Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom iedereen zonodig een eindeloos online bundel wil. Dit kost toch veel teveel geld voor wat je er voor terugkrijgt?
Er zit namelijk ook WiFi op, is dit niet genoeg?
Thuis heb je internet, op school, en op je werk. Waar wil je dan nog meer kunnen internetten? In de auto moet je rijden en niet internetten, als je met de trein gaat luister je maar n uurtje muziek :p ik snap de meerwaarde er echt niet van. Om hier nou gemiddeld €6.25 per maand 2 jaar lang voor te gaan betalen, gaat mij te ver.
k.olfers schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:40:
Hij staat al op de V&A voor 450... :9
Waarom doet zoiemand die tel voor zo weinig weg?
450 is gewoon te weinig voor een telefoon die nog niet eens officieel uit is in ons landje. En dan als reden omdat diegene een nieuw abbo heeft. Met wat voor telefoon dan? Deze is net nieuw, dan ga je niet ff een ander kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Ik kom ook wel eens buiten.... :9

Haha grapje hoor. Maar mijn punt is, dat voor mij en waarschijnlijk vele andere, de meerwaarde er juist in zit dat je even snel iets kan opzoeken, mail checken, treintijden bekijken, nieuws lezen op momenten dat je niet op school of werk achter de pc zit. Precies dat uurtje in de trein, of in het park, of in het restaurant, of in de rij etc.etc.

Ieder z'n eigen natuurlijk, denk ook dat dit een discussie zonder eind zou worden. Iedereen heeft immers z'n eigen wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Inderdaad ja. Verder is dat ook niet echt een discussie die in dit topic past. Ontopic dus aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
k.olfers schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:40:
Hij staat al op de V&A voor 450... :9
Ik geloof geen snars van die advertentie. Zolang Brightpoint en MCC nog niet leveren moet dit wel een buitenlands model zijn, of een PR/Marketing sample, of een bèta.

Foto's zouden natuurlijk al de geloofwaardigheid vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort offtopicvragen stellen we niet op prijs.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 25-05-2009 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
hoe zit het met dat route 66 gebeuren.

Wat heb je dan als je geen route 66 bij het abo neemt, heb je dan helemaal geen navigatie systeem, of heb je dan wel soort van google maps maar zonder echte navigatie, hoe zit dat nou, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het in het kort uit te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Hopelijk kunnen ze beetje aan de vraag voldoen met introductie van deze Pracht telefooN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://bestelmaar.nl/best...LnwvZeD15oCFRE63godWglVKw

Op deze site is de i8910HD los maar 542.00 euro, heel raar
En je heb ook een abbo erbij staan: Samsung i8910 OmniaHD Black (verwacht: mei) + Vodafone € 27.50 2 jaar 1e 12 mnd slechts € 22,00 p/mnd € 179.00 (kost totaal in die 2 jaar 773.00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in belgie wil iemand hem al kwijt voor 220.00 ..
http://www.zoekertjesweb....ia-hd-372620.html?tab=map

Volgens mij klopt daar iets niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
crobo schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:14:

Wat heb je dan als je geen route 66 bij het abo neemt, heb je dan helemaal geen navigatie systeem, of heb je dan wel soort van google maps maar zonder echte navigatie, hoe zit dat nou, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het in het kort uit te leggen?
Alleen Google Maps. Is dat kort genoeg ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm tja, niet iedereen heeft navigatie nodig op zn telefoon, daar gebruik ik mn tomtom wel voor. Google maps is wel goeie dat die er dan op zit, is altijd handig, maar hier heb je toch wel internet voor nodig of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:55:
Hmm tja, niet iedereen heeft navigatie nodig op zn telefoon, daar gebruik ik mn tomtom wel voor. Google maps is wel goeie dat die er dan op zit, is altijd handig, maar hier heb je toch wel internet voor nodig of niet dan?
Ja daar is een internetverbinding voor vereist.

Ondertussen nog nieuws over deze telefoon voor België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen op ebay (site uk) al 13 i8910's aangeboden
Of deze te betrouwen zijn is dan weer een andere vraag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste zijn betrouwbaar, als je van de recensies uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Yeh, en als ze genoeg feedback hebben gehad, en je betaalt via paypal, is je aankoop ook verzekerd.

Alleen de meeste zullen gelocked zijn op Orange.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Ik zou hem los willen en simlock vrij maar hij is zo duur.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:04:
Yeh, en als ze genoeg feedback hebben gehad, en je betaalt via paypal, is je aankoop ook verzekerd.

Alleen de meeste zullen gelocked zijn op Orange.
Och dan lopen we daarop weer te klooien uiteraard :(
Ondertussen al nieuws vanop Belgisch grondgebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Ben inmiddels weer bij de Hi-winkel langsgeweest. Was wel frappant, ze wisten nog van niks, telefoon stond nog niet eens in de pc met een verwachte datum. Sta je buiten zie je er vlak naast de T-for-Telecom met een dikke poster over de i8910 met route66 en hi30 abbo, beetje vreemd wel.

In ieder geval, wat denken jullie mbt de abbo die Hi gaat aanbieden. Een vergelijkbare telefoon die me het eerst te binnen schoot was de Xperia. Deze staat nog steeds (gratis) bij een Hi-35 + internet abbo, wat eigenlijk best duur is gezien de specs. De LG Arena staat daarentegen al gratis bij een Hi-25 maar deze is natuurlijk geen echte smartphone. De eerste Omnia is nu net ook van va Hi-35 naar Hi-25 gegaan. Al met al lijkt me Hi-35 voor de i8910 het waarschijnlijkst, in welk geval de aanbieding van t-for-telecom me toch wel erg begint aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
In Italië is hij redelijk goedkoop... 499 zonder simlock.

Het zal alleen wel lastig zijn met garantie neem ik aan. En hij moet nog geflashed worden naar Nederlands. Het duurt altijd wel ff voor de firmware vrij beschikbaar is.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 17:14
t for telecom zegt dat ze hem volgende week woensdag binnen hebben, dat is dat een kleine lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Nog maar eventjes......

Post aub inhoudelijk. Hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 25-05-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
crobo schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:14:

Google maps heeft wel navigatie maar niet gesproken.
Ik weet niet precies hoe het met de nieuwe symbian is,maar op mijn nokia n78 (iets oudere versie van symbian) heb ik sygic MCguider werkend, garmin zou nav de verhalen ook moeten werken.
Er zijn ook nog een aantal JAVA based navigaties die wel op deze telefoon gaan werken (verwacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
http://nl.samsungmobile.c...e-search.do?kind=upcoming

Waarom staat ie daar nog niet tussen dan:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een verkoper van t for telecom gesproken. Hij kon mij vertellen dat de omnia hd volgende week binnen komt _/-\o_ hier nog een link van de folder van t for telecom -----> http://www.tfortelecom.nl/folder-tft.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:33:
Ik heb vandaag een verkoper van t for telecom gesproken. Hij kon mij vertellen dat de omnia hd volgende week binnen komt _/-\o_ hier nog een link van de folder van t for telecom -----> http://www.tfortelecom.nl/folder-tft.html
OOk wel typisch dat ze roepen 25 mei tot 7 juni:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 12:26
Ik heb vandaag een verkoper van de lokale T for Telecom gesproken, die zei morgen (dinsdag 26-05 dus)... Ik ga morgen dus even langs. Weinig kans als ik de andere berichten die ik hier lees, maarja kan het altijd proberen toch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
@Gaargod

Ben benieuwd of hij er morgen al is! :) Waar woon je, want dan ga ik hem ook halen natuurlijk! ;)

Zelf ben ik ook vanmiddag langs gegaan en daar vertelde ze mij volgende week, maar niet wanneer. Het kan aan het begin maar ook aan het einde van de week zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij typhone staat ie nu voor €542
Eerst stond er dat deze niet leverbaar is, nu er een prijs bij staat ga ik er in ieder geval van uit dat deze leverbaar is bij hun.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie biedt nu de goedkoopste abonnementen aan inclusief de telefoon? Ik kom bij studentmobiel het beste uit voor wat ik graag zou willen.
Maar meestal is het ook zo dat studentmobiel ook voor de rest voordeliger is dan de andere aanbieders. Iemand al een goedkopere gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind studentmobiel ook de goedkoopste qua abbo's. Ben hier zelf niet naar op zoek maar altijd toch interessant om eens uit te zoeken. Ook moet je eens uitrekenen of je met een sim only niet goedkoper uitbent. Vaak, als je vooral veel smst ben je met een onbeperkte sim only+eindeloos sms i.c.m een los toestel goedkoper uit ipv dat je een toestel inclusief abbo neemt en nog extra bij moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:49:
Wie biedt nu de goedkoopste abonnementen aan inclusief de telefoon? Ik kom bij studentmobiel het beste uit voor wat ik graag zou willen.
Maar meestal is het ook zo dat studentmobiel ook voor de rest voordeliger is dan de andere aanbieders. Iemand al een goedkopere gevonden?
Voor die vraag is nu juist dit hele topic bedoeld. Lees het dus even door. Vind je niet wat je zoekt, kijk dan zelf eens rond op internet. Hiet is niet de bedoeling dat wij voor jou je abonnement uit gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:36:
[...]

Voor die vraag is nu juist dit hele topic bedoeld. Lees het dus even door. Vind je niet wat je zoekt, kijk dan zelf eens rond op internet. Hiet is niet de bedoeling dat wij voor jou je abonnement uit gaan zoeken.
Daarom ;) Ik wil graag weten wat de anderen voor mooie aanbiedingen hebben gezien :) . Is ook niet de bedoeling dat iemand anders mijn abonnement uit gaat zoeken, maar op goedkopere aanbiedingen wijzen.
Zou lullig zijn als ik 'm via een abonnement bestel en dat daarna blijkt dat hij ergens veel goedkoper is te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Die worden dan wel hier gepost zodra ze gevonden worden. Het is dan ook niet zinvol en niet de bedoeling om er naar te vragen.

Nu ontopic aub. Verdere discussie mag eventueel via DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Daarom ;) Ik wil graag weten wat de anderen voor mooie aanbiedingen hebben gezien :) . Is ook niet de bedoeling dat iemand anders mijn abonnement uit gaat zoeken, maar op goedkopere aanbiedingen wijzen.
Zou lullig zijn als ik 'm via een abonnement bestel en dat daarna blijkt dat hij ergens veel goedkoper is te krijgen.
'tis dan misschien handig als je ook vermeldt welke aanbieding jij hebt gevonden.. anders worden objectieve vergelijkingen wel een beetje lastig... Tevens zou dat een zinvolle bijdrage aan het topic zijn (IMHO) en de mod blij houden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
bedankt voor de reacties, nu weet ik dat ik em zonder route 66 neem, ik hou het lekker simpel bij Google Maps, vind ik meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:50:
[...]

'tis dan misschien handig als je ook vermeldt welke aanbieding jij hebt gevonden.. anders worden objectieve vergelijkingen wel een beetje lastig... Tevens zou dat een zinvolle bijdrage aan het topic zijn (IMHO) en de mod blij houden :P.
Studentmobiel zoals ik al zei ;) Die is voor mij het voordeligst, welk soort abonnement etc. doet er dan volgens mij niet toe. :) Is dan toch meestal goedkoper dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met dat iedereen een ander verbruik heeft, voor de een is 400 minuten per maand veel, voor de ander veel te weinig.
Bij typhone worden ook nog een aantal abbo's aangeboden icm de i8910. Leuk is altijd dat er vrijwel nooit wordt vermeld of het om de 8 of 16 gb versie gaat.
Ik ga 'm in ieder geval vandaag bestellen, zonder abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Mooi stukje klantenbinding weer. De actie van T-for-Telecom gaat alleen op als je nog geen hi-abbo hebt. Anders mag je even 250 euro bijlappen. Toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ze loyale klanten 'belonen' door ze minder korting te geven dan nieuwe klanten. In ieder geval, neem ik gewoon een nieuwe abbo en sluit mn oude af. 250 euro voor nummerbehoud is me een beetje te gortig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Belgische of Nederlandse internetshops hebben de losse toestellen nu al in voorraad?
Want als ik het toestel ergens los koop op een Nederlandse internetshop zou deze zonder enige problemen moeten werken in België of ben ik hierin verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws van T 4 Telecom,
Hij zou deze week binnen komen maar is weer opgeschort........
Nu komt ie daar pas volgende week donderdag binnen... DAMN!
Waar ie nu het eerst uit komt daar haal ik hem!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Laatst online: 25-04-2019
Hij wordt pas in week 24 geleverd aan de telecomwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Even een update; wel persoonlijke kwestie maar misschien ook handig voor andere mensen. Ik was dus nogal verontwaardigd dat een verlenging mij extra kosten (250 euro!!) zou opleveren in vergelijking met abbo afsluiten en precies dezelfde abbo weer opnieuw nemen (zie de t-for-telecom aanbieding).

Ik heb de klantenservice van Hi gebeld en de situatie uitgelegd. Mevrouw ging even overleggen en kon me toen mededelen dat ze het aanbod van t-for-telecom zouden matchen (gratis mobiel + hi 30) en dat ze bovendien korting zouden geven op de maandelijkse kosten (student+online) wat t-for-telecom sowieso niet kan, dus dat scheelt zo'n 6 euro in de maand. Bovendien, omdat ze niet weten wanneer de telefoon precies binnenkwam (ze gokten tussen de 2 en 4 weken) en ik dus in principe moest 'wachten' heeft ze me omgeschakeld naar een tijdelijk abbonement met extra korting die bovendien maandelijks op te zeggen is vanaf het einde van mn contract ipv de gebruikelijke 3 maanden opzegtermijn. Een hele fatsoenlijke oplossing IMHO. Mochten ze toch niet snel genoeg kunnen leveren haal ik hem alsnog bij T-for-Telecom met een nieuwe abbo maar hoef ik 2 maanden minder mn oude abbo te betalen vanwege de verkorte opzegtermijn. Beetje ingewikkeld verhaal, maar toont wel aan dat 'dreigen' soms wel helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort trucjes pas ik zo vaak toe, Je wilt niet weten wat je klaar kan spelen op die manier :)

Je wordt gewoon genaaid waar je bijstaat over het algemeen. Totdat je begint te dreigen met opzeggen, dan kan er in 1x veel meer ;)

Gewoon een allround tip die met name ook voor de mobiele telefonie toepasbaar is :D

Algebeld bied hem trouwens goedkoper aan dan studentmobiel voor zover ik het heb bekeken! Niet dat het veel scheelt maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En typhone biedt hem voor hetzelfde aan als algebeld, alleen heeft typhone wel het huiswinkelwaarborg logo. Dan ben je in ieder geval verzekerd dat je je telefoon krijgt en dat je een goede garantie hebt. Voor zover ik weet is ie bij typhone en algebeld €542, bij studentmobiel €560. Maar kan het zijn dat internetshops hem eerder binnenhebben als de 'gewone' winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
k.olfers schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:37:
Even een update; wel persoonlijke kwestie maar misschien ook handig voor andere mensen. Ik was dus nogal verontwaardigd dat een verlenging mij extra kosten (250 euro!!) zou opleveren in vergelijking met abbo afsluiten en precies dezelfde abbo weer opnieuw nemen (zie de t-for-telecom aanbieding).

