Zal de setup eerst eens beschrijven
Linksys WAG325N router met DHCP, hij kan overweg met alle toestellen die ik eraan hang bedraad en wireless.
1 PC met Vista64 Ultimate
1 laptop met Vista32 Home Premium
Workgroup setup
Laatste nieuwe firmware (alle toestellen) en nmt progs
Factory settings teruggezet op HDX.
Wireless ingesteld WPA2 AES+TKIP auto wireless IP.
HDX connect met Linksys, PC is bedraad en laptop wireless naar de linksys.
Sharing uitgezet op PC en terug ingesteld, hij ziet de HDX -> UPnP, Ihome en media, sharing staat volledig open met private network setting.
met smb://naamnmt/share pakt ie niet.
Ook al via de usb slave geprobeert, dan gebeurt er niks, ook niet met ext2 te installen.
Via kabel krijg ik sommige video bestanden te zien maar als ik wil afspelen loopt ie vast op "buffering".
Torrent en dergelijke werkt wel zoals het hoort.
Heb nu een drive gemapt \\192.168.1.102\share, dan krijg ik de 4 mappen te zien met download/music etc.
De laptop ziet helemaal niks van HDX.
Als ik in network mapping ga zien bij HDX heb ik alleen maar de NFS, in media source krijg ik mijn vaste pc te zien maar als ik dat open geeft hij error dat ik moet returnen.
Overzetten van files gaat tegen 2 MB/s, ben 1000GB aan het overzetten, zal over 2 dagen wel gedaan zijn.
De enige reden dat ik een mediaspeler gekocht had was dat ik draadloos alles kon streamen van PC naar HDX of overzetten omdat toestellen in verschillende kamers staan, hier komt dus niks van in huis.
Hoe geef ik een share op in de HDX die aanwezig is op mijn PC, dan heb ik toch het paswoord en gebruikersnaam nodig van mijn PC account?
NFS vergeet ik ff, wil liefst SMB maar zoals eerder aangegeven smb://192.168.1.102/share of met de HDX naam ipv IP met account naam PC en paswoord vind ie niks, via browse laat ie altijd alleen maar de HDX share zien.