Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
1
| setContentView(R.layout.second); |
second.xml
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <LinearLayout xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android" android:orientation="vertical" android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent" > <ListView android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="wrap_content" /> </LinearLayout> |
Maar nu krijg ik dus alleen maar een zwart grijs scherm.. Ik heb wel een class gemaakt van een listview waar ook items in staan maar die pakt hij dus niet als ik naar de 'second' layout switch.
Als iemand me wil helpen, ik zit ook in #android@tweakers

Stuur vaak wat door via BlueTooth dus wil het eigenlijk wel gewoon hebben op m'n Android phone!
Anders maar dat 'Bluex' downloaden als ik 'n Android phone heb natuurlijk, maar handiger als 't geintegreerd zit!
En inmiddels is ook Samsung Galaxy I7500 gestart, de nieuwe Samsung Android'er!
Specificaties |
Netwerk HSDPA 7,2 Mbps / HSUPA 5,76 Mbps (900 / 1 700 / 2 100 MHz) EDGE / GPRS (850 / 900 / 1 800 / 1 900) Besturingssysteem Google Android 1.5 Cupcake Display 3,2 inch HVGA (320 x 480) AMOLED Camera 5 megapixel camera (Auto Focus), Power LED Video / Audio Video: MPEG4, H.263, H.264, WMV Audio: MP3, AAC, AAC+, e-AAC+, WMA, RA Extra features Volledige webbrowser Google Search, Maps, Gmail, YouTube, Calendar, Google Talk, Android Market Verbinding Bluetooth® 2.0, USB 2.0, WiFi, MicroUSB, 3,5 mm oorplug-ingang Geheugen Intern geheugen: 8 GB Extern geheugen: Micro SD (tot en met 32 GB) Accu 1500 mAh Afmetingen 115 x 56 x 11,9 mm |
Erg mooi Android toestel imho, maarja dat kan specifiek in dat topic worden besproken
HTC Magic vs Samsung Galaxy I7500:
Samsung Galaxy I7500 | HTC Magic | |
Chipset | Qualcomm MSM7200A | Qualcomm MSM7201A |
Processor snelheid | 528MHz | 528MHz |
Intern geheugen | 8GB | 512MB |
RAM geheugen | 128MB | 192MB |
Flash geheugen | 8GB intern geheugen + Micro SD(HC) | Micro SD(HC) |
Scherm | 3.2" 320x480 Active Matrix OLED | 3,2" 320x480 |
Camera's | 5.0MP AF + LED & 0.3MP? | 3.2MP AF |
Accu (mAh, standby, spreektijd) | 1500mAh, 400 uur, 7 uur | 1340mAh, 540 uur, 7 uur |
Afmetingen | 115x56x12mm | 113x55x13mm |
Gewicht | 119 gram | 110 gram |
Prijs | ? ,- | 400,- |

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 13-06-2009 00:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 69767
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-06-2009 10:35 ]
helaas geen qwerty, ik kan niet meer zonder (althans dat denk ik
ik zag recentelijk screenshots van een custom homescreen .. helaas ontbrak daarbij enige documentatie/comments. In hoeverre is zo'n homescreen te customize? (icons/wall/coloursceme etc.)
http://www.mappn.com/soft.php?id=2&do=menu&mid=14himlims_ schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:40:
[...]
helaas geen qwerty, ik kan niet meer zonder (althans dat denk ik)
ik zag recentelijk screenshots van een custom homescreen .. helaas ontbrak daarbij enige documentatie/comments. In hoeverre is zo'n homescreen te customize? (icons/wall/coloursceme etc.)
ahome in Android Market.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-06-2009 10:46 ]
Anoniem: 35699
Dat kun je volgens mij doen met Locale: http://www.twofortyfouram.com/, maar ik kan het helaas niet testen...job schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:11:
[...]
Ik zat te denken aan een applicatie die de inkomende telefoontjes/smsjes filtert zodat je 's nachts gewoon lekker door kan slapen als je dronken vrienden je opbellen/smsen. Belt een vriend je op... dan is je mobiel stil. Bellen je ouders dan gaat het ding wel over.
Dus afhankelijk van het tijdstip (in te stellen door gebruiker) en beller (paar mensen in een soort van whitelist) maakt je mobiel geluid, of niet.
Of bestaat die al?
Hun site is erg summier... schakelen op tijdstip kan waarschijnlijk wel.Anoniem: 35699 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:56:
Dat kun je volgens mij doen met Locale: http://www.twofortyfouram.com/, maar ik kan het helaas niet testen...
Maar een whitelist zie ik helaas niet.
Denk het wel hoor:job schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:43:
[...]
Hun site is erg summier... schakelen op tijdstip kan waarschijnlijk wel.
Are you always missing important calls because your ringer was off? Locale can let VIP callers always ring though.
I used to have this nightmare that my kids were sick at daycare but no one could reach me because my ringer was off. With Locale, now I don't have to worry!
Ja ik heb hem hier draaien en dat kan idd op tijdstip, maar niets over een contactenlijst filter.job schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:43:
[...]
Hun site is erg summier... schakelen op tijdstip kan waarschijnlijk wel.
Ohja je kan idd een conditie aan een contact, of meerdere, hangen. Sorry maar het programma heeft echt een hele slechte gui imo.
[ Voor 16% gewijzigd door HammerT op 11-06-2009 23:17 ]
Heb me sufgezocht op internet, er zijn wel mensen met hetzelfde probleem. Maar helaas heeft niemand van die mensen een oplossing gevonden
Als ik dus mijn G1 aansluit op mijn PC of Mac, gebeurt er helemaal niets.
Wat hielp niet?
- Factoryreset
- De cupcake update
- Manuele unmount en mount van de SD-card
- SD-card uit de G1 halen (en er weer indoen uiteraard
Ik heb alles al geprobeerd eigenlijk

Iemand?
