All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 273003
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
To be determined...
- "3G" maar geen Data IP.
- Dan weer "Geen Service"
- Even op vliegtuig modus en weer op phone zetten..."Zoeken"...
- "3G" maar geen Data IP.
Het is nog shi*...:-(
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
inderdaad slecht dat het niet duidelijk op de site wordt vermeld, je moet zelf opvragen of er storingen zijn...
klik!jr-n schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:58:
[...]
inderdaad slecht dat het niet duidelijk op de site wordt vermeld,[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Valt het op210667 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:47:
Straks weer 5 pagina's met hij doet ut weer, hij doet ut weer
Gelukkig maar dat 020, 010, 045 e.d het niet doen.
Ben je tenminste niet alleen

Storing, storing..

jajaja weet ik wel, maar het zou van VF netter zijn als het front page was toch?
ipv allemaal mooie aanbiedingen voor datatoepassingen die het nog even niet doen
[ Voor 48% gewijzigd door jr-n op 30-09-2009 14:13 ]
Als het nèt werkt dan werkt het nèt
Er is gewoon een storing gaande bij Vodafone en je zult het toch zelf wel weer merken als hij het weer doet!
ja, maar dit geeft mensen meer voldoening omdat het net lijkt of je er zelf ook iets aan kunt doen. Mensen houden niet van een machteloos gevoel, en erover praten en klagen vermindert dat.Yohost! schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:27:
Gaat iedereen hier nu steeds maar blijven posten dat het nog niet werkt in hun eigen woonplaats
Er is gewoon een storing gaande bij Vodafone en je zult het toch zelf wel weer merken als hij het weer doet!
maar blijkbaar irriteert het ook

Geen idee of het in mijn woonplaats niet werkt.. maar in Amsterdam iig nietYohost! schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:27:
Gaat iedereen hier nu steeds maar blijven posten dat het nog niet werkt in hun eigen woonplaats
Ga even langs en zet dat knopje even om, we all need itm3gA schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:27:
Maastricht nog steeds niet. En ik kijk uit op het vodafone gebouw
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Snoep verstandig, verslind een Apple!
[ Voor 196% gewijzigd door King Dingeling op 30-09-2009 15:07 ]
Het netwerk wordt beheert door Ericsson dus je moet even naar Steinnetblade schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:48:
[...]
Ga even langs en zet dat knopje even om, we all need it
Het einde lijkt nabij voor ... nu het telecombedrijf donderdag uitstel van betaling heeft aangevraagd bij de Nederlandse rechter.
Dit heeft het worstelende concern bekendgemaakt. De stap komt als een complete verrassing. Maandagochtend stapte de complete Raad van Commissarissen nog op. In een persbericht naar aanleiding hiervan werd al gerept over een mogelijke uitstel van betaling, vaak een voorbode van een faillissement.
In afwachting van gesprekken met banken en investeerders zijn de betalingen van ... bevroren. Tot nu toe is het de top van het bedrijf niet gelukt extra leningen van banken los te peuteren of nieuwe investeerders aan te trekken.
... benadrukt in een persverklaring dat er een aanzienlijk risico bestaat dat zowel de schulden als de effecten van de onderneming (aandelen en obligaties) geen waarde meer hebben.
Het aandeel ... kwam vorige week in een vrije val nadat het bedrijf een waarschuwing afgaf over zijn huidige – zeer zwakke – financiële positie. ... bezit 40 procent van de aandelen van het bedrijf en besloot dinsdag al 477 miljoen euro hierop af te boeken. Het maximale risico waarmee .. rekening houdt is 700 miljoen euro.
... is in achttien landen actief met zijn internetactiviteiten. In Europa beheert het een netwerk van 25.000 kilometer, dat aangesloten is op het 300.000 kilometer tellende netwerk van grootaandeelhouder .... Bovendien is het bedrijf eigenaar van de EuroRing, een geavanceerd glasvezelnetwerk dat zestig Europese steden met elkaar verbindt.
Het Telecom bedrijf trekt gelijk de stekker eruit om diepere schulden te voorkomen.
Hier in Rotterdam Havens 3300 ook. Eindelijk weer online!!jr-n schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:14:
yess, back online!
nog down.
Alleen nu gewoon 'packetgegevens niet beschikbaar', eerst wat het een authorisatiefout
[ Voor 59% gewijzigd door 418O2 op 30-09-2009 15:48 ]
Gebruiker1: "Is het nou al opgelost?! Ik kan al de hele dag niet werken!"
Gebruiker2: "Ja daar ben ik weer, wat is de status!"
Gebruiker3: "Heeft dit wel prio 1? Ik moet namelijk kunnen mailen!!"
Gebruiker4: "Sorry hoor maar het moet nu werken, zorg er maar voor"
Ikke: Geloof mij maar dat vodafone druk bezig is, het is een landelijk probleem
Gebruiker 1-2-3-4: Daar heb ik niks mee te maken! Ik moet nu weer kunnen werken! Het duurt gvd de hele dag al!
.... Weet iemand het nummer van de helpdesk bij vodafone? Dan kan ik hier de boel door routeren
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Als het nèt werkt dan werkt het nèt
[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 30-09-2009 16:01 ]
Hey dat komt me bekend voor, hoor de hele dag ook niets anders. Vervelender is is dat we onze monteurs nu niet kunnen volgen (aka zien waar ze zijn zodat we ze indien klaar bij de klus, naar een dichtbijzijnde andere klus kunnen sturen). Maar komt vast wel goed.DukeN schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:57:
Bah, kan iemand tegen mijn gebruikers vermelden dat ik het probleem niet kan oplossen? Die gekke jongens met die PCMCIA vodafone kaartjes blijven bellen.
Gebruiker1: "Is het nou al opgelost?! Ik kan al de hele dag niet werken!"
Gebruiker2: "Ja daar ben ik weer, wat is de status!"
Gebruiker3: "Heeft dit wel prio 1? Ik moet namelijk kunnen mailen!!"
Gebruiker4: "Sorry hoor maar het moet nu werken, zorg er maar voor"
Ikke: Geloof mij maar dat vodafone druk bezig is, het is een landelijk probleem
Gebruiker 1-2-3-4: Daar heb ik niks mee te maken! Ik moet nu weer kunnen werken! Het duurt gvd de hele dag al!
.... Weet iemand het nummer van de helpdesk bij vodafone? Dan kan ik hier de boel door routeren
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dat dus. Grappig om te zien hoe bepaalde gebieden online komen. Je zou het eigenlijk geplot op een kaarte willen zien.Dj-sannieboy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:01:
Hier in Amsterdam nog steeds niks..
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 261918
Anoniem: 310168
Speedtest: 1.158,5 Kbit/s downloaden en 354,9 Kbit/s uploaden!
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 310168 op 30-09-2009 16:16 ]
Anoniem: 174251
En duidelijke klantondersteuning of informatieverstrekking: ho maar.
Wel lukt het om automatische smsjes te versturen dat je prepay tegoed laag is (en later dat het op is), maar een SMSje dat er een storing is mbt de datadiensten kan niet: zou toch mogelijk moeten zijn om klanten die geprobeerd hebben om een verbinding op te zetten een SMSje met korte uitleg te sturen?
Maar ja: waarom zou je moeite doen om klantvriendelijk te zijn als je de klant ook gewoon kan laten barsten... Blijkbaar weet VF nog niet dat ze geen monopolie hebben en dat klanten kunnen opstappen omdat de service KmetP is.Dat er een storing is is vervelend, maar kan gebeuren: maar laat je klanten niet in het ongewis.
JanT
Ik kan dat bericht over die tweede storing niet precies rijmen met de berichten hier en op Twitter. Iemand die daar meer over weet?
En dat (advies van de analisten) Computable artikel is ook weinig hoopgevend voor de toekomst.
- Regio Den Haag - Haarlem
- Zuid-Oost Nederland (Oost Brabant, Arnhem, Nijmegen, Limburg)
- Het Gooi (Hilversum, Noord Utrecht, Almere)
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
210667
* 210667 slaakt één diepe zucht.
oké hier komt ie dan: Hij doet ût! (beverwijk)210667 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:07:
Kom op jongens en meisjes!! We zitten nog niet op de 5 pagina's met : hij doet ut, hij doet ut.
* Den the Man slaakt één diepe zucht.
Pak je rust!
Chaam

Als we dit nou met z'n alle iedere 10 minuten laten weten, zitten we in ieder geval snel genoeg aan de 5 pagina's
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Angry Rabbit
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Mijn HTC Hero geeft geen 3G of G logo aan en kan ook niet op het netwerk. Kan proberen om een ander toestel te proberen maar ben er bang voor!
Angry Rabbit
NOSIG
Vanmorgen (R'dam) ook niets
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
En in Schiedam idem. Net m'n HTC moeten herinstalleren, dus ik dacht dat het aan het toestel lag..ndsc schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:21:
Zit hier in Rotterdam wederom zonder internet. Mijn zusjes (ook beide Vodafone, Rotterdam) zitten ook zonder.
_██_
(ಠ_ృ)
Owner of DBIT Consultancy
Ik quote mezelf even, want hier is het weer terug met T-Mobile. Heeft dus niks te maken met die storing van Vodafone gok ikDennusB schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:29:
Weet niet of het er iets mee te maken heeft. Maar ik heb ook geen internet meer met T-Mobile in Vlaardingen ?

Owner of DBIT Consultancy
Same here op Schiphol. Lijkt me niet geheel regiogebonden dus...Atomsk schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:28:
[...]
En in Schiedam idem. Net m'n HTC moeten herinstalleren, dus ik dacht dat het aan het toestel lag..
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Dit topic is gesloten.