ik dus in principe moest 'wachten' heeft ze me omgeschakeld naar een tijdelijk abbonement met extra korting die bovendien maandelijks op te zeggen is vanaf het einde van mn contract ipv de gebruikelijke 3 maanden opzegtermijn. Een hele fatsoenlijke oplossing IMHO. Beetje ingewikkeld verhaal, maar toont wel aan dat 'dreigen' soms wel helpt.
Dat is gewoon niets nieuws. Vanaf het einde van je contractperiode loopt je abbonnement iedere keer 1 maand door. 1 maand opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Nouja zoals ik t van de site begreep, en wat ze me in de winkel overigens ook vertelden, is dat je abbo stilzwijgend wordt verlengd als je er niet op tijd bij bent en blijft de opzegtermijn 3 maanden. Misschien dat je gelijk hebt hoor, maar zo legde ze t zowel bij hi als bij t-for-telecom uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godzijdank wel ;) ik dacht dat het er nooit van zal komen, zodra hij te koop is ben ik er bij, heeft nu al zolang geduurd... nu rijst bij mij wel de vraag wie zal de telefoon als 1ste zal beschikken en dus verkopen,. de online stores of de winkels? wie kan daar zinnig antwoord op geven?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik belde net met Hi klantenservice en deze persoon kon mij niet eens vertellen wanneer de telefoon uit zou komen :S.. Ik vond het ook maar een raar type.

Ik kan helaas niet via internet bestellen omdat ik hi studenten abonement heb en ik dit nodig heb omdat ik volgend jaar voor langere tijd naar het buitenland vertrek en hi pauze nodig heb, dat alleen beschikbaar is bij hi student.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:09:
Ik belde net met Hi klantenservice en deze persoon kon mij niet eens vertellen wanneer de telefoon uit zou komen :S.. Ik vond het ook maar een raar type.
sommige mensen die er werken zouden eigenlijk gewoon op straat moeten komen te staan, je hebt van die mensen die je wat vertellen en het eigenlijk gewoon niet weten hoe de vork nu eigenlijk in zijn steel zit.. die bewuste medewerker daar bij Hi was er waarschijnlijk gewoon 1 van.. probeer het later nog eens misschien kan iemand anders jou dan wat meer vertellen of ja wa anders vertellen in dit geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Ze weten inderdaad nog van niks bij Hi, ligt niet aan de specifieke medewerker :P. Zowel in de winkel als bij de klantenservice hebben ze nog geen idee wanneer ze hem binnenkrijgen. Maar ze gaan uit van 'wat de rest van de leveranciers en providers ook zeggen' dat hij binnen 4 weken binnenkomt. Let wel dit is dus geen officiële datum, maar meer een vaag vermoeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:39:
[...]

Ze weten inderdaad nog van niks bij Hi, ligt niet aan de specifieke medewerker :P. Zowel in de winkel als bij de klantenservice hebben ze nog geen idee wanneer ze hem binnenkrijgen. Maar ze gaan uit van 'wat de rest van de leveranciers en providers ook zeggen' dat hij binnen 4 weken binnenkomt. Let wel dit is dus geen officiële datum, maar meer een vaag vermoeden...
Als de PR-manager van Samsung Nederland (zie link van een eerder bericht) toch zegt dat deze samsung omnia hd i8910 binnen 2 weken bij de winkels zullen zijn, dan mag je toch wel verwachten dat Hi hier ook van op de hoogte is. Er zijn talloze winkels die al weken op hun site hebben staan dat ze hem hebben (bijv. typhone, belcompany, etc.). Hoe komen deze bedrijven aan informatie en waarom heeft Hi deze dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:39:
[...]

Als de PR-manager van Samsung Nederland (zie link van een eerder bericht) toch zegt dat deze samsung omnia hd i8910 binnen 2 weken bij de winkels zullen zijn, dan mag je toch wel verwachten dat Hi hier ook van op de hoogte is. Er zijn talloze winkels die al weken op hun site hebben staan dat ze hem hebben (bijv. typhone, belcompany, etc.). Hoe komen deze bedrijven aan informatie en waarom heeft Hi deze dan niet.

Weet iemand welke navigatie hier gebruikt wordt? http://www.samsungomniahd...-gps-lock-is-mighty-fast/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:28:
[...]

Weet iemand welke navigatie hier gebruikt wordt? http://www.samsungomniahd...-gps-lock-is-mighty-fast/
Dat is mcGuider, maar dat is niet voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Belcompany.nl zegt nu 1 juni verwachte levering. Losse toestelprijs 639,99. Dan is hij bij Tfortelecom dus nog 3 tientjes goedkoper !

Losse toestelprijs Telecomadvies.nl (=Belcompany) 538 euro :o :D

[ Voor 20% gewijzigd door W00fer op 26-05-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:41:
Belcompany.nl zegt nu 1 juni verwachte levering. Losse toestelprijs 639,99. Dan is hij bij Tfortelecom dus nog 3 tientjes goedkoper !

Losse toestelprijs Telecomadvies.nl (=Belcompany) 538 euro :o :D
ik kan er nog steeds niet aan uit. is dit nu de gewone 8gig zonder route 66 dan? want ik heb steeds nog geen teken gezien van de 16gb versie... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:47:
[...]

ik kan er nog steeds niet aan uit. is dit nu de gewone 8gig zonder route 66 dan? want ik heb steeds nog geen teken gezien van de 16gb versie... :?
Die zal hier wel weer niet uitkomen, precies hetzelfde als met de i8510.

Vanmiddag Typhone even gebeld, die verwachten hem volgende week een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Het werkt hetzelfde als bij de Omnia (Winmo toestel). De 8GB versie komt eerst uit, later komt er een "XL" versie 16GB, welke moeilijker leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend ben ik even langs de T for telecom winkel geweest en daar kreeg ik te horen dat je als Hi klant zijnde het €175,- gaat kosten om een contract te verlengen. En dat het beter is om of een nieuwe nummer te nemen of over te stappen naar een andere provider:S

Daarom heb ik net Hi gebeld en daar kreeg ik te horen dat ze me op dit moment nog niet kunnen helpen omdat er nog geen info over de abbo's van deze telefoon beschrikbaar is. De telefoniste was het er wel mee eens dat ik als Hi klant zijnde ook gewoon korting op deze telefoon zal moeten krijgen en heeft me daarom doorverbonden met de afdeling verkoop.

Hier kreeg ik een mevrouw aan de lijn die zei dat de telefoon pas eind juni in de verkoop gaat en dat ze me daarom nog geen verdere informatie kon geven:S Dit vind ik wel gek aangezien Samsung heeft aangekondigd dat de telefoon over uiterlijk 2 weken in de winkels ligt.

Wat me opvalt is dat echt elke winkel weer een andere release datum zegt:S

Wanneer krijgen we nou eindelijk duidelijkheid over de release datum van de Samsung I8910?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt heel raar ja,
Hij staat ook niet bij de verwachte telefoon's op de samsung nederland site: http://nl.samsungmobile.c...e-search.do?kind=upcoming

Terwijl belcompany en t for telecom al wel zeker kunnen melden dat ze hem binnen 2 weken hebben en zelfs al in de folder staat.

Ik hoop echt dat er een goede aanbieding bij abbo met Hi komt bij de I8910HD. Ik ben eigenlijk niet van plan om totaal ong. 800 euro eraan te besteden.

Als ze hem op http://www.bestelmaar.nl/...si8910bl.html?M5NoArtRel= los voor 542.00 aanbieden. zou ik verwachten dat er nog abbo kan komen dat je hem gratis krijgt bij 25 euro per maand. dan kom je totaal op 600 euro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel voor de belgen heb ik meer nieuws, vanwege mijn nieuwsgierigheid en ook wel een klein beetje ongeduldigheid heb ik gemaild naar de customer service van Samsung Benelux en ik kreeg dit als antwoord:
Geacht heer, mevrouw

Hartelijk dank voor uw e-mail van 27-05-2009. In verband met het
informatie aanvraag omtrent de OmniaHD. Hierop kunnenwe u het volgende antwoorden.

De toestel zal midden juni op de Belgische Markt te verkrijgen zijn.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nog vragen heeft, dan kunt u terecht op onze website: www.samsungmobile.com of u kunt telefonisch contact opnemen met de Klantendienst 02 201 24 18.

Met vriendelijke groeten,

Nuh Durmaz
Customer Service
Samsung Electronics Benelux

Dus voor de Belgen onder ons MIDDEN JUNI word hij verwacht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk vind ik het eerder genaaid voor de belgen MOCHT de telefoon uitkomen op 1 juni in nederland zoals belcompany pretendeert..wat ik overigens ook hoop.. dat zou betekenen dat de tel beschikbaar is op me pa's zijn verjaardag :) zou top zijn :)

duimen draaien maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:14:
eigenlijk vind ik het eerder genaaid voor de belgen MOCHT de telefoon uitkomen op 1 juni in nederland zoals belcompany pretendeert..wat ik overigens ook hoop.. dat zou betekenen dat de tel beschikbaar is op me pa's zijn verjaardag :) zou top zijn :)

duimen draaien maar ;)
Tjah het is beter dan vorige reacties die ik al kreeg van winkels waar dat ze zelfs nog niet wisten:
- over welke gsmik het had
- of deze wel werkelijk ging uitkomen in België

Dus oke het is een ongeluk bij een geluk uiteraard, khad hem ook al liever op 1 Juni in men handen gehad maar ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand ook al bij de phonehouse geweest?
Zal mij benieuwen of ze hem daar wel in de computer hebben staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:30:
Is iemand ook al bij de phonehouse geweest?
Zal mij benieuwen of ze hem daar wel in de computer hebben staan..
Phonehouse België weet nog van niets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, Ik ga dan even vragen bij PhoneHouse en Telecombinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phonehouse doetinchem (NL) weet ook van niks en staat ook helemaal niks van op de site.. belcompany Doetinchem heeft mij verteld dat ze hem in week 24 binnen krijgen (oftewel, halverwege juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een email bericht gekregen dat de telefoon nu echt verkrijgbaar is helaas alleen nog bij Typhone:

Samsung i8910 Omnia HD heeft een nieuwe post geplaatst, 'Samsung i8910 Omnia HDverkrijgbaar!'

Het is zover, vanaf nu is de Samsung i8910 Omnia HD verkrijgbaar! Gespot bijTyphone voor slechts € 542,-!

Uiteraard is het toestel ook in combinatie met een abonnement verkrijgbaar,bijvoorbeeld met een T-Mobile Relax abonnement van 2 jaar. De prijs van hettoestel is i.c.m. dat abonnement slechts € 173,-

Je kunt de post bekijken op:
http://www.samsung-i8910....-hd-verkrijgbaar/2009/05/

Je hebt deze email ontvangen omdat je je hebt aangemeld op samsung-i8910.nl

Met vriendelijke groet,Samsung Expert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde, echter oud nieuws voor mij!
Hij stond 2 dagen geleden al op typhone dusja =)
Ik ga m vandaag bestellen daaro als ik mn moeder over kan halen om €542 voor te schieten :p
Gister btw een folder gekregen van de T4Telecom, maar niks over de i8910 (woon in 040).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung zegt dus binnen 2 weken, zul je zien dat zowiezo eind van die 2e week word of nog later..
Ik ben echt toe aan nieuwe mobiel en abbo erbij, maarja.. dan wil ik wel goede aanbieding en goede mobiel, dus ik blijf wachten..
Zou ook niet weten welke ik anderes zou moeten kopen.. Zowiezo geen LG, hoor ik niet veel goeds over.

Nu krijg ik zojuist een mailtje van Samsung expert(geen idee wat het precies is, zal me wel keer aangemeld hebben, even kijken)
[Samsung i8910 Omnia HD] Samsung i8910 Omnia HD verkrijgbaar!‏
Van: Samsung Expert (telefoonexpert@gmail.com)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: woensdag 27 mei 2009 18:58:54
Aan: telefoonexpert@gmail.com

Samsung i8910 Omnia HD heeft een nieuwe post geplaatst, 'Samsung i8910 Omnia HDverkrijgbaar!' Het is zover, vanaf nu is de Samsung i8910 Omnia HD verkrijgbaar! Gespot bijTyphone voor slechts € 542,-! Uiteraard is het toestel ook in combinatie met een abonnement verkrijgbaar,bijvoorbeeld met een T-Mobile Relax abonnement van 2 jaar. De prijs van hettoestel is i.c.m. dat abonnement slechts € 173,- Je kunt de post bekijken op:http://www.samsung-i8910.nl/samsung-i8910-omnia-hd-verkrijgbaar/2009/05/ Je hebt deze email ontvangen omdat je je hebt aangemeld op samsung-i8910.nl Met vriendelijke groet,Samsung Expert.

Owjaa.. nou,
Nu dus bij Typhone officieel los verkrijgbaar, voor mooie prijs: http://www.typhone.nl/gsm...tent=GSM_samsung-i8910.nl

En dus ook met abbonementjes erbij! Even kijken of er wat aantrekkelijks bijstaat. Hoop dat Hi nog met goede komt, maar dat is weer andere verhaal aangezien Hi winkels zoals gezegt nog niet veel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ NomNomNom:
Ik heb gister ook de folder van T4T binnen gekregen en hier stond groot op de voorpagina de samsung I8910 HD. Ik woon trouwens in (070)

Alleen is de levering alweer vertraagt en weten ze niet precies wanneer die binnen komt.
Ik wacht liever ook nog even op een betere aanbieding van Hi.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:51:
phonehouse doetinchem (NL) weet ook van niks en staat ook helemaal niks van op de site.. belcompany Doetinchem heeft mij verteld dat ze hem in week 24 binnen krijgen (oftewel, halverwege juni)
De telefoon staat wel degelijk in het systeem van The Phone House inclusief losprijs & abonnementprijzen. Een exacte leverdatum weet ik niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neem aan dat winkels als the phonehouse en belcompany hem op de zelfde datum wel binnenkrijgen ofniet?? want ik zou hem het liefst bij the phone house kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:04

migros

Nooit meer een Samsung

Vindt het bericht van Typhone niet echt geloofwaardig. Het verleden heeft ons al te vaak geleerd dat deze site ver voor de leverdatum adverteert dat ze het te leveren goed reeds op voorraad hebben terwijl dat niet zo is.

Ze zullen ongetwijfeld van een leverdatum hebben maar denk niet dat die voor eind volgende week is.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:24:
Vindt het bericht van Typhone niet echt geloofwaardig. Het verleden heeft ons al te vaak geleerd dat deze site ver voor de leverdatum adverteert dat ze het te leveren goed reeds op voorraad hebben terwijl dat niet zo is.

Ze zullen ongetwijfeld van een leverdatum hebben maar denk niet dat die voor eind volgende week is.
jou mening over hun is correct.. ik heb zojuist gebeld gehad met deze mensen van typhone.. en dat hij beschikbaar zou zijn is helaas niet juist..

het is naar mijn mening een truuk om het rond te bazuinen om nu vast te cashen,zonder te leveren..

het was natuurlijk te mooi om waar te zijn,nu beschikbaar.. helaas niet waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:28:
[...]

jou mening over hun is correct.. ik heb zojuist gebeld gehad met deze mensen van typhone.. en dat hij beschikbaar zou zijn is helaas niet juist..

het is naar mijn mening een truuk om het rond te bazuinen om nu vast te cashen,zonder te leveren..

het was natuurlijk te mooi om waar te zijn,nu beschikbaar.. helaas niet waar..
Ik zou willen dat ik ongelijk had gekregen. ;( Helaas moeten we nog langer wachten totdat dit toestel nog godve....... eens uitkomt.

Heb net een diesel gekocht, was al van plan om 200 km te gaan rijden voor dat ding, :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-07 10:42
Ik heb ze net ook gebeld en hij is er nog niet. Net zoals bij alle andere leveranciers is hij minimaal pas binnen 2 weken leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:47:
Hier kreeg ik een mevrouw aan de lijn die zei dat de telefoon pas eind juni in de verkoop gaat en dat ze me daarom nog geen verdere informatie kon geven:S Dit vind ik wel gek aangezien Samsung heeft aangekondigd dat de telefoon over uiterlijk 2 weken in de winkels ligt.

Wat me opvalt is dat echt elke winkel weer een andere release datum zegt:S

Wanneer krijgen we nou eindelijk duidelijkheid over de release datum van de Samsung I8910?
Heel simpel, er zijn altijd verschillende box editions. Vodafone en Hi hebben andere dozen dan de "standaard" Samsung dozen. Dat is bij elk toestel zo. Hoe kan het anders dat bijvoorbeeld The Phone house speciale kleuren van mobieltjes exclusief in het assortiment heeft zitten. Dat zijn allemaal aparte afspraken die zo 2-3 weken kunnen schelen.

De algemene simlockvrije i8910 zal dus rond 1 juni uitkomen, de provider versies komen later. Mogelijk zijn die gesimlockd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook de folder van T4T binnen gehad en woon in 040... Hij staat groot op de voorpagina icm een 2-jarig Hi-30 abbo! Je krijgt er dan een TopGear pakket twv 154,95 bij..
Heb meteen gebeld met 3 T4T-vestigingen hier in de buurt en zij konden mij alle 3 met 99% zekerheid vertellen dat hij morgen of vrijdag binnen komt!
Zijn dus 3 zaken die dat voor 99% kunnen garanderen maar het zal voor ons wel weer die éne procent worden... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-07 10:42
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:45:
Net ook de folder van T4T binnen gehad en woon in 040... Hij staat groot op de voorpagina icm een 2-jarig Hi-30 abbo! Je krijgt er dan een TopGear pakket twv 154,95 bij..
Heb meteen gebeld met 3 T4T-vestigingen hier in de buurt en zij konden mij alle 3 met 99% zekerheid vertellen dat hij morgen of vrijdag binnen komt!
Zijn dus 3 zaken die dat voor 99% kunnen garanderen maar het zal voor ons wel weer die éne procent worden... :S
Verheug je er maar niet te veel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:45:
Ik ben vanochtend bij een T4T winkel langs geweest en daar zeiden ze dat hij pas ergens volgende week komt dus niet morgen of vrijdag.
Dus reken maar niet erop dat hij er morgen of overmorgen al is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 12:26
Ik was gister bij T4T Alkmaar n.a.v. de folder natuurlijk. Daar zeiden ze ook donderdag. Daarna Beverwijk T4T gebeld, ook donderdag. Ik ga morgen dus zeker even langs, wie niet waagt die niet wint toch (werk er maar 500m. vandaan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dat zou wat zijn als hij er morgen al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
Dit hoort hier niet thuis.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 27-05-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:30:
Dat zou wat zijn als hij er morgen al is.
Oké dat is wel goed nieuws misschien bel ik morgen dan nog even naar T4T in Leidschendam om te kijken of de telefoon daar ook binnen is.

Alleen is de actie van T4T wel minder aantrekkelijk als je al een bestaande Hi klant bent :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
1. Als T4T hem morgen niet binnen krijgt, krijgen ze hem pas volgende week donderdag (donderdag is hun algemene leveringsdag). Wat inhoudt dat ze de mobiel maar 2 dagen kunnen verkopen van de twee weken waarin de aanbieding geldt... handig.

2. Inderdaad minder aantrekkelijk als je bestaande klant bent. Maar tenzij je erg gehecht bent aan je nummer is er waarschijnlijk wel een makkelijke oplossing. Ik kreeg namelijk net een mailtje van Hi dat ze de voorwaarden van mijn lopende abbo gaan wijzigen: ivm inflatie wordt buiten de bundel bellen duurder. Omdat er dus een wijziging van hun kant wordt doorgevoerd kan je gratis je abbo opzeggen tot 26 juni (zie onderstaand). Aangezien ik me niet kan voorstellen dat dit alleen voor mij opgaat, is het een handige manier om onder je contract uit te komen en die aanbieding van T4T te gebruiken..
Op dit moment betaal je €25 maandelijkse abonnementskosten. Deze blijven ongewijzigd en je houdt hetzelfde aantal belminuten en sms’jes. Wel wordt het buiten-bundel tarief voor bellen verhoogd van 24 cent naar 30 cent en voor sms’en van 12 cent naar 15 cent.

Omdat jouw contract gewijzigd wordt, mag je tot en met 26 juni jouw Hi Abonnement gratis wijzigen. Dit betekent dat jij een andere Hi bundel kunt kiezen als dit beter bij jouw belgedrag past of je Hi Abonnement kunt beëindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah... T4T zal wel erg dom zijn om die aanbieding maar 2 dagen te verkopen als ie volgende week donderdag pas binnenkomt... Alhoewel, dit toestel gaat toch wel verkopen als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwachten jullie van de abbonementen die erbij komen dan? Of gaan de meeste voor een los toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor een lost toestel, is in mijn geval t goedkoopste aangezien ik een goede sim-only heb. Gebruik ook geen navigatie of eindeloos online dus ik ga voor die €542 in één keer ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook voor het losse toestel van zodra dit uitkomt in België uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:13:
Ik ga voor een lost toestel, is in mijn geval t goedkoopste aangezien ik een goede sim-only heb. Gebruik ook geen navigatie of eindeloos online dus ik ga voor die €542 in één keer ^^.
Wat voor goede sim-omly heb jij dan,
Ik kijk op Hi en dan heb je voor 10 euro pas de zowiezo nodige belmin. en smsjes.
Als je dan utgaat van 2 jaar is dan (24x10) 240 euro + dan de kosten van lose toestel is totaal(240 + 542) 782 euro.

Op bestelmaar.nl kan je met Vodafone een abbo krijgen bij i8910HD: Vodafone € 27.50 2 jaar 1e 12 mnd slechts € 22,00 p/mnd € 179.00 (kost totaal in die 2 jaar 773.00)

Dat is dan toch goedkoper..
Is eigenijk wat.. zoveel betalen voor zoon ding.. is dan ook niet zomaar een ding natuurlijk, maar toch, voor welke specefieke doe je allemaal, zou je het missen als je het niet zou hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Lees de topicstart aub. Daarnaast is het hier geen helpdesk.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 27-05-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd die van €10 met eindeloos sms. Sms rond de 800 - 900 berichten per maand, bellen doe ik bijna niet. Dan is het goedkoper. Met dat mijn telefoons het gemiddeld 1,5 jaar uithouden, dus dan zit ik een half jaar met een veel te duur abbo.
Bestelmaar kan wel wat goedkoper zijn met Vodafone, maar ik vind hi gewoon de beste. Ook heeft Bestelmaar geen Huiswinkelwaarborgteken, iets wat mij garandeert dat mijn aankoop goed gaat. En vooral met abbo's ben ik iemand die dat liever in een winkel doet met mams dr bij, aangezien ik over 2 maanden pas 18 word ^^.
Mij kost het dus eigenlijk (20x24) + 542 = 1022. Die eindeloos sms heb ik echt nodig, dus: 1022 - 240 =782. 782 : 24 = 32.58 <- dat zou mn abbo dus mogen kosten. Rekenighoudend met de 'moeite', de geringe vooruitgang en het feit dat ik al 7 jaar klant ben, hou ik het gewoon zo =).

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 00:36 . Reden: ff wat uitrekenen :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Even over abonnementen: bij 2call.nl is ie inclusief T-mobile relax 25 euro (provider korting 30 euro) en 350 euro bijbetlaing kost is nog maar 599 euro.

das bijna net zoveel als het loskopen van het toestel.

Abonnement opsparen gebruiken voor buitenland is een optie dan.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nog even over Typhone, had een paar dagen geleden een mail gestuurd wat betreft de levering van onze telefoon toen ik die prijs zag op hun site, kreeg gisteravond pas bericht terug, dat wilde ik even met jullie delen.
Mijn mail naar hun:
Ik had een vraag omtrend de Samsung i8910 HD.
Ik ben zeer geïnteresseerd in deze telefoon,
vandaag toen ik de site bezocht stond er een prijs (€542) bij deze telefoon.
Eerst stond er echter dat deze telefoon nog niet leverbaar was.
Betekent dit dat de telefoon nu wel leverbaar is? Zo ja, kan mij dan verteld worden hoe lang de levertijd zal zijn hiervan?
Ik hoop spoedig van u antwoord te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Hun reactie terug:
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw vorige e-mail met betrekking tot de Samsung Omnia I8910 HD, ontvangt u dit bericht. Op het moment bieden wij de Samsung Omnia HD aan op onze website. Wat u wenst kunnen wij aanbieden. Graag verneem ik uw wensen voor uw bestelling qua aantal belminuten en sms'berichten en uw naw-gegevens om vrijblijvend een offerte op maat per e-mail te versturen. Bij voorbaat dank voor uw reactie
Zegt genoeg, of niet? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand eigenlijk al iets gehoord of gebeld naar T4T om te kijken/vragen of daar de telefoon al te krijgen is? Of zeggen ze nog steeds dat ie er morgen pas is?

Ik haal de telefoon denk ik liever in een winkel dan dat ik hem via een site zoals Typhone bestel. En ik wacht even tot ze een goede actie van Hi in de winkel hebben. Voor mij is het namelijk beter om de telefoon met een abbo te nemen aangezien ik ook gebruik wil gaan maken van eindeloos online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
  • Laatst online: 04-09 17:14
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:01:
Heeft iemand eigenlijk al iets gehoord of gebeld naar T4T om te kijken/vragen of daar de telefoon al te krijgen is? Of zeggen ze nog steeds dat ie er morgen pas is?

Ik haal de telefoon denk ik liever in een winkel dan dat ik hem via een site zoals Typhone bestel. En ik wacht even tot ze een goede actie van Hi in de winkel hebben. Voor mij is het namelijk beter om de telefoon met een abbo te nemen aangezien ik ook gebruik wil gaan maken van eindeloos online.
Net aan de lijn gehad, maar hij kon niks met zekerheid zeggen... Wel dat die er hoe dan ook voor 7 juni is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Hmm dan wordt het dus toch volgende week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischaverheul schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:03:
[...]

Net aan de lijn gehad, maar hij kon niks met zekerheid zeggen... Wel dat die er hoe dan ook voor 7 juni is:)
Oké dat is wel mooi om te horen. In ieder geval beter dan eind juni zoals Hi tegen mij zei. Nu maar hopen dat het echt zo is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Laatst online: 25-04-2019
Gaargod schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:18:
Ik was gister bij T4T Alkmaar n.a.v. de folder natuurlijk. Daar zeiden ze ook donderdag. Daarna Beverwijk T4T gebeld, ook donderdag. Ik ga morgen dus zeker even langs, wie niet waagt die niet wint toch (werk er maar 500m. vandaan :P )
En nu IS het morgen :D

Ben je nog langs geweest?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste