Ben zelf bij een T4T winkel geweest in A'dam, daar werd me verteld dat hij inderdaad pas vanaf eind volgende week leverbaar zou zijn, en dat hij al in hun folder stond omdat ze een verkeerd bericht van Samsung door hadden gekregen
.
Verwijderd
Ben benieuwd of ze hem vanmiddag al hebben. Alleen ben ik bang dat het toch echt volgende week wordt.Gaargod schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:39:
Ik ga om 5 uur heen... heb dan pas eetpauze![]()
Maar qua tijd zal dat beter zijn, des te groter de kans dat ze de levering al binnenhebben! (weet niet of dat meestal sochtends of smiddags plaatsvind)
Maar als ze vandaag leveren denk ik dat het in de middag plaats vind
Verwijderd
Heb net een email gekregen van Samsung. Hierin zeggen ze dat die in de maand juni uitkomt.
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de Samsung I8910 HD.
Naar verwachting komt de Samsung I8910 HD uit in de maand juni.
Voor meer informatie kunt u onze site (www.samsungmobile.nl) in de gaten
houden.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact
Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet
uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst
kunnen zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ayat Hassan
Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de Samsung I8910 HD.
Naar verwachting komt de Samsung I8910 HD uit in de maand juni.
Voor meer informatie kunt u onze site (www.samsungmobile.nl) in de gaten
houden.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact
Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet
uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst
kunnen zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ayat Hassan
Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
Verwijderd
Ben net bij T4T in Eindhoven geweest en daar was ie nog niet binnen gekomen met de eerste vracht van vandaag. De leverancier had wel aangegeven dat ie vandaag (in de vracht van s'middags), morgen of anders uiterlijk maandag mee zou komen.
Bij T4T Eindhoven hadden ze vanmorgen wel een dummy van de i8910 binnen gehad en heb die dus maar even vast gehouden ;)! Ik moet zeggen: "WAT EEN SUPER TOESTEL!!!!!" Ook al was het een dummy, ik had die bijna gekocht haha.
Bij T4T Eindhoven hadden ze vanmorgen wel een dummy van de i8910 binnen gehad en heb die dus maar even vast gehouden ;)! Ik moet zeggen: "WAT EEN SUPER TOESTEL!!!!!" Ook al was het een dummy, ik had die bijna gekocht haha.
Verwijderd
Ik heb dit mooie toestel eergisteren besteld bij algebeld.nl. Ik doe der internet bij van KPN dus een los toetsel was voor mij niet aantrekkenlijk.
In eerdere berichten leek het 5 juni te worden. Dus daar hoop ik ook op.
Nog meer die bij algebeld of een andere hebben besteld en een datum hebben?
In eerdere berichten leek het 5 juni te worden. Dus daar hoop ik ook op.
Nog meer die bij algebeld of een andere hebben besteld en een datum hebben?
In Leiden had T4T hem niet binnen gehad, ze zeiden "misschien met de nalevering van zaterdag, maar waarschijnlijk volgende week donderdag". Hij was los 610E....
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik heb ook even gebeld, kreeg dezelfde reactie. Ochtendlevering zat ie niet bij, misschien middaglevering. Nog een uurtje en dan zal ik het wetenVerwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:04:
Ben net bij T4T in Eindhoven geweest en daar was ie nog niet binnen gekomen met de eerste vracht van vandaag. De leverancier had wel aangegeven dat ie vandaag (in de vracht van s'middags), morgen of anders uiterlijk maandag mee zou komen.
Dummy hadden ze in Leiden ook. En ze hadden een speciaal plekje gereserveerd in de etalage, met die Top Gear-meuk enzo.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Vandaag bij de T4T winkel in Zoetermeer geweest. Hier hadden ze ook een dummy dus heb ook even de telefoon in handen gehouden. Hij is wel erg groot zeker als vrouw zijnde is het lastig deze telefoon op te bergen. Maar ondanks de grote is het echt een mooi ding en het voelde goed om hem eindelijk even vast te mogen houden
In Zoetermeer zeiden ze trouwens dat hij volgende week dinsdag of anders volgende week donderdag in de winkel te krijgen is.
@ Gaargod en heb je de telefoon even vast kunnen houden?
In Zoetermeer zeiden ze trouwens dat hij volgende week dinsdag of anders volgende week donderdag in de winkel te krijgen is.
@ Gaargod en heb je de telefoon even vast kunnen houden?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 17:48 ]
Ook ik in Amsterdam Osdorp langs de T4T geweest en ook die hebben enkel de dummy. Eerste wat me opvalt, wat is ie GROOT.
helemaal vergeleken met mijn TD. Ook zij vertelde mij dat hij volgende week pas leverbaar word.
Ook had de verkoper het erover dat je een mayb een goedie krijgt van samsung als je hem nu al besteld, als goedmakertje zegmaar
Ook had de verkoper het erover dat je een mayb een goedie krijgt van samsung als je hem nu al besteld, als goedmakertje zegmaar
klopt, een goodiepakket ter waarde van 30 euro. Dit werd mij verteld in Alkmaar. Geen idee wat de inhoud is, maar ik deed het er niet voor. Toch nog maar een weekje wachtenyassine schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:16:
Verwijderd
ik hoor mensen praten dat ze een dummy van het toestel in hun handen hebben gehad wat moet ik me daar bij voorstellen?
Een niet werkend nagemaakt toestel voor gebruik in de winkel etc Maar wel op ware grote.Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:45:
ik hoor mensen praten dat ze een dummy van het toestel in hun handen hebben gehad wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hoeft de winkel geen echt toestel op te hangen en niet bang te zijn dat het echte toestel gejat zou kunnen worden.
Sommige winkels daarintegen hangen geen dummy's op maar werkende toestellen.
Eigenlijk is het soort toestel waarmee je kan zien hoe het in je hand ligt, grote en gewicht.
Verwijderd
Ik heb mijn omnia HD bij algebeld besteld en had even gemailed of ze al wisten wanneer ze de telefoon binnen krijgen. Ik kreeg het volgende antwoord:
Onze leverancier verwacht hem met 2 weken. Dit is echter geen zekere datum. Het toestel is namelijk al een aantal keren uitgesteld. Die datum horen we nu echter wel van meerdere kanten.
Ik hoop maar dat het niet de volle 2 weken gaat duren
Onze leverancier verwacht hem met 2 weken. Dit is echter geen zekere datum. Het toestel is namelijk al een aantal keren uitgesteld. Die datum horen we nu echter wel van meerdere kanten.
Verwijderd
Jeetje ze blijven het ook lekker uitstellen tot de telefoon echt komtVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:24:
Ik heb mijn omnia HD bij algebeld besteld en had even gemailed of ze al wisten wanneer ze de telefoon binnen krijgen. Ik kreeg het volgende antwoord:
T4T zei dat ie er volgende week dinsdag of donderdag al is en Primafoon had de telefoon nog niet eens in het bestand staan dus daar komt die voorlopig nog niet.
Ik ga volgende week even langs T4T om te kijken of ze hem dan daadwerkelijk hebben
Ik ga vandaag even langs hier in Zaandam, hopelijk hebben ze ook een dummy.
Ik krijg het gevoel, sinds ik mijn i8910 op een website heb besteld dat ze het STEEDS uitstellen. Ik had er geen zin meer in dus heb ik mijn order geannuleerd.. en ik ga hem waarschijnlijk halen bij T for Telecom.
Hun aanbieding heeft gewoon meer voordelen dan dat je hem online haalt:
1. Navigatie (3D) door heel Europa met Route66.
2. Leuk goodiepack van TopGear!
3. Je betaald na de 1e minuut per seconde en niet per minuut (zoals bij Online abbo's wordt gerekend).
4. Mocht er iets misgaan (defect/crash) kan je terugvallen op een fysieke winkel met eventueel een leentoestel.
5. Bij de meeste abbo's op het internet moet je €16 tot €120 bijbetalen bij een normaal 35 euro abonnement.
6. Waarschijnlijk heeft de T4T hem eerder dan Algebeld, Studentmobiel, 2Call etc. etc.
Genoeg redenen om hem toch hier in de winkel te halen. Ik update jullie vanmiddag weer.
Ik krijg het gevoel, sinds ik mijn i8910 op een website heb besteld dat ze het STEEDS uitstellen. Ik had er geen zin meer in dus heb ik mijn order geannuleerd.. en ik ga hem waarschijnlijk halen bij T for Telecom.
Hun aanbieding heeft gewoon meer voordelen dan dat je hem online haalt:
2. Leuk goodiepack van TopGear!
3. Je betaald na de 1e minuut per seconde en niet per minuut (zoals bij Online abbo's wordt gerekend).
4. Mocht er iets misgaan (defect/crash) kan je terugvallen op een fysieke winkel met eventueel een leentoestel.
5. Bij de meeste abbo's op het internet moet je €16 tot €120 bijbetalen bij een normaal 35 euro abonnement.
6. Waarschijnlijk heeft de T4T hem eerder dan Algebeld, Studentmobiel, 2Call etc. etc.
Genoeg redenen om hem toch hier in de winkel te halen. Ik update jullie vanmiddag weer.
Voor de duidelijk, is alleen navigatie door West-Europa. Kijk op de Route66 site voor de precieze dekking. Zelf heb ik ook landen als Hongarije, Griekenland etc nodig, hiervoor zou je een pan-European map erbij moeten kopen voor 99 Euro...Stoefert schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:50:
Verwijderd
hij komt er toch echt bijna aan, vandaag de dummy in mijn handen gehad bij t for telecom. WAUWWWWWWWWWW wat een telefoon
Ben bij Tfortelecom geweest, even wat kritische vragen gesteld:
-Apparaat kun je nu al reserveren, je krijgt dan goodiepack twv 30 euro
Dat houdt in: zuignap + houder voor je Omnia HD, Autolader en screenprotector
-2 jarig Hi 25 kun je ook nemen, het wordt dan 200 euro bijbetalen
-KPN Flexibel kan ook, je kunt dan het abo verlagen na 3 maanden. Ben je wel je internet voordeel van 2,50 per maand kwijt. Internet wordt dan weer 9,95. Sloom internet helaas.
-Eerste levering volgende week donderdag, wanneer je reserveert komt hij zeker binnen. Ze bestellen naargelang de hoeveelheid reserveringen.
Ik vond het zeer vreemd (ben zelf ook actief in de branche) dat men niet Vodafone voordroeg, ook niet toen ik er naar vroeg. Evenals T-Mobile, welke momenteel heel weinig toestelkorting zou geven. Dat klopt niet. Kijk maar eens op GSMweb, Telecomvergelijker en je zult snel zien dat T-Mobile veel toestelkorting geeft. Blijkbaar heeft men binnen Tfortelecom duidelijke instructies om het Hi 30 abo + internet te verkopen.
Ook bij de T-Mobile shop binnengeweest, maar die hebben al helemaal geen "toestelverwachtingen" of iets dergelijks. Probeerden me wel een gesimlockte S7350 met branding aan te smeren
-2 jarig Hi 25 kun je ook nemen, het wordt dan 200 euro bijbetalen
-KPN Flexibel kan ook, je kunt dan het abo verlagen na 3 maanden. Ben je wel je internet voordeel van 2,50 per maand kwijt. Internet wordt dan weer 9,95. Sloom internet helaas.
-Eerste levering volgende week donderdag, wanneer je reserveert komt hij zeker binnen. Ze bestellen naargelang de hoeveelheid reserveringen.
Ik vond het zeer vreemd (ben zelf ook actief in de branche) dat men niet Vodafone voordroeg, ook niet toen ik er naar vroeg. Evenals T-Mobile, welke momenteel heel weinig toestelkorting zou geven. Dat klopt niet. Kijk maar eens op GSMweb, Telecomvergelijker en je zult snel zien dat T-Mobile veel toestelkorting geeft. Blijkbaar heeft men binnen Tfortelecom duidelijke instructies om het Hi 30 abo + internet te verkopen.
Ook bij de T-Mobile shop binnengeweest, maar die hebben al helemaal geen "toestelverwachtingen" of iets dergelijks. Probeerden me wel een gesimlockte S7350 met branding aan te smeren
[ Voor 3% gewijzigd door W00fer op 29-05-2009 15:18 ]
Verwijderd
Ik wil hem ook graag bij de T4T halen, maar klopt het inderdaad dat ik niet een studentenabbo kan afsluiten, verlengen (in mijn geval)?
Ik heb dit abbo namelijk op dit moment, en moet het ook blijven houden omdat ik volgend jaar voor mijn stage gedurende 7 maanden, hi pauze moet gebruiken.
Ik heb dit abbo namelijk op dit moment, en moet het ook blijven houden omdat ik volgend jaar voor mijn stage gedurende 7 maanden, hi pauze moet gebruiken.
Focusnetwerk, iets met targets halen voor een netwerkW00fer schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:14:
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar de klant is koning. Als de klant vraagt om Vodafone, moet je niet tot in het irritante door blijven drammen. Dan loopt de klant weg en koopt hij niets.
Verwijderd
Geld dat ook voor de online shop en de losse toestellen?W00fer schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:14:
-
Verwijderd
hmmm www.gsmtrack.nl lijkt hem al te hebben?
iig best een mooie aanbieding. jammer dat het geen vodafone is
iig best een mooie aanbieding. jammer dat het geen vodafone is

Ook voor losse toestellen. Je doet gewoon een reservering naar het toestel. En anders biets je het erbij, want het gaat tenslotte om 600+ euro omzet voor hun.Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:25:
[...]
Geld dat ook voor de online shop en de losse toestellen?
[ Voor 22% gewijzigd door W00fer op 29-05-2009 18:33 ]
Ben net terug van een middagje "telecom"shoppen. Verschillende winkels van de T for Telecom (3 in totaal) in A'dam geweest en 1 in Zaandam en zeiden alle vier hetzelfde:
- Levering van onze winkels is standaard donderdag.
- Er komt (zeer waarschijnlijk, maar ga er niet op hopen) een speciale levering voor de Omnia i8910HD op dinsdag. Dit is wat de verkoper letterlijk tegen mij zei, de andere drie winkels bevestigde dit.
- Reservering is mogelijk en daarbij krijg je een Samsung i8910 Goodie pakket met de bovengenoemde items. Dit is vanuit Samsung en niet vanuit T for Telecom.
- Actie loopt t/m 7 juni dus als hij dinsdag komt 4 dagen de tijd en als hij donderdag komt slechts 2 dagen de tijd.
Ook even de dummy vast gehouden... en WAUW! Wat een lekker gevoel zeg, om na 3 maanden van foto's/video's en (p)reviews te lezen het toestel daadwerkelijk in je handen te hebben. Gelijk gereserveerd en wacht met heel veel spanning af!!
- Er komt (zeer waarschijnlijk, maar ga er niet op hopen) een speciale levering voor de Omnia i8910HD op dinsdag. Dit is wat de verkoper letterlijk tegen mij zei, de andere drie winkels bevestigde dit.
- Reservering is mogelijk en daarbij krijg je een Samsung i8910 Goodie pakket met de bovengenoemde items. Dit is vanuit Samsung en niet vanuit T for Telecom.
- Actie loopt t/m 7 juni dus als hij dinsdag komt 4 dagen de tijd en als hij donderdag komt slechts 2 dagen de tijd.
Ook even de dummy vast gehouden... en WAUW! Wat een lekker gevoel zeg, om na 3 maanden van foto's/video's en (p)reviews te lezen het toestel daadwerkelijk in je handen te hebben. Gelijk gereserveerd en wacht met heel veel spanning af!!
Verwijderd
Ik heb ook gebeld met PDA-shop en hij is er ECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je kunt hem nu via inet bestellen en dan ligt ie dinsdag pas voor je klaar. Ook als je een abbo wilt verlengen of wilt veranderen ligt ie er dinsdag voor je.
Je kunt hem nu via inet bestellen en dan ligt ie dinsdag pas voor je klaar. Ook als je een abbo wilt verlengen of wilt veranderen ligt ie er dinsdag voor je.
Verwijderd
Weet jij of dit goodiepakket ook geld als je hem online besteld? Of weet iemand anders dat?Stoefert schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:03:
Ben net terug van een middagje "telecom"shoppen. Verschillende winkels van de T for Telecom (3 in totaal) in A'dam geweest en 1 in Zaandam en zeiden alle vier hetzelfde:
Wanneer heb je hem besteld dan?Astratuner schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:46:
Morgen komt de mijne aan, via pdashop
Ik kan al niet meer slapen.
Denk namelijk dat je hem dinsdag pas krijgt
[ Voor 20% gewijzigd door roel88 op 29-05-2009 22:00 ]
Verwijderd
daar heb ik sterk me twijfels over,.Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:04:
wordt pas dinsdag bezorgt trouwensTNT bezorgt zaterdag niet
"Levertijd
Besteld u een abonnement bij PDAshop.nl? Bekijk dan onze levertijd in combinatie met een abonnement.
Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis
PDAshop.nl biedt u de beste bezorgservice op internet. Bestelt u op werkdagen voor 22.00 uur met iDEAL, creditcard of onder rembours, dan heeft u uw bestelling de volgende werkdag in huis.
Direct uit eigen voorraad leverbaar
Bij elk product ziet u direct de actuele voorraadstatus in ons magazijn. Is een product tijdelijk uitverkocht? Laat dan op de productpagina uw e-mailadres achter. U ontvangt dan automatisch een e-mail en/of sms zodra het product weer op voorraad is.
Levertijd bij vooruitbetaling
Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor wij uw betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijgt u per e-mail bericht en wordt uw bestelling nog dezelfde dag verstuurd.
Bezorging op zaterdag
Bestellingen onder rembours (betalen aan de postbode) worden door TNT Post niet op zaterdag afgeleverd. Voor andere betaalmethoden geldt deze beperking niet.
volgens de site WEL bezorging op zaterdag..
heb hem besteld via ideal zojuist.. krijg hem dan als het goed is morgen binnen
Nujah toen ik een bestelling maakte een half uur geleden stond er:
Omschrijving Aantal Totaal
Totaal (incl. BTW en gratis verzending)
€ 155,00
Samsung i8910 HD 8 GB
Samsung i8910 HD 8 GB
Heeft u onze combinatieaanbiedingen ook gezien?
Verwijder dit product € 155,00
T-Mobile Relax 150 2 jaar T-Mobile Relax 150 2 jaar
Mobiel internet Web 'n walk Standard 2 jaar Mobiel internet Web 'n walk Standard 2 jaar
Gratis bezorging op afspraak: contractafhandeling aan de deur
Bestel voor dinsdag 2 juni 18.00 uur en uw bestelling wordt woensdag 3 juni bezorgd. Wij bellen u dinsdag 2 juni om een afleverafspraak te maken.
