Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-04 21:42
Anoniem: 125531 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:59:
Dat weten we al sinds de keynotepresentatie in het kader van WWDC die op 9 juni plaats vond... ;)
Ai, die heb ik inderdaad niet gezien ;)

Kan iemand trouwens vertellen of er nog een legitimatie check is ofzo in italië bij het aanschaffen van dat ding?
Ik heb wel eens een prepaid telefoon gekocht in Italië en moest me toen legitimeren met een paspoort..

(excuses als de vraag al eerder gesteld is..)

5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-05 22:27
Is er een manier om le mans live te volgen op de iphone? Gisteren heerlijk via mn notebook gekeken op de bank (via router, geen mobiel abbo).

Nu ben ik echter aan t werk maar dit klote apparaat kan weer s niks afspelen. Spijt als haren op mn hoofd dat ik n 2 jarig abbo heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:13

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 50624 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:08:
[...]

Zonder abo uiteraard :) €699 + abo en geen hond die dat ding koopt. In Nederland zal hij denk ik rond de prijs van de "oude" 3G komen te liggen.

De 3G kostte toch ook $199 of $299 in Amerika? Dat zal de prijs worden van de 3Gs in Amerika namelijk.
Alleen is het abonnement in de VS duurder. Ik betaalde $199 voor de 8 GB en $299 voor de 16 gb versie en plusminus $160 per maand voor een familytalk abonnement met datapakket van $30 dollar per iphone. Vergelijk dat met 1 euro voor de 16 GB en 29,90 per maand die ik voor de NL iphone betaal. Belachelijk verschil.
Ferry34 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:04:
Is er een manier om le mans live te volgen op de iphone? Gisteren heerlijk via mn notebook gekeken op de bank (via router, geen mobiel abbo).

Nu ben ik echter aan t werk maar dit klote apparaat kan weer s niks afspelen. Spijt als haren op mn hoofd dat ik n 2 jarig abbo heb :(
Koop een Slingbox (150 euro), daarmee stream je live TV naar je iPhones. Je kan ook je DVR bedienen, ondemand kijken en zappen en het werkt ook nog in het vliegtuig :P

[ Voor 32% gewijzigd door Stewie! op 14-06-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Jur_ schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:03:
[...]

Ai, die heb ik inderdaad niet gezien ;)

Kan iemand trouwens vertellen of er nog een legitimatie check is ofzo in italië bij het aanschaffen van dat ding?
Ik heb wel eens een prepaid telefoon gekocht in Italië en moest me toen legitimeren met een paspoort..

(excuses als de vraag al eerder gesteld is..)
Er wordt beweerd dat je je bij de aankoop van een iPhone in Italië inderdaad zou moeten legitimeren. Hoe het in de praktijk in zijn werking gaat, weet ik niet. Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op... Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 18:39

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23
Zpottr schreef op zondag 14 juni 2009 @ 09:45:
Controleer ook even in Settings -> General -> About of je idd een 16GB te pakken hebt (Capacity moet 14,6 GB zijn).
Het lijkt me niet echt makkelijk om zonder schade de behuizing open te maken, dus gewoon achterop de iPhone kijken naar de grootte die daar staat zou ook moeten voldoen, mijn iPod Touch en iPhone (beide eerste generatie) heeft dit gewoon in een lekker lettertype achterop staan 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zpottr schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:22:
[...]

Vent, hou toch eens op met Apple onvoorwaardelijk uit de wind te houden. Als je gelezen had had je gezien dat ik wel degelijk backups maak en dat het probleem dat ik beschrijf ook buiten 3.0 GM getriggered kan worden.
<vaag afwimpel verhaal voor het feit dat de gebruiker in kwestie via illegale weg een OS op zijn iPhone zet met onbekende afkomst>
Zoals het er al staat: JIJ download via een of andere vage weg die 3.0 GM en installeert dat op je iPhone. Is het dan nou zo raar om te snappen dat als je dingen via de inofficiële weg verkrijgt je een zeer groot risico hebt dat het niet naar behoren werkt? Dit risico is met software vandaag de dag steeds hoger. Ach ja, als ik jou zo moet geloven dan had Apple ook die malware in die iWork 09 en iLife 09 versies gemikt die via het illegale circuit te verkijgen was en zou Apple dan ook verantwoordelijk zijn voor de besmetting. De gebruiker is nooit schuldig nee, ligt altijd aan de fabrikant... Gebruikers hebben ook een zekere verantwoordelijkheid, vooral degenen die het via inofficiële weg doen. Net zoiets als te hard rijden, je weet gewoon dat je een boete krijgt en als je 'm krijgt moet je ook niet de politie gaan staan uitschelden. Het is niet hun schuld dat jij je niet aan de regels houdt. Met lusten komen lasten en je zult moeten leren dat je beiden moet dragen. Daar gaat het hier om, niet eens of je gelijk hebt en de zaken die je roept kloppen.
Als jouw iTunes db op dezelfde manier corrupt raakt vlak na installatie van 3.0 ben je ook de lul, hoeveel backups je ook gemaakt hebt: je applicaties worden stilletjes verwijderd, en ga jij een backup van 2.2 terugzetten op een iPhone die 3.0 draait? Dat dacht ik al. En als je een paar dagen niet ziet dat er een paar apps incl. data verdwenen zijn is restoren geen optie meer omdat het een alles of niets gebeuren is.
Dan denk je verkeerd. Ik ben wel zo verstandig om niet via inofficiële weg firmware op een device te gaan installeren die toch best cruciaal is. Ik wil graag dat het gewoon werkt en wacht dan ook rustig af. Indien er dan problemen optreden heb ik absoluut geen enkele moeite om terug te gaan naar de versie waar het allemaal wel werkte. Genoeg kennis hier in huis om aan die 3.0 GM te komen en 'm hier te installeren incl. de ipcc van T-Mobile die tethering enabled maar ik heb ook genoeg kennis in huis om te beseffen dat ik daarmee wel het risico loop dat ik mijn iPhone niet meer kan gebruiken en dat ik niet meer terug kan naar een eerdere versie. Voor mij zijn dat te hoge risico's aangezien op 17 juni de final versie toch uit komt en het dan via officiële weg kan. De behoefte om dan ook nu al en masse die 3.0 GM te downloaden en te installeren snap ik dan ook totaal niet. Misschien dat mensen gewoon maar eens moeten gaan leren wat geduld hebben is.
En zoals ik al heb aangegeven hoef je echt de GM niet te installeren om tegen deze problemen aan te lopen, en houden backups je ook niet op het droge als je pech hebt.
Je hebt absoluut niets aangegeven, alleen maar een of andere vage rant zitten houden met heel veel zaken die totaal niet relevant zijn. Daarnaast is je 2e uitspraak ook absoluut onmogelijk, het enige wat we op dit moment hebben zijn beta's en een GM. Er is dus nog helemaal geen officiële final release geweest! Overigens lik niemands reet maar stoor ik me gewoon enorm aan het feit dat mensen een ander de schuld geven wanneer ze zelf niet de verantwoordelijkheid wensen te nemen. Helaas zijn er nog een aantal mensen die moeten leren dat met lusten ook lasten komen en je die laatste niet op een ander kan afschuiven.

Wees een volwassen vent, steek je hand in eigen boezem en erken nou gewoon eens dat je heel die GM versie die je via inofficiële weg hebt verkregen niet had moeten installeren. Je hebt pas recht van klagen als het ook niet had gewerkt bij stuff die via de officiële weg zou zijn gegaan (dus pas vanaf 17 juni). In de tussen tijd kun je mooi op google gaan zoeken naar een zelfbeheersingscursus want zelfbeheersing is iets waar je erg veel moeite mee hebt als ik jouw reacties zo lees. Als dingen stuk zijn dan is het prima als je dat aan geeft maar dan hoeft dat niet met zoveel gebek en gescheld als dat jij het doet, ook dat soort dingen wekt nogal wat irritatie bij andere mensen. Haal eens diep adem en probeer eens objectief naar de problematiek te kijken want dat doe je nu absoluut niet. Je moet een wat positievere houding gaan aannemen (zoek eens naar de oplossing van je problemen ipv gaan lopen schelden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:01
Het kan aan mij liggen, maar die Slingbox is in NL toch helemaal niet te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 21:47
--Christiaan-- schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:31:
Het kan aan mij liggen, maar die Slingbox is in NL toch helemaal niet te koop?
Sinds een jaar ofzo kan je een Slingbox (solo) kopen via UPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ppl schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:27:
[...]

Zoals het er al staat: JIJ download via een of andere vage weg die 3.0 GM en installeert dat op je iPhone.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hij zegt nergens dat hij het via 'een of andere vage weg' heeft gedaan, en het is perfect mogelijk dat hij hem als zovelen legaal heeft verkregen omdat hij een betaald developers account account heeft. De GM staat volgens Apple ook gelijk aan de final dus daar zouden zulke grote problemen niet bij op moeten treden.

Second, hij geeft duidelijk aan dat de problemen vaker optreden, ook waar het geen (al dan niet legaal verkregen) bèta/semi-final software is. Zo is er bijvoorbeeld dat keynote-verhaal, wat natuurlijk echt niet zou mogen (Keynote dat onderuit gaat zorgt dat iTunes je iPhone fuckt? Kom nou!).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ben bezig met een vergelijk van enkele telefoons om zodoende een goede keuze te maken:
- De iPhone 3GS heeft een 3.0MP camera volgens de Apple-site, in de TS en overal op Tweakers. staat 3.2MP?
- Weet iemand hoeveel mAh de accu in de 3GS heeft?
- Is er al bekend welke processor / chipset er in de 3GS zit? T-Mobile: iPhone 3G S heeft 600MHz-processor en 256MB ram
- Uit de TS: 'De iPhone 3G S is namelijk voorzien van een speciale coating die vingerafdrukken onzichtbaar moet maken.' Iemand hier wat meer informatie over? Of misschien zelfs al foto's bij het gebruik of iets in die trend? Want voor zover ik weet is het dus nog steeds de ugly shiny pianolak kleur... Alvast bedankt!! :)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 14-06-2009 16:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ook fijn, eindelijk ondersteuning voor bluetoothspeakers (AD2P), maar dan kan je het volume niet meer regelen dus staat dat ding op een vast volume. Niet bepaald praktisch Apple 8)7.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:40:
Ik ben bezig met een vergelijk van enkele telefoons om zodoende een goede keuze te maken:
- De iPhone 3GS heeft een 3.0MP camera volgens de Apple-site, in de TS en overal op Tweakers. staat 3.2MP?
- Is er al bekend welke processor / chipset er in de 3GS zit? T-Mobile: iPhone 3G S heeft 600MHz-processor en 256MB ram
- Uit de TS: 'De iPhone 3G S is namelijk voorzien van een speciale coating die vingerafdrukken onzichtbaar moet maken.' Iemand hier wat meer informatie over? Of misschien zelfs al foto's bij het gebruik of iets in die trend? Want voor zover ik weet is het dus nog steeds de ugly shiny pianolak kleur... Alvast bedankt!! :)
Waarom zouden dit soort onbelangrijke details je keuze gaan bepalen :?

Kom op.. 3.0 ipv 3.2 MP :X Chipset :? mAh van de accu :?

Er staat op de apple site waarschijnlijk 3MP omdat zij ook weten dat het geen ruk uitmaakt of het nu 3.0 of 3.2 is.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Bosmonster schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:53:

Waarom zou ik het hier vragen als het me niks interesseert? :?
Het gaat me erom, dat ik gewoon een volledig overzicht heb van alle specs ipv overal vraagtekentjes :)
Er staat op de apple site waarschijnlijk 3MP omdat
zij ook weten dat het geen ruk uitmaakt of het nu 3.0 of 3.2 is.
Oja want Apple geeft niks om volledige en goede specificaties :z

EDIT @ Hieronder: Jajaja dat weet ik ook allemaal wel O-)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 14-06-2009 16:59 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:55:
[...]

Het gaat me erom, dat ik gewoon een volledig overzicht heb van alle specs ipv overal vraagtekentjes :)
Maar waarom wil je de chipset weten :? Waarom zou dat IETS uitmaken voor je beslissing welk toestel je neemt? Trust me, VEEL belangrijker is hoe responsief het toestel is. Er zijn toestellen van 800Mhz die lopen als dikke stront en je hebt de oude iPhone van 400Mhz die loopt als een trein.

En waarom zou 3.0 of 3.2 MP IETS uitmaken voor je beslissing? Ook dit zegt gewoon helemaal niks. Mijn dikke X MP Samsung maakt waardelozere foto's dan het 2MP cameraatje van de oude 3G.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ik ben het op zich met je eens, maar hij wil het blijkbaar weten. Nofi hoor, maar geef dan of antwoord op zijn vraag of zeg niets.

edit: ik weet het niet, dus van mij sowieso geen antwoord :).

vv neen, dat vind jij. En met jou vele anderen, maar dat maakt het nog geen feit.

[ Voor 37% gewijzigd door Punksmurf op 14-06-2009 17:03 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Idd, veel belangrijker is de gebruikservaring.
Punksmurf schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:01:
Ik ben het op zich met je eens, maar hij wil het blijkbaar weten. Nofi hoor, maar geef dan of antwoord op zijn vraag of zeg niets.

Ik betwijfel of iemand het echt zeker weet. Betwijfel ook of iemand de moeite heeft genomen dit soort onbelangrijke zaken uit te zoeken.

Maar dat is nog tot daaraan toe. Als je die gegevens wil weten ok. Maar als je daadwerkelijk deze gegevens wil gaan gebruiken voor het maken van een toestelkeuze ben je echt raar :X

[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 08-05 15:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

Echt CLB, als je een keuze wilt gaan maken moet je echt eens gaan stoppen met jezelf verlekkeren aan nutteloze specs.

Ik bedoel, ze brengen al een tijdje Winmo toestellen uit met 1 GHz CPU's, en hoe plezierig loopt dat OS daar nou echt op? Precies, gewoon ruk. En hoe goed loopt het huidige iPhone OS (3.0) op een zielig 400 MHz ARMetje met 128MB RAM? Precies, gewoon prima!

Oftewel, what the hell maakt het uit wat voor CPU of hoeveel RAM erin zit? Het gaat uiteindelijk om de software die erop draait, en hoe die gebruik maakt van de beschikbare hardware.
Als je nou twee Winmo toestellen zou vergelijken op specs, dan zou het nog iets van nut hebben, dat crappy OS moet je inderdaad zoveel mogelijk power geven om er nog enigszins mee te kunnen werken. (En nee, dat is niet alleen een flame, pak eens een modern Winmo toestel, en een iPhone, en kijk eens naar responsiveness van het geheel. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.)

Dat je jezelf nog enigszins druk maakt over de capacitieit van de batterij kan ik me nog wel voorstellen, want batterijduur is nog steeds een issue. Maar ook hier kun je weer geen 1-op-1 vergelijking maken, het ene OS is efficienter met de CPU dan de ander.

De enige vraag die je jezelf moet stellen is: wil ik met iPhone OS werken? Zo ja, niet twijfelen en gewoon een iPhone kopen. Ben je daar niet zo zeker van, en wil je eigenlijk gewoon specs hebben om nutteloze redenen, dan moet je geen iPhone nemen, maar ook zeker geen Pre, en moet je lekker blijven doorrommelen met Winmo.

