Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Net mail gehad van studentmobiel dat ik 'm op kan komen halen. Ze hebben 'm nu dus gewoon op voorraad en heeft maar twee dagen geduurd om het contract te verwerken, erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Als je hem bij T4T haalt kun je ipv Hi ook een Flex 32,50 nemen. Die kun je dan na 3 maanden terug zetten naar een Flex 20 met behoud van de internet korting. Zo heb je het toestel gratis en profiteer je toch van een lager abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howly shit :S

Ik heb zojuist na veel heen en weer doorgeschakeld worden 2 personen van de adeling verkoop van Hi gesproken en beiden zeiden mij het volgende:

"Hallo, vraagje, wanneer komt bij jullie de I8910 uit?"
Beiden zeiden dit:
"Dat toestel zullen wij denk ik voorlopig nog niet binnen krijgen. Vandaag is de inkooplijst ge-update tot aan EIND JULI 2009, en daar zit dit toestel OOK NOG NIET BIJ... Dus wij gaan er van uit dat we hem op zijn vroegst eind juli pas binnen kunnen krijgen."

Ja daaag, daar ga ik dus echt niet op wachten :S wat een onzin, dat word dus verlengen op internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
wakuwakuhullie schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:07:
Als je hem bij T4T haalt kun je ipv Hi ook een Flex 32,50 nemen. Die kun je dan na 3 maanden terug zetten naar een Flex 20 met behoud van de internet korting. Zo heb je het toestel gratis en profiteer je toch van een lager abbo.
Zonder internet ? Wat worden de kosten dan ? Want Flex is normaliter altijd een duurdere abonnementsvorm met minder toestelkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
W00fer schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:23:
[...]

Zonder internet ? Wat worden de kosten dan ? Want Flex is normaliter altijd een duurdere abonnementsvorm met minder toestelkorting.
Ik heb dezelfde aanbieding gekregen als met een Hi, Het enige verschil is mijn abbo, das een Flex 32,50. Internet is 2,50 eerste jaar.

Ik betaal dus:
3 x 32,50
21 x 20,= (abbo naar 20 terugzetten)
12 x 2,50 internet
12 x 9,95
24,95 aansluitkosten

Krijg ook het Topgear pakket en de navi erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile heeft geen flex abo van 32,50? Bedoel je met SMS verdubbelaar? En 12mnd €2,50 voor webnwalk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:32:
T-Mobile heeft geen flex abo van 32,50? Bedoel je met SMS verdubbelaar? En 12mnd €2,50 voor webnwalk? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Flex = Flexibel van KPN, en die is er wel van € 32,50. Internet is het eerste jaar € 2,50, daarna € 9,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
RobbertC schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:56:
[...]

Flex = Flexibel van KPN, en die is er wel van € 32,50. Internet is het eerste jaar € 2,50, daarna € 9,95.
Helemaal correct, ik heb het over KPN, lijkt me een super deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Laatst online: 11-09 00:04

codeneos

[...]

Klopt is de beste deal die je kunt krijgen op het moment ;).

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:56:
[...]

Oe, my bad. Dat is inderdaad een goede deal, ik zie bij T4T de korting op internet er niet bij staan? Bovendien zijn de kosten van het 32,50 abo 27,50 en de tel kost 7,90. Ik zit verkeerd te kijken neem ik aan?

Ook zie ik op de KPN site nergens een vermelding van het verlagen van je abo, weet je zeker dat dit kan?
EDIT: Gevonden, omzetting iig: http://www.kpn.com/gsm-ab...M-abonnement-tarieven.htm
Ben je een nieuwe klant van KPN, dan mag je al na drie maanden na ingaan van je abonnement je bundel aanpassen. De eerste drie maanden kun je een goede inschatting maken van je belgedrag. Hierdoor weet je precies welke bundelhoogte het best bij je past.
Nu nog de korting op surf&mail verifieren, die zie ik nl nog steeds nergens.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contact gehad met de T-Mobile servicedesk (NL), maar helaas geven ze daar aan dat ze dit toestel niet gaan leveren. Wat ik zeer teleurstellend vind. Het enige advies dat ik krijg is bij een andere leverancier het toestel moet bestellen (eventueel met verlenging). Maar ja omdat dit een derde maatschappij is. Zijn de kosten voor het toestel gelijk een stuk hoger.

Jammer. Ik denk dat ik toch op zoek moet gaan naar een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 11:46:
Ik heb contact gehad met de T-Mobile servicedesk (NL), maar helaas geven ze daar aan dat ze dit toestel niet gaan leveren. Wat ik zeer teleurstellend vind. Het enige advies dat ik krijg is bij een andere leverancier het toestel moet bestellen (eventueel met verlenging). Maar ja omdat dit een derde maatschappij is. Zijn de kosten voor het toestel gelijk een stuk hoger.

Jammer. Ik denk dat ik toch op zoek moet gaan naar een andere telefoon.
waarom dat? Hi-winkel zei tegen mij dat ik een prijs moest verwachten van 180 bijbetalen bij verlenging (gebaseerd op bijbetaal prijs van htc touch hd). Toen ik ging kijken bij studentmobiel, viel het bijbetaal bedrag heel erg mee. Ik heb nu namelijk 92 euro bij betaald.

Zij hebben wellicht ook een goede actie voor jou en T-mobile abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de belgen onder ons, samsung heeft hem aangekondigd op hun Belgische website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 01:12:
Voor de belgen onder ons, samsung heeft hem aangekondigd op hun Belgische website
Dat werd stilaan tijd!
Bij mijn weten kan je hem nog maar in één winkel krijgen in België, maar enkel online te bestellen om thuis aan te krijgen of op te halen in de winkel in antwerpen. 629€

http://www.pdashop.be/pro...amsung-i8910-hd-8-gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 10:00:
[...]

Dat werd stilaan tijd!
Bij mijn weten kan je hem nog maar in één winkel krijgen in België, maar enkel online te bestellen om thuis aan te krijgen of op te halen in de winkel in antwerpen. 629€

http://www.pdashop.be/pro...amsung-i8910-hd-8-gb.html
Inderdaad, ik verwacht echter ook nog dat de prijs wel nog zal dalen zeker? :?
Aangezien je het losse toestel in Nederland al voor 550€ kan krijgen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 01:47:

Nu nog de korting op surf&mail verifieren, die zie ik nl nog steeds nergens.
Dit is geverifieerd voor ik het contract sloot, de T4T medewerker heeft KPN gebeld en ik behoud de 2,50 voor mobiel, ook na een verlaging naar 20,=.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:04:
[...]

Inderdaad, ik verwacht echter ook nog dat de prijs wel nog zal dalen zeker? :?
Aangezien je het losse toestel in Nederland al voor 550€ kan krijgen ...
Ja ik wacht nog even tot hij in andere winkels uit is. Ik schat dat het nog een week of twee zal duren. Dan is er ondertussen ook meer info over de "unpacked samsung" en mss een nieuwe iphone, dus kan je nog zien wat je doet. ik denk trouwens dat Belcompany hem het eerst zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wakuwakuhullie schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:05:
[...]

Dit is geverifieerd voor ik het contract sloot, de T4T medewerker heeft KPN gebeld en ik behoud de 2,50 voor mobiel, ook na een verlaging naar 20,=.
Geldt dit voor iedereen of heb je een deal weten te sluiten? Ik vind het maar raar dat de actie er niet bij staat. Abo van e32,50 heb ik ook niet weten te vinden, Flex 32,50 kost 27,50 bij T4T :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 01:12:
trouwens als je gaat kijken bij de specificaties zie je bij geheugen alleen maar 8 gb staan. ik denk dus niet dat de 16 gb verkrijgbaar zal zijn in belgië. Misschien brengen ze hem later uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de sim-vrije telefoon is nu ook beschikbaar in duitsland. ik denk dat hij weldra ook in België beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wakuwakuhullie,

waar heb je die deal met KPN flex gevonden, want ik heb het al wel op een paar sites gekeken maar daar betaal je dan ongeveer nog 80 euro voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff geregistreerd..
heb sinds woensdag mijn i8910HD, echt een SUPER toestel echt een aanrader voor iedereen die nog twijfelt, heb hem zelf incl HI20 + eindeloos online, en route66, overigens route66 zit bij wel i8910 die je voor 1 juli koopt, er zit een coupon bij die in de doos zelf zit en die kun je opsturen voor gratis navigatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel waar deze vraag te stellen, maar aangezien het bij de bestelling hoort, zet ik hem maar hier neer:
Voor degenen die hun toestel van studentmobiel hebben binnengekregen: Zijn de earphones bijgevoegd in de doos? Alleen de telefoon, accu, en oplader staan onder het kopje 'Inhoud Doos' nl.

En mijn andere vraag aan wakuwakuhullie geldt nog steeds: Hoe heb je de korting op Surf & Mail geregeld? En als ik kijk op T4T, zie ik de Flex 32,50 voor 27,50 staan en de telefoon voor 7,90, wat allemaal niet overeenkomt met je opsomming. Zoals je het zegt zou het inderdaad het beste abonnement zijn, maar hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik mag hopen dat wanneer providers het toestel hebben de prijs ook zal dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Gewoon bij T4t in de Dixons te Eindhoven.

Misschien betaal ik ook wel 27,50, dan lach ik me helemaal krom. Mijn abbo gaat in op 3 sep geloof ik, pas dan kan ik zeggen of het 32,50 is of 27,50.

Heb mijn contract er even bijgepakt:
GSM:
Abbo: Flexibel 32,50 2 jr
Contracttermijn: 2 jaar + 50% korting entree (24,95)

GPRS:
Surf en mail totaal 12 mnd 75% korting
Contracttermijn: 2 jaar zonder entree

Verder gekregen:
Omnia i8910
Topgear pakket
Route 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, in de winkel, ik zat te kijken op de site. Ik zal morgen maar eens kijken bij Dixons dan, want met die 75% korting op surf en mail is het zeker de beste aanbieding tot nu toe. Dank voor de info O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Waku, hoever ga je je flexibel terugzetten na die 3 maanden dan ? Want je internetkorting behoud je dus de overige 9 maanden begrijp ik. Ondanks dat ze bij T4T zeiden van niet.

Hopelijk komt Belcompany met een betere prijsaanbieding. Als het scheelt in de maandkosten, ik heb die Topgear DVD namelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

wakuwakuhullie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 00:21:
Gewoon bij T4t in de Dixons te Eindhoven.

Misschien betaal ik ook wel 27,50, dan lach ik me helemaal krom. Mijn abbo gaat in op 3 sep geloof ik, pas dan kan ik zeggen of het 32,50 is of 27,50.

Heb mijn contract er even bijgepakt:
GSM:
Abbo: Flexibel 32,50 2 jr
Contracttermijn: 2 jaar + 50% korting entree (24,95)

GPRS:
Surf en mail totaal 12 mnd 75% korting
Contracttermijn: 2 jaar zonder entree

Verder gekregen:
Omnia i8910
Topgear pakket
Route 66
Vraagje: wat zat er bij jou in het topgeat pakket als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
In het Topgear pakket zat:

Een velletje met de coole en niete coole auto's, volgens mij zijn het magneetjes, moet het nog uitpakken, is voor de kinderen.
Verder een dvd, een uitgave van het blad, een kort abonnement op topGear, en de navigatie coupon, dit alles in een blauw topgear tasje.

Ik ga mijn abbo naar 20.= terug zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door wakuwakuhullie op 09-06-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

wakuwakuhullie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:59:
In het Topgear pakket zat:

Een velletje met de coole en niete coole auto's, volgens mij zijn het magneetjes, moet het nog uitpakken, is voor de kinderen.
Verder een dvd, een uitgave van het blad, een kort abonnement op topGear, en de navigatie coupon, dit alles in een blauw topgear tasje.

Ik ga mijn abbo naar 20.= terug zetten.
bedankt voor de info, dan komt ie idd overeen met die van mij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Heb je ook een Flex of een Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Hi abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangaande de € 32,50 of de € 27,50, de site van KPN (waar eerder al naar is gelinkt) vermeld het volgende:

Flexibel 32,50: Maandbedrag in winkel € 32.50; Maandbedrag op kpn.com € 27.50

Bron

Dus misschien dat daardoor de verschillen/verwarring ontstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32071612,noline]Dus misschien dat daardoor de verschillen/verwarring ontstaat?
Inderdaad, vandaar dat de korting op Surf en Mail er dan juist wel bij zit. Vraag ik me nog wel af wat de kosten van t abo dan zijn als je omzet, 20e of 17,50, ik neem aan 20e, aangezien de internetkorting blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
De medewerker van T4T heeft met KPN gebeld en die bevestigde dat als ik mijn abbo naar 20 euro zou zetten de korting behouden bleef. Stel dat dit niet zo is dan blijft het nog steeds een goede aanbieding, moet het even afwachten want mijn abbo gaat op 3 sep pas in en dan 3 maandan later kan ik verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wakuwakuhullie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:47:
De medewerker van T4T heeft met KPN gebeld en die bevestigde dat als ik mijn abbo naar 20 euro zou zetten de korting behouden bleef. Stel dat dit niet zo is dan blijft het nog steeds een goede aanbieding, moet het even afwachten want mijn abbo gaat op 3 sep pas in en dan 3 maandan later kan ik verlagen.
Het is toch relevant, op dat moment is het pakket van studentmobiel voordeliger (en makkelijker, aangezien je je abo niet hoeft om te zetten, en meer belminuten/sms).

Edit: Ik ben bij T4T geweest en heb alles gechecked - het klopt allemaal, 12mnd Surf en Mail korting en al, toestel gratis en 32,50pm. Met het omzetten is dit dus de beste deal. Toen ik hoorde dat ze het toestel achter hadden liggen, floepte ik mn bankpas er mee al uit, alleen het omzetten gaat niet zo hendig, ik zit momenteel bij Hi, KPN Hi. Wordt dus gezien als een verlenging en dan zijn de toestelkosten ineens 350e. Moet ik helemaal moeilijk gaan doen om mn abo te annuleren om daarna mn nummer over te kunnen zetten.

Hm, ik denk dat ik maar beter voor de Studentmobiel.nl aanbieding ga, 50e in totaal duurder, met meer belminuten etc., en heel wat minder gedoe :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:17:
[...]
Edit: Ik ben bij T4T geweest en heb alles gechecked - het klopt allemaal, 12mnd Surf en Mail korting en al, toestel gratis en 32,50pm. Met het omzetten is dit dus de beste deal.
Ik sta altijd open voor donaties lol, zie je nu dat ik echt niet uit mijn nek stond te lullen, ik weet niet of die deal nu nog mogelijk is, er staat mij bij dat het tot 6 juni zou duren. Echter nu is er een vergelijkbare deal op via de internet shop van T4T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:15
Ik heb verleden week mijn toestel ook bij T4T gehaald, alleen was hij los. Daar kreeg ik te horen dat de Top Gear pakket alleen i.c.m. een abbo was... achja, niets ergs aan, was anders zeker wel leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
De Topgear telefoons zijn wel wat sneller dan de los geleverde en ze hebben een STIG button :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die klant zijn bij Hi en een verlenging willen doen:

Ik wou mijn abbo opzeggen omdat ik vond dat ik te veel moest bijbetalen voor deze telefoon bij een verlenging, en hem liever met een ander abbonement gratis kreeg.
Ik dus bellen naar Hi (1200) en koos voor opzeggen. Het verhaal uitgelegd en kreeg de volgende aanbieding:

De telefoon komt binnen 3 weken binnen, aldus de medewerkster die zelf ook ongeduldig wacht op de omnia hd en er achteraan is gegaan bij haar superieuren. Ik mag het toestel GRATIS ontvangen, omdat ik al 2 jaar klant ben (schijnbaar bouw je bij Hi zogeheten klantenkrediet op) heb ik genoeg krediet om niet bij te hoeven betalen voor deze telefoon. Ik behoud gewoon mijn Hi 30, en tot ik de telefoon heb krijg ik nog eens 25% korting bovenop mijn huidige abbonnementskosten.

Heb zelfs een mailtje ontvangen met daarin de specificaties van de omstandigheden en hoe t nu allemaal zal verlopen. Superdeal! Behoud mijn nummer, betaal geen cent extra en heb de telefoon ver 3 weken binnen. Voor die honderden euro's bijbetaling wacht ik liever een paar weken en ontvang hem dan voor niks.

Beter! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje007 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:44:
Hoop dat nu eindelijk dat beschikbaar is bij hi of kpn.

gelukkig krijg ik ook altijd korting, heb nu n96 en kreeg toen 300 euro korting en daarvoor n95 ook 250 euro. En hoop deze ook mooi met fikse korting en weer verlengen met 1 jaar abbo. Ga snel ff bellen met ze.
Laat weten als je dezelfde aanbieding krijgt, dan bel ik zelf ook even :D

Nog een ander goede aanbieding gevonden - bij studentmobiel Telfort 200 (18,95pm) 2jr / Surf en Mail (12mnd 4,95 12mnd 9,95) / toestel voor 109e (totaal 742,60e), goedkoper dan het Hi aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Hi, de verkoper wist me niks te vertellen over de Omnia HD (ging me zelfs vragen waarom ik nou per se dat toestel wilde, och waarom zou dat toch zijn :p), dus ook geen aanbieding, niks :(. Menmen, zie je weer dat het er maar aan ligt wie je aan de telefoon krijgt. Ik probeer het morgen maar nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:15:
Voor mensen die klant zijn bij Hi en een verlenging willen doen:

Ik wou mijn abbo opzeggen omdat ik vond dat ik te veel moest bijbetalen voor deze telefoon.
Zat je regelmatig over je bundel heen ? Simpel dan krijg je dus retentiekorting. Of ze hebben een commercieel potje gebruikt om hem te verkopen. Wanneer dat op is, dan krijg je geen korting meer telefonisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:02:
Hallo

Op zich heeft gsmweb ook wel een leuke aanbieding samsung hd met route 66 en hi 25 en eindeloos online voor 102 euro. heeft iemand ervaring met gsmweb???

groet
Hi 35 is dat geloof ik. Voor gsmweb kan je even naar de reviews kijken op pricewatch http://tweakers.net/shopreview/3199/gsmweb.html
W00fer schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:04:
[...]Zat je regelmatig over je bundel heen ? Simpel dan krijg je dus retentiekorting. Of ze hebben een commercieel potje gebruikt om hem te verkopen. Wanneer dat op is, dan krijg je geen korting meer telefonisch.
Misschien vandaar dat ik niks aangeboden kreeg - ik zit de laatste tijd nooit over mn bundel. Maar toen ik mijn 2jarig contract had, zat ik er wel redelijk vaak overheen. Maarja ik zit al zo lang bij Hi, een korting zou ik zeker moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2016
Nee hoor, nog eens nagekeken, echt hi 25 twee jaar met route 66 samsung i8910 102 euro
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:23:
[...]

Hi 35 is dat geloof ik. Voor gsmweb kan je even naar de reviews kijken op pricewatch http://tweakers.net/shopreview/3199/gsmweb.html

[...]

Misschien vandaar dat ik niks aangeboden kreeg - ik zit de laatste tijd nooit over mn bundel. Maar toen ik mijn 2jarig contract had, zat ik er wel redelijk vaak overheen. Maarja ik zit al zo lang bij Hi, een korting zou ik zeker moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:12:
Nee hoor, nog eens nagekeken, echt hi 25 twee jaar met route 66 samsung i8910 102 euro
Oh ik zat bij verlenging te kijken, mijn fout, bij nieuwe is het Hi 30 (24,95pm = Hi 30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2016
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:54:
[...]

Oh ik zat bij verlenging te kijken, mijn fout, bij nieuwe is het Hi 30 (24,95pm = Hi 30)
Zo, had ik idd dus ook een foutje, 24,95 = hi 30. Nog eens via de webshop van tfortelecom gekeken, daar is ie met dit pakket 19,95 bijbetalen (i8910+top Gear+route66)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er ook niet vaak overheen hoor? af en toe eens een paar euro... Bij de normale hi-klanteservice konden ze me niks vertellen, bij de afdeling verkoop al iets meer, en het vrouwtje bij 'abbo opzeggen' wist zeker dat hij binnen 3 weken (inmiddels bijna 2) beschikbaar zou zijn (nagevraagd en beweerd dat ie bron er nog nooit naast heeft gezeten, hoge piefjes bij kpn).

schijnbaar zul je toch je abbo op moeten zeggen alvorens ze je gaan overgooien met aanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:09:
Ik zat er ook niet vaak overheen hoor? af en toe eens een paar euro... Bij de normale hi-klanteservice konden ze me niks vertellen, bij de afdeling verkoop al iets meer, en het vrouwtje bij 'abbo opzeggen' wist zeker dat hij binnen 3 weken (inmiddels bijna 2) beschikbaar zou zijn (nagevraagd en beweerd dat ie bron er nog nooit naast heeft gezeten, hoge piefjes bij kpn).

schijnbaar zul je toch je abbo op moeten zeggen alvorens ze je gaan overgooien met aanbiedingen?
Ik heb het gisteren geprobeerd - gebeld om op te zeggen. Kreeg toen ineens wel te horen dat het toestel binnenkort binnenkwam - maar nog steeds geen aanbieding gekregen. Wel zou ze me terugbellen als het toestel binnen is/een aanbieding hebben. Ik denk dat het opzeggen niet zo'n impact had, omdat het nu toch onlogisch is om op te zeggen, als ik nu opzeg, dan eindigt mijn abo over 3 maanden, zeg ik op 1 juli op, dan is het 1 augustus al gedaan. Nouja, ik wacht wel even af op het telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend wanneer de 16 GB versie uitkomt, want ik wacht daar eigenlijk op. Dan overtreft hij de concurrentie, de Nokia N97, vind ik persoonlijk. Ondanks dat je er makkelijk een extra geheugenkaart van 16GB SDHC bij kunt kopen of als je het geld hebt een 32 GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren met Hi gebeld (deze hadden mij 3 weken geleden verteld dat hun het toestel ook op korte termijn binnen zouden krijgen) maar ik kreeg toen te horen dat hun het toestel helemaal niet zouden gaan leveren.

De rede hiervan was dat "het toestel te duur is om gratis bij een abbo te leveren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:48:
Is er al iets bekend wanneer de 16 GB versie uitkomt, want ik wacht daar eigenlijk op. Dan overtreft hij de concurrentie, de Nokia N97, vind ik persoonlijk. Ondanks dat je er makkelijk een extra geheugenkaart van 16GB SDHC bij kunt kopen of als je het geld hebt een 32 GB :)
32GB SDHC werkt helaas nog niet op de i8910HD :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Hallo iedereen,
Ik lees al een tijdje dit topic en het algemene i8910 topic mee.

Ik wil dit toestel graag kopen en heb dan ook Hi gebeld om mijn abbonement op te zeggen. Hierbij gaven zij aan verschillende leuke aanbiedingen te hebben. Dus na een tijdje aan de telefoon, vertelde ik dat ik de Samsung i8910 een erg interessant toestel vind, maar wel wat duur.
Daarop kon hij mij een erg verleidelijk aanbod doen. Namelijk: Een 2 jarig Hi Flex 20 (17,50) met eindeloos online (4,95) voor 22,45 per maand. Toen kneep ik hem even toen hij ging zeggen hoeveel het toestel dan nog zou kosten:
€0,-! En dat is toch een hele mooie deal lijkt mij. Ik kan hem niet voor onder de 30 euro vinden met internet en gratis toestel.

Wat vinden jullie van dit aanbod?

@Ochrist Vreemde opmerking van die Hi medewerker. Aangezien ik hem nu dus gratis bij een abbo van 22,50 per maand kan krijgen. Hij kon mij ook vertellen dat hij al leverbaar is en ik hem maandag binnen kan hebben!

Ik ben heel erg blij, maar wacht even reactie af van jullie, want misschien heb ik wel heel verkeerd gezocht en is hij wel voor veel minder per maand te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
timowouters schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:03:
Hallo iedereen,

Ik wil dit toestel graag kopen en heb dan ook Hi gebeld om mijn abbonement op te zeggen. Hierbij gaven zij aan verschillende leuke aanbiedingen te hebben. Dus na een tijdje aan de telefoon, vertelde ik dat ik de Samsung i8910 een erg interessant toestel vind, maar wel wat duur.
Daarop kon hij mij een erg verleidelijk aanbod doen. Namelijk: Een 2 jarig Hi Flex 20 (17,50) met eindeloos online (4,95) voor 22,45 per maand. Toen kneep ik hem even toen hij ging zeggen hoeveel het toestel dan nog zou kosten:
€0,-! En dat is toch een hele mooie deal lijkt mij. Ik kan hem niet voor onder de 30 euro vinden met internet en gratis toestel.

@Ochrist Vreemde opmerking van die Hi medewerker. Aangezien ik hem nu dus gratis bij een abbo van 22,50 per maand kan krijgen. Hij kon mij ook vertellen dat hij al leverbaar is en ik hem maandag binnen kan hebben!

Ik ben heel erg blij, maar wacht even reactie af van jullie, want misschien heb ik wel heel verkeerd gezocht en is hij wel voor veel minder per maand te krijgen.
Weet je zeker dat het de 8910 is? http://shop.www.hi.nl/hi/...mnia-i900-/TSAI900bl.html

Toestel staat namelijk helemaal niet op de site van Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
timowouters schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:03:
Hallo iedereen,

Als dat zo is dan dalen de prijzen wel erg vlug. Alleen maar beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Ik heb 2 keer gevraagd of het de HD versie betreft, oftwel de i8910, zo heb ik het hem verteld:
"De Samsung i8910 lijkt mij een heel interessant toestel, kunnen jullie deze leveren?"

De samsung Omnia heeft niet eens een cijfer wat daar op lijkt, dus het lijkt mij dat het klopt. Hij noemde het de Samsung Omnia HD.

Vrijdag belt hij terug om de boel af te ronden, dan zal ik de bestelling bevestigen. Dan vraag ik nog wel een paar keer welke Samsung hij nou bedoelt. Op een Omnia zit ik niet te wachten. Ik haat Windows Mobile.

De korting die ik krijg schijnt ook gebasseerd te zijn op een soort van kredietpunten die je opbouwd naar mate je meer abbo's hebt en welke. Mijn abbo staat op de naam van mijn moeder, samen met nog 2 abbo's, allemaal Hi 20. Misschien dat dat er mee te maken heeft.

Ik ben iig helemaal happy. Kan ik lekker naar Sensation mét deze foon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "[ABO] Samsung Omnia HD levertijden- en a..."
timowouters schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:59:
Ik heb 2 keer gevraagd of het de HD versie betreft, oftwel de i8910, zo heb ik het hem verteld:
"De Samsung i8910 lijkt mij een heel interessant toestel, kunnen jullie deze leveren?"

De samsung Omnia heeft niet eens een cijfer wat daar op lijkt, dus het lijkt mij dat het klopt. Hij noemde het de Samsung Omnia HD.

Vrijdag belt hij terug om de boel af te ronden, dan zal ik de bestelling bevestigen. Dan vraag ik nog wel een paar keer welke Samsung hij nou bedoelt. Op een Omnia zit ik niet te wachten. Ik haat Windows Mobile.

De korting die ik krijg schijnt ook gebasseerd te zijn op een soort van kredietpunten die je opbouwd naar mate je meer abbo's hebt en welke. Mijn abbo staat op de naam van mijn moeder, samen met nog 2 abbo's, allemaal Hi 20. Misschien dat dat er mee te maken heeft.

Ik ben iig helemaal happy. Kan ik lekker naar Sensation mét deze foon :D
Ik ben hier enigszins sceptisch over. Dat er met zo'n lage abbo een gratis omnia HD geleverd kan worden! Tevens staat het toestel niet eens vermeld op de Hi site.

Het verhaal wat jij nu te horen krijgt kreeg ik 3 weken geleden te horen van een medewerker. van die medewerker heb ik daarna niets meer vernomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi levert het toestel pas over een paar weken. Een medewerker vertelde mij dat ze te laat besteld hadden, en daar bovenop komt het feit dat de 8910 slecht uitgeleverd wordt. Hij komt heus wel dus.

Ikzelf heb een hi20 abo genomen. Met persoonlijke korting van hi en een belcompany-actie (80,- retour voor mijn oude n73) heb ik uiteindelijk 50 euro betaald. Daarbij is internet de 1e 12 maanden maar 1 euro per maand. Wel jammer dat ik niet de online-actie van hi heb kunnen regelen (hi20 voor 16,95 per maand), maargoed ik ben allang blij dat ik het juweeltje in mn handen heb :D

Ik geloof dus wel dat je met bijv een hi30 abo de 8910 gratis krijgt (mits je ook wat persoonlijke korting hebt opgebouwd en internet erbij neemt).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Bepaalde waves hebben voorrang, zoals de UK. Dus een nieuwe grote batch van de i8910 zul je voorlopig niet zien hier in Nederland.

Denk dat die pas weer half juli komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanwege verwijdering in het andere topic in de rebound.

Ik begreep dat Belcompany 16GB heeft ipv 8GB.

Weet iemand waar dit van toepassing is? alleen in webshop of ook in de winkel?
Winkel prijzen zijn aanzienelijk hoger maar dat bedrag wil ik best neertellen voor de extra 8gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 19-06-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat hierboven nou?

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 20-06-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:16:
vanwege verwijdering in het andere topic in de rebound.

Ik begreep dat Belcompany 16GB heeft ipv 8GB.

Weet iemand waar dit van toepassing is? alleen in webshop of ook in de winkel?
Winkel prijzen zijn aanzienelijk hoger maar dat bedrag wil ik best neertellen voor de extra 8gb.
Winkel. Tis een goede aanbieding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal deze telefoon snel in prijs dalen omdat er straks een omnia 2 en allemaal andere omnia's uitkomen, want als ik mn abbo wil verlengen 19,95 in de maand + eindeloos online dan moet ik 131 euro bijbetalen bij HI zou dit in de loop van het jaar (komende 2 maanden) nog dalen bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Zojuist nog een keer gebeld omdat ik afgelopen vrijdag niet was teruggebeld.

En wat kreeg ik tot mijn grote spijt te horen: De Samsung i8910 is de komende 2 maanden nog niet leverbaar bij Hi. En daar baal ik wel heel erg van. Opzegtermijn is 3 mnd. Dus kan ik net zo goed wachten. Maar wel erg balen dat ik de hele zomer met m'n ouwe chocolate moet doen...

Is het mogelijk om met een omweggetje aan de i8910 te komen i.c.m. een Hi abbo? Dus niet via de Hi.nl site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:39
timowouters schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:51:
Zojuist nog een keer gebeld omdat ik afgelopen vrijdag niet was teruggebeld.

