Quizmaster, wil je de mijne overnemen? Ligt al sinds mijn verhuizing (2014) stof te happen. Ergens zonde...
Heb de mijne wel eens op V&A gezet maar geen hond wilde hem hebben
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Bedankt voor het aanbod! Niet nodig, ga me eens verdiepen in apparaten waar je Kodi op kunt zetten.
Heb er ook eentje liggen. Wat mag zoiets nog opbrengen?
Ik denk hooguit 25 euro nu. Voor een paar tientjes meer koop je al zo'n Kodi ding.JME schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:09:
Heb er ook eentje liggen. Wat mag zoiets nog opbrengen?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
De mijne staat ook nog te verstoffen hoor
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Na die van mij is inmiddels vermalen tot iets anders
2250 WP Zuid PVoutput
Mijne werkt nog prima en wordt ook af en toe gebruikt. Speelt nog steeds meer formaten af dan mijn Smart TV
Ik kwam ze van de week weer tegen op zolder achter het knieschot (die van mij en mijn ouders)..
Misschien moet ik ze maar gewoon weggooien.. Zitten er eigenlijk nog bruikbare onderdelen in?
Misschien moet ik ze maar gewoon weggooien.. Zitten er eigenlijk nog bruikbare onderdelen in?
Anoniem: 37334
Een HDD misschien.
Ik heb vroegah ook zo'n ding gehad, en heb ik er zelf een 750gb hdd in gezet. Kwamen die dingen destijds niet zonder interne storage?
* Anoniem: 37334 geheugen is gefragmenteerd
Ik heb vroegah ook zo'n ding gehad, en heb ik er zelf een 750gb hdd in gezet. Kwamen die dingen destijds niet zonder interne storage?
* Anoniem: 37334 geheugen is gefragmenteerd
Toevallig recentelijk naar de milieustraat gebracht.
Mja HDD zou ik eruit kunnen halen maar dat is ook weinig soeps, gewoon een 2.5" HDD (geen SSD)... Dus dat zet je toch ook niet meer in..
Wordt denk ik milieustraat. Hooguit de power-supply even nog houden (weet niet hoe exotisch die is?)
Wordt denk ik milieustraat. Hooguit de power-supply even nog houden (weet niet hoe exotisch die is?)