Oh, en zie dit alsjeblieft niet als een aanval, maar als een tip. Want op de manier waarop je nu aan het vergelijken bent, ga je er nooit uit komen. Uiteindelijk moet je gewoon gebruik kunnen maken van je telefoon, en naar manier waarop, dat is het enige waar je naar moet kijken.
Als je niet denkt met een telefoon te kunnen werken die 'maar' een 600MHz processor heeft, dan moet je of je denkwijze iets aanpassen, of niet naar een iPhone of Pre kijken.

vv neen, dat vind jij. En met jou vele anderen, maar dat maakt het nog geen feit.
Dat is het punt ook niet. :) Maar hij wil die specs weten om een vergelijking te kunnen maken, en dan gaat een iPhone nooit winnen. Dat kan een reden zijn voor Apple om ze niet bekend te maken. Dat kan mensen ertoe doen besluiten andere telefoons met betere specs te kopen, terwijl die helemaal niet zo belangrijk zijn.

Het is een feit dat de specs van een iPhone altijd iets achter lopen op andere fabrikanten (niet eens zo ver), maar op die manier heeft Apple er in ieder geval wel ruim voldoende tijd voor gehad om ermee te werken, en er iets moois rond te bouwen.

Het feit dat CLB wel een iPhone overweegt, moet voor hem een seintje zijn om misschien verder te gaan kijken dan specs, dat is het enige wat we proberen duidelijk te maken. :)

[ Voor 30% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-06-2009 17:12 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

[...]

EDIT @ Hieronder: Jajaja dat weet ik ook allemaal wel O-)
Behalve dat het inderdaad totaal irrelevante gegevens zijn zijn ze met een beetje moeite op internet zo te vinden. Die chip bijvoorbeeld is gewoon dezelfde als in de vorige modellen iPhone en dezelfde als in de Treo. Wat maakt het uit hoeveel mAh die batterij heeft als je niet weet hoeveel stroom de verschillende onderdelen gebruiken.

Nofi, maar moet je ons nou lastig gaan vallen met elke gedachte die jij over de iPhone hebt?

Als je serieus nadenkt over een iPhone kan je zelf de moeite nemen om die gegevens op te zoeken, anders lijkt het er meer op alsof je een reden zoekt om jouw mening over de iPhone te laten horen. Die kennen we hier maar al te goed na al je posts in dit topic dus daar zitten we niet op te wachten :)

[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 14-06-2009 17:10 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
3MP is 3,2MP afgekort.
Zelfde batterij, zuinigere processor.
Coating hoeft niet altijd zichtbaar te zijn he. Het uiterlijk is hetzelfde alleen is er een speciale coating aangebracht die vingerafdrukken minder zichtbaar maakt.

http://www.iphoneclub.nl/...iaal-vetafstotend-scherm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ben het op zich met je eens, maar hij wil het blijkbaar weten.
Nofi hoor, maar geef dan of antwoord op zijn vraag of zeg niets.

:)
Bosmonster schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:01:
Idd, veel belangrijker is de gebruikservaring.
Jouw Apple site ziet er zo uit?
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/302umoy.jpg

Ik vraag er toch netjes om? Dan verwacht ik normale antwoorden en geen vaag gezwam :)
Bosmonster schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:01:
Ik betwijfel of iemand het echt zeker weet.
Betwijfel ook of iemand de moeite heeft genomen dit soort onbelangrijke zaken uit te zoeken.
Ja want niemand wil dit weten, alleen gekke CLB ;)
Maar dat is nog tot daaraan toe. Als je die gegevens wil weten ok.
So what's your big deal?
Maar als je daadwerkelijk deze gegevens wil gaan gebruiken voor het maken van een toestelkeuze ben je echt raar :X
Ja inderdaad, want dat ga ik ook zeker doen 8)7
Denk je nou echt dat ik 'n iPhone zal kiezen omdat die een CPU van 600MHz heeft en 'n 'concurrent' een CPU van 528MHz

Ik zeg toch netjes dat het om een overzicht gaat, ik wil dat gewoon weten PUNT. Dan ben ik maar raar :Y

@ --MeAngry--: Dat begrijp ik ook allemaal wel, ik wil het gewoon in een overzicht en basta! Toch bedankt ;)
Ik ken de verschillende OS'en, weet dat de 1st generation iPhone erg erg snappy was afgezien van z'n 400MHz CPU en dergelijke, maar ik wil het gewoon in een eigengemaakt specsheetje hebben staan wat mij niet erg lijkt.

Dat ik dan gelijk 44 sneren naar m'n hoofd geslingerd krijg vind ik niet echt Tweakerwaardig :)
--MeAngry-- schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:02:
Het feit dat CLB wel een iPhone overweegt, moet voor hem een seintje zijn om misschien
verder te gaan kijken dan specs, dat is het enige wat we proberen duidelijk te maken. :)
Jij doet dat nog netjes (alhoewel ik het dus nogmaals heus wel weet en niet alleen op specs op papier laat afhangen. Ik ken alle OS'en -iPhone OS, Windows Mobile, Android- en wil het dus nogmaals gewoon op papier hebben)
fsfikke schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:06:
Behalve dat het inderdaad totaal irrelevante gegevens zijn zijn ze met een beetje moeite op internet zo te vinden. Die chip bijvoorbeeld is gewoon dezelfde als in de vorige modellen iPhone en dezelfde als in de Treo.
Ik vind ze niet hoor? Als jij me wat linkjes kunt verschaffen zou ik zeer blij zijn!
Wat maakt het uit hoeveel mAh die batterij heeft als je niet weet hoeveel stroom de verschillende onderdelen gebruiken.
Tsjaa inderdaad :| Ten eerste: Wie zegt dat ik dit niet weet? Ten tweede: Wat zou jou dit moeten uitmaken?
Nofi, maar moet je ons nou lastig gaan vallen met elke gedachte die jij over de iPhone hebt?
Gedachte?

Ik vraag hier wat, dit omdat ik na gelezen te hebben dat de coating aangepast zou zijn een van mijn grootste nadelen die ik hier gepost heb weg zou vallen en de 3GS dus een serieuze kandidaat is als nieuwe telefoon!
Als je serieus nadenkt over een iPhone kan je zelf de moeite nemen om die gegevens op te zoeken,
En als ik het niet vind? Dan vraag ik het in een topic met 1000% pure Apple lovers d:)b
anders lijkt het er meer op alsof je een reden zoekt om jouw mening over de iPhone te laten horen.
Die kennen we hier maar al te goed na al je posts in dit topic dus daar zitten we niet op te wachten :)
Ja inderdaad, want gelukkig post ik hier elke dag m'n uitgesproken mening over de iPhone 8)7 _O-
Dankje
Zelfde batterij, zuinigere processor.
Nogmaals dank
Coating hoeft niet altijd zichtbaar te zijn he.

http://www.iphoneclub.nl/...iaal-vetafstotend-scherm/
Dat klopt uiteraard, dacht ook niet dat hij opeens 'mat zwart' zou zijn ofzo.
Maar zo'n coating lijkt me wel wat, glans is ansich best mooi, maar die fingerprints zijn altijd zo :r

Bedankt in ieder geval, ik ben er wel weer klaar mee.
Ga zelf wel Googlen, naar onbelangrijke specs, aangezien ik toch de enige gek ben die het wil weten :w

EDIT @ Hieronder: Dat doe ik ook, doe ik al 'n hele tijd, chillend GoT'ten is beter namelijk :)
En dan wacht ik het allemaal wel even af, misschien waren er al wat iPhone 3GS'jes uit elkaar gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Colin, rustig aan ;)
Dan zal het 3,2 MP zijn. Ik denk niet dat iemand daarvan wakker zal liggen :P
De iPhone 3G S is nog niet uit. Dus de antwoorden op vrijwel al je vragen weet niemand nog. Afgaande op vorige jaren, zullen een paar dagen voor de release de eerste reviews verschijnen. Ik gok op dinsdag of woensdag. Daar zullen je vragen waarschijnlijk wel in worden beantwoord, tenminste de relatieve snelheid, niet de precieze specs. De specs van alle chips zullen tijdens de teardown van iFixit wel bekend worden op vrijdag/zaterdag. Overigens over de processor is wel het volgende _gespeculeerd_: http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3579&p=2.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:24:
[...]

Jouw Apple site ziet er zo uit?
[afbeelding]
Denk dat je toch maar beter een Winmo toestel kan nemen, want je hebt blijkbaar geen idee waar Apple voor staat. Je snapte ook mijn hele comment niet over de gebruikservaring met dat bijdehante plaatje van je.

De techniek is er om de mens te dienen. Het is dus veel belangrijker te vertellen wat het apparaat kan en wat de gevolgen zijn van de techniek, dan je gebruiker met allemaal cijfertjes proberen over te halen.

Als je goed de Apple site had je bekeken had je gezien dat het draait om die ervaring en daarom zeggen ze ook gewoon 3MP afgerond ipv 3.2MP. Daarom zeggen ze ook niet dat er een 600Mhz processor in zit, maar zeggen ze dat het toestel aanzienlijk sneller is geworden. Daarom zeggen ze niet dat er een 1235243523 mAh batterij in zit, maar zeggen ze dat je er X uur mee kunt bellen. Etc.

Want uiteindelijk is het die ervaring waar het om draait en zeggen die cijfertjes niemand iets. En dat is waar Apple voor staat. Als jij op zoek bent naar cijfertjes en specificaties, denk ik serieus dat Apple gewoon niet jouw merk is. NOFI.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

[...]

Er staat op de apple site waarschijnlijk 3MP omdat zij ook weten dat het geen ruk uitmaakt of het nu 3.0 of 3.2 is.
Ik zou dit soort technische info ook graag willen weten, hoor... Als jij het niet interessant vind, dan moet je niet denken dat de rest het ook niet interesseert.
Het is ook een TWEAKERS forum, waar dit soort vragen thuis horen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 14-06-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 125531 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:42:
[...]

Ik zou dit soort technische info ook graag willen weten, hoor... Als jij het niet interessant vind, dan moet je niet denken dat de rest het ook niet interesseert.
Het is ook een TWEAKERS forum, waar dit soort vragen thuis horen.
Ik zeg toch ook niet dat je er niet naar mag vragen of er geinteresseerd in mag zijn :?

Ik zeg alleen dat de gegevens als vergelijkingsmateriaal (waar CLB ze voor wilde gebruiken) compleet zinloos zijn. Als je je toestel op basis van dat soort gegevens gaat uitzoeken valt de iPhone sowieso direct (geheel onterecht) af.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Bosmonster schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:38:
Denk dat je toch maar beter een Winmo toestel kan nemen, want je hebt blijkbaar geen idee waar Apple voor staat. Je snapte ook mijn hele comment niet over de gebruikservaring met dat bijdehante plaatje van je.
Weleens gehoord van humor? Bestaat ook nog naast het verdedigen van het Apple imperium ;)
De techniek is er om de mens te dienen. Het is dus veel belangrijker te vertellen wat het apparaat kan en wat de gevolgen zijn van de techniek, dan je gebruiker met allemaal cijfertjes proberen over te halen.
Dat ben ik echt volledig met je eens! Filmpjes / reviews / gebruikerservaringen moet een potentiele klant overhalen om het product aan te schaffen. Of je moet echt specsgeil zijn en dan voor de lelijkste maar wel snelste computer of auto gaan. Naast al deze filmpjes / reviews / gebruikerservaringen vraag ik nog naar de hardwarespecificaties. Voor Apple waarschijnlijk niet zo belangrijk om te benoemen en voor vele Tweakers niet noemenswaardig, want het is de 'feel' en daar koop je 'm voor, niet voor de specs. Dat er dan een gekke Tweaker naar de specs vraagt, mag dan niet? Is dat een schande? Ben ik dan slecht bezig? Ben ik dan gek?
Is Apple m'n merk dan niet? Lijken me nogal voorbarige conclusies, helemaal voor iemand die mij niet kent.
Als je goed de Apple site had je bekeken had je gezien dat het draait om die ervaring en daarom zeggen ze ook gewoon 3MP afgerond ipv 3.2MP.
Dan heb ik daar waarschijnlijk overheen gekeken, kan weleens gebeuren bij een imperfect mens zoals ik.
Want uiteindelijk is het die ervaring waar het om draait en zeggen die cijfertjes niemand iets.
Inderdaad, want jij geeft er niks om dus niemand met jou...
Als jij op zoek bent naar cijfertjes en specificaties, denk ik serieus dat Apple gewoon niet jouw merk is. NOFI.
Ik ben daarin geinteresseerd ja. Lijkt me niet meer dan logisch om te willen weten welke CPU erin zit ofzo :)
Bosmonster schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:46:
Ik zeg alleen dat de gegevens als vergelijkingsmateriaal [...] compleet zinloos zijn.
Het stond misschien ietwat verkeerd bewoord, maar ik koop geen product alleen op basis van specs natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Bosmonster schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:38:
...
KNIP
...
Want uiteindelijk is het die ervaring waar het om draait en zeggen die cijfertjes niemand iets. En dat is waar Apple voor staat. Als jij op zoek bent naar cijfertjes en specificaties, denk ik serieus dat Apple gewoon niet jouw merk is. NOFI.
Ik ben het met je eens dat Apple nogal praat in de vorm van dit is sneller, dat is beter.
Maar als je geen iPhone hebt is dat wat lastig vergelijken, daarnaast zijn er meer mensen met inhoudelijke vragen en wat CLB vraagt vind ik niet onredelijk(buiten het feit dat een aantal zaken gewoon nog niet bekend zijn).
Ik ben best geïnteresseerd in die cijfers bijvoorbeeld om te bepalen welk videomateriaal je er op kan draaien, of je dan met je Bluetooth-headset volume kan wijzigen en of je van het ene naar het andere filmpje kunt zappen.

Er is gewoon nog niet veel bekend en ik wacht rustig de eerste reviews af die gaan komen, maar er zijn vast mensen die nu al het fijne willen weten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

-3.2MP
-1150mAh (is nog niet 100% bekend)
-ARM Cortex A8
-http://www.apple.com/iphone/how-to/#basics.cleaning-iphone Meer weet niemand ervan. (Het lijkt mij persoonlijk sterk dan een screen coating invloed heeft op de kleur van de achterkant van de iPhone.)

Tien minuten googlen en je had deze gegevens ook (over tweakerwaardig gesproken)
Was dat wat je wilde weten? Of zoch je nog redenen om photoshop op te starten en mooie plaatjes te maken?

Je hebt je mening duidelijk laten merken in het WWDC topic. Hopelijk kan je nu je excelsheetje afmaken en hoef je niet meer de zielige objectieve consument te zijn die belaagd woord door een cordon sanitaire van de Apple fanboys. Goh waar kennen we die techniek van.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 14-06-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:50:
[...]

Ik ben daarin geinteresseerd ja. Lijkt me niet meer dan logisch om te willen weten welke CPU erin zit ofzo :)
Ik ben serieus benieuwd waarom. Ervanuitgaande dat het toestel gewoon hetzelfde presteert, ongeacht de processor: Als je had geweten dat er een 200Mhz processor in had gezeten, wat was het effect geweest? Als je had geweten dat er een 1.5Ghz processor in had gezeten, wat was het effect daarvan geweest?

Ik ben echt erg benieuwd wat je zou doen met die informatie :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dankjewel
Tien minuten googlen en je had deze gegevens ook (over tweakerwaardig gesproken)
Je laatste bericht hiervoor was van 17.06, dus die 10 minuten heb je niet gered
Was dat wat je wilde weten?
Yes en daar bedank ik je voor
Of zoch je nog redenen om photoshop op te starten en mooie plaatjes te maken?
Send me a picture! Maak ik een mooi 'Apple fanboy van het jaar' plaatje voor je
Je hebt je mening duidelijk laten merken in het WWDC topic.
Is dat hetzelfde als dit topic? Dat jij onthoud dat die user CLB commentaar op Apple heeft is jouw zorg.
En gelukkig mag je je mening ook niet publiekelijk maken op een forum :)
Hopelijk kan je nu je excelsheetje afmaken
Ik doe het niet in Excel
*knip*
Bosmonster schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:54:
In m'n specsheetje copy pasten en er blij mee zijn, dat is alles :)

En dit alles is wel heel offtopic dus ben er nu ook wel klaar mee :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 14-06-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Maak de volgende keer een TR aan, maar ga niet door in het topic :)

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 14-06-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 15:28
Ook voor jou geldt, maak gewoon een TR aan en post dan niet in het topic. Daar zijn de TR's voor!

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 14-06-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 22:08
*knip*
precies... dus lijkt me het handigst dat als iemand wat duidelijkheid kan verschaffen over de specs die de vraag beantwoordt en degenen die de vraag niet kunnen beantwoorden lekker gewoon verder discussieren over de iphone betreffende andere zaken van de iphone

Je doet net zo hard mee aan waar je andere dingen van beschuldigd. Als je dingen ziet waar je het niet mee eens bent, maak dan een TR aan o.i.d. Maar ga niet het topic vervuilen.

[ Voor 55% gewijzigd door Hoedje op 14-06-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
*knip*
dangerpaki schreef op zondag 14 juni 2009 @ 18:24:
precies... dus lijkt me het handigst dat als iemand wat duidelijkheid kan verschaffen over de specs die de vraag beantwoordt en degenen die de vraag niet kunnen beantwoorden lekker gewoon verder discussieren over de iphone betreffende andere zaken van de iphone
Zijn dus al gegeven, voor zover mogelijk, waarvoor mijn dank!

[ Voor 46% gewijzigd door Hoedje op 14-06-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punksmurf schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:50:
[...]

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hij zegt nergens dat hij het via 'een of andere vage weg' heeft gedaan, en het is perfect mogelijk dat hij hem als zovelen legaal heeft verkregen omdat hij een betaald developers account account heeft. De GM staat volgens Apple ook gelijk aan de final dus daar zouden zulke grote problemen niet bij op moeten treden.
Zie hieronder:
Zpottr schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 15:30:
[...]

Nope :) Geen jailbreak, unlock, wat dan ook. Slechts 3.0 GM geinstalleerd, gechecked met een hash uit betrouwbare bron. Alle apps netjes gekocht voor een som waar ik liever niet aan wil denken (200+ €).
En zie ook vooral alle reacties op dat artikel op iphoneclub.nl :X

Dat GM werd niet expliciet als final aangekondigd. Developers konden die versie downloaden en gebruiken om hun apps te checken en klaar te maken voor versie 3.0. Dat hebben ze overigens wel eerder geroepen (apps die niet 3.0 compatible waren werden op een gegeven moment uit de app store geweerd als je ze wilde submitten).
Second, hij geeft duidelijk aan dat de problemen vaker optreden, ook waar het geen (al dan niet legaal verkregen) bèta/semi-final software is. Zo is er bijvoorbeeld dat keynote-verhaal, wat natuurlijk echt niet zou mogen (Keynote dat onderuit gaat zorgt dat iTunes je iPhone fuckt? Kom nou!).
Zoals ik al aangaf is dat dus absoluut niet hetgeen waar ik over val. Dat er problemen met software optreed is eigenlijk vrij normaal (daar kun je weer een andere discussie over houden). Het gaat mij er om hoe dat nou weer verwoord wordt. Waarom moet dat nou altijd weer met grof geschut, gebek en gescheld? Wat is daar nou voor mij als lezer interessant aan? Als er problemen zijn dan wil ik dat wel weten en dan wil ik ook wel weten wat dan de oplossing is. Dat soort dingen zijn interessant, niet random gescheld op iets.

Dat Keynote verhaal is mooi maar is totaal niet relevant. Alle benodigde informatie waaruit je kunt afleiden dat het inderdaad Keynote is die iTunes e.d. om zeep helpt staan er niet. Ik lees alleen dat Keynote volgens de schrijver iets kaduuk heeft gemaakt. Tja, dat zal wel, ik kan er niet over oordelen omdat de informatie die ik daarvoor nodig heb ontbreekt. Daarmee is het dus ook aardig irrelevant geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ppl, werkelijk.

Ik beschrijf een simpel scenario (het Keynote-verhaal) hoe het gebruik van alleen Apple SW plus het bijhouden van backups leidt tot grote problemen omdat Apple een totaal fucked systeem verzonnen heeft voor het managen van (data in) 3rd party apps. Hetzelfde scenario treedt op na installatie van 3.0 GM. Die twee kan ik niet los van elkaar zien omdat het voornoemde systeem een duidelijke verbindende component is waar je als klant aan bent overgeleverd. Natuurlijk is dat relevant!

Als ik na een 'spontane' reboot iTunes z'n database zie repareren, en een paar dagen later kom ik er achter dat door verder onverklaarbare reden apps plus data van mijn iPhone verdwenen zijn dan leg ik die link, ja. Je mag van mij ook bedenken dat iTunes of iPhone het helemaal spontaan verzonnen heeft, ik weet niet wat erger is.

De taal die ik gebruikt reflecteert mijn frustratie, so sue me. Gebruik 100% Apple, word anderhalf keer genaaid. Eenmaal door een bug die al jaren bekend is plus iTunes die geen simpel lijstje kan bijhouden plus een totaal achterlijk SW management systeem op de iPhone. Als ik dat soort gezeik had gewild was ik wel aan de MS-kant gebleven, thanks very much. Een halve maal, admittantly, door installatie van een developer SW versie plus iTunes die geen simpel lijstje kan bijhouden plus een totaal achterlijk SW management systeem op de iPhone.

Gezien jouw hierboven alweer gedemonstreerde neiging alles wat Apple ongewelvallig is als niet bewezen en dus irrelevant te bestempelen (je zegt het _letterlijk_ in je laatste post, ik snap echt niet waar je het vandaan haalt) neem ik me hierbij heilig voor nooit meer met jou in discussie te gaan*. Het heeft echt, echt geen zin. Alsof je met een vriendelijke Jehova even kritisch de Wachttoren probeert door te nemen.
*niet dat ik de illusie heb dat jij er wakker van zult liggen hoor

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Volgens Apple(?) gaat de batterij nu niet alleen langer mee door het kleine procede, maar ook door het feit: ''We can finish the tasks like opening the mail app faster, which enabled us to let the iPhone get quicker into stand-by mode which increases the batery life''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

SpX schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:49:
Volgens Apple(?) gaat de batterij nu niet alleen langer mee door het kleine procede, maar ook door het feit: ''We can finish the tasks like opening the mail app faster, which enabled us to let the iPhone get quicker into stand-by mode which increases the batery life''.
Ik vraag mij af of de nieuwe 3G chip voor betere ontvangst zorgt :) Daar had T-Mobile in de begin dagen na de launch van de 3G nogal last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb het topic weer opgeschoond. Nu mogen jullie allemaal een ijsje gaan eten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Hmm, goed idee! :9 (waar zit die perenijs-smiley?)

De vernieuwde scrubbing (variabele snelheid obv verticale positie van je vinger) werkt fantastisch. De 'skip 30 seconden terug' knop is ook erg handig (is er iig bij podcasts, waar het erg handig is als je eventjes bent afgeleid tussendoor).

Copy/paste is ook een verademing om te hebben ;).

Safari is er zo hard uitgeknald als nog nooit is gebeurd (harde reset nodig), hopelijk is dat geen teken aan de wand. Dat ging nou net zo lekker na de vorige update!

Heb ook het idee dat hij harder trilt, maar valt lastig te vergelijken en ik heb er nog nooit wat over gehoord. Maar eens zien of ik het nu vaker door heb als ik word gebeld!

Ben vooral ook heel benieuwd naar wat de app developers met de nieuwe api's gaan doen. Vooral de push-notificaties lijken me erg praktisch (denk bijv. aan Uniwar, als het jouw beurt is) en ik vind de oplossing van Apple gewoonweg briljant. Ook het tegen elkaar gamen via BT lijkt me erg leuk, maar erg veel multiplayer games zijn er tot nu toe nog niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 14-06-2009 21:03 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Anoniem: 50624 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:15:
[...]

Ik vraag mij af of de nieuwe 3G chip voor betere ontvangst zorgt :) Daar had T-Mobile in de begin dagen na de launch van de 3G nogal last van.
Heb je een bron van een nieuwe 3G chip? Ik kan er niks over vinden..
Heb dit hier een paar dagen geleden ook al gevraagd, maar denk dat mijn post ondergesneeuwd is:
UltraSub schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:47:
Wat ik nog nergens heb kunnen vinden; zit er in de 3Gs een nieuwe (lees betere) 3G chip?
Balen trouwens, dat ze er geen 802.11n in hebben gepropt. Dat zou nou echt een welkome aanvulling zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Laatst online: 13:42

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Een Wireless N chip zou geniaal zijn. Het zou ook mooi in de lijn van Airport producten passen.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

UltraSub schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:43:
[...]

Heb je een bron van een nieuwe 3G chip? Ik kan er niks over vinden..
Heb dit hier een paar dagen geleden ook al gevraagd, maar denk dat mijn post ondergesneeuwd is:

[...]
De 3Gs kan HSDPA tot 7.2mbit aan, dus ik ga ervan uit dat er een nieuwe chip in zit. Apple doet nogal geheimzinnig over de binnenkant. Het is dus afwachten tot engadget of een andere site er eentje uit elkaar haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mm. Ik heb een video kabel van DealExtreme, en tot 3.0 werkte die kabel perfect, maar nu is ie 'not compatible with iPhone' :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 03:54

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bakkert schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:47:
Een Wireless N chip zou geniaal zijn. Het zou ook mooi in de lijn van Airport producten passen.
Als die er in zou zitten hadden ze het wel trots van de daken geschreeuwd tijdens de WWDC. ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik denk dat je heel goed moet bedenken wat jij precies met de telefoon wilt doen.
Ikzelf ben helemaal niet tevreden over de iphone en dit is meteen de laatste keer dat ik een niet-windows device koop.

De dingen waar ik echt heel veel last mee heb gehad en aangezien de iphone als een echte snel-internet telefoon in de markt werd gezet had ik gewoon niet verwacht dat ik deze problemen zou krijgen:

- niet kunnen kopieëren/knippen/plakken van tekst
De fanboys zullen zeggen dat de update dit zal verhelpen, maar ondertussen ben ik al een klein jaar aan t klooien en vloeken.
Vaak wilde ik in n bericht een site linken maar dat ging dus niet. Ik postte dan dat ik ' s avonds als ik thuis was alsnog de link zou posten mbv mn pc!

- ontbreken van scrollbalkjes
Doordat ik voornamelijk op forums zit is t soms een enorm gedoe om een reeds geplaatste tekst te editten.
Omdat de tekst niet zichtbaar is door t kleine tekstvenster, moet ik de tekens eerst vergroten en daarna met 2 vingers proberen deze te verschuiven. Daarna moet ik proberen de cursor tussen 2 woorden te krijgen, echt een drama.
Mn oude Mio kon ik gewoon met n stylus de cursor tussen 2 letters plaatsen.
Heel vaak (nu ook weer!) gaat die cursor heel ergens anders staan (in t bericht wat ik wil quoten :) )

- de safari browser doet t sinds 2 maanden goed, maar daarvoor knalde die er regelmatig uit (5-10 x per dag) en als ik m weer startte, ging deze de pagina opnieuw laden waarna ik al mn tekst kwijt was! Vloeken en tieren dus!

- auto correctie woorden
Gelukkig is dit nu uit te zetten, maar maanden mee gekloot. Dit ding had de woordenschat van een kleuter en om de haverklap werden goed gespelde woorden veranderd in iets heel anders!

- geen flash en bijna geen enkele video kunnen afspelen.
Je moet 's weten hoeveel sites met flash werken! Had iemand een trailer gepost van n nieuwe game of de E3 conventie, kon ik m weer niet bekijken.

Gisteren wilde ik op mn werk de le mans bekijken via de RTL GP stream....kan de iphone niet
Ik kreeg gisteren al n advies van n behulpzaam iemand hier (waarvoor dank). Het aanschaffen van n speciaal apparaat zou dit probleem verhelpen en zelfs in t vliegtuig zou je nog kunnen kijken. Het heet n slingshot (geloof ik) en kost €150!
Ik gooi die iphone net zo lief met 150km/pu door t raam van datzelfde vliegtuig! Ik kan gewoon niet begrijpen dat n internetphone zoiets simpels niet kan.

- kwaliteit oordopjes is lachwekkend slecht.
Op vakantie schrok ik omdat ik dacht dat ik mn mp3's verkeerd op mn speler had gezet, zo'n slecht geluid!
Gelukkid had ik nog n setje oordopjes bij me: prachtig geluid met diepe bass!

- Geen navigatie!
Ik ben taxi-chauffeur en er zit wel n navigatie in mn auto en die is matig. Daarom zou dit voor mij handig zijn. Mn oude Mio telefoon had n erg goede navigatie.
Het google maps was juist weer wèl indrukwekkend. Mn collega's vragen altijd aan mij de nieuw opgeleverde straten, omdat die weer in geen navigatie staan omdat deze straten te recent zijn.

Ik had natuurlijk voor aankoop beter onderzoek moeten doen, maar ik had dit gewoon niet verwacht!

Goede punten:

- updates die problemen oplossen

- prachtige vormgeving

-mooi scherm met helder beeld

- snel internet (helaas vaak geen 3G maar dat ligt aan T- mobile)

- ipod

- het beeld op t scherm draait mee als je in breedbeeld wily kijken

[ Voor 27% gewijzigd door Ferry34 op 15-06-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 22:48
Ik erger me inderdaad ook vaak aan het feit dat je de cursos niet krijgt waar je hem hebben wil als je iets wil aanpassen. Dat auto aanvullen heb ik gelukkig ook uit kunnen zetten.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Tourniquet schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:53:
[...]

Als die er in zou zitten hadden ze het wel trots van de daken geschreeuwd tijdens de WWDC. ;)
Waarschijnlijk wel ja. Maar dan kon ik in m'n kamer ook mooi alles Wireless N hebben. Nu moet ik N +B/G doen. Dat merk ik toch wel in de performance van mijn netwerk. Ach... waar je al niet over kan vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 03:54

Tourniquet

Hiya, fellas!

rimave schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:42:
Ik erger me inderdaad ook vaak aan het feit dat je de cursos niet krijgt waar je hem hebben wil als je iets wil aanpassen. Dat auto aanvullen heb ik gelukkig ook uit kunnen zetten.
Huh, dat gaat toch prima met behulp van dat vergrootglas wat verschijnt als je je vinger wat langer op het scherm houdt?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Tourniquet schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:55:
[...]

Huh, dat gaat toch prima met behulp van dat vergrootglas wat verschijnt als je je vinger wat langer op het scherm houdt?
Regelmatig verloopt dit stroef wanneer je in zo'n klein venster een lap tekst heb staan.
Eerst inzoomen en daarna naar beneden scrollen. Als ik daarna nog iets in de tekst wil wijzigen, zoom ik nòg verder in en raak met mn vinger de plaats aan waar de cursor moet komen en die komt dan.....helemaal bij t begin van de tekst buiten beeld.

Ik heb de lange post nog ge-edit, was de ontbrekende navigatie vergeten. Dat kost me echt 4 minuten om t ertussen te krijgen.
De smiley in t bericht had eigenlijk een :( moeten zijn, maar t is me teveel ellende om t te veranderen.

Regelmatig verschuift de cursor ook niet omdat de regel waar die zich bevindt te laag staat. Moet ik eerst op Gereed drukken, daarna 2 vinger scrollen totdat de tekst niet meer verder gaat. Daarna de cursor neerzetten en dan t vergrootglas gebruiken.

Ik weet wel waarom sommige mensen haarscheurtjes in de buitenkant hebben. Die hebben m uit frustratie tegen de muur gesodemieterd ;)

Wat ik wèl interessant vind: de nieuwe update zou t mogelijk maken om de iphone als modem voor je laptop te kunnen gebruiken? (tethering?)

[ Voor 24% gewijzigd door Ferry34 op 15-06-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:42
@ Ferry34: 99% van wat jij nu opsomt komt met de nieuwe 3.0 software wél! En je hoeft mij nu niet te beschuldigen van apple-fanboy, want ik heb niks van Apple. :)

Overigens snap ik je frustraties wel, maar elke telefoon heeft nou eenmaal voordelen en nadelen. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:52

MsG

Forumzwerver

Nou nou :) onze fervente Apple hater heeft zijn iPhone 3G opgehaald. Leuk apparaatje. Al zit ik wel met een dillema. Ik heb namelijk ook een HTC Touch Pro in absolute nieuwstaat, welke alle specs bijna beter heeft :). En deze iPhone is duidelijk gebruikt. Ik zie trouwens ook wat stofjes achter het scherm, komt dit vaker voor bij iPhones? Er stond al 3.0 op. Ik ga me nu even inlezen in sim unlock en jailbreaken en dan zie ik wel welke van de 2 ik hou.

Hier trouwens een random foto van de iPhone gemaakt: Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/6081/img0001wxp.jpg Hoort het zo grainy? Ik vind het niet echt geweldig moet ik eerlijk zeggen :P.

[ Voor 18% gewijzigd door MsG op 15-06-2009 21:56 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:53
http://www.youtube.com/watch?v=lFhyP8ya1kE

http://www.griffintechnology.com/products/reveal

Net een paar dagen uit, zijn er mensen die nog meer interesse hebben om deze case te bestellen?

Want verzendkosten zijn $70 (!!) en blijven hetzelfde als je er meer bestelt, dus als we die kunnen delen zou dat fantastisch zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Outlandos schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:00:
Net een paar dagen uit, zijn er mensen die nog meer interesse hebben om deze case te bestellen?

Want verzendkosten zijn $70 (!!) en blijven hetzelfde als je er meer bestelt, dus als we die kunnen delen zou dat fantastisch zijn!
Dat is wel een verdomd mooie case zeg! Lijkt een beetje op die ik voor m'n iPod Nano 4th generation heb..
Zou hij via eBay / andere kanalen niet goedkoper zijn qua verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QvYQZSYo2y8ZZZKjs5kBjAGL/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S9DR9r2VS7r6ZTchOS0n4YCj/thumb.png

Nice :) Werkt goed, leuke feature.

crosspostje ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
CLB schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:09:
[...]

Dat is wel een verdomd mooie case zeg! Lijkt een beetje op die ik voor m'n iPod Nano 4th generation heb..
Zou hij via eBay / andere kanalen niet goedkoper zijn qua verzendkosten?
Goedkoper dan $25 tref je ze zeker niet aan, alleen de verzendkosten kunnen lager uitvallen via ebay, maar als je 2 of 3 kopers hebt is het goed te doen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
ik zei ook 'qua verzendkosten' inderdaad...
Met 1 'grote order' heb je namelijk kans op extra douanekosten en dat is toch niet leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als je er 4 bestelt is het $160 ongeveer, wat neer komt op 120 euro, dus 30 euro/case. Valt op zich mee.

Als je er 10 bestelt wordt het al een stuk minder, 23/case ongeveer.

Maar ja.. moet je wel mazzel hebben met de douane :)

Misschien wel een idee voor een inkoopactie.

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 16:19
Die case ziet er zeer mooi uit. Ik zie dat de bovenkant van de case van rubber is (de buitenkant), is het dan niet alsnog lastig om 'm in je broekzak te stoppen vraag ik me af. Misschien heb ik wel interesse in een grote ''inkoop actie'' :D Verzendkosten zijn btw 60 dollar, dus niet 70 dollar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadieka
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:18
Hmm, ik moet eigenlijk nog wel een case hebben voor mijn Iphone. Schrijf mij maar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

* Tjebakka gaat na de 24e de volgende case kopen:

http://store.apple.com/nl...MTY1NDAzOQ&mco=NDYyNDQxOA

Lijkt me echt gaaf, dat hout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
die case ziet er goed uit... ik zie het wel als er een inkoop actie geplanned word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

Hmm ik zit nu toevallig in de USA, maar het is 2300 mijl rijden |:(
Als er een inkoopactie komt doe ik mee! Ze zien er slick uit! 8)

edit:

Hmm tijdens het filmpje hoorde ik dat hij het bij de local apple store had gekocht.. Toch ff checken hier in de buurt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Swat|IA op 16-06-2009 06:48 ]

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Swat schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 06:43:
[...]

Hmm ik zit nu toevallig in de USA, maar het is 2300 mijl rijden |:(
Als er een inkoopactie komt doe ik mee! Ze zien er slick uit! 8)

edit:

Hmm tijdens het filmpje hoorde ik dat hij het bij de local apple store had gekocht.. Toch ff checken hier in de buurt :)
Als je um toevallig tegenkomt (je zal geluk nodig hebben, want hij is pas deze week uitgekomen!) zou je er dan ook eentje voor mij mee willen nemen? Geef ik je er 25 Euro voor + verzendkosten in Nederland.

Ik hoor het wel en anders beginnen we een inkoopactie (hoe dat ook moet) en het enige probleem is de douane:

2) Zendingen met een waarde tussen €22,00 en 150,00 hoeft u geen invoerrechten te betalen, maar WEL de BTW.

Worden de verzendkosten ook bij het totaal bedrag gerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

Outlandos schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 07:50:
[...]

Als je um toevallig tegenkomt (je zal geluk nodig hebben, want hij is pas deze week uitgekomen!) zou je er dan ook eentje voor mij mee willen nemen? Geef ik je er 25 Euro voor + verzendkosten in Nederland.

Ik hoor het wel en anders beginnen we een inkoopactie (hoe dat ook moet) en het enige probleem is de douane:

2) Zendingen met een waarde tussen €22,00 en 150,00 hoeft u geen invoerrechten te betalen, maar WEL de BTW.

Worden de verzendkosten ook bij het totaal bedrag gerekend?
Ik zal ff rondkijken of ik em hier kan vinden.

De regel zegt: Zendingen met een waarde tussen...
Daarbij ga ik dan uit van de waarde van het product :)

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Inkoopacties zijn op GoT niet toegestaan, vanwege vervelende ervaringen uit het verleden. Dus neem evt. direct contact op met elkaar om het verder te regelen, maar doe dat niet via dit draadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Laat maar

[ Voor 97% gewijzigd door pjlgt op 16-06-2009 08:51 . Reden: mag nie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 11:51

Denko

|{ing Øf ßlitz

Bosmonster schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:54:
[...]

Ik ben serieus benieuwd waarom. Ervanuitgaande dat het toestel gewoon hetzelfde presteert, ongeacht de processor: Als je had geweten dat er een 200Mhz processor in had gezeten, wat was het effect geweest? Als je had geweten dat er een 1.5Ghz processor in had gezeten, wat was het effect daarvan geweest?

Ik persoonlijk wil ook wel weten wat de specs van de nieuwe iphone zijn. Niet eens voor mezelf, ik ben allang blij dat ik me 3G verkocht heb nu, maar omdat een oom van me hem haalt en die had wat vragen erover.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Denko schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:50:
[...]

Ik persoonlijk wil ook wel weten wat de specs van de nieuwe iphone zijn. Niet eens voor mezelf, ik ben allang blij dat ik me 3G verkocht heb nu, maar omdat een oom van me hem haalt en die had wat vragen erover.
Ze zijn hier eerder al genoemd/gelinked, dit alles onder voorbehoud wegens nog niet gestript zijn van een 3GS.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Denko schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:50:
[...]

Die discussie hadden we inmiddels al aardig achter ons gelaten geloof ik :P

Samengevat ging erom dat de gegevens zinloos zijn in vergelijking met bijvoorbeeld Winmo toestellen, niet dat de gegevens niet interessant zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Bakkert schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:54:
* Alsatian gaat na de 24e de volgende case kopen:

Ik vind die case ook zeer aantrekkelijk! De prijs is wat minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Alsatian schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:07:
[...]

Ik vind die case ook zeer aantrekkelijk! De prijs is wat minder!
Er is helaas geen alternatief voor. En elke case is uniek (niet dat mij dat iets uitmaakt). Maar ik heb goede verhalen gelezen over de duurzaamheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Als er een inkoopacties komt , ben ik ook voor. Misschien is www.samenkopen.net een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Vanuit iTunes lukt het me niet om een los liedje naar de muziekmap van de iphone te slepen in itunes. Wat doe ik fout?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:42
Bakkert schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:26:
[...]

Er is helaas geen alternatief voor. En elke case is uniek (niet dat mij dat iets uitmaakt). Maar ik heb goede verhalen gelezen over de duurzaamheid.
Tis nog van nederlandse bodem ook :)

https://www.miniot.com/miniot/iphone_cobra.htm

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Ik vermoedde al zoiets toen ik de Apple store reviews las :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos

Omdat inkoopacties niet op tweakers is toegestaan verzoek ik iedereen die de case ook wil (mee)bestellen mij even een direct message te sturen. Onderhand heb ik al 2 mensen die de case ook willen hebben en ik denk dat we met 4 man eigenlijk al goed zitten.

Back on-topic zou ik zo zeggen! d:)b

[ Voor 27% gewijzigd door outlandos op 16-06-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Cool! En gratis inscriptie :) Zou alleen niet weten wat daar moet staan :P En alsnog 80 euro, maar dat is het mij wel waard :).

edit: ik heb geen CC.... shit!

[ Voor 4% gewijzigd door Tjebakka op 16-06-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De eerste hands-on op film van de 3G S. Het ziet er inderdaad snel uit :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IIeXFy48dtg]

Opmerkelijk trouwens dat die (af fabriek?) ook 7A341 hebben. Dat is gelijk aan de GM master. Die was dus al klaar? Wordt dat ook de versie van morgen? We zullen zien :)

[ Voor 40% gewijzigd door Hoedje op 16-06-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Doe dan ook meteen deze even:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nPpWHkAz0cI&feature=channel]

* Hoedje promoot video-tags ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 16-06-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Leuk filmpje, maar het is eeuwig zonde dat dat muziekje harder staat dan die stem... Ziet er wel goed uit!!
Hij loopt wel een keertje flink vast :P
Tevens begrijp ik nou ook niet of zij 'm simlockvrij hebben gemaakt of dat hij daar (Brazillie) simlockvrij is...

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 16-06-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:46:
Leuk filmpje, maar het is eeuwig zonde dat dat muziekje harder staat dan die stem...
Eh ja, en jammer dat m'n Portugees wat roestig is ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Rond 3:10 bedoel je? Volgens mij reageert ie gewoon niet op dat knopje linksboven omdat er nog een confirmation popup open staat.
Tevens begrijp ik nou ook niet of zij 'm simlockvrij hebben gemaakt of dat hij daar (Brazillie) simlockvrij is...
Deze iPhone's zullen standaard unlocked uitgeleverd zijn. Ookal zou het wel tof zijn als er al een ulock zou bestaan nog voor de launch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]
Wanneer? Ik heb net het hele filmpje gekeken. Maar dat stuk heb ik zeker gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat bedoelde ik inderdaad
Volgens mij reageert ie gewoon niet op dat knopje linksboven omdat er nog een confirmation popup open staat.
Could be
[...]
Deze iPhone's zullen standaard unlocked uitgeleverd zijn.
Ookal zou het wel tof zijn als er al een ulock zou bestaan nog voor de launch :P
Uhm tsjaa? http://www.iphoneclub.nl/...an-yellowsn0w-3-0-unlock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Hij is wel snel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

CLB schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:16:
[...]

Dat bedoelde ik inderdaad

[...]

Could be

[...]

Uhm tsjaa? http://www.iphoneclub.nl/...an-yellowsn0w-3-0-unlock/
Dat slaat op het unlocken van een 3G die 3.0 draait, niet van de 3G S
YellowSn0w, de unlockmethode voor de iPhone 3G.
edit:
@hieronder:
Ja dat klopt inderdaad. Maar de 3.0 slaat op het OS, de unlock speelt zich daarbuiten om, in de baseband af.

[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 16-06-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm 3GS draait toch ook op 3.0? Anders mijn fout! 8)7

EDIT: I'm n00b, dankjullie!

En de filmkwaliteit is wel 'n pareltje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cYi3eKOKt_g]

[ Voor 61% gewijzigd door CLB op 16-06-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

CLB schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:35:
Klopt. Maar de hardware is anders dus dat kan een belemmering zijn. Net als bij de Touch2. En de unlock is gekoppeld aan je baseband. 3GS kan een andere baseband hebben.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-12-2024

rvd50

...................

Komt de 3.0 om 0.00 vanavond beschikbaar? Iemand die dat toevallig weet of ervaring mee heeft? Anders duik ik vroeg me bedje in!

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

rodian50 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:10:
Komt de 3.0 om 0.00 vanavond beschikbaar? Iemand die dat toevallig weet of ervaring mee heeft? Anders duik ik vroeg me bedje in!
Ik heb nog niet echt een officiële tijd kunnen vinden. Maar het lijkt me sterk dat apple GMT+2 als tijd neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 05-04 21:23
rodian50 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:10:
Het is zo dat hij waarschijnlijk in Amerika om 0:00 gereleased wordt, en dan is het ook nog maar de vraag of de servers het aan kunnen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:48

Nitai

Live the life you love.

[video]
hmm wel nice, maar wel met een ideale lichtomgeving. Vraag me af hoe hij het binnen doet...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bakkert schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:54:
* MsG gaat na de 24e de volgende case kopen:

Poeh!!! Die is zo duur dat je vervolgens weer een case voor de case nodig hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:44
Nitai schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:22:
[...]

hmm wel nice, maar wel met een ideale lichtomgeving. Vraag me af hoe hij het binnen doet...
Je kunt natuurlijk niet al teveel verwachten van een telefooncamera, dus binnen zal wel een stukkie minder zijn, maar ik vind dit er toch echt heel goed uitzien hoor. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Die mening deel ik zeker met je. Ook al is de camera geen mainfunctie die ik nodig heb, schiet ik wel veel snapshotjes! Nu die losse prijzen maar is afwachten en dan verder snuffelen en rondneuzen op de telecommarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 12:02

DesertShooter

Afgekickt

Ik ben even in het archief van iPhoneclub gedoken, en ik kwam erachter dat de iPhone OS 2.0 rond 3 uur 's middags (= 6 uur aan de westkust en 9 uur aan de oostkust) nederlandse tijd te downloaden was. Ik verwacht dit keer een soortgelijke tijd.

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:48

Nitai

Live the life you love.

Paddepoel schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:51:
[...]

Je kunt natuurlijk niet al teveel verwachten van een telefooncamera, dus binnen zal wel een stukkie minder zijn, maar ik vind dit er toch echt heel goed uitzien hoor. :9~
Ja daarom, dit ziet er mooi uit, maar ik wacht liever filmpjes af van 'echte' gebruikers :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-04 12:13
MsG schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:43:
Vanuit iTunes lukt het me niet om een los liedje naar de muziekmap van de iphone te slepen in itunes. Wat doe ik fout?
Heb je in het hoofd tabblad van de iPhone (in iTunes dus) wel aangevinkt dat je hem handmatig wilt beheren en niet automatisch wilt laten sycnhroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294573

Hoe kan de Iphone in godsnaam hd filmpjes? Volgens mij klopt dat toch niet..

[video]
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.