En wat kreeg ik tot mijn grote spijt te horen: De Samsung i8910 is de komende 2 maanden nog niet leverbaar bij Hi. En daar baal ik wel heel erg van. Opzegtermijn is 3 mnd. Dus kan ik net zo goed wachten. Maar wel erg balen dat ik de hele zomer met m'n ouwe chocolate moet doen...

Is het mogelijk om met een omweggetje aan de i8910 te komen i.c.m. een Hi abbo? Dus niet via de Hi.nl site?
Ja, gewoon naar de winkel gaan. Even doorgeven wanneer je nieuwe abbo in moet gaan en je kan m zo meenemen en nog even met je huidige sim gebruiken.
Heb nu nog mijn oude vodafone kaart er in, en de Hi sim ligt al klaar voor over 4 maanden :P

[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 24-06-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 1 juli wordt de opzegtermijn 1 maand (nw wet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Dat is fijn om te horen. Ik ben nog even verder gaan kijken, en het toestel is inderdaad gewoon te krijgen bij webshops met Hi abbonement. Alleen wel en stuk duurder. I.c.m. Hi 20+Eindeloos Online. 1e jaar 19,45 2e jaar 26,95. Dan betaal je nog 230/240 euro voor het toestel.

Ik kon het niet direct vinden, maar is het toestel dat je bij het abbo krijgt simlock vrij? En als laatste, als ik mijn abbo verleng bij Hi door te bellen of op hi.nl te bestellen, kan mijn nieuwe abbo meteen ingaan, terwijl hij nog tot eind deze maand of eind volgende maand loopt (weet ik niet meer) kan dit ook als ik bij bijv. 2call of gsmwijzer bestel? Anders moet ik alsnog een tijd zonder internet zitten aangezien ik dat nu niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij studentmobiel.nl hebben ze wel een oke aanbieding - contractverlenging Hi 25 (18,95pm) met Eindeloos Online (2,50*12mnd+9,95*12mnd) is het toestel 131 euro. Weet niet of er in de tussentijd nog goedkopere aanbiedingen zijn opgedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

Probeer Belcompany of T for Telecom eens!!!!
timowouters schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:02:
Dat is fijn om te horen. Ik ben nog even verder gaan kijken, en het toestel is inderdaad gewoon te krijgen bij webshops met Hi abbonement. Alleen wel en stuk duurder. I.c.m. Hi 20+Eindeloos Online. 1e jaar 19,45 2e jaar 26,95. Dan betaal je nog 230/240 euro voor het toestel.

Ik kon het niet direct vinden, maar is het toestel dat je bij het abbo krijgt simlock vrij? En als laatste, als ik mijn abbo verleng bij Hi door te bellen of op hi.nl te bestellen, kan mijn nieuwe abbo meteen ingaan, terwijl hij nog tot eind deze maand of eind volgende maand loopt (weet ik niet meer) kan dit ook als ik bij bijv. 2call of gsmwijzer bestel? Anders moet ik alsnog een tijd zonder internet zitten aangezien ik dat nu niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik wat interessant nieuws opgepikt vanmiddag wat ik even wilde delen in dit topic. Was vanmiddag bij de Hi-winkel in Eindhoven geweest om te vragen hoe het nou zat met de levering van de i8910. Een van de medewerkers aldaar wist me te vertellen dat Hi voorlopig de telefoon nog niet ging leveren vanwege problemen met Symbian.

Volgens hem hanteert KPN een vrij strenge screening waar telefoons eerst doorheen moeten komen voordat ze geleverd worden. Omdat de Hi klanten schijnbaar vrij kritisch zijn en vrij snel met allerlei klachten terugkomen bij Hi/KPN wilden ze er eerst zeker weten dat deze telefoon niet te veel klachten zou gaan opleveren. Zolang de i8910 niet door die screening komt zal ie niet leverbaar worden bij Hi/KPN via hun eigen kanalen.

Ben dit gaan dubbelchecken bij de KPN winkel in Eindhoven die een paar straten verderop is en daar kreeg ik min of meer hetzelfde verhaal te horen. Ze hadden namelijk veel gezeik gehad met de Nokia N96 en dat wilden ze niet nog een keer meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dan heb je het ook wel over een knaken apparaat, de N96. Daar is de i8910 absoluut niet mee te vergelijken qua bouwkwaliteit en firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Net een 1-jarig Vodafone abonnement aangevraagd van 27,50 per maand. Hierbovenop komt nog 9,50 voor internet. Toestelprijs bedraagt 295 euro. Echter krijg je bij VF snel internet en ik krijg 50% korting gedurende 6 maand. Daarnaast gaat bellen/sms van dezelfde bundel af, zodat ik niet extra bij hoef te betalen voor sms bundels.

Totaalprijs kan wel goedkoper, met een 2 jarig abonnement, maar ik vind 2 jaar met een telefoon gewoon te lang.

Edit: totaalprijs van deze constructie zit op ongeveer 660 euro. Ik heb dus voor 130 euro 200 min/400 sms in de maand en snel internet als je de losse toestelprijs (530) er af rekent.

[ Voor 17% gewijzigd door NoepZor op 30-06-2009 13:12 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Jammer dat de telefoon zo slecht wordt uitgeleverd...

Wacht alweer een week, en na een belletje vanmiddag, bleek het nog tot eind van de week te duren. Helaas pindakaas...
Besteld bij GSMwijzer.nl btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Bij studentmobiel is hij sinds gisteren op voorraad, ben benieuwd wanneer ze mijn order afhandelen. De levertijd valt opzich wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Dat is mooi, want ik dacht dat studentmobiel hetzelfde bedrijf was als GSMwijzer/nl en laptopwijzer.nl.

Bij GSMwijzer.nl staat hij nu ook op voorraad! Yes, overmorgen mijn telefoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
NoepZor schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:10:
Net een 1-jarig Vodafone abonnement aangevraagd van 27,50 per maand. Hierbovenop komt nog 9,50 voor internet. Toestelprijs bedraagt 295 euro. Echter krijg je bij VF snel internet en ik krijg 50% korting gedurende 6 maand. Daarnaast gaat bellen/sms van dezelfde bundel af, zodat ik niet extra bij hoef te betalen voor sms bundels.

Totaalprijs kan wel goedkoper, met een 2 jarig abonnement, maar ik vind 2 jaar met een telefoon gewoon te lang.

Edit: totaalprijs van deze constructie zit op ongeveer 660 euro. Ik heb dus voor 130 euro 200 min/400 sms in de maand en snel internet als je de losse toestelprijs (530) er af rekent.
Hoe heb je dat gedaan dan ? Welke site was dat ?

Ik kwam uit op 1 jarig vodafone 35 euro met 264 euro bijbetalen op Telecomadvies.nl. 50% korting eerste 6 maanden maakt 105 + 210 + 264 = 579 euro.

Neem je daar internet op. Dan betaal je 4,75 x 6 + 9,50 x6 + 579 = 664,5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik heb bij studentmobiel besteld, daar is hij nu iets van 280 bijbetalen bij 1 jaar 27,50 vodafone. Je moet er wel internet bij nemen, anders is de toestelprijs hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• younxta
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
W00fer schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:08:
[...]

Hoe heb je dat gedaan dan ? Welke site was dat ?

Ik kwam uit op 1 jarig vodafone 35 euro met 264 euro bijbetalen op Telecomadvies.nl. 50% korting eerste 6 maanden maakt 105 + 210 + 264 = 579 euro.

Neem je daar internet op. Dan betaal je 4,75 x 6 + 9,50 x6 + 579 = 664,5 euro
Op de website www.telecomadvies.nl krijg ik een iets goedkopere combinatie. Bij een 1-jarig vodafone abo hoef je dan maar €204 bij te betalen voor het toestel. Je krijgt overigens alleen 6 maanden 50% korting op het gsm abo, niet op het internet abo (9.50 per maand)

Dus; 105 + 210 + (9.50 x 12 = 114) + (toestel = 204) = €633,-

[ Voor 4% gewijzigd door younxta op 10-07-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Interessante berekening, thanks. Hopen dat de prijs naar beneden gaat nu men het toestel ook bij providers gaat lanceren (Vodafone en T-mobile versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik volg dit forum al een tijdje omdat ik binnenkort mijn abonnement kan verlengen of opzeggen en
kwam bij Telecomadvies.nl dit abonnement tegen.

Samsung HD (i8910) bij een 2-jarig Vodafone-abonnement van € 27,50 + € 9,50 internet
Nog bijbetalen voor het toestel € 23,-

Nu hebben veel aanbieders een actie bij Vodafone, bij een 2 jarig abonnement 50% korting op je
abonnementskosten in het eerste jaar, daarna normale prijs. Alleen staat dat er bij Telecomadvies er niet bij?!

Ik heb al vele sites bekeken en ik kom de Samsung HD nergens goedkoper tegen met dit abonnement.

Jullie wel?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
jolan1969, welkom op GoT :)

Volgens mij heb je de bedoeling van dit topic niet helemaal begrepen. Dit staat uitgelegd in de topicstart, en in de topicwaarschuwing. Zou je die even door willen lezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:11:
jolan1969, welkom op GoT :)

Volgens mij heb je de bedoeling van dit topic niet helemaal begrepen. Dit staat uitgelegd in de topicstart, en in de topicwaarschuwing. Zou je die even door willen lezen? :)
Sorry, ik had hem wel even vlug doorgelezen maar toch wat over het hoofd gezien blijkbaar. :$

Bericht is reeds aangepast en hoop dat het nu wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn Omnia HD besteld bij studentmobiel. €113 + 24*€18,95 + 12*€2,50 + 12*€9,95 = €717,20 totaal. Mailtje vanavond opgestuurd met de info, nog geen reactie, hopelijk duurt het niet al te lang.

Status van de order staat nog steeds op 'Contract ontvangen', neem aan dat ze nu wachten op activatie van Hi..

30-07 Paar uurtjes geleden bericht gekregen dat het pakket is verzonden. Track & Trace van TNT vind alleen nog niks, kan dit vertraging zijn of klopt er iets niet?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit soort oproepjes willen we hier niet zien, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 04-08-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
Ik heb een aanbieding gevonden van telfort, 300 minuten en 60 euro bijbetalen.
Iemand wat anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Voor 2 jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53