goed gecheckt wordt voor release - dit soort problemen zouden er op de testservers toch al uitgehaald moeten kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Stresstesten kan niet echt op een kleine server, wat de testservers in principe wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:56:
Stresstesten kan niet echt op een kleine server, wat de testservers in principe wel zijn.
Tjah dat klopt, maar volgensmij was er bij het vorige boek enzelfde probleem met stuck chars, ik zou zeggen dat je daarvan toch een leer trekt ofnie }:O

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Misschien. Maar het is erg lastig om je testers alle mogelijke locaties af te laten lopen, uitloggen, inloggen en weet ik wat nog meer er mogelijk gaat zijn om stuck characters te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Inmiddels wordt 't maandag of dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ach ja, epic fail again... what's new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Freelance schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:13:
[...]

So untrue: http://twitter.com/SatineCM
Heads up, it looks like the black cat was a BAD thing. Book 8 is being postponed. Forum announcement with details coming up.
ongeveer 8 uur ago from web

MueR, eat your heart out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Ze stonden er zo goed als hetzelfde moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik heb het net doorgestuurd Dragon.

Mad, we proberen hem momenteel te overtuigen om het op de CM forums te zetten :-) Als je niet zo lang wil wachten (hij is een koppigaard), stuur dan je emailadres in een pm door of zo.

Boek vandaag was ideaal geweest voor mij. Ik ga vanavond uit namelijk.
Maar liever deftig en later dan stuck.

Gisteren annuminas run gedaan, alle drie de instances. Was plezant, blijven toch goed ontworpen instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Annuminas blijft inderdaad briljant. Daar ga ik ook altijd met plezier naar terug. Behalve om Gorthorogs te farmen. Dat heb ik nu op mn Warden gedaan (deel van de title "Warden of Annuminas") en dat is waarschijnlijk het eerste en laatste character waarop ik dat doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gezien Lointje, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Annuminas? Valt daar wat leuks te halen dan?? :P

Ben er nog nooit geweest... alleen afgelopen week een aantal keer naar binnen gerend (niet de instance), omdat ik achterstallig onderhoud bezig ben op mijn boeken... (op vol1 ben ik nog op book10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Annuminas heeft 3 briljant ontworpen instances. Die zijn echt aan te raden, al hebben ze sinds de level cap raise wel wat van hun glans verloren. Veel van de architectuur uit Annuminas zal je misschien lichtelijk bekend voorkomen, aangezien het op heel veel plaatsen "vies" hergebruikt wordt. De Rift bijvoorbeeld bevat hele stukken Annuminas.

[ Voor 16% gewijzigd door MueR op 26-06-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Update: We are now tracking early next week for Book 8's release, (Monday or Tuesday, subject to approvals). Due to the size of the update and the severity of the issues, our QA team will take the next few days to test the hotfixes. This time will also enable us to monitor the US service and follow developments over the weekend.

The next news update will be on Sunday evening.

Nog even wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Zow mn main is vanmiddag lvl 60 geworden. Alles in Moria gedaan en heb nog geen quest in Lothlorien gespeeld. Weet niet of dat handig is geweest, maar denk dat het dan ook wel leuk is om een 2e character dan zo vroeg mogelijk daar te laten levelen zodra het mogelijk is (vanaf lvl 57 ofzo?)

Nu de level cap bereikt is ga ik maar eens kijken wat ik nu ga doen om mn gear te verbeteren. De HM instances zijn daar natuurlijk wel goed geschikt voor, maar je hebt nogal wat van die coins nodig, en je moet natuurlijk weer net de mazzel hebben dat je hoge dice gooit bij de loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
EdwinB schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:42:
Nu de level cap bereikt is ga ik maar eens kijken wat ik nu ga doen om mn gear te verbeteren. De HM instances zijn daar natuurlijk wel goed geschikt voor, maar je hebt nogal wat van die coins nodig, en je moet natuurlijk weer net de mazzel hebben dat je hoge dice gooit bij de loot.
of je kijkt wat kinnies lief aan om de coin voor je te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
De coins zijn bound dus dat wordt erg lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Komt dus dinsdag

Barring any further unforeseen issues to prevent it, please note that this week's maintenance will take place on Tuesday, 30th June, starting 7.00 – 15.00 hours (GMT+1).

This is to update to Book 8: Scourge of Khazad-dûm along with the hotfixes to resolve issues with instances reported earlier in the week and stuck characters/connection issues reported on the US service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
die unforseen issues ken ik inmiddels wel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
EdwinB schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:42:
De coins zijn bound dus dat wordt erg lastig...
Nou ik denk dat JV bedoelt dat je samen met wat kinnies wat runs kunt doen. Je zit toch ook in DD op Snowbourn als ik me niet vergis? In onze kin hebben er al een heleboel de complete set, en er worden genoeg HM-instances ingepland. Schrijf je er iig voor in, of maak zelf wat runs aan op de raidplanner.
Ik denk dat komende weken de meesten natuurlijk wel wat meer tijd gaan bestenen een book8, maar daarnaast zijn er nog genoeg, die net als jou ook nog voldoende coins moeten (in het ergste geval doe je dus 6x de instance op HM :P). <-- Zo doen we dat trouwens vaker.

Lointje, ging je die link nog posten of heb ik hem ergens gemist.... was er namelijk ook erg in geintresseerd!

[ Voor 7% gewijzigd door Rfce op 29-06-2009 09:00 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Rfce, Ik heb ze naar twee mensen gemailed, dus stuur een pm met je email adres moest je het ook willen :-)
(mijn hostspace is verlopen en we proberen onze kinmate te overtuigen om het op de CM forums te zetten).

Krijg ik gisteren een /tell van johnnyV van tweakers. Na een korte babbel ter introductie zegt hij dat hij verder gaat deeden. Ik was ook aan het deeden dus ik zeg: ik ook, half orcs in eregion. Drie keer raden welke deed hij ook net bezig was ^^ Het is soms toch een kleine wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
hihi... was inderdaad grappig... ik was half-orcies aan het slachten en zie ineens in mn chat window: Lointje defeated the half-orc thug. Hee die naam klinkt bekend. Daarna even samen de deed afgemaakt. Middle Earth is zo groot nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Rfce:

Ben natuurlijk al druk aan het meerennen in de HM instances. Heb zaterdagavond al 2 copper coins bemachtigd (niet zo moeilijk, want die is niet meer interessant voor de meesten). Zondagavond weer dezelfde instance gedaan maar helaas geen platinum coin gewonnen.

Als ik het zo merk kan het voor mij wel handig zijn om eerst alle HM's af te gaan voor de copper coins, zodat ik in ieder geval al een betere set bij elkaar speel en dan vervolgens voor de platinums ga spelen.

Daarnaast ook nog Book 5 t/m 7 afmaken binnenkort :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
EdwinB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:22:
Als ik het zo merk kan het voor mij wel handig zijn om eerst alle HM's af te gaan voor de copper coins, zodat ik in ieder geval al een betere set bij elkaar speel en dan vervolgens voor de platinums ga spelen.
Ik zou gewoon kijken of je toch voor de platinums kunt gaan, copper wordt nl gewoon op gerolled. Anyway vraag Uladar maar voor de runs, hij is daar ALTIJD wel voor te vangen :*)

check btw dit linkje ivm book8.

[ Voor 9% gewijzigd door Rfce op 29-06-2009 21:17 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Ik zal natuurlijk ook altijd meerollen bij de platinum coin :p Er zijn genoeg mensen voor de HM runs binnen Dutch Dunedain. Elke avond gaan er wel een paar voor de coins (waaronder inderdaad ook Ula)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
We are pleased to confirm that Book 8 will be released tomorrow!

Please note that despite many issues having being fixed with the various hotfixes received over the last few days, there are still a few remaining issues that you should be aware of.

Volume II, Book 8: Scourge of Khazad-dûm Known Issues

Repeatable Quests

Repeatable quests in Moria, Lothlorien, and the Ettenmoors are currently resetting their counters if you had the quest open prior to the release of Book 8.

Those players who had accepted a repeatable quest prior to the release of Book 8 should cancel the quest and reacquire it from the NPC. This will prevent the counter reset and resolve the issue.

Not cancelling the quest will result in the loss of progress but not rewards already earned.

Special Note For Monster Players

Monster Players currently working on their map deeds should cancel all currently active quests and reacquire them. Because the map deeds are based on progression through multiple repeatable quests , failure to do s0 may reset your counters forcing you to restart the deed.

Auction House

Any item that had it's required level change in Book 8 - the item tooltip display shows the revised level but the Auction display shows the old level.

User Interface

Heavy fog will appear to render over all interface elements.

Crafting

Players may be offered craft mastery quests they have previously completed. This is a display issue, your crafting mastery has not been impacted. Repeating the quest does not grant any additional proficiency.

Items

"Robe of the Stone-reader's Apprentice" & "Rhymer's Robe" are slightly more powerful than intended and will be adjusted in an upcoming patch.

Angmar

Barad Gularan - Forvengwath's summons are summoning closer to Forvengwath than intended, making it difficult to kill them before they heal him.

Barrow-downs

A Ring Wandered Away - Quest billboard text regarding obtaining a certain ring displays its message at an incorrect time.

Bree-Land

"Fair Trade with Bree" - Quest directions reference Grimbriar's old location, he has been moved to outside of Bree's west gate.

Lonelands

Retake Weathertop - If Rigul is killed too quickly, by higher level players, the encounter will break.

Moria

Travel Route - Dolven-View to Anazamekhem, the goat gets stuck on a wall in Zelem Melek

Quests
Bounty Quests

These quests still appear as if they were available after the 3-time limit is reached, but are actually not acceptable.

Volume 1 Book 1 Chapter 1: Unravelling the Thread

Torthann will pause at unexpected intervals during your escort of him.

Summer Festival

Racing Quests - If you log out before turning in the completed quest, you will fail the quest. (This is intentional)

Horse Races - There is no summer festival horse race. The NPCs are still present but they have no race or quest to bestow. The Summer horse is earned through other means.

Instances

Halls of Crafting

Some creatures are not giving Lothlorien reputation as they should be.

Dâr Narbugud

Zholuga's 1 hour bufss will occasionally not dispel correctly.

To resolve the issue run out of the previous chamber and then reenter Zholuga's champer. The effect will be reset.

Carn Dum

Currently players are unable to enter the castle at Carn Dum
Classes

Runekeeper

Traits - Cleansing Fires Trait Line is not decreasing power cost on skills.

Hunter

Legendary Items- Ranged Skill Block Modifier and Ranged Skill Evade Modifier Legacies both have the same stats at tier 5 and tier 6.

Champion

Deep Strikes - Deep Strikes does not apply bleed on off-hand critical success from Relentless Strike

[ Voor 87% gewijzigd door maartend op 29-06-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
een linkje is beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
dat van die monster players vind ik wel jammer. Je hebt namelijk zo'n aantal quests: obtain killing blows at (ta, tr, lug, ...) en die duren heel lang, bij sommige ben ik er bijna, moet ik die nu gaan resetten omdat ik anders opnieuw moet beginnen voor men map :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Gelukkig eergisteren nog met m'n vriendin (en wat kingenoten) the castle of carn dum in geweest voor haar runed winge of dominance. Ik hoop wel dat ze dit snel fixen, want eergisteren zijn we tot de kamer na Mormov geweest, maar verder dan dat ben ik nooit gekomen en ik wil de rest van Carn Dum ook graag een keer zien.

Overigens eergisteren ook voor het eerst een keer battle of Lorien gedaan. Erg leuke instance, gelijk een challenge quest verdient. Binnenkort vaker.

[ Voor 19% gewijzigd door The Flying Dutchman op 30-06-2009 09:29 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
The Flying Dutchman schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:28:
Gelukkig eergisteren nog met m'n vriendin (en wat kingenoten) the castle of carn dum in geweest voor haar runed winge of dominance. Ik hoop wel dat ze dit snel fixen, want eergisteren zijn we tot de kamer na Mormov geweest, maar verder dan dat ben ik nooit gekomen en ik wil de rest van Carn Dum ook graag een keer zien.

Overigens eergisteren ook voor het eerst een keer battle of Lorien gedaan. Erg leuke instance, gelijk een challenge quest verdient. Binnenkort vaker.
Hoezo zijn jullie nooit verder gekomen dan? Is hij momenteel bugged ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MADG0BLIN schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:31:
[...]

met book8 komt er een known issue:
Carn Dum

Currently players are unable to enter the castle at Carn Dum
Hoop dat ze het snel fixen, heb binnenkort ook wat items nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacht ik ook eerst, maar dan plaatst een ander het wel weer of zijn er weer mensen die het niet kunnen zien, enz.
Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MADG0BLIN schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:31:
[...]

Ik speel nog maar net iets langer dan een jaar. Kingenoten hebben me op een gegeven moment geholpen om mijn class quest items te halen, maar veel meer dan dat heb ik in Carn Dum niet gezien (op een enkele run na waarbij we vaak één of hooguit twee bosses deden). Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendin in Carn Dum gaan duo'en (met onze lvl 60 chars). Dat was erg leuk, best uitdagend op een aantal punten. Beide keys opgehaald en tot in de eerste room van de castle of carn dum gekomen. Voor Mormoz hebben we na één poging waarbij we wipten even hulp gevraagd (we hadden er al een dag spelen opzitten en we waren het een beetje zat ondertussen).

Mijn vriendin en ik hebben ook nog een alt die nu level 53 zijn. Daarmee spelen we vaak samen met een vriend, dan zijn we dus met z'n drieën en ik kijk er al naar uit om straks met z'n drieën Carn Dum te gaan clearen. De alts moeten allemaal nog hun class quest items en die vriend van ons heeft een hunter... kan helaas niet zijn runed wing of dominance halen zolang we niet castle of carn dum in kunnen (known issue van book 8).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik ga binnenkort denk ik ook maar weer eens wat CD doen. Solo. Kijken hoe ver ik kom, al sla ik die Gorthorog denk ik over. Te ver omlopen, effort > reward == bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:36:
Ik ga binnenkort denk ik ook maar weer eens wat CD doen. Solo. Kijken hoe ver ik kom, al sla ik die Gorthorog denk ik over. Te ver omlopen, effort > reward == bad
Ik heb wel een hoop lol gehad duo. Helcham hebben we niet geprobeert, dat durfde m'n vriendin niet aan (en het was niet nodig om bij haar class quest te komen) ;). Ook dat grote plein hebben we overgeslagen. Solo lijkt me wel heel erg moeilijk (ik heb een captain), voornamelijk omdat ik denk dat ik geen drie elites aan kan. Twee gaat nog wel waarschijnlijk, maar drie wordt teveel. Misschien kan ik met een herald een derde elite bezighouden... maar als je dan bijvoorbeeld bij die merrevail komt (Azgoth), dan wordt het heel erg lastig denk ik (en daar heb je op sommige punten ook 4 elites, of 3 elites met pale folk erbij). Daar hadden we met z'n tweeën al wat moeite (hoewel het beter ging toen we eenmaal de juiste tactiek hadden). We hebben veel gebruik gemaakt van de crowd control die de hunter heeft (traps, fear, wegsturen), maar een captain heeft helemaal niets qua crowd control (behalve een 3s stun die triggered na een defeat of een crit hit).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:04
Soms slaat de verveling een beetje toe en probeer je eens een andere manier om iets te doen :) Had ik al eerder de helft van de Training-Hall instance gepulled, nu probeerde ik alle Orcs te verzamelen en te zien of ik dat zou overleven.

Alles pullen was wat lastig omdat je er best een grote omloop voor moet maken (extra lange charge duration op één van mijn wapens hielp wel lekker :)), maar uiteindelijk lukte het :Y) . Endurance of stone maakte me 10 sec nagenoeg onkwetsbaar en een dubbele Guardians Pledge daarna gaf me een redelijk periode om los te gaan op de Orcs :Y Helaas is de aoe van een Guardian, ondanks de extra targets die ik kan bereiken door mijn LI, te beperkt en mislukte het uiteindelijk toch.

Maar het was heel leuk om te doen en ik ga het zeker nog eens proberen, ik heb hetzelfde al eens deels gedaan in de Spider-instance en ook daar is het heel leuk, een enkele tank tussen 10+ mobs. Op het onderstaande plaatje zijn het totaal 21 mobs :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/opQymDe0eGQmHZJuM8qMygux/thumb.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Botoo, ik heb de spider instance meermaals volledig gepulled en overleefd :) Na een tijdje deed ik het wel in 2 keer omdat het toch zweten was.
Training hall lijkt me wel interessant ja! Ik hoop wel dat je na de endurance, pledge + warrior's heart x 2 naar axe + shield bent overgeschakeld (+ block mode)? Anders heb je geen kans.

Carn dum heb ik ook volledig geduo'd met mijn guardian en een captain. Allemaal heel eenvoudig, behalve mordirith trouwens, we hebben hem heel nipt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren met een FS een heleboel quests in angmar gedaan.

Begonnen met bloodstone, en daarna bijna alle quests bij de swamp gedaan.
Wat wel erg jammer was is dat we een speler meehadden die zich iets te goed voelde ofzo.
Hij heeft de groep wel door alle quests getrokken, waardoor we alles erg snel konden doen...
Als laatste gingen we de korte instance in, die met de elite trollen en worms.
Was best pittig, we waren allemaal rond lvl41/42, op sommige punten een paar deaths gehad, maar gelukkig geen wipes.
Eenmaal bij de boss, werd er even de tacts uitgelegd, helaas trekt onze hunter iets teveel aggro, en krijgt wat klappen. Helaas gaat hij hierdoor wegrennen, en rent een groep andere trolls en worms in, waardoor hard wipen :P
Nouja, kan gebeuren, ik zou zeggen: Leg even uit wat er fout ging, zodat het niet weer gebeurd, en we doen nog een poging. Maar onze 'o zo geweldige' leider kon er niet mee leven, en de hunter werd voor alles en nog wat uitgemaakt. :')
Dus ik zeg dr wat van dat het wel wat rustiger mag, maar hij blijft maar doorzeiken...
Op dat moment was ik (en een andere kinmember die ook in fs zat) het wel zat, dus het was retreat en leave fs.

Ik was de quests aan het inleveren, en toen kwam ik hem dus weer tegen, en kreeg gelijk een PM met een bedankje voor het leaven... :') Echt wat een gast, heb hem even uitgelegd dat ie dat aan zichzelf te danken had, daarna verder niet meer op zn reacties gereageerd, het ging echt nergens meer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Tja sommige mensen doen echt maar wat lijkt het wel.

Gisteravond 1/3 deel van Book 5 Chapter 5 gedaan (vol2) met twee guardians. De andere guardian snapte het niet helemaal en zorgde meermaals voor teveel AoE thread waardoor ik mn target weer moest aggro-en.

Daarnaast komt er in deze instance meermaals een bepaalde boss binnenrennen. Er was afgesproken dat ik die boss zou tanken, maar alsnog ging de andere tank ook vol op die boss (terwijl er nog diverse andere mobs gekilled moesten worden).

Tijdens het spelen is hij er meermalen op aangesproken via de chat door verschillende mensen, maar het drong allemaal niet echt tot hem door. Je kunt dan niet echt anders dan doorspelen en het ging verder ook wel goed, maar wat had ik zin om hem ff dood te laten gaan in samenspraak met de minstrel :p
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.