Zijn er ook mensen die nu slechter bereik hebben? Kon gisteren helemaal niet bellen of gebeld worden.. Thuis had ik altijd wel een goed bereik maar nu heb ik net 1 streepje.
Hier ook. (Omgeving Eindhoven)
De dongle schakelt regelmatig over naar GPRS, terwijl ik normaal op die plekken gewoon vol 3G heb...
De dongle schakelt regelmatig over naar GPRS, terwijl ik normaal op die plekken gewoon vol 3G heb...
Verwijderd
0 streepjes bereik postcode 3940/41 .... heel irritant !! (kan dus niets)
Mailtje naar klantenservice, maar zoiets duurt altijd dagen ... 3 blokken verder wel bereik, maakt het wss lastig.
Mailtje naar klantenservice, maar zoiets duurt altijd dagen ... 3 blokken verder wel bereik, maakt het wss lastig.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 11:57 ]
Hier al sinds vanochtend geen GPRS of 3G internet meer, wel gewoon goed bereik. (Venray)
Verwijderd
Moet van vodafone mijn toestel op 'gsm' zetten. Dan heb ik inderdaad bereik, maar kan ik volgens mij niet snel internetten op mijn unlimited abbo ?
Voorts wordt er in de mail gesuggereerd dat het mijn toestel zou kunnen zijn, of simm, dit terwijl ik duidelijk uitleg dat het vanaf afgelopen vrijdag is dat ik geen bereik meer heb. Van 5 streepjes binnenshuis naar 1 streepje 3 huizenblokken verderop....
*zucht*
Voorts wordt er in de mail gesuggereerd dat het mijn toestel zou kunnen zijn, of simm, dit terwijl ik duidelijk uitleg dat het vanaf afgelopen vrijdag is dat ik geen bereik meer heb. Van 5 streepjes binnenshuis naar 1 streepje 3 huizenblokken verderop....
*zucht*
Sinds gisterenavond (uurtje of 11) hier in Zuid-Limburg geen dataverbinding meer, wel gewoon bereik.
Ik krijg de hele dag al berichten van mijn HTC Diamond 2 in de trant van
Momenteel zit ik in Etten-Leur en ik heb volledig bereik. Ondervinden meer mensen deze problemen?There is a problem connecting to the GPRS service in your registerd home network.
[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 09-11-2009 14:07 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Problemen met bellen in de regio Eindhoven, Den Bosch (meerdere collega's met het zelfde probleem). GPRS (Blackberry) hobbelt vrolijk door.
amsterdam/almere geen probleem hoor fyi
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Vandaag doet hij het weer prima, althans, ik heb de meldingen nog niet gehad 
* Matis klopt af
* Matis klopt af
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Deze zelfde meldingen krijg ik ook al de hele dag. Heb al geprobeerd om de verbinding te herstellen, maar dat helpt ook niet.Matis schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:06:
Ik krijg de hele dag al berichten van mijn HTC Diamond 2 in de trant van
[...]
Momenteel zit ik in Etten-Leur en ik heb volledig bereik. Ondervinden meer mensen deze problemen?
Zit trouwens in de regio Arnhem/Doetinchem
[ Voor 37% gewijzigd door pawek op 10-11-2009 21:14 ]
Het is hier weer raak (Leiden, Noordwijk)
Weer geen mobiel internet
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Mja, 't kan natuurlijk altijd gebeuren dat 't ergens even uitvalt. Net zoals KPN een lokale adsl-storing kan hebben ergens. Ik denk niet dat 't nuttig is om elke keer als je een mast tegenkomt die gereboot moet worden dat hier te melden.robbinonline schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:32:
Het is hier weer raak (Leiden, Noordwijk)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nouja, Noordwijk, Katwijk, Leiden, Leidschedam vind ik toch best wel een groot gebied en het vermelden waard.CyBeR schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:34:
[...]
Mja, 't kan natuurlijk altijd gebeuren dat 't ergens even uitvalt. Net zoals KPN een lokale adsl-storing kan hebben ergens. Ik denk niet dat 't nuttig is om elke keer als je een mast tegenkomt die gereboot moet worden dat hier te melden.
Doe Den Haag en Zoetermeer er maar bij .. Ik dacht even dat het aan mij nieuwe telefoon lagrobbinonline schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:25:
[...]
Nouja, Noordwijk, Katwijk, Leiden, Leidschedam vind ik toch best wel een groot gebied en het vermelden waard.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik heb 't ook zeg... Vandaag de gehele dag al.. Even 1 minuut internet en dan hoppa is het weer weg.
Is er ergens iets te vinden over de storingen van afgelopen jaar qua data en tijden en dergelijke?
Heb het nu al 3x meegemaakt en ga even 'n briefje schrijven of het en ander qua databundel en de prijs die ik daarvoor betaald geregeld kan worden. Misschien een maandje geen internet betalen ofzo, want hier baal ik van!
Is er ergens iets te vinden over de storingen van afgelopen jaar qua data en tijden en dergelijke?
Heb het nu al 3x meegemaakt en ga even 'n briefje schrijven of het en ander qua databundel en de prijs die ik daarvoor betaald geregeld kan worden. Misschien een maandje geen internet betalen ofzo, want hier baal ik van!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hier (ook Den Haag) hetzelfde verhaal. Had net een nieuwe ROM op mijn telefoon gezet, dus ik dacht dat het daaraan lag. "Gelukkig" niet.
Verwijderd
Voor mij het zelfde als posttoast. Hele dag geen internet op de foon! Ben gelijk gehandicaped
Hier leek het net weer even te werken, maar inmiddels gebeurt er weer vrij weinig.
Moet zeggen dat het opvallend vaak optreedt bij Vodafone.
Hier is het idd ook erg brak. Ga maar eens een brief richting Vodafone doen.
Je betaalt toch bijna een 10tje ook als leg je het een jaar vast.
Hou ons op de hoogte want het lijkt me zeer rechtvaardig om een vergoeding te krijgen wanneer je een dagdeel geen internet hebt.robbinonline schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:49:
Hier is het idd ook erg brak. Ga maar eens een brief richting Vodafone doen.
Want hier in Den Haag heb ik nog steeds geen internet.
Als ik het goed heb heeft Vodafone onlangs een software update uitgevoerd en dat is alles behalve goed verlopen of deze storing met de software update te maken heeft weet ik niet.
Misschien tijd dat Vodafone hun testsysteem eens onder de loep neemt?

Hier nog steeds wel / niet / wel / wegval hoor.. Woon naast Den Haag. Morgen even data van andere storingen opzoeken en 'n nette mail sturen!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Woon in Den Haag maar heb er nog steeds last van. Het wordt echt steeds gekker met Vodafone. Ze hebben zowaar meer storing dan Ziggo
. Hele dag geen internet op je phone. Vroeger had men een inbellijntje thuis, maar nu moet je er niet meer aan denken om geen inet op je phone meer te hebben.
Master_A
Hier lijkt alles opgelost.. Woon naast Den Haag.. Mja mail gaat er vanmiddag wel uit.
Verwijderd
Heb het nog... Schiet lekker op. Woon in den haag nog steeds en zit in Zoetermeer op school. en daar heb ik er ook last van. Weet jij hoe saai colleges zijn zonder internet op je mobiel
het is dan lekker lokaal schijnbaar,want ik zit nu in de trein bij amsterdam,en alles werkt zonder problemen
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Twee keer naar de klantenservice, ze ontkenden dat het aan Vodafone ligt.
Het werd gesuggereerd om het toestel enkelband in te stellen, misschien was het gewoon toeval dat ik een kwartiertje mee kan internetten.
Het werd gesuggereerd om het toestel enkelband in te stellen, misschien was het gewoon toeval dat ik een kwartiertje mee kan internetten.
Ik zit ook in de regio Den Haag... en bij mij ook al de hele dag problemen...alleen als ik de proxy van vodafone instel wil het af en toe werken anders niet.
Het begint nu aardig irritant te worden dit... Kan met mn BB bijna niks doen. MSN disconnect ie om de 5 min en pagina's laden duurt vrij lang. Hopen dat ze het snel fixen
Verwijderd
Ik heb toch juist vodafone genomen voor het goeie netwerk. dat is dus ook niet meer waar. Ik begon te denken dat het aan mijn eigen toestel ligt, want die hapert ook steeds vaker, maar blijkbaar is het toch vodafone. al de hele dag (en gister) doet ie het soms wel en soms niet en als ie het wel doet, dan is het maar 1 webpagina ofzo. Ook verschilt het qua plaats. amsterdam deed ie het prima, leiden eventjes en den haag vaker niet dan wel.... grrr
Met mijn iPhone 3GS ook niets anders dan problemen momenteel. Ding is nog legaal unlocked ook, geen modificaties o.i.d. Om gek van te worden dit, dan maar weer ouderwets aan de Wi-Fi..
Kunnen jullie ook even aangeven welk toestel jullie gebruiken:
Volgens de Vodafone medewerker die ik aan de lijn had (zonder te vertellen welk toestel ik had)
dat er met een Iphone 3G/S fw 3.1.2 veel problemen waren.
En laat ik nu net een iPhone hebben..
Volgens de Vodafone medewerker die ik aan de lijn had (zonder te vertellen welk toestel ik had)
dat er met een Iphone 3G/S fw 3.1.2 veel problemen waren.
En laat ik nu net een iPhone hebben..
Juist ik heb precies dat probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:27:
Ik heb toch juist vodafone genomen voor het goeie netwerk. dat is dus ook niet meer waar. Ik begon te denken dat het aan mijn eigen toestel ligt, want die hapert ook steeds vaker, maar blijkbaar is het toch vodafone. al de hele dag (en gister) doet ie het soms wel en soms niet en als ie het wel doet, dan is het maar 1 webpagina ofzo. Ook verschilt het qua plaats. amsterdam deed ie het prima, leiden eventjes en den haag vaker niet dan wel.... grrr
@Robbinonline
Ik heb een Nokia N97 dus het zal er vast niet aan liggen dat je een iPhone hebt. En verder zal het ook wel een BS verhaal zijn dat er veel problemen zijn met de iPhone alleen om het probleem af te schepen. Het lijkt er nu iig in Den Haag op dat het werkt, maar ik juich nog niet te vroeg. En ik neem mijn woorden meteen weer terug. Dit is echt niet normaal meer. Morgen met Vodafone bellen
[ Voor 5% gewijzigd door Amiet01 op 18-11-2009 01:35 ]
Master_A
Ja daar lijkt het dan inderdaad wel op.
Vandaag weer de hele dag geen internet morgen de KS maar weer een bellen (zucht)
Vandaag weer de hele dag geen internet morgen de KS maar weer een bellen (zucht)
Verwijderd
Ook vandaag (tenminste tot nu dan) wederom geen dataverkeer in de omgeving Leiden... Wordt wel vervelend nu onderhand.
Nog steeds problemen bij mij Den Haag/Zoetermeer. Gisteravond zei de klantenservice dat er een storing in Zoetermeer was geweest. Blijkbaar nog niet opgelost dan....
Ik heb geen melding gezien van Corporate Services van Vodafone, wel gek want normaal spammen ze je dood als er een storing is...
Dat geloof ik wel, gisteren had ik geen 3G dekking omg. Zoetermeer. Ik heb echter het gevoel dat dit los staat van de falende internetverbindingen ... Die had ik daarvoor namelijk al.cubuz schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:36:
Nog steeds problemen bij mij Den Haag/Zoetermeer. Gisteravond zei de klantenservice dat er een storing in Zoetermeer was geweest. Blijkbaar nog niet opgelost dan....
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Verwijderd
Ik heb een samsung omnia met custom rom maar die rom draait al een jaar dus daar ligt het niet aan.
Werd vanmorgen wakker en ik het probleem nog steeds. Op sommige plekken in den haag doet hij het wel, andere plekken niet. En hier in zoetermeer doet het internet het ook niet.
Een klasgenoot met een SE Xperia heeft het probleem ook met mijn vodafone abbo.
Werd vanmorgen wakker en ik het probleem nog steeds. Op sommige plekken in den haag doet hij het wel, andere plekken niet. En hier in zoetermeer doet het internet het ook niet.
Een klasgenoot met een SE Xperia heeft het probleem ook met mijn vodafone abbo.
Ik wilde al bijna mijn mobiel weggooien, gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben met een niet werkende 3g verbinding van vodafone (omgeving Leiden). Heeft iemand vandaag al info ingewonnen bij vodafone? (Het is de laatste paar dagen hier steeds raak...)
Edit: Oja tuurlijk, druk ik hier op de "Verstuur bericht" knop, bekijk ik net mn mobiel, zie ik dat 3g weer werkt...
Edit: Ok het heeft 2 minuten gewerkt...
Edit: Oja tuurlijk, druk ik hier op de "Verstuur bericht" knop, bekijk ik net mn mobiel, zie ik dat 3g weer werkt...
Edit: Ok het heeft 2 minuten gewerkt...
[ Voor 35% gewijzigd door XiniX88 op 18-11-2009 13:09 ]
Nu heb ik in Den Haag (postcode 2546) helemaal geen dekking meer. Geen telefoon niets. Ook geen GSM netwerk. Vage shizzle bij Vodafone
Master_A
Nou, inderdaad. Al paar dagen problemen hier in de omgeving Leiden/Den Haag maar sinds een half uurtje heb ik nu zoals hierboven, helemaal geen dekking meer.
