En daar verschillen we dus van mening, want ik (en anderen) zijn dus van mening dat
"de wereld vergaat" is mijn creatieve interpretatie van hetgeen ik hierboven van je quote... Ik zie overigens nu pas dat je die ondertussen lijkt te hebben aangepast naar "met remmen maar zonder gordels", wat de strekking wel wezenlijk anders maakt, als dat er direct had gestaan dan had ik ook wat anders gereageerd
eerlijk en goed geïnformeerd is en datHet verhaal dat je bij ZFS persé ECC geheugen moet gebruiken, is denk ik gewoon onzin. Het is een extra vorm van zekerheid, die je juist als je geen ZFS gebruikt extra hard nodig hebt. Gebruik je ZFS dan is de noodzaak voor ECC geheugen juist veel minder.
een bijzonder overdreven stukje FUD isZFS zonder ECC draaien is alsof je in een auto stapt met gordels maar zonder remmen.
"de wereld vergaat" is mijn creatieve interpretatie van hetgeen ik hierboven van je quote... Ik zie overigens nu pas dat je die ondertussen lijkt te hebben aangepast naar "met remmen maar zonder gordels", wat de strekking wel wezenlijk anders maakt, als dat er direct had gestaan dan had ik ook wat anders gereageerd
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock