Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:01
Puur en alleen een mededeling, kon niet vinden waar ik het anders kwijt moet;

Vodafone ondervind momenteel een landelijke storing op het datanetwerk (GPRS/3G/HSDPA).
Wanneer de storing opgelost is, is mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hmm..zo landelijk is die niet denk ik, of hij moet al opgelost zijn.
Want hier in Dronten/Flevoland werkt het nog gewoon..

[ Voor 0% gewijzigd door TripleQ op 30-01-2009 13:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Hier in Utrecht ook!

Hoe kom je aan de informatie?

[ Voor 45% gewijzigd door DeeJee op 30-01-2009 13:42 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er geen storing aan je telefoon :+

hier werkt het nog(broers telefoon) Limburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

mokumouse

LOLstoel User

DeeJee schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:41:
Hier in Utrecht ook!

Hoe kom je aan de informatie?
Misschien via de NOC van z'n werk :+ (wij hebben die melding iig ook gehad ;) )

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Ook hier in Arnhem geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee waar topicstarter uithangt maar hier op Sloterdijk gewoon volledige ontvangst met de Vodafone-GSMs alsmede de UMTS-kaarten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Hier in Breda werkt 't gewoon hoor.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
Ik heb dit vernomen via een klant van ons. We hebben nogal wat terminals die via het Vodafone netwerk werken, alleen niet op dit moment.
Regio Haarlem en regio Alphen aan de Rijn ligt het er zowiezo uit... En ik zie weinig activiteit op de backoffice systemen.

Het kan zijn dat het Vodafone-Live netwerk inmiddels operationeel is, dat heeft over het algemeen prioriteit bij Vodafone.

[edit]
Hier ligt het er nog steeds uit, tenminste, een van de APN's.
[pppd] PAP authentication failed
[pppd] Connection terminated.
[pppd] Connect time 0.0 minutes.
[pppd] Sent 0 bytes, received 0 bytes.

[ Voor 21% gewijzigd door Reneger op 30-01-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen hier iig in Groningen, deze post is zelfs gepost over Vodafone datanetwerk :o .. Op mijn stageplek haal ik een mooie 2200 kbit/s downlink :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
Inmiddels lijkt alles weer up te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone Live portal werkt bij mij al dagen niet meer; storing. Telefonische helpdesk; we zijn er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb hier ook problemen. Een Iphone met data abbo krijgt de melding 'PDP-identiteit niet geaccepteerd'. Bellen gaat verder probleemloos. Ik bevind mij in Groningen centrum.

Dery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 15:06
ik heb de gehele dag geen problemen gehad maar nu wil mijn telefoon zich niet meer aanmelden bij de 3g.. lijkt op een time-out :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om hier een 'ik ook/ik niet'-topic van te maken. Voeg alleen iets toe als je daadwerkelijk iets over de mogelijke storing te melden hebt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 18:56

B2

wa' seggie?

Het lijkt erop dat er hier in Apeldoorn ook een storing is vanaf vanmiddag. Zowel GPRS als UMTS datanetwerk werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vodafone zakelijk heeft mij gemeld:
Mogelijk kunt u door een storing op het netwerk, ref. HD0000000250665 geen gebruik maken van data gerelateerde diensten.
support@vodafone.com [support@vodafone.com]
Sent: Friday, February 13, 2009 4:58 PM
Geachte klant,

In verband met een storing, bestaat de mogelijkheid dat u geen gebruik kunt maken van de voor u beschikbare dataverbindingen en de daarmee samenhangende diensten. Vodafone stelt alles in het werk om deze verstoring zo spoedig mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Onze referentie is HD0000000250665

Met vriendelijke groet,

Vodafone Technical Support

Tel: +31 (0)433*
E-mail: support@vodafone.com
Vervolgens:
De storing met ref. HD0000000250665 is nog niet opgelost. Excuses voor het ongemak.
Sent: Friday, February 13, 2009 5:58 PM
Geachte klant,

De door ons gemelde verstoring is nog niet opgelost. Wij zijn druk bezig om de tijdsduur van deze verstoring zo veel mogelijk te beperken.

Met vriendelijke groet,

En tenslotte:
De storing met ref. HD0000000250665 is nog niet opgelost. Excuses voor het ongemak.
Sent: Friday, February 13, 2009 6:50 PM
Geachte klant,

De door ons gemelde verstoring is nog niet opgelost. Op dit moment lijkt de storing beperkt tot de live.vodafone.com-APN. Deze wordt hoofdzakelijk door particuliere klanten gebruikt voor internettoegang vanaf mobiele telefoons.
Wij zijn druk bezig om de tijdsduur van deze verstoring zo veel mogelijk te beperken.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:14

DMN

Lekker is dat. Ik had net Dutty's V1.7 rom op mijn Touch HD geflashed, telefoon opgestart en sinds dat moment geen dataverkeer meer. Ik al een paar uur chagrijnig, mijn telefoon bijna uit het raam gegooid. Inmiddels de originele rom weer terug en nu lees ik dit topic. |:(

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Reneger schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:12:
Het kan zijn dat het Vodafone-Live netwerk inmiddels operationeel is, dat heeft over het algemeen prioriteit bij Vodafone.
Ik mag hopen voor Vodafone dat ze het Office netwerk prioriteit geven. Dat is wat ze zakelijk verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah vond het al raar toen ik probeerde mijn email op te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ah dus dat was het :P op me werk deed alles het nog,even later op sloterdijk niet meer tegen 17:30.
nu nog steeds niet nu ik thuis ben en het hierdoor weer even probeerde
als ik probeer te connecten krijg ik uiteindelijk een storing dat inderdaad live.vodafone.nl data connectie niet geopend kan worden

[ Voor 28% gewijzigd door mrsar op 13-02-2009 19:37 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

PolarBear schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:21:
[...]

Ik mag hopen voor Vodafone dat ze het Office netwerk prioriteit geven. Dat is wat ze zakelijk verkopen.
Alsof particulieren niet betalen... ik hoop dat ze niet een keuze maken wat prio heeft, als ze het maar fixen!

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:21
Rob schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:45:
[...]

Alsof particulieren niet betalen... ik hoop dat ze niet een keuze maken wat prio heeft, als ze het maar fixen!
Ik wou net zeggen, helemaal mee eens. Iedereen betaalt mee. Daarnaast denk ik niet dat het veel uitmaakt, omdat het in principe een fysiek netwerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Steven.w schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:47:
[...]

Ik wou net zeggen, helemaal mee eens. Iedereen betaalt mee. Daarnaast denk ik niet dat het veel uitmaakt, omdat het in principe een fysiek netwerk is.
Zakelijk worden er SLA's afgesloten. Daar betalen zakelijke gebruikers ook een premium voor. Net zoals met alle andere internetverbindingen, dus ik snap je verontwaardiging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
PolarBear schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:54:
[...]

Zakelijk worden er SLA's afgesloten. Daar betalen zakelijke gebruikers ook een premium voor. Net zoals met alle andere internetverbindingen, dus ik snap je verontwaardiging niet.
Er zijn meer particuliere klanten dan zakelijke klanten. Per aansluiting betaalt een particulier minder, maar het zijn er ook veel meer, dus dat heft dat verschil weer op. Daarnaast is het een fysiek netwerk, dus ik snap jouw reactie in die zin dan ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Steven.w schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:59:
[...]

Er zijn meer particuliere klanten dan zakelijke klanten. Per aansluiting betaalt een particulier minder, maar het zijn er ook veel meer, dus dat heft dat verschil weer op. Daarnaast is het een fysiek netwerk, dus ik snap jouw reactie in die zin dan ook niet?
Nogmaals er worden SLA's afgesloten en telco's kijken naar opbrengst per nummer, niet dat particulieren misschien in totaal net zoveel betalen. En verder, fysiek netwerk en dan nog? Aan de melding van Vodafone te zien is er iets met de APN's aan de hand (waarom hebben andere live gebruikers er het meest last van?). Er wordt op het netwerk weldegelijk verschil gemaakt tussen office.vodafone.nl en live.vodafone.com verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
PolarBear schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:05:
[...]

Nogmaals er worden SLA's afgesloten en telco's kijken naar opbrengst per nummer, niet dat particulieren misschien in totaal net zoveel betalen. En verder, fysiek netwerk en dan nog? Aan de melding van Vodafone te zien is er iets met de APN's aan de hand (waarom hebben andere live gebruikers er het meest last van?). Er wordt op het netwerk weldegelijk verschil gemaakt tussen office.vodafone.nl en live.vodafone.com verkeer.
Kijken ze naar de opbrengst per nummer ja? Hoe kom je aan die wijsheid? En dat er verschil wordt gemaakt kan wel zo wezen, maar we maken allemaal gebruik van dezelfde masten en netwerktechnologie die erachter schuil gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:29

martjah

Appel

er zal heus wel een goed onderbouwde keuze zijn om die 2 netwerken apart te nemen. Bijv. over het bedrijvennetwerk zal er veel meer pushmail gebruikt worden.

Ik heb trouwens ook last van de storing, dacht eerst dat mijn NoData niet meer uitging, maar dat bleek dus niet het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Om 18:00 viel bij mij het internet weg. Ik zat toen net in de trein en gebruikte mijn X1 als modem voor mijn NC10-netbook... ik dacht dat VF me had afgesloten, maar na navraag bij een andere reiziger - ook met VF - zei hij dat hij ook niet op internet kon. Ik blij :+

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier rolt me mail weer binnen!

Opgelost denk ik dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Sent: Friday, February 13, 2009 8:00 PM
Attachments:
Geachte klant,

De door ons gemelde verstoring is nog niet opgelost. Op dit moment lijkt de storing beperkt tot de live.vodafone.com-APN en de web.vodafone.nl-APN
Wij zijn druk bezig om de tijdsduur van deze verstoring zo veel mogelijk te beperken.

Met vriendelijke groet,

En
De storing met ref. HD0000000250665 is nog niet opgelost. Excuses voor het ongemak. support@vodafone.com [support@vodafone.com]
Sent: Friday, February 13, 2009 8:58 PM
Attachments:
Geachte klant,

De door ons gemelde verstoring is nog niet opgelost. In het afgelopen anderhalf uur is de web.vodafone.nl-APN tijdelijk niet beschikbaar geweest. Dit probleem is inmiddels verholpen.
Op dit moment lijkt de storing beperkt tot de live.vodafone.com-APN. Deze wordt hoofdzakelijk door particuliere klanten gebruikt voor internettoegang vanaf mobiele telefoons. Wij zijn druk bezig om de tijdsduur van deze verstoring zo veel mogelijk te beperken.

Met vriendelijke groet,

En:
De door ons gemelde verstoring is verholpen., ref. HD0000000250665 Excuses voor het ongemak
Sent: Friday, February 13, 2009 9:22 PM
Attachments:
Geachte klant,

De door ons gemelde verstoring is verholpen. Mocht u onverhoopt toch nog hinder ondervinden na deze laatste melding dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Steven.w schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:09:
[...]

Kijken ze naar de opbrengst per nummer ja? Hoe kom je aan die wijsheid? En dat er verschil wordt gemaakt kan wel zo wezen, maar we maken allemaal gebruik van dezelfde masten en netwerktechnologie die erachter schuil gaat.
Wat ik probeer aan te geven is dat Vodafone niet kijkt naar hoeveel particulieren opbrengen in totaal en of dat in verhouding staat tot wat zakelijke gebruikers. In de telecomwereld is een opbrengst per nummer/subscriber een belangrijk getal. Daarnaast zoals ik je al eerder probeer uit te leggen is er een verschil tussen zakelijk en particulier een verschil dat SLA heet. En dat het over hetzelfde netwerk gaat is ook maar ten dele waar, er wordt gebruik gemaakt van aparte APN's (zie de mails van VF die ik in dit topic heb geplaatst), prioriteiten en soms ook routeringen liggen anders.

[ Voor 20% gewijzigd door PolarBear op 13-02-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ah. Ik dacht dat 't kwam omdat ik in de middle of fucking nowhere was (dwz, pijnacker..) :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:51
hmm,. geen connectie op dit moment met vodafone :( (Utrecht Terwijde). heb zakelijk abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer een verbinding te krijgen met een hergeconfigureerde telefoon.. geen succes tot nu enig idee of er op het moment weer een storing is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Laatst online: 13:51
Ik ben weer online, was denk ik toch een config ding (nadeel van beta os-en testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:17
Nog meer mensen die problemen hebben met het ophalen van hun mail (Gmail)? Kan zit gisteren geen gmail meer ophalen. Heb een harde reset moeten doen van mijn HTC Diamond en sindsdien kan ik geen gmail meer ophalen. Krijg steeds te lezen "Fout bij sychroniseren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_master schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:11:
Nog meer mensen die problemen hebben met het ophalen van hun mail (Gmail)? Kan zit gisteren geen gmail meer ophalen. Heb een harde reset moeten doen van mijn HTC Diamond en sindsdien kan ik geen gmail meer ophalen. Krijg steeds te lezen "Fout bij sychroniseren"
Werkt prima hier via IMAP op mijn K850 :) .

Gister kwam ik trouwens nog even in Groningen stad, daar werkte mijn dataverbinding precies op één plaats niet meer (in de buurt van het centraal station). Vervolgens fiets je een eind verder, werkt het weer en dan ga je weer terug naar die locatie en werkt het weer niet (dwz alleen maar timeouts). Ik had gewoon overal volledige HSDPA ontvangst. Nah het zal wel een lokaal probleem zijn geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:29

martjah

Appel

Bij mij lijkt het aan de lokatie te liggen.

in omstreken van eindhoven werkt het gewoon, omstreken weert niet en vanaf roermond tot heerlen weer wel.
ik weet niet hoe ze het regelen kwa omgevingen en datacenters oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ik had er ten tijde van deze storing al last van, en nu weer.
Zijn er anderen met connectieproblemen?

Mijn nokia zegt "Packet gegevensverbinding niet beschikbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Ik heb al ca. 2 weken een andere "storing" op het Vodafone-netwerk: ik heb een Samsung F700v en onbeperkt internet. Als ik surf op Vodafone-Live sites, dan heb ik gewoon een snelle (HSDPA) verbinding (herkenbaar aan het plusje naast het verbindingssymbool boven in beeld) en wordt een nieuwe pagina binnen een paar seconden geladen, maar zodra ik naar sites buiten vodafone-live ga (zoals bijvoorbeeld www.nu.nl), dan verdwijnt het plusje en heb ik ongelofelijk traag verbinding. Een enkele pagina laden duurt dan meerdere minuten, zo dit al lukt. Voor zover ik weet is er aan mijn instellingen niets veranderd (voorheen werkte dit wel normaal) en ook niet aan mijn abonnement. Iemand een oplossingsrichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Largo schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:48:
Ik had er ten tijde van deze storing al last van, en nu weer.
Zijn er anderen met connectieproblemen?

Mijn nokia zegt "Packet gegevensverbinding niet beschikbaar"
bij mij werkt het gewoon,ligt dus bij jou ergens (wel gewoon particulier)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Ik kan al een paar dagen niet op vodafone TV.
Het SCHIJNT dat dit maar op sommige toestellen niet werkt momenteel (aldus Vodafone)

iemand ook dit probleem?
(LG viewty)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik heb sinds vandaag het probleem dat ik geen mails meer kan verzenden vanuit mijn MobileMe account op de iPhone via Vodafone GPRS. Dacht eerst dat het probleem bij MobileMe zou liggen maar verzenden via WiFi lukt zonder problemen.

Eén of ander poortprobleem, of zo? Iemand anders hier last van?

[ Voor 3% gewijzigd door fraQ op 05-03-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:12
fraQ schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:41:
Ik heb sinds vandaag het probleem dat ik geen mails meer kan verzenden vanuit mijn MobileMe account op de iPhone via Vodafone GPRS. Dacht eerst dat het probleem bij MobileMe zou liggen maar verzenden via WiFi lukt zonder problemen.

Eén of ander poortprobleem, of zo? Iemand anders hier last van?
Yup, ik had gisteren het zelfde probleem. Eerst geprobeerd het account te verwijderen en opnieuw toe te voegen maar ook dat was een no-go. Ook bij mij werkte via WiFi alles normaal, maar via de GPRS / 3G kreeg ik een storing dat smtp.me.com niet te bereiken is :(

Update 09:34 - Alles werkt nu weer zoals het zou moeten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Juggels op 06-03-2009 09:35 . Reden: Het werkt weer! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Nou,

hier nog steeds geen verbetering.
Vodafone zegt sinds afgelopen zaterdag al telkens naar de tweede lijn door te sturen, maar ik hoor helemaal NIETS.
ook geen e-mail raactie (zoals beloofd)

"Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

paQ schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:41:
Nou,

hier nog steeds geen verbetering.
Vodafone zegt sinds afgelopen zaterdag al telkens naar de tweede lijn door te sturen, maar ik hoor helemaal NIETS.
ook geen e-mail raactie (zoals beloofd)

"Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar"
Sinds laat vanmiddag werkt the TV vodafone 'site' weer, maar nu krijg ik de foutmelding dat ik geen UMTS verbinding heb

AAARGHHH!

(wat dus wél het geval is)
Buiten. binnen, verschillende lokaties... het maakt allemaal niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
Ik reis vandaag door regio Haaglanden (Rijswijk, Voorburg, Den Haag, Zoetermeer enz.) en ook hier is nergens een dataverbinding mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:12

_Christiaan_

Master of SOG

In Oud-Beijerland, Maasdam, Rotterdam en Delft ook geen verbinding. Zal wel een vrij breed uitgespreide (of een landelijke) storing zijn.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Ik heb ook stroring Gorinchem (Zuid Holland Zuid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Wat een toko zeg... :|

Verleden week WEER maar eens gebeld vanwege het nog steeds uitblijven van Vodafone TV.
De storingen of meldingen die mijn browser toont, zijn nogal eens verschillend namelijk.
Maar na 2 mail verzoeken "u ontvangt binnen 2 dagen antwoord" (niet dus!) en inmiddels 5 telefoontjes "uw verzoek zetten we door naar de 2e lijn" hoor ik NIETS terug. :(

Wat een ontfatsoenlijke tent zeg.

Ondertussen word ik wel gebeld door de afdeling verlengingen of ik tegen een 'laat-me-niet-lachen' aanbieding even wil bijtekenen. :|

Maandag... telefoon....
Met Vodafone :)
- *O*
bel ik u gelegen?
- uh... ja, maar waarvoor precies?
Ik wil even met u uw huidige contract bekijken :)
- -O- Daar heb je al voor gebeld, en nee dat wil ik niet, maar bel me nu eerst maar eens terug na 2 mails en 5 telefoontjes over mijn Internetproblematiek
- oh dat is vervelend dat u daar niet voor bent terugbeld... sja... uh... nou ja.. uhm. tot ziens dan maar he

8)7

De meldingen:
- U dient verbinding te hebben met een UMTS netwerk (volop 3G bereik)
- deze dienst is momenteel niet beschikbaar
- er is een storing opgetreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Heb je al geprobeerd om je accu te verwijderen, zonder eerst uit te schakelen? Na een minuutje weer terugplaatsen en mogelijk heb je dan weer UMTS verbinding. Dat bleek ook de oplossing voor mijn probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje denk ik :?

[ Voor 100% gewijzigd door DaannO op 26-03-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort Vodafone abonnement met samsung Soul. Mobiel internetten werkt extreem traag bv. bij gmail, google, telefoonboel etc. etc. het maakt niet uit of ik dit via Live! of direct via url doe. Vodafone houdt me al twee weken aan het lijntje: "ër is storing bij enkele Samsung modellen". Vorige week heb ik boze brief gestuurd: als dit zolang duurt is hhet dan wel oplosbaar? Zo niet: dan heb ik een abonnement aangeschaft mmet toestel dat niet werkt, en dat is duur want ik wil juist kunnen mobiel internetten omdat ik geen geld voor pc heb. Als ik dit had geweten had ik ook simonly kunnen nemen. Klacht: graag oplossing op redelijke termijn, ik betaal abonnement mede om ongestoord te kunnen mobiel internetten. En: waarom bieden jullie deze modellen nog steeds aan als die i.c.m. met jullie (umts-) netwerk problemen opleveren?

Kortom Vodafone: geen gezeur, klanten correct en eerlijk bejegenen en ze geven waar ze voor betalen zonder maanden getreuzel en bla-bla verhalen. Is dit probleem nu op te lossen of niet.

Bah! bah! bah! Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 15:08

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Op dit moment lijkt er een datastoring te zijn, regio Hoogeveen....

'Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk' geeft mn iPhone....

Meer mensen met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

In Eindhoven ook geen verbinding op dit moment.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

in Amsterdam zit ik gewoon nog tuninfm te luisteren.
Vanochtend wel even een hikje, maar verder prima

[ Voor 3% gewijzigd door J2pc op 20-10-2009 11:58 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwijand
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-08 20:00
hier in purmerend krijg ik ook geen dataverbinding tot stand. krijg constant de meldein op mijn omnia qwerty dat het niet lukt door een onbekende reden. als ik het zo zie dan ben ik momenteel niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 17:28
In groningen ook geen verbinding, error 619 wanneer ik wil verbinden..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Same here, geen datanetwerk in Nijmegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is inderdaad hier ( tilburg ) ook weer raak... geen data verkeer.
( Saldo check werkt ook weer niet via 1200 )

[ Voor 53% gewijzigd door Sumuhtsop op 20-10-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaft
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:42
Ook Eindhoven hier, geen dataverbinding... Vond mn telefoon al opvallend rustig het afgelopen uur :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Genoeg "ik ook"-meldingen. Het is nu wel duidelijk dat er een storing is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Lijkt me toch wel relevant over welke regio's men het heeft.. Regiogebonden of landelijk bedoel ik dan..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Utrecht ligt er ook uit.. weer :/ Zo zorgeloos is het ondertussen niet meer.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Regio Eindhoven is weer up sinds een minuut of 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Heeft Vodafone ook een storingspagina, of niet? Kon het zo 1-2-3 niet vinden op hun website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 10-09 21:12

Matis

Rubber Rocket

Volgens mij hebben ze landelijk een "verminderde dekking" ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

wil iemand mijn mail even uitlezen ;) het is vandaag nog niet gelukt in regio Gelderland

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

MrJayMan schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:56:
wil iemand mijn mail even uitlezen ;) het is vandaag nog niet gelukt in regio Gelderland
processing
.
.
.
done
je hebt een mailtje van een nigeriaanse dame, dat je even 10.000 $ moet overmaken zodat ze die 5.000.000 $ van die dode vader van haar nou eindelijk kan overmaken!

btw, m'n tuninfm valt eruit tijdens het tikken van deze post :'(
's ff kijken

/edit
bah :( in amsterdam ligt de packet verbinding er nu schijnbaar ook uit |:( dan maar over op mp3 m4a

[ Voor 13% gewijzigd door J2pc op 20-10-2009 13:02 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dat zijn werkzaamheden, maar via die link kwam ik wel op de storingspagina: http://help.vodafone.nl/c...ated=&p_olh=0&p_faqid=988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

En weer plat in Eindhoven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004

Ottooo

Vuurvlieg

Ik kan hier op de zaak controleren welke pda's online zijn en welke niet. Het was net een tijd lang zo dat 1/3e tot de helft verbinding had, maar rond 13.00 uur zijn alle pda's die nog verbinding hadden er allemaal uitgeklapt. Ik heb niet gecontroleerd in welke regio's er eerst nog wel verbinding was, maar onze monteurs zitten door heel het land, dus het probleem is nu ook landelijk lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36
Amstelveen down...

Wel vreemd. Alles werkte prima maar ik resette even mijn telefoon: gelijk geen verbinding meer...
Tweede keer al deze maand. |:(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Same here...

Via de dongle net nog heel even verbinding gehad, die klapte eruit. PDA erbij gepakt, ook verbinding foetsie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Ook in omgeving Zwolle ligt de boel plat!
3G voice is gewoon normaal maar data netwerk is niet "te bereiken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Ruurlo (gelderland) doet internet het ook niet op mijn HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Genoeg "ik ook"-meldingen. Het is nu wel duidelijk dat er weer een storing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:19

sanzut

It's always christmas time

Ik kreeg net een SMSje dat ik mn verbinding opnieuw moet instellen, dus dat zal ik eens proberen.
edit: geen resultaat...

[ Voor 11% gewijzigd door sanzut op 20-10-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik dacht wilde even wat testen op m'n laptop door verbinding te maken via m'n telefoon maar kreeg steeds een foutmelding, blijkt vodafone live plat te liggen. :X gelukkig ligt het niet aan m'n laptop. (zit btw in almere)

edit: krijg net 3 smsjes.. 2 daarvan met de instellingen voor internet op m'n mobiel. maar hierboven is te lezen dat dit dus ook niet helpt.

[ Voor 28% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-10-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:41
Werd net gebeld door een medewerker, dat er een storing kan zijn.
En dat klopt.
Ze zei dat ze mij z.s.m zou terugbellen als het gefixt zou zijn.

Zit in Oss.

[ Voor 4% gewijzigd door SgtElPotato op 20-10-2009 13:34 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nu ook op de FP: nieuws: Vodafone kampt opnieuw met landelijke storing datanetwerk

Misschien dat het bericht geupdatet wordt als er meer bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Laatst online: 11:33

arnoudwokke

Redacteur
Yup, Vodafone heeft beloofd me op de hoogte te houden en daarnaast check ik natuurlijk geregeld dit topic: zo nodig wordt het artikel van een update voorzien. Er is nog weinig bekend, wat er bekend is, staat in het bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:19
Hier in Arnhem ook gemis aan internetverbinding.
Voel me nu totaal los(t), aaaaargh!

Dacht trouwens dat het door mijzelf kwam omdat ik liep te 'spelen' met de verbindingsinstellingen om nu eens het Vodafone Live! (of Myweb of hoe het tegenwoordig heet) aan de praat te krijgen op mijn Omnia II.
Dàt lukt tot nu toe helemáál niet.
Voor de rest: dan maar weer afwachten tot er weer verbinding is; klagen heeft geen zin want om nou €0,30 terug te gaan vragen voor één dag geen mobiel internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

3 monteurs (1 in Haarlem, 1 in Almere, 1 in Harderwijk) zijn nu online, nog 29 te gaan.
Vreemde is dat andere monteurs in dezelfde regio's nog offline zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:09
Hier (Leeuwarden) werkt de verbinding inmiddels weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 16:41
Hij bliepte net weer, dus ik heb weer internet :)
Ze hebben nog neit gebeld...
Heb liever dat ze bellen als ie eruit gaat vliegen/vliegt, dan dat ze bellen dat ie het weer doet, want dat merk ik vanzelf wel.

[ Voor 45% gewijzigd door SgtElPotato op 20-10-2009 14:38 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Enkele berichten zijn getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Was net mn nokia eens van stal aan het halen (normaal iPhone). Geen internet dus, ik denken dat het aan mij lag, is er storing :p

Anyway, hier werkt het wél mét proxy (192.168.251.150:8799), en niet zónder (no ssh dus voor mij). Voorlopig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Nog een paar monteurs erbij die weer online zijn, maar ook zijn er enkele nu weer offline. Aan de regio's te zien van deze monteurs is het compleet willekeurig waar ze weer verbinding hebben. Eentje in Zeeland, eentje in Groningen, Haarlem is bijvoorbeeld weer offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens Vodafone op Twitter zou het allemaal opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:07
RoD schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:42:
Volgens Vodafone op Twitter zou het allemaal opgelost moeten zijn.
Hier in Haarlem werkt het anders nog niet hoor :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in de regio Gorinchem ook nog steeds problemen!

Edit: Verbinding even gereset en het werkt weer!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

SgtElPotato schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:37:
Hij bliepte net weer, dus ik heb weer internet :)
Ze hebben nog neit gebeld...
Heb liever dat ze bellen als ie eruit gaat vliegen/vliegt, dan dat ze bellen dat ie het weer doet, want dat merk ik vanzelf wel.
met die redenering hoeven ze natuurlijk ook niet te melden dat ie eruit vliegt, merk je vanzelf wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damster_mark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-02 16:18
Regio Delfzijl, ook problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jr-n
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Laatst online: 10-09 20:45

EntonoX

Team leider

Mensen die toevallig op dit moment problemen hebben met data GPRS verbindingen uit/in het buitenland? we hebben wel verbinding in nederland maar zodra ze over de grens gaan is het over. in Engeland hebben we vanaf 12 uur vanacht geen verbinding meer, in Duitsland vanaf 6 uur vanochtend.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertMac
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-08 12:51
Sinds vanmorgen 9.30 ook problemen in Amsterdam met inloggen, krijg foutmelding 635. Die krijg ik wel vaker met storingen van vodafone, er lijken namelijk verder geen fouten te zijn in de software of hardware (USB dongle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Laatst online: 10-09 20:45

EntonoX

Team leider

wordt er langzamerhand een beetje gek van, nu al 3 keer deze maand storing. Nu dan iets minder omdat binnenland nog werkt maar het blijft lastig zeker voor zakelijk verkeer.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Groningen centrum (rond de Grote Markt) ligt al 3 weken een mast plat. 3G bereik is daardoor bagger. Bellen kan wel en als je geluk hebt traag GPRS. Lijkt me voor de Vodafonewinkels (2 stuks) ook niet echt handig: tijdens demonstraties hebben ze in de winkels zelf ook geen 3G.

Heel vreemd dat een stadscentrum afhankelijk is van 1 mast en dat die dan ook nog eens niet met een prio gerepareerd wordt.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.