Ondanks dat mijn HTC Magic gewoon zegt dat er verbinding is en er zelfs 3G beschikbaar is.
Ondanks dat mijn HTC Magic gewoon zegt dat er verbinding is en er zelfs 3G beschikbaar is.
Ik sluit me erbij aan.. Geen bereik in Monster / Poelijk / Wateringen / Den Haag
In aalsmeer doet de gehele mobiele telefonie het niet eens. En ik krijg ook geen klantenservice te pakken aangezien dat ook een 06 nummer is.....
Hier in Amsterdam wel data verbinding (GPRS) maar geen telefonie (GSM). Met Vodafone gebeld en de storing is bevestigd door vodafone. Heb de helpdesk niet zelf gesproken, dat heeft mijn collega gedaan.
Ik zit hier in Rotterdam-Alexander en heb ook geen bereik. Mijn collega's vlak naast me wel. Erg vreemd. Wellicht bepaalde simkaarten geblokkeerd of zo?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Hier (regio Eindhoven) totaal geen mobiel verkeer mogelijk, dus ook hier problemen. Is al de 3e keer in 2 maanden dat Vodafone zulke problemen heeft. Waar het eerst voornamelijk bij ons alleen storingen met het data verkeer waren, is het nu met deze storing zelfs ook ons GSM verkeer niet meer mogelijk. Schiet lekker op zo
. (wel lekker rustig nu
)
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Vlissingen ook geen netwerk. Leuk, alle mobiele bedrijftelefoons zitten op Vodafone.
Hier, regio Arnhem, ook helemaal geen dekking meer op GSM's .... doro Vodafone bevestigd gekregen dat het om een landelijke storing gaat.
Murphy was an optimist
Amsterdam, geen ontvangst (GSM). Collega ook niet
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Hier in Hoorn ( 1621 ) Wel G3, en internet verbinding, maar geen GSM verbinding mogelijk.
mijn vriendin naast me, wel af en toe ( soms geen haar telefoon, een SE aan "netwerk overbelast")
mijn vriendin naast me, wel af en toe ( soms geen haar telefoon, een SE aan "netwerk overbelast")
Hmm... Bellen werkt niet in Hoogeveen.
Data werkt overigens prima...
Net getweet via mn iPhone...
Data werkt overigens prima...
Net getweet via mn iPhone...
Heb nu 'no acces to network'..CLB schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:19:
Ik sluit me erbij aan.. Geen bereik in Monster / Poelijk / Wateringen / Den Haag
Landelijke storing in het netwerk van Vodafone 
Great!
Great!
Altijd fijn. Hoe kan dit nu weer zeg. Kansloos...
hier in utrecht is ook niet mogelijk te smsen en bellen.
klasgenoot heeft zelfde problemen
klasgenoot heeft zelfde problemen
Klantenservice is ook plat cq onbereikbaar. En niets op de website te vinden...
Edit: ook my vodafone is onbereikbaar
Edit: ook my vodafone is onbereikbaar
[ Voor 19% gewijzigd door sanzut op 18-11-2009 13:44 ]
Net vanmorgen met de klantenservice gebeld over de data, nu heb ik helemaal geen bereik meer, of althans 0 streepjes GPRS of 0 streepjes 3G. Heel irritant dit.
Klopt, vodafone ligt geheel op z;n gat, net gehoord van een maat die dicht bij het systeem werkt.
[ Voor 42% gewijzigd door Fietsbel op 18-11-2009 13:46 ]
39
Site van vodafone.nl ligt trouwens ook plat. http://downforeveryoneorjustme.com/www.vodafone.nl
(hoorn ook geen GSM netwerk)
[ Voor 13% gewijzigd door stijnos1991 op 18-11-2009 13:48 ]
Wat een ellende zeg met Vodafone de laatste tijd
Als je jezelf belt met een vaste lijn dan krijg je snele tuut tuut tuut, zoals nadat de ander heeft opgehangen, en jij de verbinding nog niet verbreekt.
Hier in Nijmegen werkt 't anders prima? vol 3G ontvangst en kan gewoon internetten?
*zucht* Jongens en dames, lezen jullie elkaars reacties niet? Op de laatste pagina van dit topic hebben zeker al 4 tot 5 personen gemeld dat het Vodafone netwerk er LANDELIJK uitligt. Net een stel Lemmings... die blijven ook doorgaan terwijl de eerst 100 al de afgrond in zijn gegaan.
[ Voor 21% gewijzigd door _Dune_ op 18-11-2009 13:50 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
thx voor alle meldingen, nu ook op de frontpage: nieuws: Klanten Vodafone kunnen niet bellen of sms'en door landelijke storing
Niet zo vreemd, iedereen gaat nu kijken en proberen te bellen, wat allemaal dus niet werkt.stijnos1991 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:47:
Site van vodafone.nl ligt trouwens ook plat. http://downforeveryoneorjustme.com/www.vodafone.nl
En iedereen, dat zijn dus 4 miljoen mensen volgens wikipedia.
Wikipedia: Vodafone
Verwijderd
UMTS netwerk werkte prima zolang ik er op zat, na het proberen van de GSM ontvangst kom ik niet meer op het UMTS of GSM netwerk. Hiervoor werkte de dataverbinding nog wel goed
Hier in Rotterdam ook alles down
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Gelukkig ben ik net klaar met thuis werken en alle telefonische overleggen vanochtend afgehandeld.
Ik zit in amsterdam westpoort en kan zonder problemen bellen (net geprobeerd) ook internet werkt zonder problemen....
Vreemd, ik kan hier in regio Nijmegen wel bellen, alleen als ik gebeld wordt dan krijgt de beller mijn voicemail direct te horen.
Ik kan helemaal niks meer in amsterdam! (niet bellen, niet internetten en geen verbinding maken met vodafone)
[ Voor 6% gewijzigd door bop op 18-11-2009 14:01 ]
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Dat heb je wel eens met landelijke storingen, dat in alle verschillende plaatsen en regio's ook een storing is...
hier op het werk ook alle mobieltjes / PDA's werkeloos... da's al de zoveelste keer 
incl. de BB's
incl. de BB's
[ Voor 12% gewijzigd door Shanquish op 18-11-2009 14:06 ]
Tweakers, fijn dat jullie de melding van deze storing zo snel hebben opgepakt. Inmiddels staat er op nu.nl ook een bericht over deze storing. Mijn vermoeden dat er iets niet helemaal pluis was, is hiermee gelukkig (of helaas, zo je wilt) bevestigd.
website van vodafone werkt ook niet meer
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Toch zijn niet alle Vodafone klanten gedupeerd, er waren net twee mensen in de winkel waarbij de 1 wel kon bellen en sms'en terwijl de ander deze mogelijkheid dus niet had.
Ik vind het persoonlijk wel erg slordig momenteel bij Vodafone, veel problemen met het datanetwerk en nu met het bellen.
Ik vind het persoonlijk wel erg slordig momenteel bij Vodafone, veel problemen met het datanetwerk en nu met het bellen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Goddomme... Ik betaal juist iets extra zodat je bij Vodafone wat extra kwaliteit hebt.
Ik dacht elke keer, dat is de tweede keer in 4 jaar, maar nu is het al 2-3x down geweest in een half jaar, beetje pauper op deze wijze.
Ik dacht elke keer, dat is de tweede keer in 4 jaar, maar nu is het al 2-3x down geweest in een half jaar, beetje pauper op deze wijze.
Ik heb twee toestellen naast elkaar liggen, van me werk en prive, beiden Vodafone. Prive doet het perfect, werk niet... Ideaal!
Bij de IKEA in Delft kreeg ik net gewoon een belletje van mijn vrouw die zich in Hoogvliet RT bevind, lijkt erop dat het niet geheel down is. Ze melde dat ze een paar keer 'Netwerk Bezet' kreeg, maar kreeg me toch te pakken.
Vader van Tobias en Ylana \o/ GoT-Papa clublid
kan het nog verschil maken van het abbo die je hebt? mijn collega (sinds vorige week abbo) kan niet bellen,wel internetten,en ik kan gewoon alles en ik zit al tijden bij vodaphone
En ik maar beweren dat ik heel gauw van t-mobile naar vodafone wil ...
nog eens over denken dan
Alsof T-Mobile er nooit uit ligt, daarom ben ik juist vorig jaar over gegaan naar Vodafone ik had wel vaak problemen met de verbindingen van T-Mobile.RielN schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:10:
En ik maar beweren dat ik heel gauw van t-mobile naar vodafone wil ...
nog eens over denken dan
Vader van Tobias en Ylana \o/ GoT-Papa clublid
Heb ik ook even toegevoegd op de FP, dat is dus het probleem. Ze hebben nog géén idee hoelang het nog duurt overigens!Als update op het artikel:
1 van de 4 Signalling Gateways is defect, hierdoor zou het in theorie dus zijn dat 1 van de 4 gesprekken niet aankomen en dit is dan ook de reden dat niet iedereen er last van heeft.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit topic is gesloten.