Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Try harder.CLB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:00:
Ik zou graag willen weten of Android java-games aankan.. Gewoon van die .jar files die je ook op je SonyEricsson enzo kan spelen.. Of misschien is dat te downloaden op de market? Lijkt me wel leuk om wat simpele java-games te kunnen spelen namelijk.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hierothere is an app called jm2e runner in the market which converts .jar/jad to .apk
maar of het werkt dat weet ik niet.
traag en mateloos buggy -> onwerkbaarkKrypt schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:54:
3e hit dan kun je dit lezen:
[...]
hiero
Niet geGoogled, alleen hier gezocht en daar stond 't niet.Krypt schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:54:
3e hit dan kun je dit lezen:
[...]
hiero
wanneer ik een smsje binnen krijg en deze open via de notifications, dan opent hij gelijk het smsje.
krijg ik een mailtje en open ik deze ook via de notifications dan opent hij het programma gmail. ik wil gewoon gelijk het mailtje kunnen lezen!
is het mogelijk om het zo in te stellen dat hij gelijk naar het mailtje gaat?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
maar ik heb gewoon een gmail account. heb deze via imap ingesteld. snap niet welk ander programma ik moet gebruikenBoeboe schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:02:
Geen gmail gebruiken en direct de pop3/imap settings van je mailserver instellen. Dan gebruik je de interne mailtool van android
Deze nieuwe JACHero heeft ook de sense ui. Zoek even op het forum zou ik zeggen en leef je uit
is everything cool?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik meen me juist te herinneren dat een aantal mods op GoT het niet op prijs stelde als je naar topics op xdadev zou linken...RoD schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:44:
Je mag best een linkje geven. Android is namelijk open source, dus staan we links naar ROM's toe. Niets illegaals aan (maar alleen in het geval van Android).
Maar als we wel mogen linken naar android topics op xdadev, dan kan ik dat alleen maar toejuichen
[ Voor 11% gewijzigd door falcon4ever op 01-07-2009 10:04 ]
Vooruit dan maarRoD schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:44:
Je mag best een linkje geven. Android is namelijk open source, dus staan we links naar ROM's toe. Niets illegaals aan (maar alleen in het geval van Android).
Hier zo, ik gebruik zelf de twisted Fatality versie (2.1F)
is everything cool?
misschien even onderling overleggenRoD schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:44:
raydekok in "Google Android OS - Deel 2"
Ik dacht ook dat het niet mocht.
There is no art to find the minds construction in the face
Ik lees hier behoorlijk wat over traagheid van het OS en vooral na het browsen op grote websites. Dit lijkt gerelateerd te kunnen zijn aan geheugen.
Zou iemand indien mogelijk, het gebruikte geheugen van zijn/haar toestel in dit topic neer kunnen zetten bij bijv. na boot en met veel applicaties open?
Als dit geheel niet mogelijk is zou ik dat ook graag willen weten. Ik heb op google/xda helaas niks kunnen vinden over dit onderwerp.
Alvast bedankt.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Ik heb geen last met geheugengebruik. Wat hier vaak gemeld wordt kan ook komen door custom roms te gebruiken zonder wipe.Team-RiNo schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:59:
Is er iemand die iets kan zeggen over het geheugen gebruik van Android? Dit in relatie tot het nog uit te komen toestellen die over minder geheugen beschikken dan de huidige.
Ik lees hier behoorlijk wat over traagheid van het OS en vooral na het browsen op grote websites. Dit lijkt gerelateerd te kunnen zijn aan geheugen.
Zou iemand indien mogelijk, het gebruikte geheugen van zijn/haar toestel in dit topic neer kunnen zetten bij bijv. na boot en met veel applicaties open?
Als dit geheel niet mogelijk is zou ik dat ook graag willen weten. Ik heb op google/xda helaas niks kunnen vinden over dit onderwerp.
Alvast bedankt.
Maar geheugenverbruik bij Android is niet heel nuttig om te meten, omdat Android ervoor kiest om programma's niet af te sluiten. Zodat als je ze weer nodig hebt ze sneller laden.
Maar de programma's op de achtergrond kunnen wel ten alle tijden afgeschoten worden als er resources nodig zijn. (Moet de devver ook rekening mee houden)
En ik denk trouwens niet dat er telefoons komen met minder geheugen (werkgeheugen), want dat is de duurte niet. Goedkopere telefoons zouden kleinere schermen en of geen touchscreen kunnen hebben of iets dergelijks. Ik denk namelijk dat geheugen niet een grote kostenpost is op een telefoon.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Welke versie ik ook download, ik krijg het niet geïnstalleerd.
E:No signature (742 files)
E:Verification failed
instaltion aborted.
Heb het bestand netjes update.zip genoemd maar het blijft weigeren.
Draai nu nog de originele 1.1 software waar verder niks aan gedaan is.
Iemand eenig idee wat ik er aan kan doen?
Heb je al wel de bootloader vervangen? Want de standaard bootloader neemt alleen tmo+ google signed images.TerminalNL schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:22:
Ik wil updaten naar een custom rom, omdat ik geen tmobile abbo heb en dus de update niet binnen krijg.
Welke versie ik ook download, ik krijg het niet geïnstalleerd.
E:No signature (742 files)
E:Verification failed
instaltion aborted.
Heb het bestand netjes update.zip genoemd maar het blijft weigeren.
Draai nu nog de originele 1.1 software waar verder niks aan gedaan is.
Iemand eenig idee wat ik er aan kan doen?
Om de bootloader te vervangen met je wel root hebben.
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Gelukkig maakt 'denken' het nog niet tot de waarheid, aangezien Samsung met 'n Androider met slechts 128MB op de markt komt.Balachmar schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:23:
[...]En ik denk trouwens niet dat er telefoons komen met minder geheugen (werkgeheugen), want dat is de duurte niet. Goedkopere telefoons zouden kleinere schermen en of geen touchscreen kunnen hebben of iets dergelijks. Ik denk namelijk dat geheugen niet een grote kostenpost is op een telefoon.
Op de Market gekocht? Ziet er daar maar vreemd uit. Een prachtige Engels-talige website die je verwijst naar de Market, waar vervolgens alleen 2 applicaties te vinden zijn in een Scandinavische taal...Boeboe schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 00:33:
Ik heb gisteren copilot geinstallerd en het werkt perfect
Dat is op zich best een nette prijs. Maar zijn de kaarten ook goed. Is dit wel echt vergelijkbaar met TomTom. Want AndNav2 vond ik echt tegenvallen. Traag met routes, rare routes en onduidelijke interface.Boeboe schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:06:
Ja, via de market. Gewoon scandinavisch ding installeren, dan krijg je het "kies jouw taal" scherm voorgeschoteld. 24 euro geeft je kaarten van 1 zone (benelux), de 50 euro versie van heel europa.
Hoewel het antwoord ook en het software draadje gegeven mag worden.
(hmm, is eigenlijk wel een leuk probleem, kun je dit soort dingen ook verhuizen naar een andere draad?)
[ Voor 14% gewijzigd door Balachmar op 02-07-2009 09:50 ]
Mocht je tijd/zin hebben, kan je dan even een kleine review plaatsen? Heb van sommigen gehoord dat copilot bagger is (WM) en van anderen dat het super is. Graag had ik geweten hoe het is op Android. Aangezien het niet duur is, wil ik die best wel aanschaffen mocht het goed zijn..Boeboe schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:06:
Ja, via de market. Gewoon scandinavisch ding installeren, dan krijg je het "kies jouw taal" scherm voorgeschoteld. 24 euro geeft je kaarten van 1 zone (benelux), de 50 euro versie van heel europa.
Ik heb gehoord dat de laptopversie van copilot heel erg slecht was, maar van de smartphoneversies hoor ik vrij positieve geluiden.
Zojuist even gekeken naar de online versie en hier komt het contact niet terug in de standaard lijst. Als ik echter zoek naar het contact, dan blijkt deze te zitten in de groep 'Other Contacts'. Ik wil niet dat deze groep ook wordt gesynchroniseerd naar mijn G1. Iemand tips? Ik kan ook nergens de complete inhoud van deze groep terugvinden
Volgens mij kan je dat uitzetten door op je telefoon naar Contacts te gaan, dan op Menu drukken en dan Edit sync groups. "Sync all contacts" uit zetten en dan alleen de groepen aanvinken die je wilt syncen.smeerbartje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:38:
Ik heb een vreemd probleem met de contacts op mijn G1 telefoon (1.5 cupcake). Normaal gesproken zijn de contacts op mijn telefoon en de online contacts gesynchroniseerd. Laatst heb ik op de computer (dus niet op de telefoon) een email gestuurd naar "testadres@bladiebla.nl". Dit adres staat uiteraard niet in mijn online contact list. Echter na verloop van tijd heb ik dit adres als contact op mijn telefoon staan.
Zojuist even gekeken naar de online versie en hier komt het contact niet terug in de standaard lijst. Als ik echter zoek naar het contact, dan blijkt deze te zitten in de groep 'Other Contacts'. Ik wil niet dat deze groep ook wordt gesynchroniseerd naar mijn G1. Iemand tips? Ik kan ook nergens de complete inhoud van deze groep terugvinden.
[ Voor 12% gewijzigd door ndsc op 02-07-2009 13:46 ]
hmmz, oke ik heb het geprobeerd. Zojuist een nieuw testadres gemaild en nu maar even afwachten of dit adres verschijnt als contact op m'n G1. Wel vreemd overigens, wat is de inhoud van deze mysterieuze groep 'Other Contacts'?ndsc schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:46:
[...]
Volgens mij kan je dat uitzetten door op je telefoon naar Contacts te gaan, dan op Menu drukken en dan Edit sync groups. "Sync all contacts" uit zetten en dan alleen de groepen aanvinken die je wilt syncen.
Die is heel simpel, dat zijn alle e-mailadressen die jij gemaild hebt, of jou gemaild hebben.smeerbartje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:00:
[...]
hmmz, oke ik heb het geprobeerd. Zojuist een nieuw testadres gemaild en nu maar even afwachten of dit adres verschijnt als contact op m'n G1. Wel vreemd overigens, wat is de inhoud van deze mysterieuze groep 'Other Contacts'?
Maar waarom kan ik de inhoud van deze groep niet inzien?Balachmar schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:18:
[...]
Die is heel simpel, dat zijn alle e-mailadressen die jij gemaild hebt, of jou gemaild hebben.
Bij mij staan ze gewoon onder All Contacts in Gmail.smeerbartje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:21:
[...]
Maar waarom kan ik de inhoud van deze groep niet inzien?
Hmz, ik zie het nu ook. Mooi is dat, IEDEREEN die ik een mailtje heb gestuurd is dus automatisch een contact? Dit wil ik eigenlijk helemaal niet!ndsc schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:29:
[...]
Bij mij staan ze gewoon onder All Contacts in Gmail.
Ah stom... nu zie ik het pas dat er verschil wordt gemaakt tussen 'mijn contactpersonen' en 'alle contacten'.
[ Voor 15% gewijzigd door smeerbartje op 02-07-2009 15:34 ]
Inderdaad. Het lijkt hinderlijk maar is eigenlijk best handig. Zo "vergeet" je eigenlijk nooit meer een adres van een persoon die jou bijvoorbeeld eerder heeft gemailed. Gewoon compose en de naam van die persoon intikken en het adres komt tevoorschijn, en dat zonder zelf handmatig die persoon toe te voegen aan je contact lijst. Dit is met name handig op je telefoon, als je iemand dan wilt mailen die jou eerder gemailed heeft maar niét in je contactlist staat kan je zo toch makkelijk zijn of haar email tevoorschijn toveren zonder eerst op zoek te gaan.smeerbartje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:34:
[...]
Hmz, ik zie het nu ook. Mooi is dat, IEDEREEN die ik een mailtje heb gestuurd is dus automatisch een contact? Dit wil ik eigenlijk helemaal niet!
Ah stom... nu zie ik het pas dat er verschil wordt gemaakt tussen 'mijn contactpersonen' en 'alle contacten'.
Er zijn ook genoeg opties om ze te filteren, bij eerstgenoemde menu optie All Contacts aanzetten dan krijg je zelf de autocomplete in je Gmail application. Om dan die waslijst te filteren van je gebruikelijke telefoon contacten kan je zelf een groep aanmaken (bijvoorbeeld "Android Phone") stop daar je telefoonnr's in en dan met Display group op je telefoon instellen.
Genoeg opties dus voor iedereen wat wils. Gewoon een beetje experimenteren.
[ Voor 13% gewijzigd door ndsc op 02-07-2009 16:15 ]
dan opent hij nog steeds het e-mail programma maar niet het bericht.. bij jou wel dan? want dat zou wel vreemd zijn.Boeboe schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:02:
Geen gmail gebruiken en direct de pop3/imap settings van je mailserver instellen. Dan gebruik je de interne mailtool van android
Voordat ik hem kan rooten moet ik een goldcard maken, krijg not allow te zien.
Nou heb het 3 keer geprobeerd ofzo, maar krijg niet voor elkaar om de .img file in me microsd te krijgen. Maar ik blijf een not allow melding krijgen bij het flashen helaas.
Maar hoe krijg ik deze echt in de micro SD?
Ik heb dit laatste gedaan met VMWare player (leeg image en dan knopix starten) want onder Vista kreeg ik het niet voor elkaar (dd for windows en hexeditor geprobeerd).
Daarna de code omgedraaid ( per twee cijfers ) en toen in via internet ( weet site niet meer ) een .img laten maken. Deze heb ik via een live cd van ubuntu erop gezet zoals het stond aangegeven in de uitleg die ik vond om een goldcard te maken. Dit lukte verder ook prima maar ergens gaat er wat fout nog.
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Anoniem: 86399
[ Voor 136% gewijzigd door pven op 06-07-2009 20:39 ]
[ Voor 97% gewijzigd door pven op 06-07-2009 18:34 . Reden: Inderdaad, het handje ;-) ]
een wat?stavast schreef op maandag 06 juli 2009 @ 14:43:
[mbr]Maak aub een TR als je iets ziet wat niet kan.[/]
mijn G1 komt uit de UK, heb er gewoon JK 1.51 opgezet.. maar nog steeds geeft hij in de market engelse ponden aan. wanneer ik dus copilot wil gaan kopen kost mij dit dus meer dan wanneer ik een nederlands of amerikaans toestel had of zie ik dit verkeerd?
dacht namelijk dat ze er voor hadden gekozen om dezelfde prijzen te kiezen ongeacht welk land.. dus 1 euro = 1 dollar = 1 pond.
kan iemand mij vertellen hoeveel copilot live one region kost bij een ander toestel (NL/US)
[ Voor 25% gewijzigd door stavast op 08-07-2009 22:30 ]
Ik heb er net even voor je naar gekeken, maar ook op de Nederlandse magic wordt copilot in ponden aangegeven. Andere apps worden weer in euro's of dollars weergeven,dus blijkbaar wordt door de ontwikkelaar al bepaald in welke munteenheid betaald moet worden.stavast schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:22:
dacht namelijk ezen ongeacht welk land.. dus 1 euro = 1 dollar = 1 pond.
kan iemand mij vertellen hoeveel copilot live one region kost bij een ander toestel (NL/US)
We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
Klopt, imho veel fijner dat je niet met 't wisselkoersen geouwehoer zit en daardoor scheve prijzen (door bijvoorbeeld monopoly dollars)MDtje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:31:
[...]
Ik heb er net even voor je naar gekeken, maar ook op de Nederlandse magic wordt copilot in ponden aangegeven. Andere apps worden weer in euro's of dollars weergeven,dus blijkbaar wordt door de ontwikkelaar al bepaald in welke munteenheid betaald moet worden.
Bij het kopen geeft de Market al aan hoeveel het ongeveer is omgerekend in Euro's voordat je bevestigt. Bij een applicatie van 99 dollarcent schatte de market het op 71 eurocent. Op mijn Visarekening was het uiteindelijk 72 eurocent. Best netjes dus.GoldenSample schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 03:38:
[...]
Klopt, imho veel fijner dat je niet met 't wisselkoersen geouwehoer zit en daardoor scheve prijzen (door bijvoorbeeld monopoly dollars)
Zo is het voor developer ook bekend wat zij krijgen. Anders zou ik mijn product in dollars moeten aanbieden en ben ik de sjaak als het slecht gaat met de dollar.
Maar nu dus copilot kopen is best slim, de pond staat laag.
Komt uit op iets van 60 euro voor heel europa. Wat zelfs een groter Europa is dan van TomTom.
Anoniem: 309051
Ik heb nog geen ervaring met android, Htc Hero wel in bestelling dus vandaar mijn vraag.Anoniem: 198256 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:09:
Ik heb zowel mijn hotmail als mijn gmail op mn Magic.
zal eerst zelf wel eens wat proberen, misschien is het allemaal wel heel eenvoudig
Hotmail kan tegenwoordig met pop3 worden binnengehaald. Dus ja dat kan prima.Anoniem: 309051 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:14:
Kan ik mijn hotmail account ook aan de Mail-functie in android koppelen? of is dit alleen mogelijk met een Gmail adres?
Verder mis ik eigenlijk nog een goede customizable "today" plugin, waarop ik de laatste 2/3 mails van mijn mailaccount(s) kan zien, opkomende afspraken etc. Heb nu wel de quickcalendar widget gevonden, die laat iig 2 afspraken vooruit zien (en in de notifications tot 4), maar nog niet echt iets voor mijn mails.
Anoniem: 69767
http://blogs.wsj.com/digi...E2%80%9D-and-more-social/
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-07-2009 23:00 ]
Iemand die weet of dit een nieuwe update is? Of juist een oude die ik nog moest hebben? Of zou het malware geweest zijn?
Ik heb overigens een HTC Magic met 1.5 geinstalleerd. Gewoon de standaard Vodafone versie.
Neem eens een kijkje in het HTC Magic topic
[offtopic]
Ik moet toegeven dat ik het ook wel eens wat verwarrend vind wat waar te zoeken/plaatsen met al die android topics. maar ze zijn wel allemaal interessant om te lezen.. dan maar gewoon wat meer topics volgen.
[/offtopic]
We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
Klopt inderdaad, je hebt gelijk. Echter de 'beltoon voor meldingen' en 'sms toon' kun je op deze manier niet instellen, toch? Ook staan de mp3tjes niet tussen de lijst waaruit je kunt kiezen.HammerT schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:21:
Maakt toch niets uit. Als je in de music player een liedje lang aanklikt kan je hem instellen als ringtone.
Ja idd, daar zat ik ook naar te kijken. Weet iemand hoe je dat wel voor elkaar kan krijgen? (zonder programmatje het liefst)smeerbartje schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:27:
[...]
Klopt inderdaad, je hebt gelijk. Echter de 'beltoon voor meldingen' en 'sms toon' kun je op deze manier niet instellen, toch? Ook staan de mp3tjes niet tussen de lijst waaruit je kunt kiezen.
moet je volgens mij een map aanmaken op je sd card genaamd audio en daarin weer een map met notifications. (of alarms, of ringtones....)
zo heb ik het iig met mijn cyanogen rom (exchange op 1.5cupcake ftw!)
HammerT schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:50:
[...]
Ja idd, daar zat ik ook naar te kijken. Weet iemand hoe je dat wel voor elkaar kan krijgen? (zonder programmatje het liefst)
Ik gebruik mijn Google G1 met een Kpn kaartje, Ik heb even snel zo'n google gmail accountje je gemaakt.
Heb echt niet opgelet wat ik heb getypt. was met een heleboel letters en cijfers. wachtwoord weet ik weer wel.
Nou ging ik op verkenningstocht in de G1. Telefoon was op toetsenblokkering, en ik drukte ergens op. waardoor hij nu mijn gmail account wil waar mee ik mijn G1 heb geactiveerd. ik weet niet wat die adres(gmail) is.
Is er nog een optie voor mij. Kan ik hem niet gewoon resetten, Andere Android OS installeren.
Heel simpel:Tha_T schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:42:
Met zo'n onsamenhangend verhaal is het lastig om er iets over te zeggen. Probeer het nog eens met een duidelijkere omschrijving van het probleem
Hij heeft snel een Gmail adres aangemaakt, zonder goed op te letten. Hij heeft voor het email adres zo'n beetje een willekeurig iets ingevoerd en hij is vergeten wat dit was. Het wachtwoord weet hij nog wel. Nu vraagt zijn G1 om zijn Gmail adres (om te unlocken o.i.d. als ik het goed begrijp), maar deze weet hij dus niet meer.
Dat kon ik er makkelijk uit opmaken
Of is tegenwoordig internet op Android echt uit te zetten?
Gebruik aub eerst even de zoekfunctie / Google voordat je hier een vraag stelt.REDSD schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:29:
Kan iemand mij vertellen of Android nog steeds altijd met internet verbind.
Of is tegenwoordig internet op Android echt uit te zetten?
Als je dat e-mail adres nergens hebt opgeslagen, dan vrees ik dat je gewoon helemaal opnieuw moet beginnen.okkii schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 09:07:
Vraagje.
Ik gebruik mijn Google G1 met een Kpn kaartje, Ik heb even snel zo'n google gmail accountje je gemaakt.
Heb echt niet opgelet wat ik heb getypt. was met een heleboel letters en cijfers. wachtwoord weet ik weer wel.
Nou ging ik op verkenningstocht in de G1. Telefoon was op toetsenblokkering, en ik drukte ergens op. waardoor hij nu mijn gmail account wil waar mee ik mijn G1 heb geactiveerd. ik weet niet wat die adres(gmail) is.
Is er nog een optie voor mij. Kan ik hem niet gewoon resetten, Andere Android OS installeren.
Je kan vragen aan de mensen die je van g-mail hebt gemaild, maar je zal wel de imap client gebruikt hebben. Misschien heb je je calendar nog gedeeld met iemand? Die zou dan je google account moeten weten.
Of heb je hem gekoppeld aan youtube en een filmpje geupload?
Of is er wellicht een andere manier om dit tegoed bij te houden?
Volgens mij is er niet zo'n app. Maar je kan gewoon even 1200 bellen. Dat is gratis en dan krijg je een smsje toegestuurd met je tegoed.Anoniem: 309051 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:48:
Ik verwacht mijn htc hero binnenkort thuis met een vodafone abonnement. weet iemand of er een app is voor android waarmee ik mijn abonnementsstatus (tegoed) kan checken? ik weet dat er voor vodafone al zoiets is voor de iPhone, maar vooralsnog heb ik niets voor android kunnen vinden.
Toevallig ben ik ermee bezig.Anoniem: 309051 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:48:
Ik verwacht mijn htc hero binnenkort thuis met een vodafone abonnement. weet iemand of er een app is voor android waarmee ik mijn abonnementsstatus (tegoed) kan checken? ik weet dat er voor vodafone al zoiets is voor de iPhone, maar vooralsnog heb ik niets voor android kunnen vinden.
Ik heb alleen nog niet zo heel veel ervaring met de httpclient van apache in java.
Ik probeer het nu eerst in Python. Ik denk dat het daarmee makkelijker wordt om duidelijk te maken wat ik wil in java.
Mijn idee nu is een widget van 1x1 die het aantal euro's tegoed weergeeft.
En Balachmar, veel succes, ik ben benieuwd naar je eindresultaat
Helaas heb ik geen van die dingen gedaan. Is er geen andere manier, Tot die tijd kan ik gewoon mijn Pixon gebruiken maar vind het wel jammer dat ik hem niet kan gebruiken wifi enz.Balachmar schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:47:
[...]
Als je dat e-mail adres nergens hebt opgeslagen, dan vrees ik dat je gewoon helemaal opnieuw moet beginnen.
Je kan vragen aan de mensen die je van g-mail hebt gemaild, maar je zal wel de imap client gebruikt hebben. Misschien heb je je calendar nog gedeeld met iemand? Die zou dan je google account moeten weten.
Of heb je hem gekoppeld aan youtube en een filmpje geupload?
Je kan hem ook volledig wipen, ben je alleen wel je contact enzo kwijt, omdat je dan weer een ander google account aan moet maken.okkii schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:41:
[...]
Helaas heb ik geen van die dingen gedaan. Is er geen andere manier, Tot die tijd kan ik gewoon mijn Pixon gebruiken maar vind het wel jammer dat ik hem niet kan gebruiken wifi enz.
nu 10 dagen de tijd om co-pilot te testen...
voordat ik besluit te kopen

Ben erg benieuwd naar je bevindingen van Co-Pilot. Laat dat ff weten alsjeblieft!mavgink schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:55:
eindelijk hoe ik hem hebben wil
[afbeelding]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
wat voor home screen ding is dat? Ziet er wel cool uit!mavgink schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:55:
[afbeelding]
Beautiful Widgets widget op een Palm Pre themeBalachmar schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:30:
wat voor home screen ding is dat? Ziet er wel cool uit!
Nickname does not reflect reality
Hoe kreeg jij het voor elkaar om 10dagen copilot te testen?mavgink schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:55:
[afbeelding]
Toen ik hem vanuit de market installeerde, moest ik gelijk me creditcard etc...opgeven.
En kan je alleen binnen 24uur terugstoring aanvragen...maar toch geen 10dagen?
weather widget donate
als je ergens de copilot live.apk vandaan weet te halen kan je hem gewoon installeren.
pas na 10 dagen, begint het progamma te zeuren om je google checkout nummer
en dan koop ik het wel gewoon.
Co-Pilot draait prima. soms ietwat langzaam in de menu's en dat terwijl mijn cpu overclocked is.
herberekenen routes gaat prima.. vanmorgen van amsterdam naar assendelft en terug gereden ging allemaal goed. Het is nog geen TomTom maarja... vor die 30 euro een ongelimiteerde licentie... wat wil je nog meer?
Wat ik nog meer wil? Ik wil dat het gratis is. :-) En ik wil dat hij minstens zo goed is als TomTom. Anders hou ik m'n Tommie wel...mavgink schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:28:
cyanogenmod 3.6.8.1 rom + palm pre 1.6 theme
weather widget donate
als je ergens de copilot live.apk vandaan weet te halen kan je hem gewoon installeren.
pas na 10 dagen, begint het progamma te zeuren om je google checkout nummer
en dan koop ik het wel gewoon.
Co-Pilot draait prima. soms ietwat langzaam in de menu's en dat terwijl mijn cpu overclocked is.
herberekenen routes gaat prima.. vanmorgen van amsterdam naar assendelft en terug gereden ging allemaal goed. Het is nog geen TomTom maarja... vor die 30 euro een ongelimiteerde licentie... wat wil je nog meer?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
wou zelf geen tomtom, wil niet steeds zon ding mee sleuren.spaceboy schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:31:
[...]
Wat ik nog meer wil? Ik wil dat het gratis is. :-) En ik wil dat hij minstens zo goed is als TomTom. Anders hou ik m'n Tommie wel...
Als ik nu ergens heen moet navigeren en ik heb de keus uit: TomTom op een PDA of Co-Pilot op mn android... kies ik echt wel voor TomTom.... en standalone TomTom is zelfs nog veel beter vind ik zelf....
dus..
Nu hopen dat er weer snel een ADP image beschikbaar komt!vickypollard schreef op zondag 26 juli 2009 @ 02:53:
Multitouch, universal search en meer in Donut
http://gizmodo.com/532290...tter-performance/gallery/
Romain Guy, een Google developer, ontkent nu dat gestures en multi-touch in Donut zittenBalachmar schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:30:
[...]
Nu hopen dat er weer snel een ADP image beschikbaar komt!
http://phandroid.com/2009/07/25/morning-donuts/#comments49. Romain Guy wrote on July 26, 2009
@ Dzertyx: The hand-writing recognition I demo’ed at Google I/O is not in Donut and will not be. We however released a new Gestures API that would let you build such a feature if you wanted to (note it’s not really handwriting recognition but shapes recognition.) You can play with the new android.gesture API to add gestures/shapes recognition in your apps.
@Maj: There is no update to the widgets API in Donut.
http://groups.google.com/...pers/msg/0f2c5cd313d9cd34Romain Guy
Donut is NOT Android 2.0 and there's no multi-touch support in Donut.
Anoniem: 69767
Gebrek aan multi-touch zal meer aan licentie issues met Apple te maken hebben dan met Android dunkt me. Ik dacht dat in de huidige Android al multi-touch zat ingebouwd, maar niet geactiveerd (juist ivm Apple). Zie ook:vickypollard schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:30:
[...]
Romain Guy, een Google developer, ontkent nu dat gestures en multi-touch in Donut zitten
http://www.trustedreviews...Capable--Just-Disabled/p1
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 26-07-2009 15:38 ]
Is android dan de eerste mobiele OS die "universal search" ondersteund? Ik weet niet als 't al bestaat maar lijkt vernieuwend?vickypollard schreef op zondag 26 juli 2009 @ 02:53:
Multitouch, universal search en meer in Donut
http://gizmodo.com/532290...tter-performance/gallery/
vanaf 8:40
Ik weet wel dat de iPhone zoiets heeft (of krijgt), dat je alle items op je telefoon kan doorzoeken.Cabo schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:40:
[...]
Is android dan de eerste mobiele OS die "universal search" ondersteund? Ik weet niet als 't al bestaat maar lijkt vernieuwend?
[ Voor 54% gewijzigd door HammerT op 26-07-2009 15:43 ]
Ik weet dat ze gestures gedemonstreerd hebben. Maar het schijnt dat in de aanvankelijke Cupcake builds ook dingen zaten die er voor de 1.5 release uitgehaald zijn. Waarschijnlijk doen ze dan hetzelfde met Donut en worden multi-touch en gestures eruit gehaald voor de releaseHammerT schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:42:
Lijkt me onzin omdat ze in de keynote al hebben laten zien dat ze gestures hebben:
[video]
vanaf 8:40
[...]
Ik weet wel dat de iPhone zoiets heeft (of krijgt), dat je alle items op je telefoon kan doorzoeken.
En de WebOS heeft ook een goede Universal Search.
In de code is dan wel weer multi-touch e.d. terug te vinden:
http://forum.xda-develope...hp?p=4202283&postcount=30
(die gast is wel respectabel heb ik het idee: http://twitter.com/cyanogen )
[ Voor 4% gewijzigd door HammerT op 26-07-2009 16:02 ]
Klopt, maar de code die in de open source repository staat schijnt behoorlijk achter te lopen op wat Google zelf heeft. Wellicht hebben ze het er al weer uitgehaald of gaan ze dat sowieso nog doen voor de release.HammerT schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:01:
Ok, ik lees een beetje in dat donut op de G1 topic op xda-dev maar daar zeggen sommige mensen dat er idd geen multitouch in zit.
In de code is dan wel weer multi-touch e.d. terug te vinden:
http://forum.xda-develope...hp?p=4202283&postcount=30
(die gast is wel respectabel heb ik het idee: http://twitter.com/cyanogen )
En Cyanogen is wel respectabel ja
http://groups.google.com/...13d9cd34#0f2c5cd313d9cd34
Verder komt de handschriftherkenning die op Google I/O werd gedemonstreerd ook niet in Donut (comment van dezelfde developer elders gelezen)
Teleurstellend wel, dat waren de 2 belangrijkste features voor mij persoonlijk.
Ik kwam zonet dit tegen :
http://www.kapaza.be/Tele...wifi_and_touchscreen.html
Deze zou ook Android draaien.
Weet iemand hier meer van ?
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
dit zegt genoeg lijkt meC00P schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:10:
Zou het kunnen dat er Chinese toestellen op de markt zijn ?
Ik kwam zonet dit tegen :
http://www.kapaza.be/Tele...wifi_and_touchscreen.html
Deze zou ook Android draaien.
Weet iemand hier meer van ?
Ik denk dat je beter hier op kan wachten: http://www.engadget.com/2...-be-crazy-cheap-unlocked/the dream g2 is the first android
interface-style phone to the market
Heeft deze een even snelle processor dan de pas onlangs vrijgegeven Magic ?
Zijn er nog wezenlijke verschillen buiten het fysieke keybord ?
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Specs zijn nagenoeg hetzelfde:C00P schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:24:
De G1 2de hands begint betaalbaar te worden voor mij.
Heeft deze een even snelle processor dan de pas onlangs vrijgegeven Magic ?
Zijn er nog wezenlijke verschillen buiten het fysieke keybord ?
http://www.htc.com/www/product/magic/specification.html
http://www.htc.com/www/product/g1/specification.html
De processor van de Magic schijnt, ondanks hetzelfde aantal Mhz, ietsje sneller te zijn als die van de G1, al zal dat verschil in de praktijk denk ik niet te merken zijn. Hij schijnt ook wel wat zuiniger te zijn dan de G1 met de batterij door deze ietwat verbeterde processor.
Let wel dat vermeld wordt dat de Magic 288MB geheugen heeft, maar dat de versie die in Nederland via Vodafone geleverd wordt om onbegrijpelijke redenen geleverd wordt met 192MB geheugen, net als de G1 dus.
[ Voor 17% gewijzigd door k7of9 op 27-07-2009 18:11 ]
Dit topic behandeld alleen de Cupcake-releases van Android. Het is dus geen dumptopic over alles wat met Android te maken heeft.
Het bespreken van software voor Android kan hier.