-snip-
[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-09-2009 20:41 . Reden: zie RoD hieronder ]
Anoniem: 69767
[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-09-2009 20:41 . Reden: zie RoD hieronder ]
[ Voor 37% gewijzigd door k7of9 op 27-09-2009 14:56 ]
Dank voor je snelle reactie! Zal die app eens proberen.k7of9 schreef op zondag 27 september 2009 @ 14:55:
Een dergelijke functie zit standaard niet ingebouwd. Belachelijk overigens, vind ik toch vrij essentiele functionaliteit.
Ik gebruik er een losse app voor:
Bookmark Manager
[url="market://search?q=pname:com.impulseapps.bookmarkmanagerfree"][afbeelding][/url]
Volgens mij niet. In ieder geval geen standaard functie in Android zelf. Ik ken die functie wel maar je kan hem toch ook gewoon opladen met de oplader? Dat de telefoon dan ook een beetje oplaadt wanneer je hem even aan de PC hebt hangen, tja dat kan toch geen kwaad verder?nightcrow schreef op zondag 27 september 2009 @ 18:52:
[...]
Dank voor je snelle reactie! Zal die app eens proberen.
Ben ook benieuwd of het mogelijk is om een telefoon met Cupcake aan te sluiten op de PC via USB zonder dat hij oplaadt. Bij WinMo had je daar een simpele functie voor, kan die in Android 1.5 niet vinden. Is het überhaupt mogelijk? Laad mijn Galaxy namelijk liever op via de meegeleverde oplader ipv telkens een beetje als ik hem aansluit op de PC.
23 maartsmeerbartje schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:38:
Iemand enig idee wanneer we 1.6 kunnen verwachten voor de non-rooted G1?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Landelijke storing Vodafone GPRS data netwerkMHTC06 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:19:
Ik zag gisteravond op www.androidspin.com dat 1.6 is uitgerold.
Even wat anders. Internet werkt niet meer op mijn telefoon, heb gewoon Vodafone, instellingen staan goed. Toen ik ging slapen werkte het, toen ik wakker werd was het weg. Bij Vodafone gekeken maar er is geen storing gemeld. Iemand anders ook last hiervan??
https://powershellisfun.com
Thnks! jammer dat ik het op de site van Vodafone niet kon vinden... lekkere service weer...
Ja, 1.6 voor de ADP is nu officieel uit.MHTC06 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:19:
Ik zag gisteravond op www.androidspin.com dat 1.6 is uitgerold.
Even wat anders. Internet werkt niet meer op mijn telefoon, heb gewoon Vodafone, instellingen staan goed. Toen ik ging slapen werkte het, toen ik wakker werd was het weg. Bij Vodafone gekeken maar er is geen storing gemeld. Iemand anders ook last hiervan??
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Kan je die update ook flashen op een geroot toestel??Balachmar schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:54:
[...]
Ja, 1.6 voor de ADP is nu officieel uit.
Ik heb hem vanochtend op mijn telefoon gezet. Vervolgens 2 uur bezig geweest om uit te vinden waarom mijn internet het ook niet deed (Ook vodafone) zie ik 30 min geleden het bericht op de frontpage.
Sommigen zeggen van wel, maar er staat vrij nadrukkelijk bij dat het alleen voor de ADP is. Maar dat is waarschijnlijk om gezeur te voorkomen. Echter ik wil niet verantwoordelijk zijn, voor als het fout gaat. Maar er zou nog een klein foutje in de ADP 1.6 image zitten. (hoewel ik er geen last van had) Dus ik zou nog even wachten.MHTC06 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:16:
[...]
Kan je die update ook flashen op een geroot toestel??
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Anoniem: 265602
Heb het ook wel eens gehad; volgens mij heb je dan nog steeds 68% en loopt die 95% gewoon keihard naar benden.Anoniem: 265602 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:33:
Hebben jullie wel eens gemerkt dat als je accu op 68% staat (terwijl die wel aan het laden is), na het opstarten ineens 95% is? Hoe kan dat? En is dat dan een werkelijk percentage, of gewoon onzin?
Ik vind die batterij helemaal vaag. Als ik kijk naar het verbruik erbvan dan is ie het meeste kwijt aan 'mobiel stand-by' en 'telefoon inactie' . 'k zie net trouwens ook dat 'akmd' stroom gebruikt en ik heb geen flauw idee wat dat is... iemand een idee?Anoniem: 265602 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:33:
Hebben jullie wel eens gemerkt dat als je accu op 68% staat (terwijl die wel aan het laden is), na het opstarten ineens 95% is? Hoe kan dat? En is dat dan een werkelijk percentage, of gewoon onzin?
Dat is het proces dat het kompas en de accelerometer data uitleest.MHTC06 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:44:
'k zie net trouwens ook dat 'akmd' stroom gebruikt en ik heb geen flauw idee wat dat is... iemand een idee?
Ik laat m vandaag wel ff helemaal leeg gaan en ga dan daarna eens kijken. Bedankt voor de tip.djengizz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:11:
Als je batterij info niet lijkt te kloppen is het misschien een goed idee om een keer een reset uit te voeren door de batterij helemaal leeg te laten lopen totdat het toestel zichzelf uitschakelt en het vervolgens weer helemaal op te laden (100%) met de gewone lader (niet over USB). Dit zou de batterij data moeten resetten.
[...]
Dat is het proces dat het kompas en de accelerometer data uitleest.
Ik weet niet of hier nog iets aan te doen is. Misschien scheelt het als je GPS uit hebt staan en de 'stand automatisch wijzigen bij draaien' uit zet in de instellingen maar dat is puur een gok, nooit getest.MHTC06 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:13:
Dan vreet dat proces meer stroom dan ik dacht... meer dan mn telefoongesprekken en mn smsjes...
GPS staat, als ik t niet gebruik, altijd uit... En het kantelen is toch wel iets dat er zekr bij hoort dus dat laat ik aan staan... op zich viel het percentage wel mee, Stand-by staan kost meer stroom (ongeveer de helft van het verbruikte bij een batterij die 8 uur daarvoor is opgeladen en daarna op 75% staat. die 8 uur is trouwens voor het meeste slaaptijd geweest dus weinig gebruikt...)djengizz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:21:
[...]
Ik weet niet of hier nog iets aan te doen is. Misschien scheelt het als je GPS uit hebt staan en de 'stand automatisch wijzigen bij draaien' uit zet in de instellingen maar dat is puur een gok, nooit getest.
Als ik vragen mag, tegen wie heb je het? Als het gaat over het verbruik van de batterij dan even het volgende:RoD schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:50:
Dit is geen problementopic. Graag daarvoor een eigen topic openen.
Kwam vandaag de app Bookmark Backup & Restore tegen. Hiermee kun je je bookmarks sorteren op alfabetische volgorde en tevens een backup van je bookmarks maken op je SD card en deze restoren. Best handig als je vaak firmware updates krijgt zoals de Galaxy.k7of9 schreef op zondag 27 september 2009 @ 14:55:
Een dergelijke functie zit standaard niet ingebouwd. Belachelijk overigens, vind ik toch vrij essentiele functionaliteit.
Ik gebruik er een losse app voor:
Bookmark Manager
[url="market://search?q=pname:com.impulseapps.bookmarkmanagerfree"][afbeelding][/url]
Bookmarks worden toch online opgeslagen?nightcrow schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:01:
[...]
Kwam vandaag de app Bookmark Backup & Restore tegen. Hiermee kun je je bookmarks sorteren op alfabetische volgorde en tevens een backup van je bookmarks maken op je SD card en deze restoren. Best handig als je vaak firmware updates krijgt zoals de Galaxy.
Die was ik ondertussen ook tegengekomen idd, werkt primanightcrow schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:01:
[...]
Kwam vandaag de app Bookmark Backup & Restore tegen. Hiermee kun je je bookmarks sorteren op alfabetische volgorde en tevens een backup van je bookmarks maken op je SD card en deze restoren. Best handig als je vaak firmware updates krijgt zoals de Galaxy.
Nee helaas niet. Zou wel heel mooi zijn als dat wel zou gebeuren, en ook een logische stap voor Google. Wellicht in Eclairsmeerbartje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:03:
[...]
Bookmarks worden toch online opgeslagen?
Dat kan wel met de Chrome browser voor desktops. Misschien dat het met Android 2.0 komt.smeerbartje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:03:
[...]
Bookmarks worden toch online opgeslagen?
Nog een UI ontwerp nodig? heb een tijdje geleden een concept voor een dergelijke app gemaakt.Balachmar schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:54:
[...]
Toevallig ben ik ermee bezig.
Ik heb alleen nog niet zo heel veel ervaring met de httpclient van apache in java.
Ik probeer het nu eerst in Python. Ik denk dat het daarmee makkelijker wordt om duidelijk te maken wat ik wil in java.
Mijn idee nu is een widget van 1x1 die het aantal euro's tegoed weergeeft.
Heeft natuurlijk niks met dit topic te maken...christiaann1985 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:16:
ik wil mijn telefoon terugbrengen omdat ik dode pixels zie, dus ik heb alle data gebackupt met mybackup pro.
Nou vraag ik me alleen af wat ik moet doen wanneer ik een nieuw toestel krijg, moet ik mybackup pro dan opnieuw kopen?
[ Voor 0% gewijzigd door TripleQ op 19-11-2009 12:19 . Reden: typo ]
Anoniem: 105138
Is het geen softwarefout? Slecht geïnstalleerde ROM of zoh?? Is ie geroot? Zet dan even een andewre ROM erop of knal deze er nog eens overheen. Anders misschien gewoon ff je NANDROID-backup teurgzetten?Anoniem: 105138 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:21:
Mjin geluid bij me google android G1 doet het niet meer. wat ik raar vind is dat hij opeens weg is. als ik oproep krijg hoor ik me beltoon ook niet meer. ik kan geen muziek luisteren, applicatie geluid enz. doet het ook niet. mediavolume staat vol aan. ik zal niet weten wat de probleem is enig idee??
Ik vind dit anders een bijzonder interessante discussie.RoD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:37:
[modbreak]Dit is geen problementopic, maar een discussietopic. Heb je een probleem, maak dan een eigen topic.[/]
[ Voor 5% gewijzigd door job op 15-12-2009 23:44 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq