JellyfishNL schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:40:
ik heb zojuist mijn harde schijf (Spinpoint F1) in mijn HDX-1000 gezet, en nu heb ik een paar kleine vraagjes:
-Is het mogelijk dat als de HDX opstart dat ik meteen het scherm krijg met de Video, photo. music etc. iconen krijg i.p.v de keuze uit de hdd of de netwerkbrowser?
Dat zou ik ook graag willen weten, maar ik neem aan dat je dat kunt doen met een alternatieve skin.
-Als ik bijvoorbeeld video kies, dan moet ik alsnog kiezen uit 01 download, 02 music, 03 photo, en 04 video.
Is het niet mogelijk om gewoon meteen mijn videobestanden te zien als ik op video klik?
Want dit is natuurlijk dubbel...
Je kunt gewoon de index.htm aanpassen om dit te doen. Bij mij staat de volgende href als URL van mijn video's:
code:
1
| http://localhost.drives:8883/HARD_DISK/Video/?filter=3 |
waarbij de ?filter=3 voor videobestanden staat. Filter=1 is muziek, etc. Ik weet trouwens niet zeker of dit aan mijn skin ligt, of dat dit standaard is.
-Ik wil graag een skin installeren (kdoske), moet ik alle mappen in het rar bestand (icons, photo en index) gewoon in de root zetten?
Ja, als de index.htm in de root staat + de bijbehorende mappen, zou het in principe moeten werken. Er is wel een kans dat je de standaard keuze krijgt in het eerste scherm (Hard Disk HDX, netwerk, netwerkbronnen, etc.), maar als je dan de hard disk van de HDX uitkiest, krijg je de nieuwe skin te zien.
- als ik hem op standby zet, klopt het dan dat ik gewoon het normale scherm blijf zien, maar dat het lichtjes flikkert? Moet het beeld niet gewoon op zwart gaan?
Ik heb hetzelfde 'probleem'. Mijn HDX blijft een signaal uitsturen via de HDMI aansluiting. Ik denk dat dit aan de tv ligt, want als ik de tv uitzet, of op een andere zender zet en ga daarna weer terug naar het HDMI-kanaal, dan krijg ik gewoon zwart beeld. Ik heb een Sony Bravia van +/- 2,5 jaar oud.
Ik hoop dat jullie mij met deze vragen kunnen helpen
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.