[ Voor 6% gewijzigd door Fusajiro_x op 12-06-2009 10:42 ]
Heb je je toestel wel netjes ontkoppeld met de PC?Fusajiro_x schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:41:
Mijn G1 geeft bij het aansluiten met zowel Windows (XP, Vista en 7) als OSX (10.5.6 en 10.5.7) geen mount-notification meer, heeft iemand ditzelfde probleem?
Heb me sufgezocht op internet, er zijn wel mensen met hetzelfde probleem. Maar helaas heeft niemand van die mensen een oplossing gevonden
Wat hielp niet?
- Factoryreset
- De cupcake update
- SD-card uit de G1 halen (en er weer indoen uiteraard)
Heb je geprobeerd om in Windows
Iemand?
En heb je al bij hardware instellingen van Windows bij USB je toestel eens verwijderd?
En: heb je bij iemand anders eens je toestel aan gekoppeld: werkt hij daar wel of niet?
Als hij niet werkt dan zou ik als ik jou was terug gaan waar je hem gehaald hebt..
T-Mobile store it is thenDaJohn schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:47:
[...]
[x] Heb je je toestel wel netjes ontkoppeld met de PC?
[x] En heb je al bij hardware instellingen van Windows bij USB je toestel eens verwijderd?
[x] En: heb je bij iemand anders eens je toestel aan gekoppeld: werkt hij daar wel of niet?
[ ]Als hij niet werkt dan zou ik als ik jou was terug gaan waar je hem gehaald hebt..
En anders moet ik gewoon steeds mijn SD-kaart verwijderen, ook niet zo erg maar een kabelje werkt wat prettiger
[ Voor 10% gewijzigd door Fusajiro_x op 12-06-2009 15:58 ]
heb je toevallig een usb stick in je computer zitten. ik had laatst namelijk mijn usb stick laten zitten en toen mijn G1 aangesloten. de usb stick kreeg als naam H:\, normaal heet mijn G1 zo op de computer. hierdoor herkende de computer mijn G1 niet meer. de sd kon ik toen ook niet mounten, de G1 werd niet eens herkent als adb apparaat.Fusajiro_x schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:57:
[...]
T-Mobile store it is then
En anders moet ik gewoon steeds mijn SD-kaart verwijderen, ook niet zo erg maar een kabelje werkt wat prettiger
via schijf beheer heb ik een andere letter eraan kunnen knopen en sinds dien werkt het weer.
kijk anders voor de grap eens bij schijfbeheer, dan kan je zien of hij wel herkent wordt.
Ik ontdek dat ik nu het zelfde geintje hebt via Windows vista en Linux 9.4Fusajiro_x schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:41:
Mijn G1 geeft bij het aansluiten met zowel Windows (XP, Vista en 7) als OSX (10.5.6 en 10.5.7) geen mount-notification meer, heeft iemand ditzelfde probleem?
Wat hielp niet?
- Factoryreset
- De cupcake update
- SD-card uit de G1 halen (en er weer indoen uiteraard)
Iemand?
Si vis pacem, para bellum
CLB schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:56:
Iemand die weet of Adroid 2.0 Donut, wel BlueTooth overdrachten gaat bevatten?
Stuur vaak wat door via BlueTooth dus wil het eigenlijk wel gewoon hebben op m'n Android phone!
Anders maar dat 'Bluex' downloaden als ik 'n Android phone heb natuurlijk, maar handiger als 't geintegreerd zit!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 260036
Het is mogelijk om via Google Apps For Your Domain in te loggen en de email te gebruiken onder je eigen domein. Ook kalender, contactpersonen e.d. zijn mogelijk om te synchroniseren, als ik de meeste bronnen mag geloven. Maar is het ook mogelijk om de Market te benaderen met een 'eigen-domein' account?
En ik heb ook een 'echte Google account' aangemaakt, met hetzelfde emailadres, om Analytics, AdWords, Reader en de andere gebruikelijke diensten te kunnen gebruiken die normaal niet met Google Apps For Your Domain te benaderen zijn. Gaat dit problemen opleveren met het inloggen op mijn (toekomstige) Android telefoon? Of moet ik deze account op de één of andere manier verwijderen/veranderen?
Koppel de 2 accounts?Anoniem: 260036 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:14:
Ik heb dit topic doorzocht, maar kan er niks over vinden. Terwijl via Google er een hoop topics over te vinden zijn, maar nergens vind ik één consequent antwoord over het volgende;
Het is mogelijk om via Google Apps For Your Domain in te loggen en de email te gebruiken onder je eigen domein. Ook kalender, contactpersonen e.d. zijn mogelijk om te synchroniseren, als ik de meeste bronnen mag geloven. Maar is het ook mogelijk om de Market te benaderen met een 'eigen-domein' account?
En ik heb ook een 'echte Google account' aangemaakt, met hetzelfde emailadres, om Analytics, AdWords, Reader en de andere gebruikelijke diensten te kunnen gebruiken die normaal niet met Google Apps For Your Domain te benaderen zijn. Gaat dit problemen opleveren met het inloggen op mijn (toekomstige) Android telefoon? Of moet ik deze account op de één of andere manier verwijderen/veranderen?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Kan dat? En zo ja; hoe?
Ik had 2 Google accounts, kristof ... kristofmattei.be en kristof ... gmail.com , die zijn nu gekoppeld in het My Account view.Anoniem: 260036 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:30:
[...]
Kan dat? En zo ja; hoe?Ik ben dit nog nooit tegen gekomen en heb er toch al wel dikwijls naar gekeken. Dit zou de problemen, denk ik, al redelijk op kunnen lossen!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Als je hiermee bedoelt dat de emailadressen nu allemaal onder het kopje 'Email adresses' staan en op de 'normale Google account' de service Gmail uit staat, dan heb ik hetzelfde!Snake schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:01:
[...]
Ik had 2 Google accounts, kristof ... kristofmattei.be en kristof ... gmail.com , die zijn nu gekoppeld in het My Account view.
Mocht het daarmee mislukken, dan kom ik er net achter dat ik die 'normale Google account' ook kan verwijderen, dus mijn tweede probleem zou geen probleem (meer) moeten zijn.
Heeft iemand nog ervaring met het gebruik maken van de Android Market wanneer de account om in te loggen op de telefoon een Google Apps For Your Domain account is? Daar schijnen wat problemen mee te zijn, terwijl het met 'normale Google accounts' wel gewoon schijnt te werken...

Ben er ook niet uit hoe ik die kan koppelen.
dit dus:

Dat ding zit gewoon in de standaard 1.5 (cupcake) build.HammerT schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:40:
Weet iemand hoe wij in nederland de voice search kunnen enablen? Ik lees dat het voor US gebruikers met de cupcake update is gekomen.
dit dus:
[afbeelding]
En om mijn G1 nou te bricken zie ik ook niet zitten.. Bovendien weet ik niet of het mogelijk is mijn EU g1 te rooten, waar inmiddels cupcake (1.5) + security fix al op draait..
als iemand me kan helpen, graag
[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 15-06-2009 16:31 ]
is everything cool?
Niet in de nl cupcake. Heb 1.5 draaien maar heb deze button ook niet.falcon4ever schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:08:
[...]
Dat ding zit gewoon in de standaard 1.5 (cupcake) build.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat komt dan waarschijnlijk doordat de spraakherkenning nog niet goed werkt met andere talen dan Engels.m0nk schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:56:
[...]
Niet in de nl cupcake. Heb 1.5 draaien maar heb deze button ook niet.
En dat weet ik uit ervaring
ALs ik nu naar sms ga duurt 't 8sec. om op te starten, ik vond dit de beste phone ever.
Maar wordt tegenwoordig met de dag trager in gebruik
Persoonlijk heb ik het nu 1x gehad met de cupcace release en ook een keer met de "pre-cupcace".
Er is al een bugreport van samen met een "fix". Het probleem dat ik heb is dat google nog niet gereageerd heeft. Zijn er meer mensen met dit probleem of ben ik de enige?
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Full reset al geprobeerd? of gebruik je add-ons van aHome ofzo? Als ik namelijk 'messaging' start, start die cold 4 sec, en daarna vrijwel instant (1-2 sec).himlims_ schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:17:
Zijn er toepassingen / tweakers / hacks (?) om de snelheid van de phone te verbeteren of terug te krijgen.
ALs ik nu naar sms ga duurt 't 8sec. om op te starten, ik vond dit de beste phone ever.
De ION rom is een stuk sneller dan de standaard 1.5 cupcake. Root je phone en zet die erop (www.xda-developers.com). Verder moet je zo veel mogelijk geheugen vrij houden. Dus apps installeren op de SD bijvoorbeeld is slim. Bij mij start hij nu cold 1.5 seconden, daarna < 1 seconde!himlims_ schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:17:
Zijn er toepassingen / tweakers / hacks (?) om de snelheid van de phone te verbeteren of terug te krijgen.
Moet je voor het apps installeren op de SD card nog iets speciaals doen, of werkt dat met de ion rom standaard?disweb schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:06:
[...]
De ION rom is een stuk sneller dan de standaard 1.5 cupcake. Root je phone en zet die erop (www.xda-developers.com). Verder moet je zo veel mogelijk geheugen vrij houden. Dus apps installeren op de SD bijvoorbeeld is slim. Bij mij start hij nu cold 1.5 seconden, daarna < 1 seconde!
Maar, zoals ik al zei was het mij niet gelukt totdat ik er geen zin meer in had, over een tijdje nog eens proberen
Is een EU versie van de G1 waar cupcake 1.5 + security fix op draait nog te rooten dan?disweb schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:06:
[...]
De ION rom is een stuk sneller dan de standaard 1.5 cupcake. Root je phone en zet die erop (www.xda-developers.com). Verder moet je zo veel mogelijk geheugen vrij houden. Dus apps installeren op de SD bijvoorbeeld is slim. Bij mij start hij nu cold 1.5 seconden, daarna < 1 seconde!
is everything cool?
Tja, dat rooten is geen probleem, ik heb een Developer Phone.disweb schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:23:
Mij is het nog niet gelukt om de Apps op SD te zetten. Je moet ten eerste je telefoon Rooten, maar dat is toch al nodig als je de ION rom erop wil flashenDaarna kun je een programma 'Apps2SD 2' downloaden en met wat voorbereiding en commando's kun je 'gemakkelijk' je apps op SD zetten.
Maar, zoals ik al zei was het mij niet gelukt totdat ik er geen zin meer in had, over een tijdje nog eens proberen
Kun je misschien een link plaatsen naar de howto?
Nope, geen USB stick of externe HDD meer aanwezig. Het valt me op dat het bij alle pc's waarop ik hem aansluit voorkomt (WinXP/Vista/7, OSX 10.4/10.5.5/10.5.6/10.5.7, Ubuntu/ Fedora, etc). Het lijkt me eerder dat er een defect is aan de telefoon zelf als ik het zo bekijk.stavast schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:04:
[...]
heb je toevallig een usb stick in je computer zitten. ik had laatst namelijk mijn usb stick laten zitten en toen mijn G1 aangesloten. de usb stick kreeg als naam H:\, normaal heet mijn G1 zo op de computer. hierdoor herkende de computer mijn G1 niet meer. de sd kon ik toen ook niet mounten, de G1 werd niet eens herkent als adb apparaat.
via schijf beheer heb ik een andere letter eraan kunnen knopen en sinds dien werkt het weer.
kijk anders voor de grap eens bij schijfbeheer, dan kan je zien of hij wel herkent wordt.
Bij Windows Schijfbeheer verschijnt er ook geen disk van 8GB.
[ Voor 30% gewijzigd door Fusajiro_x op 16-06-2009 17:25 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Het interne geheugen van mijn Android begint aardig vol te lopen en zou graag gewoon mijn Apps op SD willen hebben, daar moet je hem dus voor rooten.
Heb hem al 1x proberen te rooten maar toen ging het mis en was ik hem twee weken kwijt.. wil ik graag niet weer hebben!
Dus ik was benieuwd naar jullie ervaringen, welke handleiding heb je hiervoor gebruikt, hoe voorkom je dat het fout gaat, etc. etc.
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
nu zal ik wel gemod worden maar wie weet mag het. je kan even kijken op dit forumcyberrobin schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:45:
Zijn er veel mensen hier die hun telefoon geroot hebben?
Het interne geheugen van mijn Android begint aardig vol te lopen en zou graag gewoon mijn Apps op SD willen hebben, daar moet je hem dus voor rooten.
Heb hem al 1x proberen te rooten maar toen ging het mis en was ik hem twee weken kwijt.. wil ik graag niet weer hebben!
Dus ik was benieuwd naar jullie ervaringen, welke handleiding heb je hiervoor gebruikt, hoe voorkom je dat het fout gaat, etc. etc.
daar hebben we een aantal goede handleidingen staan.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Daarna heb ik deze guide gevolgd: http://www.androidandme.c...id-g1-to-install-cupcake/
Werkte voor mij goed, eerste keer was de goldcard niet goed gegaan dus kreeg ik een foutmelding bij het flashen van de oude image (werd geweigerd). Daarna nog een keer gedaan en toen was het gewoon gelukt
Ja.Muppet schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:36:
Even voor de zekerheid ... als je telefoon aangesloten hebt. Krijg je op je telefoon een USB notification. Die openen en dan " Mount " klikken op je telefoon wel gedaan toch?
Het was al eerder vermeld in dit topic (stukje terug tho), ik krijg die hele notification dus niet meer
Zelfs niet als ik via Anycut een snelkoppeling maak naar SD-card en dan standaard Mass-Storage aanvink
Thanx, goldcard had ik al gemaakt, die had ik nog van de vorige (mislukte) keer rootendisweb schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:26:
Een G1 met Cupcake 1.5 en de beveiliginsupdate is gewoon te rooten, dat heb ik ook gedaanOmdat je een EU versie hebt moet je eerst een goldcard aanmaken, dat kan via het eerste deel van deze handleiding: http://www.androidworld.n...ndows-wm-device-t641.html
Daarna heb ik deze guide gevolgd: http://www.androidandme.c...id-g1-to-install-cupcake/
Werkte voor mij goed, eerste keer was de goldcard niet goed gegaan dus kreeg ik een foutmelding bij het flashen van de oude image (werd geweigerd). Daarna nog een keer gedaan en toen was het gewoon geluktApps2SD helaas nog niet...
Hoezo lukt het Apps2SD nog niet dan?
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Heb het al gevonden, mijn kabeltje blijkt stuk te zijn -_-Fusajiro_x schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:15:
[...]
Ja.
Het was al eerder vermeld in dit topic (stukje terug tho), ik krijg die hele notification dus niet meer
Zelfs niet als ik via Anycut een snelkoppeling maak naar SD-card en dan standaard Mass-Storage aanvink
Vreemd dat ie wel wou laden

Toch bedankt voor de hulp mensen!
[ Voor 8% gewijzigd door Fusajiro_x op 17-06-2009 10:51 ]
offtopic: in de (normale) USB kabel zitten 4 draadjes: 2 voeding en 2 data, als 1 van de 2 data draadjes defect is dan werkt het laden nog wel maar de data niet meerFusajiro_x schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:51:
[...]
Heb het al gevonden, mijn kabeltje blijkt stuk te zijn -_-
Vreemd dat ie wel wou laden
Toch bedankt voor de hulp mensen!
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Op de een of andere manier ging dat fout. Je moet eerst wat commando's uitvoeren en daarna via het programma, alleen het programma zei dat ik het nog niet goed had gedaan, nog een keer geprobeerd lukte het weer niet... ik doe dus zelf iets fout al weet ik niet watcyberrobin schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:32:
[...]
Thanx, goldcard had ik al gemaakt, die had ik nog van de vorige (mislukte) keer rooten
Hoezo lukt het Apps2SD nog niet dan?
Zeker te proberen waard!
Ah, thanks for the infoTim_bots schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:20:
[...]
offtopic: in de (normale) USB kabel zitten 4 draadjes: 2 voeding en 2 data, als 1 van de 2 data draadjes defect is dan werkt het laden nog wel maar de data niet meer
Zou de Magic ook te rooten zijn?M3 SMGII schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:20:
ik draai een versie van The Dude's 1.5 Rom met wat ION erin en die is supersnel!Had daarvoor JF1.5 maar was toch af en toe te traag. Nu heb ik alle apps op sd (+/- 110 apps) en de telefoon loopt niet vast of hapert niet eens.
Zeker te proberen waard!
al gedaan
Bedoel je dan dat ie zelfs sneller is dan de default ROM?? Heb de Magic nu sinds dinsdag en ondanks de tevredenheid is 'ie soms best wel (erg...) traag. Druk je op Home vanuit je browser, zie je de "desktop" zonder icoontjes en moet je gewoon iets van 8 seconden wachten eer ze er staan. Vaag vind ik dat.M3 SMGII schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:20:
ik draai een versie van The Dude's 1.5 Rom met wat ION erin en die is supersnel!Had daarvoor JF1.5 maar was toch af en toe te traag. Nu heb ik alle apps op sd (+/- 110 apps) en de telefoon loopt niet vast of hapert niet eens.
Zeker te proberen waard!
Lijkt me wel eng, zo'n andere ROM er op te zetten. Maar als het voornamelijk voordelen biedt...
Nickname does not reflect reality
Kun je me steekwoorden geven hoe je dit gedaan hebt?
Want ik heb ook af en toe dat hij traag is.
Wat ik ook opmerk is dat de standaard muziekspeler met afspelen van bluetooth ook erg traag is.
Als ik via de radio met bluetooth een nummer wil skippen doet hij er soms wel 10 seconden over.
Gebruik ik Meridian player dan is het een fractie van een seconden
Maar goed..
Ik wil dus ook rooten!
google "how to root htc magic" 8ste van boven. lijkt me wel wat, staat ergens nog een linkje in dat topic, ergens aan het begin.DaJohn schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:37:
[...]
Kun je me steekwoorden geven hoe je dit gedaan hebt?![]()
Want ik heb ook af en toe dat hij traag is.
Wat ik ook opmerk is dat de standaard muziekspeler met afspelen van bluetooth ook erg traag is.
Als ik via de radio met bluetooth een nummer wil skippen doet hij er soms wel 10 seconden over.
Gebruik ik Meridian player dan is het een fractie van een seconden![]()
Maar goed..
Ik wil dus ook rooten!
pff.. ik word echt gek van al die verschillende topics over android os, software, zus, zo.. bla bla bla
Anoniem: 189953
Pas op, dat mag je hier niet roepen hoor, ook daar is een apart topic voor (serieus!).stavast schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:29:
pff.. ik word echt gek van al die verschillende topics over android os, software, zus, zo.. bla bla bla
(maar met 3 posts per dag hier ben je echt niet de enigste

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 20-06-2009 22:14 ]
ja hij is zeker sneller dan default rom omdat die standaard de applicaties op de telefoon zet en dan raakt het interne geheugen vol. Hoe voller hoe trager en meer haperingen. Voordien waren al mijn apps op de telefoon (zo een 80apps) en kreeg lange laadtijden en duurde het even voor alles terug op zijn plaats stond.Brad Pitt schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 10:40:
[...]
Bedoel je dan dat ie zelfs sneller is dan de default ROM?? Heb de Magic nu sinds dinsdag en ondanks de tevredenheid is 'ie soms best wel (erg...) traag. Druk je op Home vanuit je browser, zie je de "desktop" zonder icoontjes en moet je gewoon iets van 8 seconden wachten eer ze er staan. Vaag vind ik dat.
Lijkt me wel eng, zo'n andere ROM er op te zetten. Maar als het voornamelijk voordelen biedt...
Nu staan alle apps op de SD card (meer dan 100 apps) en geen vastlopers. Wel af en toe na een zware app te draaien. Maar is toch wel veel beter dan de originele ROM.
De eerste keer is het inderdaad eng, want je hebt schrik dat de telefoon brickt. Maar nu heb ik er geen schrik van. Gewoon de telefoon goed volladen en dan updaten maar. Duurt nog geen 5min.
Anoniem: 255075
Echter krijg ik um nog niet aan de praat vanaf een Vista share(mijn iTunes map). De app wil sowieso maar 1 map copieren, maar skipt alles
Iemand meer succes?
Facebook, Twitter, Flickr etc.. en exchange support! Dus als je het aandurft.. it's worth it!
wat screendumps (kweenie of de pics te groot zijn, anders mag een mod het editen)

[ Voor 32% gewijzigd door FREAKJAM op 21-06-2009 14:03 ]
is everything cool?
nope theme wel maar ziet er iets anders uit.Anoniem: 255075 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:33:
Die weerwidget is erg mooi. Is die niet toevallig voor de cupcake te krijgen?
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
superB
Yup. TeleNav: http://blogs.zdnet.com/cell-phones/?p=665inXs schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:42:
Mijn hi loopt bijna af en wil toch graag een android phone kopen. Wat ik alleen nog een beetje mis, of naja niet echt kan vinden is gewoon fatsoenlijke gesproken navigatie ala tomtom, of igo.. nav4all vind ik er niet echt heel lekker uitzien, maar ik ken het verder niet, die andere open source heeft nog geen NL maps.. Het is voor mij toch wel een vereiste.. Het mag best betaald zijn. Iemand toevallig wat nieuws dat ik gemist heb?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C32qcEi2Fww]
Verdere discussie daarover graag hier: Android Software & Discussie
ander android nieuws: http://www.androidcentral.com/
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-06-2009 23:22 ]
Dat herken ik van mijn G1: 5 - 10 seconden een desktop zonder icoontjes. Ik was eigenlijk ook niet van plan te gaan rooten, maar door dit soort vertragingen zit ik er nu wel aan te denken.Brad Pitt schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 10:40:
[...]
Bedoel je dan dat ie zelfs sneller is dan de default ROM?? Heb de Magic nu sinds dinsdag en ondanks de tevredenheid is 'ie soms best wel (erg...) traag. Druk je op Home vanuit je browser, zie je de "desktop" zonder icoontjes en moet je gewoon iets van 8 seconden wachten eer ze er staan. Vaag vind ik dat.
In ieder geval over een aantal maanden Flash op Android: http://www.talkandroid.co...sh-player-10-for-android/
Het wordt eens tijd.
Ik heb daar (gelukkg) geen last van. Draaien jullie soms aHome, vage widgets die het vertragen, of andere custom dingen oid?croxz schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:47:
[...]
Dat herken ik van mijn G1: 5 - 10 seconden een desktop zonder icoontjes. Ik was eigenlijk ook niet van plan te gaan rooten, maar door dit soort vertragingen zit ik er nu wel aan te denken.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 22-06-2009 19:24 ]
Huh?k7of9 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:22:
In ieder geval over een aantal maanden Flash op Android: http://www.talkandroid.co...sh-player-10-for-android/
Het wordt eens tijd.
Volgens mij is er bijna geen enkele telefoon die flash ondersteund!
Ik heb het wel eens geprobeerd op WM, maar dat werkte voor geen meter. En voor de iphone is het er ook niet...
dan moet je wat beter zoekenBalachmar schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 08:36:
[...]
Huh?
Volgens mij is er bijna geen enkele telefoon die flash ondersteund!
Ik heb het wel eens geprobeerd op WM, maar dat werkte voor geen meter. En voor de iphone is het er ook niet...
De rosie builds van android ondersteunen ook flash als ik me niet vergis.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nou, ik ben niet helemaal gek hoor:Boeboe schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:01:
[...]
dan moet je wat beter zoeken
De rosie builds van android ondersteunen ook flash als ik me niet vergis.
http://www.adobe.com/mobile/supported_devices/handsets.html
Als ik daar zo doorheen loop zijn er +- 3 devices die hier in Europa beschikbaar zijn die niet van Nokia af komen.
Nokia heeft inderdaad veel Flash ondersteuning. Dat doet mij denken dat het Flash dus goed beschikbaar is voor Symbian. Met de versie voor windows mobile, had ik slechte ervaringen. En dan zijn er nu eigenlijk nog 2 andere grote osen. Iphone en Android, waarvan de iphone het ook nog niet ondersteund.
Neu niet dat ik weet. Zeker geen aHome. Heb alleen deze dingen op de achtergrond draaien:Anoniem: 69767 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:23:
Ik heb daar (gelukkg) geen last van. Draaien jullie soms aHome, vage widgets die het vertragen, of andere custom dingen oid?

En deze widgets op de desktop (maar linkjes gedaan anders wordt het zoveel): links, midden, rechts.
Gisteren eens geteld. Na het sluiten van de browser (niet eens na een "hevige" surfsessie) 25 seconden moeten wachten op een desktop met icoontjes... Dat is nogal wat. Waarom dat is, geen idee. Zóveel draait er niet.
Ik denk dat je gewoon eens je toestel moet resetten en één voor één een app moet toevoegen om te kijken welke de vertraging veroorzaakt. Het ligt iig niet aan de G1/Android: ik heb altijd binnen max paar seconden de desktop als ik de homeknop gebruik vanuit een andere app, zelfs vanaf een zware webpagina.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:07:
[...]
Neu niet dat ik weet. Zeker geen aHome. Heb alleen deze dingen op de achtergrond draaien:
[afbeelding]
En deze widgets op de desktop (maar linkjes gedaan anders wordt het zoveel): links, midden, rechts.
Gisteren eens geteld. Na het sluiten van de browser (niet eens na een "hevige" surfsessie) 25 seconden moeten wachten op een desktop met icoontjes... Dat is nogal wat. Waarom dat is, geen idee. Zóveel draait er niet.
Welke rom is dit eigenlijk? Op mijn rosie build ontbreekt de weather widget en krijg ik exchange sync niet aan de praatFREAKJAM schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:51:
Het is me na uren geklungel gelukt om Rosie te draaien op mijn T-mobile G1. Heb hem eerst geroot, en daarna Rosie erop gezet. Hij was wel erg traag, maar gelukkig waren er scripts te vinden die her en der wat kon tweaken. Het ziet er allemaal erg gelikt uit en erg leuke widgets
Facebook, Twitter, Flickr etc.. en exchange support! Dus als je het aandurft.. it's worth it!
wat screendumps (kweenie of de pics te groot zijn, anders mag een mod het editen)
[afbeelding] [afbeelding]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Had het al op de eerste dag, toen er nog zo goed als niets op stond... Meerdere mensen hebben dit trouwens hoor, is geen incidenteel gebeuren. En bij resetten is denk ik elke configuratie ook weer default, en ben nu net blij hoe alles staat ingesteld en zoAnoniem: 69767 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:15:
Ik denk dat je gewoon eens je toestel moet resetten en één voor één een app moet toevoegen om te kijken welke de vertraging veroorzaakt. Het ligt iig niet aan de G1/Android: ik heb altijd binnen max paar seconden de desktop als ik de homeknop gebruik vanuit een andere app, zelfs vanaf een zware webpagina.
Rosie is een nieuwe android versie?FREAKJAM schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:51:
Het is me na uren geklungel gelukt om Rosie te draaien op mijn T-mobile G1. Heb hem eerst geroot, en daarna Rosie erop gezet. Hij was wel erg traag, maar gelukkig waren er scripts te vinden die her en der wat kon tweaken. Het ziet er allemaal erg gelikt uit en erg leuke widgets
Hopelijk is die wel sneller, ik heb van de week tot twee keer toe mijzelf kunnen behoeden me de telefoon niet tegen de muur te parkeren.
Ik vind android geweldig, maar ... zooooooooooooooooo traag, zelfs WM lijkt snel vergeleken hierbij.
Zijn er bepaalde tools / scripts om de snelheid omhoog te schroeven? Of hw mods?
Leuk programaatje, ik heb net de betaalde versie gedownload. Wat ik wel vreemd vind is dat ik hele andere applications heb draaien dan jij:Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:07:
[...]
Neu niet dat ik weet. Zeker geen aHome. Heb alleen deze dingen op de achtergrond draaien:
- Autolock - Active
- Phonebook - Service
- Locale - Service
- E-mail - Idle
- Gmail - Idle
- Market - BackG
- Advanced Task Manager - ForeG
[Edit]
Ik zie trouwens dat de meeste (alle?) applicaties ook als proces draaien. Kan het kwaad om de applicatie af te sluiten en wordt de telefoon dan sneller?
[ Voor 12% gewijzigd door croxz op 23-06-2009 11:03 ]
Ik denk dat wij op de computer ook andere dingen geïnstalleerd zullen hebben denk je niet?
Zag trouwens weinig verschil tussen de betaalde en de gratis versie van die applicatie dus had hem weer uninstalled. Zijn er dingen die wél handig zijn bij de betaalde versie? Dan koop ik 'm weer
Rosie is de android interface die door htc ontwikkelt is en de closed source htc core nodigheeft. Voor snelheid moet je hem zeker niet installeren aangezien hij momenteel allesbehalve optimaal is: Zonder de apps to SD tweak is hij ronduit onbruikbaar.himlims_ schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:52:
[...]
Rosie is een nieuwe android versie?
Hopelijk is die wel sneller, ik heb van de week tot twee keer toe mijzelf kunnen behoeden me de telefoon niet tegen de muur te parkeren.
Ik vind android geweldig, maar ... zooooooooooooooooo traag, zelfs WM lijkt snel vergeleken hierbij.
Zijn er bepaalde tools / scripts om de snelheid omhoog te schroeven? Of hw mods?
De "gewone" open source android builds zijn meer dan snel genoeg. Ikzelf was altijd meer dan tevreden met jezusfreke's builds en op xda-developers is iemand bezig met een extreem geoptimaliseerde android build. Misschien de moeite waard om eens te proberen
Natuurlijk moet je een applicatie geinstalleerd hebben voordat het in deze lijst kan verschijnen, maar omgekeerd staat niet elke geinstalleerde applicatie in deze lijst. Het lijkt me een lijstje van applicaties die (op de achtergrond) draaien. Wat ik niet begrijp is wat bepaalt of een applicatie op de achtergrond blijft draaien.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:04:
[...]
Ik denk dat wij op de computer ook andere dingen geïnstalleerd zullen hebben denk je niet?
Bij mij draaien o.a. GMail en Market in de achtergrond, allebei applicaties die jij ook hebt maar bij jou niet draaien.
Ik kon de light versie niet vinden op Market en moest dus wel de betaalde downloaden. Aan de hand van je screenshot lijken ze me echter precies het zelfde. Ik vermoed dat ze de gratis versie hebben terug getrokken en vervangen voor (dezelfde) betaalde versie.Zag trouwens weinig verschil tussen de betaalde en de gratis versie van die applicatie dus had hem weer uninstalled. Zijn er dingen die wél handig zijn bij de betaalde versie? Dan koop ik 'm weer
Deze sluit ik na gebruik altijd af met dat proggie. Ding heeft toch al te weinig geheugen, dus weg ermee. Al schijnt Android achtergrondtaken er uit te knallen als het nodig is. GMail gebruik ik eigenlijk zelden, alleen Hotmail account check ik met de Android.croxz schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:13:
[...]
Bij mij draaien o.a. GMail en Market in de achtergrond, allebei applicaties die jij ook hebt maar bij jou niet draaien.
Inderdaad! Net even gekeken en hij is verdwenen! Had ook de Light versie eerst gedaan, vond het supercool, dus de betaalde gedownload, zag geen verschil en maar weer uninstalled. Zal hem wellicht alsnog wel kopen hoor, gebruik het 10x per dag of zo, dus die $0.99 is dan ook de moeite niet.Ik kon de light versie niet vinden op Market en moest dus wel de betaalde downloaden.
Snap alleen het sort-by-rating gebeuren niet. Waarom staan niet de apps bovenaan met de mééste sterretjes? Sowieso is het zoeken vaak irritant, hoofdlettergebruik e.d., je zou van Google wel iets anders verwachten
[ Voor 101% gewijzigd door Ginz op 23-06-2009 20:12 ]
Je hebt op dit moment verscheidene Rosie-roms. TwistedHero en JACHero. Deze roms draaien al aardig soepel en worden vrij frequent bijgewerkt. Magoed ze werken idd bij lange na niet zo soepel als de JF rom en de Cyanogenrom. De Ophone is ook iets om naar uit te kijken denk ik!Boeboe schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:15:
[...]
Rosie is de android interface die door htc ontwikkelt is en de closed source htc core nodigheeft. Voor snelheid moet je hem zeker niet installeren aangezien hij momenteel allesbehalve optimaal is: Zonder de apps to SD tweak is hij ronduit onbruikbaar.
De "gewone" open source android builds zijn meer dan snel genoeg. Ikzelf was altijd meer dan tevreden met jezusfreke's builds en op xda-developers is iemand bezig met een extreem geoptimaliseerde android build. Misschien de moeite waard om eens te proberen
is everything cool?
Anoniem: 230001
En indien dit mogelijk is, hoe dan?
Alvast bedankt!
Voor zover ik weet vind je op http://www.cyrket.com/ alle applicaties die ook in de market zijn.Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:39:
Even een vraag voor iemand anders (en ben zelf ook benieuwd), is het mogelijk om zonder Androidfoon toegang te krijgen tot de Androidmarket zoals je via iTunes voor de iPhone kunt? Ik heb wel een website gevonden maar daar staan nauwelijks applicaties op, hooguit een paar honderd (als het er al zoveel zijn).
En indien dit mogelijk is, hoe dan?
Alvast bedankt!
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Daar kun je wel kijken wat erin zit, maar je kan ze daar niet downloaden.MethinX schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:49:
[...]
Voor zover ik weet vind je op http://www.cyrket.com/ alle applicaties die ook in de market zijn.
Dus ligt er een beetje aan wat je wilt. Wil je ze ook downloaden, dan kan dat vanuit de market alleen via de telefoon. Hoe anderen hun software verspreiden mogen ze zelf weten. (Want dat kan namelijk bij de Android wel, en iphone niet (standaard))
ik heb totaal geen issue's met GPS, en gebruik deze toch verrektes vaak. Vind dat ie sowieso het signaal erg snel op pakt.Anoniem: 35699 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:22:
Is er iemand die sportypal http://www.sportypal.com/ al geprobeerd heeft? Ik vraag me af of dat beter is dan My Tracks. Ik overweeg om een Android telefoon te kopen, maar hoorde ook slechte verhalen over de GPS van de G1, is dat beter sinds Cupcake? En kun je met Sportypal offline (zonder 3g) gegevens verzamelen of heb je echt 3g nodig?
En wat denk je over sportypal? gps is altijd nauwkeuriger dan 3g/gprs. Positie bepaling via cell info is te doen, maar minder nauwkeurig.
Dat is goed om te horen. Ik weet dat GPS nauwkeuriger is, maar ik vraag me eigenlijk af of ik My Tracks of Sportypal kan gebruiken als ik geen 3G beschikbaar heb, maar alleen thuis WiFi.himlims_ schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:30:
[...]
ik heb totaal geen issue's met GPS, en gebruik deze toch verrektes vaak. Vind dat ie sowieso het signaal erg snel op pakt.
En wat denk je over sportypal? gps is altijd nauwkeuriger dan 3g/gprs. Positie bepaling via cell info is te doen, maar minder nauwkeurig.
De snelheid van de fix is volgens mij verbeterd in Cupcake.Anoniem: 35699 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:44:
[...]
Dat is goed om te horen. Ik weet dat GPS nauwkeuriger is, maar ik vraag me eigenlijk af of ik My Tracks of Sportypal kan gebruiken als ik geen 3G beschikbaar heb, maar alleen thuis WiFi.
Verder heb je geen 3G nodig voor mytracks, maar dan heb je ook geen kaart info. Maar volgens mij kan hij best tracken, zonder dat. Opsturen van je data doe je dan via wifi. En ik denk dat je dat met sportpal ook kunt.
klik
Nu dus maar afwahten of het door HTC of door Google zelf gemaakt is. Maar het zal wel geen probleem zijn voor xda-developers om daar mooi in een costum rom te bakken
Verschil is alleen dat het echt flash is en geen flash lite! (zoals voor veel huidige telefoons geldt)
Lijkt me nu toch wel duidelijk dat het hele gerucht dat het hele Apple patent verhaal met betrekking tot multitouch op Android onzin is. Het zal waarschijnlijk wel door HTC zelf gemaakt zijn en niet upstream naar Android gaan
Ik hoop dat Google wakker wordt en multitouch implementeert. Ik ben hardstikke blij met m'n Magic maar als ik dit zo zie, bekruipt me toch het gevoel dat iets langer wachten niet zo gek geweest zou zijn.
zit zelf nu te twijfelen of k volgende maand een G1 ga kopen of nog eventjes wacht.. wil eigenlijk wel persee een qwerty toetsenbord, en alle nieuwe toestellen zijn zonder ._.
android since G1.
Multitouch zit al bijna sinds de release van android in de custom opensource buildsLijkt me nu toch wel duidelijk dat het hele gerucht dat het hele Apple patent verhaal met betrekking tot multitouch op Android onzin is. Het zal waarschijnlijk wel door HTC zelf gemaakt zijn en niet upstream naar Android gaan
Ja ok, maar het gaat mij meer om de publieke beschikbaarheid ervan in de officiele producten. Dat is uiteindelijk waar veruit de meeste mensen mee zullen werken.Boeboe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:48:
[...]
Multitouch zit al bijna sinds de release van android in de custom opensource builds
wordt het bericht dan eigenlijk verplaatst of wat.. ben wel benieuwd waar het overging. blijkbaar niets illegaal dat staat al vast. verder vind ik de beredenering echt geniaal!souljah1h schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:52:
[modbreak]Waarom denk je nou dat we daarvoor een apart topic gemaakt hebben?
En als iedereen hetzelfde denk als jou, kunnen we die net zo goed gaan sluiten. Maar dat doen we niet[/]
affijn, om het gezellig te houden:
heeft iemand wel eens het probleem dat wanneer je wilt bellen android "vast loopt" en dat je opnieuw je simkaart moet unlocken. gebruik jf 1.51 eropgezet voorafgegaan door fullwipe
ik heb zulke problemen ook gehad. Mijn telefoon liep ook regelmatig vast en reboot dan en moet je idd je simkaart unlocken. Op een gegeven moment gebeurde het bijna elke dagstavast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:38:
[...]
heeft iemand wel eens het probleem dat wanneer je wilt bellen android "vast loopt" en dat je opnieuw je simkaart moet unlocken. gebruik jf 1.51 eropgezet voorafgegaan door fullwipe
Toen heb ik dus ook een WIPE gedaan, en sinds dien nooit meer last van gehad. Ik heb nu wel veel minder applicaties geinstalleerd staan als toen.
Waarschijnlijk word het bij jou ook veroorzaakt door een malafide applicatie.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Ik heb een ADP besteld en je krijgt geen last van de douane, omdat de belastingen netjes betaald worden. Daarom zijn de verzendkosten ook zo hoog. Wordt ook gespecificeerd. Volgens mij 40 dollar verzendkosten en 100 dollar belasting als ik het zo uit mijn hoofd goed doe.ndsc schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:22:
Iemand een Android Dev Phone besteld via Google? Ik zit er aan te denken om er één te bestellen voor naast mijn HTC Magic om die voor het devven te gebruiken en met wat roms te spelen. Ik ben er alleen een beetje huiverig over wat betreft de douane. Ik heb geen zin om er langer op te wachten dan nodig is én dan ook nog eens extra belasting te betalen. Dus vandaar mijn vraag, wie heeft er één besteld en wat zijn jouw ervaringen?
heb er idd nu minder last van. het kwam mede doordat alle apps nog op mijn sd bleven staan. heb de ext2 partitie geformatteerd en nu doet hij het weer super!KnEuTeR schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:52:
[...]
ik heb zulke problemen ook gehad. Mijn telefoon liep ook regelmatig vast en reboot dan en moet je idd je simkaart unlocken. Op een gegeven moment gebeurde het bijna elke dagIk draai de unrooted tmobile 1.5.
Toen heb ik dus ook een WIPE gedaan, en sinds dien nooit meer last van gehad. Ik heb nu wel veel minder applicaties geinstalleerd staan als toen.
Waarschijnlijk word het bij jou ook veroorzaakt door een malafide applicatie.
Dit topic behandeld alleen de Cupcake-releases van Android. Het is dus geen dumptopic over alles wat met Android te maken heeft.
Het bespreken van software voor Android kan hier.