Goeie vraag, de 3GS kan maar VGA opnemen.Anoniem: 294573 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:53:
Hoe kan de Iphone in godsnaam hd filmpjes? Volgens mij klopt dat toch niet..
[...]
De iPhone schiet filmpjes in VGA (640x480) resolutie. De foto's zijn echter nog meer dan HD, vandaar dat het in HD is geupload naar youtube.Anoniem: 294573 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:53:
Hoe kan de Iphone in godsnaam hd filmpjes? Volgens mij klopt dat toch niet..
[...]
Even terugkomend op die cases, ik heb ook wel interesse in een inkoopactie, dus houd ij s.v.p. ook op de hoogte.
Don't live for pleasure, make life your treasure
Vanaf vanavond kan je hem downloaden en installeren via iTunes ongeacht de herkomst van je iPhone.angel00008 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:18:
iemand een idee wanneer 3.0 uitkomt zou vandaag zijn maar zal wel us release worden?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
lees even de 10 post boven je en je krijg een aardig ideeangel00008 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:18:
iemand een idee wanneer 3.0 uitkomt zou vandaag zijn maar zal wel us release worden?
Volgens de twitter-page van Iphone Def Team heeft de 3Gs dezelfde baseband als die je binnen haalt met OS 3.0, nu alleen afwachten of de Bootloader ook meewerkt :-)
Ja maar dan kon ik ook geen liedje los slepen. Heb nu maar een iPod Music playlist gemaakt waar ik liedjes heen sleep die ik op de iPhone wil hebben en daarna synchroniseer ik. Wel omslachtig maar ja.Mikey NL schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:47:
[...]
Heb je in het hoofd tabblad van de iPhone (in iTunes dus) wel aangevinkt dat je hem handmatig wilt beheren en niet automatisch wilt laten sycnhroniseren?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat is waar maar die functies hadden er natuurlijk gewoon vanaf het begin op moeten zitten. Iedere internetphone kan dit gewoon.LuPo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:24:
@ Ferry34: 99% van wat jij nu opsomt komt met de nieuwe 3.0 software wél! En je hoeft mij nu niet te beschuldigen van apple-fanboy, want ik heb niks van Apple.
Overigens snap ik je frustraties wel, maar elke telefoon heeft nou eenmaal voordelen en nadelen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat CLB zo wordt aangevallen door anderen, omdat hij de specs wilt weten.
Hij zou " niet begrijpen waar Apple voor staat" en "het gaat niet om de specs, maar wat het apparaat kan"??
Please: het apparaat kan niet zo heel veel en blijkbaar vinden heel veel mensen dit, want ik ken bijna geen enkel ander device wat zó vaak is gekraakt dmv jailbrake!
Dit zegt toch genoeg?
Ik kijk in ieder geval uit naar de update en hopelijk kan ik dan wèl de filmpjes en sites bekijken die ieder ander kan zien.
Zo niet dan gaat die op marktplaats.
Hopelijk komt TomTom snel met de software en voor n schappelijke prijs
Pak XDA er bij, en je zult er versteld van staan hoeveel 'winmos' er 'gejailbraked' worden (aka custom rom er op gegooit wordt).Ferry34 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:52:
[...]
Dat is waar maar die functies hadden er natuurlijk gewoon vanaf het begin op moeten zitten. Iedere internetphone kan dit gewoon.
Ik vind het onbegrijpelijk dat CLB zo wordt aangevallen door anderen, omdat hij de specs wilt weten.
Hij zou " niet begrijpen waar Apple voor staat" en "het gaat niet om de specs, maar wat het apparaat kan"??
Please: het apparaat kan niet zo heel veel en blijkbaar vinden heel veel mensen dit, want ik ken bijna geen enkel ander device wat zó vaak is gekraakt dmv jailbrake!
Dit zegt toch genoeg?
Ik kijk in ieder geval uit naar de update en hopelijk kan ik dan wèl de filmpjes en sites bekijken die ieder ander kan zien.
Zo niet dan gaat die op marktplaats.
Hopelijk komt TomTom snel met de software en voor n schappelijke prijs
Daarnaast ben je hier op tweakers.net, daar is het jailbrake gehalte uiteraard hoger dan in 'de normale wereld'.
Ik ken 5 mensen met een iPhone, geen van hun heeft hem gejailbroken. (Ik ook niet
En niet zo heel veel houd straks op bij:
Kan geen bestanden via BT sturen, (waarschijnlijk wordt dat met een applicatie opgelost, aangezien de BT API is opengegooid).
Dus wat na 3.0 en met de GS nog onder 'niet zo veel valt'.... don't ask me.
[ Voor 8% gewijzigd door ZpAz op 17-06-2009 10:56 ]
Het is een beetje scheef...ZpAz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:55:
Pak XDA er bij, en je zult er versteld van staan hoeveel 'winmos' er 'gejailbraked' worden (aka custom rom er op gegooit wordt).
Op Windows Mobile toestellen wordt vaak een custrom ROM geplaatst om 'm sneller te maken
Apple iPhones worden gejailbroken om zo applicaties / thema's en andere software / troep te installeren
Op Windows Mobile toestellen kan out of the box al allerlei (illegale) software / troep worden geinstalleerd
Apple iPhones zijn out of the box al zo snel als de pest
Dat geldt voor XDA natuurlijk net zo goed.Daarnaast ben je hier op tweakers.net, daar is het jailbrake gehalte uiteraard hoger dan in 'de normale wereld'.
Inderdaad, voor mij, alleen het niet kunnen versturen / ontvangen via BT zo 'out of the box'Dus wat na 3.0 en met de GS nog onder 'niet zo veel valt'.... don't ask me.
EDIT @ Hieronder: Die dicsussie is allang gevoerd
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 11:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Snap nog steeds niet waarom je per se de specs wilt weten. Als het 128mb ram zou zijn koop je hem niet en met 256mb wel? Gaat er toch om hoe soepel zo'n telefoon werkt.
PSN: Shiver23
Is er al meer bekend over mn post dat de update t mogelijk gaat maken om de iphone als modem te kunnen gebruiken voor je notebook?
Dat gaat dan via bluetooth neem ik aan. Is dat n beetje snel met internetten?
Anoniem: 50624
Daar is al een hele discussie over geweest: Ja, dat gaat via bluetooth en nee het is voorlopig nog niet te gebruiken via T-Mobile. Ze gaan kijken of dat aangeboden kan worden via een apart tethering abo.Ferry34 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:33:
Is er al meer bekend over mn post dat de update t mogelijk gaat maken om de iphone als modem te kunnen gebruiken voor je notebook?
Ik word een beetje gek van de iphone en outlook 2007. Op de een of andere manier staan verjaardagen en andere gebeurtenissen goed in de iphone, maar verkeerd in outlook. Op de iphone duren ze dan de hele dag, maar in outlook duren ze van 2uur 's nachts de ene dag tot 2uur 's nachts de andere dag. Lijkt me dus een tijdzone probleem? Nu heb ik al gekeken naar de tijdzones in outlook en de iphone, maar die staan allemaal goed. Heb ook gezocht en het schijnt dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar ik kan nergens een fix vinden. Iemand die die wel heeft?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Tethering bedoel je, is mogelijk staat std op T-mobile netwerk uit, je moet een ander ipcc(?) bestand op je phone zetten waarna het wel kan. Dat is in 1 van de 3 actieve iPhone topics al voorbij gekomen....Ferry34 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:33:
Omdat ik 5 direct message's en 3 emails heb gehad van mensen die die iPhone case mee willen bestellen hier even een mededeling:
Vanavond maak ik een account aan op http://www.samenkopen.net/ en dan stuur ik ieder van jullie een link.
Dit zal rond 10 uur vanavond zijn.
Voor iedereen die niet weet over welke case we het hebben, even omhoog scrollen!
Vanavond maak ik een account aan op http://www.samenkopen.net/ en dan stuur ik ieder van jullie een link.
Dit zal rond 10 uur vanavond zijn.
Voor iedereen die niet weet over welke case we het hebben, even omhoog scrollen!
Weet iemand hoe lang T-Mobile het alleenrecht heeft op de verkoop van de iPhone? Ik ben namelijk wel benieuwd of er over een tijdje ook andere providers dit toestel mogen verkopen.
Of is het zo dat T-Mobile gewoon alleenheerser blijft op dit gebied?
Of is het zo dat T-Mobile gewoon alleenheerser blijft op dit gebied?
offtopic:
ik heb het idee dat het netwerk van T-Mobile wat te wensen over laat vergeleken met KPN/Hi, klopt dat?
ik heb het idee dat het netwerk van T-Mobile wat te wensen over laat vergeleken met KPN/Hi, klopt dat?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik hoorde van een medewerker van T-Mobile dat ze ook exclusiviteit hebben op de de 3Gs.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Helaas een alleenrecht van 5 jaar...
Enige optie met 'n andere provider is dus simlockvrij kopen en dan 'n sim-only abbo'tje afsluiten...
EDIT @ Hieronder: Definitieve prijzen zijn nog helemaal niet bekend toch?
Enige optie met 'n andere provider is dus simlockvrij kopen en dan 'n sim-only abbo'tje afsluiten...
EDIT @ Hieronder: Definitieve prijzen zijn nog helemaal niet bekend toch?
[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 12:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mja, jammer. De losse prijs van de iPhone 3G S ligt dusdanig hoog dat ik dat er niet zo voor over heb. Bij T-Mobile kan je namelijk prima het i-150 abonnement nemen dat op 718,80,- euro uit komt (24 * 29,95 euro). De vraag is alleen hoeveel je dan nog moet bijbetalen. Als dat 100 euro is voor de 16GB versie, dan heb ik dat er wel voor over.CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:22:
Helaas een alleenrecht van 5 jaar...
Ik blijf echter twijfelen over het netwerk van T-Mobile. Kan iemand daar uitsluitsel over geven? Is het netwerk van T-Mobile inderdaad slechter dan die van KPN/Hi? Dan is het imho jammer om de iPhone te nemen (immers, ben je steeds onbereikbaar of kun je niet internetten) en kan ik misschien beter kijken naar een Hi abonnement met HTC Touch Diamond 2.
Edit @ hierboven: daarom schrijf ik ook: "De vraag is alleen hoeveel je dan nog moet bijbetalen. Als dat 100 euro is voor de 16GB versie, dan heb ik dat er wel voor over."
[ Voor 27% gewijzigd door LuPo op 17-06-2009 12:36 ]
Hangt ervan af, ga je naar je vrienden bellen die klassieke muziek voor je gaan opzetten of wil je iedere dag The Big Picture van Boston Globe bekijken?LuPo schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:33:
Ik blijf echter twijfelen over het netwerk van T-Mobile. Kan iemand daar uitsluitsel over geven? Is het netwerk van T-Mobile inderdaad slechter dan die van KPN/Hi? Want dan is het imho jammer om de iPhone te nemen en kan ik misschien beter kijken naar een Hi abonnement met HTC Touch Diamond 2.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Anoniem: 50624
Ik heb zelf ook mijn twijfels bij die verhalen:) Ik zit inmiddels al 4j bij T-Mobile en heb geen klachten over het bereik. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik grotendeels in en rond Amsterdam zit.
Ik zal v.d. week als ik reis af en toe het bereik van mijn tel controleren om te kunnen zien of er verschil in bereik is.
Ik zal v.d. week als ik reis af en toe het bereik van mijn tel controleren om te kunnen zien of er verschil in bereik is.
Ah, bedankt voor de ervaringen! Ik twijfel ook aan die verhalen hoor. Volgens mij zijn er ook genoeg mensen die slecht bereik hebben met KPN/Hi. Ikzelf heb KPN/Hi eigenlijk als prima ervaren gedurende de 3-4 jaar dat ik daar nu aangesloten ben. Wat dat betreft hoef ik er ook niet persé weg, maar ik wil wel graag een iPhone. Overigens is het de bedoeling dat ik er voornamelijk mee ga bellen en internetten (en spelletjes spelen maar daar heb je geen provider bij nodig). Dus ik denk dat T-Mobile wel zal voldoen dan.
Ik verblijf vaak in Groningen en in Rijssen (Overijssel). Dus Oost- en Noord-Nederland.
edit @ hieronder: My bad, ik ging inderdaad per ongeluk uit van de 3G-abonnementsprijzen. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet hetzelfde te blijven.
Ik verblijf vaak in Groningen en in Rijssen (Overijssel). Dus Oost- en Noord-Nederland.
edit @ hieronder: My bad, ik ging inderdaad per ongeluk uit van de 3G-abonnementsprijzen. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet hetzelfde te blijven.
[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 17-06-2009 13:06 ]
Maar de abbo prijzen zijn er toch ook nog niet? Of ga je uit van de 3G prijzen?LuPo schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:33:
Edit @ hierboven: daarom schrijf ik ook: "De vraag is alleen hoeveel je dan nog moet bijbetalen. Als dat 100 euro is voor de 16GB versie, dan heb ik dat er wel voor over."
Op de T-mobile website staan idd gewoon de 3G abbo's...
Bij mij zou het trouwens niet eens gaan om T-mobile bereik, meer om de imho zeer hoge prijzen voor wat je krijgt.
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 13:08 ]
Reken het eens uit. De goedkoopste iPhone kost los 525 euro (3G). Valt best mee. Natuurlijk niet zo goedkoop als een gemiddelde sim only, maar toch...CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:02:
[...]
Maar de abbo prijzen zijn er toch ook nog niet? Of ga je uit van de 3G prijzen?
Op de T-mobile website staan idd gewoon de 3G abbo's...![]()
Bij mij zou het trouwens niet eens gaan om T-mobile bereik, meer om de imho zeer hoge prijzen voor wat je krijgt.
Ik vond het inderdaad ook wel meevallen. Probeer daarvoor maar is een sim only te vinden met zelfde aantal belminuten en sms'jes én onbeperkt internet.Nik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:11:
[...]
Reken het eens uit. De goedkoopste iPhone kost los 525 euro (3G). Valt best mee. Natuurlijk niet zo goedkoop als een gemiddelde sim only, maar toch...
Kijk anders ook eens in [iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7, daar staat een hoop meer in over T-mobile en de iPhoneLuPo schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:33:
[...]
Mja, jammer. De losse prijs van de iPhone 3G S ligt dusdanig hoog dat ik dat er niet zo voor over heb. Bij T-Mobile kan je namelijk prima het i-150 abonnement nemen dat op 718,80,- euro uit komt (24 * 29,95 euro). De vraag is alleen hoeveel je dan nog moet bijbetalen. Als dat 100 euro is voor de 16GB versie, dan heb ik dat er wel voor over.
Ik blijf echter twijfelen over het netwerk van T-Mobile. Kan iemand daar uitsluitsel over geven? Is het netwerk van T-Mobile inderdaad slechter dan die van KPN/Hi? Dan is het imho jammer om de iPhone te nemen (immers, ben je steeds onbereikbaar of kun je niet internetten) en kan ik misschien beter kijken naar een Hi abonnement met HTC Touch Diamond 2.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Rond 19:00 volgens de T-Mobile twitter.angel00008 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:43:
ze zeggen dat het 3.0 os over een kwartier word gelaunched..
denk dat ik hem wel gelijk upgrade en daarna ook jailbreak (deze is ookal beschikbaar als ik het zo lees)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Kan nog geen bevestiging daarvan vinden.. Hopelijk wordt het 19:00 want 19:45 moet ik ervandoor.. zou wel lekker zijn als ik meteen de IM functionaliteit kan gebruiken..
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/2205483509bechown schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:53:
[...]
Kan nog geen bevestiging daarvan vinden.. Hopelijk wordt het 19:00 want 19:45 moet ik ervandoor.. zou wel lekker zijn als ik meteen de IM functionaliteit kan gebruiken..
Wat bedoel je precies met "de IM functionaliteit"? Er zijn nu in de App Store naar ik weet nog geen IM apps die push notifications ondersteunen. (als je dat bedoelt)
IM+ zou het moeten doen met push functionaliteit.. bevestigen kan ik het alleen met de nieuwe firmware.. maar de optie zit al in het programma (update voor 3.0 gisteren binnen gehaald)..Tourniquet schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:22:
[...]
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/2205483509
Wat bedoel je precies met "de IM functionaliteit"? Er zijn nu in de App Store naar ik weet nog geen IM apps die push notifications ondersteunen. (als je dat bedoelt)
Anoniem: 240181
Ze konden beter de release date van OS 3.0 op 21 juni verkondigen, want we zitten nu op 75 % van 17 juni en nog geen update
In amerika is het anders 8 uur vroegerAnoniem: 240181 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:57:
Ze konden beter de release date van OS 3.0 op 21 juni verkondigen, want we zitten nu op 75 % van 17 juni en nog geen update
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Jah, idd, die komen daar net hun nest uit. Helemaal aan de westkust waar Apple zit
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 240181
Geen os 3.0 beschikbaar, dan maar een mapje aanmaken met jailbreak proggie en yellowsnow for 3.0.
Jah Apple, met voorbedachte rade is dit
Weet je dat zeker, want de versie van IM+ die nu in de App Store staat is van 4 juni en er staat bij "IM+ with Push Notifications is already sent for approval! You'll be prompted to update shortly after iPhone 3.0 release".bechown schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:25:
[...]
IM+ zou het moeten doen met push functionaliteit.. bevestigen kan ik het alleen met de nieuwe firmware.. maar de optie zit al in het programma (update voor 3.0 gisteren binnen gehaald)..
Pure speculatie. Hier is geen enkele met naam genoemde bron voor.
Zoef
Wanneer is de update nu beschikbaar. Op de Apple site staat dat ie uit is en ik moest net mijn Itunes updaten. Maar helaas nog steeds geen 3.0 
(Even op F5 drukken als je op de Apple site geen 3.0 update ziet staan.)
Idd, ik zie wel staan dat hij vanaf 17 juni beschikbaar is maar nergens waar ik hem zou kunnen downen?VulcanRaven schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:18:
Wanneer is de update nu beschikbaar. Op de Apple site staat dat ie uit is en ik moest net mijn Itunes updaten. Maar helaas nog steeds geen 3.0
Jongens, maak je niet zo druk. Er staat geen tijd genoemd, maar meest waarschijnlijke is 19:00, dan zijn ze bij Apple ook wakker namelijk... Downloaden gaat via iTunes
Dan word het vanavond downloaden. Moet helaas gaan werken. Achja...zo erg ist niet
Heb eerste gen iphone, dus straks ergens firmware downloaden en herstel uitvoeren.
Jailbreak komt eind van de week wel
Jailbreak komt eind van de week wel
Ik geloof er niks van dat hij het over 5 min doet
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hopelijk kan ik hem binnenkort unlocken
, zit nu een beetje te niksen met mn veel te dure ipod touch 3G
. We zullen zien.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
nou hier niksvandevorst schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:59:
Toch is de software nu verkijgbaar, volgens apple.nl
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
hier ook nog niks
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Anoniem: 124943
ONEONEONE111!!!! 19:00 hij is er nog niet!!!!111oneone
sorry ik kon het niet laten. over een half uurtje nog maar checken.
sorry ik kon het niet laten. over een half uurtje nog maar checken.
www.apple.com/nl staat af en toe "iPhone 3.0 software update. Nu Verkijgbaar"
[ Voor 8% gewijzigd door Tonkey op 17-06-2009 19:03 ]
Staat er al sinds vanmorgen iddvandevorst schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:02:
[...]
www.apple.com/nl staat af en toe "iPhone 3.0 software update. Nu Verkijgbaar"Maar kan goed al langer zijn...
Maar idd.. nog maar weer even wachten
DOWNLOADING ASAP MET ENORME SNELHEID
[ Voor 14% gewijzigd door JanvdVeer op 17-06-2009 19:05 ]
En als je er op klikt staat er beschikbaar vanaf 17 juni....vandevorst schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:02:
[...]
www.apple.com/nl staat af en toe "iPhone 3.0 software update. Nu Verkijgbaar"Maar kan goed al langer zijn...
http://twitter.com/tmobile_iphone
# Maak me inmiddels zorgen dat iedereen boos wordt als er precies om 7 uur geen update is. Niet doen. Het komt vanzelf goed.ongeveer 2 uur ago from Twittelator
# Maak me inmiddels zorgen dat iedereen boos wordt als er precies om 7 uur geen update is. Niet doen. Het komt vanzelf goed.ongeveer 2 uur ago from Twittelator
[ Voor 50% gewijzigd door Tonkey op 17-06-2009 19:05 ]
Yup hij is er

of toch niet:
Toch wel, hij is aan het downloaden

of toch niet:
Toch wel, hij is aan het downloaden
[ Voor 138% gewijzigd door DesertShooter op 17-06-2009 19:10 ]
Haha
Moet toch geweldig zijn om nu bij Apple te werken en de counter te zien waarin wordt bijgehouden hoe vaak men op de knop 'Zoek Update' drukt
Anoniem: 182115
Ja? Ik zie nog niks hierDesertShooter schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:04:
Yup hij is er
wtf, bij mij toch nog niet

OF zal de GM toch gewoon dezelfde release zijn
Zit iedereen met de GM voor jan lul te wachten.....
Ik denk dat het scherm een hogere vernieuwingsfrequentie nodig heeft daarvoor....
yes nu wel
gewoon vaak genoeg klikken
hier ook beschikbaar! Voor iPod touch 2g
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Anoniem: 124943
Ik loop dus net de kamer binnen, en zie dit. Ik versnel en druk op "Download en Installeer".DesertShooter schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:04:
Yup hij is er
[afbeelding]
of toch niet:
[afbeelding]

Help: zoeken naar updatesAnoniem: 163039 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:06:
hier ook niks, hoe zoek ik naar nieuwe software voor iphone dan?
@ desert shooter
Hmm... Hier geen last. Gaat nog vrij snel ook...
Hmm... Hier geen last. Gaat nog vrij snel ook...
Ik heb iTunes ff opnieuw opgestart, en hier vind ie de update nu ook.
mensen die nu die download aangeboden krijgen, draaid(e) 1 van jullie de GM ?
Vraagje, ik heb een eerste gen iphone en moet daarmee de software middels de shift-herstel knop installeren.
Kan ik dan via iTunes de software downloaden (en niet installeren) en dan zo herstellen? Of moet ik een andere versie hebben?
En de iphone in herstelmodus neem ik aan...?
Kan ik dan via iTunes de software downloaden (en niet installeren) en dan zo herstellen? Of moet ik een andere versie hebben?
Hier ook aan het downloaden, ben bijzonder benieuwd!
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Anoniem: 163039
gm = ?CrankyGamerOG schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:08:
EDIT: Jezus, en ik dacht snel te zijn
[ Voor 45% gewijzigd door Sqorpius op 17-06-2009 19:10 ]
Nee, 2.2.1 en krijg de melding ookCrankyGamerOG schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:08:
mm ik heb ook 3.0 GM maar nog steeds geen updates ....
Anoniem: 119077
Downloading.......
Vooor mensen die update niet kunnen downloaden, restart Itunes.
have fun
Vooor mensen die update niet kunnen downloaden, restart Itunes.
have fun
230MB
Zo, dat is aardig wat voor een OS voor een telefoon

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
inderdaad dat bedoel ik dusicegodd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:09:
Ik denk dat de 3.0GM gebruikers geen update krijgen omdat de release die nu uit komt/is al dezelfde is
Als je op herstellen klikt dan krijg je hem wel (dan heb je straks wel een kale iPhone)icegodd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:09:
Jeeeeejejejejejejejeeeeeeeej hij is er
Wooee, hier ook, @hierboven: draaide gewoon nog 2.2.1. 
edit: Okee, dat is dus al niet meer hierboven,lijkt wel of iedereen zat te wachten
edit: Okee, dat is dus al niet meer hierboven,lijkt wel of iedereen zat te wachten
[ Voor 43% gewijzigd door ZpAz op 17-06-2009 19:11 ]
argh, nu ontkom ik niet aan die 8.2 update
mja, ben wel benieuwd hoeveel mensen die update nu aan het binnentrekken zijn. Chapeau voor de mensen van apple als de boel draaiend blijft!
Hier nog niet
Ik heb een iPod Touch. Als ik klik op "learn more" om die software aan te schaffen gaat ie kort naar de store maar schiet daarna weer terug naar het summaryscherm van m'n iPod...
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
op de 3.0GM (Gold Master, de versie die sinds een week in omloop is) geen update beschikbaar.
Als iemand zodra de update klaar is even neer kan zetten wat voor versie het uiteindelijk is geworden (instellingen-->info) dan weten we meteen of er uberhaupt iets te updaten valt.
Als dit ook 7A341 is dan is het dus dezelfde.
Als iemand zodra de update klaar is even neer kan zetten wat voor versie het uiteindelijk is geworden (instellingen-->info) dan weten we meteen of er uberhaupt iets te updaten valt.
Als dit ook 7A341 is dan is het dus dezelfde.
Anoniem: 182115
Zelfde probleem hierzo.Mad_Demon schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:12:
Ik heb een iPod Touch. Als ik klik op "learn more" om die software aan te schaffen gaat ie kort naar de store maar schiet daarna weer terug naar het summaryscherm van m'n iPod...
Downloading. En je hoeft niet iTunes opnieuw op te starten om de update te vinden zoals iemand hierboven aan gaf (zal bij diegene puur geluk zijn, hier was het niet nodig).
Jij draaide zeker ook de 3.0GM
Ik ben nu een restore aan het doen......
RESTART ITUNES EN KLIK HERHAALDELIJK OP UPDATE
Argghhh met mijn iPod touch 2g krijg ik de melding dat versie 3.0 te koop is en of ik eerst meer informatie wil of wil anuleren. Als ik klik op meer informatie dan krijg ik heel even "iPod" te zien en springt ie weer terug naar het scherm waar alles staat samengevat van mijn iPod. Hopelijk wordt dat snel opgelost
.
Edit:
werkt nu wel! kost €7.99
Edit:
werkt nu wel! kost €7.99
[ Voor 5% gewijzigd door Mick1990 op 17-06-2009 19:14 ]
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Downloadingn
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Iemand die dit weet? Voor ik een veredelde touch hebvandevorst schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:09:
Vraagje, ik heb een eerste gen iphone en moet daarmee de software middels de shift-herstel knop installeren.
De snelheid daalt wel rap merk ik. Maar hij is halverwege
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.