Kopen in onze winkels
Eindhoven - bestel nu en uw bestelling ligt dinsdag 2 juni, vanaf 11.00 uur voor u klaar.
Groningen - bestel nu en uw bestelling ligt dinsdag 2 juni, vanaf 11.00 uur voor u klaar.
Rotterdam - bestel nu en uw bestelling ligt dinsdag 2 juni, vanaf 12.00 uur voor u klaar.
€ 155,00
Samsung i8910 HD 8 GB
Samsung i8910 HD 8 GB
Mobiel internet Web 'n walk Standard 2 jaar Mobiel internet Web 'n walk Standard 2 jaar
Bestel voor dinsdag 2 juni 18.00 uur en uw bestelling wordt woensdag 3 juni bezorgd. Wij bellen u dinsdag 2 juni om een afleverafspraak te maken.
Kopen in onze winkels
Eindhoven - bestel nu en uw bestelling ligt dinsdag 2 juni, vanaf 11.00 uur voor u klaar.
Groningen - bestel nu en uw bestelling ligt dinsdag 2 juni, vanaf 11.00 uur voor u klaar.
Rotterdam - bestel nu en uw bestelling ligt dinsdag 2 juni, vanaf 12.00 uur voor u klaar.
Verwijderd
ik vraag me echt af wanneer die van HI zelf met het toestel komen, want ben erg afhankelijk van hun..
straks heeft iedereen hem al en ik maar wachten
Verwijderd
@roel88
ik denk dat jou toestel later komt in verband met de afwikkeling van jou contract bij de telefoon provider..
iets waar ik niks van doen heb.. heb het toestel namelijk los gekocht a 599 euro via iDeal betaald. dus als het goed is komt hij morgen bij mij thuis aan
kan niet wachten
ik denk dat jou toestel later komt in verband met de afwikkeling van jou contract bij de telefoon provider..
iets waar ik niks van doen heb.. heb het toestel namelijk los gekocht a 599 euro via iDeal betaald. dus als het goed is komt hij morgen bij mij thuis aan
Verwijderd
naja maar hopen dat hij dinsdag bij t for telecom in de winkel ligt, wil hem nu echt zo snel mogelijk hebben
.
maar hoe zit dat nou met die 2 versies want er is een 8 gb en een 16 gb versie maar zie verder niks op de folder staan welke het is..?
maar hoe zit dat nou met die 2 versies want er is een 8 gb en een 16 gb versie maar zie verder niks op de folder staan welke het is..?
Oooh natuurlijk. Dat zou goed kunnen inderdaad. Ik bel morgen de winkel wel ff om te kijken of ik niet gewoon langs kan komenVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 23:47:
@roel88
iets waar ik niks van doen heb.. heb het toestel namelijk los gekocht a 599 euro via iDeal betaald. dus als het goed is komt hij morgen bij mij thuis aankan niet wachten
Ze hebben hem nog niet in de winkel trouwens bij PDAshop. Daar komt hij dinsdag middag pas. Weet iemand waar hij al wel in de winkel te verkrijgen is?
[ Voor 12% gewijzigd door roel88 op 30-05-2009 09:21 ]
Verwijderd
Ik heb helaas het zelfde probleemVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 22:52:
ik vraag me echt af wanneer die van HI zelf met het toestel komen, want ben erg afhankelijk van hun..
In het systeem stond tot nu toe eind juni (bij de afdeling verkoop van HI) en in de winkel van HI konden ze de telefoon nog niet eens in de computer zien. De werknemer daar dacht eerst dat ik de Samsung star bedoelde
Dus voor ons wordt het helaas even wachten of overstappen op een andere provider....
Verwijderd
Ik heb ook betaald met iDEAL en dat is al ruim een week terug, maar de man aan de telefoon maakte mij vrij duidelijk dat het pas echt vanaf dinsdag kon. Maargoed ik hoor het wel als je hem vandaag binnekrijgt.

Verwijderd
Dit hoort hier niet thuis. Lees de topicstart.
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 30-05-2009 11:29 ]
T for telecom in houten: Verwachten hem vrijdag, maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen. 
En nu de zon in!

En nu de zon in!
Zo had ik mijn bestelling ook klaar staan. Echter door een belletje moest ik direct weg. Als ik nu bestel, zie ik dat ik nu eenmalig € 186,65 moet betalen.roel88 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 22:05:
Nujah toen ik een bestelling maakte een half uur geleden stond er:
€ 155,00
Samsung i8910 HD 8 GB
Samsung i8910 HD 8 GB
Kopen in onze winkels

Zal zeker goed gaan met het toestel. Ik wacht even, ga niet weer 30 euro meer bij betalen.
T4T Zaandam heeft er 3! Vanmiddag haal ik hem op, morgen pas een review!
We hebben weer berichten verwijderd ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Supperr! toestel!
Echt ongelovelijk mooi display. Alleen daarvoor zou ik de Omnia HD een dikke dikke 10 willen geven. Voelt niet echt log maar is wel aan de grote kant. Vergeleken met mijn N95 is hij te handelen.
Review staat er binnen 10 min. op Youtube!
En dicht. Kom op zeg, het is nou niet dat we niet gewaarschuwd hebben ...
En weer open.
Verwijderd
Weet iemand iets over de verkrijgbaarheid in België? bij belcompany zeggen ze dat hij misschien morgen zou uitkomen samen met de samsung star, maar het is nog niet zeker... Bij the phone house denken ze dat we nog een maand moeten wachten...
(Trouwens bedankt om dit topic weer te openen)
(Trouwens bedankt om dit topic weer te openen)
Het is echt ongelooflijk hoe slecht medewerkers van telecomzaken op de hoogte zijn van de nieuwste modellen. Van zo'n belangrijk model moet je toch de exacte leverdatum weten, maar wat ik nu merk in de vele winkels waar ik de afgelopen dagen geweest ben, is dat de helft niet eens weet over welk toestel je het hebt, een deel zegt 'had al binnen moeten zijn dus kan er ieder moment zijn' en weer een ander deel heeft het inderdaad over 'een aantal weken'. Hoe ver kunnen de verwachtingen uit elkaar liggen zeg.
Na een aantal belrondes en bezoekjes, blijkt in ieder geval dat Belcompany hem iedere dag verwacht, ze hadden hem vorige week al moeten ontvangen; vandaar ook hun folder waar ie vorige week al in stond.
De meeste T for Telecoms lijken maar op 1 dag leveringen binnen te krijgen, in Alphen aan den Rijn is dat vrijdag. Andere filialen weet ik niet.
Overige telecomzaken zoals Mediamarkt, de Hi winkel, de Vodafone store en T-Mobile die kunnen echt niets zinnigs zeggen over de leverdatum.
Ik verwacht echter dat ze deze week bij Belcompany en T for Telecom wel binnenkomen. Ik vraag me ook af of Belcompany nog wat gaat doen met de prijs, omdat T for Telecom er routenavigatie bij geeft en vrij scherp geprijsd hebben (650).
Na een aantal belrondes en bezoekjes, blijkt in ieder geval dat Belcompany hem iedere dag verwacht, ze hadden hem vorige week al moeten ontvangen; vandaar ook hun folder waar ie vorige week al in stond.
De meeste T for Telecoms lijken maar op 1 dag leveringen binnen te krijgen, in Alphen aan den Rijn is dat vrijdag. Andere filialen weet ik niet.
Overige telecomzaken zoals Mediamarkt, de Hi winkel, de Vodafone store en T-Mobile die kunnen echt niets zinnigs zeggen over de leverdatum.
Ik verwacht echter dat ze deze week bij Belcompany en T for Telecom wel binnenkomen. Ik vraag me ook af of Belcompany nog wat gaat doen met de prijs, omdat T for Telecom er routenavigatie bij geeft en vrij scherp geprijsd hebben (650).
Verwijderd
Vandaag ben ik zelf langs de T for telecom en Belcompany winkel geweest.joblamie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:20:
Het is echt ongelooflijk hoe slecht medewerkers van telecomzaken op de hoogte zijn van de nieuwste modellen. Van zo'n belangrijk model moet je toch de exacte leverdatum weten, maar wat ik nu merk in de vele winkels waar ik de afgelopen dagen geweest ben, is dat de helft niet eens weet over welk toestel je het hebt, een deel zegt 'had al binnen moeten zijn dus kan er ieder moment zijn' en weer een ander deel heeft het inderdaad over 'een aantal weken'. Hoe ver kunnen de verwachtingen uit elkaar liggen zeg.
Bij Belcompany was de telefoon nog niet binnen ze konden me daar alleen maar vertellen dat de telefoon donderdag of vrijdag binnenkomt en als ie niet één van deze dagen binnenkomt dan komt ie uiterlijk volgende week.
In het systeem van Belcompany konden ze wel al voor je bekijken wat voor prijzen de verschillende providers voor deze telefoon rekenen maar of er nog intressante acties aankomen konden ze me daar niet vertellen.
Bij T for telecom vertelde ze me dat ze alleen maar de telefoon voor mensen hebben die gereseveerd hebben. De telefoon zelf zal eind deze week in de verkoop gaan voor gewone klanten (die niet gereseveerd hebben).
Daar vertelde ze me dat alleen maar de actie met Route 66 een goede aanbieding was en dat overige abonnementen niet aantrekkelijk genoeg voor me zouden zijn.
Maar ik ben zelf al een Hi klant en wil graag mijn nummer behouden dus is het voor mij niet mogelijk om de telefoon met de actie van T for telecom te nemen.
Daarna heb ik ook nog even naar Hi zelf gebeld en hier konden ze nog steeds niks zinnigs zeggen over de release datum van deze telefoon. Dus hier schieten we weer lekker mee op
EINDELIJK is het topic weer open.
Heb er vanochtend 1 besteld bij MaxICT. Ik kreeg ook een SMSje van CentralPoint dat ze hem op voorraad hebben. Hij ZOU morgen geleverd moeten worden..... 570 inclusief verzend.
Heb er vanochtend 1 besteld bij MaxICT. Ik kreeg ook een SMSje van CentralPoint dat ze hem op voorraad hebben. Hij ZOU morgen geleverd moeten worden..... 570 inclusief verzend.
Verwijderd
ik heb hem besteld gehad afgelopen vrijdagavond bij www.pdashop.nl en zaterdagmiddag had ik hem binnen..
betaalde wel de hoofdprijs (600 eurie incl. btw en verzendkosten) maar ik heb hem al een tijd
en dat was me het wel waard.. ben er erg blij mee.. voor de mensen die twijfelen.. zou ik zeggen KOPEN.. het is het waard.. naar mijn mening.. het scherm is echt MOOI!! mgoed dat is offtopic.. ontopic.. zou ik zeggen bestel bij pdashop die jongens hebben um op voorraad.. en je hebt hem snel binnen.. althans los toestel dan
wat ik heb gedaan..
betaalde wel de hoofdprijs (600 eurie incl. btw en verzendkosten) maar ik heb hem al een tijd
Verwijderd
offtopic: @modje: Waarom kan ik geen product koppelen aan dit topic? Zag toevallig dat het er nu fout staat en dat er ook geen prijzen etc. bij staan. Zou wel handig zijn voor in dit topic
Topicstarters (ik, in dit geval) kunnen dat aan of uitvinken. Ik heb het in ieder geval gefixed.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:14:
offtopic: @modje: Waarom kan ik geen product koppelen aan dit topic? Zag toevallig dat het er nu fout staat en dat er ook geen prijzen etc. bij staan. Zou wel handig zijn voor in dit topic
Verwijderd
Ik neem aan dat jij een hi-studenten abonnement hebt? Ik zelf heb ook zo'n abonnement. Het is heel erg balen dat ze bij hi zelf nog niks over de telefoon weten en dat je bij andere winkels dit soort abonnementen niet kunt verlengen. Echter heb ik hem vandaag besteld bij studentenmobiel.nl, daar kun je wel hi student verlengen!Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:32:
[...]
Maar ik ben zelf al een Hi klant en wil graag mijn nummer behouden dus is het voor mij niet mogelijk om de telefoon met de actie van T for telecom te nemen.
Daarna heb ik ook nog even naar Hi zelf gebeld en hier konden ze nog steeds niks zinnigs zeggen over de release datum van deze telefoon. Dus hier schieten we weer lekker mee op
Verwijderd
Ik heb een normaal hi abonnement geen hi studenten abonnement. Maar ik ben ook van plan om de telefoon nu maar bij studentenmobiel.nl te bestellen en daar mijn huidige abo gewoon te verlengen. Ik woon zelf dichtbij het kantooradres dus ik bel morgen even op om te kijken of het mogelijk is om de telefoon zelf op te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:41:
[...]
Ik neem aan dat jij een hi-studenten abonnement hebt? Ik zelf heb ook zo'n abonnement. Het is heel erg balen dat ze bij hi zelf nog niks over de telefoon weten en dat je bij andere winkels dit soort abonnementen niet kunt verlengen. Echter heb ik hem vandaag besteld bij studentenmobiel.nl, daar kun je wel hi student verlengen!
Een vriendin van me heeft dit ook eerder gedaan en toen vonden ze het ook goed. Dus als ze hem op voorraad hebben dan heb ik morgen eindelijk deze telefoon
Verwijderd
Klopt! Heb ik ook gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:41:
[...]
Ik neem aan dat jij een hi-studenten abonnement hebt? Ik zelf heb ook zo'n abonnement. Het is heel erg balen dat ze bij hi zelf nog niks over de telefoon weten en dat je bij andere winkels dit soort abonnementen niet kunt verlengen. Echter heb ik hem vandaag besteld bij studentenmobiel.nl, daar kun je wel hi student verlengen!
Verwijderd
Hoe snel had jij de telefoon binnen?Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:00:
[...]
Klopt! Heb ik ook gedaan. Beste aanbieding op dit moment voor mij.
Want als het niet mogelijk is om hem af te halen moet ik de telefoon ook via de site bestellen.
Verwijderd
maar waarom is de actie van t4t dan niet mogelijk voor jou? Kun je bij die actie niet verlengen?Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:58:
[...]
Ik heb een normaal hi abonnement geen hi studenten abonnement. Maar ik ben ook van plan om de telefoon nu maar bij studentenmobiel.nl te bestellen en daar mijn huidige abo gewoon te verlengen. Ik woon zelf dichtbij het kantooradres dus ik bel morgen even op om te kijken of het mogelijk is om de telefoon zelf op te halen.
Een vriendin van me heeft dit ook eerder gedaan en toen vonden ze het ook goed. Dus als ze hem op voorraad hebben dan heb ik morgen eindelijk deze telefoon
@hardcore_bass.. heb jij de telefoon al binnen? ik zag dat hij nog in bestelling stond daar.. hoop dat ze hem snel hebben..
Verwijderd
Ik moet nog wachten op de goedkeuring van mijn abonnement, dus heb hem ook nog niet. Maar dit gaat wel weer offtopic.
Ontopic: Als het goed is heeft bijna iedere aanbieder deze week de telefoons gewoon binnen, kan me niet anders voorstellen als pdashop al heeft kunnen leveren.
Ontopic: Als het goed is heeft bijna iedere aanbieder deze week de telefoons gewoon binnen, kan me niet anders voorstellen als pdashop al heeft kunnen leveren.
Bedankt voor de tip. Zojuist besteld, morgen in huis inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:05:
ik heb hem besteld gehad afgelopen vrijdagavond bij www.pdashop.nl en zaterdagmiddag had ik hem binnen..
betaalde wel de hoofdprijs (600 eurie incl. btw en verzendkosten) maar ik heb hem al een tijden dat was me het wel waard.. ben er erg blij mee.. voor de mensen die twijfelen.. zou ik zeggen KOPEN.. het is het waard.. naar mijn mening.. het scherm is echt MOOI!! mgoed dat is offtopic.. ontopic.. zou ik zeggen bestel bij pdashop die jongens hebben um op voorraad.. en je hebt hem snel binnen.. althans los toestel dan
wat ik heb gedaan..
Zodra ik het toestel heb, zal ik hem een dag gebruiken en mijn bevindingen noteren in het andere topic. In dit topic zal ik laten weten of de aangegeven levertijd (voor 22 uur besteld, morgen in huis) bij PDAshop net als bij DTommy betrouwbaar is gebleken. Prijs valt overigens wel mee, bij T4T kost ie 649,95.
Verwijderd
Offtopic: Bij t4t is het wel mogelijk om je contract te verlengen maar als bestaande klant moet je €175,- bij betalen voor het toestel. Ik heb als enige optie om opnieuw klant te worden bij hi en dan pas kan ik gebruik maken van de actie. Maar een nadeel hiervan is dat ik dan niet mijn nummer kan behoudenVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:22:
[...]
maar waarom is de actie van t4t dan niet mogelijk voor jou? Kun je bij die actie niet verlengen?
@hardcore_bass.. heb jij de telefoon al binnen? ik zag dat hij nog in bestelling stond daar.. hoop dat ze hem snel hebben..
Ontopic: de mensen die bij t4t hebben gereserveerd hebben de telefoon ook al in huis dus niet alleen de pdashop levert de telefoon al.
Bij studentmobiel.nl kost de telefoon los €560,-
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 21:28 ]
Mijn bestelling bij Afgebeld is vandaag verzonden!
En is er meer bekend over dat goodiepakket van 30€ wat je bij sommige winkels erbij krijgt?
Zijn er nog meer mensen die bij afgebeld hebben besteld?Order Ontvangen: 24-03-2009 20:26
Bestelde producten:
Samsung i8910 Omnia HD Black icm Vodafone Basis 35,00 (24 maanden)
Extra Cadeau: MicroSD 8GB + Autolader
Voordeel SMS/MMS BloX (€ 0.00 p/mnd)
Zorgeloos Mobiel BloX internet bundel (€ 9.50 per maand)
Netwerk actie:
Geen aansluitkosten + Basisbundel 24 maanden voor maar EUR 28.00 per maand + Indien u Zorgeloos Internet bundel kiest 6 maanden voor EUR 4,50 per maand + extra toestelkorting! + gratis Voordeel SMS/MMS BloX!
En is er meer bekend over dat goodiepakket van 30€ wat je bij sommige winkels erbij krijgt?
Verwijderd
Ik heb vandaag maar weer eens met KPN gebeld, die wisten nog van niets. Kwam toevallig vandaag ook een vriend van me tegen die bij een callcenter werkt en voor KPN rond belt, en die wist te melden dat ze ze in juli misschien pas zouden gaan verkopen, ik ben benieuwd.
Ik heb hem ondertussen maar bij Typhone besteld, waar ze hem nu op voorraad hebben.
Ik heb hem ondertussen maar bij Typhone besteld, waar ze hem nu op voorraad hebben.
Verwijderd
ja het goodiepakket zou o.a. zo'n autoholder (met zuignap).Slitch schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:24:
Mijn bestelling bij Afgebeld is vandaag verzonden!
[...]
Zijn er nog meer mensen die bij afgebeld hebben besteld?
Ik denk dat jij het principe van verkopen niet helemaal begrijpt...joblamie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:20:
Bepaalde dingen weet men wel, maar gaat men echt niet extern vertellen. Al is het maar omdat men bepaalde voorraad eerst wil verkopen voordat men nieuwe spullen de winkel uit gaat doen.
Verwijderd
Net heb ik even naar studentmobiel.nl gebeld en hier konden ze mij vertellen dat ze de telefoon nog niet binnen hebben maar dat ze hem volgende week verwachten.
Dus voor de mensen die hem hier hebben besteld zal het nog wel even duren.
Dus voor de mensen die hem hier hebben besteld zal het nog wel even duren.
Verwijderd
@Slok: Dat is niet zo mooi. Heb net daar m'n bestelling gedaan, ach nog een weekje wachten dan maar. Heb gekozen voor een HI student 30 abbonement met eindeloos online. Betaal 98 euri's voor de telefoon en vervolgens het 1e jaar 26,45 per maand. Vond dit op zich geen slechte deal, ook omdat HI/KPN naar mijn weten wel een goede provider is.
Via studentmobiel kon je wel aangeven of je je nummer wil behouden (met hi abbo in ieder geval), zitten hier vervolgens nog kosten aan verbonden of niet???
Via studentmobiel kon je wel aangeven of je je nummer wil behouden (met hi abbo in ieder geval), zitten hier vervolgens nog kosten aan verbonden of niet???
Verwijderd
@ RMLNN: Als je al klant was bij Hi zitten er geen kosten aan het nummerbehoud verbonden. Maar als je nu een andere provider hebt bestaat er een kans dat je voor je nummerbehoud iets moet bij betalen.
Ik zit er ook over na te denken om de telefoon bij studentmobiel.nl te bestellen met het Hi 30 en eindeloos online erbij. Vind het zelf ook wel redelijk om er dan nog €98,- bij te betalen. Maar ik wacht nog even af tot volgende week wie weet komt er nog een leukere aanbieding.
Ik zit er ook over na te denken om de telefoon bij studentmobiel.nl te bestellen met het Hi 30 en eindeloos online erbij. Vind het zelf ook wel redelijk om er dan nog €98,- bij te betalen. Maar ik wacht nog even af tot volgende week wie weet komt er nog een leukere aanbieding.
Verwijderd
@Slok: Oke, mocht je ergens een goede aanbieding vinden zou je het dan willen melden? Denk dat we een beetje hetzelfde abbonnement zoeken dus.....
Verwijderd
@ RMLNN: Ja hoor dat wil ik best wel doen. Maar je had je telefoon toch al besteld bij studentmobiel.nl of heb je de order geannuleerd?Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:15:
@Slok: Oke, mocht je ergens een goede aanbieding vinden zou je het dan willen melden? Denk dat we een beetje hetzelfde abbonnement zoeken dus.....
t4t kan op zijn snelst eind volgende week (weer) leveren. Het toestel is ipv 2-5 dagen levertijd terug gezet naar de verwachte telefoons.
Ik heb mijn order daar geannuleerd en bij pda shop besteld.
Ik heb mijn order daar geannuleerd en bij pda shop besteld.
Gisteren dus om 20.30 uur besteld bij PDAshop.nl en inderdaad vandaag rond 12.00 uur geleverd gekregen. Prima service! Zij hebben het toestel dus op voorraad en leveren zeer snel. Mijn bevindingen, opmerkingen en eventuele vragen bespreek ik in het andere topic.
Ik geloof niet dat er ook maar één winkel is die zoveel toestellen op voorraad heeft. Ik schat zo'n 10 tot 15. Je moet je realiseren dat de vraag naar dit toestel niet zo ontzettend groot is. Het is een relatief onbekend toestel, alleen de kenners weten wat voor paradepaard dit is. Derhalve heeft het ook geen zin grote hoeveelheden in te kopen. Het is geen iPhone ofzo... PDAshop.nl heeft in ieder geval wel een goed systeem wat betreft de voorraad-verwerking. Zolang de telefoon nog op de homepage staat is ie nog verkrijgbaar. Denk ik.W00fer schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:23:
Hoe groot zou de eerste batch van PDAshop zijn ? Ik gok een toestel of 50-100.
Verwijderd
ben ook blij toe geweest dat tie nie zo heel populair isHet is een relatief onbekend toestel, alleen de kenners weten wat voor paradepaard dit is. Derhalve heeft het ook geen zin grote hoeveelheden in te kopen. Het is geen iPhone ofzo...
Verwijderd
Hey mensen, gisteren had ik naar t4t in roermond gebeld en zeiden ze me dat donderdag 4 juni de levering binnnen zou komen. Tot mijn groot verbazing belde ze vandaag al en was de bestelling er vandaag al. Hoe relax.. Dus als je em morgen wil hebben, kom naar roermond
Verwijderd
Vandaag in Zwolle geweest.
Hi winkel zegt: we weten welke je bedoelt, maar het zal nog even duren voor ons.
Belcomapny had hem niet eens liggen terwijl die wel aangekondigd stond in folder enz.
T4T stonden er twee gepresenteerd(zag hem voor eerst in echt, vond hem toch wel erg groot voor i de broekzat), met die Topgear aanbieding dus. Ze hadden goede voorraad zeiden ze.
Ook kreeg ik vandaag van GSMinfo berichtje. Ze kunnen hem nu leveren( via andere site's dan).
Hi winkel zegt: we weten welke je bedoelt, maar het zal nog even duren voor ons.
Belcomapny had hem niet eens liggen terwijl die wel aangekondigd stond in folder enz.
T4T stonden er twee gepresenteerd(zag hem voor eerst in echt, vond hem toch wel erg groot voor i de broekzat), met die Topgear aanbieding dus. Ze hadden goede voorraad zeiden ze.
Ook kreeg ik vandaag van GSMinfo berichtje. Ze kunnen hem nu leveren( via andere site's dan).
Verwijderd
@Slok: Ja heb hem wel besteld bij studentmobiel, alleen moet voor 12 juni nog een bevestigingsbrief (met handtekening enzo) opsturen. Dus wacht nog tot het laatste moment met het opsturen van die brief. Wie weet komt er nog een betere aanbieding
.
gsmweb heeft ook een een mooie aanbieding, ik heb een €20 hi abo + internet voor 2 jaar gekozen en moet €126 bijbetalen voor de telefoon. Ik vind het zelf goed te doen, hoop dat ze de telefoon deze week nog kunnen leveren. Ik hou jullie op de hoogte.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:17:
@Slok: Ja heb hem wel besteld bij studentmobiel, alleen moet voor 12 juni nog een bevestigingsbrief (met handtekening enzo) opsturen. Dus wacht nog tot het laatste moment met het opsturen van die brief. Wie weet komt er nog een betere aanbieding.
misschien hebben zij ook een goeie aanbieding die bij jou past.
En is de telefoon al simlockvrij gespot bij bijv. de MM ofzo?
word er trouwens nog hardware/software branding/simlock toegepast door bepaalde providers of is het tot nu toe allemaal simlock vrij/origineel?
Je vergeet dat PDAshop 3 filialen heeft + een centraal magazijn, en mobieltjes (welke dan ook) als warme broodjes over de toonbank gaan. OF het nu een "kenners" mobiel is of niet, verkopen doen ze toch wel. Ze kunnen dus best een maand of 3 met de eerste batch doen, maar bijvoorbeeld bij de iPhone maar een half uur, voordat de tweede batch komt.joblamie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:29:
[...]
Ik geloof niet dat er ook maar één winkel is die zoveel toestellen op voorraad heeft. Ik schat zo'n 10 tot 15. Je moet je realiseren dat de vraag naar dit toestel niet zo ontzettend groot is. Het is een relatief onbekend toestel, alleen de kenners weten wat voor paradepaard dit is. Derhalve heeft het ook geen zin grote hoeveelheden in te kopen. Het is geen iPhone ofzo... PDAshop.nl heeft in ieder geval wel een goed systeem wat betreft de voorraad-verwerking. Zolang de telefoon nog op de homepage staat is ie nog verkrijgbaar. Denk ik.
Verwijderd
€126? Ik zie hem nu als €131 staan icm Hi Online 25 contractverlening + eindeloos online 2jr. Zeker net een andere constructie? Hoe ben je precies aan de €126 gekomen als ik vragen mag?KillaH87 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:20:
[...]gsmweb heeft ook een een mooie aanbieding, ik heb een €20 hi abo + internet voor 2 jaar gekozen en moet €126 bijbetalen voor de telefoon. Ik vind het zelf goed te doen, hoop dat ze de telefoon deze week nog kunnen leveren. Ik hou jullie op de hoogte.
EDIT: Ik zie het al, zonder contractverlenging.
Bij studentmobiel.nl ook een goede combinatie gevonden overigens, Hi Student 25 verlening 2jr (€18,95pm) + EO (€194,40 over 24mnd met korting) en dan €151,00 voor de telefoon. Totaal komt op €755,20, goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 03:43 ]
Verwijderd
@msv: Die Hi Student 25 verlenging 2jr + EO zou voor mij idd ook nog mooier zijn. Nu heb ik alleen de vraag of dit voor mij als KPN klant ook mogelijk is. Aangezien Hi en KPN toch in zekere zin hetzelfde zijn of niet?
Verwijderd
Heb hem sinds gister gehaald bij T for telecom!
moet zeggen dat het er allemaal wel heel erg gelikt uitziet.
gratis bij een HI abo met route66.
moet zeggen dat het er allemaal wel heel erg gelikt uitziet.
gratis bij een HI abo met route66.
Weet iemand hoe duur een los toestel is bij Tfortelecom, kan het niet op hun site vinden
Verwijderd
Hier is de I8910 529,- (een gecontroleerde verkoper) GSM Fan Enschede
http://gsm-telecom.marktp...px5w%3D%3D&fta_ind=5&fs=1
http://gsm-telecom.marktp...px5w%3D%3D&fta_ind=5&fs=1
649,95Sander H schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:53:
Weet iemand hoe duur een los toestel is bij Tfortelecom, kan het niet op hun site vinden
Verwijderd
Heb mijn order bij studentmobiel ook gewijzigd, heb nu ook Hi student 25 verlenging 2jr + EO. Ze reageren daar wel snel op mailtjes, op zich wel netjes. Gelijk gevraagd naar de verwachte leverdatum, kreeg daarop als antwoord dat ik het toestel binnen 3 tot 5 werkdagen thuis zou hebben.
Verwijderd
heeft iemand al eigenlijk contact gehad met T-Mobile wanneer hun die telefoon gaan verkopen?
Voorlopig nog niet, heb navraag gedaan bij een shop.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:42:
heeft iemand al eigenlijk contact gehad met T-Mobile wanneer hun die telefoon gaan verkopen?
Tfortelecom ZOU het toestel trouwens 609,95 moeten zijn. Of was dat alleen een eerste week aanbieding ?
Geen idee, in filiaal Alphen aan den Rijn is het 649,95.W00fer schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:07:
[...]Tfortelecom ZOU het toestel trouwens 609,95 moeten zijn. Of was dat alleen een eerste week aanbieding ?
Verwijderd
Ik had T-mobile, en heb ze gesproken, kan nog wel een paar maanden duren zeggen ze in de winkel.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:42:
daarom overgestapt naar HI
2call.nl in Den Haag had er gisterenavond 19 in de winkel staan voor € 547,-. Had net niet genoeg geld bij me
.
Trouwens met een 1-jarig abonnement van T-mobile en bijbetaling kost ie bij 2call net zoeveel als los.
Trouwens met een 1-jarig abonnement van T-mobile en bijbetaling kost ie bij 2call net zoeveel als los.
Leuk man gatheren