• Zandweter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 21:30
:(
Vodafone ondervind momenteel een landelijke storing op het datanetwerk (GPRS/3G/HSDPA).
Wanneer de storing opgelost is, is mij niet bekend.

--- momenteel hebben wij in ieder geval geen verbinding met 150 M2M kaartjes verspreidt over europa.

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:09
Crap wij hebben er ook last van, al enig idee of dit ook voor hun blackberru service geld?

• Zandweter
Ooit had ik een direct lijntje naar de hogere regionen... nu moet ik ook wachten tot mijn 'service providers' mij op de hoogte brengen.

Vinden jullie het ook zo irritant dat onze telecom providers hier geen duidelijk inzicht in geven? De betere internetproviders doen dit toch ook.

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:02

-d-

MisterH75 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:53:
Crap wij hebben er ook last van, al enig idee of dit ook voor hun blackberru service geld?
Neem aan van wel, gaat ook gewoon over hetzelfde netwerk.

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:26

krietjur

Where am I?

Ik had het inmiddels ook gemerkt ja. Heeft Vodafone ergens online staan dat er een storing is? Kan het op de website niet vinden..

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 23:17

sanzut

It's always christmas time

Ik kan helaas ook niet op internet...

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
-d- schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:56:
[...]
Neem aan van wel, gaat ook gewoon over hetzelfde netwerk.
Lijkt mij ook. Er zijn geen aparte datafrequenties voor Blackberry of zo.

Maar hier dus ook niks in Rotterdam en dus kon ik niet vanuit de trein de spoorwijzigingen checken. :(

_██_
(ಠ_ృ)

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 14:41
Ik vond het al zo vreemd dat ik geen dataverbinding kon krijgen.
Deze storing is er al zeker sinds gisteren nacht 0h00, want toen wilden m'n emails er niet uit.
Je begint dan al snel aan je telefoon te twijfelen, bedankt voor deze mededeling!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:58
Zandweter schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:56:
De betere internetproviders doen dit toch ook.
Aangezien ik Vodafone tot één van die betere providers acht, had ik ook verwacht dat ik hier een melding en status/verwachting zou kunnen vinden.
Teleurgesteld ga ik nu maar koffie drinken...

• StevenK
  • Laatst online: 15:51
krietjur schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:58:
Ik had het inmiddels ook gemerkt ja. Heeft Vodafone ergens online staan dat er een storing is? Kan het op de website niet vinden..
Ik belde een uur gelegen naar de klantenservice en kreeg toen al direct een opname te horen: 'beste klant, wij hebben een storing met onder meer Vodafone Live en MMS diensten'

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• GH45T
  • Laatst online: 10-06 23:00
Inderdaad, op het 1200 nummer wordt een melding afgespeeld dat er een storing is. Ook niet echt handig om op internet te zetten dat de internet verbinding niet werkt.

Is te hopen dat het snel is opgelost, voor mij persoonlijk is het niet zo'n punt dat ik even geen internet op de telefoon heb, maar voor zakelijke gebruikers...

• krietjur
  • Laatst online: 16:26

krietjur

Where am I?

Hoezo niet handig om dat op internet te zetten? Die dingen worden veel zakelijk gebruikt, in ons geval zijn verkopers en servicemonteurs op pad met zo'n ding. Ik zit gewoon op kantoor, en dan vind ik het wel zo handig om op een internet pagina te kunnen zien dat er een storing is.

• Zandweter
krietjur schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:08:
Hoezo niet handig om dat op internet te zetten? Die dingen worden veel zakelijk gebruikt, in ons geval zijn verkopers en servicemonteurs op pad met zo'n ding. Ik zit gewoon op kantoor, en dan vind ik het wel zo handig om op een internet pagina te kunnen zien dat er een storing is.
Sterker nog als ik afhankelijk ben van goeie communicatie dan wil ik pro-actief geinformeerd worden. Ik ben nu 150 chauffeurs aan het sms'en dat ze moeten bellen bij problemen. Veel van hen waren al verbonden voor de storing en hebben niet in de gaten dat wij geen berichten van ze ontvangen.

Teleurgesteld ga ik nu ook maar koffie drinken... ;)

(btw: volgens mij lag het netwerk er gisteren na 2300 in ieder geval uit)

[ Voor 4% gewijzigd door Zandweter op 30-09-2009 09:21 ]

• DiveZoner
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26
Erg irri, slechte communicatie voor een dienst waar je toch best veel voor betaald.

Ik lees hier 23 u, 0 uur maar mijn telefoon heeft om half 4 vannacht nog succesvol gesynct. Wellicht doordat ie continue verbonden is (normaal dan).

Sign here: _________________

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:11
er staat opeens weer 3G op mijn telefoon maar er loopt nog geen data overheen. zullen nog druk bezig zijn

[ Voor 86% gewijzigd door m3gA op 30-09-2009 09:32 ]

Anoniem: 293346

Bij mij doet ie het nog niet...

• Frag1le
m3gA schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:30:
er staat opeens weer 3G op mijn telefoon maar er loopt nog geen data overheen. zullen nog druk bezig zijn
Hier precies hetzelfde, heb weer HSDPA verbinding alleen nog geen data verkeer.

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52
in utrecht ook storing.kan ondertussen weer verbinding maken met het 3g netwerk maar er gaat geen data over..

• StevenK
Puffin schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:27:
Erg irri, slechte communicatie voor een dienst waar je toch best veel voor betaald.
Ach, voor een tientje per maand verwacht ik nu niet echt dikke service.
Ik lees hier 23 u, 0 uur maar mijn telefoon heeft om half 4 vannacht nog succesvol gesynct. Wellicht doordat ie continue verbonden is (normaal dan).
Toen ik vanochtend mijn telefoon aanzette (5.15 uur) kreeg ik ook nog gewoon een sync.

• GH45T
  • Laatst online: 10-06 23:00
StevenK schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:37:
[...]

[...]

Toen ik vanochtend mijn telefoon aanzette (5.15 uur) kreeg ik ook nog gewoon een sync.
Vergis je hier niet in, ook de zakelijke gebruikers met draadloze verbindingen die stukken duurder zijn zitten op hetzelfde netwerk.

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:53
Hier ondertussen ook weer 3G verbinding, maar als ik me mail wil ophalen krijg ik meteen een melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Merkte het gisteravond rond middernacht al toen ik wilde gaan slapen, toen maar gewoon gelaten met de gedachten dat het de volgende dag wel weer zou werken.
Vanochtend lopen kloten met me telefoon, paar soft-resets en toen maar bedacht dat het ook wel eens aan Vodafone kon liggen :P

Dit topic maakt een hoop duidelijk, nu maar hopen dat het snel opgelost gaat zijn want het is toch wel erg vervelend ;(

• m3gA
[...]

[...]

het moet niet te veel moeite zijn om een melding op je site te zetten. bespaart de klantenservice veel werk en mij een hoop gezoek om te kijken wat er mis is met mijn telefoon ;) (gelukkig kwam een collega binnen die ook aan het klagen was over de verbinding)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

[...]

Jouw blox abbo is wat anders dan de data abbo's van onze TD en buitendiensten

250 voertuigen die niet bereikbaar zijn ( zelfs niet in noodgeval - boordcomputer stuurt ook niets uit )
en een 200 PDA's die sinds een paar weken de papieren opdrachtformulieren hebben vervangen.
niet alle monteurs hebben nu de juiste klantgegevens, alleen diegene die "toevallig" hun sync locaal gebruikt hebben
maar helaas komt niet iedereen eerst hiernaartoe ...

• m3gA
De mensen hier met een zakelijk abo van Vodafone lijken allemaal geen last te hebben..

• ralpje
  • Laatst online: 13:56

ralpje

Deugpopje

@freshmaker Dan vraag ik me af waarom je zulke bedrijfskritische processen afhankelijk maakt van één partij, nofi.

[ Voor 5% gewijzigd door ralpje op 30-09-2009 09:50 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Mike O
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08-2023
sanzut schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:59:
Ik kan helaas ook niet op internet...
Wel knap dat je deze post hebt gedaan ;-)

• TheVMaster
  • Laatst online: 14:03

TheVMaster

Moderator WOS
m3gA schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:48:
De mensen hier met een zakelijk abo van Vodafone lijken allemaal geen last te hebben..
Hier heb ik sinds afgelopen nacht ook problemen met de dataconnectie. Vodafone zakelijk overigens...

• Zandweter
Tja, 150 voertuigen met een abo van 5,65 p.m. + databundel van een tientje + extra data gebruik in roaming gebieden (irritante alpen landen).... minimaal €3000 per maand

en dan zijn wij nog zuinig met onze data (ca. 5MB gemiddeld per machine)

[ Voor 3% gewijzigd door Zandweter op 30-09-2009 09:54 ]

Anoniem: 278298

En wat dacht je van de grotere klanten die meer dan een "tientje" per maand betalen?

• m3gA
TheVMaster schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:52:
[...]

Hier heb ik sinds afgelopen nacht ook problemen met de dataconnectie. Vodafone zakelijk overigens...
blijken op de helpdesk toch een 20tal telefoontjes binnen te zijn gekomen. lijkt vrij willekeurig dus.

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 15:16
Kan gewoon mail versturen en ontvangen met mijn blackberry. Internetten is echter niet mogelijk.
Vreemd, je zou toch denken dat daar geen verschil in zit.

• StevenK
Anoniem: 278298 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:55:
[...]

En wat dacht je van de grotere klanten die meer dan een "tientje" per maand betalen?
Ik geef toch alleen aan dat *ik* niet veel service verwacht? Ik vraag me trouwens af of Voda überhaupt abonnementen heeft met hogere service, afaik zijn er alleen duurdere abonnementen, waarmee je ook met pc's etc, al dan niet via hogere snelheid, online kunt, zonder dat daar meer garanties worden geboden.

• Zandweter
Wellicht liggen hier dan toch kansen voor vodafone, hogere abo prijs voor een betere SLA met schade uitkering bij uitval van het netwerk

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Ik kan ook niet internetten op m'n mobiel. Ik krijg gewoon geen verbinding. Hopelijk is het snel opgelost.

NOSIG

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

StevenK schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:57:
[...]

Ik geef toch alleen aan dat *ik* niet veel service verwacht? Ik vraag me trouwens af of Voda überhaupt abonnementen heeft met hogere service, afaik zijn er alleen duurdere abonnementen, waarmee je ook met pc's etc, al dan niet via hogere snelheid, online kunt, zonder dat daar meer garanties worden geboden.
Hier denk ik hetzelfde over, ik betaal een tientje per maand voor best snel internet voor mijn mobiel. het heeft er bijna nooit uit gelegen.

Voor de mensen die van een mobiele verbinding afhankelijk zijn. Die hadden een 'plan B' moeten hebben. Hard maar waar

Pak je rust!

• DiveZoner
  • Laatst online: 28-02 14:26

Vraag niet om service, maar om simpele communicatie. Als er al ruim 10 uur problemen zijn, zou je een simpel bericht op een storingspagina mogen verwachten. Dat is toch niet te veel gevraagd, zelfs al kost het maar 10 euro per maand...

[ Voor 55% gewijzigd door DiveZoner op 30-09-2009 10:34 ]

Sign here: _________________

• iMars
  • Laatst online: 15:36

iMars

Full time prutser

Den the Man schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:15:
[...]

Hier denk ik hetzelfde over, ik betaal een tientje per maand voor best snel internet voor mijn mobiel. het heeft er bijna nooit uit gelegen.

Voor de mensen die van een mobiele verbinding afhankelijk zijn. Die hadden een 'plan B' moeten hebben. Hard maar waar
Precies, heel vervelend, maar dat zijn de SLA's. Als ze ervan afhankelijk zijn, hadden ze zakelijk mobiel internet moeten nemen (als dat er is, weet ik niet). En anders een backup, van een ander provider.

Koop hier mijn P1 reader :)

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 15:13
Den the Man schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:15:
[...]

Eensch.. Tegenwoordig lijkt het alsof we gewoon afhankelijk "moeten" zijn van internet! Is toch absurd! De koerier die gisteren langskwam hier klaagde steen en been dat hij met de tijd mee moest en gedigitaliseerd handtekening moest ontvangen en dat dit middels een netwerkverbinding doorgevoerd werd naar het hoofdkantoor van hun zodat ze ook konden zien wat de tijdsbestek was van de route zodat hij er ook misschien op aangesproken worden. Hij was er trouwens meer tijd mee kwijt dan het oude vertrouwde papiertje.. Ik zeg niet dat het verkeerd is dat gedigitaliseerd wordt, maar er is toch wel hopelijk gedacht aan noodgevallen?!

[ Voor 6% gewijzigd door DaJohn op 30-09-2009 10:30 ]

• Zandweter
UIteraard hebben we ook niet voor niets een gsm aan de chauffeurs gegeven... op een ander netwerk dan vodafone.

Grappig is dat nu in eens niemand meer zonder kan/wil terwijl toen het werd ingevoerd er alleen maar geklaagd werd.

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26
Vanochtend bij Tilburg geen dataverkeer mogelijk en nu op m'n werk in Rotterdam ook nog steeds niet.

Op Vodafone.nl:
"In verband met een storing in onze systemen zijn My Vodafone Privé, My Vodafone Zakelijk, Vodafone live! en MyWeb op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak."

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 13:05

mindcre8r

Tradepedia

bla bla de exchange server doet het niet bla bla :) ik kon al niks vinden.

kan gebeuren dit.

Bears and Bulls

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24

EntonoX

Team leider

Hier ook problemen.

Voor de mensen met de "hadden ze maar een plan B moeten hebben" opmerkingen. Dit is niet altijd mogelijk. Neem bv. M2M dit zijn kleine kastje met een GSM/GPRS module. Vrijwel 99,9% van de verkrijgbare M2M modules kunnen nog maar met 1 SIM kaart overweg, als hier dus toevallig een Vodafone Data Basis kaart in zit en er komt een storing dan heb je dus pech.
Voor zover ik weet zou plan B dan een Dual SIM oplossing moeten zijn, ten eerste kan dit bij de meeste M2M (nog) niet en ten tweede heb je dan dubbele abonnementskosten en dat weegt voor de meeste bedrijven niet op tegen 1x storing in een jaar.

Tuurlijk kun je dan zeggen, doe twee M2M modules per voertuig / apparaat maar wegen die extra kosten op voor een gewone zakelijke gebruiker? Uiteraard moet je bedrijfskritische apparaten daar wel van voorzien maar dat lijkt me logisch, ik heb echter nog geen voertuig volgsysteem gezien met Dual Sim.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Anoniem: 107117

Same here, Vodafone Eindeloos Online BloX....

Niks werkt ;)

GELUKKIG heb ik vorige week een iPhone gehaald bij T-Mobile!

Anoniem: 313096

Nou, de ontvangst van T-mobile ben ik in ieder geval niet over te spreken. In Zuid-Holland in ieder geval veel problemen.

Hier (doetinchem) alleen op sommige plekken naast elektriciteits masten wat problemen met ontvangst..

Heb het idee dat Vodafone mobiel internet sneller is dan T-mobile, maarrrr mijn Diamond was zo traag dat ik nu met een iPhone alsnog sneller kan browsen :)

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
handig :/ nu mag ik of over GPRS via KPN internetten of een hotspot gebruiken :/

bijde niet handig :+

nouja..

404 Signature not found

• Zandweter
JAWEL... ik heb weer 6 auto's met verbinding ... hopelijk volgt de rest snel

:)

• ontwerp
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

`ben hier weer online A'dam

DaKnowledge

Anoniem: 264539

Rond 12 uur vannacht al wat problemen na wat gestuntel (en een automatische sms van vodafone dat ik mn toestel moet instellen voor internet?!) toch verbinding. Maar het is nu weer helemaal weg :(

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 23:17

sanzut

It's always christmas time

Eindhoven is ook weer online

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52
utrecht nog steeds niet, zie wel dat mijn submit op de FP staat :)

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-05 15:37
Hier ook weer online ( Aalten )

Knowledge is my Weapon

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:12

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor alle meldingen, inmiddels ook op de frontpage: nieuws: Vodafone kampt met landelijke storing datanetwerk

Ter info: op de redactie (Amersfoort) ook alles met Vodafone offline. In elk geval werkte het om vijf voor een vannacht nog, om vijf voor twee niet meer (althans: de automatische refresh van het weerbericht werkte toen niet meer ;))

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 14:53

lohost

iemand had al localhost :-(

Ik krijg in regio Zoetermeer in elk geval nog geen verbinding tot stand. 3G staat blij in het scherm, maar als ik een site open komt er geen verbinding tot stand. Afwachten dus :-(

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

• MisterH75
  • Laatst online: 14:09
Groningen is nog off-line :( zowel zakelijk als blox

• gday
  • Laatst online: 08-06 12:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ook in Eindhoven, en ook weer online. Vind dat het redelijk snel is opgelost (als je de nachtelijke uren niet meerekent ;)).

ingen vill veta var du köpt din tröja

Doetinchem ook weer on-lijn!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-05 21:34
Den Haag is nog steeds offline... zelfs geen 3g icoontje

[ Voor 5% gewijzigd door MetalManic op 30-09-2009 11:08 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59

DjVe

Hatsaflats!

Nijmegen is nog steeds Offline...kan met geen mogelijkheid connectie maken (ook al staat er 3g in beeld) :(

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-04 07:37
Houten (nabij Utrecht) doet het weer.

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Buurt van Venlo ook nog steeds offline! :(

• The Milkman
  • Laatst online: 08-01 14:06

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Zwolle -> Offline... kan gebeuren...

Toch goed dat ik het lees, want 's nachts worden mijn agenda en contactpersonen via 3G gesynct...
Heeft ie dus vannacht niet kunnen doen...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Zandweter
Afbeeldingslocatie: http://www.wetron.nl/wp-content/uploads/2009/09/connectedunits_small.jpg
steeds meer auto's komen online... momenteel al 45 van de 150

[ Voor 28% gewijzigd door Zandweter op 30-09-2009 11:23 . Reden: thumb aangepast ]

• The Milkman

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Zandweter schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:16:
[url=http://www.wetron.nl/wp-content/uploads/2009/09/connectedunits.jpg
[afbeelding][/url]
Wat zien we hier als ik vragen mag?

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Zandweter
Wat zien we hier als ik vragen mag?
auto'tjes in europa :D altijd leuk

• The Milkman

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Werknemers van jullie? Welke dataverbinding met jullie hebben?

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Frag1le
Hier ook weer een data verbinding, problemen lijken opgelost te zijn.

• EntonoX
  • Laatst online: 16:24

EntonoX

Team leider

Hier nog alles off-line...

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 10:47
Wij zijn hier met z'n drieën op Vodafone waarvan één telefoon wel weer verbinding heeft en de andere twee niet. :+

Die ene is er weer mee gestopt. Geen internet dus (R`dam)

[ Voor 22% gewijzigd door ndsc op 30-09-2009 11:51 ]

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:56
hier in gorinchem nog steeds geen verbinding :S

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:22
Mij lukt het ook niet. Ik zit ook al sinds gisternacht zonder internet. Fijn dat de website van vodafone dit ook even meld

Steam

• FlowDesign
Zandweter schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:16:
[afbeelding]
Nummer 78 zag het niet meer zitten en is de zee in gereden :')

• FlowDesign
Hier in Rotterdam nog niks, zelfs geen icoontje

[ Voor 6% gewijzigd door FlowDesign op 30-09-2009 11:33 ]

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:03

Ottooo

Vuurvlieg

Hier nog altijd geen enkele van de 35 regiomonteurs online. Ze zitten door heel het land, dus daar kan het niet aan liggen.

Misschien moet ik eens rond gaan bellen, zal je net zien dat ze allemaal dat ding uit hebben gezet... :+

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
rond 11u werkte het, nu opnieuw down.

~

• Rowinvd
Hier in Haarlem is ook weer even verbinding geweest, al mijn mail is opgehaald om 10.57, maar als ik het nu handmatig probeer krijg ik een foutmelding, dus weer even geen internet....

3G icoon staat er overigens wel weer, alleen dus geen verbinding.

• gday
  • Laatst online: 08-06 12:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

3G is hier in Eindhoven ook weer foetsie ...

ingen vill veta var du köpt din tröja

• sandz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Breda, geen verbinding

• Extigo
Sorry vergeten erbij te zetten, Rotterdam Havens 3300 geen verbinding

Steam

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
In Enschede is het ook waardeloos... Zou dus om half twee gefixt moeten zijn. Ben benieuwd.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Omgeving twente ligt ook nog steeds plat. Tuurlijk op de momenten dat je het nodig hebt :(d

Helpdesk kan ook niks vertellen stelletje lutsers!

• Extigo
Cadezo schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:42:
In Enschede is het ook waardeloos... Zou dus om half twee gefixt moeten zijn. Ben benieuwd.
Waar haal je die informatie vandaan? Ik hoop dat het om half 2 opgelost is, mijn zakelijke mail is erg belangrijk op dit moment.

Steam

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 11:02

MethinX

't is wat!

demo31051987 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:43:
[...]

Waar haal je die informatie vandaan? Ik hoop dat het om half 2 opgelost is, mijn zakelijke mail is erg belangrijk op dit moment.
Van de frontpage gok ik :)
nieuws: Vodafone kampt met landelijke storing datanetwerk -update

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Anoniem: 313096

Zal nog wel even duren denk ik. Gezien het feit dat verbonden mensen ineens niet meer verbonden zijn etc.

• Extigo

Steam

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:56
Krijg net een sms van Vodafone.

Met een aankondiging van nieuwe instellingen... :?

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Yohost! schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:56:
Krijg net een sms van Vodafone.

Met een aankondiging van nieuwe instellingen... :?
Kreeg ik laatst ook een keer op zondagmiddag. Gewoon genegeerd en kon gewoon gebruiken blijven maken van 3G (tot nu dan)...

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-05 15:37
Had hier om 11:05 ongeveer weer internet. Nu is het ook weer foetsie.. maar we wachten af :)

Knowledge is my Weapon

• miss_bleu
  • Laatst online: 12-02 14:43
Ik had om 11. uur ook weer gewoon GPRS op mijn telefoon maar ben het nu weer kwijt :{

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 14:53

lohost

iemand had al localhost :-(

Ik ben heel benieuwd of ze de gesteld 13.30u gaan halen die in de update van de fp staat. Hier in 079 werkt het nog niet.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
lohost schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:44:
Ik ben heel benieuwd of ze de gesteld 13.30u gaan halen die in de update van de fp staat. Hier in 079 werkt het nog niet.
Ik vond het ook een gevaarlijke belofte (terugblikkend op 10 jaar werkervaring in de ICT) ;)

~

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:35

Reneger

Wie? IK?

023 heeft ook nog problemen... (Haarlem).

• Zandweter
Ik krijg op dit moment nog van ongeveer 91 auto's gegevens binnen (van de 138 totaal aan het werk)
The Milkman schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:24:
Werknemers van jullie? Welke dataverbinding met jullie hebben?
deze 91 auto's hebben een GPRS M2M abonnement en communiceren met onze server via web.vodafone.nl

In het verleden heb ik ook altijd een paar kpn auto's erbij gehad deze waren alleen structureel duurder dus heb ik ze opgezegd. Het was nu wel handig geweest voor mijn diagnose van deze ochtend.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-04 22:26

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verbinding is er, gaat nog geen data overheen te utrecht.

alternativ

• Rowinvd
Hier in Haarlem ondertussen wel weer het H icoontje zichtbaar, maar pagina's laden lukt nog niet, netzoals email ophalen.

Worden 10 spannende minuten, maar eigenlijk weet ik het al en is er niks spannends :)

• SuperPrinses
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2018
Arnhem: hier kan ik ook nog niet op mobiel internet, bluh ;(

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

• Extigo
Hier in Rotterdam Havens 3300 ook nog steeds geen internet, zelfs geen H of 3G icoon. Misschien dat een reboot wil helpen op mijn Blackstone. Naja ze hebben nog 5 minuten :P

[ Voor 7% gewijzigd door Extigo op 30-09-2009 13:37 ]

Steam

Anoniem: 172123

Hier in Groningen stad ook nog steeds down... Exchange synchroniseert automatisch en laatste synchronisatie was gisteravond toen ik m'n telefoon uitzette. Hele dag nog geen verbinding gehad dus. Het is nu 2 voor half 2, volgens Vodafone zijn we over 2 minuten weer online ;) Niet dus.

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 22:55
hier in het zuiden, heerlen, ook nog niets :(

Ik wil het er _niet_ over hebben.

• Rowinvd
Het was al duidelijk, maar ook hier na 13.30 nog geen enkele vorm van internet op me telefoon...
Is niet de eerste keer dat Vodafone zijn opgegeven tijd niet haalt :/
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.