Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Welkom in het Omnia HD levertijden- en abonnementen-topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Omnia HD en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Omnia HD.
• Discussie en meldingen over wanneer we de Omnia HD kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Omnia HD horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de Pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld, hij komt over een paar dagen binnen, etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is de Pricewatch een goed begin om voor een mooie prijs de Omnia HD te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Update
Ik heb de website Algebeld.nl een e-mail gestuurd met daarin de vraag of zij kunnen bevestigen dat de i8910 ook daadwerkelijk leverbaar is op 11 mei 2009. Dit is hun antwoord:

Goede avond,
De introductie van een nieuw toestel is altijd erg onzeker. Garanderen kunnen we niets. U kunt hem bestellen maar pas betalen op het moment dat er meer zeker is. U kan hem dan altijd nog annuleren als het te lang duurt.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld.nl

Mijn reactie hier op is of zij deze lanceerdatum van Samsung hebben gekregen of dat ze zelf maar een gokje hadden gedaan. Hierop nog geen antwoord, hopelijk morgen meer.

Update 2
De reactie van Algebeld.nl op mijn nieuwe vraag:

Goede avond,
Helaas weten we momenteel nog niets zeker. Eigenlijk had het toestel er al moeten zijn. Sommige leveranciers geven aan hem met een paar dagen te hebben. Als u het over 2 weken zou kunnen vragen dan weten we waarschijnlijk meer.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld.nl

Hier uit kunnen we opmaken dat de webshop Algebeld de levertijd van zijn leveranciers heeft gekregen en niet via Samsung en dat het toestel, mogelijkerwijs, deze maand beschikbaar zal zijn.

Prijs
Aangezien ik een arme student ben ;) die weinig geld heeft heb ik alvast wat websites vergeleken qua prijs en aanbieding. De webshop www.studentmobiel.nl kwam er als goedkoopste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
jouwmobiel.nl heeft het over week 27

http://www.jouwmobiel.nl/...i8910_HD%5B2009-04-08%5D/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me stug, dan issie wel erg vroeg uitgelekt. M'n ervaring met de i780 en de i8510 is dat het vaak 1/1,5 maand duurt nadat ie gepresenteerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Hij is "officieel" in februari aangekondigd. Er waren in januari al foto's van het toestel gemaakt. Dus volgens mij is dat niet vroeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
week 27 is best wel redelijk denk ik, dat is volgens mij eind Juni. ik zou er niet raar van opkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33
Over een half uur: nieuws op de frontpage over de releasedatum van de Omnia HD. Niet bevestigd, wel sneller dan iedereen hier lijkt te denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
en dit is een betrouwbare bron, volgens jullie??

als dat zo is, en als het toestel echt in mei verkrijgbaar zal zijn, dan is dit echt geweldig nieuws.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Het is een welingevoerde bron volgens T.net. Als ze meer hadden willen vertellen hadden ze dat er wel neergezet, helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
bedankt, nou maar hopen dat het echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
weet er trouwens iemand of hij door alle aanbieders verkrijgbaar zal zijn?

ik zou em graag van vodafone willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
op verschillende webshops zoals Albegeld.nl en www.studentmobiel.nl bieden hem aan met elk mogelijk abbonement (en ook met SMS en Internetbundels)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
oke bedankt, gelukkig maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Stoefert schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:30:
op verschillende webshops zoals Albegeld.nl en www.studentmobiel.nl bieden hem aan met elk mogelijk abbonement (en ook met SMS en Internetbundels)! :)
waarom geen T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
T-mobile wordt ook aangeboden door een van deze websites. Zelf heb ik het toestel besteld bij Student-mobiel en de aardige mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat de release staat gepland voor eind april. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Net alsof ze dat bij Studentmobiel weten. Vorige week was ik bij Samsung en daar hadden ze het toch echt niet over april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zeggen ze vanaf de zomer 2009 in Nederland.
"De Samsung i8910 HD zal tussen mei en augustus 2009 in Nederland en Belgie op de markt verschijnen."

Bron:
http://samsungi8910hd.nl/samsung-i8910-hd-kopen.html
http://samsungi8910hd.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:04:
Hier zeggen ze vanaf de zomer 2009 in Nederland.
"De Samsung i8910 HD zal tussen mei en augustus 2009 in Nederland en Belgie op de markt verschijnen."

Bron:
http://samsungi8910hd.nl/samsung-i8910-hd-kopen.html
http://samsungi8910hd.nl/
op die site hebben ze t al 3 keer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
volgens mij weet geen één site het, al die sites verzinnen maar wat, ik hoop wel dat er binnenkort toch echt een officiële release datum kkomt, wanneer die ook mag zijn, dan heb je tenminste een datum om naar uit te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Update 3
Geen "betrouwbare" bron maar de website Algebeldl heeft een verwachte leverdatum van 24 april 2009. Dit is namelijk wat zij van Samsung te horen hebben gekregen. Hieronder hun e-mail:

Goede morgen,.
Er staat nu een datum van de 24ste bij onze leverancier. Onze leverancier heeft deze datum via de afdeling marketing van Samsung te horen gekregen.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
Postbus 212
7000AE Doetinchem
Tel: 0314 - 66 80 66 / Tel: 0314 - 66 74 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
tsja zou heel erg mooi zijn maar onwaarschijnlijk, als het de 24e april was, dus over zown weekje tijd dan zouden ze bij samsung al een officiële release datum opgegeven hebben. toch? lijkt mij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Stoefert schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 08:09:
Update 3
Geen "betrouwbare" bron maar de website Algebeldl heeft een verwachte leverdatum van 24 april 2009. Dit is namelijk wat zij van Samsung te horen hebben gekregen. Hieronder hun e-mail:

Goede morgen,.
Er staat nu een datum van de 24ste bij onze leverancier. Onze leverancier heeft deze datum via de afdeling marketing van Samsung te horen gekregen.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
Postbus 212
7000AE Doetinchem
Tel: 0314 - 66 80 66 / Tel: 0314 - 66 74 11
maar er staat nog steeds 11 mei: http://www.algebeld.nl/gsm/samsung/i8910-omnia-hd/black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
als je dit filmpje bekijkt zegt die gast ook dat die in Mei uitkomt, maar hij weet niet de precieze datum.

http://www.youtube.com/watch?v=FkTMEZLSxAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Ja, dat van dat 11 mei vind ik ook vreemd. Het maakt mij toch niet uit want ik heb hem niet via hun website besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phones limited heeft op 21 april een bericht op internet gezet waarin ze zeggen da ze confirmatie hebben gekregen. Ze zeggen dat hij de week van 15 mei zal uitkomen.

Voor de liefhebbers :
http://blog.phoneslimited...set-for-network-releases/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die erg uitkijken naar de nieuwe samsung omnia. zelf kan ik ECHT niet wachten, en ik wordt gek van al die verschillende sites met verschillende data.
eigenlijk wil ik niet wachten tot juni, dus ik hoop dat hij eerder uitkomt.
ik ben elke dag wel op internet aan het zoeken en lezen, dus ik vind het fijn dit forum gevonden te hebben met meer mensen die de boel in de gaten houden! ik denk dat ik dit forum nog vaak bezoek aankomende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Same here.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Ik zoek iedere dag google en youtube op om te kijken of er nog een update is omtrent deze telefoon. Heb hem al besteld maar wil echt weten wanneer ik hem nou kan verwachten..!

Tarieven zijn helemaal niet zo prijzig als ik had verwacht. In der tijd dat ik mijn N95 als een van de "eerste in Nederland" kon bestellen via de BelCompany kostte het apparaat mij 400 euro i.c.m. een 2 jarig 20 euro abbo! 8)7

Nu betaal je voor de i8910 ongeveer 100 euro i.c.m. een 23 euro (studenten) abbo en onbeperkt internet (9,95 per maand en de eerste 12 maanden slechts 2,50) :D Goede deal lijkt mij. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hier hetzelfde!
er gaat geen dag voorbij dat ik ff op google alles langs ga om te kijken of er nog nieuws is over de telefoon. verschrikkelijk eigenlijk dat dat niet gewoon duidelijk is:P wordt je toch gek van? helemaal als hij binnenkort uitkomt is het toch helemaal niet zo raar om gewoon een datum te plaatsen die betrouwbaar is?

verder heb ik hem niet besteld, is dat nodig? ik hoef hem niet gelijk de eerste dag, vind het ook altijd wel fijn toch wat revieuws af te wachten, maar is hij gelijk uitverkocht dan? als ik hem na een week dat hij uit is haal, dan ligt hij toch wel gewoon op voorraad in de winkels??
ik heb al jaren een t mobile abonement dus ik ga hem gewoon verlengen met de nieuwe omnia.

hoop wel echt op snelle levering:( echt geen zin om tot juni te wachten, maar dat had ik al gezegd he geloof ik? ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Normaal koop ik hem ook pas als ik reviews heb gelezen.
Ik wil hem ook altijd even vasthouden, kijken of hij me fijn in de hand ligt.
Ik had hem echter bij afgebeld.nl besteld icm vodafone 35 euro abonnement voor 28.50 per maand met internet (10 euro) en ik kreeg er nog een geheugen kaartje van 8gb & autolader bij voor niets.
Hierdoor werd het wel erg aantrekkelijk om hem te bestellen dus ik heb een gokje gewaagd.
Bij afgebeld zou hij misschien morgen binnenkomen dus ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd of hij inderdaad morgen binnenkomt dan!!
hou ons op de hoogte:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
ik gun het je natuurlijk echt van harte, had hem zelf het liefst gister al gehad maar op algebeld staat nu een datum van 11 mei.... Het zal echt ff afwachten zijn denk ik ( :X )

Mag ik vragen met welk abo je hem precies hebt Slitch? Ik bedoel dan aantal jaren, want hoogte van je abo zag ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb me Iphone weg gedaan ,en wacht met smart op dit toestel ,ik heb ook de Nokia 5800 gehad met hetzelfde besturing systeem en het enigste wat ik daar lastig aan vond was dat je bij sommige menu's dubbel moet tikken op het scherm om het bestand te openen. Maar ach moet je kijken wat je er voor terug krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dat hij vandaag binnen komt bij Algebeld lijkt me enorm sterk, ik heb hem nog nergens zien opduiken (ook niet in Duitsland, welke ALTIJD eerder is met toestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Gaargod schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:51:
Mag ik vragen met welk abo je hem precies hebt Slitch? Ik bedoel dan aantal jaren, want hoogte van je abo zag ik wel ;)
Ik heb Vodafone basis 35.-- met zorgeloos internet 9.50 voor 24 maanden.
Hij is op dit moment nog gratis bij afgebeld als je internet erbij pakt.
Ik had alleen het geluk dat ik een SD kaartje erbij kreeg en gratis verzendkosten had.
Ik ga nu even mailen naar afgebeld om te vragen wanneer hij binnenkomt.
edit:
Als ik naar mijn orderstatus kijk staat er dit:
De door u bestelde producten staan op dit moment in bestelling bij de leverancier. De verwachting is dat deze 01-05-2009 binnen zullen komen. Deze producten zullen dezelfde dag verstuurd worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Slitch op 24-04-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat hij inderdaad op 1 mei verschijnt, maar zou er niet op vertrouwen. ik ben vandaag langs 5 verschillende winkelketens geweest maar geen van hen kon zeggen wanneer hij uitkomt... wel hebben ze me in één winkel gezegd dat hij al in engeland uit zou zijn... Ik hoop dat het niet lang meer duurt voor we iets meer weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Een van de bekendste website's rondom Symbian (en dus ook de OmniasHD) is Allaboutsymbian.com
Een puur UK website, dus als het daar niet staat dat hij uit is, dan is het niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:57:
Een van de bekendste website's rondom Symbian (en dus ook de OmniasHD) is Allaboutsymbian.com
Een puur UK website, dus als het daar niet staat dat hij uit is, dan is het niet zo.
Ja ik vond het ook al gek aangezien ik het elke dag opvolg... Dit probleem is er altijd bij samsung, je weet nooit wanneer een telefoon van gaat uitkomen totop de dag zelf bijna. Frustrerend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dat is ook totaal niet te voorspellen. Dat hangt van 10.000 factoren af. Of de leverancier zijn onderdelen op tijd levert, of bepaalde partijen door de douane komen, of bepaalde papieren optijd getekend zijn. Er hoeft maar 1 persoon ziek te zijn en de hele partij Nederlandse toestellen is alweer een week verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Goede middag,
We krijgen die informatie door van onze leverancier. Die passen de verwachte datum echter telkens aan. Op dit moment zeggen ze 04/05/2009 maar ook dan kan zomaar weer opgeschoven worden. Er is inderdaad nog erg veel onduidelijkheid.

Met vriendelijke groet,
Jorg Groenendijk
Algebeld.nl
Dat wordt nog even wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Wat me te binnen schoot... Deze telefoon komt toch beschikbaar in een 8 gb en 16 gb versie?? Voor degenen die hem in pre-order hebben staan, weten jullie wel welke je nu krijgt??

Hierdoor lijkt het me dat websites die de telefoon al aanbieden voor pre-order toch 2 verschillende versies zouden moeten hebben op hun websites. Algebeld bijv. heeft alleen de 8 gb versie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zit te wachten op deze telefoon. echter ben ik nog zwaar aan het twijfelen tussen de Omnia HD en de Nokia N97. wie kan deze twijfel weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:44:
Ook ik zit te wachten op deze telefoon. echter ben ik nog zwaar aan het twijfelen tussen de Omnia HD en de Nokia N97. wie kan deze twijfel weghalen?
Alleen jijzelf. Een keuze voor een telefoon is puur persoonlijk dus dat zul je toch echt zelf moeten beslissen. Zet voor jezelf de voor- en nadelen op een rijtje, lees wat reviews en maak dan je keuze. :)

Overigens is dit ook niet het topic om dit soort zaken te bespreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Dit topic is niet bedoeld voor statusupdates omtrent jouw persoonlijke bestelling. Hier kan niemand anders wat mee.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 27-04-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Het gaat omtrent de levering en aangezien niemand (zowel Samsung als de webshops) weinig tot niets communiceren wilde ik dit delen op het forum zodat de rest van de mensen hier ook weten waar ze aan toe zijn. Dit is tenslotte het levertijden- en abonnementen topic... toch?

Mijn excuses voor de dubbelpost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:28:
Wat me te binnen schoot... Deze telefoon komt toch beschikbaar in een 8 gb en 16 gb versie?? Voor degenen die hem in pre-order hebben staan, weten jullie wel welke je nu krijgt??

Hierdoor lijkt het me dat websites die de telefoon al aanbieden voor pre-order toch 2 verschillende versies zouden moeten hebben op hun websites. Algebeld bijv. heeft alleen de 8 gb versie staan.
Misschien is in Nederland alleen de 8GB versie te koop, dat was met mn huidige i8510 ook zo namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat op pre-order bij pdashop -> http://www.pdashop.nl/product/67257/samsung-i8910-hd.html
levertijd 29-05-09 en is idd de 8 GB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
PDAShop maar ff gebeld, met de vraag hoe zeker die datum is. Volgens de vriendelijke dame aan de telefoon "95% zeker", "het kan dat het één of twee dagen uitloopt, maar we zetten het alleen op de site als we het echt zeker weten".

=D

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik geloof er niets van. Anders zouden het import modellen zijn. Vaag dat men nu ook INEENS meerdere releasedates online heeft gezet (Nokia E75 ook). Die komen allemaal tegelijk binnenrollen 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door W00fer op 28-04-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
richajax, t.o.v. vorige week is de voorspelling 6 weken naar VOREN geschoven... Week 21 zou niet eens zo heel gek zijn, en dan zou de datum van pdashop best wel eens kunnen kloppen... Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Ik heb verkeerd gekeken, Gaargod !

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoefert schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:01:

Nu betaal je voor de i8910 ongeveer 100 euro i.c.m. een 23 euro (studenten) abbo en onbeperkt internet (9,95 per maand en de eerste 12 maanden slechts 2,50) :D Goede deal lijkt mij. O+
Waar heb je hem besteld dan? En welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik zie op veel websites en hoor in veel filmpje dat de telefoon ergens midden Mei uit moet komen, tenminste dat beweren zij, volgens mij is er nog steeds geen officiële release datum....

Maar midden of eind Mei lijkt mij wel realistisch, ik weet alleen niet hoe samsung is met release datums opgeven, doen ze dat altijd maanden,weken of dagen van te voren of doen ze het soms helemaal niet....

Ben in ieder geval erg benieuwd en zit elke dag weer te wachten...

bijvoorbeeld:
http://www.samsungomniahd...hd-to-hit-uk-on-15th-may/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

:|
http://www.allaboutphones...t-kaarten-van-Navteq.html

"De Samsung i8910 zal vanaf volgende maand in de winkels liggen voor een prijs rond de 600 euro."

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Dit is in een winkel man!!!

The First Time in Hands: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fX_pfFOWaks]
Helicopter Demo: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0lLXpQVIG_A]
Office: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eSFS5xaLCVY]
Compass, Info, Gallery: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I-QAoLrYTMc]
Bluetooth-skaning: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7cVWWqxw0lM]
Surfing on a browser: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mr05kvF23QE]
Surfing on a browser part 2: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Nwu-tiO-nhg]
Samsung i8910 HD - 8 - Comparison i8910 HD with 5800 XM: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tABHXVrrOh0]

[ Voor 79% gewijzigd door fanSte op 03-05-2009 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Wel aparte winkel, met die omroeper op de achtergrond ;+)

Zal eerder een beurs zijn. Maar leuke filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
julianus schreef op zondag 03 mei 2009 @ 01:27:
Wel aparte winkel, met die omroeper op de achtergrond ;+)

Zal eerder een beurs zijn. Maar leuke filmpjes!
lol, die omroeper was mij nog eens niet opgevallen, ik dacht dat die paarse kaartjes prijs/info kaartjes waren in een winkel, maar idd leuke filmpjes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Verwachte voorraad datum: woensdag 06 mei 2009

http://mobiele-telefoons....Oferpzxn5oCFQLixgodxgMg9g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou echt te mooi zijn !!!! _/-\o_ :9~ Ik ben benieuwd,maar bij de meeste winkels staat hij nog niet eens in het bestand :P

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
zou inderdaad erg mooi zijn 6 mei 2009, maar denk het toch niet.

Trouwens op één van die filmpjes zie je de versie van de omnia dan zie je iets van 30 maart geloof ik, ik hoop dat ze nog een nieuwe betere update versie hebben gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
6 mei klinkt als muziek in mijn oren. Ik zal de webshop waar ik de i8910 HD heb besteld wel even bellen om te vragen of ze hem vanaf 6 mei kunnen leveren! Daarna uiteraard een uitgebreide unboxing video en review!

Overigens denk ik dat de video's die hierboven staan eerder zijn opgenomen dan dat ze op het internet zijn geplaatst. De internetbrowser is ontzettend traag en het AMOLED touchscreen reageert soms niet op de aanraking. De firmware versie uit de review van PhoneArena lijkt mij meer gevoelig voor aanraking en volgens hun werkt browsen heel soepeltjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bang van niet... Die tijd word elke dag aangepast (naar een dag later). Daarnaast zag ik pas nog een andere i8910 in die shop waar ie pas eind mei binnen zou zijn...

Nouja, we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Die internetbrowser is bijna dezelfde als op de 5800 Xpressmusic. Echt een verschrikkelijke browser is dat. En Opera mini 4.2 voldoet eigenlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
De datum is vandaag niet aangepast op de site van centralpoint =)

Maar aangezien eht de enige site is die hem op die datum heeft, zal het wel niet kloppen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:36
Argh ik wil de Omnia HD al sinds ik in februari voor het eerst op deze telefoon stuitte, maar mag pas vanaf juli weer een nieuwe 8)7 Hopelijk valle alle eerste ervaringen/reviews mee en heb ik m over 2 maanden ook :)
Neem aan dat ie er eind mei toch wel is

[ Voor 8% gewijzigd door Southern Sun op 04-05-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
julianus schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:50:
De datum is vandaag niet aangepast op de site van centralpoint =)

Maar aangezien eht de enige site is die hem op die datum heeft, zal het wel niet kloppen =(
Hij staat nu op 7 mei 2009 LINK deep black versie i8910DKA

en de black i8910PKA op 26 mei 2009: LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het lijkt mij ERG stug,dat ze hem overmorgen hebben :/ Ik denk dat je blij mag wezen als iemand over +- 2 weken het eerste toestel in zijn handjes heeft!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
el frikandel schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:54:
[...]
Hij staat nu op 7 mei 2009 LINK deep black versie i8910DKA
Ze hebben een "sprongetje" gemaakt

Product is momenteel niet op voorraad.
Verwachte voorraad datum: vrijdag 29 mei 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2016
Hallo,

Ik heb maar eens even gemaild met Samsung, het volgende resultaat,

pfff als ze het daar al niet eens weten????:

mailwisseling:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de Samsung SGH-I900 HD.

Momenteel is het nog niet bekend wanneer en/of de SGH-I900 HD in de
Benelux uitgebracht zal worden. Zodra hier meer duidelijkheid over is,
zal hiervan melding worden gemaakt op onze website
houden.

dikke s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
richajax schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:34:
[...]

ik had m daar besteld en nou dus mooi geannuleerd. ik hou daar dus niet van als ze telkens de datum aanpassen. tis maar goed dat ik nog niet vooruit betaald had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
laatst las ik dat hij 11 mei kwam..
zoek de bron!

http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=9

[ Voor 67% gewijzigd door niekosniekos op 05-05-2009 16:39 . Reden: bron ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hij kan onderhand wel elke dag van de maand komen...elke site zegt toch wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou sowieso niet zo snel bij central point bestellen. Eén keer een Acer laptop daar gekocht. Na een jaartje was het beeldscherm niet meer goed (niet gevallen oid dus gewoon garantie), maar ze weigerden mij garantie te geven, wat ik ook probeerde. Uiteindelijk ergens anders laten repareren omdat ik geen zin in rechtzaak etc had.

Ontopic: ik hoop dat de telefoon een beetje snel komt,maar ik ben bang dat het pas eind mei gaat worden. Net iets voor de N97..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Ik ben ook bang dat het eind mei wordt.
Als ik nu op afgebeld kijk staat er 01-06-2009 bij mijn order.
Op de informatie pagina van de omnia hd staat er 25 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
richajax schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:34:
[...]

Het lijkt wel Stargate: hij heeft alweer een sprongetje gemaakt, nu is het 2 juni 2009 bij CentralPiont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, ik wordt er een beetje chago van..
ik was net in 2 winkels, de een had hem nog nieteens in zn computer staan. de ander had hem op week 25 staan.
maar ze zei er nog bij dat het maar een richtlijn was.
ik kan der niet zo goed tegen... eigenlijk wil ik ook al heel lang de iphone, maar sinds ik deze heb gezien wil ik hem gewoon eerst afwachten voordat ik eventueel die iphone koop, anders heb ik er misschien spijt van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:09:
zucht, ik wordt er een beetje chago van..
ik was net in 2 winkels, de een had hem nog nieteens in zn computer staan. de ander had hem op week 25 staan.
maar ze zei er nog bij dat het maar een richtlijn was.
ik kan der niet zo goed tegen... eigenlijk wil ik ook al heel lang de iphone, maar sinds ik deze heb gezien wil ik hem gewoon eerst afwachten voordat ik eventueel die iphone koop, anders heb ik er misschien spijt van..
nou word ik het ook beu, ik denk dat ik maar s naar een andere telefoon ga kijken. Samsung je bent mij als klant al kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
fanste schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:29:
[...]

nou word ik het ook beu, ik denk dat ik maar s naar een andere telefoon ga kijken. Samsung je bent mij als klant al kwijt.
wooow wat erg zeg...

Samsung heeft nog geen officiele release datum opgegeven, dus tsja balen voor de mensen die niet zo tegen wachtne kunnen...

en dat het zo (lang) duurt, vind ik niet eens erg, misschien zitten ze de telefoon nu optimaal te tweaken om de telefoon nog perfecter te maken. en als je kijkt wat de telefoon allemaal kan en in zich heeft, vind ik het normaal dat we zolang moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Misschien komt ie wel in Juli:P

Dan wordt het dubben nokiaN97 of samsung HD I8910

[ Voor 46% gewijzigd door niekosniekos op 06-05-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
fanste schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:29:
[...]

Samsung heeft nog geen datum genoemd, het zijn gewoon webwinkels die datums noemen, vaak ook om de aandacht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Tering hou gewoon rekening met eind van de maand en wacht het af ofzo :') Beetje apart dat er meteen wordt afgehaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht ook rustig af hoor;) het enige wat ik zei is dat ik chago wordt van die verschillende data, zeg gewoon 1 data, al is het pas juli, maar niet 100 verschillende haha.. en ik zei ook nog dat ik er ook op wacht omdat ik anders spijt krijg van een andere aankoop.. dusse.. wacht rustig af... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:48:
ik wacht ook rustig af hoor;) het enige wat ik zei is dat ik chago wordt van die verschillende data, zeg gewoon 1 data, al is het pas juli, maar niet 100 verschillende haha.. en ik zei ook nog dat ik er ook op wacht omdat ik anders spijt krijg van een andere aankoop.. dusse.. wacht rustig af... _/-\o_
inderdaad, als je een datum prikt, prik dan ver vooruit en niet een vroege datum prikken en dan zovaak uitstellen. als je m ver vooruit prikt en hij komt eerder uit, dat is alleen maar mooi meegenomen en komt positief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

De winkels zetten gewoon zelf een datum neer om de klanten te behouden hoor, zolang samsung zelf niks heeft gezegd over een datum is het gewoon onbekend voor iedereen. Nu is het mobiele telefoonpubliek niet al te snugger dus komen ze er wel mee weg :) En de helft van die telefoon verkoop sites zijn volgens mij gewoon bijstandstrekkers met een kamer vol met telefoons..
Dit datum noemen gebeurt al langere tijd in de gamehandel bijvoorbeeld.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Samsung Electronics introduceert in mei in Europa de Samsung I8910 HD (OmniaHD) met NAVTEQ®-kaart en content. De met GPS uitgeruste Samsung I8910 HD biedt automobilisten een verrijkte navigatie-ervaring dankzij uitgebreide visuele content zoals 3D-landmarks en 3D city models. De navigatie is uitgebreid met snelheidslimieten en rijstrookinformatie. Stedelijke reizigers kunnen hun omgeving ten volle benutten door NAVTEQ Discover Cities™ op de Samsung I8910 HD. Zo komen ze van A naar B via verschillende routemogelijkheden. Daarnaast heeft de Samsung I8910 HD een social networking functionaliteit die gebruik maakt van NAVTEQ-kaartgegevens en content. Hierdoor kunnen gebruikers hun vrienden online vinden en de snelste route naar hen bepalen. Gebruikers kunnen ook de lokale POI-zoekfunctie gebruiken en plaatsen vinden die vrienden aanraden.

Interessant dat Samsung de grootste concurrent van Nokia is, de eigenaar van NAVTEQ.

http://www.autoconnect.nl..._samsung_electronics.html

[ Voor 81% gewijzigd door richajax op 07-05-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Slitch schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:36:
Ik ben ook bang dat het eind mei wordt.
Als ik nu op afgebeld kijk staat er 01-06-2009 bij mijn order.
Op de informatie pagina van de omnia hd staat er 25 mei.
and 11 mei it is... weer terug gezet

http://www.algebeld.nl/gsm/samsung/i8910-omnia-hd/black.html

[ Voor 8% gewijzigd door fanSte op 08-05-2009 00:26 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-07 10:42
Ja en morgen is het weer 1 juni. Ik heb 2 mailtjes gestuurd naar telefoon leveranciers op de vraag wanneer de omnia hd en n97 komen. Hier zijn de mailtjes die ik terug kreeg:

De Nokn97 komt per 1 Juni 2009 (week 23) bij ons op voorraad. En de Samsung
OmniaHD daar hebben wij nog niets van vernomen.

De Omnia HD wordt ongeveer in week 21 verwacht.
De Nokia N97 wordt pas omstreeks week 35 verwacht.

Kortom ze verzinnen maar wat want het is overal wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Zolang Samsung niks officieels aangeeft zijn al die mobiele telefoonsites dus ook niet te geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Southern Sun schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 02:07:
Zolang Samsung niks officieels aangeeft zijn al die mobiele telefoonsites dus ook niet te geloven
Thats true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
Persbericht Samsung
Future Shorts & SAMSUNG Mobile celebrate life in High Definition:
on May 01, 2009
SAMSUNG Mobile & Future Shorts create innovative partnership
for launch of SAMSUNG i8910 HD

SAMSUNG Mobile and Future Shorts, leading global short film label and festivals, have created a new partnership to promote the new SAMSUNG i8910 HD. The partnership, brokered by Starcom and elevenfiftyfive, centres around commissioning 4x 4min HD short films by four renowned directors from the commercial, music video, feature film and fashion industry to make an HD SAMSUNG Mobile short which brings to life 'spontaneously capture your life in HD'.

"SAMSUNG Mobile will become part of Future Shorts community and through this partnership create a whole new audience of switched on and engaged filmmakers and film lovers, inspired by the latest technology and the most creative short film directors working today," said Derek Williamson, General Manager, SAMSUNG Mobile UK & Ireland. All four SAMSUNG Mobile commissioned HD short films will be hosted as part of the world's first HD Mobile Short Film Festival only available on the SAMSUNG i8910 HD.

Each film will be played in various locations as part of the Future Shorts Festival, a quarterly event, starting on May 15th to coincide with the launch of the SAMSUNG i8910 HD as well as across the Future Shorts You Tube channel. The public will be asked to vote for their favourite film and from June 5th Pearl & Dean will showcase the winning entry as part of the very first 108 screen, pre reel, HD digital network.

"We reach 10m people a year with our content, representing serious media value and an audience that trusts us to deliver the best content from around the world. We have a large and engaged community who appreciate and enjoy relevant premium content from a relevant quality brand. Future Shorts and SAMSUNG Mobile are set on catapulting the short film medium into the mainstream through a highly innovative and original partnership," said Fabien Riggall, Creative Director and Founder of Future Shorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je bron? Ik bedoel, waar heb je dit gevonden?

Zou wel goed nieuws zijn :D

[ Voor 141% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Nooit van Google gehoord ? Moet je eens proberen ;-)

http://www.samsung.com/uk...q=13224&gltype=globalnews

http://econsultancy.com/p...aunch-of-samsung-i8910-hd

EDIT; de contactpersonen in dit bericht kunnen ook nog niks vertellen over een release datum :'(

[ Voor 13% gewijzigd door richajax op 08-05-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richajax schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:43:
Nooit van Google gehoord ? Moet je eens proberen ;-)
Dit staat niet op de hoofdpagina van Google geloof ik ;) en kon het niet direct zelf vinden helaas, vandaar dat ik het vroeg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Als je gewoon een stukje uit de tekst kopieerd en die gebruikt als zoekopdracht vindt je het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]richajax schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:43:
http://econsultancy.com/p...aunch-of-samsung-i8910-hd

In het artikel van deze link staat 19 mei. Is het nu aangepast geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Ik zie niet wat je bedoelt...

Kopieren-plakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
hij staat al op de officiele site van Samsung (UK site)

http://uk.samsungmobile.c...hones/samsung-i8910?kind=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk mede omdat Engeland hem al oficeel op de website heeft staan dat het niet meer gaat om weken maar om dagen. En misschien dat andere laden ook in de loop van de dag het wel bekend gaan maken.
Het is ook zondag vandaag. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 12:47 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste