Woerden plat!
Verwijderd
Het rare is dat als ik handmatig ga zoeken, staat er dat vodafone wel in de lucht is samen met t-mobile en kpn. Kies ik vodafone dan staat er: GEEN TOEGANG!
Ik denk dus dat vodafone wel gewoon werkt alleen er is een storing met het herkennen van de simcardgegevens?
Ik denk dus dat vodafone wel gewoon werkt alleen er is een storing met het herkennen van de simcardgegevens?
Lol, De eerste keer dat er wat gebeurd bij vodafone, heb anders echt nooit een storing en iedereeen ligt te mouwen.
Verder is het wel raar hoor, want ik heb bijvoorbeeld nog wel internet, en vriend van me die langs me staat kan niks meer met zijn telefoon. Raar
Verder is het wel raar hoor, want ik heb bijvoorbeeld nog wel internet, en vriend van me die langs me staat kan niks meer met zijn telefoon. Raar
Ik check het even bij Vodafone, Sp!tf!re. Thx
Internet erg traag hier, maar werkt nog wel. Bellen of smsen nog niet geprobeert.
Hier is trouwens Leimuiden, knooppunt burgerveen A4 voor de autorijders onder ons.
Hier is trouwens Leimuiden, knooppunt burgerveen A4 voor de autorijders onder ons.
Hier in Joure(Friesland) Doet ie 't ook niet. Kan dus niet smsen, bellen niet geprobeerd.
Telefoon uit & aan gezet, geen nut. Website was ook eventjes plat, niet meer.
Telefoon uit & aan gezet, geen nut. Website was ook eventjes plat, niet meer.
Als dat het vraag ik me af waarom ik en m'n collega de meldingen krijgen dat we buiten het bereik van het netwerk zitten.....Sp!tF!re schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:11:
[...]
Heb ik ook even toegevoegd op de FP, dat is dus het probleem. Ze hebben nog géén idee hoelang het nog duurt overigens!
Geen problemen hier in Schiedam. Vanochtend ook niets gemerkt onderweg naar werk.
edit: dataverbinding werkt dus. Kan echter niet bellen of gebeld worden.
edit: dataverbinding werkt dus. Kan echter niet bellen of gebeld worden.
[ Voor 40% gewijzigd door Atomsk op 18-11-2009 14:33 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Blacckberry Servers van vodafone doen het nog wel.
GSM ligt landelijk plat
GSM ligt landelijk plat
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik kreeg rond 2 uur mijn nieuwe sim-only. Meteen in mijn gsm geduwd om te kijken of hij iets deed, maar er gebeurde niks... Toen weer terug naar mijn oude sim-kaart, maar die deed ook al niks meer! Dacht al dat ik iets fout had gedaan...
Het ligt er blijkbaar wel aan welk abo je hebt. Ik zit hier naast twee andere vodafoners en die hebben wel netwerk. Ik niet. Die van mij is een zakelijk abo. Wel but, wat deze is bedoeld voor mijn BHV-taken. Gelukkig hebben we de ouderwetse piepers en porto's nog...
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Hier in Groningen niet anders, heb gewoon bereikVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:06:
in groningen ligt het ook plat!
Ja, hier in Etten-Leur ligt het ook plat, beetje jammer, nu kan ik niet internette nie en nie belle nie
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
vodafone in delft en rotterdam etc.
PLAT
Overigens wel bereik maar hij blijft hangen op kiezen..
PLAT
Overigens wel bereik maar hij blijft hangen op kiezen..
[ Voor 39% gewijzigd door Flapmo op 18-11-2009 14:24 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hier in Soest zijn we ook de pineut. Ken niet meer belle.
regio geleen-sittard heeft bereik maar kunnen niet bellen
.
netwerk bezet geeft de tel aan
netwerk bezet geeft de tel aan
Zaanstad lekker rustig op het werk...
Cunning linguist.
Verwijderd
Hier in Amsterdam (Centrum & Oost-Watergraafsmeer) ligt 't netwerk er helaas ook uit.. Ik was al even bang dat mijn telefoon kapot was, maar gezien de andere berichten hier waarschijnlijk niet dus. Yeuh!
Jaren KPN gebruikt als mobiele provider, zonder problemen. Sinds 1 jaar Vodafone. Gesprekken worden halverwege afgekapt en dit is de derde storing in dit jaar dat ik uberhaupt niet kan bellen.
Per 1 januari weer terug naar KPN
Per 1 januari weer terug naar KPN
Iemand enig idee waar je op de Vodafonesite informatie over storingen kan vinden? Ik word gestoord van die onoverzichtelijke site van ze! Echt klantgericht is ie zeker niet!
En ik las net dat vodafone nooit storingen heeft... Als internetstoringen ook meetellen dan hebben ze er genoeg!! Doe mij maar weer lekker Telfort met internet op het kpn-netwerk, daar had ik nooit problemen mee.
Zo... Dat is er weer uit :-)
En ik las net dat vodafone nooit storingen heeft... Als internetstoringen ook meetellen dan hebben ze er genoeg!! Doe mij maar weer lekker Telfort met internet op het kpn-netwerk, daar had ik nooit problemen mee.
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Kak heb nu al meerdere sms'jes in de wacht staan. Heb wel bereik maar of ik kan bellen? Kreeg net nog wel belletje en sms binnen maar volgens mij kan ik niet naar buiten toe.
Ben btw in mooie Twente (Enschede!!
)
Ben btw in mooie Twente (Enschede!!
[ Voor 4% gewijzigd door houtig op 18-11-2009 14:42 ]
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Hier in Nijmegen ligt het ook plat. Overigens wel bereik, volgens m'n telefoon, maar ik kan niet bellen, waarschijnlijk ook niet gebeld worden (ik verwachtte wat belletjes) en niet smsen.
Hier in Dordrecht ligt de boel ook plat.
Kreeg net alleen wel een smsje van Vodafone dat m'n nieuwe rekening klaar staat, jammer dat dan weer wel werkt.
Kreeg net alleen wel een smsje van Vodafone dat m'n nieuwe rekening klaar staat, jammer dat dan weer wel werkt.
Klik!MHTC06 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:41:
Iemand enig idee waar je op de Vodafonesite informatie over storingen kan vinden?[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
4133 vianen ook alles plat. kan niet bellen, gebeld worden of smsèn.
offtopic, het spraakgedeelte van Telfort gaat wel via KPN maar het datagedeelte nietMHTC06 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:41:
Iemand enig idee waar je op de Vodafonesite informatie over storingen kan vinden? Ik word gestoord van die onoverzichtelijke site van ze! Echt klantgericht is ie zeker niet!
Hier in Maastricht kan ik wel bellen en gebeld worden 14:50 Vanochtend kon dat niet. Sms weet ik niet zeker.
Verwijderd
ok, daar heb je dus ook geen (voda)fuck aan.. Het is stuk... Zover was ik ook al
(overigens niet jouw fout natuurlijk
Ik kan ondertussen wel weer bellen (Delft) ... maar het opzetten van de verbinding is super traag (zeker 10 seconden voor de telefoon over gaat...).
-------
de situatie doet me denken aan die reclame: 'kan nie belle nie' 
ach ja, internet doet het nog dus via email nog enige communicatie mogelijk
ach ja, internet doet het nog dus via email nog enige communicatie mogelijk
d:)b
Tja, alleen vervelend als je onderweg via je laptop afhankelijk bent van de verbinding, nog geen last van gehad en vroeg me al af waarom mijn telefoon het niet meer deed.
Nu ook geen bereik meer in Harderwijk...
Van tweakers frontpageVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:51:
[...]
ok, daar heb je dus ook geen (voda)fuck aan.. Het is stuk... Zover was ik ook al
(overigens niet jouw fout natuurlijk)
De oorzaak van de storing is een defect aan een van de vier signalling gateways, zo bevestigt een Vodafone-woordvoerster aan Tweakers.net naar aanleiding van een reactie van tweaker Sp!tf!re. Daardoor heeft niet iedereen last van de storing, aldus Vodafone.
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Zit hier in Almere ook met nada 0 noppes. Baal als de tiefus want ik moet dringend iemand te pakken krijgen en diegeen gebruikt denk ik ook het Voda netwerk (want Skypen naar 'm werkt ook niet, en een vaste tel. heb ik niet).
Hier in Apeldoorn is ook alles plat......dammit
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Hier ook grote problemen. Iedereen op de zaak is mobiel onbereikbaar, net als alle mobiele devices....
Dit is al de zoveelste keer dit jaar, het gaat lekker bij vodafone. Altijd prettig als er een paar duizend apparaten in het veld staan, welke gebruik maken van het vodafone netwerk...
Dit is al de zoveelste keer dit jaar, het gaat lekker bij vodafone. Altijd prettig als er een paar duizend apparaten in het veld staan, welke gebruik maken van het vodafone netwerk...
[ Voor 47% gewijzigd door Reneger op 18-11-2009 15:12 ]
Ik kon vanuit Emmen (0591) met Groningen (050) bellen net, VF naar VF, dat wou eerst niet
[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 18-11-2009 15:14 ]
Welles... ik moest juist op mijn telefoon (HTC Magic) Dataroaming aanzetten om überhaubt internetverbinding te hebben.dcell schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:50:
[...]
offtopic, het spraakgedeelte van Telfort gaat wel via KPN maar het datagedeelte niet
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Via het werk hoor ik net dat de verwachte oplostijd 4 uur is.
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Betekent dat zestienhonderd uur (16:00) of 4 uur from now?Nico Klus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:16:
Via het werk hoor ik net dat de verwachte oplostijd 4 uur is.
oudenbosch ook.
echter wat raar is dat bij mijn telefoon zelfs gewoon geen service staat
klopt dit of wat ?
wat ook vreemd is dat een collega van mij wel via UMTS zit te internetten op t moment
echter wat raar is dat bij mijn telefoon zelfs gewoon geen service staat
klopt dit of wat ?
wat ook vreemd is dat een collega van mij wel via UMTS zit te internetten op t moment
Verwijderd
Hier in Heinkenszand (Zeeland, omgeving Goes/Borselle) af en toe last van.
Dataverkeer werkt nog steeds goed.
Telefoon + sms was een uurtje geleden helemaal plat maar nu lukt het af en toe om te bellen en smsen en ook af en toe om gebelt te worden.
Het gaat iig al een stukje beter dan begin van deze middag.
Dataverkeer werkt nog steeds goed.
Telefoon + sms was een uurtje geleden helemaal plat maar nu lukt het af en toe om te bellen en smsen en ook af en toe om gebelt te worden.
Het gaat iig al een stukje beter dan begin van deze middag.
Net een telefoon proberen te verkopen. Koop niet doorgegaan omdat de telefoon "niet werkte"...
sorry, onduidelijk van me.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:23:
[...]
Betekent dat zestienhonderd uur (16:00) of 4 uur from now?
16:00
Zal nog lastig worden denk ik. Nog een half uur en hier hebben de hele site uit de lucht gehaald.
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Dat ken ik, via mijn werk hoorde ik 14.15... En wij zijn behoorlijk afhankelijk van de telefoon, als er een 10kV-storing komt blijven heel veel mensen heel lang zonder stroom zittenNico Klus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:33:
[...]
sorry, onduidelijk van me.
16:00
Zal nog lastig worden denk ik. Nog een half uur en hier hebben de hele site uit de lucht gehaald.
Cunning linguist.
Er zijn monteurs bezig alleen weten ze nog niet hoelang het gaat duren
Verwijderd
ook hier totaal niets meer via vodafone..
erg vervelend, mijn dochter werd net opgenomen, en ik geef mijn mobiele nummer netjes door.. maar bij thuiskomst staat mijn huistelefoon al vol met berichten, dat ze mij probeerden te bereiken, maar de telefoon een ingesprekstoon bleef aangeven.
Ik gelijk gekeken, en helemaal niets.. ik kan niet meer smsen, niet bellen, maar het belangrijkste is dat ik ook niet gebeld kan worden..
Hoop dat ze deze storing toch heel snel verholpen hebben...het is ook mijn nummer van mijn werk.
weet er al iemand hoe lang deze storing gaat duren?
erg vervelend, mijn dochter werd net opgenomen, en ik geef mijn mobiele nummer netjes door.. maar bij thuiskomst staat mijn huistelefoon al vol met berichten, dat ze mij probeerden te bereiken, maar de telefoon een ingesprekstoon bleef aangeven.
Ik gelijk gekeken, en helemaal niets.. ik kan niet meer smsen, niet bellen, maar het belangrijkste is dat ik ook niet gebeld kan worden..
Hoop dat ze deze storing toch heel snel verholpen hebben...het is ook mijn nummer van mijn werk.
Ik wil niet heel vervelend zijn, de storing zelf is al vervelend genoeg. Maar wie kan dat hier uberhaupt weten?Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:45:
erg vervelend, mijn dochter werd net opgenomen, en ik geef mijn mobiele nummer netjes door.. maar bij thuiskomst staat mijn huistelefoon al vol met berichten, dat ze mij probeerden te bereiken, maar de telefoon een ingesprekstoon bleef aangeven.![]()
Ik heb in Eindhoven (040) ook te kampen met de storing.
Weet iemand aan goede gratis dienst waarmee ik online een sms kan versturen naar iemand? Zonder het gevolg dat deze persoon of mijzelf op een spam-lijst wordt geplaatst..
Weet iemand aan goede gratis dienst waarmee ik online een sms kan versturen naar iemand? Zonder het gevolg dat deze persoon of mijzelf op een spam-lijst wordt geplaatst..
[ Voor 5% gewijzigd door Preaper op 18-11-2009 15:51 ]
Ik objecteer, u eer.
Verwijderd
Haha, ik moest er ff om lachen...F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:27:
Net een telefoon proberen te verkopen. Koop niet doorgegaan omdat de telefoon "niet werkte"...
Verwijderd
zoiets wil ik ook ja, wil de anderen laten weten dat ik niet terug kan smsen...Preaper schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:50:
Ik heb in Eindhoven (040) ook te kampen met de storing.
Wel prettig dat je nog een huistelefoon hebt toch ? . De reden waarom ik toch graag een budget abonnementje bij KPN heb: gewoon prettig dat de telefoon het doet, op het moment dat hij het moet doen, en ik niet afhankelijk ben van mobiele telefonie en/of een internet lijn cq. voip.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:45:
erg vervelend, mijn dochter werd net opgenomen, en ik geef mijn mobiele nummer netjes door.. maar bij thuiskomst staat mijn huistelefoon al vol met berichten, dat ze mij probeerden te bereiken, maar de telefoon een ingesprekstoon bleef aangeven.![]()
hier in utrecht nogsteeds down, mijn toestel zegt ook geen service, heeft dus 0,0 bereik is dat bij jullie het probleem ook?
Verwijderd
Groningen, al vanaf vanmiddag niks.(Collega's hebben ook niks)
Telefoon geeft aan dat er geen netwerktoegang is.
Wat ik wel heel erg vind is dat je de vodafone website ook niet kunt bereiken om daar een melding op te zien ofzo. Lijkt mij dat er meer stuk is dan ze lief is.
Telefoon geeft aan dat er geen netwerktoegang is.
Wat ik wel heel erg vind is dat je de vodafone website ook niet kunt bereiken om daar een melding op te zien ofzo. Lijkt mij dat er meer stuk is dan ze lief is.
Yep, alleen dataverkeer is nog mogelijk.Reloader schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:54:
hier in utrecht nogsteeds down, mijn toestel zegt ook geen service, heeft dus 0,0 bereik is dat bij jullie het probleem ook?
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ik kan al weer bellen (regio Breda)
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Zouden alle smsjes die niet zijn aangekomen weer worden verstuurd als het netwerk weer aan de praat is?
[ Voor 62% gewijzigd door jordz. op 18-11-2009 16:01 ]
Twee collega's hebben hier Vodafone, allebij 2 android toestellen
de een kan wel bellen en andere niet.. heel appart.
Edit: locatie: Den Ham Overijssel
[ Voor 13% gewijzigd door Amd-xP op 18-11-2009 16:03 ]
Ik heb sterk het vermoeden dat ze gewoon aan gaan komen.jordz. schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:57:
Zouden alle smsjes die niet zijn aangekomen weer worden verstuurd als het netwerk weer aan de praat is?
Waarschijnlijk blijven ze bij Vodafone in de queue hangen totdat je toestel weer bereikbaar is.
Als je toestel uitstaat krijg je ze toch ook gewoon zodra je het toestel aanzet.
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
Ik had verbinding op mijn android toestel.J-J-Jordy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:03:
Twee collega's hebben hier Vodafone, allebij 2 android toestellen
Toen ik even 3g wilde uitzetten kreeg ik geen verbinding meer met het netwerk.
Maar het verklaard wel veel dat ik geen kreeg reactie via sms, terwijl mijn 3g icoontje er wel gewoon stond.
Pfff..... is het weer zo ver
Haarlem treden de problemen ook op, toch best wel heel erg vervelend dit
Haarlem treden de problemen ook op, toch best wel heel erg vervelend dit
nee hier in utrecht niet, telefoon zegt gewoon datie geen bereik heeft of dat ik dataroaming moet aanzettenZondagskindje schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:56:
[...]
Yep, alleen dataverkeer is nog mogelijk.
correctie: hier in utrecht op mijn iphone niet
[ Voor 7% gewijzigd door Reloader op 18-11-2009 16:07 ]
Verwijderd
Ik had ook last van de storing maar ik ben zojuist gebeld en ik kan zelf ook weer bellen.
Duivendrecht ligt er ook uit
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
In Amsterdam nog doodse stilte mobiel. Als ik bel naar het mobiele nummer kom ik direct op de voicemail uit. Wat merk je dan toch dat je afhankelijk bent geworden zeg..
Flickr PSN ID= cheironnl
Vlissingen en Bergen op Zoom ligt er hier ook uit
Gouda alive and kicking
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier in Enschede werkt de boel ook niet. Mijn telefoon blijft wel stug beweren dat hij volledig bereik heeft

Ik vroeg me dat af, omdat ik gister ook al zo'n vaag vermoeden had dat er iets niet klopte.J0HAN schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:04:
[...]
Ik heb sterk het vermoeden dat ze gewoon aan gaan komen.
Waarschijnlijk blijven ze bij Vodafone in de queue hangen totdat je toestel weer bereikbaar is.
Als je toestel uitstaat krijg je ze toch ook gewoon zodra je het toestel aanzet.
Vanmorgen kreeg ik nog wel wat binnen. Of ik word natuurlijk compleet genegeerd
Waarom blijft iedereen melden dat het netwerk in regio X plat ligt terwijl al lang bekend is dat het niet regio gebonden is?

Ja het is inderdaad niet regio gebonden. Het gaat om de database met daarin de klantgegevens (prepaid tegoed, type abonnement etc). Deze database ligt plat / werkt niet lekker waardoor en geen gegevens meer kunnen worden verwerkt. En Vodafone vind het vast niet grappig als je gratis kan bellen
[ Voor 12% gewijzigd door Eyerule2nd op 18-11-2009 16:20 ]
Omdat het landelijke regionale storingen heeftVampireSlayer schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:17:
Waarom blijft iedereen melden dat het netwerk in regio X plat ligt terwijl al lang bekend is dat het niet regio gebonden is?
Aldus Vodafone op Twitter: http://twitter.com/VFWebRelationsUpdate 1: Een van de 4 Vodafone verkeersknooppunten in Nederland ondervindt momenteel een storing. Het raakt zowel het GSM als UMTS netwerk.
Update 2: Daarnaast ondervindt het sms en dataverkeer eveneens hinder. Op de betreffende locatie worden nu herstelwerkzaamheden uitgevoerd.
Update 3: Per direct wordt het verkeer gedoseerd opengezet.
Ooh, dat is weer een heel andere verklaring dan de 'officiële' verklaring van een Vodafone medewerker die ook geplaatst is in het nieuwsbericht op de FP. Waar heb je die wijsheid vandaan?Eyerule2nd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:20:
Ja het is inderdaad niet regio gebonden. Het gaat om de database met daarin de klantgegevens (prepaid tegoed, type abonnement etc). Deze database ligt plat / werkt niet lekker waardoor en geen gegevens meer kunnen worden verwerkt. En Vodafone vind het vast niet grappig als je gratis kan bellen
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
En dan gooien ze alles maar platEyerule2nd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:20:
Nou als dat zo is ga ik Vodafone opzeggen. Dan laten ze me maar gratis bellen i.p.v. het bellen plat te gooien.Eyerule2nd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:20:
Verwijderd
Wat ik niet grappig vind is dat ik niet kan bellen terwijl ik er wel pegels voor neergelegd heb. Dus een beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt.Eyerule2nd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:20:
En als dat zo is dan krijg ik de neiging om Vodafone executives op hun muil te peren met een klauwhamer.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 16:24 ]
Via een welingelichte bron.gertvdijk schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:21:
[...]
Ooh, dat is weer een heel andere verklaring dan de 'officiële' verklaring van een Vodafone medewerker die ook geplaatst is in het nieuwsbericht op de FP. Waar heb je die wijsheid vandaan?
Verwijderd
hier in purmerend, noord-holland.
ligt het nog steeds plat!
iemand idee hoelang dit duurt,
moet een echt belangrijk telefoontje plegen en heb
geen huistelefoon
geen huistelefoon
Ga naar de buren?Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:23:
geen huistelefoon
Dan kun je toch wel bij de buren langs, of een collega oid opzoeken? Als het heel belangrijk is zullen ze je wel helpen.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:23:
geen huistelefoon
Hier (Drachten) geen bereik, maar bij het handmatig zoeken is het netwerk wel te zien. Helaas is het m'n privé-telefoon die het niet doet. Als 't nou het GSM-etje van het werk was.
Verwijderd
Ja dat had ik dus ook - maar access denied.CrazyA schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:25:
Hier (Drachten) geen bereik, maar bij het handmatig zoeken is het netwerk wel te zien. Helaas is het m'n privé-telefoon die het niet doet. Als 't nou het GSM-etje van het werk was.
Werkt weer hier in Utrecht. Kan bellen en gebeld worden! - Particulier
[ Voor 20% gewijzigd door DR!5EQ op 18-11-2009 16:39 ]
Bij Vodafone hebben ze intern ook wat probleempjes die waarschijnlijk niet meehelpen met een snelle oplossing 
De rampenplannen bij Vodafone zijn blijkbaar niet geheel up to date.Storing bij Vodafone
(Novum) - Vodafone kampt woensdag met een storing. Een netwerkonderdeel in Amsterdam werkt niet, verklaart een woordvoerder. Hoeveel mensen door de storing worden getroffen, is niet bekend.
De woordvoerder kon aanvankelijk geen verklaring geven, omdat ze haar collega's door de storing niet kon bereiken om navraag te doen. Op verschillende internetfora klagen mobiele bellers dat ze geen bereik hebben. De website van het telecombedrijf werkt ook niet.
Het onderdeel dat niet werkt is een zogenoemde signaling gateway, waarvan er vier zijn in Nederland. Het is een netwerkonderdeel dat dataverkeer, zoals sms'jes of telefoongesprekken, tot stand brengt.
Bron
[ Voor 8% gewijzigd door Wolly op 18-11-2009 16:35 ]
Dat is best ergWolly schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:35:
Bij Vodafone hebben ze intern ook wat probleempjes die waarschijnlijk niet meehelpen met een snelle oplossing![]()
[...]
De rampenplannen bij Vodafone zijn blijkbaar niet geheel up to date.
Zouden ze puur en alleen alles via het vodafone netwerk doen?
[ Voor 8% gewijzigd door jordz. op 18-11-2009 16:39 ]
Ook groningen ligt eruit.
Raar. Zal wel snel opgelost worden.
Raar. Zal wel snel opgelost worden.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik kreeg net 3 SMSjes die eerder aan me verzonden zijn. Locatie is Eindhoven. (Kan dus weer wat bellen, sinds ongeveer 13u eruit gelegen...)
Dit topic is gesloten.