Het lijkt mij zeer interessant freenas ter vervanging van mijn synology te draaien.
Hardware is up and running, freenas op een usb en het start op.
Alleen snap ik niets van het instellen van het programma.
Hierover heb ik wel een hoop gelezen maar ik kan niets in het nederlands vinden. Enkel een van een versie 8.
Er zit een 4tb schijf in waar mn films op komen.
Er zit een 500gb schijf in die dienst moet doen om te downloaden (sabnzb of nzbget als dat gaat)
Ik heb het al wel voor elkaar gekregen om de schijven te zien via mijn laptop via een share die ik heb aangemaakt genaamd download en movie.
Hierin kan ik niets vanuit mijn laptop copieeren (windows
, heb er geen rechten voor.
Het is verder nog een kale versie en weet niet meer waar ik het zoeken moet, ben er al heel de dag mee bezig.
Verder hangt er een openelec in het netwerk die dus vanaf de nas de films gaat afspelen.
Maar er staat nog geen content op de nas dus heb niet kunnen proberen of dit werkt.
Iemand een verwijzing naar een how to in het nederlands?
Hardware is up and running, freenas op een usb en het start op.
Alleen snap ik niets van het instellen van het programma.
Hierover heb ik wel een hoop gelezen maar ik kan niets in het nederlands vinden. Enkel een van een versie 8.
Er zit een 4tb schijf in waar mn films op komen.
Er zit een 500gb schijf in die dienst moet doen om te downloaden (sabnzb of nzbget als dat gaat)
Ik heb het al wel voor elkaar gekregen om de schijven te zien via mijn laptop via een share die ik heb aangemaakt genaamd download en movie.
Hierin kan ik niets vanuit mijn laptop copieeren (windows
Het is verder nog een kale versie en weet niet meer waar ik het zoeken moet, ben er al heel de dag mee bezig.
Verder hangt er een openelec in het netwerk die dus vanaf de nas de films gaat afspelen.
Maar er staat nog geen content op de nas dus heb niet kunnen proberen of dit werkt.
Iemand een verwijzing naar een how to in het nederlands?
[ Voor 9% gewijzigd door French83 op 07-08-2013 16:57 ]